Operativ Inköpare till Habia Teknofluor i Knivsta
2Complete AB
Inköpare och upphandlare

Om Habia Teknofluor Habia Teknofluor AB är en av Europas ledande tillverkare av fluorplastslang, högtrycksslang och bearbetade detaljer i PTFE. Våra kunder är internationella industrijättar som Hitachi, Tetra Pak, Parker och ContiTech, och merparten av våra produkter exporteras. Vi är cirka 60 medarbetare i Knivsta, en expansiv ort mellan Arlanda och Uppsala. Sedan 2019 ingår vi i Smiths Group – en global teknikgrupp med över 15 000 anställda i mer än 50 länder. Trots vår internationella tillhörighet är vi fortsatt självständiga i hur vi driver verksamheten lokalt. Mycket av besluten fattas här, nära produktionen och nära marknaden. Vad vi erbjuder Hos oss får du arbeta i ett stabilt och familjärt företag där varje medarbetare gör skillnad. Vi är stolta över vår goda arbetsmiljö, långa anställningar och den fina gemenskapen i teamet. Vi erbjuder: Ett omväxlande och ansvarsfullt jobb i en naturnära miljö En platt organisation där din röst räknas Generöst friskvårdsbidrag och regelbundna hälsoundersökningar Kollektivavtal (Teknikföretagen - Unionen/Sveriges Ingenjörer/Ledarna) Stort ansvar samt möjlighet att påverka och utvecklas – både inom inköp och andra delar av verksamheten Nära samarbete med både produktion, teknik, kvalitet och försäljning Vi tror på ärlighet, långsiktiga relationer och ett starkt engagemang – både internt och externt. Vad tjänsten innebär Vi söker nu en Operativ Inköpare som vill vara med och bygga lönsamma affärer i ett teknikorienterat bolag. Du kommer att ta över en nyckelroll med mycket ansvar och inflytande. Dina arbetsuppgifter: Förhandla priser, villkor och avtal med både nya och befintliga leverantörer Säkra bästa möjliga inköpsvillkor gällande pris, kvalitet och leverans Lägga och följa upp inköpsorder, hantera leveransbevakning Identifiera kostnadsbesparingar och driva effektiviseringar Delta i arbetet med lager, inventering och logistik Samarbeta tätt med kollegor inom produktion, teknik och kvalitet   Vem vi söker Du har flera års erfarenhet av operativt inköp, gärna inom industri. Du är prestigelös, initiativtagande och trivs i ett mindre team där alla hjälps åt. Du har ett analytiskt tänk, ett intresse för teknik och en god förståelse för hur din roll påverkar hela verksamheten. Du är en skicklig relationsbyggare – särskilt med våra nyckelleverantörer. Att skapa ömsesidig respekt, förtroende och stabila samarbeten är avgörande för vår framgång. Vi ser gärna att du: Har arbetat med inköp inom producerande industri Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska (tyska är meriterande) Har erfarenhet av att jobba nära produktion och logistik Har vana vid att hantera både dagligt inköpsarbete och strategiska dialoger   Du rapporterar direkt till VD men arbetar mycket nära flera av våra nyckelfunktioner. Det är en självständig roll men med stor möjlighet att påverka och växa – exempelvis inom lager/logistik eller andra framtida ansvarsområden. Tjänsten är placerad i Knivsta norr om Stockholm och arbetet sker på kontoret. Tjänsten startar enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Miljöinspektör med visst verksamhetsansvar
Knivsta kommun
Specialister inom miljöskydd och miljöteknik

