Lediga jobb i Mark

Sök totalt 80 lediga jobb i Mark

Personlig Assistent i sommar sökes hos kille i Tostared.

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTENVi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent i sommar under veckorna 26-28 samt 30-32på 100% hos vår kund i Tostared. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 09:30-22:00 (Arbetstiderna kan variera med 30 minuter) Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående. OM KUNDENKunden är en kille i 25-årsåldern med ryggmärgsbråck och autism.Vidare tycker kunden om att spela dataspel så har du som våran kund liknade intresse är det meriterande. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor. Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Hjälpa till med alla förflyttningar. Följa med på fritidsaktiviteter. ÄR DU DEN VI SÖKER?Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lugn, tålmodig samt ha förmåga attplanera/förbereda. Körkort och bil är inte ett krav för tjänsten men det finns inga bussförbindelser till Tostared.Katter finns ihemmet. För att komma till anställning behöver du ha ett BankID och ha beställt ett belastningsregister till din digitala brevlåda då detta effektiviserar processen. Registret beställer du via följande länk: Arbete med barn med funktionsnedsättningar Sysselsättningsgrad:Sommarvikariat på 100% med möjlighet att börja arbeta som timvikarie redan nu. Tillträde: Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För anställning hos oss på Kura Omsorgbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. ATT ARBETA PÅ KURA OMSORGSom anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGENDin ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖDOm du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

25 april 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024
Rektor Hyssna- och Fotskälskolan

Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och hundratals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. Hyssnaskolan är en F-6 skola och ligger i ett naturskönt område mitt i byn. Hyssnaskolans organisation är stabil med en tydlig mötesstruktur för driftsfrågor med mera och där vi arbetar systematiskt både med utveckling- och arbetsmiljöfrågor. Det är en engagerad personalgrupp med verksamheten i fokus och skolan genomsyras av ett tillsammans-tänk med våra ledord kunskap, trygghet, gemenskap och glädje. Under nuvarande läsår har vi arbetat med en röd tråd i svenska och matematik där fritids är ett komplement till skolan utifrån sina styrdokument. Hela verksamheten arbetar tillsammans med trygghet och studiero för att skapa samsyn och det har varit ett av våra gemensamma kompetensutvecklingsområden under läsåret. Fotskälskolan är en mysig liten landsbygdsskola med ca 100 elever och med omedelbar närhet till naturen. På skolan går elever från F-klass till årskurs 6 och det finns ett fritidshem för skolans elever och i samma byggnad finns också en förskola för 1-5-åringar. Vi har en härlig skolgård som inbjuder till många olika lekar och vi har också möjlighet att gå till skolskogen som finns i närheten. Marks kommuns ishall ligger alldeles runt knuten och finns att nyttja för skolans elever tillsammans med pedagoger. Fritidshemmets lokaler är anpassade efter verksamheten och där finns olika typer av ateljéer. Fotskälskolan arbetar även aktivt med PALS - en skolomfattande och evidensbaserad modell som är ett systematiskt kvalitetsarbete kring trygg lärmiljö. Genom att lägga stor vikt vid att skapa goda relationer, uppmuntra positivt beteende och ha tydliga rutiner på fritids, i klassrum och gemensamma utrymmen, har vi ett väl utvecklat förebyggande och främjande arbete på Fotskälskolan vad gäller trygg lärmiljö. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en ledare som drivs av att arbeta tillsammans med andra och har en stark vilja att driva påbörjat utvecklingsarbete. Du samverkar också med övriga rektorer i team samt deltar i arbetet som genomförs i kommunens rektorsgrupp, ett forum för ledning och erfarenhetsutbyte. I uppdraget har du centralt stöd i frågor som rör elevhälsa, HR, ekonomi, digitalisering, lokaler, kvalitets- och utvecklingsarbete, analys samt juridiska frågor. Som rektor: - har du verksamhets-, personal-, arbetsmiljö- och ekonomiansvar. - ansvarar du för att innehåll, utveckling och resultat följer nationella och lokala mål- och styrdokument. - skapar du förutsättningar för lärande. - ansvarar du för att organisationen möjliggör ett elevhälsoarbete inklusive samarbete i syfte att skapa en tillgänglig lärmiljö för varje elev. - leder du lärarnas och elevhälsans kollegiala samarbete i det systematiska kvalitetsarbetet. - förväntas du analysera sambanden mellan metoder, elevernas lärande och skolans resultat . - utifrån demokrati- och värdegrundsuppdraget verkar du för att utforma en verksamhet där tillitsfulla relationer skapas med medarbetare, elever och vårdnadshavare. - verkar du för en god samverkan. KVALIFIKATIONER Du har relevant högskoleutbildning. Det är meriterande med statlig rektorsutbildning och flerårig skolledarerfarenhet. Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och regelverk. Du är trygg i ditt ledarskap som utmärks av engagemang, tydlighet, närvaro och din förmåga att skickliggöra dina medarbetare. Du är van att arbeta i en målstyrd verksamhet med systematiskt kvalitetsarbete och utveckling i fokus. Du är analytisk och löser problem utan att missa de långsiktiga strategierna. Du kan visa självständighet i beslut och ta ansvar i det dagliga arbetet. Du har god samarbetsförmåga och i kommunikation med medarbetare och elever tillvaratar du engagemang och idéer samt skapar delaktighet. Du delar skolans värdegrund där inkludering, jämställdhet, och mångfaldsperspektiv är naturliga delar. Första intervjun kommer äga rum digitalt, eftermiddagarna tisdag 21 maj och torsdag 23 maj. ÖVRIGT Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete-och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Vi har också bra kommunikationer mellan ex Göteborg, Borås, Varberg och det är lätt att parkera om du kör bil. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

