Stolt elektriker till vuxenutbildning
Astar AB
Installations- och serviceelektriker

Vill du vara med och skapa yrkesstolthet, arbetsglädje och framtidstro? Hos Astar utbildar vi vuxna – på ett vuxet sätt. Vi är stolta över vårt uppdrag och söker nu dig som delar våra värderingar och vill göra skillnad. Om oss Astar är en ledande aktör inom vuxenutbildning, både kommunalt och arbetsmarknadsinsatser. Vår vision är att bidra till en stark och livskraftig arbetsmarknad. Vi erbjuder inte bara utbildning och jobb – vi skapar stolta yrkesmän och kvinnor som får en möjlighet att uppleva glädjen i att ha ett arbete och att sprida arbetsglädje själva. Våra värderingar Yrkesstolthet – Vi är kunniga, erfarna och arbetar nära arbetsmarknaden. Vi använder resurser klokt och med respekt. Envishet – Vi ger aldrig upp – varken på våra elever eller på oss själva. Vi tror på utveckling genom ansvar och höga förväntningar. Arbetsglädje – Vi bygger goda relationer, är nyfikna, entusiastiska och välkomnande. Tillsammans skapar vi en arbetsplats att trivas på. Om rollen Som lärare kommer du att undervisa i både teoretiska och praktiska moment inom elteknik och energisystem, samt handleda elever under deras arbetsplatsförlagda lärande (APL). Du kommer också att utveckla och anpassa undervisningsmaterial för att möta elevernas behov och säkerställa att undervisningen följer gällande regler och föreskrifter både från branschen och skolverket. Vi söker dig som - Har relevant utbildning och erfarenhet inom elteknik eller energisystem. - Har goda kunskaper i svenska och förmågan att inspirera och motivera. - Om du saknar examen som yrkeslärare är kravet att du har minst 5 års erfarenhet från branschen och är redo att ta dig an pedagogik och lära dig undervisningsdelen av yrket. Om du inte undervisat tidigare hjälper vi dig till rätta i rollen. Så länge du har nyfikenhet och viljan så har vi har vägen. Meriterande för tjänsten är - B-auktorisation och/eller AI-auktorisation som elektriker - Yrkeslärarexamen eller tidigare erfarenhet från utbildning Krav för tjänsten -Minst 5 års erfarenhet från yrket Vi erbjuder - En arbetsplats där du får växa och utvecklas. - Ett team som stöttar varandra och firar framgångar tillsammans. - Möjligheten att påverka människors liv på riktigt. Vill du vara med och göra skillnad? Ansök idag och bli en del av Astar!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Enhetschef för modell och system
Sveriges Meteorologiska och Hydrologiska Institu
Förvaltnings- och planeringschefer

Vill du bidra till ett hållbart och säkert samhälle? Vi söker en strategisk och engagerad enhetschef i en ledande roll inom SMHIs arbete med system, metodik och modeller, som utgör en viktig länk mellan avancerad naturvetenskap och modern IT. På SMHI arbetar vi för ett hållbart samhälle i en värld i förändring tack vare vår kunskap av väder, vatten och klimat. Genom att tillhandahålla varningar, prognoser, observationer, mätningar och operativa modeller har avdelningen Samhällsberedskap en viktig roll i arbetet med att minska sårbarheten i samhället och bidra till att miljökvalitetsmålen uppnås. Enheten Modell och System ansvarar för samtliga system, metodik och modeller som används inom avdelningen. Då avdelningens verksamhet är omfattande innebär det ansvar för majoriteteten av SMHIs driftsatta system och styrning av en stor del av SMHIs team. Mycket av arbetet genomförs i tätt samarbete med SMHIs IT-avdelning i syfte att nå en så effektiv samt rationell utveckling och drift som möjligt. Som enhetschef blir du en central aktör och länk mellan verksamheten och IT-avdelningen. Enheten består av totalt 22 medarbetare varav du som enhetschef har personal- och arbetsmiljöansvar för två gruppchefer. Om tjänsten Som enhetschef har du verksamhets- och ekonomiansvar för enheten Modell och System. Ekonomi är en stor del av uppdraget då rollen, utöver för själva enheten, planerar, budgeterar och följer upp samtliga systemkostnader för avdelningen. Du är även ansvarig