Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 5/5 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Jönköping ansvarar för all kundservice gällande utrikestransporter. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 5 maj Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Utbildningssamordnare – Är du vår nästa stjärna? Senioritetsnivå: Mellannivå Plats: Jönköping Distansarbete: 100% Uppdragsperiod: 21 april 2025 - 31 december 2025 Ansökningstiden löper ut: 14 april 2025 Om rollen: Som Utbildningssamordnare kommer du vara en nyckelperson som ser till att alla utbildningsbehov blir identifierade och uppfyllda. Du är ansvarig för att leda och koordinera utbildningar och säkerställa att alla teammedlemmar får rätt kompetens för att utvecklas! Dina ansvarsområden: Marknadsföra utbildningstillfällen och ge deltagarna all nödvändig information Kartlägga utbildningsplaner för användargrupper inom NG PLM-programmet tillsammans med teamledaren Genomföra behovsbedömningar och identifiera kompetensluckor Samla in feedback från deltagare och utbildare för kontinuerlig förbättring Upprätthålla kursplansdatabas och utbildningsregister Ansvara för interna och externa utbildningsfaciliteter, catering och utrustning Kommunicera med deltagare och tränare före och under utbildningar Hantera utbildningsbrevlåda och koordinera åtkomster till utbildningsmiljön Vi söker dig som: Har erfarenhet av att koordinera utbildningar i företagsmiljö Är organiserad och kan hantera flera uppgifter samtidigt Har stark kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska Har erfarenhet av att genomföra hela utbildningscykeln – från behovsbedömning till utvärdering Har en relevant examen inom utbildning, HR, träning eller liknande Är van vid MS Office och andra webbaserade utbildningsverktyg Vad vi erbjuder: Spännande och utvecklande uppdrag med en av världens mest innovativa företag Möjlighet att arbeta 100% på distans och vara en del av ett dynamiskt och framåtsträvande team Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Du vill arbeta med ett glatt gäng, där fokus ligger på att göra kundens besök till en positiv upplevelse genom både smak och bemötande. Du brinner för kundservice och att skapa goda kundrelationer. Som person är du glad, social, ambitiös, noggrann och prestigelös. Du är stresstålig, besitter stor ansvarskänsla och sätter kunden i fokus. Vi söker nu en medarbetare till vår butik på Asecs för en tjänst på 15h/v. Vi ser gärna att ni har fyllt 18år pga stängningar på kvällar. Så känner du dig som en sann yogiboostare så är du välkommen att skicka in din ansökan! Det tar bara några minuter att skapa en ansökan och du får möjlighet att visa vem du är, din energi och vad du tycker är viktigt när det gäller service!
Elite Stora Hotellet i Jönköping söker en extra housekeepingmedarbetare för sommaren 2025 Brinner du för service och trivs med att jobba med människor? Då kan detta vara något för dig! Vi söker dig som är en positiv och noggrann person och som alltid vill göra det där lilla extra för att få 100% nöjda gäster. Nu söker vi extrapersonal till vår städavdelning på Elite Stora Hotellet i Jönköping. Elite Stora Hotellet ligger vackert beläget vid Vätterns strand mitt i centrala Jönköping. Hotellet är ett av Sveriges äldsta och mest klassiska stadshotell, och kombinerar historisk charm med modern komfort och personlig service. På Elite Hotels sätter vi alltid kvalitet och service i första rummet. Elite Stora Hotellet erbjuder eleganta och bekväma rum i en unik miljö med anor från 1800-talet. Hotellet har 167 rum, vackra konferenslokaler och restaurang, och vi strävar efter att varje gäst ska få en minnesvärd upplevelse hos oss. Arbetstiderna är varierande mellan dag, kväll och helg, och du kommer att bli en del av ett härligt team med engagerade kollegor. Tidigare erfarenhet från liknande arbete är meriterande men inget krav. Det viktigaste för oss är att du är: Positiv och glad Lösningsfokuserad och noggrann Snabblärd och punktlig Pålitlig och ansvarstagande Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ett trevligt och professionellt bemötande mot både gäster och kollegor samt god fysisk hälsa är A och O i denna roll. Arbetstider: I huvudsak dagtid inkl. helger, kvällar kan förekomma Omfattning: Extra vid behov och över sommaren 2025 Start: Omgående eller enligt överenskommelse Lön: Enligt kollektivavtal För frågor om tjänsten, kontakta: [email protected] Sista ansökningsdag: Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Vi söker dig som: Har stor yrkesstolthet och gärna gör det lilla extra för gästen Har god organisationsförmåga Har ett öga för detaljer
