Junior Företagsrådgivare
Advisera AB
Företagssäljare

Jobbeskrivning Är du student med en termin kvar av dina studier och ivrig att börja samla på dig erfarenhet redan nu? Eller vill du börja arbeta heltid inom försäljning, lära dig grunderna och ta sikte mot en rådgivarroll riktad mot företag? Om svaret är ja, är din plats hos Advisera, tillsammans med branschens toppsäljare! Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Din roll / Arbetsuppgifter: Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning men du kommer också att lära dig om hela försäljningsprocessen; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Du kommer regelbundet att ha uppföljningsmöten med din närmaste chef, där du får rätt coaching för att nå dina mål. För att främja kontinuerlig utveckling investerar vi löpande i utbildningar, workshops och uppföljningar inom försäljning. Personliga egenskaper: Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. Är socialt kompetent med hög moral och etik. Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. Vi ser gärna att du: Tidigare erfarenhet av försäljning. Serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar. Strukturerad, målinriktad och affärsdriven. Innehar B-körkort. Studerar relevant utbildning och har en temin kvar av dina studier alternativ har avslutat studierna inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning. Varför Advisera: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person för att avancera till säljchef på vårt nästkommande kontor? Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 55+ medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan! Sökord: B2B, Account manager, rådgivning, företagsförsäljning, B2B säljare, sälj

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Senior Cloud Developer (AWS)/ Malmö
VIPAS AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Join Our Team VIPAS AB as a Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are, on behalf of one of our customers, looking for a Senior Cloud Developer (AWS) to join their organization. This assignment will start ASAP (mentioned date is indicative) and has long-term potential. The consultant is expected to be on-site (Lund) for the majority of the working time. The team at hand is developing an open hybrid cloud platform, bringing new opportunities in security, safety, operational efficiency and business intelligence to client’s eco system. Key Responsibilities: From time to time take on a Tech Lead role. Work in an agile team to develop the edge platform (the device to cloud agent), or a number of cloud services. Work with enhancing and developing device management backend and API's. Understand use cases and capabilities and then design and develop the platform to support use cases. Requirements: Software Developer with 10+ years of experience. Experience in participating in complex projects and feel comfortable working with all steps, from design to implementation, to difficult troubleshooting. Great team player. An agile mindset and understanding of DevOps. Cloud experience, including AWS, managed Kubernetes clusters, cloud networking, security and monitoring, DNS, API, Cloud Infrastructure as Code, etc. Knowledge and experience with design and architectural choices, with the ability to choose the correct cloud service and setup for specific scenario/use-case. Familiar with Go and Python. Experience with various SW Technologies and tools such as SQLite, GraphQL, GIT as well as working in Linux development environment. Bachelor or Master of Engineering in Computer Science or equivalent. Experience with Cyber Security is an extra plus. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Restaurangmedarbetare till Heat Malmö!
Heat Restauranger AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Om oss: På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion! Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden. Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta. Heat finns för närvarande etablerade med totalt 28 restauranger i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå. Heat Malmö ligger i Toftanäs och är sedan starten en välbesökt och populär restaurang för både lunch och middag alla veckans dagar. Om tjänsten: Att vara restaurangmedarbetare hos oss innebär omväxling och ett stundtals högt tempo. Du möter våra gäster i matsalen och i kassan, du tar hand om våra kalla och varma bufféer och ser till att de är snygga, påfyllda och rena. Du kommer också att få förbereda dressingar och olika tillbehör till den kalla buffén. Alla i teamet hjälps åt för att ge våra gäster deras bästa stund på dagen. Tjänsten är extra vid behov/enstaka dagar. Du som söker tjänsten måste kunna arbeta dagtid torsdag, fredag samt flexibla tider på helger. Om du kan arbeta alla veckans dagar är du extra intressant för oss. Om dig: Du har någon tidigare erfarenhet av restaurang, snabbmatskedja eller café. Som person är du social, positiv, lösningsfokuserad, ansvarsfull och gillar att jobba i team. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Varmt välkommen med din ansökan och till oss på Heat!

