IT-Supporttekniker
Danda AB
Supporttekniker, IT

Övergripande uppdragsbeskrivning: Du kommer att ha till uppgift att stödja användare som arbetar i revisionsstoppet med IT relaterade frågor. Arbetsuppgifterna där du behöver kunskap handlar om Windows10/11, Microsoft 365, PC-installationer samt PC-, skrivar-, telefoni-support. Även en del andra arbetsuppgifter som inte kräver förkunskaper ingår, t ex ta emot leverantörer, förflytta IT-utrustning inom området mm. Supportområdet är koncentrerat till raffinaderiområdet i Göteborg Du blir en del av ett team på totalt 3 personer som har till uppgift att IT fungerar smidigt under revisionsstoppet. Rollens syfte är att: På Stoppchefens och samordningsledarens uppdrag, enligt angivna riktlinjer och mål, delta samt leda aktiviteter inom ett samordningsområde (IT). Generella huvuduppgifter är att: tillse att beslutade aktiviteter för ansvarsområdet utförs enligt fastställda rutiner samordna aktiviteterna inom samordningsområdet med andra aktiviteter samordna resurser inom samordningsområdet vara sammankallande och leda avstämningsmöten och andra möten relaterade till samordningsområdet utveckla rutiner relaterade till samordningsområdet vid behov delta vid utredning av avvikelser relaterade till samordningsområdet delta i uppföljning av stoppet, sammanställa egna samordningsområdets utvärdering och identifiera förbättringsområden Skallkrav: Erfarenhet av att ha arbetat som IT tekniker gentemot användare i Windows/AD-miljö Kunna hjälpa till att lösa IT-ärenden för alla användare som arbetar med revisionsstoppet God vana vid användarstöd inom Windows 10/11 och Microsoft 365 Goda kunskaper i Engelska Grundläggande nätverkskunskaper/TCP/IP B-körkort Personliga egenskaper: Serviceminded, noggrann och inte rädd för att ta i där det behövs. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper

90 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Vill du bli min personliga assistent på västkusten i sommar?
Ågrenska AB (svb)
Personliga assistenter

Om Ågrenska Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum. Vi bedriver olika verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ägs av Ågrenska Stiftelsen som är en icke vinstdrivande organisation. Som assistent på Ågrenska omfattas du av kollektivavtal, har rätt till ersättning för friskvård och får kontinuerlig utbildning i din roll som personlig assistent. Läs mer på www.agrenska.se Vem ska du jobba med? Jag är en glad och positiv norrländska, 70 plus och bosatt på landet i Sollebrunn med min make. Några av mina intressen är färg, form, design, sport, film och hundar. Jag drabbades tidigt i livet av polio och lever idag med dess följdsjukdomar. Jag är beroende av respirator dygnet runt då jag inte har någon egen andning. Omfattning Arbetspassen är 12 timmar och tiderna är 08–20 och 20–08 vaken natt. Tjänsten innefattar både vardag och helg. Vi söker nu någon som vill jobba dagtid 08-20. Viss del av semestern tillbringar vi på kusten och under veckorna 26–31 behöver du kunna arbeta därifrån. Du behöver också kunna vara tillgänglig i god tid före v.26 för att genomföra din upplärning hemma hos mig, inför sommarens arbete i Grundsund. Till hösten finns det möjlighet att fortsätta som timvikarie för inhopp vid ordinarie personals frånvaro såsom sjukdom och semester och då i mitt ordinarie hem utanför Sollebrunn. Vem är du som söker? Du som söker är kvinna gärna med lite erfarenhet av livet, du ska vara självgående och ha lätt för att ta egna initiativ då du jobbar ensam. Viss dubbelassistans finns och används vid läkarbesök mm. Du ska även vara lyhörd, trygg och stabil. Rök- och snus-fri under arbetstiderna. Körkort och egen bil krävs då det inte finns passande kommunikation. Då upplärning sker på plats behövs ingen erfarenhet inom yrket, men det är meriterande. Då arbetet innebär integritetsnära arbetsuppgifter söker jag enbart kvinnliga assistenter. Språkkunskaper: Svenska Körkort: Körkort och bil krävs då kollektivtrafik är begränsad i området. Ansök omgående då rekrytering sker fortlöpande. Tillträde efter överenskommelse. Vi kräver även att du uppvisar utdrag från belastningsregistret. Ansök om detta redan nu via nedan länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

90 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
IT-supporttekniker till Lysekil med start Juni 2025!
Sway Sourcing Sweden AB
Supporttekniker, IT