25 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Snickare/Alltiallo FOTSKÄL Projekt maj-juni

För ombyggnad av lada till restaurang, kök och lagerutrymmen söker vi ny en snickare/alltiallo med erfarenhet av bygg. Det gäller ett projekt på 2 månader med start omgående. Arbetsuppgifter kommer att variera och bestå bla av att bygga väggar, (regla, gips etc) bygga upp golv, sätta in dörrar, måla/lacka golv, slipa betonggolv, sätta upp fasadplank, bygga försäljningsdisk etc

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Huvudregistrator

Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och hundratals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. Som huvudregistrator kommer du att arbeta på kanslienheten vid kommunstyrelsens förvaltning. Vi är ett gott gäng på cirka 12 medarbetare som hjälps åt med vårt verksamhetsuppdrag: Vi säkerställer och utvecklar lednings- och stödprocesserna för ärendehantering, registrering och informationsförvaltning så att kommunen har ändamålsenliga, rättssäkra och effektiva arbetssätt. Hos oss ligger också ansvaret att särskilt värna demokrati- och myndighetsaspekter, bland annat genom att samordna säkra allmänna val, tillgängliggöra allmänna handlingar, föra kommunens talan i rättsprocess och vid behov ge stöd inom kommunkoncernen för att tillgodose offentlighetsprincipen. Vi administrerar och hanterar kommunfullmäktige, kommunstyrelsen, arkivmyndigheten, valnämnden och revisorerna. Dina kollegor kommer bland annat att vara kommunsekreterare, arkivarier, utredare, kommunjurister och administratör. Enheten leds av kanslichef. ARBETSUPPGIFTER Som huvudregistrator är du en viktig del i såväl den löpande verksamheten som i det pågående utvecklingsarbetet. Du är dels registrator för kommunstyrelsens förvaltning, dels huvudregistrator för hela Marks kommun. Det senare innebär att du har en samordnande roll för hela kommunen vad gäller registraturfrågor. Ibland ser dina arbetsdagar likadana ut, och ibland ställs det höga krav på flexibilitet. I tjänsten ingår att vara registrator och arkivredogörare för kommunstyrelsens förvaltning liksom ansvar för hantering av den digitala och den fysiska posten. Detta innebär att man i regel arbetar på plats i kommunhuset i Kinna. Du stöttar chefer och medarbetare på förvaltningen i registraturfrågor. Det kan handla om att leta fram information i diariet, se till att diarieföring görs på rätt sätt, eller att expediera handlingar. Du utbildar nyanställda kollegor i diariet och dokumenthantering och visar hur systemet används. Du avslutar och arkiverar ärenden och tillser att arkiverade ärenden hålls systematiskt ordnade i vårt närarkiv. Som huvudregistrator för Marks kommun kommer du tillsammans med andra nämnders registratorer att arbeta för samordnade arbetssätt inom registrering av information och förvarande av handlingar samt utlämnande av allmänna handlingar i hela organisationen. Det är du som är sammankallande av nätverket och skapar förutsättningar för framdrift. Du ger stöd till kommunens övriga registratorer gällande registrering och hantering av handlingar och arbetssätt i ärendehanteringssystemet. Du kommer att vara delaktig i arbetet med att ta fram rutiner för hur vi hanterar säkerhetsskyddsklassad information. Ett annat viktigt utvecklingsområde de närmsta åren är upphandling av nytt ärendehanteringssystem. Här kommer du att ha en viktig roll i att föreslå krav och tänka framåtsyftande kring hur vi vill arbeta med registratur, ärende- och dokumenthantering. Systemförvaltarskapet för kommunens ärendehanteringssystem Public360 ingår i tjänsten just nu. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med goda kunskaper om allmänna handlingar, offentlighet och sekretess, GDPR, diarieföring och de regelverk som styr myndigheternas dokument- och informationshantering. Du är van vid digitala arbetssätt och att arbeta med olika verksamhetssystem. Vi tror att du har högskoleutbildning inom statsvetenskap, arkivvetenskap eller kunskaper som arbetsgivaren bedömer likvärdiga. Vi ser gärna att du har flera års erfarenhet av arbete inom området. Kanske har du arbetat som registrator i några år, och är redo att ta nästa steg till en samordnande roll på kommunövergripande nivå. För att fungera väl i rollen ser vi därför att du har ett coachande och serviceinriktat förhållningssätt och är en god kommunikatör. Du behöver också kunna arbeta självständigt och ta ett stort eget ansvar. Arbetet innebär att uppgifter periodvis behöver prioriteras och omprioriteras vilket kräver en flexibel utgångspunkt i planering av dagens arbete. Omvärldsbevakning och nätverkande är en naturlig del i ditt arbetssätt liksom att hålla god ordning och reda och att arbeta för en ökad transparens i verksamheten. För att lyckas i uppdraget söker vi därför dig med personlig mognad samt ett noggrant och systematiskt arbetssätt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och att du delar vår värdegrund, vilket innebär att du är omtänksam, engagerad och utvecklande. Meriterande är erfarenhet av något ärendehanteringssystem och arbete i politiskt styrd organisation. Du är flytande i svenska, både i tal och skrift. Arbetslivserfarenhet krävs. Denna tjänst är säkerhetsklassad. Är det dig vi söker? Tveka inte att höra av dig eller ansök med detsamma! ÖVRIGT Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete-och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Det är också enkelt att pendla hit från exempelvis Göteborg, Borås och Varberg. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

24 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Bygg underhållare

Nu söker vi en bygg städare som har en vana med denna typen av jobb. Uppgiften blir att städa upp objektet från murning avfall, bygg avfall, armering avfall, separation från metal till andra materialet, grävning, separation av grus/jord. Personen måste bli skötsam, social och redo för team arbete.

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Produktionsmedarbetare Lager