för att, vid behov, upphandla konsulter. Rollen innebär ansvar för ledningsgruppen för enheten, samt aktivt deltagande i avdelningens ledningsgrupp, där du är med och vidareutvecklar avdelningens arbete. Fokus för rollen är att skapa en rationell, effektiv och långsiktigt hållbar utveckling och förvaltning avseende system och metoder för avdelningen, både vad gäller leveranser och ekonomi. Det ska säkerställa en hög kvalitet i leveranserna, både operationellt i nutid men även långsiktigt. Arbetet innebär en hög grad av självständigt arbete men med mycket samarbete inom avdelningen och samordning med övriga SMHI. Anställningen innebär placering i säkerhetsklass. Svenskt medborgarskap och godkänd säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) är en förutsättning för anställning. Om dig Vi söker en trygg och stabil ledare med akademisk utbildning inom IT eller naturvetenskap, alternativt, vad SMHI bedömer, motsvarande kompetens genom lång arbetslivserfarenhet. Vi ser även att du har erfarenhet av att arbeta som chef eller i ledningsgrupp för en . På så sätt ser vi även att du har tidigare erfarenhet av ledarskap, samt personal- och budgetansvar. Utöver det ser vi att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, samt goda kunskaper i Office-paketet. Det är meriterande för rollen med: • Erfarenhet av projektledning • Kunskap och/eller erfarenhet från säkerhet- och beredskapsarbete • Erfarenhet och intresse av att jobba med förändringsarbete • Erfarenhet av att driva uppgifter i tvärfunktionella grupper och genom olika typer av verksamheter samt avdelningar För att passa i rollen behöver du uppskatta att arbeta i rollen som ledare med fokus på att utveckla verksamhet och medarbetare, samt ha förmåga att leda och motivera din omgivning genom dialog och samverkan. Rollen innefattar stort ansvar kring att få processer att fungera på tvären över hela SMHI vilket medför vikten av att kunna skapa goda relationer, engagemang och delaktighet. Du behöver känna dig trygg i arbetsgivarrollen och på så sätt kunna göra korrekta avvägningar och prioriteringar utifrån ett helhetsperspektiv för SMHI och våra avdelningar. Din initiativförmåga, strategiska tänkande och självständighet kommer att vara av vikt för att vara en samlad punkt för enheten, och inte minst i samarbetet mellan avdelningarna. Välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare Placeringsort: Norrköping Sista ansökningsdag: Söndag 29 juli 2025 SMHI är en svensk expertmyndighet med globalt perspektiv och en livsviktig uppgift i att förutse förändringar i väder, vatten och klimat. Med vetenskaplig grund och genom kunskap, forskning och tjänster bidrar vi till att öka hela samhällets hållbarhet. Varje dag, dygnet runt, året om. SMHI är en beredskapsmyndighet och som anställd kan du komma att krigsplaceras vid myndigheten. Tänk på att de handlingar och uppgifter du skickar till SMHI genom din ansökan blir en allmän handling. Detta betyder att allt material i ansökan, inklusive bilagor, kan behöva lämnas ut till den som begär det om uppgifterna inte omfattas av sekretess enligt offentlighets- och sekretesslagen. Tänk på att i första hand skriva det som du bedömer är relevant i förhållande till kraven på tjänsten. Tänk på din integritet och undvik att lämna information som innehåller känsliga personuppgifter, uppgifter om din eller närståendes hälsa, politiska åsikter eller religiös övertygelse.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Lärare 4-6 SV och SO till Kyrkskolan
Norrköpings kommun
Grundskollärare

