AnnSam söker 👩‍⚕️Sjuksköterskor👨🏼‍⚕️! Uppdrag i Hudiksvall!

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Allmän- och Specialistsjuksköterskor för olika uppdrag i Hudiksvall!   Perioden: Snarast och framöver.   Arbetstid: Enligt senare schema Erfarenhet: Specialistsjuksköterska eller  som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem:   Ev. övrigt: Hör av dig så berättar vi mer. Ref.nr:   Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal med häften av Sveriges kommuner och även regionernas nationella avtal vilket ger bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

9 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Personliga assistenter till social kvinna i centrala Hudiksvall

Till denna glada och sociala kvinna söker vi nu tim- och sommarvikarier som kan arbeta när ordinarie personal är frånvarande. Kvinnan du kommer att fungera som personlig assistent åt tycker om att delta i evenemang och aktiviteter. Hon lever upp i mötet med andra människor, vill vara där det är liv och rörelse och tycker mycket om musik och dans. Vem är du som vi söker? Vi ser gärna att du är en tjej/kvinna som ser det som inspirerande att förgylla kvinnans tillvaro och möta hennes behov av att ta sig till sociala aktiviteter och sammanhang. Du är en trygg person som kan arbeta självständigt samtidigt som du också samarbetar bra i grupp. Du har bra social kompetens och lätt för att känna av en annan människas behov och stämningsläge. Då kvinnan har svårigheter att förstå och uttrycka sig själv är det viktigt att du talar flytande svenska. Det krävs en viss grundfysik då du ska ersätta en fysisk funktionsnedsättning. Du behöver ha god organisationsförmåga för att kunna ge stöd åt kvinnan i situationer där detta behövs. Personlig assistans är ett serviceyrke som har som mål att göra det möjligt för huvudpersonen att leva ett så självständigt liv som möjligt utifrån sin ålder. Därför bygger en stor del av arbetsuppgifterna på lyhördhet och lösningsfokus. De praktiska arbetsuppgifterna består bland annat av att hjälpa kvinnan med alla hennes grundläggande behov. Där det behövs finns det liftar till hjälp för att utföra förflyttningar. Du arbetar såväl självständigt som tillsammans med annan assistent. Tjänstgöringstiderna är förlagda under dygnets alla timmar och under årets alla dagar. Vi erbjuder introduktion och utbildning för samtliga nyanställda, för att du ska känna dig trygg i din arbetsroll som personlig assistent. Du kommer även att få gå de utbildningar som A-Assistans rekommenderar. Sök jobbet: Du söker jobbet snabbt och enkelt genom att skapa ett konto via länken nedan och fylla i din profil. Där kan du sedan ladda upp ditt CV och personliga brev. När profilen är klar klickar du på ’’lediga tjänster’’ och söker denna tjänst. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Om A-Assistans: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Göteborg, Karlstad, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag och fika på arbetet.

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Mohlins Bussar söker bussförare i Hudiksvall och Delsbo

Mohlins Bussar - framgångsrikt företagande sedan 1932! Vi är ett växande trafikföretag i tredje generationen stationerade i Hälsingland, Uppland, Härjedalen, Dalarna och Jämtland. Vi är idag 500 medarbetare. Inom Mohlins ingår även Härjedalingen Buss, Bollnäs Buss och Masexpressen. Vårt primära mål är att vara en bra och intressant arbetsgivare samt att vi tillsammans sätter kunden i fokus. Vi verkar i en bransch där säkerhet är en av hörnstenarna vi bygger på. Välkommen ombord! Vi erbjuder ett roligt och flexibelt jobb för dig som tycker om och drivs av service och kundkontakter. I rollen som bussförare träffar du människor i varierande ålder som alla har olika önskemål med sin resa. Du ska på ett säkert och behagligt sätt transportera våra kunder och hjälpa till vid frågor eller funderingar från dem. Alla medarbetare på Mohlins bussar får en bra introduktion (linjekännedom, biljettmaskiner med mera). Krav för tjänsten Giltigt svenskt körkort (D) Genomförd YKB utbildning Kunna kommunicera på svenska i tal och skrift Erfarenhet från att köra buss i linje/stadstrafik är meriterande men inget krav Frågor angående tjänsten besvaras av Peter Wikman, Områdeschef Mohlins Bussar Hälsingland [email protected]