Uppdraget Som IT-supporttekniker blir du en del av ett dedikerat team på tre personer med ansvar för att IT-miljön fungerar smidigt under ett omfattande revisionsstopp. Det här är ett uppdrag där din insats gör verklig skillnad, du kommer att arbeta nära användarna och hantera en mix av teknik, problemlösning och praktiska arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter: Ge support till användare på plats kring Windows 10/11, Microsoft 365, skrivare, telefoni och PC-installationer Samordna och leda aktiviteter kopplade till IT-stödet inom området Vara delaktig i planering och möten, följa upp avvikelser och bidra till förbättringar Ta emot leverantörer, hantera förflyttning av IT-utrustning m.m. Arbeta strukturerat utifrån etablerade rutiner och mål Vi söker dig som har: Erfarenhet som IT-tekniker i Windows/AD-miljö God vana vid att ge användarstöd inom Windows 10/11 och Microsoft 365 Grundläggande nätverkskunskaper (TCP/IP) Förmåga att kommunicera på engelska i tal och skrift Tillgång till B-körkort Vem är du? Du är serviceinriktad, ansvarstagande och gillar att arbeta hands-on. Du är prestigelös, strukturerad och redo att hugga i när det behövs – oavsett om det handlar om felsökning eller att rulla en skrivare till rätt plats. Praktisk information: Plats: Lysekil (onsite) Start: 2 juni 2025 Slut: 31 oktober 2025 Omfattning: Heltid 100% Sista ansökningsdag: 1 april 2025 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

91 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
IT-Supporttekniker - Revisionsstopp
Eeze Consulting AB
Supporttekniker, IT

Om företaget Företaget är en ledande aktör inom drivmedels- och raffinaderibranschen, med en stark närvaro på den nordiska marknaden. Med fokus på innovation och hållbarhet arbetar de aktivt för att minska klimatavtrycket och utveckla framtidens förnybara bränslelösningar. Företaget driver ett omfattande distributionsnätverk och har två av de mest avancerade raffinaderierna i Europa. Om rollen Som IT-Supporttekniker kommer du att arbeta i en Windows/AD-miljö och bistå användare med teknisk support, felsökning och driftrelaterade uppgifter. Du kommer att vara en del av ett team på tre personer och ha en central funktion i att säkerställa att IT-infrastrukturen fungerar smidigt under hela revisionsstoppet. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Teknisk support och felsökning för användare inom Windows 10/11, Microsoft 365, PC-installationer, skrivare och telefoni. Installation, hantering och förflyttning av IT-utrustning inom raffinaderiområdet. Samordning av IT-relaterade aktiviteter i nära samarbete med stoppchef och samordningsledare. Praktiska uppgifter såsom att ta emot leverantörer och koordinera IT-leveranser. Utveckling av rutiner och uppföljning av IT-supportens insatser under revisionsstoppet. Vi söker dig som har: Erfarenhet av IT-support och teknisk användarsupport i en Windows/AD-miljö. Förmåga att hantera och lösa IT-ärenden för användare under en intensiv arbetsperiod. Mycket goda kunskaper i Windows 10/11 och Microsoft 365. Grundläggande nätverkskunskaper (TCP/IP) och förståelse för IT-infrastruktur. B-körkort (krav för att kunna arbeta inom raffinaderiområdet). Goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt. Personliga egenskaper För att trivas i denna roll behöver du vara serviceinriktad, lösningsorienterad och självgående. Du har en hög grad av noggrannhet och struktur, samtidigt som du har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt i en dynamisk miljö. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Start: 2 juni 2025 Slut: 31 oktober 2025 Plats: Lysekil Omfattning: Heltid Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas inom IT-support och arbeta i en utmanande och händelserik miljö. Ansök redan idag!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Helpdeskmedarbetare Konsultuppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Är du en serviceinriktad problemlösare med ett genuint IT-intresse? Just nu söker vi helpdeskmedarbetare till konsultuppdrag inom offentlig sektor. Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta i en viktig samhällsfunktion och stötta användare i deras IT-vardag. Du får arbeta i en professionell och strukturerad miljö där ditt tekniska kunnande gör skillnad – varje dag. -- Om rollen Som helpdeskmedarbetare kommer du att bistå användare i olika IT-relaterade frågor och bidra till att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Arbetsuppgifterna inkluderar: – Se till att IT-utrustning fungerar – Tillhandahålla servicestöd via telefon, e-post och chatt – Support av både hård- och mjukvara – Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter, utskriftsköer) – Instruera användare i hur olika program används. -- Vi söker dig som har För att lyckas i rollen ser vi att du har: – Gymnasieutbildning eller motsvarande IT-kunskaper – Minst 6 månaders erfarenhet från arbete inom helpdesk, IT-support eller liknande – Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – Grundläggande kunskaper i MS Office eller likvärdigt – Kunskap om ärendehanteringssystem, t.ex. Easit GO eller ServiceNow – Erfarenhet av Mobile Device Management (MDM) – Flytande svenska i tal och skrift -- Vi erbjuder Detta är ett konsultuppdrag där du får: – En trygg start med onboarding och introduktion – Lokalt stöd genom hela uppdraget – Möjlighet att utvecklas inom en stabil och viktig sektor – Erfarenhet från uppdrag med struktur, säkerhet och tydliga processer -- Ansökan Skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval. Märk din ansökan med orten du söker från, t.ex. Göteborg, Borås, Uddevalla eller annan ort i Västra Götaland eller Halland. Vi ser fram emot att höra från dig!

