Vi söker sushikockar med ambitionen att framföra och förbättra synen på sushi! Det naturliga valet för oss var att utgå från sushin vi vuxit upp med och att dela med oss av älskade kombinationer med toppfräsch kvalité på råvaror. Konceptet är enkelt: vi lagar sushi i modern och autentisk tappning, med stort fokus på gästens välmående och upplevelse. Maten som vi serverar skapas med traditionella smaker och med den nya tidens matlagning i fokus. Vi söker dig som är van att arbeta i lag och har en god servicekänsla. Viktiga egenskaper för tjänsten är att du trivs i en miljö med stor variation i arbetsuppgifter, är flexibel och lösningsorienterad. Du bör kunna hantera olika möten med människor, vara lyhörd för kundens behov och inneha en god samarbetsförmåga. Du bör även ha en förmåga att kunna klara av att arbeta i ett högt tempo. Sedvanliga arbetsuppgifter i restaurangkök som hacka grönsaker, förbereda soppor och kunna samarbeta i ett högt tempo. Meriterande om du är intresserad av sushi. Vi erbjuder heltidstjänst, trevliga kollegor och en härlig arbetsmiljö. Ansökan skickas via mail till: [email protected] Märk din ansökan med ämnesraden "SK202505" Välkommen med din ansökan till oss! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du leda ett passionerat team och samtidigt vara en del av köket? Är sushi din specialitet och har du erfarenhet av att driva restaurang? Då kan du vara den vi söker! Nu söker vi en engagerad restaurangchef som vill vara med och utveckla verksamheten vidare. Om tjänsten Som restaurangchef har du det övergripande ansvaret för den dagliga driften av restaurangen. Du arbetar både i köket och med ledarskap på golvet. Din roll är att: Leda och planera det dagliga arbetet i både kök och servering Säkerställa hög kvalitet på maten Introducera och utbilda personal Ansvara för beställningar, schemaläggning och arbetsmiljö Ha kontakt med leverantörer och samarbetspartners Vi söker dig som: Har flerårig erfarenhet från sushikök Har tidigare arbetat i ledande roll, t.ex. som kökschef eller restaurangansvarig Är strukturerad, ansvarsfull och en naturlig ledare Talar svenska och/eller engelska Har goda kunskaper om livsmedelshygien och säkerhet Vi erbjuder: En nyckelroll i ett välfungerande koncept Möjlighet att påverka meny och koncept Ett engagerat team med höga ambitioner Konkurrenskraftig lön och trygga anställningsvillkor Vi erbjuder heltidstjänst, trevliga kollegor och en härlig arbetsmiljö. Ansökan skickas via mail till: [email protected] Märk din ansökan med ämnesraden "RC202506 Välkommen med din ansökan till oss! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Bli en del av framtidens primärvård – där vi utvecklas tillsammans! Hos oss möts du av en arbetsplats med framåtanda, en varm och öppen stämning samt ett gott samarbete över yrkesgränserna. Vi är stolta över vårt prestigelösa klimat där idéer och människor får ta plats. Vi strävar alltid efter hög kvalitet i mötet med våra patienter, och vi tror starkt på att alla människor är lika mycket värda – både patienter och medarbetare. Känner du att detta är rätt miljö för dig? Då ser vi fram emot din ansökan! Vårt erbjudande Primärvårdscentrum Östergötland består av 33 regiondrivna vårdcentraler, fyra jourcentraler, Vårdcentrum Finspång, barnhälsovårdsenheten, 1177 och allmänmedicinskt utbildningscentrum. Vi bedriver en bred primärvårdsverksamhet där vi erbjuder vård till alla genom hela livet; nyfödda, barn, ungdomar, vuxna, äldre och patienter i livets slutskede. Vårdcentralen Sandbyhov ingår i Primärvårdscentrum (PVC), är belägen i Norrköping och har idag cirka 15 300 listade invånare. Vi är bemannade med kompetent och erfaren personal, cirka 65 medarbetare. Vårdcentralen inryms i fräscha och välplanerade lokaler med specialistmottagningar för exempelvis astma, blodtryck och hjärtsvikt, äldre, diabetes, inkontinens, vaccination, sårmottagning, fotvård, barnhälsovård och psykosocialkompetens. Läs gärna om dina förmåner hos oss. Arbetsbeskrivning Samtalsmottagningen är en mycket välfungerande del av vår verksamhet, där du erbjuds ett omväxlande och stimulerande arbete. I dagsläget består mottagningen av två psykoterapeuter och en rehabkoordinator som är kurator i botten, och nu söker vi dig som vill bli vår nya kollega. I ditt uppdrag kommer du att: Möta och bedöma patienter inom primärvården Genomföra samtalsbehandlingar, inklusive internetbaserad behandling Delta i initial screening vid misstanke om neuropsykiatriska svårigheter