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en driven och ambitiös lagspelare som gärna jobbar inom logistik? Vill du dessutom vara med och bidra till renare luft? Som lagerarbetare på Dinair AB kommer du att vara en nyckelroll i logistikkedjan. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att kretsa kring godsmottagning, kontrollering och registrering, lagerflytt, orderplockning och pack, bokning av transport samt inventering. Utöver det rent fysiska arbetet tillkommer en del administration kopplat till transportbokningar, avvikelsehanteringar och reklamationsärenden. Du kommer vara en del av ett litet sammansvetsat team på fem personer. Emellanåt kan arbetet vara fysiskt tungt men det finns bra hjälpmedel till hands. Arbetsmiljö och säkerhet är en viktig del för oss och ett stort fokusområde i rollen. Om företaget Dinair/AAF är en av Europas största tillverkare och leverantör av ventilationsfilter, stoft- och rökgasfilter med över 100 års erfarenhet. Sedan 2016 ingår vi i AAF International med Daikin som huvudägare. AAF driver forskning samt produktutveckling och har ett komplett produktsortiment av hög kvalité. Vi tar vårt uppdrag på största allvar och lägger stora resurser på att utveckla våra produkter och metoder för att vara i framkant. Dinair AB har huvudkontor i Vadstena och finns i övrigt representerade i hela Sverige med ca 140 anställda. Kontor finns även i Stockholm och Helsingborg samt två produktionsanläggningar belägna i Horndal och Kinna. Dina arbetsuppgifter Godsmottagning- kontroll registrering samt plocka in varorna på rätt plats i lagret. Hålla ordning och reda i lagret – sortering och placering av produkter på rätt ställe, uppmärkning samt inventering. Bokning av transport samt Utlastning – lasta pallar och se till att rätt vara levereras till rätt kund och i rätt tid. Kontakt med fraktbolag. Du är placerad på vår produktionsanläggning i Kinna och rapporterar till arbetsledare lager. Din profil Det kommer att krävas att du som person är noggrann, engagerad och en genuin vilja att göra ett bra jobb. För att lyckas i rollen ser vi att du är en lagspelare som sätter teamets mål i första hand och hjälper till där det behövs. Du har en positiv attityd och främjar en god gemenskap. Du har förmågan att fatta egna beslut, ta initiativ samt är i god fysisk form då arbetet kan kräva tunga lyft. Du har Gymnasieexamen Truckkort Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av lagerarbete Goda kunskaper i Officepaketet Möjlighet att arbeta tvåskift Kunskapar i Lean är meriterande Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden pålitliga, innovativa, rådgivande och sakkunniga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Ansökningsförfarande Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Intervjuer och urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum. Passa därför på att skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan! Uppstart: Enligt överenskommelse Ort/Placering: Kinna Omfattning: Heltid Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ansökningstid: 2023-10-31

