Senior utvecklare med fokus på React & C#
Bygghemma Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö och visningsbutiker i Kungens Kurva, Sollentuna, Jönköping, Mölndal och Malmö Svågertorp. Vi söker dig som vill arbeta med ett team som gillar att jobba med moderna molnbaserade lösningar på hög nivå för att ständigt utveckla och förbättra köpupplevelsen för våra kunder. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer jobba i vårt team med duktiga utvecklare för att utveckla Nordens bästa e-handel. Som en av Nordens största e-handlare har vi moderna lösningar och en egenutvecklad plattform för att kunna optimera våra sajter för våra kunders behov. Dina och avdelningens uppgifter är att utveckla plattformen för att ständigt förbättra köpupplevelse och effektivisera våra flöden. Plattformen är byggd på React + TypeScript och C# .NET. Vi använder oss av Googles molnlösningar tillsammans med egenutvecklade system. Om dig Vi söker dig med en mer senior profil, så du ska ha några års erfarenhet av utveckling. Vi håller en hög nivå på avdelningen så vi söker dig som är en vass utvecklare och har aptit på att bygga riktigt bra lösningar. Vi förväntar oss att du brinner för programmering och du har sannolikt något intressant hobbyprojekt du gärna berättar mer om. Vi jobbar med React + TypeScript och C# .NET. Du känner dig komfortabel med detta och är expert på någon eller några av teknikerna. Vi håller på att migrera till molnet, så om K8S och GCP är bekant blir livet lättare. Har du dessutom en känsla för pixlar och form kanske du är vår nästa stjärna. Det är inte första gången du stöter på Jira, och du trivs i en agil miljö. Har du jobbat med med e-handel är detta meriterande. Vi värdesätter bra stämning och har ett bra team, därför söker vi dig som är social och trivs både i teamet och i kontakt med beställare från vår organisation. Vi erbjuder Vi erbjuder ett varierande och spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer. Du är med och utvecklar en site som redan håller mycket hög klass och som vi i teamet är riktigt stolta över. Om du gillar att vara med och ta ansvar och utveckla både lösningen och affären så erbjuder vi en stimulerande miljö. Vi säljer komplexa produkter som vi hjälper våra kunder att sätta ihop till komplexa ordrar. Att samordna dessa ordrar mellan flera hundra leverantörer och dynamiskt hantera avvikelser ställer stora krav på vår plattform, utmaningar som du får vara med att lösa. Det finns ett väldigt stort utrymme för idéer och goda möjligheter att vara med och påverka arbetet kring förbättringar av lösningar och vår affär. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter och sociala evenemang såsom exempelvis teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Placering På vårt kontor i Malmö. Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Om bolaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

92 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Är du en erfaren maskinoperatör? Sök sommarjobb i Malmö!
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, gummiindustri

Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se Har du erfarenhet av att arbeta inom produktion eller industri och är tillgänglig för arbete under sommaren med möjlighet till förlängning? Då kan detta vara jobbet för dig! Om tjänsten: Vi söker nu en driven och nyfiken maskinoperatör till vår kund inom kemi- och plastindustri i Malmö! Som operatör i produktionen kommer du att arbeta med sedvanliga operatörssysslor vid extruder, såsom uppvägning, paketering och blandning. Tjänsten förutsätter att du som person är noggrann, flexibel, ansvarstagande och har god kemiförståelse. Utöver detta söker vi dig som har truckkort och god fysisk förmåga, då det i tjänsten kan förekomma tunga lyft. Vissa arbetsmoment inkluderar arbete med mask och miljön är dammig. Tjänsten täcker upp semester över sommaren med god chans till förlängning. Vem är du? Personliga egenskaper som vi lägger stor vikt vid är att du är självgående, ansvarsfull och vågar ta initiativ. Du behöver vara observant och kunna övervaka både maskinen och arbetet. Du är social, men vissa delar av arbetspasset innebär att du är ensam vid maskinen, vilket du ska kunna hantera genom att ta egna initiativ. Du trivs inom industrin, i ett högt tempo, och med varierande arbetsuppgifter. Krav för tjänsten: Några års arbetslivserfarenhet inom produktion Tillgänglig för arbete antingen på 2-skift eller ständig natt God dokumentationsförmåga och god kemiförståelse Flytande svenska i tal och skrift Truckkort A+B För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med olika kvalitetssystem - erfarenhet av GMP (Good Manufacturing Practice) är meriterande Tidigare arbetserfarenhet av extrudering Erfarenhet av att läsa recepturer Körkort och tillgång till bil Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

