Är du vår nästa distributionschaufför med krankort?
Bgab Godsservice i Karlstad AB
Lastbilsförare m.fl.

Om jobbet Vi söker nu en distributionschaufför med krankort som vill arbeta i en varierande och självständig roll. Kvalifikationer För att trivas och utmärka dig hos oss är ett krankort på över 18 t/m, CE-kort och ett giltigt YKB en förutsättning. Meriterande om du har truckkort, ADR samt C2. Arbetsuppgifter En dag på arbetet bjuder på möten med kunder och du kommer att vara involverad i allt från lastning och lossning till att leverera styckegods och partisändningar direkt till kundens dörr. Vi söker dig med engagemang och där din serviceanda kan skina. Din arbetsdag kommer att vara flexibel och stimulerande. Du kommer köra dagtid mellan kl. 07–16, men eftersom jobbet är säsongsstyrt kan det förekomma övertid. Vad vi erbjuder När du börjar hos oss erbjuder vi en individanpassad upplärningsperiod på cirka två veckor för att du ska känna dig bekväm och säker i ditt arbete. Dessutom garanterar vi dig trygghet genom vårt kollektivavtal och ett nära samarbete med Transport-förbundet. Hos oss är du en viktig del av teamet och det vill vi visa genom våra förmåner – eget gym, friskvårdsbidrag på 2000 kr, Rikskupongskort och spännande personalaktiviteter. Med en provanställning på 6 månader och sedan en övergång till en tillsvidareanställning ger vi dig möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med oss. Känner du att detta skulle passa dig? Skicka ditt cv och personliga brev till [email protected]. Vi ser fram emot att välkomna dig ombord på en spännande resa mot nya framgångar! :) Om oss Hos Godsservice Karlstad är vi stolta över att vara den största transportören för DB Schenker i Värmland. Vi är med och formar framtidens logistik genom vårt arbete inom krets- och lokaltrafik samt fjärrverksamhet. Vi strävar efter att vara ett modernt transportföretag med fokus på miljö, säkerhet och kvalitet genom hela verksamheten. Vi har ISO 9001 & 14001-certifiering och strävar efter att vara en del av den tekniska branschutvecklingen.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Är du en serviceinriktad CE chaufför?
Bgab Godsservice i Karlstad AB
Lastbilsförare m.fl.

Om du gillar ett serviceinriktat arbete med många kundkontakter, trevliga arbetskamrater och att röra på dig så skulle du trivas hos oss! Arbetsuppgifter En dag på arbetet bjuder på möten med kunder och du kommer att vara involverad i allt från lastning och lossning till att leverera styckegods och partisändningar direkt till kundens dörr. Vi söker dig med engagemang och där din serviceanda kan skina. Din arbetsdag kommer att vara flexibel och stimulerande. Med en provanställning på 6 månader och sedan en övergång till en tillsvidareanställning ger vi dig möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med oss. Arbetstiderna sträcker sig vanligtvis över 10 timmar och 4 vardagar i veckan, med starttider mellan kl. 05-08. Du kommer att vara baserad på DB Schenkers terminal på Örsholmen i Karlstad. Vad vi erbjuder När du börjar hos oss erbjuder vi en individanpassad upplärningsperiod på cirka två veckor för att du ska känna dig bekväm och säker i ditt arbete. Dessutom garanterar vi dig trygghet genom vårt kollektivavtal och ett nära samarbete med Transport-förbundet. Hos oss är du en viktig del av teamet och det vill vi visa genom våra förmåner – eget gym, friskvårdsbidrag på 2000 kr, Rikskupongskort och spännande personalaktiviteter. Kvalifikationer För att trivas och utmärka dig hos oss är ett CE-kort och ett giltigt YKB en förutsättning. Vi blir extra glada om du också innehar truckförarbevis och ett giltigt ADR-bevis för farligt gods. Din