Trä/metall- och Textilslöjdslärare till Sandvalla skola

Vi lär barn att läsa, räkna och upptäcka omvärlden. Här följer vi våra allra yngsta kommuninvånare från förskolan tills de tar studenten från gymnasiet. Genom vår vuxenutbildning kan man lära sig svenska som andraspråk, läsa enstaka kurser eller gå en längre utbildning. Med glädje, engagemang, delaktighet och på vetenskaplig grund vill vi öka kunskap, kreativitet, utveckling och lust att lära. Hos oss ska alla barn, unga och vuxna känna att de kan, vill och vågar! Tillsammans är vi lärandeförvaltningen – en del av Hudiksvalls kommun. Din arbetsplats Sandvalla är en F-6 skola med drygt 280 elever. Vi har en klass i alla årskurser med 33- 50 elever i varje klass. Två lärare ansvarar tillsammans för varje klass och klasserna är alltid uppdelade i två eller tre grupper. Sandvalla skola har en kombinerad trä och textilslöjdssal. Det innebär att salen görs om terminsvis. Det finns dessutom två fritidshem inrymda i byggnaden. Skolan ligger ca 2,5 km norr om centrum.  Hos oss ska varje elev få vara den de vill vara. Utveckla idéer, odla drömmar och göra medvetna val som de tar ansvar för. Här lär vi oss tillsammans nu och för framtiden. Vi fortsätter att utveckla en skola för alla - vill du vara med? Välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter Undervisa i trä- och metallslöjd och textilslöjd i årskurs 3-6. Din profil Legitimerad lärare med behörighet för trä- och metallslöjd alternativt textilslöjd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Före erbjuden anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.  Om Hudiksvalls kommun Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden.  I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för – våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Tänk på att inte skriva känsliga personuppgifter eller värderande information i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter vill vi att du ansöker genom att kontakta den rekryteringsansvariga som står i annonsen. Din ansökan blir en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Almia söker Sjuksköterska till Medicinavdelning i Hudiksvall

Finner du tjänsten som Leg.Sjuksköterska till Medicinavdelning till Hudiksvall intressant? Skicka in din ansökan idag, vi på Almia ser fram emot att höra från dig!  Om uppdraget: Tjänsten är på visstid och omfattar arbete på Medicinavdelning, endast natt. Period: 2024-04-11 - 2024-06-02, stor chans till förlängning! Kvalifikationer: Vi söker dig som är legitimerad Sjuksköterska med minst två års erfarenhet.  Arbetsuppgifter:  Sedvanliga arbetsuppgifter på Medicinavdelning.  Personliga egenskaper: Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. För att lyckas i rollen ser vi också att du som person är ödmjuk, prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du är också en social person som har goda kunskaper i det svenska språket, tilltalas av utmaningar och nya utvecklingsmöjligheter.  Vi erbjuder dig: Din egen personliga konsultchef Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag Mingelträffar med andra sjuksköterskor Bra betalt och fördelaktiga förmånspaket Stort utrymme och frihet att styra över din tillvaro, bland annat flexibel schemaläggning Om Almia Vårdbemanning - Familjära, engagerade, professionella: Almia är ett litet, personligt och familjärt bolag som förmedlar vårdjobb över hela Sverige, allt från enstaka arbetspass till uppdrag som sträcker sig över flera år framåt. Vi har ett starkt engagemang för våra anställda och vet att trivsel på arbetsplatsen är en nyckelfaktor för bra resultat. Därför bryr vi oss lite extra om hur du mår och trivs. Hos oss på Almia får du ta del av en kultur med högt i tak där kvalitet och långsiktighet är ledorden i alla våra åtaganden och där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. Vi ger dig helt enkelt alla förutsättningar du behöver för att ta hand om andra.  Om Hudiksvall: I över 100 år har folk sagt glada Hudik när de pratar om Hudiksvall och lokalborna menar att de fortfarande gör skäl för namnet. Hit tar du dig med snabbtåg från Stockholm på ca 2,5 timme och Sundsvall samt Gävle ligger inom en timmes restid med tåg. Hudiksvall bjuder bland annat på en otroligt vacker skärgård som består av mer än 100 öar. Här kan du bland annat paddla på sommarhalvåret, besöka Europas näst längsta system av urbergsgrottor, vandra längs sjöar och vattendrag över berg och dalar. Sista svarsdag: Urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista svarsdag.  https://almia.se/