92 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Head of Controlling
Nordion Energi AB
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker en driven Head of Controlling som vill spela en nyckelroll i vår resa mot en hållbar och innovativ energiframtid. I denna strategiskt viktiga position får du möjlighet att leda och utveckla controllingfunktionen, arbeta nära ledningen och bidra till affärsbeslut som verkligen gör skillnad. Nu behöver vi dig - ytterligare en viktig medarbetare för att ta oss vidare i vår utveckling! Nordion Energi har tagit en central roll i utbyggnaden av Sveriges infrastruktur inom gas, el och fiber. Vi är ett bolag som växer, såväl genom förvärv och utveckling av befintliga verksamheter, som genom nya projekt inom exempelvis koldioxidinfångning och vätgas. Nordion Energi består i dag av dotterbolagen Weum, Swedegas, Falbygdens Energi och Nordion Energi H2, samt av ett gemensamt partnerskap inom el- och fibernät med Dala Energi. Om rollen Vi erbjuder en tjänst för dig som trivs i en roll där du får coacha och inspirera andra såväl som att vara operativ i det dagliga arbetet. Vi söker en trygg och inspirerande person som skapar engagemang, utvecklar teamet och driver ett samarbetsinriktat arbetssätt. Vårt mycket kompetenta controllingteam består idag av 4 personer som arbetar koncernövergripande. Med tydlig kommunikation, affärsmässighet och ett coachande förhållningssätt säkerställer du att controllingfunktionen levererar insikter som gör skillnad. Dina arbetsuppgifter Leda och utveckla controllingfunktionen för att säkerställa effektiv ekonomistyrning inom koncernen Leda och coacha controllingenheten för att utveckla teamets kompetens och engagemang Ansvara för budget, prognoser och finansiell analys för att stödja strategiska affärsbeslut Utveckla och optimera processer för rapportering, uppföljning och kostnadskontroll för våra affärsområden och våra projekt Säkerställa att relevanta finansiella nyckeltal och analyser används för att driva lönsamhet och tillväxt Ta fram affärsanalyser och scenariomodellering för att stödja ledningens beslutsprocesser Agera partner mot våra affärsområden genom att ge ekonomiska insikter Delta i och driva strategiska projekt kopplade till tillväxt och effektivisering Värt att veta Tjänsten är nyinrättad och är placerad vid vårt huvudkontor i Malmö. Dina medarbetare finns på 3 olika orter. Du rapporterar till CFO som har ansvar för Finance and Corporate Office som består av Controlling, Accounting, Procurement, IT samt Quality and Sustainability. Våra förväntningar Du har: stark förståelse för ekonomistyrning, budgetering, prognoser och finansiell analys förmåga att tolka och omvandla finansiell data till insikter och strategiska beslut erfarenhet av att leda och utveckla ett controllingteam och har haft personalansvar mycket god affärsförståelse med en förmåga att koppla ekonomiska insikter till affärsstrategi och operativa beslut mycket god digital kompetens, erfarenhet av ERP-system, BI-verktyg och avancerad Excel-användning vana vid att utveckla och effektivisera ekonomiska processer stark förmåga att tydligt och pedagogiskt presentera ekonomisk information för olika intressenter både på svenska och på engelska Vi söker en analytisk och strategisk person med stark affärsförståelse och en proaktiv inställning. Du har en naturlig drivkraft att optimera processer, följa upp resultat och bidra till lönsamhet. Du är inspirerande, tydlig och engagerad, med förmågan att utveckla ditt team och skapa samarbete över avdelningar. Du är kommunikativ och pedagogisk, kan omvandla komplex finansiell data till tydliga insikter och har ett strukturerat arbetssätt med hög noggrannhet. Med en innovativ och lösningsorienterad inställning driver du förändring och förbättring. Hög integritet och ansvarskänsla är en självklarhet. Ansökan Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

92 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Head of Accounting and Treasury
Nordion Energi AB
Ekonomi- och finanschefer