Drivs du av att inspirera unga människor och anpassa undervisningen efter elevernas behov? Då kan du vara vår nya lärare! Vilka är vi? Kyrkskolan är en F-6 skola som ligger i Enebyområdet med cirka 340 elever och 45 medarbetare. Skolan är tvåpararell med fritidshem. Vi har en härlig utemiljö med stora ytor för lek och undervisning, även närhet till skog. Vi har en mycket kompetent personalgrupp bestående av förskollärare, lärare och grundlärare mot fritidshem som arbetar tillsammans i klasserna. Tillsammans arbetar vi för att ge alla elever möjlighet att utvecklas utifrån sina förutsättningar. Dina arbetsuppgifter Som vikarierande lärare hos oss kommer du att undervisa i ämnena svenska och samhällsorienterande ämnen för årskurs 4-6. Du kommer aktivt att samarbeta med kollegor för att utveckla lärmiljön och anpassa undervisningen utifrån läroplanen och elevernas individuella behov. Det finns möjlighet till direkt stöd från vårt elevhälsoteam och kollegialt lärande genom delaktighet och samarbete. Din kreativitet och flexibilitet i arbetsmetoder kommer att värderas högt, och det finns möjlighet till distansarbete. Vem är du? Du har lärarlegitimation för årskurs 4-6 med behörighet i svenska och samhällsorienterande ämnen. Erfarenhet av undervisning och kunskap om läroplanen, NPF-problematik och gruppdynamik är krav. Du är en passionerad individ med en förmåga att anpassa stöd och arbeta i en mångfaldig miljö. Dina personliga kompetenser inkluderar att vara samarbetsvillig, initiativrik, och du brinner för att skapa en meningsfull och trygg vardag för dina elever. Du har en stark pedagogisk förmåga och kan anpassa din undervisning utifrån elevens behov.  Välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Antal lediga tjänster: 1 Anställningsform: Vikariat på heltid Längd på anställning: 11 augusti till 19 december, med möjlighet till förlängning Tillträdesdatum: 11 augusti eller enligt överenskommelse Arbetstid: Dag Sista ansökningsdatum: 30 juni Kontakt: Rektor Kristian Strimark Löfgårdh, Telefon: 011-153076, [email protected] KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Du som har skyddade personuppgifter ska inte skicka in din ansökan via vår hemsida. Ta en direktkontakt med rekryterande chef alternativt rekryteringsspecialist för att diskutera hur du bäst ansöker utifrån ditt skyddsbehov. Kontaktuppgifter finner du i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Bilvårdare – Zivi
WINOVATIONS AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Zivi revolutionerar biltvättsbranschen på ett hållbart sätt med vår innovativa on-demand billvårdstjänst. Vi sparar upp till 200 liter vatten per tvätt och hjälper både privatpersoner och företag att spara tid. Bland våra nöjda företagskunder finns kända varumärken som Porsche, Mercedes, AVIS och Skoda. Som bilvårdare hos oss får du en flexibel och utvecklande roll, där du erbjuds utmärkta möjligheter att växa inom företaget. Arbetsuppgifter: Tvätta bilar, både in- och utvändigt. Har du erfarenhet inom rekond är det ett stort plus. Har du erfarenhet av polering är det ett stort plus och ses som meriterande – vi värdesätter noggrannhet och känsla för detaljer högt. Erbjuda förstklassig service och ge våra kunder en "wow"-upplevelse. Samarbeta med kollegor för att säkerställa högsta kundnöjdhet Färdigheter: Intresse och kunskap om fordon och fordonsvård, eller en stark vilja att lära dig. B-körkort. Goda kunskaper i svenska eller engelska. Trivs med att arbeta både självständigt och i team. Ledaregenskaper eller ledarskapserfarenhet är meriterande. Allmän information: Denna tjänst innebär främst arbete måndag - fredag med behov kan uppstå kvällar och helger. Det kan även vara ett steg mot större ansvar och vidare karriärmöjligheter inom företaget. Rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten tillsätts omgående. Vid anställning kan bakgrundskontroll komma att genomföras, vilket gäller för samtliga tjänster på Zivi. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid nyanställningar. Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt engagerade team!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
Platsansvarig till Nordic Wellness Norrköping Ingelsta Padel
Sportlife M W AB
Chefer inom friskvård, sport och fritid