8 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Personliga assistenter till Kvinna i Hudiksvall, sommaren 2024

Om jobbet Vi söker nu ett antal vikarier som ska arbeta som personlig assistent till en glad och lite busig funktionshindrad kvinna i 30 års åldern som är bosatt i Hudiksvall. Kvinnan har autistiska drag och är delvis rörelsehindrad. För att bibehålla sin rörlighet behöver hon träna och som assistent till henne är du med på ridning, bad och andra aktiviteter. Kvinnan gillar att vara ute och gå med sin permobil under sommaren när vädret är fint så du som söker kommer inte trivas om du föredrar att vara inne. Du skall arbeta när ordinarie personal är sjuk eller har semester. Möjligheten att få fortsätta till hösten är stor. Ordinarie assistentgrupp är levnadsglada, lyhörda, flexibla och positivt inställd till det mesta. Vi vill att du som söker är likadan. Vi ser gärna att du innehar B-körkort, men det är inget krav. Kunnighet i stödtecken är en merit. Du bör även vara vid god fysik, eftersom du hjälper och stöttar kvinnan vid förflyttning. Yrket ställer stora krav på flexibilitet och lyhördhet. Som person tror vi även att du är ansvarsfull samt har lätt för att samverka med andra och tycker om att bidra till att skapa en meningsfull och rik tillvaro för en annan människa. Du söker jobbet genom att skapa ett konto och fyller i din profil. Där kan du ladda upp CV och personligt brev. När profilen är klar klickar du på ’’lediga tjänster’’ och söker denna tjänst. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Vi erbjuder all nödvändig introduktion och utbildning för samtliga nyanställda, för att du ska känna dig trygg i din arbetsroll som personlig assistent. Du kommer även att få gå de utbildningar som A-Assistans rekommenderar. A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Östersund, Umeå och Göteborg. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
restaurang

Vi söker nu kockar inför sommarsäsongen. Behöver både heltid från 1/5-30/8 och extra. Du ska kunna jobba både kvällar och helger. kontakta Sara på 0705721798 eller skicka cv till [email protected]

6 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Produktionschef/Projektchef till Plantvation i Sundsvall

Är du teknisk och har erfarenhet från tillverkningsbranschen? Vill du gå in i en bred roll i ett familjebolag i tillväxt? Hos Plantvation får du vara med på en spännande resa där du driver projekt, arbetsleder och vidareutvecklar produktionsprocesser. Är du den vi söker? Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om Plantvation Plantvation är ett teknikbolag som levererar odlingsteknik främst mot skogsbolag. De är experter på odling i sluten miljö och har arbetat inom det området i över 30 år i olika projekt. De har erfarenhet av att producera sallad, örter och olika typer av skogsplantor. Sedan ca 10 år har fokus legat på skogsindustrin där Plantvation hjälper plantskolor att producera skogsplantor på det mest effektiva och hållbara sättet. Huvudkompetensen finns inom automatiserad odlingsteknik och att skapa optimala odlingsklimat. De har också stor erfarenhet av växtbiologi, ljusrecept och skogsplantskolor. Bolaget är baserat i Kvissleby utanför Sundsvall där även kontor och verkstad finns. Om rollen I rollen som Produktionschef / Projektchef blir du en viktig del av ett familjärt team där bolagets grundare och VD samt konsulter såsom produktutvecklare, konstruktör, automationsingenjör, elektriker och CFO alla jobbar nära varandra. Du ansvarar för den operativa arbetsledningen av verkstadens personal samt ser över och effektiviserar arbetsprocesser. I det löpande produktionsflödet agerar du bollplank kring tekniska frågor såsom förbättringar och produktutveckling utefter kunds kravspecifikation. Som Produktionschef / Projektchef sätter du upp en tidsplan och äger, tillsammans med VD, leveransen i beställningarna från start till mål. Du hanterar bland annat frakter, offertprocesser, ser över ritningar och produktkalkyler. Vidare gör du beräkningar, sköter dokumentation, hjälper till med upphandling av leverantörer samt har kund- och leverantörskontakt. Som anställd hos Plantvation blir du en viktig medarbetare i bolagets resa mot en spännande framtid, där din roll kan komma att omformas och utvecklas. Du får ett stort ansvar och kommer själv kunna påverka din personliga utveckling och rollen på sikt, likväl som bolagets möjligheter framåt. Din profil Vi söker dig som har flerårig erfarenhet från ett tillverknings- / produktionsbolag där du arbetat med tekniska lösningar såsom konstruktion eller produktutveckling. Du har planerat och genomfört projekt mot beställande kund vilket gett dig vana att hantera och optimera arbetsprocesser och produktionsflöden. Vidare är du praktiskt lagd och har lätthet att bedöma och värdera tekniska lösningar, har förståelse för ritningslära och vet vad som pågår ute i en produktion eller verkstad. Som person är du kommunikativ och har lätt att föra dialog, vara pedagogisk och ta ett ledarskap i dina processer och samarbeten med såväl kollegor som kunder. Du tycker om att hitta lösningar och använda din analytiska förmåga för att förbättra och optimera. Du är även flexibel och har förmåga att arbeta proaktivt. Vi tror att du har med dig en stor portion trygghet och är en person som kan trivas i ett mindre team med mycket samarbete, ansvar och ett stort ambassadörskap. Krav för tjänsten Arbetslivserfarenhet av projektledning i tillverkande bolag Teknisk förståelse och erfarenhet från tex konstruktion / produktutveckling Ritningsförståelse Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Meriterande för tjänsten Eftergymnasial teknisk utbildning inom produktion / konstruktion eller liknande Erfarenhet av operativt personalansvar Erfarenhet av system såsom Solid Works eller Monitor Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt av Plantvation Ort: Sundsvall Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra, här kan du läsa om hur rekryteringsprocessen hos Stegra går till.

