Fastighetsskötare - Malmö

Välkommen hem! På SBC förstår vi att ett hem är mycket mer än fyra väggar. Det är en plats där liv byggs, minnen skapas och drömmar uppfylls. Det är därför vi strävar efter att vara ledande inom vår bransch – att tillhandahålla säkra och trygga hem för människor. Det är våra kunniga medarbetare som är drivkraften bakom vår framgång. Vi strävar efter att skapa en gemenskap av människor som delar värderingar om samverkan och kundservice. Så om du letar efter ett jobb där du kan sätta dina kunskaper i arbete – Välkommen hem! Ditt jobb och ansvarI rollen som fastighetsskötare spelar du en viktig roll i att möta kundernas behov och förväntningar. Din insats är avgörande för att se till att fastigheterna är i gott skick och att kunderna är nöjda med den service som tillhandahålls. Det är en roll med mycket eget ansvar som ställer krav på att du kan planera och lägga upp ditt egna arbete. Du arbetar kontinuerligt med mindre reparationer och underhåll samt hanterar felanmälningar och rapporterar avvikelser i vårt system DeDu. Vidare ser vi att du har erfarenhet av styr och reglerteknik. I rollen ansvarar du för både den inre och yttre miljön i fastigheterna och arbetar med förebyggande underhåll, tillsyn och skötsel. Vi tror att du är en proaktiv person som har lätt för att bygga relationer. Du kommer att ha daglig kontakt med de boende i SBC-förvaltade föreningar och leverantörer. Du tar emot felanmälningar samt kvalitetssäkrar och genomför ronderingar. Du kommer arbeta mycket självständigt men även tillsammans med ditt team där ni delar lärdomar och utvecklas tillsammans. Du kommer ansvara för fastigheter i Malmö med omnejd. Detta har du B-körkort (Krav) Minst 2-3 års erfarenhet av att arbeta med fastighetsskötsel (gärna inom bostadsrättsförvaltning). Utbildning som fastighetsskötare eller motsvarande. Erfarenhet av att dokumentera ditt arbete. Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. Du är social och bra på att bygga relationer, men du trivs också på egen hand. Du ser lösningar när du stöter på utmaningar. Fakta kring tjänsten Pilgatan 3, 212 12 Malmö Heltid. Vad händer framåt Bekräftelse på din ansökan. Vi går igenom alla ansökningar, går du vidare så är nästa steg intervjuer, tester och referenstagning. Återkoppling på din ansökan. _____________________________________________ Om oss SBC Sveriges BostadsrättsCentrum AB är landets största oberoende företag av förvaltningstjänster för bostadsrätter. Bolaget grundades 1921 och är idag en helhetsleverantör som erbjuder expertis för bostadsrättsföreningar: ekonomisk och teknisk förvaltning, energirådgivning, projektledning av ombyggnation och renoveringar samt juridisk rådgivning. SBC tar varje år fram branschkompassen Sveriges Bostadsrättrapport och är en aktiv röst i media. SBC, som är en del av den internationella Odevogruppen har idag 4 600 kunder, 450 anställda och omsatte 640 mkr år 2024.

