Processmekaniker - Uppvärmningspanna

Om tjänsten Nu söker vi tillsammans med en av våra kunder i Malmö efter en processmekaniker! Verksamheten är en av Europas största tak och tätskiktsföretag, på deras produktionsenhet i Malmö tillverkar de olika sorters tak och underlagspapp. Du kommer huvudsakligen att arbeta med daglig övervakning, felsökning av fabrikens eldningspanna med kringutrustning, tryck/kul kompressorer och fabrikens processdel. Arbetsområdena i tjänsten är väldigt bred och arbete med pumpar, ventiler, rörsystem, uppblandningssystem, uppvärmningspannor är förekommande. Arbetet är förlagt på dagtid, (jour och skiftarbete kan förekomma). Start snarast eller enligt överenskommelse. Din profil För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en nyfiken person som gillar felsökning och problemlösning. Du är en lagspelare som trivs av att i arbeta i team där man hjälps åt, samtidigt som du klarar att jobba självständigt. Det är en fördel om du har industriell bakgrund, och erfarenhet av processer, system samt har lift och Truckkort. Det är meriterande om du har förståelse för elarbeten, pneumatik och hetoljepannor. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av reningsverk eller värmeverk. Har du dessutom pannoperatörscertifikat är det väl meriterande. I övrigt är du i bra fysisk form då det förekommer tunga lyft. Du är kunnig i svenska språket då kommunikation, säkerhet och att förstå instruktioner är viktigt. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Lärare slöjd grundskola

Kunskapsskolan i Sverige har grundskolor och gymnasieskolor under namnen Kunskapsskolan och Kunskapsgymnasiet. De första skolorna startades år 2000. Idag går det cirka 14 600 elever i de 30 grundskolorna och sju gymnasieskolorna. Kunskapsskolan ägs av grundare Peje Emilsson med familj. Kunskapsskolan Landskrona söker en legitimerad lärare i slöjd för årskurs 4 - 9 Vill du arbeta i en skola där varje elev ges något unikt – en personligt utformad utbildning – som utgår från elevens individuella mål och förutsättningar? Då har vi jobbet för dig! På Kunskapsskolan har vi en pedagogik som är personligt utformad och utgår från varje individ. Genom vårt arbetssätt skapar vi nära relationer mellan lärare och elev, vilket ger förutsättningar för att varje elev ska nå längre än de själva tror är möjligt. I en miljö där eleven får vara sig själv och får rätt stöd och utmaningar skapar vi en skola där både elever och medarbetare trivs och utvecklas. Kunskapsskolan Landskrona är en grundskola för årskurs 4-9 och har idag cirka 350 elever. Skolan startade 2003. För att varje elev ska nå så långt som möjligt behövs yrkesskickliga lärare med ett stort engagemang för eleven. På Kunskapsskolan sätter vi alltid individen i centrum och söker därför dig som alltid arbetar aktivt för att dina elever ska lyckas. Förutom att vara ämneslärare är du också personlig handledare åt ett tjugotal elever och du har varje vecka ett individuellt handledningssamtal med var och en av dina elever. Du hjälper dem att planera och sätta mål för sina studier och följer upp målen tillsammans med både eleverna och deras vårdnadshavare. På Kunskapsskolan har vi ett utpräglat lagarbete. Du är aldrig ensam med utmaningar och frågeställningar. Vi hjälps åt att planera arbetet i arbets- och i ämneslag. Öppenheten mellan lärare är stor och vi har ett gemensamt ansvar för våra elever. För att underlätta för dig i ditt arbete och möjliggöra för dig att fokusera din tid på eleverna har vi samlat en stor del av våra läromedel på vår digitala portal Kunskapsporten. För varje ämne finns förslag på arbetssätt, uppgifter och läromedel. Kvalifikationer Vi söker legitimerad lärare i slöjd för årskurs 4-9. Du ska vara väl förtrogen med LGR-22 och formativ bedömning. Meriterande kvalifikationer (Ändra baserat på tjänst) Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av undervisning och handledning eller mentorskap. Vi vill att du har lätt för att samarbeta med kollegor, elever och vårdnadshavare och är lösningsfokuserad. Vi sätter stort värde vid ditt engagemang, din pedagogiska kompetens och din handledarförmåga. Vi vill att du ska vara en stabil och trygg person som kan skapa förtroende hos eleverna. Tjänstens utformning Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid / 100% Rekryteringsprocessen Ansökan sker via länken nedan senast den 28/4 2024. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att arbeta i skola krävs utdrag ur belastningsregistret. Blankett finns på Rikspolisstyrelsens webbplats. Vid frågor kontakta rektor Mattias Svensson på [email protected] eller via telefon 0733024686. Mer information på om oss och vår pedagogik hittar du på vår hemsida, kunskapsskolan.se / kunskapsgymnasiet.se Säljare av rekryteringstjänster gör sig icke besvär.