förmåga att hantera digitala verktyg är värdefull, då alla våra ordrar hanteras via handdatorer. Är du den vi söker? Skicka ditt cv och personliga brev till [email protected]. Vi ser fram emot att välkomna dig ombord på en spännande resa mot nya framgångar! Om oss Hos Godsservice Karlstad är vi stolta över att vara den största transportören för DB Schenker i Värmland. Vi är med och formar framtidens logistik genom vårt arbete inom krets- och lokaltrafik samt fjärrverksamhet. Vi strävar efter att vara ett modernt transportföretag med fokus på miljö, säkerhet och kvalitet genom hela verksamheten. Vi har ISO 9001 & 14001-certifiering och strävar efter att vara en del av den tekniska branschutvecklingen.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Avdelningschef till avdelning 45, Rättspsykiatrin, Karlstad
REGION VÄRMLAND
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du vara med och leda ett engagerat team inom psykiatrisk slutenvård och bidra till en trygg och utvecklande miljö för både patienter och medarbetare? Då är det här tjänsten för dig! Din arbetsplats Rättspsykiatrin arbetar för den som är överlämnad till rättspsykiatrisk vård. Här vårdas personer som begått brott under inverkan av en allvarlig psykisk störning och som, enligt svensk lag, inte kan dömas till fängelse. Verksamheten bedrivs i Kristinehamn och i Karlstad. Verksamheten är i en expansiv fas och omfattar totalt 42 slutenvårdsplatser i Kristinehamn och Karlstad, varav 10 med säkerhetsklass 2 och 32 med säkerhetsklass 3. Vi är cirka 90 medarbetare med bred kompetens och lång erfarenhet inom psykiatri och rättspsykiatri. Avdelning 45 är en rättspsykiatrisk slutenvårdsavdelning med 10 platser för rehabilitering av patienter överlämnade till rättspsykiatrisk vård inom säkerhetsklass 3. Avdelningen finns på psykiatrihuset, Centralsjukhuset Karlstad. Här arbetar vi i multiprofessionella team nära patienten, med läkare, sjuksköterskor, skötare, arbetsterapeut, kurator och psykolog. Du som avdelningschef blir anställd inom Vuxenpsykiatrin i Värmland, med uppdrag inom rättspsykiatrin. Du blir direkt underställd verksamhetschef inom Vuxenpsykiatrin men rapporterar till båda verksamhetscheferna. Vuxenpsykiatrin är sedan 2025 ett samlat verksamhetsområde för specialiserad psykiatri inom öppen- och slutenvård i hela Värmland. Vi har mottagningar i Karlstad, Torsby, Hagfors, Arvika, Kristinehamn och Säffle, samt flera subspecialiserade mottagningar i Karlstad. Den psykiatriska slutenvården är koncentrerad till psykiatrihuset vid Centralsjukhuset i Karlstad och omfattar akutmottagning, fem vårdavdelningar samt en beroendeavdelning i samverkan med länets kommuner. Totalt arbetar omkring 460 medarbetare inom verksamhetsområdet. Dina arbetsuppgifter Som avdelningschef ansvarar du för att leda, utveckla och följa upp verksamheten, personalen och ekonomin. Du samarbetar nära med olika professioner och chefer inom verksamheten och ingår i ledningsgrupperna för både rättspsykiatrin och vuxenpsykiatrin. Du förväntas bidra till utvecklingen av hela verksamhetsområdet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en attraktiv arbetsplats och en jämlik, behovsstyrd, evidensbaserad och kostnadseffektiv vård – i linje med Region Värmlands värdegrund. Vi erbjuder Vi är till för att alla i Värmland ska må bra och för att Region Värmland ska vara en attraktiv arbetsplats som levererar goda, hållbara och långsiktiga resultat. För att lyckas med det ser vi att alla chefer och ledare har en viktig roll. I Region Värmland använder vi ledarskapskoncepten Utvecklande ledarskap och Indirekt ledarskap. Som ny chef i regionen får du under ditt första år gå ett utbildningsprogram. Vi