Mjukvaruutvecklare Jönköping Knowit Swedspot är ett mjukvaruföretag som framtidssäkrar fordonsbranschen. Vi ser till att utvecklingen av kommande generationers mjukvarudefinierade fordon lever upp till de höga krav som ställs på branschen och av oss användare. Tillsammans bygger vi mjukvara som på ett innovativt och säkert sätt utvecklar våra och våra kunders verksamhet och stärker våra erbjudanden. Nu vill vi utöka våra team och söker dig som har erfarenhet av mjukvaruutveckling i inbyggda system. Som utvecklare på Knowit Swedspot förvandlar du idéer till körbar mjukvara. Du kommer främst arbeta med att utveckla och implementera högkvalitativ mjukvara för infotainment, cluster och kommunikationslösningar. Det unika med vårt affärsupplägg är att vi kombinerar kunduppdrag med egen produktutveckling. Detta skapar en dynamisk atmosfär mellan våra team som i många projekt kompletterar varandra och arbetar tillsammans. Vi är idag ett 60-tal medarbetare som tillsammans levererar ett antal produkter och integrationsprojekt fokuserade kring Bluetooth, clusterutveckling och Android Automotive. Våra produkter sitter i drygt 70 miljoner fordon världen över. Oavsett projekt kan vi lova en hög teknisk kompetens bland dina framtida kollegor och tillsammans utgör ni en mycket central funktion i kundens utvecklingsarbete. Tack vare att vi åtar oss längre kunduppdrag och sätter ihop egna utvecklingsteam har vi möjlighet att skapa värde hos kunden på riktigt. Vi tror att du som söker har Betydande erfarenhet av mjukvaruutveckling, särskilt inom C++ och C En utbildning inom datateknik eller motsvarande Stark problemlösningsförmåga och uppmärksamhet på detaljer God förståelse kring hur krav, arkitektur, kod och test hänger ihop Ambitioner och driv att leverera högkvalitativ kod Erfarenhet eller intresse av att jobba på såväl små inbyggda plattformar som med applikationsutveckling i moderna OS Vana vid moderna utvecklingsmiljöer/verktyg. Linux och Git är bekant och du får inte panik av nakna PCB på skrivbordet. Tjänsten är placerad i Jönköping och kommer utgå från vårt kontor på Östra Storgatan 33A. Mer om oss Knowit Swedspot är det innovativa mjukvarubolaget som sedan 2012 har designat och utvecklat mjukvara till en mängd olika branscher. Vi är specialister på att utveckla smarta mobilitetslösningar av hög teknisk kvalité och kan erbjuda våra kunder ett brett spann av kompetenser inom projektens behov. Som en del av Knowit AB är vår vision att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. Totalt har Knowit över 4000 medarbetare som med olika, unika kompetenser kombinerar strategisk förmåga med passion för teknik för att skapa kreativa lösningar och långsiktigt värde till våra kunder. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan. Frågor om tjänsten hanteras av Fredrik Rydén ([email protected])
Har du erfarenhet från bemanning och brinner för relationer, affärer, Industri och logistik? Vi söker nu en affärsdriven och prestigelös Operations Manager som vill ta nästa steg i karriären och vara med och forma framtidens bemanning. Om rollen I rollen som Operations Manager hos oss på Pokayoke är du en nyckelperson och ansvarar för dina kunder och medarbetare ute hos kund. Du äger ansvaret för att utveckla kunden och även arbeta för att utveckla kundens verksamhet. Du har operation support till din hjälp för det administrativa och även talent sourcers för att hitta de bästa kandidaterna till dina uppdrag. Du får ett stort eget ansvar och friheten att forma din arbetsdag, samtidigt som du har ett engagerat team i ryggen. Du trivs i en dynamisk miljö där du får arbeta nära både kund och medarbetare. Hos oss är det högt i tak, laganda i fokus och varje dag bjuder på nya möjligheter. Vi söker dig som ser laget före jaget, stöttar där det behövs och som är självgående och är redo att kavla upp ärmarna när det krävs. Med din positiva inställning, tillgänglighet och noggrannhet skapar du kvalitet och förtroende – både internt och externt. Dina ansvarsområden: • Bygga och vårda långsiktiga kundrelationer • Aktiv kundbearbetning • Ansvara för hela bemanningsprocessen – från kravprofil till onboarding • Personalansvar för konsulter • Ansvar för arbetsmiljö och trivsel hos våra medarbetare • Vara trygg och tillgänglig för både kund och medarbetare • Självständigt planera ditt arbete för att nå uppsatta mål Vem är du? Du har erfarenhet av bemanning inom Industri, lager och logistik och har arbetat med personalansvar. Du trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med affärsutveckling. Du är strukturerad, prestigelös och lösningsorienterad, med god förmåga att leverera kvalitet även i ett högt tempo. Med noggrannhet och helhetssyn säkerställer du att både kund och konsult lyckas i sina samarbeten. Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet från bemanning, konsult- eller rekryteringsbranschen och som har god förståelse för Industri, lager- och logistikflöden. Du har tidigare haft personalansvar och är van att arbeta självständigt. Du har ett starkt affärsdriv, är van vid merförsäljning och har goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. Körkort är ett krav. Du har god systemvana, och det är meriterande om du har erfarenhet av Intelliplan. Stark lagkänsla och en positiv attityd är något vi värderar högt. Vi erbjuder Hos Pokayoke blir du en del av ett engagerat team som värdesätter kvalitet, samarbete och arbetsglädje. Du får en bred och ansvarsfull roll i ett bolag som växer snabbt, med stor möjlighet att påverka både din egen och företagets utveckling. Vi tror på frihet under ansvar – du får förtroendet att driva dina processer framåt och fatta egna beslut, samtidigt som du har ett team som stöttar och lyfter dig. Hos oss blir du en del av en kultur som präglas av engagemang, laganda och kvalitet. Anställningen är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning.
Nu söker vi en boendestödjare till vårt team på Tollsängens serviceboende. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Tjänsten är en deltidstjänst, vikariat på 70%. Om Tollsängens serviceboende Tollsängens serviceboende ligger i centrala Taberg. Vi erbjuder stöd till vuxna med diagnos inom autismspektrum, intellektuell funktionsnedsättning eller förvärvad hjärnskada och som har personkretstillhörighet inom LSS. Tollsängen har 9 platser och erbjuder de boende stöd under dygnets alla timmar. Om rollen Tjänsten är ett vikariat på 70% för att täcka upp för en medarbetare som studerar. Tjänsten innebär arbete enligt schema varannan helg dagtid och dagtid vardag. I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Du har en samordnare nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen. I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Vikariat 3-6 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 1 september -25 eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 250510 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Eva Nilsson, verksamhetschef, [email protected], 073-544 63 95. Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Är du redo för en aktiv och engagerande roll där du gör skillnad varje dag? Vi söker nu en person som vill bli en del av ett fantastiskt team på vår kunds distributionsterminal i Jönköping. Här får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och snabb miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar och där ditt engagemang verkligen gör skillnad. Om tjänsten Vår kund är en välkänd aktör inom transport- och logistikbranschen, och nu söker de nya medarbetare som vill vara med och skapa effektivitet och kvalitet på deras distributionsterminal. Du får möjlighet att växa och utvecklas i en roll som kännetecknas av ett högt tempo, nära samarbete med kollegor och en känsla av att bidra till något större. Vad innebär jobbet för dig? Tjänsten är mångsidig och innehåller arbetsuppgifter som: • Sortera och lasta inkommande paket • Ansvara för scanning och registreringar • Köra truck (Truckkort kommer vara ett krav från januari 2025) • Delta aktivt i arbetslagets gemensamma mål och sträva efter högsta kvalitet i allt arbete Du kommer att arbeta måndag till fredag, främst på kvällarna, men även några dagpass kan förekomma. Vi söker dig som Är en självgående och engagerad person som tycker om att vara en del av ett sammansvetsat team. För att trivas hos oss är det viktigt att du: • Har en positiv inställning och gillar att arbeta fysiskt • Är noggrann, strukturerad och har en vilja att alltid göra ditt bästa • Har god kommunikationsförmåga och förstår vikten av att samarbeta för att nå gemensamma mål • Är tillgänglig för att arbeta 2–3 dagar i veckan, och kan vara på plats minst två dagar under arbetsveckan Du behöver inte ha tidigare erfarenhet inom logistik, men vi tror att du som söker har en arbetsmoral som gör att du alltid levererar på topp. Om du studerar eller har ett deltidsjobb är det ett plus, och vi ser gärna att du har minst ett år kvar av dina studier eller annat engagemang på minst 100%. Det här kan du förvänta dig: Hos