5 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Sommarvikarier sökes till Hudiksvall

Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Vi tillämpar individuell lönesättning, semester och OB enligt kollektivavtal med Vårdföretagarna. Om Kompis Assistans Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare.  Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden. Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm. Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare. Att arbeta som personlig assistent hos oss Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån. Belastningsregistret För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju. Vill du ha det roligaste sommarjobbet? Då är det jobbet som personlig assistent du ska söka! Vill du ha ett av de viktigaste yrkena på arbetsmarknaden och är intresserad av att arbeta med människor? Då kan vi på Kompis Assistans erbjuda dig ett fint jobb som personlig assistent i sommar! Du kommer fylla en viktig funktion då den ordinarie personalen är på ledighet och du kommer att få utvecklas och lära dig massor som du har med dig in i framtiden. Som personlig assistent hos oss är du vårt främsta och viktigaste verktyg för att ge det individuella stödet som din assistansberättigade behöver i livets alla situationer. Ditt arbete är där den assistansberättigade befinner sig. Det kan exempelvis vara hemma, borta eller på stranden. Man vet aldrig hur en dag ser ut! Vi har assistansberättigade i alla åldrar med olika funktionsvariationer och vi finns runt om i hela landet. Arbetstider: Varierar under dag, kväll, helg, natt (både vaken och jour). Kan vara olika på de olika arbetsplatserna så skriv i din ansökan hur just du kan arbeta. Anställningsvillkor: Vikarie juni-aug sommaren 2024. Tjänstgöringsgraderna kan variera upp till 100%. Intervjuer och introduktion sker löpande under hela annonsperioden. Utdrag ur polisens belastningsregister krävs vid ev. anställning hos oss. För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post. Det här erbjuder vi dig som anställd hos oss! * Längre uppsägningstider än vad kollektivavtalet regler * Marknadsmässiga löner * Kompetens- och utvecklingsmöjligheter * Friskvårdsbidrag * Handikappanpassade semesterhus i Sälen och Spanien att semestra i * Profilkläder från vår egen webbshop * Assistentträffar runt om i landet

5 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sjuksköterskor sökes till sommaruppdrag inom slutenvården!