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Långtidsvikariat till aktiv kvinna i Hudiksvall

Hos oss på Addera assistans erbjuder vi generösa löner och ett bra friskvårdsbidrag. Våra personliga assistenter är viktiga för oss! På Addera assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå längre. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Addera assistans har kontor i Ljusdal och Hudiksvall. Vi tror på att göra det tillsammans, när vi gör det kan vi skapa en bra arbetsmiljö och göra skillnad. Välkommen till vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer Fremias kollektivavtal (KFO) Vi söker dig som är kvinna och som vill bidra till att göra skillnad, bidra med din kunskap och personlighet. Tjänsten är ett långtidsvikariat då en av de ordinarie assistenterna ska gå på en förldrarledighet. Tjänsten är på 80% + jouren. Dygnspass. Vi söker även timvikarie vid behov i detta uppdrag. Om jobbet Kunden är i 30 års åldern, är en kvinna med autism och utvecklingsförsening. Bor i egen lägenhet i centrala Hudiksvall. Hon lever ett aktivt liv och arbetar varje dag. Hon går på daglig verksamhet där hon har sin assistent med. Hon behöver hjälp och stöd i dagens uppgifter både på jobbet och hemma. På fritiden går hon på gym, badar, åker(går) längdskidor, skridskor, cycklar(dubbelcyckel) bio m.m. Det blir även mycket promenader till och från aktiviteterna. Bil finns tillgängligt vissa dagar. Man åker även buss. Hon har ett stort intressen för att lyssna på musik. Hon har ett tal, lite svårt att tyda ibland, då hon pratar tyst och fort. Så man behöver vara lyhörd och försöka förstå. Hon har tidhjälpmedel. Den vi söker: Vi söker en kvinna som kan ge stöd och uppmuntran. Du behöver vara lugn, tydlig, ha tålamod och framförhållning. En viktig egenskap, är att du behöver kunna bibehålla ett lugn och tålamod i situationer när kunden upprepar sig i både ord och handling eller om hon blir stressad / upp i varv.Du ska ha förmåga att hjälpa kunden att strukturera upp sin vardag.Hon har tidhjälpmedel. Vi ser gärna att du har glimten i ögat och här uppskattas även busighet och humor som egenskaper. Man arbetar nästan uteslutande dygn med väntetid på natten ( jour). Du sover i eget rum i kundens hem. Som assistent är din arbetsplats där kunden befinner sig. Ibland är kunden hemma hos sina föräldrar och som assistent är du då med, det kan även innebära övernattningar där. Hälsa på syskon m.m. Erfarenhet från att jobba med människor i behov av stöd ses som en merit. Körkort är ett krav. Vi ser gärna att du är bosatt i Hudiksvall med omnejd. Skicka in din ansökan redan idag!

8 april 2024
Sista ansökan:
1 juli 2024
Långtidsvikariat till aktiv kvinna i Hudiksvall

