Lediga jobb i Leksand

Sök totalt 53 lediga jobb i Leksand

Inköpare

Är du en erfaren inköpare som är ute efter nya möjligheter? Trivs du med att ha många bollar i luften och är redo att axla en viktig roll i ett familjärt företag? Vill du ha möjlighet att växa in i en roll som inköpare i takt med att företaget växer? Då kan det vara dig vi söker! Sterner Electronic AB söker just nu en inköpare till verksamheten i Leksand. Ansök här!  Som inköpare hos Sterner Electronic AB kommer du arbeta med inköp av komponenter. Du kommer att arbeta med ordermottagningar och beställningar samt förhandla och hantera avtal gentemot leverantörer. För att lyckas i denna roll har du: Tidigare erfarenhet av inköp. Praktisk erfarenhet av ERP-system. God kommunikativ förmåga samt stor noggrannhet. Svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en noggrann och strukturerad lagspelare. Du är driven och gillar att ha många bollar i luften samt trivs med att hålla en nära dialog med både kunder och leverantörer. Utöver detta är du en naturligt utåtriktad person som gillar att knyta långsiktiga relationer.   Sterner Electronic AB erbjuder dig: En trivsam och utvecklande arbetsmiljö. Möjlighet till flexibel arbetstid. En trygg anställning med goda anställningsvillkor. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Sterner Electronic AB med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyrén, [email protected] / 070 290 51 16. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Sterner Electronic AB: Sterner Electronic AB är ett EMS-företag som främst arbetar med serieproduktion av elektronikprodukter. Företaget bedriver kontraktstillverkning av elektronik, och nytillverkar kretskort. När du vänder dig till Sterner Electronic, oavsett om du är i behov av projektering eller bara vill ha hjälp med produktion, möts du av en hög flexibilitet, korta ledtider, hög kvalitet och prioriterad kundservice. Företaget jobbar med maskinbestyckning, handlödning och montage av kretskort.

24 juni 2024
Sista ansökan:
8 juli 2024
SOMMARJOBB: Butiksmedarbetare Mora/Rättvik

Söker du ett roligt och varierande sommarjobb där du får ta stort eget ansvar? Se hit! Vi söker nu rutinerade och arbetsvilliga sommarvikarier för uppdrag i Mora! KORT OM FÖRETAGET: Vi på Dryckeskonsult har i över 15 års tid hjälpt butiker att öka sin försäljning och lönsamhet. Vi tillhandahåller alla de personalintensiva tjänster som krävs för att effektivisera driften och maximera försäljningen. Vi har också, som vårt namn antyder, en branschunik kompetens inom just dryckeskategorin. HUVUDSAKLIGA ARBETUPPGIFTER: I rollen kommer du under en arbetsdag, besöka olika butiker inom dagligvaruhandeln, och främst arbeta med dryckesplock och påfyllning. Rollen innefattar även andra typer av varuplock som kolonial och godis. Du kommer få ta stort eget ansvar över din arbetsdag och genomför butiksbesöken självständigt. Denna erfarenhet kommer ge dig goda erfarenheter inför kommande åtaganden i arbetslivet! Introduktion med kollega sker enligt överenskommelse. VI SÖKER DIG SOM: - Är självgående, är en problemlösare och är serviceinriktad - Är social och vågar söka upp och prata med nya personer i olika butiker för att snabbt förstå hur just de vill ha din hjälp - Har arbetat med varuplock i dagligvaruhandel/fackhandel och kan hantera en handtruck - Har god fysik då arbetet innebär en del tyngre lyft - Har körkort och tillgång till bil INFORMATION OM TJÄNSTEN: Tjänsten är en extraanställning på cirka 5 timmar under sommaren med möjlighet till förlängning. Arbetstid är förlagd dagtid och vardagar. Vi har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. ANSÖKAN: Skicka in din ansökan till världens roligaste sommarjobb redan idag! Rubricera din ansökan med "Sommarjobb Mora".

24 juni 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Remote: Älskar du TypeScript & React? Ansök via SSH!