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Souschef till Heat Malmö!
Heat Restauranger AB
Kockar och kallskänkor

Om oss: På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion! Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag i våra närområden. Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta. Vi finns för närvarande etablerade med totalt 28 restauranger i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå. Heat Malmö ligger i Toftanäs och är sedan öppningen en mycket välbesökt och populär restaurang alla veckans dagar för både lunch och middag. Om dig och om tjänsten: Du är utbildad kock som vill laga mat från grunden och som har tidigare dokumenterad erfarenhet i rollen som souschef/förstekock. Du är en glad och positiv lagspelare, är prestigelös och ansvarsfull. Du har inga problem med att hålla dig till vår receptur och följa Heats koncept. Tjänsten är på 100 % med arbete dagtid och varannan helg. Välkommen med din ansökan och bli en del av Heatfamiljen! För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter. Heat växer och vill gärna ha med dig på vår resa.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Customer relations specialist som talar norska och svenska
Gigstep AB
Kundtjänstpersonal

Är du en vass customer relations specialist (kundtjänstmedarbetare) som vill mer? Du har erfarenheten. Du har hanterat hundratals – kanske tusentals – kundärenden. Du vet vad bra service innebär, och du gör det utan att blinka. Nu är frågan: Är du redo för nästa steg? Vi söker en skicklig, lösningsorienterad och orädd kundtjänstmedarbetare som vill ta sin expertis till en arbetsplats där tempo, professionalism och kvalitet är standard. Här får du chansen att vässa dina färdigheter, ta mer ansvar och jobba med ett team som faktiskt vet vad de håller på med. Vad du kommer göra Hantera komplexa kundärenden – och lösa dem på riktigt Ha direktkontakt med kunder via telefon, mejl och chatt Tänka steget före och bidra till att förbättra våra processer Representera företaget med skärpa och självförtroende Vem vi söker Du har minst 2–3 års erfarenhet av kundservice och är redo att kliva upp en nivå Du är en kommunikativ stjärna som vet hur man hanterar alla typer av kunder Du har skinn på näsan, men också fingertoppskänsla när det behövs Du talar och skriver obehindrat såväl Norska, Svenska som Engelska Vi är inte ute efter någon som bara svarar i telefon och skickar vidare ärenden. Vi letar efter dig som äger varje kundkontakt, löser problem och höjer ribban för vad riktigt bra service innebär. Redo att visa vad du går för? Skicka in din ansökan idag – vi kör löpande urval!

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Sommarvikarier till Nattsländan
Vardaga AB
Vårdbiträden

