Vi söker dig som är utbildad barnskötare och har erfarenhet av arbete i förskolan. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %, med en inledande provanställning på sex månader. Om oss Föräldrakooperativet Bybarna är en liten och familjär förskola i Ubbhult, vackert belägen i en naturskön miljö med öppna ängar och en egen skog precis intill. Vi är organiserade i två avdelningar – Humlan för de yngre barnen och Ekorren för de äldre. Från och med hösten 2025 utökar vi vår verksamhet med fritidsverksamhet i småskalig omfattning. Som kooperativ drivs vi av engagerade vårdnadshavare i nära samverkan med personalen. Det innebär ett gemensamt ansvar för att skapa en trygg, kreativ och hållbar verksamhet där delaktighet, dialog och samarbete är viktiga hörnstenar. Som personal är du en central del av detta partnerskap. Vi bedriver större delen av vår undervisning utomhus och har tillgång till en fantastisk gård samt vår egen skog. Utemiljön möjliggör varierad undervisning med flera projektgårdar som inbjuder till skapande, rollek, bygg och konstruktion, drama, sagoberättande, odling, matlagning, naturvetenskap, teknik, samlingar, motorik, vattenlek och återhämtning. Våra pedagoger arbetar nära barnen och med stort självständigt ansvar, där de stöttar, inspirerar och vägleder i lek, lärande och relationsskapande. På Humlan sover våra yngre barn utomhus på en altan, där de även har möjlighet att äta sina måltider. Maten lagas på plats av vår egen kock och vi äter i små grupper för att skapa lugn och trygghet kring måltiderna. Vi arbetar tematiskt med sagor och drama som en del av vår pedagogik. Det stimulerar barnens språkutveckling, fantasi, känslor och sociala kompetens på ett kreativt och lekfullt sätt. Hos oss är lek, rörelse, relationer och återhämtning centrala delar av vardagen. Den pedagogiska miljön är planerad för att skapa en hållbar balans mellan trygghet, omsorg och lärande – både inne och ute. Mer information om vår verksamhet hittar du på bybarna.se, vår Instagram samt Facebooksida: Föräldrakooperativet Bybarna. Om tjänsten Vill du ha ett varierat, självständigt och meningsfullt arbete i barngrupp? Då kan du vara den vi söker! Vi söker en initiativrik och engagerad barnskötare med god förmåga till självledarskap och flexibilitet! Hos oss får du arbeta både inomhus och utomhus, där en stor del av undervisningen sker i våra naturnära och inspirerande lärmiljöer. Vi ser gärna att du har erfarenhet av –intresse av att arbeta med sagor, drama och kreativt berättande som pedagogiska verktyg och det är positivt om du har erfarenhet av arbete med bildstöd, tecken som stöd och en relationsgrundad pedagogik. Tidigare erfarenhet från arbete i fritidshem är meriterande, då vi från hösten 2025 erbjuder fritidsverksamhet som en del av vårt helhetsperspektiv på barnets dag. Om dig Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är: -Positiv, flexibel, engagerad och lösningsfokuserad -Strukturerad och initiativrik, med god självinsikt -Lyhörd, empatisk och professionell i mötet med barn, kollegor och vårdnadshavare -Trygg i din yrkesroll och har ett genuint intresse för barns utveckling och lärande -Intresserad av att vara delaktig i en kooperativ verksamhet, där samarbete, transparens och gemensamt ansvar är naturliga delar av arbetskulturen Vi vill att du – liksom vi – värnar om att skapa en trygg, glädjefylld och meningsfull vardag, där varje barn blir respekterat, lyssnat till och delaktigt. Vi erbjuder dig -En trivsam arbetsmiljö i vacker naturmiljö -Engagerade kollegor med pedagogisk utbildning och lång erfarenhet -Fria pedagogiska måltider -Friskvårdsbidrag -Arbetskläder för utevistelse -Tid för både enskild och gemensam planering -Kollektivavtal -Lön enligt överenskommelse Vill du bli en del av vårt engagerade team? Vi ser fram emot din ansökan! Skicka in den senast den 10 augusti. Vi har längre svarstid under semesterveckorna 28-31 men läser ansökningarna löpande. Tjänsten tillsätts efter överenskommelse. Enligt skollagen ska utdrag ut polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Vi undanber oss all extern rekryterings och annonseringshjälp i samband med denna annons.
