7 Energy växer och söker nu byggnadsarbetare till vårt team! Vi befinner oss i en expansiv fas och letar efter dig som vill bli en del av ett engagerat företag med framtidsfokus. Vår långsiktiga vision är att vara en kunskapsdrivande elinstallatör som levererar kvalitet i varje led. Hos oss präglas arbetskulturen av öppenhet, sammanhållning och ett genuint engagemang i våra projekt. Om rollen Som byggnadsarbetare hos 7 Energy kommer du arbeta nära erfarna kollegor i olika byggprojekt, där du successivt blir en aktiv del av vår projektorganisation. Du får en viktig roll i vårt förbättringsarbete med målet att leverera säkra och välplanerade lösningar. Tack vare våra olika affärsområden – elinstallation, bygg, solceller och laddboxar – får du en varierad vardag med möjlighet att bidra i flera typer av projekt. Vi söker dig som har: Erfarenhet av byggarbete, montage, rivning eller byggstädning Förmåga att arbeta både självständigt och i team Ett strukturerat och noggrant arbetssätt Meriterande om du har: Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska Kurser inom rivning, sanering, heta arbeten, taksäkerhet, ställningsbyggnad Vem är du? Du har yrkesvana från byggbranschen och trivs i en roll där arbetsdagarna kan bjuda på både utmaningar och variation. Du är lösningsorienterad, initiativtagande och gillar att tänka kreativt tillsammans med dina kollegor. Som person är du: Ansvarstagande, noggrann och pålitlig Strukturerad och självgående En god lagspelare med god kommunikationsförmåga Engagerad och mån om att leverera kvalitet och nöjda kunder Låter det intressant? Välkommen att bli en del av ett företag där din kompetens tas tillvara, och där du får vara med och utveckla verksamheten.
Arbetsbeskrivning Vi söker Pizzabagare som genomför restaurangens dagliga arbetsuppgifter. Uppgifterna är främst att baka pizza, tillaga och servera mat till gästerna, beställning av råvaror, inventering. Kvalifikationer Vi söker dig som är stresstålig, serviceinriktad, flexibel, samarbetsvillig samt idérik. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av serviceyrket. Vi ser fram emot ett gott samarbete med dig!
Närhälsan erbjuder nära primärvård av högsta kvalitet. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna genom hela livet och gör skillnad för deras hälsa. Vi tar vara på dig och erbjuder utveckling genom hela yrkeslivet. Vill du vara med och göra skillnad i en trygg, flexibel och framtidsinriktad miljö? Närhälsan Lindome vårdcentral söker nu en specialistläkare i allmänmedicin som är utvecklingsdriven och flexibel! Om oss Vi tar vara på dig och erbjuder utveckling genom hela yrkeslivet. Du erbjuds ett arbete i ett team med engagerade och kunniga medarbetare med inställningen att hellre se möjligheter än hinder. Hos oss arbetar cirka 25 medarbetare som har bred kompetens och stort engagemang Lindome vårdcentral är en medelstor, stabil och välfungerande vårdcentral med omkring 9 300 listade patienter. Vi ligger i hjärtat av Lindome med ett varierat upptagningsområde som omfattar både villaområden och flerfamiljshus – en blandning som ger en stimulerande och bred patientkontakt. Vi arbetar aktivt för att utveckla verksamheten utifrån en medarbetardriven verksamhet och har flera pågående förbättringsarbeten. Medarbetardriven verksamhetsutveckling innebär att du arbetar med utvecklingsarbete både i din profession samt i ett team som består av samtliga professioner. Inom vårdcentralen är det korta beslutsvägar och du kommer att möta en god gemenskap. Vi är stolta över vår vårdcentral och söker nu dig som är engagerad, lösningsorienterad och positiv. Hos oss arbetar ett sammansvetsat team av fem erfarna specialister där en på arbetar på BVC, ST-läkare, legitimerade läkare och AT-läkare. Flertalet av våra läkare har jobbat hos oss i över fem år, vilket skapar trygghet och kontinuitet för både patienter och personal. Vi har dessutom ett omtyckt BVC, familjecentral samt två psykologer på plats och ett gott samarbete mellan alla professioner. Vi arbetar i team där allas kompetenser tas tillvara och där vi hjälps åt där det behövs. Om arbetet Varför ska du välja Närhälsan Lindome vårdcentral? En arbetsplats med god stämning och kollegor som trivs med varandra. Medarbetardriven verksamhet där det förutsätts att du är med och driver utvecklingen. Du ingår i ett team där samtliga medarbetare ingår. Flexibelt schema – du ansvarar för dina egna patienter och styr själv över ditt schema och inom din arbetstid. Möjlighet att kombinera fysiska och digitala besök. Teknik- och innovationsdriven