oss får du en roll där du får möjlighet att utveckla både dina praktiska färdigheter och din förmåga att samarbeta i ett team. Här blir du en viktig del av en verksamhet som ständigt strävar efter att vara bäst, och vi uppskattar när du bidrar till det. Låter detta som något för dig? Tveka inte att ansöka redan idag! Vi behandlar alla ansökningar konfidentiellt och rekryteringsarbetet sker löpande. DFDS Professionals Tjänsten som lagermedarbetare är ett konsultuppdrag. Du får ett ramavtal i DFDS Professionals och arbetar vid behov. Som konsult är du anställd av oss på DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Timlönen för utbokad tid är i lönenivå med aktuellt uppdrag på arbetsplatsen för kundföretaget Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] DFDS | Logistik | Orderplock | Lagerarbete | Transport | Jönköping| Terminal | Deltid | Terminalarbetare
Om jobbet Som lagerarbetare inom DFDS kommer du framförallt jobba inom lagerlogistik som innefattar mycket körning med skjutstativtruck, men även plocktruck, ledstaplare och motviktstruck. Här jobbar du inte enbart med att flytta saker från A till B, du kan även ställas inför komplexa uppdrag som kräver fokus och fingerfärdighet från din sida. Här kommer du stöta på kunder från hela världen som kräver en specifik sak – bra service. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra skjutstativtruck/ledstaplare/plocktruck/motviktstruck Plock- och transportuppdrag/buffertlagring Lastning och lossning av gods Containerlossning Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör lagerarbete Din profil Vi letar efter dig som inte är rädd för att kavla upp händerna och arbeta, ibland i högintensiva perioder. Att få jobbet gjort är viktigt för dig och att du inte heller har några problem att arbeta ensam eller tillsammans med dina kollegor. De mest givna arbetsuppgifterna som du kommer att genomföra är att lasta, lossa, plocka och emballera allt från små lådor till helpall. Därför behöver vi dig med en stark arbetsvilja och en positiv inställning till dina dagliga uppgifter! Meriterande att ha erfarenhet av att köra truck med tyngdpunkt på skjutstativ Meriterande med truckkort typ A-B Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag till fredag 07:00-16:00. Vi ser dig gärna kunna jobba minst 1-2 pass i veckan. DFDS Professionals Tjänsten som lagermedarbetare är ett konsultuppdrag. Du får ett ramavtal i DFDS Professionals och arbetar vid behov. Som konsult är du anställd av oss på DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Timlönen för utbokad tid är i lönenivå med aktuellt uppdrag på arbetsplatsen för kundföretaget. OBSERVERA ATT DU MÅSTE HA EN ANNAN HUVUDSAKLIG SYSSELSÄTTNING OM MINST 50% FÖR ATT KVALIFICERA FÖR TJÄNSTEN Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Student | DFDS | Logistik | Truckförare | Motvikstruck | Transport | Jönköping | Terminal | Extrajobb | Deltid | Terminalarbetare Become one of us The DFDS Group has 10 000 employees located across 25 countries and provides shipping and logistics services in Europe generating annual revenues of EUR 2.0bn. DFDS was founded in 1866, is headquartered in Copenhagen, and listed on NASDAQ OMX Copenhagen. In Sweden, DFDS have about 1 000 employees working in different officies, with the biggest location Gothenburg. DFDS Professionals is a recruitment and staffing service within the DFDS Group aiming to be the natural choice for professionals within logistics and industry in Sweden. We provide competent and engaged consultants and staffing solutions as well as helping our customers to recruit the right talent for the future. We offer value to our customers through flexible business models, experienced employees, and operational knowledge.
Om rollen Företaget söker nu studenter som kan arbeta minst två dagar i veckan som terminalarbetare i Jönköping.De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar: Truckkörning Lastning, lossning och placering av gods Plock och sortering av gods Administrativ hantering av fraktdokument och lastningslistor Underhåll av terminalen och städning Om dig Studenter med erfarenhet av terminalarbete och truckkort uppmuntras att söka. Viktiga egenskaper inkluderar noggrannhet, en positiv attityd och förmågan att arbeta bra i team. Erfarenhet inom logistik är meriterande, men inte ett krav. Tjänsten är deltid och arbetet sker kvällar och nätter i Jönköping. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Jönköping | Transport | Logistik | Terminalarbete | Deltid | Student
Välj ett jobb för att visa detaljer