167 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Marknadskommunikatör
Clevry Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Om företaget Systemtext arbetar för säkrare arbetsplatser genom korrekt utformade och placerade arbetsmiljöskyltar. Våra arbetsmiljöskyltar, med internationellt patenterade färgefterlysande Supernova+ skyltar i spetsen, säljs och marknadsförs via ett nätverk av kunniga återförsäljare i Norden. Kika gärna in på deras hemsida: www.systemtext.com Din roll I rollen som Marknadskommunikatör ansvarar duför marknadsinriktad kommunikation till Systemtext AB’s existerande och blivande kunder. Arbetet omfattar ett flertal marknadsrelaterade områden, som hemsida, sociala media, nyhetsbrev, broschyrer, annonser, mässmaterial, give-aways etc. Som Marknadskommunikatör har du en central och viktig roll på bolaget där du främst kommer stötta ochsamarbeta med säljarorganisationen men även med andraavdelningar. Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag via Clevry där du blir anställd av Clevry som vår konsult men därambitionenär en överrekrytering till Systemtext efter uppdragstidens slut. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ta hand om företagetskommunikationsmaterial, både externt ochinternt. Jobba med den grafiska profilen. Hantera SOME-kanaler. Övriga ad-hoc marknadsuppgifter kan uppkomma, beroende på din erfarenhet och kompetens. Dina arbetsuppgifter kan även komma att utvidgas i takt med att du utvecklas i din roll. Placering: Malmö Omfattning: Vi söker någon antingen på heltid - 40 tim/veckan, alternativten student som kan arbeta ca 20 tim/vecka. Start:Så snart som möjligt, men vi ser gärna en start som senast i slutet av februari. Din profil Vi söker dig som har en marknadsrelaterad utbildning, antingen genom slutförda studier med relevant arbetslivserfarenhet eller som är på väg att ta examen våren 2025. Du har goda kunskaper i Adobe-program som InDesign, Photoshop och Illustrator. Du behöver ävenkunna kommuniceraflytande på svenska och engelska, både i tal och skrift. Du hargod förståelse för marknadsdynamik och förmåga att samarbeta nära och stötta säljorganisationer. Personlighetsmässigt söker vien öppen, nyfiken och positiv person som har ett starkt intresse för marknadsföring. Du är självständig och tar initiativ, samtidigt som du uppskattar att arbeta i team. För att trivas i rollen är det viktigt att du brinner för marknadsområdet och har en passion för att driva framgångsrika projekt. Varför arbeta på Systemtext? Hos Systemtext får du möjlighet att bli en del av en trivsam ochinkluderande arbetsplats där drivna medarbetare arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål. Som ett familjärt och nära team präglas företaget av en öppen och inkluderande atmosfär – här känner du dig snabbt som en del av gänget. Företaget satsar mycket på att vårda och utveckla sin kultur och erbjuder en gedigen introduktion för nyanställda. Systemtext är ett företag som bryr sig om sin personal – här får du tillgång till fina förmåner såsom bland annatfriskvård ochhälsoundersökningar och ären arbetsmiljö där öppenhet och åsiktsutbyte värderas högt. Systemtext är ett företag somverkligen satsar på trivsel och välmående, där även fyrbenta vänner är välkomna på kontoret. Om du vill vara en del av ett engagerat och positivt team som fokuserar på både kund och medarbetarnas bästa – då är Systemtext rätt plats för dig! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Systemtext med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet och viden eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Clevrys rekryterare Anna på:[email protected] välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

167 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Packare, livsmedelsbranschen
Logent AB
Maskinoperatörer, kött- och fiskberedningsindustri

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta i livsmedelsproduktion som packningsoperatör! Kundenfinns i Malmö ochproducerar kött- och charkprodukter. Arbetsuppgifterna består utav att packa och kvalitetssäkra produkter längs ett löpande band, samt ansvara för att ställa maskiner och byta förpackningsmaterial.Arbetet sker i en kall miljö och det förekommer tunga lyft. Det är därför viktigt att du är i god fysisk form. Som person är du initiativrik, stresstålig och ordningsam. Då majoriteten avarbetet sker i grupp är du även social och ensann lagspelare! Krav för tjänsten: » Du är bekväm med att arbeta med rått kött (nöt, fågel, vilt, fläsk) » Du har tidigare arbetslivserfarenhet av producerande verksamhet » Du besittergod förmåga att tala, skriva och läsa svenska » Du har körkort B Meriterande för tjänsten: Tidigare arbetslivserfarenhet inom livsmedelsbranschen, gärna inom kött-, chark- eller slakteribranschen Tidigare arbetat som maskinoperatör/maskinställare Tidigare erfarenhet av ledarskap, t.ex. teamleader Tidigare arbetsvana och/eller kännedom kring kvalitetsledningssystem som till exempel LEAN eller 5S Truckkort enligt TLP 10 God förmåga att tala, skriva och läsa engelska Tjänsten omfattar heltid med tillträde omgående. Arbetstiderna är tvåskiftsgång måndag-fredag.Tjänsten är en anställning hos Logent som ambulerande bemanningskonsult.

167 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Truckförare (motviktstruck med möjlighet att bli lageransvarig) sökes ti...

VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig.Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Till vår kund i Malmö inom fordonslogistik söker vi nu en duktig motviktstruckförare. Arbetstiderna är måndag till torsdag 07-15.45 samt fredagar 07-14.55. Trucken kör på diesel och arbetet är förlagt mestadels utomhus. Man kör alltså mellan avdelningar på området och levererar mellan lager och avdelning(ar). Då kunden arbetar med bilar är lasten varierande i storlek och vikt då det kan vara olika typer av bildelar. 2024 års lönenivå är 189kr/h + 6kr/h ATF i grundlön + ev ÖT/OB. Tjänsten är en konsultanställning med möjlighet till fast anställning direkt hos kunden längre fram samt så kommer tjänsten som lageransvarig att bli tillgänglig under våren. DIN PROFIL Vi söker dig som är en duktig motviktstruckförare med giltigt truckkortoch som inte har några problem med att arbeta utomhus. Kanske har du även ett intresse för bilar. Som person är du ansvarstagande, social och framåt. Du tar ägandeskap för ditt arbete och är noggrann. Meriterande är om du även har manuellt B-körkort. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

167 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Säljare heltid sökes för operatören Tre
Nollsjutrefem AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatani centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på enstabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.

167 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Customer Relations Representative - Deltid
Bygghemma Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Omdu är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. TjänstgöringsgradVi erbjuder en tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%. Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%. Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

167 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vikariat Salladsbaren på ICA Kvantum Malmborgs Limhamn!
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

ICA Kvantum Malmborgs på Limhamn ägs och drivs av familjen Malmborg.Hos ICA Kvantum Malmborgs möts smaker, dofter och människor som i gamla tiders butiker. De står för en stark lokal färskvaruprofilering med maten, människan och miljön i fokus. Butiken är en mötesplats för matälskare! Tjänst För kunds räkningsöker vi dig som vill arbeta i butikens salladsbar.Vi söker dig somtrivs att arbeta i en manuell avdelning med fräscha råvaror.Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar.För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor renlighet och noggrannhet. Tjänsten kräver att du kan arbeta självständigt då duska skapa en säljande och inspirerandeavdelning. Butikenhar ett noga utvalt sortiment i salladsbarenoch att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Egenskaper Vi söker dig som gillar mat. Du är serviceminded som person och möter alltid kunden med ett leende. Du är kommunikativ, prestigelös och ödmjuk lagspelare.Som person är du ansvarstagande, ordningsam och har en positiv inställning. Meriterande Tidigare arbetat i dagligvaruhandeln, café eller liknande. Du har haft beställningsansvar sedan tidigare. Kan börja arbeta omgående. Anställning Måndag-fredag kl 06:00-12:00. Chans till extraarbete på helger. Start snarast, senast vecka 8. Vikariat på 8-10 veckor, kan bli förlängt.Lön enligt handelsavtal. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast.Rekrytering Tjänsten avser en anställning där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning.Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

168 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Teamledare sökes omgående - Malmö
Swedish Brands Marketing AB
Telefonförsäljare m.fl.

Arbetsuppgifter: Teamledning:Du ska ta ansvarför att teamet och medarbetarna uppnår sin budget. Feedback och Coaching :Dagligt coacha sina säljare. Kulturellt Ansvar: Bidra till en positiv sälj kultur. Daglig och månads Uppföljning: Följa upp varje säljares resultat dagligen samt sammanställa veckovisa och månatliga rapporter. Kvalifikationer: Dokumenterad erfarenhet av telekom försäljning. Stark förmåga att bygga och leda effektiva team. Utmärkt kommunikations- och ledarskapsförmåga. Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och coachning för att utvecklas inom tjänsten Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. OmSwedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.

168 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
MYP Music Teacher

Bladins International School of Malmö (BISM) is an IB Continuum School located in the central part of Malmö. We are authorised to deliver the IB Primary Years Programme (PYP) and Middle Years Programme (MYP) to approximately 400 students from all over the world. BISM is part of the Bladins Foundation, an independent school in Malmö. Bladins operates as a non-profit foundation which means that any surplus revenue is reinvested into the core business – the education of our students. In addition to the international school, Bladins also runs a Swedish compulsory school, a Swedish upper secondary school and a Swedish preschool. BISM is now recruiting for a substitute teacher teaching in music within the MYP. Role description: Substitute position as a Music Teacher within the MYP. The position is for 60%, starting as soon as possible until June 13th. Requirements: Experience of working as a music teacher. Experience of writing student reports before semester assessment. Strong sense of empathy and ability to build relationships with the students. Proactive and flexible approach. Knowledge and understanding of the MYP IB Programme is an advantage. Excellent English, both written and spoken. Application: We work with ongoing recruitment, so please submit your application as soon as possible. If you have any question please contact Daniel McClaer, Middle School Principal, [email protected] We look forward to receiving your application!