vårdcentral i ständig utveckling. Goda pendlingsmöjligheter – vi ligger ett stenkast från busshållplatsen och en kort promenad från tågstationen. Endast sju minuter till Mölndal och cirka femton minuter till Göteborgs central. Utbildningsvårdcentral med starkt fokus på handledning, utveckling och lärande. Ett varierat arbete med goda utvecklingsmöjligheter, exempelvis genom kontinuerlig fortbildning om tio dagar per år. Mottagningsarbete och digitala vårdmöten i första linjens vård. Tjänsten utlyses då en av våra uppskattade specialistläkare, som varit hos oss i nio år, nu flyttar till ett varmare land – något vi önskar honom lycka till med, men som också öppnar möjligheten för dig att bli en del av vårt team. På arbetsplatsen arbetar vi aktivt med utvecklingsarbete för att ständigt förbättra arbetssätt och på bästa sätt möta patienternas behov. Läs gärna mer om de fördelar och förmåner vi erbjuder i Närhälsan: Länk till vår hemsida Om dig Du är legitimerad läkare och har specialistutbildning i området allmänmedicin med behörighet att verka inom svensk hälso- och sjukvård. Språkkunskaper i svenska i tal och skrift på lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav för tjänsten. Vi söker dig som kan arbeta självständigt men ändå vill delta i verksamhetens utvecklingsarbete. I arbetet möter du många olika patienter därför är det viktigt att du är lyhörd och har ett gott bemötande. Du trivs med teamarbete och för dig är det en självklarhet att samarbeta med kollegor och övriga samarbetsparters i arbetet. Vi ser även att du lever upp till Närhälsans kärnvärden: Pålitlig, Omtänksam och Nytänkande. Övrigt Intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Välkommen till en vårdcentral där arbetet känns meningsfullt varje dag! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Du kommer till en modern, nyfiken och utvecklingsinriktad förvaltning med cirka 250 anställda. Vi arbetar mot ett processorienterat arbetssätt där vi sätter brukaren i fokus. Det är en självklarhet för oss att hålla koll på omvärlden och vi har redan börjat ställa om mot att arbeta mer tidigt och förebyggande i enlighet med den nya socialtjänstlagen. Nu växlar vi upp ytterligare för vi vill vara en nära socialtjänst som finns på arenor där Mölndalsborna finns. Enheten för öppenvård är en stabil och väletablerad verksamhet inom barn- och ungdomsområdet med cirka 30 engagerade medarbetare fördelade i flera team, såsom familjebehandlarteam, familjefridsteam, skolnärvaroteam, fältteam, nätverkslag, samt verksamhet för umgänge och familjecentraler. Du kommer ingå i ett tredelat ledarskap tillsammans med två erfarna chefskollegor och även ha metodhandledare som stöd i verksamheten. Söker du ett arbete där du själv får växa samtidigt som du bidrar till att skapa välfärd? Där du har möjlighet att påverka och göra skillnad för såväl medborgare som företagare och föreningar? Se hitåt! ARBETSUPPGIFTER Som enhetschef har du ett övergripande ansvar för verksamhet, personal, arbetsmiljö och ekonomi inom enheten. Du leder arbetet med fokus på kvalitet, samverkan och utveckling i nära dialog med medarbetare, kollegor och övergripande chefer. Du arbetar med ett tillitsbaserat ledarskap och främjar en kultur där det systematiska och barnfokuserade arbetssättet står i centrum. Verksamheten har implementerat Signs of Safety och nu får du vara med och driva utvecklingen vidare. Du kommer att utifrån ett lösningsfokuserat förhållningssätt ansvara för att inga medborgare hamnar mellan stolarna. Detta görs genom att arbeta i processledningsgrupper tillsammans med chefskollegor och deras medarbetare inom förvaltningen, samtidigt som du samverkar med viktiga externa aktörer som region, skola och polis. Tillsammans skapar ni hållbara lösningar och gör verklig skillnad! Du kommer ingå i ledningsgruppen inom verksamhetsområde IFO och rapportera till verksamhetschef. Till stöd har vi utvecklingsledare, ekonom och HR. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett genuint intresse för att leda och utveckla socialt arbete inom barn- och familjeområdet. Du är trygg i din roll som ledare, tydlig i din kommunikation och van att fatta beslut. Du arbetar strukturerat, är lyhörd och har en god förmåga att engagera och inspirera dina medarbetare. Du är utbildad socionom eller har annan akademisk utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig, med erfarenhet av ledarskap inom verksamhetsområdet och är väl förtrogen med gällande lagstiftning och Socialstyrelsens krav. Det är meriterande om du arbetat inom flera olika områden av individ- och familjeomsorg. Eftersom samverkan är en viktig del av rollen är det viktigt att du har ett helhetsperspektiv och tycker om att bygga nätverk och relationer. Vi erbjuder Hos oss får du ett meningsfullt och varierat arbete där du är med och gör skillnad för barn och familjer i Mölndal. Du får ett nära stöd av kollegor i ledningsgruppen och möjlighet att var med på resan till en mer öppen och lätt tillgänglig socialtjänst. Vi är en organisation som värdesätter samarbete, kvalitet och mod att pröva nya vägar. Du blir en del av en trygg arbetsmiljö med engagerade och erfarna medarbetare. Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att få med dig som vår nästa pusselbit i ett professionellt och varmt sammanhang där vi gör skillnad, varje dag. ÖVRIGT Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Behöver du hjälp med att söka tjänsten? Kontakta kundservice på 0771-693 693. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Innan en eventuell anställning kommer vi att kontrollera medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker lagspelare som är vana att ta i och vill arbeta med kroppen. En idrottsbakgrund ser vi som ett stort plus, då ett intresse för träning och hälsa är betydelsefullt i det här jobbet! Vi söker främst dig som är Diplomerad massör och som vill utvecklas i vårt koncept. Till dig som ännu inte har utbildning men som drömmer om att bli massör kan vi erbjuda utbildning till diplomerad massör. Tjänsterna på 75% innefattar dagtid, kvällstid och varannan eller var tredje helg i ett rullande schema. Vi söker även dig som tex studerar och vill ha extra arbete varannan helg eller någon kväll i veckan. Besök gärna vår Instagram för att få en inblick i av vår vardag! Många av våra anställda har läst till massageterapeut, hälsopedagog, hälsopromotion, personlig tränare eller liknande och detta ser vi som en stor fördel då du har stor nytta av dina kunskaper i din roll hos oss. Anställningsform/Lönevillkor Vi har seriösa avtal med 6-6,5 timmars arbetsdag (våra tjänster är 126tim/månad) fast månadslön samt en bonusdel som ger dig ökad motivation samt extra tillägg. Vi har självklart semesterlön, OB, sjuklön och följer LAS. Ingångslönen sätts utifrån ålder, erfarenhet samt utbildning. Erfarenhet Ingen erfarenhet som massör krävs men erfarenhet inom service eller idrott är ett plus. Viktigaste är personlighet och lämplighet för tjänsten och andra arbetserfarenheter. Varaktighet Tjänsten beräknas starta efter överenskommelse. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Flex-konceptet Vi arbetar med ett koncept som du får utbildning i och som gör det enklare för dig som massör att kunna arbeta hållbart och skonsamt med djupgående massage. Vi ger dig även betald utbildning genom FLEX-ACADEMY så att du känner dig trygg i konceptet innan du startar din anställning. Utbildningen ger dig fördjupning inom massage med nya tekniker, bindvävsmassage, gravidmassage samt våra tekniska system så som bokningssytem, intranät och kassahantering. Alla mottagningar har öppet alla dagar i veckan. Vi besöker även ett 30-tal företagskunder på plats hos dem. Vi är i expansion och kommer att utöka vår verksamhet med fler företagskunder samt mottagningar framöver så tveka inte att skicka din ansökan till Göteborgs största men personliga massagekedja. Välkommen att bli en del av vårt team i Mölndal! Vi ser fram emot din ansökan! Jobb från jobbify.se
Starta och leda ett exklusivt affärsnätverk inom Nordic Investin Group – och ta svenska företagsledare till nya insikter världen över Vi på Nordic Investin Group lanserar en ny, banbrytande satsning: ett exklusivt affärsnätverk för Sveriges mest drivna företagsledare, visionära entreprenörer och strategiska beslutsfattare. Syftet? Att skapa en plattform där affärer, idéer och nya perspektiv möts – inte i ett konferensrum, utan på världens mest dynamiska platser. Nu söker vi dig som vill bygga upp, driva och leda detta globala nätverk från grunden. Om uppdragetDet här är inte ett traditionellt jobb. Det är ett initiativ för dig som vill stå i centrum för framtidens affärer – där du bygger långsiktiga relationer med några av Nordens mest inflytelserika företagsledare och för dem till miljöer som inspirerar till kraftfull tillväxt, självsäkra beslut och kloka affärskliv. Som ansvarig för nätverket kommer du: Bygga och kurera ett medlemskap för ett noga utvalt antal ledare och bolagsbyggare Planera och leda exklusiva affärsresor till världsstäder och affärsknutpunkter – från New York till Tokyo, från