93 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Vill du bli min personliga assistent på västkusten i sommar?
Ågrenska AB (svb)
Personliga assistenter

Om Ågrenska Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum. Vi bedriver olika verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ägs av Ågrenska Stiftelsen som är en icke vinstdrivande organisation. Som assistent på Ågrenska omfattas du av kollektivavtal, har rätt till ersättning för friskvård och får kontinuerlig utbildning i din roll som personlig assistent. Läs mer på www.agrenska.se Vem ska du jobba med? Jag är en glad och positiv norrländska, 70 plus och bosatt på landet i Sollebrunn med min make. Några av mina intressen är färg, form, design, sport, film och hundar. Jag drabbades tidigt i livet av polio och lever idag med dess följdsjukdomar. Jag är beroende av respirator dygnet runt då jag inte har någon egen andning. Omfattning Arbetspassen är 12 timmar och tiderna är 08–20 och 20–08 vaken natt. Tjänsten innefattar både vardag och helg. Vi söker nu någon som vill jobba dagtid 08-20. Viss del av semestern tillbringar vi på kusten och under veckorna 26–31 behöver du kunna arbeta därifrån. Du behöver också kunna vara tillgänglig i god tid före v.26 för att genomföra din upplärning hemma hos mig, inför sommarens arbete i Grundsund. Till hösten finns det möjlighet att fortsätta som timvikarie för inhopp vid ordinarie personals frånvaro såsom sjukdom och semester och då i mitt ordinarie hem utanför Sollebrunn. Vem är du som söker? Du som söker är kvinna gärna med lite erfarenhet av livet, du ska vara självgående och ha lätt för att ta egna initiativ då du jobbar ensam. Viss dubbelassistans finns och används vid läkarbesök mm. Du ska även vara lyhörd, trygg och stabil. Rök- och snus-fri under arbetstiderna. Körkort och egen bil krävs då det inte finns passande kommunikation. Då upplärning sker på plats behövs ingen erfarenhet inom yrket, men det är meriterande. Då arbetet innebär integritetsnära arbetsuppgifter söker jag enbart kvinnliga assistenter. Språkkunskaper: Svenska Körkort: Körkort och bil krävs då kollektivtrafik är begränsad i området. Ansök omgående då rekrytering sker fortlöpande. Tillträde efter överenskommelse. Vi kräver även att du uppvisar utdrag från belastningsregistret. Ansök om detta redan nu via nedan länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