Vi söker en assistent till vår kund som är en 16-årig glad och busig tjej med Cerebral Pares. Tjänsten är en timanställning. Du som assistent kommer hoppa in vid ordinarie assistents semester, övrig ledighet och sjukdom. Eventuellt kommer det även bli några vikariepass lediga till hösten. Det är viktigt att du har körkort och bil, då det behövs för att ta sig dit kunden bor samt att kunden har en anpassad bil (automat) som man kör henne i till skola, vårdbesök och fritidsaktiviteter. På fritiden gillar hon att gå ut och fika, bada, besöka Stallyckan och åka på olika utflykter precis som vilken 16-åring som helst. Hon har omfattande rörelsesvårigheter och har därav ett behov av ett flertal hjälpmedel så som taklyft, ståhjälpmedel, specialanpassade stolar samt olika kommunikationshjälpmedel. Du som assistent får en ingående bredvidgång för att lära dig hantera dessa. Du som assistent ska vara hennes stöd i de aktiviteter hon tycker om att göra, både i och utanför hemmet. Du följer även med på hennes utflykter samt besök på t.ex. habilitering, ortopedtekniska och hjälpmedelscentralen. Det är viktigt att du som söker är en positiv, trygg, lugn person som är lösningsfokuserad och driven. Arbetstiderna under skolterminen är morgonpass c:a 05:30-08:00 (tisdagar 07.30-10.00) samt eftermiddagspass ca 12.00-20.00 (Tisdagar 12.30-20.00). När man söker tjänsten är det extra viktigt att man kan ta morgonpass. På helg ligger arbetspassen mellan t.ex. 08:00-10.45, 08.00-19.00 eller 13.00-20.00. På vardagarna kan även arbetspass under dagtid förekomma, vid olika vårdbesök. Det kan även förekomma nattpass med sovande jour. Merparten av tiden är dubbelassistans, men det är stunder när du som assistent jobbar ensam. Under lediga dagar och lov ligger passen liknande passen på helger. Du får en bredvidgång innan du börjar arbeta självständigt. Företagsinformation Bärkraft Assistans AB arbetar med assistans för barn, ungdomar och vuxna som har funktionsnedsättningar som ger rätt till personlig assistans enligt LSS.
Konsult uppdrag!! 2-3 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende om det behövs. Start omgående 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende om det behövs. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.
Om jobbet Leteboskolan (www.leteboskolan.se) är en kristen friskola. Huvudman är Letebo Utbildning AB, ägare är församlingen Staden på Berget (www.stadenpaberget.se). Leteboskolan är en F-9 skola med ca 170 elever. Vi har också några elever inom Anpassad Grundskola. Inom ramen för Letebo Utbildning ABs verksamhet drivs även förskolorna Letebo Förskola och förskolan Rönnbäret. Leteboskolan ligger vackert nära skog och sjö, på landsbygden utanför Horred. Skolan drivs utifrån gällande skollag och den svenska läroplanen. Leteboskolans kristna profil märks framförallt i värdegrundsarbetet. Eleverna möter det kristna budskapet i samlingar på morgonen, innan skoldagen börjar. Vi vill också att den personal som arbetar här ska tjäna eleverna “med Jesus i händerna”. Vi söker: Legitimerad lärare matematik åk 6-9 omfattning: 80-100% Tjänsten kan också innebära undervisning för årskurs 5 och 6, beroende på hur övriga tjänster kombineras. Tjänsten innebär mentorskap för högstadieklass. Som pedagog arbetar du tillsammans i ett arbetslag nära dina kollegor i skolan, elevhälsan och resurspedagoger. Vi tror att du har en förmåga att arbeta självständigt men också i samarbete med kollegor ser vi som självklart för att utveckla hög kvalitet i elevernas utbildning. Som pedagog har du också en god förmåga att skapa och bibehålla relationer med främst elever och kollegor men också deras vårdnadshavare. Du är förtrogen med läroplanen och andra styrdokument och har förmåga att omsätta teori till praktik. Du har god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlighet och det vi söker är en trygg person med ett förhållningssätt som stämmer överens med skolans värdegrund. Du har en öppenhet inför mötet med elever och vuxna med olika bakgrund och förutsättningar. Du är anpassningsbar och har lätt för att samarbeta. Du är duktig på att kommunicera med såväl elever som vuxna och är van att anpassa din kommunikation. Du har en god elevsyn och förmåga att bygga förtroendefulla relationer. På Leteboskolan arbetar vi för en utbildning som ska kännetecknas av: Kunskap Ansvar Trygghet Meriterande: Erfarenhet av arbete som lärare i matematik. Erfarenhet av mentorsskap Erfarenhet av dokumentation. Goda IT kunskaper. Är du den medarbetare vi söker? Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Skicka din ansökan till: [email protected] Tillträde 12 augusti 2025