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER I rollen som miljöinspektör med visst verksamhetsansvar arbetar du främst med tillsyn och handläggning enligt miljöbalken, särskilt inom miljöskydd. Arbetet omfattar både planerad och händelsestyrd tillsyn, där du granskar inkomna handlingar, gör platsbesök och kontrollerar att verksamheter lever upp till lagkrav. Du identifierar brister, följer upp åtgärder och handlägger anmälningar och tillståndsansökningar kopplade till exempelvis industrier, bensinstationer, avlopp, vindkraftsanläggningar, förorenade områden och värmepumpar.  Du bereder ärenden till nämnden, fattar beslut på delegation och svarar på remisser. Du förväntas även bidra till verksamhetsutveckling, och har en vägledande roll gentemot privatpersoner, företag och andra samhällsaktörer. Arbetet är varierande och du har stor möjlighet att påverka hur det planeras och genomförs. Ibland arbetar du självständigt, ibland i team med ett gott stöd från kollegor och chef.  Verksamhetsansvaret innebär att du aktivt stöttar övriga verksamhetsområden såsom hälsoskydd, livsmedel samt alkohol- och tobakshandläggning. Du arbetar löpande med uppföljning av tillsynsplanen, ser till att den efterlevs och ansvarar, tillsammans med berörda inspektörer, för att ta fram en ny plan varje år.  Tjänsten är uppdelad så att du arbetar operativt med miljöskydd cirka 60-75 % tillsammans med tre andra handläggare, och ansvarar för verksamheten i cirka 25-40 % av tiden. Fördelningen varierar över året beroende på behov. Du har inget personalansvar och ytterst ansvarig för verksamheten är enhetschefen för miljö- och byggenheten. KVALIFIKATIONER Du har en relevant högskoleutbildning och goda kunskaper inom miljölagstiftning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är initiativrik, ansvarstagande och har en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Du är samarbetsinriktad, uppskattar att arbeta tillsammans med andra och agerar proaktivt för att underlätta för verksamhetsutövare.  Tjänsten innebär många kontakter med både verksamhetsutövare, allmänhet och kollegor. Därför behöver du vara utåtriktad, positiv och serviceinriktad, med god kommunikativ förmåga både muntligt och skriftligt. Du känner dig trygg i att företräda myndigheten och kan ta myndighetsrollen när det krävs. Du är flexibel och arbetar gärna tillsammans med andra för att hitta lösningar.  Vi ser gärna att du har ett brett intresse och engagemang för miljögruppens hela verksamhet, så att du vid behov kan bidra även inom andra områden.  Vi söker dig som har eget driv, är trygg i din kompetens och vill vara med och utveckla verksamheten framåt. Du värdesätter samverkan både internt och externt och ser vinningen i att arbeta tillsammans.  Krav för att vara aktuell för tjänsten:  - Utbildning: Miljö- och hälsoskyddsutbildning, Miljövetarprogram eller motsvarande akademisk utbildning.  - Språk: God förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift  - Körkort: B-körkort  - IT-kunskap: Microsoft Office eller liknande.  - Erfarenhet av arbete som Miljö- och hälsoskyddsinspektör.  - Erfarenhet av arbete enligt Miljöbalken  - Erfarenhet av myndighetsutövning.  - Kunskaper inom miljörätt och förvaltningsrätt.    Det är meriterande om du har:  - Erfarenhet av verksamhetsansvar  - Erfarenhet av ärendehanteringssystem Castor ÖVRIGT Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

11 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sommarjobb för student – ekonomiadministratör!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker en noggrann och snabblärd sommarvikarie till vår kund med fokus på administrativa uppgifter kopplade till fakturahantering och ekonomiskt stöd i deras affärssystem! Uppdraget är viktigt för att säkerställa att deras löpande processer rullar på smidigt även under sommaren. Du kommer att arbeta med en rad viktiga uppgifter som inte kan vänta, även om verksamheten är i semestermode. Det handlar bland annat om: • Leverantörsfakturahantering, inklusive större klumpfakturor som behöver fördelas ut på rätt kostnadsställe, maskinnummer etc. • Hantering av trängselskatt och leasingfakturor, där du sammanställer och distribuerar underlag till verksamheten. • Ekonomisk administration kring fordon, t.ex. serviceavtal, besiktningar och besiktningslistor för flera tusen fordon. • Löpande administrativa uppgifter i deras affärssystem vilket kräver noggrannhet och förmåga att lära snabbt. • Posthantering och enklare inköp kan förekomma för dig. Tjänsten är en konsultanställning vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar med vår kund med kontor i Uppsala. Tjänsten tillämpar kontorstider med flex och förväntas starta upp v 27 och löpa på fram till och med v 33. Det är en flexibel tjänst och du förväntas kunna arbeta minst 50% under dessa veckor, med möjlighet att det arbeta mer. DETTA SÖKER VI Vi ser gärna att du är ekonomistudent eller har annan relevant bakgrund inom ekonomi eller administration. Du behöver inte ha lång erfarenhet, men det är viktigt att du: • Har god vana av administrativa uppgifter. • Förstår ekonomiska termer och arbetssätt. • Har god systemvana och van vid Excel och (grundläggande nivå räcker). • Är strukturerad, noggrann och effektiv i ditt arbetssätt. • Är självgående och trivs med att jobba med back-office uppgifter. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök idag! Urval sker löpande. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

12 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Snickare
SWEBYGG AAA AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Anställning – Vi söker snickare & plattsättare! Hej! Är du snickare eller plattsättare och letar efter nya möjligheter? Eller känner du någon som är det? Hos oss får du chansen att arbeta med roliga projekt, få bra betalt och ta del av schyssta förmåner. Vi på Swebygg AB växer och söker nu endast snickare och plattsättare till vårt team. Kom gärna förbi vårt kontor på Södervägen – så kan du berätta lite om dig själv och vi om vilka vi är och vad vi erbjuder! Vi söker dig som har: ✅B-körkort ✅Goda referenser ✅Talar svenska ✅Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar Låter det intressant? Hör av dig – vi ser fram emot att träffas! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Bygglovshandläggare/byggnadsinspektör
Knivsta kommun
Brandingenjörer och byggnadsinspektörer m.fl.