Är du en naturlig ledare som gillar att ta ansvar, jobba med människor och inspireras av träning? Då kan du vara vår nästa platsansvarig – en roll där du får kombinera team, utveckling och träningsglädje varje dag!  Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal – och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har över 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Vi söker nu en platsansvarig till vår klubb i Norrköping. Det här är en perfekt möjlighet för dig som är redo att ta ditt första steg in i ledarskap – eller kanske redan har provat och vill växa vidare i en fartfylld och positiv miljö. Om rollenSom platsansvarig är du klubbens ledare och förebild. Du ansvarar för att skapa en klubbmiljö där både medlemmar och medarbetare trivs. Du jobbar nära teamet i receptionen, coachar i service och sälj och ser till att klubben håller högsta standard. Ansvaret vilar på dig, men inte exklusivt. Du arbetar tillsammans med din distriktschef, divisionschef och andra platsansvariga. Dessutom har ni hjälp av gemensamma system och stöd för att briljera inom HR, sälj, ekonomi, marknad och IT. Du jobbar din största del av tiden i receptionen under klubbens öppettider, vilket också betyder att du behövs på plats minst två kvällar per vecka och minst en helg per månad. Exempel på vad du kommer göra: Leda och stötta ditt team i det dagliga arbetet Bemanna och schemalägga Jobba praktiskt i receptionen – service, försäljning och medlemskontakt Ha koll på budget, administration och klubbens resultat Skapa lokala event och inspirera till träningsglädje Vara med och forma klubbens kultur och stämning                                                        Vi söker dig som: Vi söker dig med stort ansvarstagande som kan driva medlemsutvecklingen och klubbens träningsupplevelse framåt. Du är flexibel, gillar att arbeta i ett högt tempo och tycker det är roligt med förändringar i ditt arbete. Sälj och service är arbetsuppgifter du trivs med och är van vid samt att du tycker om att motivera och leda dina medarbetare i det dagliga arbetet. Tjänsten som platsansvarig sätter din förmåga att arbeta självständigt på prov och som person är du lösningsorienterad, positiv och professionell i alla möten med såväl medlemmar, medarbetade och kollegor.  Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Vad du får hos oss: En rolig och inspirerande arbetsplats där vi växer tillsammans Fri träning på alla våra klubbar Möjlighet att utvecklas – vi ser ofta våra platsansvariga ta nästa kliv inom företaget Stöd från chefer och kollegor som vill se dig lyckas Ett arbete där du gör skillnad – varje dag Ansökan Tjänsten är på 100 % Vi tillämpar 6 månaders provanställning Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: Fun. Movement. Strong. Together.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Newport söker en ekonomiassistent 50%
Newport Collection AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vill du bidra till affärsutveckling med hjälp av din ekonomiska kunskap? Newport söker dig som vill arbeta i en bred ekonomiroll där du får möjlighet att vara delaktig i hela ekonomiprocessen. Vi är ett växande bolag med stark entreprenörsanda och har fokus på kvalitet, service och design. Hos oss blir du en del av ett engagerat team där din insats gör skillnad. Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med ekonomin i fyra bolag inom koncernen. Du stöttar vår ekonomiansvariga med löpande bokföring, reskontra, löneadministration och andra administrativa uppgifter. Rollen är bred, självständig och passar dig som vill ha varierade arbetsdagar med både rutiner och utvecklingsmöjligheter. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Löpande bokföring och kontoavstämningar • Leverantörsreskontra: fakturahantering och betalningar • Kundreskontra och inbetalningsmatchning • Löneadministration • Månatliga avstämningar och bokslutsstöd • Hantering av betalflöden, t.ex. via Adyen och Klarna • Ekonomiadministration för samtliga fyra bolag Din bakgrund Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom redovisning men framförallt att du har flera års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom området. Goda kunskaper i excel och erfarenhet av ekonomisystemet Fortnox är meriterande. Din personlighet Vi tror att du är positiv och engagerad som person och har lätt för att skapa struktur i ett händelserikt arbetsklimat. Vidare är du resultatorienterad, effektiv och självgående. Du är intresserad av utveckling och förbättringsarbete och kommer gärna med egna förslag och idéer. Du är en lagspelare och trivs med att vi tillsammans löser stora och små problem i den dagliga verksamheten när de uppstår. Vi tror att du är en social och lättsam person som liksom oss uppskattar en dos av humor! Om Newport Newport är en svensk inredningskedja med fokus på tidlös design, kvalitet och klassisk elegans. Vi erbjuder ett handplockat sortiment av möbler, belysning och heminredning via vår stora e-handel på newport.se samt i tio butiker runt om i Sverige, varav en Flagship Store på NK om 920 kvm. Hos oss möts tradition, hantverk och exklusiv livsstil – alltid med personlig service och känsla för detaljer. På huvudkontoret i Norrköping är vi en sammansvetsad arbetsgrupp med högt i tak, god stämning och stark gemenskap. Vill du bli en i vårt team? Välkommen in med en ansökan! Skicka in en ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
ST-läkare till Doktor.se Geria City

Geria City Vårdcentral, en del av Doktor.se, söker nu en ST-läkare i allmänmedicin som vill utvecklas i en trygg miljö där patienten står i centrum. Vi är en familjär och välbemannad vårdcentral med stabil personalgrupp och ett varmt arbetsklimat. Som en del av Doktor.se erbjuder vi moderna arbetssätt och ett tydligt fokus på hög medicinsk kvalitet och goda patientrelationer. Vårdcentralen är belägen i hjärtat av Norrköping – nära både resecentrum och stadens puls. Om rollen I rollen som ST-läkare får du arbeta brett med olika patientgrupper. Du ingår i det stora teamet men får under handledning arbeta självständigt och följa dina egna patienter i det mindre teamet. Hos oss får du möjlighet att använda dina läkarkunskaper samt utvecklas inom din profession. Vi erbjuder dig: • En välstrukturerad ST-utbildning med erfarna handledare • Individuell utvecklingsplan och regelbunden handledning • Hög tillgänglighet till specialister och teamstöd • Ett kollegialt och stöttande arbetsklimat • Möjlighet att påverka och bidra till verksamhetens utveckling • Konkurrenskraftig lön och förmåner Bra handledarskap och tillgänglighet till kollegor är vårt fokus. Du ska som ST-läkare aldrig känna dig ensam i dina beslut och öppet konsultationsklimat har mycket stor vikt hos oss. Om dig Vi söker dig som är nyfiken och vill utvecklas medicinsk och i din yrkesroll. Vi tror att du är en flexibel person och engagerad i ditt arbete som läkare. Vi vill ha dig som sätter dina patienter i fokus och värdesätter samarbete med övriga kollegor. Övriga kvalifikationer för tjänsten är: Läkarlegitimation med påbörjad eller planerad ST i allmänmedicin Har ett stort engagemang för primärvården Vill arbeta långsiktigt med kontinuitet och patientfokus Trivs i en öppen och samarbetsinriktad miljö Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag God arbetsmiljö Centralt läge i Norrköping- nära tåg, spårvagn och service. Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning Din placering kommer vara på Geria City Vårdcentral, Tunnbindaregatan 8 Norrköping Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 november 2025
Legitimerad läkare/specialistläkare sökes till privat vårdcentral i sommar
CureLink AB
Övriga läkare

Nu söker vi dig som är specialist i allmänmedicin eller legitimerad läkare med erfarenhet av primärvården och vill bidra med din kompetens. Plats: Privat vårdcentral i Norrköping Uppdraget är under veckorna: 26, 27, 29, 33 Arbetstider: Måndag-fredag, kl: 08-17 (60 min lunch) Journalsystem: Cosmic Sedvanligt arbete på vårdcentral Vi erbjuder dig ett tryggt och meningsfullt sommaruppdrag i en positiv arbetsmiljö. Uppdraget tillsätts löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. För att lämna in intresseanmälan eller vid frågor, vänligen kontakta oss på: [email protected] eller telefon nr: 076 005 44 31 Om oss: CureLink är specialist på läkarbemanning inom privat och offentlig vård. Vi arbetar med kunder i Sverige och utomlands och erbjuder marknadens bästa service och kvalitet i våra leveranser. Vi förmedlar uppdrag till ledande specialister.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Applikationskonsult till Insera