113 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Receptionsansvarig till Gullmarsstrand Hotell
M Dryck & Konsult AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vill du ha havet som närmsta granne, se glada och nöjda gäster checka in och ut på en av Västsveriges vackraste platser. Samtidigt är du en en drivande kraft i attgästens vistelse är minnesvärd, smidig och välkomnade.På Gullmarsstrand, som ligger på vackra Skaftö, letar vi nu efter dig som älskar besöksnäringen, energi och fartfylldamötet där människor träffas, umgås och firar framgång tillsammans. I rollen som Receptionsansvarig är du ansiktet utåt för vår anläggning och våra gäster. Ditt leende och ditt vänliga synsätt kommer att vara det första våra gäster möter när de anländer. Du arbetar med in- och utcheckningar samt förberedelser, fakturering, försäljning, konferensarbete samt spa och svarar på frågor och ser till att våra gäster känner sig välkomna och omhändertagna under hela vistelsen. I dina arbetsuppgifter ingår att:- Utveckla och etablerare en stark säljkultur i receptionen- Leda och fördela arbetet i receptionsteamet, vilket idag består av tre fastanställda och extra personal samt ytterligare personer under sommarsäsongen.- Ansvara för inköp till receptionen och vår kiosk-Schemaläggning- Motivera och inspirera dina kollegor genom stort service- och säljtänkande- Tillsammans med hotellchef utveckla och effektivisera receptionsarbetet– Övriga administrativa uppgifter i en hotellreception t.ex. attestera fakturor, redovisa statistik, svara på gäst feed back samt öppna och stänga tillgänglighet i olika system. DET HÄR TROR VI OM DIG Har en bubblande personlighet och älskar att träffa nya människor. Är organiserad och har öga för detaljer även när det är högt tempo. Kan hantera olikabokningssystem. Vi använder Hotsoft och Bookvisit. Du har ett genuint intresse för människor och tycker om att överträffa deras förväntningar. Positivt inställd och lösningsorienterad Din attityd och ambitioner framåt är viktigt. Det är meriterande om du hararbetat inom servicebranschen eller iliknande roll tidigare.Svenska är ett krav i tal och skrift. Meriterande ärengelska.Körkort och tillgång till bil är nödvändigt, men inget måste.DET HÄR FÅR DU Arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö Vara med och utveckla erbjudande och verksamheten Skapa förutsättningar för nöjda gäster Arbeta aktivt med gästresan Trygghet och stabilitet i anställningen TJÄNSTENTillsvidareanställning (6 månaders provanställning)Fast lön, HRFRollen är förlagd på dagar, kvällar och helgerTjänsten är80-100% TILLSÄTTNINGVi rekryterar löpande och tillsätter tjänsten med start 2 mars omgåendeellerenligt överenskommelse.Vi behöver din ansökan snarast. OM OSSVi är ett familjeägt hotell som ligger 0 meter från havet i Fiskebäckskil på Skaftö. Vi brinner för utveckling, att utvecklas och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan vårt härliga team. Älskar du precis som vi att göra det där lilla extra för varje gäst? Då är du given i vårt team! Våra värdeord är Miljö, Värdskap, Gemenskap, Passion samt Mod, och efter det lever och andas vi varje dag! Det är en fartfylld miljö där vi arbetar med intentionen att vara en internationellt avslappnad havsnära miljö för våra gäster.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Städpersonal till Gullmarsstrand Hotell (extra vid behov)

Vill du ha havet som närmsta granne, se glada och nöjda gäster checka in och ut på en av Västsveriges vackraste platser. Samtidigt gillar du att skapaminnesvärda upplevelser på vårt fina hotell.På Gullmarsstrand, som ligger på vackra Skaftö, letar vi nu efter dig som älskar besöksnäringen, energi och fartfylldamötet där människor träffas, umgås och firar framgång tillsammans. I rollen som städerska fyller du en viktig roll för vårt hotell. Vi vet om att rent och snyggt, ordning och reda är det viktigaste för våra gäster. Utan dig kommer vi inte uppnå den höga standard som idag krävs för att vara attraktiv.Dina arbetsuppgifter kommer att vara Daglig städning av hotellrum, konferenslokaler och i vår restaurang Dammsugning, moppning och avtorkning av ytor Rengöring av toaletter, kök och allmänna utrymmen Tömning av sopkärl och påfyllning av förnödenheter Fönsterputsning och specialstädning vid behov Hantering av rengöringsmedel och kemikalier DET HÄR TROR VI OM DIG Är morgonpigg och glad Är organiserad och har öga för detaljer även när det är högt tempo. Har datorvana Positiv inställning och ordningsamSvenska är ett krav i tal och skrift. Meriterande ärengelska.Körkort och tillgång till bil är nödvändigt, men inget måste.DET HÄR FÅR DU Arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö Gillar högt tempo Arbeta aktivt med gästresan TJÄNSTENExtra vid behovsanställning. Start omgående.Lön enligt kollektivavtal, HRFRollen är förlagd på dagar, kvällar och helgerTjänsten är extra vid behovMinimum 18 år TILLSÄTTNINGVi rekryterar löpande OM OSSVi är ett familjeägt hotell som ligger 0 meter från havet i Fiskebäckskil på Skaftö. Vi brinner för utveckling, att utvecklas och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan vårt härliga team. Älskar du precis som vi att göra det där lilla extra för varje gäst? Då är du given i vårt team! Våra värdeord är Miljö, Värdskap, Gemenskap, Passion samt Mod, och efter det lever och andas vi varje dag! Det är en fartfylld miljö där vi arbetar med intentionen att vara en internationellt avslappnad havsnära miljö för våra gäster.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Diskare till Gullmarsstrand Hotell
M Dryck & Konsult AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du ha havet som närmsta granne och vara en viktig del när det kommer till att arbeta i diskenhos oss.Det på en avVästsveriges vackraste platser. På Gullmarsstrand, som ligger på vackra Skaftö, letar vi nu efter dig som älskar att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster, har stor passion för matlagning och gillar att arbeta i team. Jag som är ansvarig i köket och över diskenheter Markus och jag gillar att arbeta med gruppen mot gemensamt satta mål.Vi har roligt på jobbet och samarbetar över gränserna i köket.Vi ärstolta över det vi gör och skapar karriärsmöjligheter för personer med rätt attityd och ambitioner framåt. När det kommer till disken handlar det inte bara om att få tallrikar, glas och köksutrustning rent. Det handlar mycket om planering, logistik och hålla i ordning. DET HÄR TROR VI OM DIG Du är noggrann i ditt arbete Du är strukturerad och planerad i ditt arbete Du är en teamplayer som gillar att utvecklas Är organiserad och har öga för detaljer Din attityd och ambitioner framåt är viktigt hos oss. Vi tror du kan vara i början av din karriär, likväl som du har mycket kunskap och erfarenhet sedan tidigare.Svenska är ett krav i tal och skrift. Meriterande ärengelska.Körkort och tillgång till bil är nödvändigt, men inget måste.DET HÄR FÅR DU Arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö Skapa förutsättningar för teamet En trygghet och stabil arbetsgivare TJÄNSTEN80-100%HRF kollektivavtalRollen är förlagd på dagar, kvällar och helger TILLSÄTTNINGJuni - september(chans till förlängning)VID FRÅGOR KRING PROCESSEN Rekryterande chefMarkus Rö[email protected] OM OSSVi är ett familjeägt hotell som ligger 0 meter från havet i Fiskebäckskil på Skaftö. Vi brinner för utveckling, att utvecklas och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan vårt härliga team. Älskar du precis som vi att göra det där lilla extra för varje gäst? Då är du given i vårt team! Våra värdeord är Miljö, Värdskap, Gemenskap, Passion samt Mod, och efter det lever och andas vi varje dag! Det är en fartfylld miljö där vi arbetar med intentionen att vara en internationellt avslappnad havsnära miljö för våra gäster.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Kockar till Gullmarsstrand Hotell & Konferens
M Dryck & Konsult AB
Kockar och kallskänkor

