Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

97 dagar sedan
Sista ansökan:
7 september 2025
Kock till MR Kvarn, Borensberg.
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

Restaurang MR Kvarn som ligger utanför Borensberg serverar frukost, lunch, middag och kvällsmål 365 dagar om året. Vi har ca 500 gäster per dag. All mat lagas från grunden och vår inriktning är husmanskost. Det förekommer representationsmiddagar och andra kvällsevent. Helg och kvällsjobb förekommer. Då vi arbetar inom ett skyddsobjekt så är svensk medborgare en förutsättning Kort om tjänsten För rätt person finns här stora möjligheter till utveckling! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. En glad personlighet med ett stänk entreprenörskap passar utmärkt för tjänsten. Vad säger kollegorna om Nordrest ”Hos oss arbetar alla tillsammans i ett team mot ett gemensamt mål: att leverera bra mat med riktigt bra service. Samtidigt har vi alltid roligt och skrattar mycket! ” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Vem är då vår nya drömkollega? Du är en glad person med erfarenhet av kock- och serviceyrket som är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och respektfull mot din omgivning. Viktigt att du är självgående och är van att ta egna initiativ. Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Goda kunskaper i svenska B-körkort Svenskt medborgarskap Utdrag från belastningsregistret tas med till intervju Låter det som du? Bra! Uppfyller även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Tidigare arbetslivserfarenhet som kock Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är både KRAV-certifierad och miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 100% Tillträde: Omgående Dokument: vid intervju, ta med utdrag från belastningsregistret Lön: Enligt överenskommelse Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Restaurangbiträde för extraarbete MR Kvarn, Borensberg
NR drift AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Kvarns militärrestaurang är belägen på P4 1 mil norr om Borensberg. Vi serverar ca 500 måltider per dag. Restaurangen serverar frukost, lunch, middag och kvällsmål på området alla dagar, måndag-söndag. Eftersom vi befinner oss inne på försvarsanläggning så måste du vara svensk medborgare. Kort om tjänsten Vi söker en flexibel, snabbfotad och glädjespridande kollega till vårt team som skall arbeta i matsalen med löpande restaurangarbete. Tjänsten är extra vid behov när vi har toppar i vår verksamhet. Helger och kvällar förekommer. Vad säger kollegorna om Nordrest? ”På vår enhet har vi gemensam frukost varje morgon och en gång i månaden gör vi den extra mysig! Vi kör även lite spontana AW:s lite då och då och ibland mer uppstyrda.” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Vi tror att du är en glad filur med oemotståndlig personlighet som är en fena på att handskas med gäster. Samtidigt är du en av de där utvalda som har den närmast magiska förmågan att bjuda på det där lilla extra som gör restaurangbesöket till en upplevelse i en klass för sig. Vi vill att du har: Intresse för mat och dryck Tidigare erfarenheter från restaurang Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Enstaka dagar vid behov Dokument: Ta med utdrag ur belastningsregistret vid intervju Tillträde: Omgående Lön: enligt överenskommelse Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Delgivare -[Ort]
Aktiv Delgivning Gbg AB
Inkasserare och pantlånare m.fl.

Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter Körkort B och tillgång till egen bil Gymnasieexamen Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

108 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Spännande uppdrag för sjuksköterskor hög lön och full frihet!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha mer flexibilitet, högre lön och en arbetsgivare som verkligen bryr sig? Som sjuksköterska hos VårdIX får du möjligheten att själv styra din arbetssituation och ta del av branschens bästa villkor. Vi erbjuder bemanningsuppdrag inom primärvården, där du får trygga anställningsvillkor och ett engagerat team som stöttar dig genom hela uppdraget. Därför ska du välja VårdIX: Konkurrenskraftig lön – individuell lönesättning baserad på erfarenhet och uppdrag Trygga anställningsvillkor – vi erbjuder tjänstepension, sjuklön och försäkringar Frihet och flexibilitet – arbeta när och var det passar dig bäst Resor och boende – vi löser det praktiska så att du kan fokusera på jobbet Utbildningar och utveckling – håll dig uppdaterad med relevanta kurser Personlig kontakt – en engagerad konsultchef som alltid finns där för dig Bli en del av VårdIX – bemanningsföretaget som sätter vårdpersonalen i första rummet! Hör av dig till oss redan idag. Ring oss på 030 444 999 eller ansök direkt via länken: https://vardixse.recman.page/sign-up Välkommen till VårdIX – där din kompetens och trivsel står i fokus! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

113 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Jobba som Personlig Assistent i Motala i sommar!

Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

115 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Nu söker vi en rektor till Norlandia Nyöppnade förskola Turbinen i Motala
Norlandia Förskolor AB
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Nu söker vi på Norlandia Förskolor en driven, ambitiös person som vill vara med och starta upp vår nya förskola Turbinen i Motala. söker dig som vill jobba som rektor på vår förskola Turbinen i Motala. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Läs mer om våra koncept här. Vad innebär jobbet som rektor på Norlandia Förskolor? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som rektor är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen och vuxna där du är en aktiv ledare och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina medarbetare. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. I uppdraget som rektor arbetar du tillsammans med pedagogerna för att skapa en utbildning som stärker barnens förmågor och förutsättningar för framtiden. I ditt pedagogiska ledarskap tar du en aktiv roll och tillsammans med pedagogerna utvecklar ni det kollegiala lärandet. Du skapar förutsättningar för en reflekterande kultur och kontinuerlig utveckling. Ditt personliga ledarskap kännetecknas av mod, handlingskraft och omtanke. Du är en kommunikativ, tydlig och relationsskapande ledare som aktivt arbetar för att skapa delaktighet och arbetsglädje. Som ledare ser du styrkan i olikheter och mångfald. Du har en analytisk förmåga, är bra på att prioritera och att se helheter. Inom företaget har du stora möjligheter att påverka, utvecklas och forma ditt arbete. Vi utgår från Norlandias värdegrund CARE (competence, ambition, respect, energetic) där din yrkesroll, dina relationer, ditt bemötande och engagemang ihop med viljan gör skillnad. Ett gott samarbete mellan vårdnadshavare och dig är viktigt för oss. När vårdnadshavare känner förtroende känner barnet också trygghet och glädje och kan utvecklas på bästa sätt. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Kunna vara extremt lösnings orienterad och se möjligheter är en viktig egenskap. Kunna vara flexibel och ta tag där det behövs är otroligt viktigt i just denna roll då vi är i i uppbyggnadsfas och ska forma denna fantastiska förskola och kultur tillsammans. Som ledare behöver du ha mod att leda utifrån förskolans och medarbetarnas behov och förutsättningar. Du har en drivkraft att utveckla och är självständig i ditt arbete och ser vad som behöver göras. Kvalifikationer: Genomfört rektorsutbildning eller pågående (likvärdig ledarutbildning eller erfarenhet är också aktuellt) Du är väl förtrogen med läroplanens mål samt annan lagstiftning utifrån rektorsrollen Erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet, helst förskolelärare Erfarenhet av budgetarbete och arbetsmiljö Kunskap och erfarenhet av att leda det systematiska kvalitetsarbetet på enhetsnivå Bidrar till förskolans värdegrundsarbete genom ett demokratiskt förhållningssätt som uppmuntrar till inflytande och samspel Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du har goda kunskaper i Office365 Stirra dig inte blind på kvalifikationerna. Vi söker efter en härligt sprudlande person med rätt inställning som kan driva denna förskola framåt. Om förskolan Turbinen Denna förskola är helt ny och kommer att öppnas i Augusti. Förskolan kommer ha 5 avdelningar med plats för totalt 80 barn. Vid full barnstyrka kommer vi vara ca 12 pedagoger anställda. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder dig ett nära ledarskap av skolchef samt ett tätt samarbete och kollegialt lärande i rektorsteamet. Vi träffas i vårt rektorsteam två gånger per månad för att följa upp processer, utvecklas och lära av varandra. Dessutom har vi två gånger per år på konferensdagar där deltar alla rektorer deltar med fokus på ledarskap och kompetensutveckling. Övrig information Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Omfattning: 80%-100% Arbetstider: ~7-17 Tillträde: Maj/juni Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Marieberg i Motala. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Marieberg kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Marieberg är ett mindre apotek, bestående av 2 medarbetare, som ligger inne på vårdcentralen. Vi ingår i en apoteksgrupp med Stora Torget i Motala. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08:30-17 (lunchstängt 12-13). Välkommen till Apoteket!

118 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Gör skillnad varje dag som personlig assistent för vår kund i Motala
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår manliga kund i Motala. Vad innebär tjänsten? Vi söker en empatisk och omtänksam personlig assistent till en av våra kunder i Motala. I denna roll kommer du att ge stöd och hjälp i kundens vardag med bland annat personlig omvårdnad, intimhygien, förflyttningar och aktiviteter. Arbetet sker både i kundens hem och vid aktiviteter utanför hemmet. Vem söker vi? Vi söker dig som är lyhörd, omtänksam och har en stark vilja att göra skillnad i en annan människas liv. Vi söker dig som har en stark arbetsmoral och som tar ansvar för ditt arbete. Du förstår vikten av att vara punktlig och pålitlig, och du vet vad det innebär att hålla sina åtaganden och göra ditt bästa varje dag. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider, inklusive dag, kväll, vaken natt och journatt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställd, vid behov hoppa in vid sjukdom och frånvaro. Med möjlighet till att arbeta även under semesterperioderna på rad. Arbetstider: Dag, kväll, journatt, och vaken natt. Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 25.03.31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Marion Eriksson, Verksamhetschef [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025