Vi söker dig som vill undervisa i entreprenörskap och företagsekonomi på naturbruksprogrammet. Är du lärare eller kanske lantmästare, agronom eller liknande har liknande utbildning? Vi tror på att koppla samman de mer teoretiska ämnena med elevernas val av utbildning. Vi söker dig som har goda kunskaper i ämnena samt har förmågan att skapa relationer, är social och strukturerad. Du varierar din undervisning och ser fördelar i att samverka med lärarkollegor och elevhälsopersonal. Info om Strömma Strömma är en anrik skola som ligger i en naturskön miljö strax utanför Sätila mellan Göteborg och Borås. Strömma Naturbrukscentrum AB bedriver naturbruksutbildning på gymnasienivå och ägs av Hushållningssällskapet Sjuhärad. Hushållningssällskapet har funnits i över 200 år och är en icke vinstdrivande organisation som har till ändamål att skapa goda och hållbara förutsättningar för de gröna näringarna och för landsbygdens utveckling. Strömma Naturbrukscentrum har naturbruksprogrammet med inriktningarna lantbruk, hästhållning och djurvård samt ett mindre antal platser på Introduktionsprogrammet. I dagsläget har vi drygt 180 elever varav merparten bor på elevhemmet måndag till fredag. Vi är ca 50 medarbetare varav drygt 20 lärare. Skolan består av många byggnader, allt från traditionella skollokaler till djurstallar och verkstäder. Skolan har eget skoljordbruk där vi brukar 260 ha. På skolan finns mjölkkor, får, hästar, kaniner, gnagare, marsvin, fåglar, fiskar och reptiler. Vi har ridhus och hundträningshall. Alla elever har möjlighet att välja till kurser för naturvetenskaplig behörighet.
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar och för vuxna med missbruk. Det gör vi på ungdomshem och hem för vuxna med missbruk, över hela landet. Hos oss på SiS blir ditt arbetsliv en spännande utmaning. Oavsett var i vår organisation du arbetar, eller vilken tjänst du har, hjälper du till att skapa livsviktig förändring. SiS ungdomshem Fagared tar emot icke skolpliktiga pojkar med psykosociala problem, kriminalitet och missbruk. Vi har avdelningar i Lindome, i Öxnevalla och i Göteborg. Arbetsbeskrivning Vill du vara med och skapa den livsviktiga skillnaden för utsatta människor? Då är jobbet som behandlingssamordnare på SiS ungdomshem ett meningsfullt arbete för dig. Vi söker nu en behandlingssamordnare till vår avdelning Västergården på SiS Ungdomshem Fagared, enhet Öxnevalla i Marks kommun. På enhet Öxnevalla har vi två låsbara behandlingsavdelningar där vi tar emot icke skolpliktiga pojkar mellan 16–21 år som blivit omhändertagna enligt LVU. Utgångspunkten i vårt behandlingsarbete är att motivera människor till nya och mindre destruktiva sätt att leva. Du arbetar i ett team av engagerade kollegor och med er samlade kompetens har ni möjlighet att nå goda resultat. Som behandlingssamordnare har du en central roll i arbetet med de intagna ungdomarna genom att planera, genomföra och följa upp behandlingsarbetet. Du samordnar den övriga personalens kontaktmannaskap gentemot de intagna ungdomarna och har ett särskilt ansvar för att dokumentera och följa upp ungdomarnas verkställighetsplaner samt behandling tillsammans med chef och övriga professioner och funktioner, såväl internt som externt. I rollen som samordnare förväntas du också kunna vägleda och stötta övrig personal på avdelningen i dokumentation och struktur i det dagliga arbetet. Ett viktigt gemensamt uppdrag för alla medarbetare är att bidra till att skapa en trygg miljö och säkerställa att säkerheten på institutionen upprätthålls enligt rutiner. Jobbet är många gånger krävande men också stimulerande, glädjefyllt och omväxlande. Vår vision är att vara en plats för förändring och det genomsyrar vårt bemötande, vårt engagemang och vårt förhållningssätt. Kvalifikationer Din personliga lämplighet är nyckeln till livsviktig förändring. Därför behöver du ha en god förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Lika viktigt är det att du har en grundmurad positiv människosyn, är empatisk och kan skapa goda relationer. Du har en god kommunikativ förmåga och kan behålla ditt lugn även i pressade situationer där du förväntas vara bekväm i tydlig gränssättning. Du har också en god förmåga att samarbeta med andra och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor. I din roll som behandlingssamordnare kommer du ha eget ansvar för flera insatser under de intagna ungdomarnas verkställighet samt ansvar som kräver erfarenhet och förmåga att samordna arbetet. Du behöver en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete, kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Då behandlingsarbetet dokumenteras och sker i samverkan med flera olika aktörer ställs höga krav på god svenska i såväl tal som skrift. Du ska även ha: • Lämplig högskoleutbildning, till exempel socionom, socialpedagog eller annan vård-/beteendevetenskaplig utbildning, alternativt minst tvåårig eftergymnasial utbildning som t.ex. behandlingspedagog, med gedigen och relevant yrkeserfarenhet. • Dokumenterad vana av att upprätta och följa upp behandlingsplanering. • Fullgod svenska i tal och skrift. • B- körkort Meriterande är att du dessutom har vana av arbetsledning eller handledning av personal eller kollegor, samt erfarenhet från arbete inom myndigheter eller politiskt styrda organisationer. På SiS månar vi om ett gott medarbetarskap. Det innebär att du som medarbetare tar ansvar för ditt arbete, bidrar till utveckling och medverkar till ett gott samarbete. Läs mer om vårt medarbetarskap. Anställning: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och inleds med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiden är enligt schema dag, kväll och helg. Ansökan: Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 20 juli 2025. Tester och arbetsprover kan komma att ingå i rekryteringsprocessen. SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. För arbete på våra institutioner gör SiS registerkontroll innan anställning. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Om du har skyddade personuppgifter ska du inte söka via rekryteringssystemet. Kontakta i stället den som står som kontaktperson i annonsen.