Vill du jobba med TypeScript och React? Älskar du open source? Då vill vi gärna jobba med dig. Ansök direkt i terminalen genom att SSH:a till join.5monkeys.se! Från vårt kontor i Stockholm och från våra distanskontor (remote!) tar vi fram storskaliga digitala tjänster åt våra kunder. Vi har utvecklat några av Sveriges allra största digitala tjänster med Python/Django-baserad backend och TypeScript/React-baserad frontend. Genom att all utveckling sker tillsammans i team kan vi upprätthålla en mycket hög gemensam kunskaps- och kvalitetsnivå där vi lär oss av varandra. Vi gillar modern testdriven utveckling med byggstenar såsom Docker, CI-verktyg och hög coverage. Vi bidrar aktivt till flera open source-projekt. Du hittar några av våra projekt på GitHub: https://github.com/5monkeys PS. Är du student så finns motsvarande tjänst även att söka som sommarjobb, extrajobb, exjobb eller på deltid. För rätt person hittar vi en lösning som passar. Hör av dig! Du ansöker direkt i terminalen genom att SSH:a till join.5monkeys.se. Välkommen!

23 juni 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Socialsekreterare, barnsekreterare sökes för konsultuppdrag i Dalarnas län

Vill du bidra till gott socialt arbete och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en socionom som har minst tre års erfarenhet av myndighetsutövning inom kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan socionomkonsult och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som socionomkonsult. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga arbetsuppgifter som barnsekreterare inom socialtjänstens familjehemsvård. Som barnsekreterare ansvarar du bland annat för uppföljning av placerade barn och ungdomar 0-20 år. Du arbetar nära våra uppdragsgivares anställda och du har dagligt stöd av en arbetsledare och en förste socialsekreterare. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som socionomkonsult och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal med Akademikerförbunden En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Tjänstepension genom Collectum som anses ha ett av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring och sjukförsäkring via Fora Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Intern och extern handledning Friskvårdspeng och fortbildningspeng Stöd av konsultchefer som själva är socionomer Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande inom socionombemanning Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vill du hellre börja med att höra mer så är du välkommen att kontakta oss via [email protected] eller 040-300 352. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi har fler än 100 ramavtal, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Våra konsultchefer är socionomer med lång erfarenhet av arbete inom socialtjänsten vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag och vi är specialiserade på uthyrning av socionomer. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Nordens största affärstidning Dagens Industri har utsett oss till Gasellvinnare och Skåne Läns snabbast växande bolag två år i rad, 2022 och 2023. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se.

20 juni 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Socialsekreterare, BoF mottag, sökes för konsultuppdrag i Dalarnas län

Vill du bidra till gott socialt arbete och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en socionom som har minst tre års erfarenhet av myndighetsutövning inom kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan socionomkonsult och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som socionomkonsult. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga arbetsuppgifter som socialsekreterare inom socialtjänstens mottagningsenhet för barn och unga. Tjänsten innebär att du bland annat tar emot anmälningar och gör förhands- och skyddsbedömningar gällande barn och unga. Du arbetar med stöd av SoL och LVU. Du arbetar nära våra uppdragsgivares anställda och du har dagligt stöd av en arbetsledare och en förste socialsekreterare. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som socionomkonsult och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal med Akademikerförbunden En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Tjänstepension genom Collectum som anses ha ett av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring och sjukförsäkring via Fora Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Intern och extern handledning Friskvårdspeng och fortbildningspeng Stöd av konsultchefer som själva är socionomer Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande inom socionombemanning Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vill du hellre börja med att höra mer så är du välkommen att kontakta oss via [email protected] eller 040-300 352. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi har fler än 100 ramavtal, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Våra konsultchefer är socionomer med lång erfarenhet av arbete inom socialtjänsten vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag och vi är specialiserade på uthyrning av socionomer. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Nordens största affärstidning Dagens Industri har utsett oss till Gasellvinnare och Skåne Läns snabbast växande bolag två år i rad, 2022 och 2023. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se.

20 juni 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Socialsekreterare, barn och familj, sökes för konsultuppdrag i Dalarnas län

Vill du bidra till gott socialt arbete och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en socionom som har minst tre års erfarenhet av myndighetsutövning inom kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan socionomkonsult och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som socionomkonsult. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga arbetsuppgifter som socialsekreterare inom socialtjänstens utredningsenhet för barn och unga. Tjänsten som socialsekreterare innebär att du utreder, beslutar och följer upp insatser utifrån gällande lagstiftning som SoL och LVU. Du arbetar nära våra uppdragsgivares anställda och du har dagligt stöd av en arbetsledare och en förste socialsekreterare. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som socionomkonsult och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal med Akademikerförbunden En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Tjänstepension genom Collectum som anses ha ett av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring och sjukförsäkring via Fora Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Intern och extern handledning Friskvårdspeng och fortbildningspeng Stöd av konsultchefer som själva är socionomer Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande inom socionombemanning Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vill du hellre börja med att höra mer så är du välkommen att kontakta oss via [email protected] eller 040-300 352. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi har fler än 100 ramavtal, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Våra konsultchefer är socionomer med lång erfarenhet av arbete inom socialtjänsten vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag och vi är specialiserade på uthyrning av socionomer. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Nordens största affärstidning Dagens Industri har utsett oss till Gasellvinnare och Skåne Läns snabbast växande bolag två år i rad, 2022 och 2023. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se.