168 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Sökes: Sveriges trevligaste Ekonomiassistent till Fellowmind
Fellowmind Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

”-Det roligaste i min roll är den stora variationen och bredden på tjänsten! Även om arbetet följer vanliga ekonomicykler så är ingen dag den andra lik. På Fellowmind är förändringstempot högt vilket gör att jag utvecklats enormt både yrkesmässigt och som person.” Så beskriver Emma varför hon trivs så bra i rollen hos oss på Fellowmind. Nu utökar vi teamet Accounting & Financial Controll inom vår Finansavdelning med ytterligare en ekonomiassistent och här är chansen för dig med något års erfarenhet till en riktigt spännande roll i ett stabilt IT-bolag. Lägg därtill att vi nyligen utsågs till Sveriges bästa arbetsgivare av Universum så förstår du säkert att det här mycket väl kan vara drömjobbet! Om tjänsten I rollen som ekonomiassistent kommer ditt huvudfokus vara leverantörsreskontran och ”cash” dvs in- och utbetalningar, följa bankkonton o.s.v. samt delaktighet i bokslutsarbetet. Vi skulle vilja påstå att jobbet med leverantörsreskontra hos oss är lite mer avancerat än på många andra bolag kring dimensioner, fakturamatchning, intercompany med mera. Övriga arbetsuppgifter innefattar myndighetskontakter, samarbete med payroll, kring främst utläggsredovisning och kontakt med vår verksamhet kring leverantörs- och fakturafrågor. Eftersom vi hela tiden växer kommer din roll troligtvis att förändras över tid, vilket gör att du behöver ha ett intresse av att utvecklas. Det innebär också att du – tillsammans med oss andra – kommer att behöva arbeta med att både sätta upp nya rutiner och att förfina befintliga. Som chef får du vår supertrevliga Finance Manager Louise! Hon har den där unika förmågan att både brinna för att skapa mervärde för våra affärsområden och att vara uppslagsbok när det gäller redovisnings- och skattefrågor. Hon är väldigt duktig på att förklara "varför", men låter "huret" vara upp till dig att lösa så att du slipper en massa fingrar i dina syltburkar. Klassisk Fellowmind style! Du kommer få en gedigen introduktion där du kommer arbeta nära Emma och de andra i teamet, för även om du har erfarenheter med dig så kommer det vara mycket nytt för dig att lära. Vi söker sig som: Har 2 års erfarenhet som ekonomiassistent, gärna från ett större bolag Har en YH-examen inom ekonomiområdet eller motsvarande Har ett systemintresse och erfarenhet från något av de större ekonomisystemen på marknaden, gärna Microsoft Dynamics Business Central som vi själva kör Har en bra grundkunskap i Excel och van att hantera stora datamängder. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med Microsoft Power BI är det meriterande Lite såhär tror vi att du är som person: Du tycker att problem är till för att lösas, och inser att världen hela tiden förändras vilket gör att det ständigt dyker upp nya utmaningar som behöver hanteras Du är noggrann och förstår att administration är en konstart som kräver att alla papper alltid är i sin ordning Du har ”skinn på näsan” samtidigt som du är serviceminded och som vi skriver i titeln trevlig! Det praktiska Start: Omgående, men vi har givetvis förståelse för om du har uppsägningstid Omfattning: Heltid, kontorstider Placering: Vårt huvudkontor i centrala Malmö Sista ansökningsdag: 9/2, men skicka gärna in din ansökan asap, då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Om Fellowmind Fellowmind är ett europeiskt marknadsledande företag som påskyndar våra kunders digitala transformation. Genom Microsofts molnbaserade lösningar för affärssystem, dataanalys, CRM, intranät och digitala samarbetsverktyg kan vi erbjuda en komplett digitalisering av kundernas kärnverksamhet. Fellowmind lägger även fokus på slutanvändarna och hjälper dem att lära sig och anpassa sig till nya applikationer som förenklar deras arbete. Bolaget grundades 2005 och är nu aktivt i sex länder – Danmark, Finland, Nederländerna, Tyskland, Polen och Sverige. Läs mer påwww.fellowmind.se

168 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025