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! På miljö- och byggenheten arbetar du i nära samarbete med dina kollegor men även med övriga kontor inom kommunen. Arbetet är innehållsrikt och varierande.  Du har goda möjligheter att utvecklas i din roll som bygglovshandläggare/byggnadsinspektör hos oss. I tjänsten är det viktigt att balansera myndighetsutövningens krav på rättssäkerhet med god service och bemötande där vägledning är en stor del i arbetet. Vi erbjuder inspirerande arbetsuppgifter, gemenskap och trevliga kollegor. Hos oss har du flexibel arbetstid, möjlighet till distansarbete, friskvårdsbidrag och goda kommunikationer. ARBETSUPPGIFTER I rollen som bygglovshandläggare/byggnadsinspektör ingår arbetsuppgifter inom plan- och bygglagens område. I huvudsak innebär det att självständigt handlägga och fatta beslut om bygglov, anmälan och startbesked samt slutbesked. Vidare ingår att förbereda beslutsunderlag till bygg- och miljönämnden samt bedriva tillsyn i enlighet med gällande lagstiftning. I rollen ingår mycket kontakter med kommunens olika medborgare och näringsliv samt ett nära samarbete inom enheten. Du ska ha intresse för utvecklingsfrågor samt att arbete proaktivt så som t ex med öppna hus eller liknande. Fördelningen av uppdraget är baserat på ärendeflöden. Där störst behov finns där ska du lägga din tid. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har erfarenhet av myndighetsutövning och handläggning av ärenden enligt plan- och bygglagen (PBL). Du har en för arbetsområdet relevant högskoleutbildning eller motsvarande. Du har flera års erfarenhet inom arbetsområdet som rör bygglov, förhandsbesked, tillsyn, handläggning av anmälningsärenden inom plan- och bygglagen. Det är mycket meriterande om du har jobbat med strandskyddsärenden. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du kommunicerar tydligt, enkelt och effektivt. Du är lugn och saklig i svåra situationer.  Du hanterar komplexa problem och situationer självständigt samt inom enheten och tar initiativ inom och utanför eget ansvarsområde i syfte att få saker att ske. Du behöver ha mycket god förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift eftersom du kommer att delta i sammanträden, formulera beslut, utveckla arbetsrutiner samt möta medborgare och företagare.  Du bidrar till kontorets gemensamma resultat och trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Vi förutsätter att du är duktig på att strukturera ditt eget arbete, ta egna initiativ och har en god samarbetsförmåga.  Krav för att vara aktuell för tjänsten: - Utbildning: Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning eller har annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivare bedömer likvärdig. - Språk: God förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift - Körkort: B-körkort - IT-kunskap: Microsoft Office eller liknande. - Erfarenhet av arbete som bygglovhandläggare/byggnadsinspektör. - Erfarenhet av myndighetsutövning. Det är meriterande om du har: - Handlagt strandskyddsärenden - Erfarenhet av ärendehanteringssystem NOVA ÖVRIGT Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Kvinnlig Personlig assistent i Knivsta
Saand Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker en kvinnlig personlig assistent som har stort intresse för djur. Vår uppdragsgivare är boende utanför Knvista därav är det viktigt att du har körkort och tillgång till egen bil. I arbetet handlar det mycket om att ge uppdragsgivaren den omvårdnad hon behöver och assistera henne samt vara henne förlängda armar och ben. Assistansen är för att underlätta det liv hon lever alltså både att man sköter om trädgården, uppdragsgivarens djur och hus. Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående, har förmågan att anpassa sig efter uppdragsgivarens behov. Du är empatisk, in lyssnande, mogen och ansvarsfull. Arbetstiderna: Måndag-Söndag 08-18 ca 3-4 gånger i veckan Krav: Har B-körkort och tillgång till egen bil, kan arbeta med djur (tänk på att det är ute på landet) Är både rök och parfymfri. Talar flytande svenska obehindrad Varmt välkommen med din ansökan! I rekryteringprocessen kommer vi att efterfråga ett registerutdrag så du får gärna ha förberett ett. Gå in redan in dag  HVB-hem, e-tjänst | Polismyndigheten  och få den till din Kivra.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision!
AquaClean Tech Sverige AB
Företagssäljare

Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision! Vi på AquaClean Tech söker just nu demonstratörer för att utöka vårt team. Vi har idag vårt huvudkontor i Västerås med filialkontor i Uppsala. Vi växer hela tiden och behöver därför fler drivna demonstratörer för att kunna täcka de orter där vi inte jobbar just nu. Hos oss jobbar man med att demonstrera en städutrustning som heter Roboclean. Den är ledande inom sin teknik idag. Produkten kan allt från luftrening, sanering, Rekond m.m Man utgår från hemmet och åker på förbokade kundbesök. Vid ett besök har man alltid betalt, vid försäljning givetvis mer. Det finns inget lönetak. Krav på att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Pga av detta så har man som säljare ett kostnadsavdrag på 40% av sin lön som är beviljat av skatteverket. Då man kan påverka sitt eget schema varje vecka så söker vi både heltid och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobbet för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Fastighetstekniker

Erfaren fastighetstekniker med bred kompetens sökes 🛠️ Vi söker en erfaren och självgående fastighetstekniker som vill vara en nyckelperson i vår tekniska drift. Har du ett öga för fastighetsteknik, arbetar strukturerat och trivs med varierade arbetsuppgifter? Då är du den vi söker. Om rollen Som fastighetstekniker ansvarar du för drift, tillsyn och underhåll av våra fastigheter, med särskilt fokus på tekniska system och installationer. Rollen innebär både eget ansvar och nära samarbete med kollegor inom fastighetsskötsel, förvaltning och externa entreprenörer. Arbetsuppgifter: Stort fokus på tillsyn, skötsel och rondering i fastigheter/ driftutrymmen och utemiljö Felavhjälpande underhåll Driftövervakning av värme, ventilation, kyla, styr- och reglerteknik Utföra och dokumentera ronderingar, egenkontroller och löpande driftinsatser - se så det är rent, helt, fungerande, tryggt och säkert Hantering av felanmälningar i både akuta och planerade åtgärder Samordning med entreprenörer vid service och underhåll Mindre projekt- och förbättringsarbeten inom fastighetsteknik Deltagande i energieffektivisering och optimering Förståelse för brandskyddstillsyn, SBA, samt övrig lagstadgade kontroller Dokumentation i digitala system samt uppföljning av arbetsorder och planerat underhåll Medverka i besiktningar och uppföljning av åtgärder Stötta kollegor i gemensamma uppgifter och bidra till en god arbetsmiljö Fakturahantering Kvalifikationer: Gedigen och flerårig arbetslivserfarenhet som fastighetstekniker eller liknande roll Självgående och lösningsorienterad God teknisk förståelse inom bla VS/VVS, låskunskaper, dörrautomatiker, el, ventilation, styr- och reglersystem Vana vid arbete i ärendehanteringssystem och digitala verktyg, tex Vitec och Amax Meriterande behörigheter tex SBA, Heta arbeten, fallskydd, mobila arbetsplattformar, badanläggning, kylanläggning, reservkraft Goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt datorvana och administrativ kompetens B-körkort (krav) Personliga egenskaper: Strukturerad, ansvarstagande och lösningsorienterad Bred teknisk kompetens och kan förstå sambandet mellan olika tekniska installationer. Serviceinriktad med god samarbetsförmåga och stark laganda, trivs med att ta egna initiativ och driva arbetet framåt Initiativrik och van att prioritera i en varierad vardag Stresstålig Förståelse för fastighetsekonomi Kommunikativ och prestigelös Förståelse för helheten att alla behöver ta sitt ansvar och leverera hög service varje dag Vi erbjuder: Ett självständigt och varierat arbete i en stabil organisation Kompetenta kollegor och en välfungerande arbetsstruktur Möjlighet att utveckla tekniska lösningar och bidra till hållbar fastighetsförvaltning Konkurrenskraftiga villkor och kollektivavtal Ansök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Ansökningsprocessen kan ha en viss fördröjning med anledning av semesterperiod. Kontroll av belastningsregister kommer att krävas. Provanställning tillämpas.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Fältvärdar sökes till Projekt Rätt Väg
K Win Sales AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Vill du ha ett jobb i sommar – eller året runt – där du träffar människor och gör något meningsfullt? Vi på Projekt Rätt Väg söker fältvärdar som vill jobba utomhus i norra Storstockholm – ibland även inne i stan. Tillsammans möter vi människor, berättar om vårt projekt och säljer produkter som finansierar aktiviteter för barn och unga. Vi arbetar aktivt för att motverka och förebygga nyrekryteringen av barn och unga till kriminalitet och kriminella miljöer. Vårt nya initiativ heter SLUTA SKJUT – ett projekt med fokus på trygghet, samtal och lösningar. Vi söker dig som vill jobba heltid, deltid, sommarjobb eller extra – du väljer själv hur mycket du vill jobba. Vad går jobbet ut på? Du jobbar i team ute bland människor – till exempel i parker, på torg eller vid olika evenemang. Din uppgift är att: prata med folk berätta vad Projekt Rätt Väg gör sälja produkter som finansierar barnens fritidsaktiviteter Du får alltid stöd, en kort introduktion och jobbar aldrig ensam. Arbetstider och lön: Vardagar kl. 15.00–19.30 → 120 kr i timmen + bonus Helger kl. 10.00–18.00 → 135 kr i timmen + bonus Du kan jobba så mycket du vill – från några pass i veckan till heltid. Vill du ta mer ansvar? Efter två veckor med bra närvaro kan du bli teamledare: Teamledarlön: → 130 kr i timmen + bonus (vardagar) → 150 kr i timmen + bonus (helger) Vem söker vi? Vi letar efter dig som: gillar att prata med människor kommer i tid och tar ansvar vill ha ett enkelt men engagerande jobb trivs med att jobba utomhus Du behöver ingen tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver. Om Projekt Rätt Väg: Vi ser till att barn och unga får möjlighet att delta i fritidsaktiviteter. Överskottet från försäljningen går till: medlemskap i föreningar utrustning och kläder transport till träningar, matcher och läger Vi arbetar också aktivt för att motverka och förebygga nyrekryteringen av barn och unga till kriminalitet och kriminella miljöer. Vårt nya initiativ heter SLUTA SKJUT – ett projekt med fokus på trygghet och lösningar. Det måste ta ett slut med alla skjutningar och sprängningar! Förövarna och offren är 10-25 år gamla! Så söker du: Kontakta mig på instagram @johan_projektrattvag eller skicka ett kort mejl till: [email protected] Berätta lite om dig själv och varför du är intresserad av jobbet , samt om det är deltid, heltid eller extra som du önskar arbeta . Vi anställer löpande – sök så snart som möjligt! Följ oss & läs mer: TikTok: @projektrattvag Hemsida: www.projektrattvag.se