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljare för miljövänliga produkter i Kinna

Hej alla hungriga säljare där ute! Vi söker efter dig med egen drivkraft och en positiv inställning för att ansluta till vårt vinnande team. Vårt företag har funnits sedan 1992 och har alltid varit en ledande kraft på marknaden. Vi utbildar våra säljare från grunden, så ingen tidigare erfarenhet behövs. Vi tror att viljan att lyckas är allt du behöver för att bli en toppsäljare, och vi kommer att förse dig med alla verktyg och resurser som krävs för att du ska nå ditt fulla potential. Våra tävlingar är legendariska, med priser som sträcker sig från VIP-resor till extra bonusar. Vi drivs av att se våra säljare ta sig till nya höjder och vi belönar hårt arbete och framgång. Vi är också ett miljövänligt företag, och vi tar vår planet på allvar. Våra produkter är alla miljövänliga och vi strävar efter att minska vår påverkan på miljön. Vi söker personer som brinner för försäljning och som har den självsäkerhet och beslutsamhet som krävs för att bli en toppsäljare. Om du har drivet att nå framgång och om du inte är rädd för en utmaning, så är du precis den typen av person som vi söker. Så om du är redo att ta ditt säljande till nästa nivå och ansluta till vårt vinnande team, ansök nu! Vi letar efter dig. Lön, bonusar och förmåner Du har en ingångslön på 24 500 kr i månaden när du jobbar heltid. Utöver detta har du provision på allt du säljer. Provisionen ökar hela tiden beroende på prestation och det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna på en månad, men du har alltid din grundtrygghet att falla tillbaka på. För att du som anställd ska känna extra trygghet omfattas du av både trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Du har körkort, tillgång till bil och kan börja omgående. Inom säljbranschen går ansökningsprocesserna snabbt. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet i tjänsten. Ett par röster om jobbet: "Jag har aldrig jobbat med försäljning tidigare och ändå har jag på bara några månader blivit företagets säljledare. Flexibiliteten i arbetstiderna gör att jag kan kombinera jobbet med mitt stora hästintresse.” – Minna, 21 år ”Det här är det bäst betalda jobb jag haft med mest fritid. Jag är inne på mitt femte år i företaget och trivs så bra att jag även rekryterat in min respektive. Jag har en mycket god lön och mitt enda fokus är att alltid vinna företagsresorna. – Robin, 43 år Om Produkten Produkten vi marknadsför tillverkas för hand i Tyskland med hög kvalitet och miljön i åtanke. Maskinen har lång livslängd, unika garantier, är 100% återvinningsbar och har en mängd olika funktioner och användningsområden. Produkten är designad av Christoph Böhler från B/F Design, Nürnberg, Tyskland. Mr Böhler är en berömd designer inom bilindustrin, där han bland annat designat för Audi och Bugatti. Han har även designat produkter åt Timberland, Zeiss, etc. Välkommen in med din ansökan! Säljare, flexibelt schema, grundlön, hög provision, tävlingar, miljövänligt