Zürichs finanskvarter till Nairobis växande techhub Säkerställa att varje träff och varje resa genererar konkret affärsvärde, djupare nätverk och nya affärsinsikter Arbeta nära koncernledningen i Nordic Investin Group, samt med våra partners inom finans, tech, utbildning och hållbarhet Etablera partnerskap med lokala aktörer, investerare och innovationsmiljöer globalt Vem vi söker Vi söker en affärsmässig, kulturellt nyfiken och strategiskt lagd nätverksbyggare. Du bör ha: Gedigen erfarenhet av affärsutveckling, ledarnätverk, internationell expansion eller liknande Förmåga att bygga förtroende med beslutsfattare och C-level-profiler En naturlig känsla för värdskap, relationer och affärsmässig elegans Internationell erfarenhet och gärna ett eget globalt kontaktnät En självklar passion för att skapa något nytt och meningsfullt Vad vi erbjuder Möjligheten att driva en exklusiv och självständig satsning under Nordic Investin Groups flagg Ett starkt nätverk av systerbolag inom IT, hållbarhet, utbildning och finans att bygga synergier med Fullt stöd från koncernen när det gäller varumärke, administration och uppstart En långsiktig och provisionsbaserad ersättningsmodell med möjlighet till partnerskap Intresserad Urval sker löpande – så vänta inte med att höra av dig. Skicka din ansökan, presentation eller idé om hur du skulle bygga upp nätverket.
Är du intresserad av elektronik och söker ett extrajobb? Vill du arbeta deltid med montering och tillverkning av kretskort? Då kan det här vara jobbet för dig! Vi söker dig som gillar elektronik, mekatronik eller teknik och som vill jobba extra hos vår kund i Mölndal som har både utveckling och produktion av kretskortstillverkning samlat under ett tak. I rollen kommer du att arbeta med montering och sammansättning av elektroniska komponenter och kretskort. Arbetsuppgifterna varierar, men kommer framför allt att omfatta montering, testning, felsökning och manuell lödning av kretskort. Tjänsten är på deltid och vi söker dig som är flexibel med när du kan jobba. Vi önskar att du är tillgänglig för 2–3 pass i veckan. Arbetspassen är främst förlagda dagtid med varierande arbetstider mellan 07:00-18:00. Det är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos StudentConsulting och uthyrd till vår kund. DETTA SÖKER VI För att vara aktuell för tjänsten krävs att du: - Har grundläggande kunskaper i elektronik - Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Meriterande med erfarenhet av: • Komponentmontering på kretskort • Prövning och felsökning av elektronik • Lödkunskaper Det är också meriterande om du har gått en utbildning inom elektronik, eller med annan teknisk inriktning, exempelvis på Chalmers. Då du kommer att arbeta i ett team så ser vi att det är av yttersta vikt att du är social, flexibel samt har lätt för att samarbeta. Låter det här som något för dig? Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum, sök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Göteborgs Stadsmission är en idéburen, ickevinstdrivande organisation som arbetar för att stödja människor som lever i utsatta livssituationer. Tillsammans vill vi skapa ett Göteborg där alla är inkluderade. En stad där vi möter människan, inte problemet. OM OSS Göteborgs Stadsmissions Boende Katrine är ett helt nystartat boende och vi söker nu engagerade och kunniga medarbetare för att vara med och skapa en kvalitetssäkrad verksamhet. Verksamheten riktar sig till kvinnor som har behov av en trygg boendeform i kombination med individanpassade stödinsatser och ett strukturerat miljöarbete. Boendet har ett traumamedvetet förhållningssätt och arbetare med en bred kunskapsbas som utgångspunkt för insatserna. Verksamheten är bemannad dygnet runt och består av 8 platser. Målet är att ge kvinnor förutsättningar för ett självständigt liv i trygghet. Verksamheten tar emot kvinnor mellan 25-55 år och drivs med tillstånd av IVO avseende boendestödjande insatser vid samsjuklighet i en drogfri miljö. Kvinnor placeras med stöd av socialtjänstlagen. Verksamheten för bland annat journal, upprättar genomförandeplaner och utformar insatser tillsammans med den enskilde och handläggare. Läs mer om oss på vår hemsida: OM TJÄNSTERNA I vårt boende arbetar boendeassistenter med kontaktmannaansvar gentemot våra placerade kvinnor under arbetsledning av boendets ledning. Vår extrapersonal är med och stöttar upp i verksamheten under arbetsintensiva perioder samt vid sjukdom och ledigheter. I tätt samarbete tillser ni att boendet blir tryggt, säkert och håller hög kvalitet. I arbetsuppgifterna