erbjuder även individuell handledning för att stötta dig i ditt uppdrag. Vi vill ge våra chefer rätt förutsättningar att lyckas. Genom dig som chef kan våra medarbetare växa och bidra till ännu bättre service för alla som bor här. Dina kunskaper och kompetenser - Akademisk utbildning inom hälso- och sjukvård eller motsvarande är ett krav. - Erfarenhet från psykiatrisk verksamhet gärna med rättspsykiatrisk erfarenhet är meriterande. - Tidigare ledarskapserfarenhet är meriterande. - Du har ett inkluderande och coachande ledarskap, är prestigelös och har förmåga att se helheten. - Du är lyhörd, kommunikativ och samarbetsinriktad. - Du är utåtriktad, engagerande och har god självkännedom, personlig mognad och empatisk förmåga. - Du arbetar strukturerat, resultatinriktat och har god beslutsförmåga. - Du har ett starkt ansvarstagande och en tydlig etisk kompass. - Körkort B är ett krav Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Urval och intervjuer sker under vecka 28 och 29.  Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Regional Försäljningschef
Juneporten AB
Försäljnings- och marknadschefer

Juneporten är en nätauktionsplattform där företag och privatpersoner kan sälja fordon och maskiner via auktion. Vi är en snabbväxande aktör som värdesätter flexibilitet och kundfokus. Hos oss blir du en del av en ambitiös och positiv arbetsmiljö där sälj och affärer står i centrum. Om rollen Som Regional Försäljningschef har du en avgörande roll i att säkerställa att vårt säljteam presterar på topp. Ditt främsta fokus är att coacha, motivera och följa upp säljarnas arbete för att optimera försäljningen. Du har daglig kontakt med teamet, både på plats och ute i fält, och arbetar hands-on för att säkerställa att säljmålen uppnås. Du är en närvarande ledare som inspirerar genom aktiv uppföljning, tydliga mål och en strukturerad försäljningsprocess. Med din erfarenhet av försäljning och affärsutveckling driver du både teamets och företagets tillväxt framåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Följa upp och coacha säljarna i deras dagliga arbete, både digitalt och på plats. • Säkerställa att säljmålen nås genom tydliga KPI:er och regelbunden uppföljning. • Motivera och utveckla säljarna genom feedback, utbildning och individuella utvecklingsplaner. • Aktivt delta i säljprocessen genom kundbesök, affärsutveckling och upphandlingar. • Implementera och förbättra försäljningsstrategier baserade på analys och marknadsinsikter. • Rekrytera och onboarda nya säljare. Vem är du? Vi söker dig som är en driven och handlingskraftig försäljningschef med starkt affärssinne och en passion för att utveckla säljare. Du trivs med att vara ute i fält, nära kunderna och teamet, och har en förmåga att skapa engagemang och resultat genom tydlig styrning och uppföljning. Vi ser att du har: • Erfarenhet av att leda och motivera säljteam, gärna inom B2B-försäljning. • Starkt track record inom försäljning och resultatstyrning. • Erfarenhet av att sätta och följa upp försäljningsmål genom datadrivna analyser. • Förmåga att skapa en stark säljkultur genom närvarande och coachande ledarskap. • God förståelse för CRM-system och strukturerad försäljningsuppföljning. • B-körkort (då resor ingår i tjänsten). • Möjlighet till övernattningar på annan ort. Vi erbjuder dig: • En dynamisk och expansiv arbetsmiljö där du får stor påverkan. • En konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade incitament. • Tjänstebil och moderna digitala verktyg. • Hälsovårdsförmåner och tjänstepension. • Möjligheten att bygga och forma ett starkt säljteam.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personlig assistent sökes omgående!