Som Head of Accounting and Treasury hos oss på Nordion Energi så kommer du att vara en nyckelperson i att säkerställa hög kvalitet i redovisning och rapportering, samtidigt som du får möjlighet att arbeta strategiskt med processförbättringar. Tillsammans med våra ägare så är du behjälplig och ansvarig för Treasury frågor. Vi letar efter dig som har en gedigen bakgrund inom redovisning och ledarskap, och som trivs i en dynamisk miljö där du kan göra skillnad. Nu behöver vi dig - ytterligare en viktig medarbetare för att ta oss vidare i vår utveckling! Nordion Energi har tagit en central roll i utbyggnaden av Sveriges infrastruktur inom gas, el och fiber. Vi är ett bolag som växer, såväl genom förvärv och utveckling av befintliga verksamheter, som genom nya projekt inom exempelvis koldioxidinfångning och vätgas. Nordion Energi består i dag av dotterbolagen Weum, Swedegas, Falbygdens Energi och Nordion Energi H2, samt av ett gemensamt partnerskap inom el- och fibernät med Dala Energi. Om rollen Här är möjligheten för dig som trivs i en ledande roll där du får coacha och inspirera andra. Vi söker en lösningsorienterad person som vill vara med och bygga effektiva strukturer i en koncern i tillväxt. Vårt mycket kompetenta redovisningsteam på 8 personer söker en inspirerande och entusiasmerande ledare som har ett utvecklingsorienterat förhållningssätt som gör att du hanterar utmaningar med ett lugn och en positiv inställning. Dina arbetsuppgifter Leda och ansvara för koncernens redovisning och legala rapportering mot ledning och styrelse Utveckla och effektivisera redovisnings- och rapporteringsprocesser och vidare säkerställa kravefterlevnad Samordna och leda redovisningsteamet, inklusive coachning och kompetensutveckling Leda budget- och prognosarbetet i nära samarbete med controllerfunktion och ledning Driva förbättringsprojekt kopplat till ekonomisystem, processorientering och interna kontroller Stötta organisationen i finansiella frågor och fungera som rådgivare i affärsbeslut Leda koncernens treasury-arbete inklusive hantering av alla finansieringsfrågor och löpande likviditetsplanering och vidare vara huvudkontakt mot ägarnas representanter och övriga långivare Koordinera kontakter med intressenter, revisorer, banker, försäkringsbolag och specialistkonsulter Supportera CFO och VD i styrelse- och revisionsutskottsarbete Värt att veta Tjänsten är nyinrättad och är placerad vid vårt huvudkontor i Malmö. Dina medarbetare finns på 3 olika orter. Du rapporterar till CFO som har ansvar för Finance and Corporate Office som består av Controlling, Accounting, Procurement, IT samt Quality and Sustainability. Våra förväntningar Du har: Flerårig erfarenhet av ledning av bokslutsarbete och rapporteringsprocesser i en roll exempelvis som redovisningsansvarig, teamledare eller ekonomichef God kunskap i koncernredovisning och redovisningsstandarder, såsom K3 och IFRS Mycket god erfarenhet av skattefrågor och momsredovisning, inklusive deklarationer och rapportering till myndigheter Erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem och ERP-plattformar, samt vana vid att utveckla system och processer God erfarenhet av budgetering och finansiell rapportering till ledningsgrupp, styrelse och ägare Intresse av och gärna tidigare erfarenhet av dialoger med ägare och kreditgivare rörande Treasury-frågor. Treasury aktiviteter sker i nära samarbete med ägarnas management bolag som bistår med kunskap och access till kapitalmarknaden Erfarenhet av att leda och utveckla team, gärna i ett bolag i tillväxtfas Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift Erfarenhet från en internationell organisation samt erfarenhet från Revisionsbyrå är meriterande Att arbeta proaktivt och driva förändringsarbete faller sig naturligt för dig, och du motiveras av att ständigt förbättra processer och bidra till verksamhetens framgång. Du trivs i ett bolag med hög framfart som är i ständig tillväxt. Som person är du analytisk och noggrann, med en naturlig känsla för struktur och detaljer. Du har ett starkt affärsmässigt tänk och förmågan att se helheten samtidigt som du håller koll på detaljerna. Din kommunikationsförmåga är en av dina styrkor, och du har lätt för att samarbeta med både interna och externa intressenter. Ansökan Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

92 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Agile Lead to Home Furnishing Company
Digitalenta AB
Övriga IT-specialister