Vill du ha havet som närmsta granne, arbeta med pinfärsk fisk och skaldjur från våra lokala fiskare och med all matlagning från grunden?Det på en avVästsveriges vackraste platser. På Gullmarsstrand, som ligger på vackra Skaftö, letar vi nu efter dig som älskar att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster, har stor passion för matlagning och gillar att arbeta i team. Jag som är ansvarig i köket heter Markus och jag gillar att arbeta med gruppen mot gemensamt satta mål.Vi har roligt på jobbet och samarbetar över gränserna i köket.Vi ärstolta att maten som serveras är lagad från grunden med bästa tänkbara råvaror. I första hand försöker vi välja ekologiskt, närproducerade råvaror och självklart mycket fisk och skaldjur.Vi arbetar både med traditionell och nyskapande matlagning med hög kvalitet. DET HÄR TROR VI OM DIG Du ska vara duktig på att hantera råvaror Du är noggrann i ditt arbete Du gillar matlagning från grunden och arbeta med närproducerade råvaror Du är en teamplayer som gillar att utvecklas Är organiserad och har öga för detaljer även när det är högt te Din attityd och ambitioner framåt är viktigt hos oss. Vi tror du kan vara i början av din karriär, likväl som du har mycket kunskap och erfarenhet sedan tidigare.Svenska är ett krav i tal och skrift. Meriterande ärengelska.Körkort och tillgång till bil är nödvändigt, men inget måste.DET HÄR FÅR DU Arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö Vara med och utveckla erbjudande och verksamheten Skapa förutsättningar för nöjda gäster Arbeta aktivt med gästresan Trygghet och stabilitet i anställningen TJÄNSTEN100% SäsongsanställningFast lönRollen är förlagd på dagar, kvällar och helgerTILLSÄTTNINGMaj - slutet på augusti(chans till förlängning)VID FRÅGOR KRING PROCESSEN Rekryterande chefMarkus Rö[email protected] OM OSSVi är ett familjeägt hotell som ligger 0 meter från havet i Fiskebäckskil på Skaftö. Vi brinner för utveckling, att utvecklas och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan vårt härliga team. Älskar du precis som vi att göra det där lilla extra för varje gäst? Då är du given i vårt team! Våra värdeord är Miljö, Värdskap, Gemenskap, Passion samt Mod, och efter det lever och andas vi varje dag! Det är en fartfylld miljö där vi arbetar med intentionen att vara en internationellt avslappnad havsnära miljö för våra gäster.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025