20 juni 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Söker veteraner för städning och allmänna hushållsgöromål

Om tjänsten Vi söker veteraner för städning och allmänna hushållsgöromål i privata hem. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är vanlig hemstädning. Dessutom kan det ingå att tex vattna blommor m.m. Du använder kundens städartiklar och maskiner. Vem är du? Glad och pigg veteran som vill ta ett eller flera uppdrag Som person är du en serviceinriktad, positiv och noggrann. Du har en öppen personlighet och lätt för att samarbeta med människor. Har du en professionell bakgrund eller städar mycket hemma kommer du att känna igen dig i din nya roll och säkerligen trivas bra. Ansökan Välkommen in med din ansökan, vi anställer veteraner löpande! Fördelar med att arbeta som pensionär Veterankraft är en jobbplattform för ålders- eller avtalspensionärer som vill fortsätta att arbeta efter pensionen. Du ska vara minst 55 år. Våra veteraner är vår styrka och vi hyr ut veteraner till privatpersoner, företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av veteraner med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll. Om Veterankraft En Veteran inom Veterankraft AB har en viktig uppgift och egenskap: att vara centrum för positiv energi. Den positiva energin återspeglas i ett stort engagemang och ett professionellt uppträdande med en underliggande glädje och kamratskap. Det skall vara roligt att jobba för oss och det skall vara roligt att vara kund hos oss.

20 juni 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Specialpedagog till Sammilsdalsskolan

Vill du få saker att hända och vara med att utveckla och aktivt arbeta med utbildning för elever? Nu söker vi dig med utbildning och erfarenhet inom specialpedagogik till Sammilsdalsskolans högstadium i Leksands kommun. Höjdpunkter med jobbet: • Bli en del av ett engagerat och inkluderande medarbetarteam • Chans att utveckla elever, medarbetare och dig själv • Lärande och samarbete i fokus • Ingen dag är den andra lik Dina arbetsuppgifter Stort fokus på rollen är att utveckla metoder för hur elever i behov av särskilt stöd kan inkluderas i skolverksamheten. Du kommer att vara en länk mellan det operativa arbetet i klassrummen och den beslutande nivån rektor. Som specialpedagog kommer du handleda annan pedagogisk personal på skolan för att möta individer och gruppers behov. Du kommer att vara en del av skolans elevhälsoteam och där representera den pedagogiska kompetensen. På skolan kommer du jobba tätt ihop med andra engagerade specialpedagoger där ni stöttar varandra i uppdraget att utveckla andra pedagoger och elever tillsammans. Tjänsten är tillsvidare. Tjänstens omfattning är 100% och är en semestertjänst. Vi tillämpar individuell lönesättning.  Din profil Vi söker dig som är behörig specialpedagog, gärna med fördjupade kunskaper inom matematikundervisning. Du är en engagerad och kunnig specialpedagog som brinner för att utveckla den pedagogiska undervisningen. Som person är du initiativrik, strukturerad och kvalitetsmedveten. Du har en god förmåga att samarbeta med kollegor, elever och vårdnadshavare, och du är skicklig på att leda både lärarlag och den enskilda läraren. Du kommer att arbeta nära skolledningen och övrig personal för att utveckla verksamheten utifrån grundskolans mål. Med ditt starka intresse för pedagogik och organisation, skapar du engagemang och delaktighet, och du har en naturlig förmåga att leda och motivera andra för att nå gemensamma mål. Genom din förmåga att lyssna och kommunicera, identifierar du mönster och utvecklar hållbara lösningar för elevers lärande. Du utformar långsiktiga strategier och ser mål och bedömning som viktiga verktyg i verksamheten. Ditt arbete utgår från ett relationellt och lösningsorienterat förhållningssätt, vilket bidrar till en positiv och stödjande lärmiljö för alla elever.  Om arbetsplatsen Sammilsdalskolan är en F-9 skola med knappt 600 elever. I årskurserna F-6 går det 150 elever fördelade på en klass per årskurs medan på högstadiet går det 450 elever i sexparallelliga klasser. Vi använder oss av Googles plattformar med eleverna och Teams mellan personalen. På fritidshemmet går det nu cirka 50 elever. Detta läsår har vi sjösatt en språk-, läs- och skrivsatsning på kommunens alla skolor. Denna satsning syns sedan i skolans alla ämnen och inte bara i svenskan. Vi erbjuder dig För oss är det viktigt att alla våra medarbetare hittar en balans mellan jobb och hem, känner trygghet i sin anställning och en ökad livskvalitet genom att jobba i kommunen. Lyckas vi med det lyckas vi också med vår gemensamma uppgift. Vi arbetar aktivt med att skapa en arbetsplats som ger alla medarbetare rätt förutsättningar att göra ett bra jobb. Vi vill att all verksamhet ska ha ett hälsofrämjande synsätt och vi strävar efter ett rikt arbetsinnehåll, arbetstillfredsställelse, gemenskap och personlig utveckling för alla medarbetare. Vi ser kompetensutveckling som självklart och nödvändigt. Alla medarbetare ska vara rätt rustad för sitt arbete och därför uppmuntrar vi våra medarbetare att vidareutvecklas genom exempelvis kurser, utbildningar och nätverkande. På vår hemsida har vi samlat information om hur det är att arbeta hos oss. För mer information vänligen se www.leksand.se/jobbahososs  För dig som sökande har vi möjlighet att erbjuda medflyttandeservice, se vidare www.rekryteringslots.se Din ansökan För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Leksands kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande skickar du in din ansökan digitalt via "sök tjänsten här". Ansökningshandlingarna består av CV och personligt brev.  Sista ansökningsdatum Sista ansökningsdagen är den 31:a augusti. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstiden löpt ut. Startdatum enligt överenskommelse.  Läs mer www.leksand.se  Välkommen med din ansökan!