A global leader in the home furnishing retail industry is evolving its digital CORE retail offering by implementing a new cloud-based Integration Platform – designed to enable seamless connectivity between internal systems, retail solutions, and global supply networks. As this platform continues to grow, we're looking for an experienced Agile Team Lead to drive its development forward by fostering high-performing teams, championing agile principles, and securing outcome-focused delivery. This is a full-time assignment starting as soon as possible and running until August 31, 2025, with potential for extension. The role is based in Malmö, with a hybrid setup of 2–3 days per week in the office and the remainder remote. About the role:You will lead a cross-functional, cloud-focused platform team responsible for developing and scaling a modern integration infrastructure. Working in close collaboration with platform owners, architects, and business stakeholders, your mission is to create an agile, empowered, and technically aligned team that delivers high-impact integration solutions. Your leadership will directly support the realization of measurable business outcomes and platform reliability. Responsibilities: Align team delivery with platform strategy and business outcomes through goal-oriented sprint planning Collaborate with stakeholders to define team goals, release scopes, and success metrics Facilitate daily stand-ups, sprint planning, retrospectives, and other agile ceremonies Ensure work items are structured and continuously prioritized for value delivery Drive continuous improvements across practices like CI/CD, automated testing, and DevOps Track KPIs such as integration success rates, platform uptime, and latency Visualize and communicate progress via dashboards and transparent reporting Foster psychological safety and team accountability through supportive leadership Coach the team on agile methodologies, cross-functionality, and ownership mindset Lead outcome-based retrospectives to enable learning and adaptation Partner with product owners, architects, and integration leads to align delivery Support decision-making with clear insights on delivery status and strategic trade-offs About you: You are an experienced Agile Team Lead or Scrum Master who thrives in a high-paced, complex environment. You’ve moved beyond process facilitation and into outcome-based delivery leadership, guiding teams to work autonomously while staying aligned with business value. With a strong grasp of agile methodologies and a good understanding of technical concepts related to cloud-based systems and integrations, you help translate strategy into meaningful team action. You lead with empathy, build trust, and foster ownership across your teams, all while keeping an eye on the real-world impact of the solutions being delivered. Experience and skills: Proven experience leading agile software development teams in complex environments Strong knowledge of modern agile practices (Scrum, Kanban, SAFe) and agile coaching Technical understanding of cloud-based platforms and system integrations Proficiency with tools like Jira, Azure DevOps, Confluence, or similar Experience with outcome-based planning, KPIs, and continuous delivery pipelines Excellent stakeholder management and communication skills Comfortable working in hybrid teams and cross-functional settings Fluent in English, both spoken and written About the assignment: For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

92 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Brandtekniker
Fastighets AB Balder
Brandingenjörer och byggnadsinspektörer m.fl.

Vill du vara med och arbeta med brandfrågor på börsens största fastighetsbolag? Har du dessutom erfarenhet av brand sedan tidigare och är både teknikintresserad och driven? Balder är ett spännande företag som fortsätter att växa och utvecklas i snabb takt. Nu söker vi en erfaren brandtekniker till vårt kontor i Malmö! Om Balder. Vi har en stark projektportfölj med både bostäder, kommersiella lokaler och hotell. Om du gillar vår bredd och vår fart så kommer du säkert att trivas hos oss. Vi påbörjade vår resa 2005 med ett fastighetsbestånd värt 2,7 miljarder och idag är det få som hinner hålla koll på exakt vad beståndet är värt. För oss är det nämligen resan om är målet. Hänger du med? Du kommer bland annat att arbeta med: Säkerställande brandskyddet inom våra fastigheter. Utförande av kontroller enligt regelverk för brandlarm och sprinkler. Medverkande på revisionsbesiktningar. Rådgivning mot förvaltning och fastighetsskötare Om dig. För att trivas i din roll som brandtekniker tror vi att du har ett stort driv och förstår vikten av ett komplett brandskydd. Hos oss får du mycket frihet och möjlighet att arbeta självständigt vilket också sätter krav på att du har ett strukturerat arbetssätt. Vi tror att du har lätt att anpassa dig efter tekniska problem och försöker hitta den bästa lösningen i varje situation som uppstår. Vi ser gärna att du några års erfarenhet inom branschen. Du behöver uttrycka dig väl i svenska i både tal och skrift samt inneha B-körkort. Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad på vårt kontor på Malmö, med arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. #LI-MK1

92 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Test Engineer to global home furnishing industry
Digitalenta AB
Systemtestare och testledare