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en personlig assistent till en ung kvinna som lever med assistans dygnet runt. Hon bor i egen fin lägenhet och söker dig som vill bli en del av hennes vardag – en pålitlig och hjälpsam vän som stöttar henne i att leva ett rikt och självständigt liv. Om rollen Som assistent kommer du att vara hennes stöd i alla delar av vardagen. Du är hennes armar och ben, men lika viktigt att vara hennes språkrör vilket gör att du måste kunna skriva samt tala svenska obehindrat då vi dokumenterar kundens vardag. Hon har en hel del aktiviteter utanför hemmet, så du som söker får gärna tycka om att vara social och är flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen. Vem är du Vi letar efter någon med ett stort hjärta och ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd, kan ta egna initiativ och tycker om att skapa trivsel i hemmet. Du är rökfri! Personkemin är viktig, så vi söker dig som är positiv, tålmodig och som ser fram emot att bli en betydelsefull del av vår kunds liv. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av hennes liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Vi söker både timvikarier och personer till fasta tjänster. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vänligen kontakta oss för mer information.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Assistenter sökes- heltid, deltid och extra vid behov
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du hjälper en aktiv kund att leva sitt liv fullt ut? Vi söker engagerade och flexibla personliga assistenter för en aktiv och social kund på 27 år.  Kunden behöver hjälp med i stort sett alla fysiska moment och lever ett varierat liv där du som assistent följer med på det som dagen har att erbjuda – från arbete och sociala aktiviteter till fritidsintressen. Vi har nu flera tjänster tillgängliga på heltid, deltid och extra vid behov, där du får arbeta både självständigt och i nära samarbete med kunden. Vi erbjuder: Ett varierande och givande arbete där du får följa med på kundens dagliga aktiviteter.  Möjlighet att arbeta hel- eller deltid, samt extra vid behov när ordinarie personal är sjuk eller har semester. En arbetsplats där kunden har assistans dygnet runt med vaken natt. Självständigt arbete med stort ansvar. Vi söker dig som: Är socialt flexibel och trygg i olika miljöer.  Har starka armar, då fysiska lyft förekommer. Är mellan 25–35 år. Har körkort– ett plus, men inget krav. Är flexibel i din tillgänglighet. Tjänstgöringsgrad: heltid/deltid. Lön: Fast timlön och ob enligt kollektivavtal. Tillträde: omgående. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunder finns över hela Sverige. Vår målsättning är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär enn trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Logoped till Barn- och ungdomspsykiatri i Karlstad
REGION VÄRMLAND
Audionomer och logopeder

Vill du göra skillnad för barn och unga i Värmland? Hos oss på barn- och ungdomspsykiatrin väntar ett varierat och meningsfullt arbete i ett team med bred kompetens och starkt engagemang. Din arbetsplats Barn- och ungdomspsykiatrin är regionens specialistresurs för barn och ungdomar med medelsvår till svår psykisk ohälsa samt neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. Vi är en stor arbetsplats med cirka 200 medarbetare med olika yrkesprofessioner. Samverkan med övriga aktörer i samhället är en stor och viktig del av vårt arbete.   Hos oss finns det bland annat tre tvärprofessionella basmottagningar som tar ett gemensamt ansvar för de patienter som tillhör upptagsområdet, med patienten i ett självklart fokus. Mottagning 4 består av ett resursteam, ett specialistteam som arbetar med barn med tvång och ett team som arbetar med traumatiska symtom. Barn- och ungdomspsykiatrin erbjuder ett arbete med stor variation där ingen dag är den andra lik. Tillsammans med drivna och engagerade kollegor hjälper vi Värmlands barn och unga som är inskrivna inom specialistpsykiatrin.   Dina arbetsuppgifter Din uppgift som logoped är att bedöma språklig och kommunikativ förmåga hos barn med neuropsykiatrisk funktionsvariation. Patientmålgruppen är barn i åldern 6–18 år. Du deltar i bedömningar med andra professioner och bidrar till en bred neuropsykiatrisk utredning. I uppdraget ingår både bedömning och behandling. Det kan även bli aktuellt med insatser till personer som har ät- och sväljsvårigheter samt läs- och skrivsvårigheter. Det är också vanligt med indirekta insatser i form av rådgivning, konsultation, handledning och utbildning till personer i individens närmiljö. Du kommer att tillhöra mottagning fyra och ingå i resursteamet. Teamet består av logopeder, fysioterapeut, arbetsterapeuter, dietist och pedagoger. Det innebär att du arbetar länsövergripande och stöttar övriga mottagningar inom barn- och ungdomspsykiatrin. Tillsammans med en logopedkollega deltar du i verksamhetens utvecklingsarbete och arbetar kontinuerligt med logopediska utvecklingsfrågor. Aktuella områden är exempelvis utveckling av behandlingsinsatser och att bredda utbudet av gruppverksamhet både för patienter och anhöriga.  Dina kunskaper och kompetenser  Vi söker dig som är legitimerad logoped. Som person är du nyfiken, flexibel och har god kommunikativ förmåga. Du är självständig men trivs också att samarbeta med andra. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, där förmågan och viljan till samverkan är viktig.  Det är meriterande om du har erfarenhet av neuropsykiatri och logopediska utredningar av mer komplex karaktär och även utbildning eller kunskap om taldyspraxi. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Assistenter sökes- heltid, deltid och extra vid behov