Hos oss på Addera assistans erbjuder vi generösa löner och ett bra friskvårdsbidrag. Våra personliga assistenter är viktiga för oss! På Addera assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå längre. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Addera assistans har kontor i Ljusdal och Hudiksvall. Vi tror på att göra det tillsammans, när vi gör det kan vi skapa en bra arbetsmiljö och göra skillnad. Välkommen till vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer Fremias kollektivavtal (KFO) Vi söker dig som är kvinna och som vill bidra till att göra skillnad, bidra med din kunskap och personlighet. Tjänsten är ett långtidsvikariat då en av de ordinarie assistenterna ska gå på en förldrarledighet. Tjänsten är på 80% + jouren. Dygnspass. Vi söker även timvikarie vid behov i detta uppdrag. Om jobbet Kunden är i 30 års åldern, är en kvinna med autism och utvecklingsförsening. Bor i egen lägenhet i centrala Hudiksvall. Hon lever ett aktivt liv och arbetar varje dag. Hon går på daglig verksamhet där hon har sin assistent med. Hon behöver hjälp och stöd i dagens uppgifter både på jobbet och hemma. På fritiden går hon på gym, badar, åker(går) längdskidor, skridskor, cycklar(dubbelcyckel) bio m.m. Det blir även mycket promenader till och från aktiviteterna. Bil finns tillgängligt vissa dagar. Man åker även buss. Hon har ett stort intressen för att lyssna på musik. Hon har ett tal, lite svårt att tyda ibland, då hon pratar tyst och fort. Så man behöver vara lyhörd och försöka förstå. Hon har tidhjälpmedel. Den vi söker: Vi söker en kvinna som kan ge stöd och uppmuntran. Du behöver vara lugn, tydlig, ha tålamod och framförhållning. En viktig egenskap, är att du behöver kunna bibehålla ett lugn och tålamod i situationer när kunden upprepar sig i både ord och handling eller om hon blir stressad / upp i varv.Du ska ha förmåga att hjälpa kunden att strukturera upp sin vardag.Hon har tidhjälpmedel. Vi ser gärna att du har glimten i ögat och här uppskattas även busighet och humor som egenskaper. Man arbetar nästan uteslutande dygn med väntetid på natten ( jour). Du sover i eget rum i kundens hem. Som assistent är din arbetsplats där kunden befinner sig. Ibland är kunden hemma hos sina föräldrar och som assistent är du då med, det kan även innebära övernattningar där. Hälsa på syskon m.m. Erfarenhet från att jobba med människor i behov av stöd ses som en merit. Körkort är ett krav. Vi ser gärna att du är bosatt i Hudiksvall med omnejd. Skicka in din ansökan redan idag!

8 april 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Restaurangbiträde

Värdshuset Glada Hudik är beläget vid E4:n intill Hudiksvall, ca 2,5 km från Hudiksvalls centrum. Restaurangen har ca 150 sittplatser och serverar dagligen husmanskost och à la carte -rätter. Värdshuset driver också hotell och vandrarhem med totalt ca 40 bäddar. Nu söker vi en restaurangbiträde/receptionist till vårt glada gäng! Att du är matintresserad och tycker om att jobba med kunder och försäljning är en förutsättning för rollen. Du är driftig, tar egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Vi letar efter en person som är pålitlig och noggrann, serviceinriktad samt kan hantera stress emellanåt. Sist men inte minst så hoppas vi att du har ett gott humör :). Med detta hoppas vi hitta rätt person i vårt team. Dina arbetsuppgifter kommer att variera och du jobbar med kundbemötande, vid kassan, hjälper till med stekningen av à la carte -rätter samt med sedvanliga uppgifter i köket. Du kommer också att lära dig boka och checka in hotellgäster. Att du pratar flytande svenska och bra engelska är ett måste för att ge den service våra kunder förväntar sig. Vi söker dig som vill jobba ca 50-100% (enligt övk) eller dig som kan jobba extra t ex vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Tjänsten är fördelad i första hand med betoning på kvällar och helger. Känns det här rätt för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Bifoga din CV och personligt brev med ditt mejl när du söker tjänsten. Urval och intervjuer sker löpande. Tillträde enl. överenskommelse.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Restaurangbiträde

Värdshuset Glada Hudik är beläget vid E4:n intill Hudiksvall, ca 2,5 km från Hudiksvalls centrum. Restaurangen har ca 150 sittplatser och serverar dagligen husmanskost och à la carte -rätter. Värdshuset driver också hotell och vandrarhem med totalt ca 40 bäddar. Nu söker vi en restaurangbiträde till vårt glada gäng! Att du är matintresserad och tycker om att jobba i restaurangkök är en förutsättning för rollen. Du är driftig, tar egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Vi letar efter en person som är pålitlig och noggrann, serviceinriktad samt kan hantera stress emellanåt. Sist men inte minst så hoppas vi att du har ett gott humör :). Med detta hoppas vi hitta rätt person i vårt team. Dina arbetsuppgifter kommer att variera och du jobbar med disk, städ, förberedande matlagning, stekning av maträtter samt andra sedvanliga uppgifter i kök och hotell. Du behöver kunna jobba på dagtid, kvällar och helger. Anställning enl. överenskommelse 75%-100%. Känns det här rätt för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Bifoga din CV och personligt brev med ditt mejl när du söker tjänsten. Urval och intervjuer sker löpande. Tillträde enl. överenskommelse.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Bilförsäljare Audi