Join the Digital Retail Transformation as a Test Engineer (Manual & Automation) Are you ready to shape the future of retail technology? A leading organization in the home furnishing industry is seeking a proactive Test Engineer to strengthen their ERP quality assurance team. This full-time assignment is based in Malmö with a flexible hybrid setup, and runs from April 13 until August 31, 2025, with the possibility of extension. About the roleYou’ll play a key role in ensuring the quality and stability of Microsoft Dynamics NAV/Business Central platforms as the organization transitions to a modern ERP landscape. Reporting to the ERP QA team, you’ll support platform and product teams in both legacy and future ERP environments with manual and automated testing. You’ll be instrumental in building efficient test processes and frameworks to future-proof solutions across international markets. Responsibilities - Translate requirements into testable acceptance criteria and clear test cases - Design, develop, and execute manual and automated test cases for ERP systems - Create and maintain regression test suites for NAV/Business Central platforms - Collaborate with product teams to assess testability and define test strategies - Implement and maintain automation tools to support continuous integration - Report defects and quality issues, supporting resolution with detailed documentation - Analyze test results to improve solution quality and reliability - Guide teams in balancing manual and automated testing for optimal coverage About you You are a structured and hands-on test professional with experience in ERP systems and a passion for quality assurance. Your mix of manual testing expertise and automation skills makes you a valuable resource for teams working on both legacy and modern systems. You thrive in dynamic environments, can handle ambiguity, and are confident in leading initiatives and inspiring others with your technical know-how. Experience and skills - Solid experience with Microsoft Dynamics NAV/Business Central - Proficiency in manual testing and test automation tools - Skilled in test design techniques and writing test cases/scripts - Hands-on experience with Azure DevOps and familiarity with other Azure services - Proven ability to verify acceptance criteria and ensure clear, testable requirements - Experience maintaining regression test suites in enterprise environments - Excellent collaboration skills across cross-functional teams - Comfortable communicating in English, both written and spoken About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

92 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Functional Architect, Malmö
VIPAS AB
Övriga IT-specialister

Join Our Team VIPAS AB as a Functional Architect Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our Functional Architect About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are seeking a skilled Functional Architect with expertise in Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations (D365 F&O), SCM, and WMS modules. As part of our team, you will lead design and architectural efforts while ensuring seamless integration of sustainable technical solutions Key Responsibilities: Architect and design solutions for D365 SCM and WMS modules, ensuring alignment with business objectives. Collaborate with cross-functional teams to deliver cohesive technical and functional solutions. Develop custom adaptations and integrations with D365 F&O, Power Platform, and other D365 products. Coach team members in D365 SCM and WMS best practices. Ensure consistency with company digital frameworks and standards. Requirements: Proven experience as a Functional Architect in D365 projects, focusing on SCM and WMS. Proficiency in configuring, customizing, and integrating D365 SCM/WMS modules. Strong understanding of supply chain and warehouse management processes. Excellent problem-solving and communication skills. Relevant certifications in D365 SCM and WMS are preferred. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested, we recommend that you apply immediately.

92 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Logistics Coordinator, Copenhagen
Logent AB
Speditörer och transportmäklare

We are eagerly looking for a Logistics and Customer Service Coordinator to a client company in Copenhagen. Whether you're early in your career and excited to develop, or you have solid experience in customer service and are interested working in a fast-paced, operational environment - this role could suit you! Main responsibilities, other than general administrative tasks related to logistics and customer service: Handle and respond to customer, along with 3PL partners, inquiries Manage the entire order process, from order to delivery, ensuring smooth and accurate execution Track stock levels and shipments, addressing potential issues proactively Follow up on deliveries and handle any issues or claims In all of your work, you are collaborating with sales, logistics and finance teams to ensure seamless operations. We are looking for someone who: Have great communication skills, and a proactive attitude Takes responsibility Enjoys working in a high-energy, collaborative team Are eager to continously develop, both yourself and the company Have the ability to capture details, while keeping an eye on the bigger picture Have great communication skills, with a proactive attitude Requirements for this role: 1-2 years of experience in customer service, order management, supply chain, or a similar field Fluency in both Danish and English Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel) - Experience with Dynamics or other ERP systems is a bonus Further info about this role and the recruitment process The office is based in Copenhagen, Denmark. Working hours are 08:00-16:00. We're looking for someone who can start as soon as possible, initially for a period of three to six months. This recruitment process is handled by Logent. For further questions about the position, please contact the recruitment manager: Sarah Knutsson, Recruitment Manager, at +46 73 597 53 69 or [email protected]

95 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Butiksmedarbetare till Blomsterlandet – Löddeköpinge
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Plats: Blomsterlandet, Löddeköpinge Period: Omgående – 30 juni Arbetstid: Ca 30 h/vecka, varierande pass mellan 08–17 eller 10–19. Varannan helg, 10-17:00. Arbetsuppgift: Kassaarbete. Kundservice inom växter, krukor och trädgårdsprodukter. Stödja i övriga butiksuppgifter vid behov. Upplärning sker på plats – du får en värdefull inblick i hur Blomsterlandet arbetar. Meriterande kvalifikationer: Utbildning inom trädgård, floristik eller liknande med inriktning på blommor och växter. Innehav av truckkort. Tidigare arbetslivserfarenhet inom blomsterhandel eller växtbutik. Erfarenhet av kundservice och försäljning i butiksmiljö. Goda kunskaper i växtvård, säsongsvariationer och produktpresentation. Om Storesupport by Job&Talent: Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan: Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

95 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025