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Barnskötare eller person som gillar att hjälpa och utveckla barn sökes till

Vi erbjuder en 75%-tjänst i vår grupp av assistenter till vår underbara son på 12 vårar. På vår arbetsplats strävar vi efter att ha det välfungerande, respektfullt och utvecklande tillsammans för ett värdefullt liv. Vår son behöver hjälp med allt i sin vardag från att välja kläder till att komma upp på en hästrygg eller ut i en skidbacke. Du bör vara öppen, påhittig och lojal med ett stort intresse av att jobba med att hjälpa människor att vara delaktiga trots att de själva inte kan. Du ska vilja vara den hjälpen för att vår son ska få ett så rikt liv som möjligt. Du jobbar både eftermiddag, kväll, natt och helgpass och behöver kunna följa med på semestrar och resor vid behov. Du måste vara rökfri, tåla pälsdjur samt ha en hög arbetsmoral. Vill du vara en del av vårt arbetslag? Skicka oss din ansökan! Meriterande är om du kan rida och åka slalomskidor, är utbildad barnskötare eller undersökerska. Ser fram emot att träffa dig! Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning” Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

23 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Bilsäljare Begagnat Outlet Kinna

Vi är ett familjeföretag i första generationen med verksamhet inom bilhandel och service. Toveks Bil grundades 1994 av Gregor Tovek, som fortfarande är huvudägare. Vi är totalt ca 800 anställda inom koncernen och omsätter ca 4,6 MDR. Vi har anläggningar på 18 orter i Västsverige och är återförsäljare för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen Transportbilar samt Scania. Vi bedriver verksamhet inom tre olika bolag, men under ett gemensamt varumärke – Toveks Bil. Vi söker nu efter en driven och energisk säljare till vår Outlet i Kinna. Tjänsten innebär att självständigt driva hela säljprocessen, från första kontakten med kund, till provkörning, offert, leverans och kundvård. Dina kunder är både privatpersoner och företag i olika storlekar. Du kommer att arbeta proaktivt med prospektering och aktiviteter både i och utanför bilhallen. I rollen som säljare ansvarar du själv för din egen utveckling, tillsammans och med stöd av vår organisation. Vi har gedigna säljprocesser, utbildningar och bra IT-system som alla är hjälpmedel för att du ska lyckas i din roll som säljare hos oss. I Kinna är vi ett gäng glada och positiva säljare och vi letar efter dig som vill vara en del av det och bidra till vår goa stämning. Det är meriterande om du idag jobbar med försäljning, kanske inom detaljhandel eller uppsökande försäljning och vill nu ta nästa steg i din karriär. Vi ser gärna att du är tekniskt intresserad, då de bilar du kommer att sälja är moderna, elektrifierade och uppkopplade. Har du dessutom ett allmänt bilintresse så är det ett plus. Som säljare behöver du vara som en kameleont, bra på att ta folk men också strukturerad i ditt arbete och i dina processer. Vi tror att du passar in på beskrivningen: driven, engagerad och med en vilja att göra goda affärer. Tillsammans med våra varumärken kommer vi att tillhandahålla introduktion och fortlöpande utbildningar under hela din anställning. Du kommer att bli del av ett team bestående av erfarna säljare som gärna delar med sig av sina kunskaper. På Toveks Bil vill vi vara våra kunders naturliga val samtidigt som vi har roligt på jobbet och trivs med det vi gör. Vi erbjuder dig: - En möjlighet att arbeta med några av marknadens ledande och mest innovativa varumärken. - Ett självständigt arbete i ett spännande, expansivt och framgångsrikt företag. - Tryggheten av att vara en del i ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vi erbjuder förmåner i form av uppskattade personalrabatter och friskvårdsbidrag. Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: fast månadslön samt provision Arbetsort: Kinna Outlet Omfattning: heltid Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb in med din ansökan.   Kontaktperson: Emil Joelson Försäljningschef 0320-209463 [email protected]   OM FÖRETAGET Vi är ett familjeföretag med ett motto – Hela vägen! Vi ser vår personal som vår framgångsfaktor och hos oss ska du utvecklas och utmanas i din yrkesroll. Du har ett välmående företag och starka varumärken i ryggen och kompetenta kollegor att jobba sida vid sida med. Vi är en stor, men samtidigt enkel, okomplicerad och familjär organisation där vi är nära till beslut. Vår verksamhet präglas och styrs mycket av våra oerhört starka varumärken, som alla är marknadsledande inom sina segment. Bra egenskaper för att trivas hos oss är positivitet, initiativtagande, sunt förnuft och vilja att vara en del i det vinnande laget.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Produktionsledare till Kasthall