19 juni 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Undersköterska, Mottagning Leksand

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Mottagningen är lokaliserad på Leksands Vårdcentral. Vi arbetar enligt Hälsovalsuppdrag och har idag ca 90 personer anställda. Upptagningsområdet innefattar en befolkning på drygt 15 000 invånare. Undersköterska, Mottagning Leksand Arbetsuppgifter Välkommen till oss! Vi söker Dig som är undersköterska och vill arbeta tillsammans med oss i vårt team. Som undersköterska hos oss får du en varierande arbetsdag. Arbetet består till stor del av att bemanna vår mottagning för provtagning, men även våra övriga undersköterskemottagningar samt att vara en del av teamet kring vår mer akuta verksamhet. Det är av stor vikt att du har lätt för att samarbeta och tycker om mötet med människor och att arbeta med högt flöde av patienter. Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad undersköterska som har gått Vård- och omsorgsprogrammet eller yrkespaketet Vård och omsorg på vuxenutbildningen. Du är noggrann, stresstålig och tycker om att ta eget ansvar. Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt goda referenser från tidigare arbetsplatser/praktikplatser. Varmt välkommen med Din ansökan! Ansökan Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Information om yrkestiteln Fr o m 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att du behöver ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska inom vård och omsorg. Du kan ansöka om beviset från och med den 1 juli 2023. Har du inget bevis kan du fortsätta att arbeta i vård och omsorg, men med en annan titel än undersköterska. För dig som blir erbjuden ett arbete hos oss i Region Dalarna efter 1 juli innebär det att titeln i ditt anställningsavtal kommer att vara Omvårdnadsassistent tills att du kan uppvisa ditt bevis. Du som hade en tillsvidareanställning med titeln undersköterska när de nya reglerna började gälla den 1 juli 2023, kan fortsätta att använda underskötersketiteln i 10 år. Du kan behålla titeln även om du byter arbetsplats/arbetsgivare efter den 1 juli. Därefter behöver du ha ett bevis om skyddad yrkestitel för att få använda titeln undersköterska. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

19 juni 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024
Enterprise Magazine söker efter en motiverad säljare i Leksand!