Nu söker vi på Nattsländan sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Nattsländan Nattsländans omvårdnadsboende har tre boendeenheter: psykiatri, demens med särskilda behov och särskilt boende för Huntingtons sjukdom/förvärvad hjärnskada. På Nattsländan ska du känna dig som hemma och få göra sådant som intresserar dig. Varje dag ska kännas meningsfull och rik på innehåll. När du flyttar in hos oss går du, din kontaktman samt omvårdnadsansvarig sjuksköterska igenom din situation, dina behov och önskemål. Samtalet ligger till grund för din individuella omvårdnadsplan som vi sedan arbetar efter och följer upp steg för steg. Verksamheten är har tillgång till sjuksköterskor och är bemannad med undersköterskor och skötare alla dygnets timmar. På Nattsländan finns både sjukgymnast och arbetsterapeut. Har du frågor runt din hälsa, vänder du dig i första hand till din omvårdnadsansvariga sjuksköterska. Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. VR-teknik: Vi har infört VR-teknik på boendet, som gör det möjligt för de som bor här att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Läs mer om Vardagas VR-satsning här: Jorden runt på 40 minuter. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Juni och framåt Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Specialist inom Business Central till Columbus Dynamics – Malmö ✨
Columbus Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Tycker du det är roligt att arbeta med Business Central och vill vara med och driva digitalisering och affärsutveckling? Trivs du med att omge dig med kunniga kollegor och fortsätta växa i din roll? Då kan Columbus vara rätt plats för dig! Vi är glada att kunna lansera ett nytt, dedikerat Business Central-team inom vårt affärsområde. Vårt mål är att skapa smarta och anpassade lösningar som hjälper våra kunder att utveckla sina affärsprocesser på bästa sätt. Med det här teamet stärker vi vårt erbjudande och säkerställer att vi kan fortsätta leverera värde och expertis till våra kunder Vad innebär rollen? Som senior konsult hos oss får du titeln Functional Solution Architect (FSA). Det är en roll där du kombinerar dina kunskaper som applikationskonsult, affärskonsult och lösningsarkitekt inom ditt specialistområde. Du kommer att leda projekt inom din modul, sätta upp processer och tillsammans med ditt team driva lösningar framåt. I rollen ingår att stödja våra kunder och guida dem i hur de bäst kan utnyttja Business Central i sina verksamheter. Du kommer att jobba nära våra kunder, förstå deras behov och affärsmål, och arbeta fram långsiktiga och hållbara lösningar. Arbetet innebär en blandning av analys och samarbete där vi tillsammans strävar efter att hitta de bästa vägarna framåt. Att förstå Business Centrals olika moduler och hur de kan stötta affärsprocesser är centralt, liksom att se hur hela kedjan hänger ihop – från inköp och försäljning till lager och ekonomi. Vem är du? Vi tror att du tycker om att vara en rådgivare och gärna delar med dig av din kunskap. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och du har flera års erfarenhet av Business Central. Vi söker dig som har spetskompetens inom områden som Supply Chain, finans eller produktionsprocesser, och som gärna vill fortsätta utvecklas i en roll med stor variation. Eftersom vi arbetar både lokalt och globalt behöver du kunna kommunicera flytande på svenska och engelska. Varför ska du jobba hos oss? Här får du göra det du är bäst på, tillsammans med kollegor som uppskattar både dig och det du gör. Du blir en del av ett team som stöttar varandra, firar framgångar tillsamman och gärna skrattar. Vad säger du? Ansökan och nästa stegHos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV. Du behöver inte skicka in något personligt brev. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller eventuellt erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till Miriam Fidler. Intervjuer kommer hållas löpande. Om ColumbusVi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite – har vi gjort det väldigt framgångsrikt. Vi är stolta över den feedback vi får av våra kunder. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Summa summarum, så hjälper vi våra kunder att forma lösningar i toppklass efter branschspecifika behov så att de kan nå sin fulla digitala potential. Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret Vi lever efter våra värdeord – Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success Jobba på ColumbusSpana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Integrationsspecialist SAP - Repona AB
Gruffman Recruitment & Consulting AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Integrationsspecialist SAP – Bli en del av Repona! Är du en driven och lösningsorienterad specialist inom SAP-integration? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att utveckla våra kunders framtida integrationslösningar? Då har vi jobbet för dig! Om rollen Som Integrationsspecialist SAP hos Repona kommer du att spela en nyckelroll i att designa, utveckla och optimera integrationslösningar för våra kunder. Du kommer arbeta i spetsen av SAP-teknologi, där innovation och kvalitet står i fokus. I rollen kommer du samarbeta med andra IT-specialister, SAP-konsulter och affärsanvändare och som konsult hos oss är du placerad på vårt kontor i Lund eller ute hos kund. Dina främsta ansvarsområden Designa och implementera integrationslösningar i SAP-miljöer Arbeta med SAP Integration Suite, PI/PO och API-hantering Samarbeta nära våra kunder för att förstå deras affärsbehov och optimera deras processer Vara en del av ett erfaret och engagerat team som brinner för innovation och kvalitet Vad vi söker Vi letar efter en specialist inom SAP Integration Suite som har erfarenhet av att arbeta med integrationer i en hybrid- och molnbaserad miljö. För att lyckas i rollen bör du ha: God kunskap om SAP-system, arkitektur och processer för att designa och implementera effektiva integrationsstrategier Teknisk expertis inom SAP Cloud Integration (CPI), SAP Process Integration (PI) och SAP Process Orchestation (PO) och andra relevanta teknologier Kunskap om API-hantering och erfarenhet av SAP API Management Som person har du lätt för att kommunicera och kan förklara komplexa tekniska frågor för icke-tekniska teammedlemmar och intressenter. Vidare är du noggrann och har en förmåga att analysera och tolka komplexa data. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP Open Connectors för integration av tredjepartsapplikationer. Varför Repona? Vi är en ledande SAP-partner med expertis och hjärta! Hos oss får du frihet att påverka, utvecklas och ta egna initiativ Möjlighet att arbeta med spännande kunder och den senaste tekniken En arbetsmiljö med högt engagemang, flexibelt arbete och en kultur som uppmuntrar initiativtagande samtidigt som vi värderar en sund balans mellan arbete och fritid Attraktiva förmåner som konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner som främjar din trivsel och utveckling Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av vårt team! Ansök I den här rekryteringen samarbetar vi med Gruffman Recruitment & Consulting. Din ansökan lämnar du via hemsidan Varmt välkommen! - Gruffman Ansök snarast då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor, tveka inte att kontakta Ulrika Gruffman, ansvarig rekryteringskonsult, på [email protected] eller 0733-434189.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Kundservicechef till Procurator i Malmö
EQuality Rekrytering & Interim AB
Övriga administrations- och servicechefer