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du hjälper en aktiv kund att leva sitt liv fullt ut? Vi söker engagerade och flexibla personliga assistenter för en aktiv och social kund på 27 år. Kunden behöver hjälp med i stort sett alla fysiska moment och lever ett varierat liv där du som assistent följer med på det som dagen har att erbjuda – från arbete och sociala aktiviteter till fritidsintressen. Vi har nu flera tjänster tillgängliga på heltid, deltid och extra vid behov, där du får arbeta både självständigt och i nära samarbete med kunden. Vi erbjuder: - Ett varierande och givande arbete där du får följa med på kundens dagliga aktiviteter - Möjlighet att arbeta hel- eller deltid, samt extra vid behov när ordinarie personal är sjuk eller har semester - En arbetsplats där kunden har assistans dygnet runt med vaken natt - Självständigt arbete med stort ansvar Vi söker dig som: - Är socialt flexibel och trygg i olika miljöer - Har starka armar, då fysiska lyft förekommer - Är mellan 25–35 år - Har körkort– ett plus, men inget krav - Är flexibel i din tillgänglighet Välkommen med din ansökan!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
CNC-operatör
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Vi söker nu en CNC-operatör inom svarvning till en av våra kunder i Karlstad! Arbetsmoment som skall utföras är enstyckstillverkning med CNC-svarv, med stora detaljer som väger mellan 2500 - 5500 kg. Du som söker bör ha goda kunskaper inom ritningsläsning och erfarenhet av att programmera i Siemens 840C. Är du boende på annan ort och kan tänka dig arbeta borta i veckorna står vi på Ikett Personalpartner för boende och traktamente enligt Skatteverkets regler. Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstider: 3-skift, andra skiftgångar kan förekomma. Din profil Vi söker dig som har CNC- eller verkstadsutbildning och har god erfarenhet av att jobba inom CNC området. - Goda kunskaper inom ritningsläsning och programmering - Körkort B Har du traverskort är det meriterande. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

31 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Manager - Mechanical Engineering till Cyient!
Academic Work Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

På Cyient formar vi framtidens teknik genom smarta lösningar och starkt ledarskap. Här kombineras tekniskt ledarskap med problemlösning i en miljö där dina idéer och beslut gör verklig skillnad. Vill du ta nästa steg i din karriär och bli en nyckelspelare i en global organisation? Då kan det här vara rollen för dig! OM TJÄNSTEN Att vara Manager - Mechanical Engineering hos Cyient innebär en dynamisk roll med breda kontaktytor och stort kundfokus. Du leder och stöttar ett kompetent och engagerat team i Karlstad med fokus på mekanik och beräkning. Här får du möjligheten att driva arbetet framåt, lösa tekniska utmaningar och bidra med kreativa lösningar i varierande projekt. Cyient befinner sig i en expansiv fas, och i denna position spelar du en nyckelroll i bolagets tillväxt genom att skapa affärsmöjligheter och utveckla långsiktiga kundrelationer – på ett sätt som inspirerar och skapar värde. Du erbjuds * Goda möjligheter till både professionell och personlig utveckling * En möjlighet att bli en del av en global expertorganisation med internationella karriärmöjligheter ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Utveckla och leda ett högpresterande team genom utbildning, rekrytering och regelbundna prestationsbedömningar * Optimera teamets resurser och säkerställa att de är i linje med projektens behov och tidsramar * Utveckla effektiva designmetoder och säkerställ att lösningarna är kostnadseffektiva, av hög kvalitet och följer regler och föreskrifter * Förbered projektuppskattningar och finjustera ingenjörsplaner för att möta mål och budgetar * Arbeta nära säljteamet för att förbereda uppskattningar och erbjudanden för att behålla och utveckla Cyients kunder VI SÖKER DIG SOM - En högskole- eller civilingenjörsexamen inom relevant område - Lång erfarenhet av att arbeta inom industri- eller produktionsanläggningar och tvärvetenskapliga anläggningsprojekt - Erfarenhet från en ledarroll - God kommunikationsförmåga i både svenska och engelska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: * Stabil * Ansvarstagande * Respektfull * Förändringsbenägen och stresstolerant Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Cyient och hur de presenterar sig som arbetsgivare här!

31 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025