21 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Resande Eventsäljare

VI SÖKER DIG SOM: - Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. - Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. - Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: - Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. - Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionresa öppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. - Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. - Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. - Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: - Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du - här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected] (mailto:[email protected])

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Skjutstativsförare sökes i Helsingborg

Att jobba på Jobandtalent På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. VÅRT ERBJUDANDE Vi vill ge er möjligheten att visa intresse för att jobba som truckförare i området Helsingborg/Landskrona, detta då vi kontinuerligt får fler förfrågningar från olika kunder inom lager & logistik branschen. Annonsen är en spontanansökan vilket innebär att vi kommer hålla intervjuer löpande i kombination med att behoven skall tillsättas hos olika uppdragsgivare i området. ARBETSBESKRIVNING - Truckkörning - Lastning & Lossning - Sedvanliga arbetsuppgifter inom lagerverksamhet DINA KVALIFIKATIONER - Truckkort - Erfarenhet av att köra skjutstativ/motvikt - Du bör kunna arbeta under varierande arbetstider. - Körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. - Flytande svenska i både tal och skrift ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! Om Jobandtalent Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

20 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Eventsäljare | Grundlön + Provision

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning Försäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: - Positiv - Samarbetsvillig - Ansvarstagande - Målmedveten & driven - Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Grundlön + Provision - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktiv provision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Felicia Rullander, Rekryterare 076 425 35 70 [email protected]

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Personlig Assistant

Vi söker dig som är en ansvarfull person som har erfarenhet och kan vara personlig assistent till en 9-årig flicka rullstolsburen man som behöver hjälp med i skolan och allt från hygien. Du behöver vara tålmodig, omtänksam och flexibel, gärna glad, pigg och ha energi då det är du som ska se till att flickan mår bra i sitt vardagliga liv. Tjänsten är förlagd i skolan, hem och arbetstiden är förlagd till dag från klockan 09:00 till 15:00. Det förekommer jour i vissa pass. Vi välkomnar även sökande med någon form av anställningsstöd. Omfattning: Deltid 85% Det finns möjlighet att tjänsten det blir 100% Tillträdes datum: Enligt överenskommelse

20 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Produktionsplanerare

ValueOne söker en Senior Produktionsplanerare för ett konsultuppdrag till ett tillverkande företag i Landskrona. Uppdraget ska tillsättas snarast och löper till årsskiftet. För rätt person finns stora möjligheter till tillsvidareanställning efter avslutat uppdrag. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: marknadsmässig lön, som du själv kan påverka tjänstepension sjuk- och vårdförsäkring  friskvårdsbidrag personlig coachning och karriärrådgivning nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar  kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Om rollen I rollen som Senior Produktionsplanerare förväntas du arbeta med produktionsplanering i företagets verkstad såsom svetsning, mekanisk montering, elmontage, provning och paketering med hänsyn till produktionsresurser såsom personal, material och monteringsytor. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa produktionsplan och materialplan Analysera produktionsutfall och upprätta KPI:er Leda och planera möten samt ansvara för intern kommunikation med produktionsledning, projektledare och marknadsavdelning Medverka till att utveckla och förbättra interna processer och arbetsmetoder Upprätthålla god kommunikation med produktionsledare och projektledare med avseende på omplanering och eventuella förseningar av projekt i produktionen Erfarenhet och kompetens Till uppdraget som Senior Produktionsplanerare söker vi dig som har erfarenhet av produktionsplanering i tillverkande industri, gärna med kunskap inom områden som montering, verkstadsarbete och produktionsmetoder. Erfarenhet av planering i SAP är mycket meriterande. Uppdraget kräver vidare att du talar och skriver svenska och engelska flytande. Vi värdesätter dessutom goda sociala och kommunikativa egenskaper då du kommer att ha många kontakter med intressenter både internt och externt. Ansökan   Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar och tillsätter uppdrag löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Per Nyberg på telefon 073 152 02 78 alternativt 010 332 29 20.

19 mars 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Orderplockare till Landskrona

Om tjänsten Vi söker engagerade orderplockare och truckförare för sommar/säsongsjobb i Landskrona. Som en del av vårt team kommer du att spela en avgörande roll i vår logistikverksamhet, där noggrannhet, effektivitet och planering är nyckelfaktorer. Du kommer vara anställd av Boxflow och arbeta ute hos vår kund i Landskrona. I en dynamisk arbetsmiljö där samarbete är nyckeln till framgång kommer du att ingå i vårt dedikerade team av orderplockare eller truckförare. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara: - Utföra orderplock med truck Eller:- Hämta produkter på lagret och köra dem fram till produktionen Arbetsperioder: - Säsongsjobbet sträcker sig mellan V.22-35 - Sommarjobbet sträcker sig mellan V.26-33 - Uppstart vecka 22 innebär ett säsongsjobb med längre varaktighet medan uppstart vecka 26 är mer inriktat på sommarjobb under en 7-veckors period Tider: Arbetstiderna är förlagda på dagtid, men 2-skift kan förekomma under säsongsjobbet med ett rullande schema varannan vecka. Krav: - Körkort och tillgång till bil - Truckkort A1-4 Om du är redo att ta dig an en utmanande och givande roll under sommaren, skicka in din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1000 anställda.

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Vi söker nästa stjärna? B2C

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Brevbärare/paketbud - (ange ort)

Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelse 🚴‍♂️ där du dessutom får möjlighet att vara utomhus 🌤 under ditt arbetspass? Då kan du vara vår nästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till Landskrona Vi erbjuder dig: - ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor - möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt - närhet till jobbet Vi söker dig som: - är minst 18 år - har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift - har B-körkort - trivs med ett fysiskt arbete - är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för (cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljer och inställning till arbetet och lägger därför stor vikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? Verksamheten är öppen under helgfria vardagar. Arbetstiden är fördelad mellan kl 07:00-16:30. - Arbetsdagen inleds med förberedelse av dagens utdelning, där du och dina kollegor sorterar dagens post och paket. - Därefter sker utdelningen inom området. Vi använder främst elcykel under utdelning men du kan även tänkas använda bil, moped och vanlig cykel beroende på vilken utdelningsrunda du har för dagen. - När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar med administration och förberedelse inför morgondagens arbete tillsammans med dina kollegor. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör en enskild visstidsanställning. Du kommer att jobba varierande arbetstider och omfång, beroende på dag och behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig att jobba upp mot en heltid under dagtid. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas inleds anställningen med en introduktion. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 139,21 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 124,30 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan". Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. +✉+📦=🧡

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024