Procurator erbjuder ett av Nordens bredaste sortiment av produkter och tjänster från ledande samt egna varumärken, exempelvis Worksafe och Glenta. Produktportföljen består av kläder & skydd, städ & hygien samt vård & livsmedel. Ambitionen är att göra det enklare för kunderna att bedriva sina verksamheter. Därför är det viktigt att erbjuda rätt produkter, rätt service och inte minst rätt kunskap. Procurator hjälper kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor att förenkla och förbättra sin arbetsdag. Om rollenSom kundservicechef är huvudansvaret att leda och fördela arbetet inom avdelningen. Syftet är att vårda våra affärsrelationer och ge rätt service till varje kund. Arbetet ska ske effektivt, serviceinriktat och professionellt samt vara mätbart mot uppställda mål. Utöver den dagliga driften, söker vi en person som med hjälp av god analys utveckla funktionen och avdelningen. Befattningen har utöver kontakter inom egen avdelning dagliga kontakter internt med försäljning, logistik, inköp, IT med flera. Du kommer leda ett team på totalt 12 medarbetare och rapportera till Business Operations Director. Du ingår i företagets Business Operations Group. Rollen utgår från huvudkontoret i Malmö. Huvudsakliga arbetsuppgifterExempel på ansvarsområden: Säkerställa så att bolaget kan ge kundsupport enligt beslutad omfattning Leda, fördela och följa upp arbetet på avdelningen enligt uppsatta mål Driva utveckling av arbetssätt inom teamet och mot andra enheter såväl internt som externt för att upprätthålla effektiv bemanning Att driva och/eller delta i på funktionen prioriterade projekt såsom förbättringar av avtal, processer och system Framtagning, analys, uppföljning och kommunikation av KPI-er för avdelningen Ta fram förslag till budget avseende kostnader och resurser och verka för dess genomförande i samråd med chef och ledning Driva och/eller delta i förbättringsarbete och förändringsprojekt/processer Kompetenser och erfarenhet Utbildning Högskoleutbildning eller motsvarande yrkesutbildning med inriktning mot ledarskap/ekonomi/service alternativt gedigen erfarenhet enligt nedan Erfarenhet/särskild kompetens Erfarenhet/kunskap av ledande befattning inom support eller service Ledarskapsförmåga God kommunikativ och analytisk förmåga Proaktivt synsätt och serviceinriktad Goda kunskaper i affärs- och planeringssystem samt Office-paketet Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Minst 3 års erfarenhet av liknande tjänst Personliga egenskaper Målinriktad, prestigelös och flexibel i arbetssättet. Fokuserad på uppgiften och har god samarbetsförmåga samt lätt för att skapa goda relationer både internt och externt. Rollen ställer höga krav på självständigt arbete och att driva arbetet mot uppsatta mål. Du ska gilla förändring och att utveckla och förflytta verksamheter. Vi ser gärna att du har en kommersiell förståelse och gillar att följa upp din avdelnings resultat med hjälp av KPI:er samt annan analys som underlag för beslut och vidareutveckling av avdelningens arbete. Om Procurator Procurator som vi känner det idag vilar på historien om två väletablerade företag - Papyrus Supplies respektive Procurator, med varsin gedigen berättelse och starka rötter i branschen för papper och förpackningslösningar, städ- och hygienartiklar samt personlig skyddsutrustning. Idag är Procurator ett företag med stark sortimentsbredd, professionella utbildningar och servicetjänster med syfte att underlätta och effektivisera arbetsdagen för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor. Procurator är en del av OptiGroup. OptiGroup är en ledande europeisk business-to-business distributör av produkter som är centrala för den löpande affärsverksamheten inom Facility, Safety & Foodservice Solutions, Industrial Solutions, Printing & Creative Solutions och Retail & Reseller Solutions. Bolagen inom OptiGroup specialiserar sig på att förse sina kunder med produkter och tjänster som förbättrar effektiviteten och bidrar till en mer framgångsrik verksamhet. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är söndag 23/3. Procurator samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Gustav Strandberg på [email protected] eller 076-049 53 31 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Systemutvecklare
Finansia Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om Finansia Finansia, grundat 2014, står som ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att sedan vår start ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har möjliggjort för tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och därmed bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats genom att vi erhållit tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Om tjänsten Den här tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med systemutveckling och vill utveckla nya system som gör nytta. Vi ger dig möjligheten att arbeta i ett ungt företag där du får stort inflytande över de tekniska besluten och samtidigt arbetar nära affären med få steg mellan krav, utveckling och användare. Vem vi söker Vi ser gärna att du är en systemutvecklare som har intresse av integrationer och/eller TDD - testdriven utveckling. Du har en eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom systemutveckling. Vi tror att du drivs av att ha eget ansvar och få möjligheten att arbeta med utveckling i alla delar, från arkitektur till design och test. Du trivs med omväxling och vill arbeta över en rad olika system i olika miljöer och är duktig på att hitta balansen mellan affärsnytta, innovativa lösningar och struktur. Du är ansvarstagande och noggrann och en god lagspelare som gillar att prestigelöst söka lösningar tillsammans med affär och verksamhet. Kvalifikationer Du måste ha erfarenhet av någon eller några av; - Utveckling inom C# / .NET Core - Integrationer och API-utveckling - SQL databas, design Det är extra meriterande om du dessutom har erfarenhet av något av följande områden: - Git - Azure - REST - React

126 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025