Är du produktionsledare och söker nya möjligheter? Nu söker vi en driven och engagerad produktionsledare till vår kund Kasthall i Kinna. Ta chansen att bli en del av ett härligt team där man jobbar tillsammans mot uppsatta mål och där du som person kan utvecklas. Om företaget Kasthall är ett svenskt designföretag som designar och tillverkar exklusiva mattor för privata hem och offentliga miljöer. Kasthall grundades 1889 och har sedan dess haft sin svenska tillverkning i den egna fabriken i Kinna, Västsverige. Kasthall är idag en av de ledande aktörerna på den globala marknaden, och har större delen av omsättningen utanför Sverige. Framgången kommer från en stark premium-medvetenhet, hög design-nivå & innovationstänk, gediget hantverkskunnande samt höga kvalitetskrav på både material, design och tillverkning. Kasthall har idag drygt 90 anställda och finns representerade i 30 länder med showroom och butik i New York, Milano, Stockholm, Göteborg samt Kinna. Arbetsuppgifter Som produktionsledare på Kasthall ansvarar du för att leda och planera det dagliga arbetet där du säkerställer att mål följs upp och rapporteras. Du håller i informationsmöten, personal- och utvecklingssamtal och är delaktig i rekrytering. Du kommer ansvara över förbättringsprojekt för din avdelning samt underhålla, utveckla och uppdatera företagets ledningssystem. Vidare kommer du att arbeta aktivt med arbetsmiljöfrågor, attestera tidrapporter och fakturor, samt ansvara för inköp av utrustning inom gällande budget. Vid eventuella förseningar ansvarar du också för att informera andra avdelningar. Om dig Du är en engagerad ledare som värdesätter och tar vara på gruppens styrkor och olikheter på ett konstruktivt sätt. Du inspireras av att utveckla ditt team och när andra lyckas blir du extra motiverad. Du trivs i en händelserik och spännande miljö där du fokuserar på lösningar. Vidare vågar du ta tag i saker som du ser kan förbättras. Du kommunicerar enkelt och skapar goda relationer med både ditt team och övriga kontaktytor i organisationen. Du gillar ordning och reda och har en god förmåga att prioritera. Vi söker dig som har erfarenhet som produktionsledare och goda kunskaper i svenska och engelska.Det är meriterande om du har erfarenhet av inom Lean Manufacturing och av affärssystemet Jeeves Om anställningen Tjänstgöringsgrad: 100% Placeringsort: Kinna Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: provanställning/tillsvidare Information Denna rekryteringsprocess hanteras av Lernia och vid frågor om tjänsten kontakta Lernias rekryteringskonsulter Malin Arnesson: [email protected] eller Nathaile Haglund Georgiev: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Forma framtiden med oss Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024