Vårdkuriren söker engagerade och erfarna sjuksköterskor till uppdrag i Gävleborg!! När du ansluter dig som sjuksköterska blir du anställd av Vårdkuriren och arbetar ute hos våra kunder, antingen direkt eller som underleverantör genom ditt eget företag. Om Tjänsten: Du kommer att ansvara för sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska inom slutenvården. Kan variera beroende på avdelning som efterfrågas. Arbetstider: Arbetet kan innefatta dag- och kvällspass samt eventuellt natt- och helgarbete. Vårdkurierns Förmåner: En engagerad och dedikerad konsultchef som arbetar för att säkerställa din trivsel hos oss. Flexibilitet att självständigt planera och skräddarsy ditt arbetschema. Utökad frihet att balansera arbete och fritid för en optimal livskvalitet. Extra förmåner som förstärker din professionella och personliga utveckling. Kvalifikationer: Färdigutbildad och legitimerad sjuksköterska minst 3 års erfarenhet Flytande svenska i både tal och skrift för effektiv kommunikation med personal och patienter. HLR-intyg (uppdaterad senaste 12 mån). Tidigare erfarenhet av journalsystemet medior. Tidigare erfarenhet av slutenvården. Personliga Egenskaper: Utstråla positiv social energi för effektiva samarbeten med kollegor och team. Visa initiativförmåga och självständighet i ditt arbete. Demonstrera starkt intresse för att förvärva ytterligare erfarenhet och kontinuerligt utveckla din sjuksköterskekompetens. Arbeta strukturerat och prioritera patientsäkerhet i varje aspekt av din sjuksköterskeroll. Ansökan: Skicka in ditt CV och examensbevis för att ansöka. Vi granskar ansökningar löpande, så tveka inte att vara en del av vårt team! Varmt välkommen att höra av dig till vår kontaktperson för mer information. Vi ser fram emot att välkomna dig till Vårdkuriren och skapa en meningsfull och utvecklande arbetsmiljö tillsammans! Företagsinformation: Vårdkuriren AB är ett företag som arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare för att hitta rätt person för rätt tjänst. Vi arbetar kontinuerligt för att uppnå maximal kund- och patientnöjdhet. För att trivas hos oss är det viktigt att du motiveras av att jobba flexibelt. Vi är ett personligt bemanningsföretag som håller god kontakt med samtliga konsulter och vi värnar om att du känner dig trygg och motiverad i din roll när du arbetar som konsult för oss. På Vårdkuriren har vi djup förståelse för vårdsektorn och sammantaget har vi förmedlat över 5000 tjänster till olika uppdragsgivare inom vården. Kontaktperson Filippa J Recruitment Researcher Mobil: +46 70 930 42 15 Växel: +46 8 721 64 00 Mail: [email protected] #jobbjustnu

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
CNC-operatör

FoBe Produktion i Näsviken behöver förstärka med fler CNC-operatörer Om företaget FoBe Produktion AB erbjuder tjänster inom skärande bearbetning med inriktning på CNC-svarvning och fräsning. Vi håller till i Näsviken, ca 1,5 mil från Hudiksvall och är idag 28 anställda. Från våren 2020 så är vi en del av industrigruppen Polskenet vilket gör att vi har starka och engagerade ägare som ger oss fina förutsättningar att fortsätta utvecklas och att vara en trygg samt en inspirerande arbetsplats. Vi jobbar mot flera olika branscher och många av våra kunder är bland Sveriges största industriföretag där kraven är tuffa när det gäller service, kvalité och leveranssäkerhet. Vi har en hög automatiseringsgrad i vår tillverkning och de flesta av maskinerna betjänas av robotar. FoBe befinner sig i en expansiv fas och vi har gjort stora investeringar i vår maskinpark under senaste åren. Vi söker nu fler CNC-operatörer för att möta för att kunna ta nästa steg i vår utveckling. Som anställd hos oss så kommer du att jobba i ett framgångsrikt verkstadsföretag och med trevliga arbetskamrater. Delaktighet, engagemang och glädje är några av våra nyckelord för vår arbetsplats. Vi är certifierade för ISO 9001 och ISO 14001. Om tjänsten/arbetsuppgifterna Du kommer att arbeta med CNC-styrda maskiner som betjänas av robotar där du med noggrannhet förbereder och övervakar maskinerna du ansvarar för. Du kontrollerar löpande att utfört arbete lever upp till kvalitetskraven. Genom bra samarbete med dina arbetskollegor så hjälps ni åt för att klara våra kunders krav på leveranssäkerhet och kvalité. Vi arbetar i Monitor G5 affärssystem. Arbetsuppgifterna består bland annat av: -Ställa maskiner/robotar -Genomföra korrigeringar i styrsystem -Övervaka maskinen/verktygsslitage -Övervaka och mäta efter kontrollinstruktioner -Utföra dagligt underhåll på maskiner/robotar För rätt person erbjuder vi goda möjligheter att utvecklas i sin roll och ta större ansvar. Formell kompetens Du har utbildning och erfarenhet inom CNC-området så att du känner dig säker på att utföra arbetet som CNC-operatör, dvs ställa maskinen, korrigera i styrsystemet och behärska ritningsläsning/mätteknik. Har du erfarenhet av Okuma eller Doosan maskiner och robotbetjäning så ser vi det som meriterande. Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och tycker om nya utmaningar. Du är noggrann som person och är kvalitetsmedveten. Du engagerar dig gärna i produktivitetsförbättringar och processförbättringar. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Tillsvidare/2-skift alt nattskift/ 100% / Näsviken Vårt 2-skift innebär att man jobbar måndag-fredag på FM-veckor och mån-tors på EM-veckor. Nattskift är ständig natt – 5 nätter) Tjänsterna ska tillsättas omgående. Övrig information Du är välkommen att skicka in din ansökan till [email protected] Vid frågor om tjänsten så kontakta Mikael Olsson 0650–30403 eller Magnus Forsberg på 0650–30401. För mer information om företaget så besök www.fobeproduktion.com. Sista ansökningsdag 2024-05-05. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag, så välkommen med din ansökan redan idag.