Om rollen: Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie vill arbeta som konsult i Skene under vecka 40-41. Du kommer att arbeta på ett öppenvårdsapotek och bland annan arbeta med egenvård och recepthantering. Vi berättar mer om kunden och uppdraget vid ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 23:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om rollen: Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie vill arbeta som konsult i Skene under vecka 40-41. Du kommer att arbeta på ett öppenvårdsapotek och bland annan arbeta med egenvård och recepthantering. Vi berättar mer om kunden och uppdraget vid ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 23:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och tusentals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten som nämndsekreterare är placerad inom kultur- och fritidsförvaltningens ledningsstöd, med förvaltningschefen som närmaste chef. Du verkar i en politiskt styrd organisation med uppdrag att stödja kultur- och fritidsnämnden samt förvaltningsledningen i deras arbete. Rollen är central för att säkerställa att den demokratiska beslutsprocessen fungerar korrekt och effektivt. Du har ett övergripande ansvar för nämndadministration och utvecklingen av förvaltningens informationshantering. Arbetet innefattar att leda och samordna processer inom ärendehantering, diarieföring, arkiv och dokumenthantering. En viktig del av rollen är att ge kvalificerat administrativt och utredande stöd till både politiker och tjänstepersoner inom förvaltningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Planering och framtagande av kallelser, protokoll och arvoden till nämnden • Ansvar för diarieföring, posthantering och registratur • Övergripande ansvar för arkiv • Systemansvar för Public 360 och Netpublicator • Medverkan i utredningar och framtagning av beslutsunderlag • Funktion som dataskyddsassistent Tjänsten omfattar både operativt och strategiskt arbete. Särskilt fokus ligger på att utveckla administrativa processer och att ge god service till politiska företrädare. Du har en nyckelroll i att tillgängliggöra information och säkerställa att ärenden hanteras rättssäkert genom hela beslutsprocessen. Du arbetar nära förvaltningschefen, övriga chefer i förvaltningsledningen samt kollegor inom ledningsstödet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en relevant högskoleexamen inom offentlig förvaltning, juridik, statsvetenskap, eller likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift, samt besitter god kompetens och erfarenhet av arbete i digitala system. Du innehar B-körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet av tidigare arbete som nämndsekreterare, registrator, och/eller handläggare i politiskt styrd organisation. Du behöver vara strukturerad, samarbetsorienterad och ha ett prestigelöst och pragmatiskt förhållningssätt. Det är en fördel om du har en god analytisk förmåga. ÖVRIGT Planering: • Urval och bokning av intervjuer: v.30-31. • Intervjuer och tillsättning: v.34-35. Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. I våra tjänster lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete- och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Det är också enkelt att pendla hit från exempelvis Göteborg, Borås och Varberg. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företaget Spjuts Skog & Marktjänst AB Jobbar med skogligt underhåll av ledningsgator åt kraftbolag. Detta innebär främst röjning, men även manuell avverkning i och intill ledningsgator. Vi är verksamma inom ett stort geografiskt område i främst västra och södra delarna av landet. Utbildning/erfarenhet Körkort B Vi söker dig som är ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga då man arbetar nära varandra i arbetslaget. En fördel om du har en skoglig utbildning och/eller erfarenhet av linkande arbete. Vart du är bosatt är av mindre betydelse då det finns möjlighet att veckopendla till våra projekt men en fördel om du bor i Halland, Jönköping, Kronoberg eller Skåne län. Vi erbjuder ett fritt och stimulerande arbete för dig som trivs i naturen! Arbetsuppgifter Främst röjning med röj- & motorsåg i och kring ledningsgator men även övriga manuella skogsarbeten kan förekomma.
Välj ett jobb för att visa detaljer