A Hub AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Har du jobbat som controller, ekonom eller med affärssystem och är nyfiken på att ta nästa steg i karriären? Håller du med oss om att teknik är roligt, men att värdet för verksamheten är det viktigaste? Då kan rollen som applikationskonsult hos Insera vara något för dig! OM ROLLEN Som applikationskonsult arbetar du med Inseras egenutvecklade BI-system – Insight. Systemet används av både privata och offentliga verksamheter för analys, budget, prognos och rapportering. I rollen arbetar du både i projekt och med förvaltning. Du kommer jobba med samtliga delar inom området för beslutsstöd, vilket bland annat är budget- och prognoser, rapporter och dashboards med mera. Rollen är omväxlande och du kommer ofta arbeta i flera spännande projekt parallellt. Det mesta av arbetet sker från kontoret, men en del möten sker ute hos kund eller digitalt. Din roll som applikationskonsult går ut på att förstå kundens behov genom att sätta dig in i deras arbetssätt och hjälpa till att översätta det till smarta lösningar i Insight. Du blir delaktig i hela kedjan, från kravinsamling till leverans. Du konfigurerar, bygger processer och rapporter, testar och ser till att kunden får ett system som verkligen möter deras specifika behov. Rollen som applikationskonsult är social med många kontakter, såväl internt med kollegor och externt med kunder och samarbetspartners. Du kommer även att jobba tillsammans med utvecklare, integrationsspecialister och andra konsulter. På kundsidan finns både ekonomichefer som vill köpa in den allra bästa lösningen till sin verksamhet eller användare av systemet. Tillsammans skapar ni lösningar som hjälper kunden att fatta rätt beslut baserade på rätt data! VEM ÄR DU? Vi söker dig som brinner för mötet med människor. Du trivs bra med att leda möten och ta ett stort ansvar för dina processer. Du är initiativtagande och van vid att jobba självständigt. Samtidigt är du en lagspelare som gillar att samarbeta och dela din kunskap med dina kollegor. Du känner en stor nyfikenhet för modern teknik och drivs av att förstå hur systemen fungerar på djupet. För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du har: Erfarenhet från en roll som exempelvis controller, ekonom, applikationskonsult eller liknande En djup förståelse för ekonomi, budgetarbete och verksamhetsstyrning Ett stort intresse för kombinationen av detaljer och helhet och ser kopplingen däremellan Flytande kunskaper i svenska tal & skrift. Det är meriterande om du har: Jobbat med affärssystem som Visma, Xledger, Fortnox eller Unit4 Grundläggande kunskaper i SQL samt ett intresse av att lära dig mer Erfarenhet av att arbeta i projektform och med systeminförande DU ERBJUDS Hos Insera blir du en del av ett prestigelöst och hjälpsamt team där man lär av varandra och tar ansvar tillsammans. Du erbjuds en spännande roll där du får utvecklas i din egen takt, med möjlighet att fördjupa dig inom både teknik och verksamhetsutveckling. Hos Insera får du vara med och forma hur kunderna arbetar med data på riktigt – och hur produkten utvecklas framåt! OM BOLAGET Insera AB är en del av View Group med ca 1 100 anställda i Sverige, Norge Finland, England och Indien med en total omsättning av närmare 1,5 miljader SEK. Insera har sedan 1995 levererat lösningar för besluts- och ledningsstöd genom att erbjuda ett komplett BI-system med stöd för analys, rapportering, budget, prognos, planering och visualisering. Insera är specialister inom effektivisering av arbetsprocesser och skapar på så sätt mervärde för stora som små kunder. Du hittar Inseras kunder inom både den privata och offentliga sektorn. Från kontoren i Norrköping och Västerås arbetar idag ett väletablerat team av olika specialister inom BI och verksamhetsutveckling. Här tar du del av en organisation med högt i tak och en arbetskultur som präglas av en prestigelös och hjälpsam attityd. ÖVRIGT Start: Snarast eller enligt överenskommelse. Placering: Arbetet utförs från kontoret i Norrköping, med viss möjlighet till remote-arbete ca 2 dagar/vecka. Upplägg: Anställning direkt hos Insera. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Du är varmt välkommen att [email protected] vidfrågor kring tjänsten eller processen.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Arbetsterapeut till Hälso- och sjukvårdsteamet
Norrköpings kommun
Arbetsterapeuter

Vill du bli en del av vårt team och ha ett utvecklande arbete som arbetsterapeut? I så fall sök tjänsten som arbetsterapeut till HS-teamet! Vilka är vi? Hälso- och sjukvårdsteamet inom Verksamhet för Personer med Funktionsnedsättning, vänder sig till individer som har ett LSS-beslut och bor i en gruppbostad, servicebostad och/eller har daglig verksamhet. Vi är stationerade på Dalviksgatan 71 C, som är vår utgångspunkt då våra gruppbostäder och servicebostäder är mindre enheter som finns över hela Norrköpings kommun. Arbetsgruppen består av sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och samordnare. Två av våra arbetsterapeuter ska gå på föräldraledighet så vi behöver lite förstärkning  Därför söker vi nu två stycken kollegor som vill jobba med oss under deras föräldraledighet. Vill du ha ett utvecklande arbete som arbetsterapeut? Då kan du vara vår nya kollega! Dina arbetsuppgifter Du arbetar riktat mot grupp- och servicebostäder i kommunen, och deltar aktivt i planering och ledning av hälso- och sjukvårdsinsatser samt utvecklings- och kvalitetsarbete. Du ansvarar bland annat för bedömningar, uppföljningar, förskrivningar och utprovningar. I arbetet möter du personer med olika funktionsnedsättningar och psykiatriska diagnoser som behöver omvårdnad i form av stöd och hjälp på olika sätt i sin vardag. I arbetsuppgifterna ingår det att samarbeta med och ge handledning och utbildning till omvårdnadspersonal. Du har även kontakter med externa aktörer. Vem är du?                                                                                                                         Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut och trygg i din yrkesroll. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbetet och målgruppen inom verksamheten. Du har en vilja att kunna göra skillnad för personerna i våra verksamheter. Du har ett intresse av mänskliga möten, är målinriktad och har god initiativförmåga. Vidare är du självständig, flexibel, och har god samarbetsförmåga samt vilja att arbeta i team. För att bli aktuell för denna tjänst behöver du kunna cykla samt ha B-körkort.  Information om tjänsten Antal lediga tjänster: 2 Anställningsform: Vikariat på heltid Längd på anställning: Från och med 11 augusti 2025 till 30 maj 2026, samt från 11 augusti 2025 till 30 augusti 2026. Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse. Arbetstid: Dag Möjlighet till distansarbete: Nej. Sista ansökningsdatum: 6 juli  Kontakt: Enhetschef Camilla Jiremyr tel.  011-15 21 61, mejl: [email protected]. Vid specifika arbetsterapeutiska frågor ring 011-15 17 89. Övrig information: Vi har valt att ta bort det personliga brevet, och ersätta det med urvalsfrågor relevanta för tjänsten. Det gör det lättare att göra en objektiv bedömning av din kompetens. Du skickar in ditt CV som vanligt. KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Du som har skyddade personuppgifter ska inte skicka in din ansökan via vår hemsida. Ta en direktkontakt med rekryterande chef alternativt rekryteringsspecialist för att diskutera hur du bäst ansöker utifrån ditt skyddsbehov. Kontaktuppgifter finner du i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025