4 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Busig 6 årig kille söker assistenter i Bergsjö!

Är du en person som är flexibel, tar ansvar och engagerad i dina arbetsuppgifter? Du är social, lekfull och älskar att arbeta med barn? Då kan de vara dig vi söker! Vi söker assistenter till Vilgot som är 6 år. Han har dyskinetisk CP och epilepsi. Vilgot behöver assistans i alla moment, han är en aktiv kille som gillar att leka, springa i sin gåstol, cykla och hänga med familjen på olika aktiviteter. Han har inget tal med använder sig av en ögonstyrd dator för att kommunicera eller bläddra runt på Youtube och spela spel. Han är väldigt tydlig i sitt kroppsspråk så man brukar ha lätt att förstå honom när man väl lär känna honom. Vi bor i en villa i Bergsjö, familjen består av mamma, pappa, Vilgots två bröder som är 13 och 15 år, hunden Svante och två katter. Vilgot äter via Peg men smakar även mat med munnen, peg är lätt att lära sig. Vilgot går i förskoleklass där har han en egen resurs. Arbetstiderna är efter skola, eftermiddagarna, kvällar, helger och i sommar hela dagar. Vi söker personliga assistenter som vill arbeta extra och i sommar! Krav: Erfarenhet av arbete med barn inom omsorg eller liknande Körkort och tillgång till bil är ett krav God förmåga att samarbeta och kommunicera med andra Stor flexibilitet och förmåga att anpassa sig till förändrade situationer Det förekommer lyft så fysiken bör vara god Inte allergisk mot djur Vi erbjuder: En meningsfull och utvecklande arbetsplats Konkurrenskraftiga lönevillkor Möjlighet till fortbildning och utveckling Vill du söka ett utvecklande och givande jobb. Tveka inte att skicka in din ansökan redan nu, en del av ansökan är videofrågor och vi kommer prioritera dig som fullföljer den delen. Vi ser fram emot att höra från dig! I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag för alla som jobbar med barn. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehålls kort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU)

3 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Restaurangbiträde

Värdshuset Glada Hudik är beläget vid E4:n intill Hudiksvall, ca 2,5 km från Hudiksvalls centrum. Restaurangen har ca 150 sittplatser och serverar dagligen husmanskost och à la carte -rätter. Värdshuset driver också hotell och vandrarhem med totalt ca 40 bäddar. Nu söker vi en restaurangbiträde/receptionist till vårt glada gäng! Att du är matintresserad och tycker om att jobba med kunder och försäljning är en förutsättning för rollen. Du är driftig, tar egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Vi letar efter en person som är pålitlig och noggrann, serviceinriktad samt kan hantera stress emellanåt. Sist men inte minst så hoppas vi att du har ett gott humör :). Med detta hoppas vi hitta rätt person i vårt team. Dina arbetsuppgifter kommer att variera och du jobbar med kundbemötande, vid kassan, hjälper till med stekningen av à la carte -rätter samt med sedvanliga uppgifter i köket. Du kommer också att lära dig boka och checka in hotellgäster. Att du pratar flytande svenska och bra engelska är ett måste för att ge den service våra kunder förväntar sig. Vi söker dig som vill jobba under sommarlovet eller andra lov under året eller att du kan jobba extra t ex vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Tjänsten är fördelad på dagtid, kvällar och helger. Känns det här rätt för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Bifoga din CV och personligt brev (gärna som pdf) med ditt mejl när du söker tjänsten. Urval och intervjuer sker löpande. Tillträde enl. överenskommelse.

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024