Lite historia och kort fakta om vårt företag. I begynnelsen så var vi ett förlag som jobbade med att ge ut olika magasin i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I dag så går vi mer mot att vara en mediabyrå som ger ut ett välkänt magasin som pryds av stjärnorna inom entreprenörskap och framgång. För att skryta lite så nämner vi gärna vår senaste framsida med ikonen David Beckham. Magasinet ger oss med andra ord en stor fördel inom vår bransch och det hjälper oss att skilja ut oss från mängden i dagens mediabrus. Vår resa gör också att mediabyråerna idag är en av våra största och mest frekventa inkommande kund, vilket vi självklart är mycket stolta över. Visste du att RDS Förlag är ett medieförlag med en ganska så lång historia bakom sig? 2025 firar vi nämligen vårt 20 års jubileum - kanske tillsammans med dig? Vi arbetar inte med allt inom mediavärlden utan vi har valt att fokusera på de delar som vi gör bäst. Film, foto, hemsidor, off-page SEO och redaktionell kommunikation via Enterprise Magazine. Vi använder oss av de populäraste sociala medierna för att nå ut till rätt målgrupp för våra kunder. Med ett enkelt motto: Vi ska synas och verka där flest människor befinner sig. För oss handlar Content Marketing (redaktionell kommunikation) om att skapa intressanta, varumärkesbyggande och säljande innehåll/artiklar. Då via storytelling i kombination med kvalitativt bildmaterial och engagerande film. Detta i kombination med en tydlig väg, CTA (Call to action) som gör att läsaren hamnar på rätt landningssida för ett köp eller ett nytt samarbete med annonsören.   Vi erbjuder dig En genomtänkt lönemodell åt båda håll, en lönemodell som skapar trygghet och samtidigt ger en bra och direkt provision. Ett trevligt team med en gedigen erfarenhet där de flesta kollegor har jobbat tillsammans i över tio år inom bolaget Ett företag som bryr sig om sina anställda och deras utveckling. Ett tänk inom bolaget där du tillåts styra mer över din egen tid. Din roll på Enterprise Magazine. Vi är idag 10 medarbetare i Mälardalen och södra Sverige och nu söker vi en kollega som brinner för försäljning, människor, entreprenörskap och har en nyfikenhet på mediabranschen.  Här är du involverad i hela processen, allt från första kontakt med kund till avslutat projekt och förhoppningsvis ett vidare samarbete efter det. I denna hybridroll som mediasäljare har du möjlighet att utveckla din försäljnings- samt ledningsförmåga, något som ger dig de rätta förutsättningarna för att kunna klättra vidare på karriärstegen hos oss på RDS Förlag och Enterprise Magazine. Vi jobbar mest med fysiska kundmöten men tjänsten involverar även mötesbokning via telefon och sociala kanaler. Sälja in din ide, skapa content och bygga marknadsföring som sticker ut via sociala medier kommer att vara dina främsta arbetsuppgifter. Driva försäljning, bygga relationer och skapa värde för kunderna är en av hörnstenarna i vår affärsmodell. Du kommer att ha en nära dialog och ett tätt samarbete med produktion, våra teamleaders samt dina erfarna kollegor. Detta är en anställning på främst heltid, i vissa fall funkar deltid och vi kan även erbjuda dig tjänsten som en extern säljkonsult om så är ditt mål.    Ditt ansvar. Driva försäljning mot en realistisk budget. Informera om och presentera produkten. Du jobbar självständigt med fysiska kundbesök inom ditt geografiska närområde. Arbeta tillsammans mot dina och bolagets mål tillsammans med vårt befintliga team. Identifiera behoven och framtida aktiviteter ute hos kund. Nykundsbearbetning samt underhålla befintliga kunder. Jobba med intervjuer, fotografering och film. Vi har bra interna utbildningar inom intervjuteknik, säljteknik, film och foto.   Vem är du? Du har gärna minst 5 års erfarenhet av försäljning, meriterande är B2B och uppsökande försäljning. Du har lätt att ta in och förstå människor. Du är som person engagerad, lyhörd, driven och strukturerad. Du har en förmåga att organisera, planera och trivs med att arbeta i en omväxlande miljö. Du trivs med kundfokus och är villig att göra det där lilla extra för att skapa ett större värde för kunden.   För att vara framgångsrik i rollen behöver du bland annat: Motiveras av att driva och skapa affärer. Ha lätt för relationsskapande och av att ta nya affärskontakter. Vara resultatfokuserad. Erfarenhet marknadsföring är meriterande. Erfarenhet av eller ett extra intresse för sociala medier är meriterande. För att ständigt utvecklas så arbetar vi alltid hårt för att vara marknadsledande inom vår nisch och på så sätt vara det självklara valet för våra samarbetspartners. En strävan som vi är mycket stolta över och som tar oss starka in i framtiden - tillsammans med dig. Danny Nilsson, VD & Grundare. Ansökan skickas in här via vårat formulär. Vid frågor så går det bra att maila eller ringa Mail: [email protected] Tel: 0707799240 Vi väntar på din ansökan

17 juni 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024