ingår dokumentationsarbete så som journalföring och att utforma genomförandeplaner och månadsrapporter beroende på hur insatt du har blivit i vårt arbete. Du håller stödjande samtal, genomför gruppaktiviteter, medföljer som stöd vid kontakt med vård- och myndighetskontakter, är behjälplig med ansökningar samt utför praktiskt hushållsnära arbete i boendet och i våra lägenheter. Viss matlagning ingår samt ADL stöd till kvinnor utifrån behov. Då boendet drivs i en drogfri miljö ingår även drogkontroller och återfallstödjande arbete. Boendet Katrine arbetar med en hög grad av inflytande över insatserna och och medarbetare stödjer egenmakt genom bla evidensbaserad praktik. VEM ÄR DU? Vi söker fler medarbetare och önskar bred kompetens, du behöver vara engagerad och relationsskapande och antingen en vidareutbildning 2 år efter gymnasiet inom socialt arbete eller socionom, behandlingspedagog eller likvärdig högskole- eller eftergymnasial utbildning, alternativt har en pågående utbildning inom dessa yrkesområden. Till en av tjänsterna rekryterar vi gärna en Peer (egenerfaren) och då med genomgången utbildning för rollen. Vi ser att du har erfarenhet av att möta människor i kris med olika förutsättningar och bakgrund. Du ska kunna bemöta enskildas upplevelser på ett prestigelöst sätt. Ett lyhört förhållningsätt, stor personlig mognad och förmåga att skapa en trygg och lugn miljö är därför av stor vikt. Du har en förmåga att sätta lämpliga gränser, skapa tydlighet och struktur i vardagen och kan även stötta kvinnorna i att göra detta. Du är trygg, strukturerad och har god förmåga till samarbete, samtidigt som du uppskattar självständigt arbete. B-körkort och körvana är ett krav då verksamheten ibland behöver arbeta utanför lokalen. Du är praktiskt lagd och inte rädd att rycka in där det behövs. Det är mycket positivt om du har dokumenterad utbildning och erfarenhet inom arbetsområdena våld i nära relation och hedersrelaterat våld. Även utbildning i TMO, MI, ÅP, LAB samt språkkunskaper, utöver svenska och engelska, är meriterande. Vi utgår ifrån att du som söker jobb hos oss delar vår syn att alla människor har rätt till en plats i vår stad, ett eget hem och en röst. Läs mer om vår värdegrund här https://www.stadsmissionen.org/om-oss/. PRAKTISK INFORMATION Vi söker medarbetare till tre tillsvidare tjänster, tjänstegrad ca 75 % med rullande fyraveckors schema. Arbetstid förlag främst till kvällar med sovande jour och varannan helg, fredag och söndag. Inget schemalagt ensamarbete. Innan anställning ges behöver du lämna utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. Alla anställningar inleds med en provanställning. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser mångfald som en styrka och ser fram emot sökande med olika bakgrunder, intressen och erfarenheter. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om Göteborgs Stadsmission? Hemsida: https://www.stadsmissionen.org/ Facebook: http://www.facebook.com/GbgStadsmission/ Linkedin: https://se.linkedin.com/company/g-teborgs-stadsmission Instagram: https://www.instagram.com/gbgstadsmission/ https://www.instagram.com/stadsmissionenssecondhand_gbg/ https://www.instagram.com/restaurangsvinn/ Vill du stödja Göteborgs stadsmissions arbete? https://www.stadsmissionen.org/ge-stod/. Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster Göteborgs Stadsmission gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
At Ribocure, we are pushing the boundaries of science and innovation. As an agile and innovation-driven biotech company, we combine rigorous science with data tools to create real impact for patients. Now we’re looking for a Statistical Programming and Data Management Specialist to join our growing team. As Statistical Programming and Data Management Specialist, you will play a key role in ensuring the integrity, compliance, and efficiency of clinical data processes and systems. This is a hands-on and cross-functional role that combines data technology, statistical programming and GxP IT ensuring robust data strategies across clinical trials. You will take ownership of GxP-compliant systems and data infrastructure supporting ongoing clinical development, ensuring they meet regulatory standards while also enabling innovation, including AI integration. The ideal candidate is structured, collaborative, and pragmatic – someone who can get things done, focus on the essentials, and serve as a technical anchor in a dynamic and fast-growing biotech environment. You’ll be part of a small, cross-functional team where your