18 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Arbetsledare lokalvård
Kommunfastigheter i Knivsta AB
Städledare och husfruar

Tycker du om att jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, inte är rädd för nya utmaningar och vill växa i din roll samtidigt som du bidrar till vår utveckling. Vi söker nu en driven, serviceinriktad och engagerade arbetsledare till några av våra uppdrag i Knivsta/Alsike. I denna roll får du en central position inom Lokalvårdsgruppen där du bidrar till kvalitetssäkring genom att säkerställa städning av högsta standard. Du hjälper till att skapa en trygg och ren arbetsmiljö för våra kunder och kollegor. Vad du kommer att jobba med: • Lokalvård där vanlig städning kommer att förekomma, dvs 25% Lokalvård och 75% arbetsledning inom geografiskt område. • Planering och fördelning av arbetsuppgifter inom ett geografiskt område bestående av förskolor, skolor samt trappor/tvättstugor • Följa upp den dagliga leveransen och säkerställande hög kvalitet på utfört arbete • Introduktion och utbildning av befintlig och ny personal • Uppföljning och rapportering av arbetet • Utföra kvalitetskontroller och hantering av eventuella klagomål tillsammans med teamet • Bygga och upprätthålla goda relationer med kund, beställare och kollegor Vi söker dig som har: • Gymnasieutbildning eller motsvarande • Utbildning inom ledarskap • B-körkort och tillgång till bil • Minst 2 års erfarenhet som ledare inom lokalvård • Vana av att ta fram offerter och god PC-kunskap • Pryl, SRY eller likvärdig utbildning är ett plus • Ett starkt kund- och verksamhetsfokus • Driv och målmedvetenhet samt förmåga att utveckla både medarbetare och verksamhet • Mycket goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift • Kunskaper inom storstädning-golvvård-fönsterputsning Om tjänsten Omfattning: Heltid (Måndag-fredag 06:00-15:00) Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas) Tillträde: Enligt överenskommelse Kontroll av belastningsregister kommer att krävas Vi tar emot ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut. Ansökningsprocessen kan ha en viss fördröjning med anledning av semesterperiod. Frågor besvaras endast via e-post.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025