Vill du skapa långsiktiga relationer och samtidigt leverera en kundupplevelse i världsklass? Missa inte möjligheten till en utvecklande roll hos Sveriges största återförsäljare av Audi! Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning. Läs gärna mer på vår  karriärsida . Din nästa utmaning Som säljare för Audi Hudiksvall kommer du proaktivt hantera både nya och befintliga kunder oavsett om det är i bilhallen, telefon eller digitala kanaler. Du kommer att arbeta självständigt utifrån vår försäljningsprocess, från första kontakt med kund till avslutad affär. Vi värdesätter din potential och erbjuder en personlig utbildningsplan och försäljningsmål under hela anställningen. Det här utmärker dig Vi söker dig som är driven, engagerad och har en stark känsla för affärer samt en förmåga att självständigt organisera ditt arbete Du har lätt för att skapa goda relationer och förstå kundens behov. Du har minst några  års dokumenterad arbetserfarenhet inom relationsbyggande försäljning.  Meriterande med eftergymnasialutbildning inom ekonomi, försäljning eller marknadsföring. Du behärskar svenska både i tal och skrift och har goda datorkunskaper samt körkort. Om oss Din Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Škoda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. Din Bil är en del av Porsche Holding Salzburg GmbH och är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG. Intresserad? Skicka gärna in din ansökan redan idag då vi går igenom ansökningarna fortlöpande och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag 2024-05-05. För frågor kontakta rekryterande chef, Erik Fantenberg.   Din Bil Sverige eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet. Din Bil Sverige genomför enligt gällande rekryteringsprocess i samtliga rekryteringar en kontroll av CV/Meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning.

8 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Handledare/jobbcoach till Rusta och Matcha 2

Är du en engagerad handledare och entreprenör? Då är Ability redo att samarbeta med just dig för att skapa en bättre värld! Vi söker samarbetspartners för att stödja oss i att utföra tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är särskilt intresserade av individer som är villiga att verka på platser där Ability för närvarande inte är etablerade. För att se vart kontoren redan finns, besök gärna vår webbplats: https://www.ability.se/kontor-rustamatcha/ Som samarbetspartner kommer du att arbeta nära Abilitys erfarna ledare och kollegor för att skapa en trygg och stödjande arbetsmiljö. Du kommer även få stöd inom bland annat administration och ekonomi. I rollen kommer du att ansvara för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stort självständigt handlingsutrymme. Du ges möjligheten att utvecklas och nå en hög kompetensnivå inom tjänsten, och du kommer att ingå i ett omfattande nätverk som sträcker sig över hela landet. Tillsammans strävar vi efter att bli Sveriges största och bästa leverantör inom tjänsten Rusta och Matcha. Vi är redan på rätt väg, och med din medverkan kommer Ability att nå sina ambitiösa mål. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt team och bidra till att forma framtiden för arbetsmarknadsintegration! Personliga egenskaper • Målinriktad • Strukturerad • Kommunikativ • Driven Bakgrund Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med ingångar till såväl arbetsgivare som civilsamhället. Det är också positivt om du har erfarenhet av tidigare ledande roller eller av att driva eget företag. Stor vikt kommer dock att läggas vid personlig lämplighet, tidigare erfarenhet och goda referenser. Det är viktigt att du uppfyller kraven som Arbetsförmedlingens (AF) ställer för handledning/matchning i tjänsten Rusta och Matcha 2: Alternativ 1: Utbildning: Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet). Leverantören har befogenhet att själv bestämma den mest lämpliga studieinriktningen för att uppnå målet med tjänsten. Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, samt arbete med social och gruppsykologi, karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den ackumulerade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att bifoga ditt uppdaterade CV och andra nödvändiga dokument samt besvara urvalsfrågorna. Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Annika Anderstedt på Ability som hanterar denna rekrytering.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024