contributions are visible, valuable, and varied. What You’ll DoData Management & Programming Establish and maintain the clinical data repository for data handling and long-term data storage Maintain real-time data dashboard for visualization of trials Act as a strategic partner across departments, driving alignment and integration within our digital infrastructure Collaborate with biostatisticians, data managers and clinical teams to ensure high quality data and streamlined data flows Generate statistical outputs including TLFs for data/safety monitoring boards, clinical trial reports etc. Conduct or oversee statistical programming activities, including the production of TFLs and regulatory-ready datasets Ensure sufficient data exports for internal and outsourced clinical trials Produce various data review listings and ad-hoc reports Generate input to posters and publications eCRF set-up, maintenance and data management activities in non-investigational studies at Ribocure Clinic Document clinical trial data flows and support data management activities throughout the trial lifecycle Own and manage our GxP-compliant IT systems and data repositories Integrate AI and automation tools to optimize data quality and efficiency GxP IT & Compliance Lead system and equipment validation and maintain GXP IT SOPs, policies, and audit readiness Develop and maintain SOPs and IT policies in alignment with CSV requirements and relevant guidelines Lead implementation and integration of new digital and AI-based tools for clinical development Cross-Functional Support Facilitate collaboration by working closely with Ribocure Clinic, Ribocure Lab, Clin Pharm, biostatistics, medical team, trial teams, QA etc. Provide technical input and programming support to resolve complex data-related questions Help shape efficient data flows and quality-focused processes across trials and functions Act as Ribocure’s Data Protection Officer (DPO) What You Bring 3–5 years of hands-on experience in clinical data management, statistical programming or GxP IT Hands-on experience with statistical programming (e.g., SAS, R), including use of CDISC standards (SDTM, ADaM) Strong knowledge of clinical trial data flow and clinical development lifecycle Experience of data warehousing and data architecture related to clinical trial data Experience managing validated systems in GxP-compliant settings (CSV) Familiarity with relevant standards and regulations (ICH E6, 21 CFR Part 11, GDPR etc) Proven ability to work cross-functionally, manage priorities, and meet deadlines Excellent collaboration skills and a “can-do” mindset Curious, structured, and confident when working both independently and as part of a team Bonus points if you have experience in small biotech, are familiar with additional programming languages such as Python, and enjoy visualizing data using modern tools. Familiarity with medical device data management and compliance, as well as an interest in AI, automation, and emerging data technologies to enhance clinical development, are also a plus. Why Join Us?We offer more than a job – we offer a mission. You’ll be part of a tight-knit, friendly team working on real challenges with real potential. Your ideas matter. Your work matters. And your growth matters to us. Ready to Apply? We encourage you to submit your CV and cover letter promptly, as applications will be reviewed on an ongoing basis. Final application deadline: August 15.
Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & Vi & Jobbet Som brevbärare är du pulsen i allt vi gör. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 100%. Anställningen startar omgående! och pågår fram till och med vecka 9 2026. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på dagtid, måndag till fredag inom spannet mellan kl 10:00-18:00. Du kommer att utgå från Östergårdsgatan 8.. Vad du kommer att göra - Sortera post - Dela ut brev, mindre paket, tidningar och reklam med cykel, elcykel, högerstyrd bil, elfordon, moped, eller gåvagn - Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån dagens rutt Vem du är - Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. - Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. - Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för att säkerställa en god leverans i rätt tid. - God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av dagen. - Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort: Van att köra och trygg i trafiken - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.
Välj ett jobb för att visa detaljer