Arbeta med metoder som KBT, internet-KBT och psykodynamisk/relationell terapi Ha en konsultativ roll gentemot andra professioner Delta i teammöten, rehabmöten och samverkansforum Bidra till utveckling av gruppbehandling och föreläsningsverksamhet Vi erbjuder regelbunden handledning och ett nära samarbete med övriga yrkesgrupper på vårdcentralen. Arbetsgrupp Du blir en del av en stabil och välfungerande vårdcentral inom Region Östergötlands primärvård. Här arbetar vi i team och har ett nära samarbete mellan olika professioner. På samtals-mottagningen arbetar idag två psykoterapeuter och en rehabkoordinator (kurator i grunden). Vi har planerade forum för samverkan samt möjlighet till flexibla kontaktvägar vid behov. Kulturen hos oss präglas av öppenhet, hjälpsamhet och kollegialt stöd. Vår vision och vårt arbetssätt Vår vision är att vara den bästa vårdcentralen för både patienter och medarbetare. Det innebär att vi: ✔️ Ger trygg och tillgänglig vård av hög kvalitet ✔️ Skapar en hållbar arbetsmiljö där våra medarbetare trivs och utvecklas ✔️ Arbetar förebyggande och proaktivt för att förbättra folkhälsan ✔️ Sätter patienten i centrum och arbetar personcentrerat Om dig Vi söker dig som är: Legitimerad psykolog, socionom eller har annan relevant högskoleutbildning och är vidareutbildad i psykoterapi (steg 1) Legitimerad hälso- och sjukvårdskurator Erfaren inom primärvård eller psykiatri Van vid psykosocialt behandlingsarbete och psykoterapeutiska samtal Du har goda kunskaper i svenska (minst C1-nivå) och gärna erfarenhet av journalsystemet Cosmic. Som person är du trygg, samarbetsorienterad och har förmåga att fatta självständiga beslut. Du är prestigelös, tydlig i din kommunikation och har god organisationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan och anställning Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.
Dra nytta av flexibiliteten att arbeta hemifrån och gör en meningsfull skillnad i världen! Vi är en framstående insamlingsbyrå som samarbetar med ett brett spektrum av respekterade organisationer, inklusive Bris, Hjärt-Lungfonden, Hjärnfonden, Hundstallet och många fler. Sedan vår start 2007 har vi stolt arbetat med över 50 olika ideella organisationer, både inom och utanför Sverige. Vi söker modiga individer som är redo att ta ansvar och göra en genuin skillnad i samhället. Om du har en passion för humanitära frågor, miljöskydd, djurrätt, kvinnors rättigheter, stöd för utsatta människor och barn, eller forskning för att hitta botemedel till sjukdomar, väntar en givande karriär på dig hos oss. Som Telefonambassadör kommer du att arbeta med att samla in pengar till välgörande ändamål genom att ringa människor som redan stödjer organisationen du kommer att representera. Arbetstider: Vi erbjuder flexibla arbetstider. Måndag - Torsdag 17-21 Söndagar 16-20 Det finns även möjlighet att arbeta längre pass och dagtid, först när man har kommit in i det samt efter överenskommelse. Krav: Allt du behöver är tillgång till en dator (ej surfplatta eller Chromebook) och ett headset för att börja ditt meningsfulla arbete från komforten av ditt eget hem. Självklart ska du kunna utföra ditt arbete ostört och hålla de överenskomna arbetstiderna. Vi erbjuder en fast timlön på 140 kr, inklusive semesterersättning. Om du är redo att göra en positiv inverkan och arbeta för ändamål som rör dig, tveka inte att ansöka idag. Anslut dig till oss och bli en del av förändringen! #jobbnu. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kunskapsskolan i Sverige, där även Kunskapsgymnasiet ingår, startade sina första skolor år 2000 och har idag 29 grundskolor och sju gymnasier med 1 350 medarbetare och 14 400 elever. Kunskapsskolan ägs av grundaren Peje Emilsson med familj. Kunskapsgymnasiet Norrköping söker utbildad specialpedagog Vill du arbeta i en skola som alltid sätter elevens utveckling i fokus? Då har vi jobbet för dig! På Kunskapsgymnasiet har vi en pedagogik där vi gör våra elever redo för livet, inte bara för nästa prov. Våra skolor kännetecknas av ett stort kunskapsfokus, men vi lägger också stor vikt vid elevernas personliga utveckling. Skolorna präglas av en skolkultur med nära relationer mellan elever och medarbetare. I en miljö där varje elev får vara sig själv och får det stöd och de utmaningar som krävs skapar vi en skola där både elever och medarbetare trivs och utvecklas. Kunskapsgymnasiet Norrköping är en gymnasieskola med högskoleförberedande program och har idag cirka 630 elever. Skolan startade 2001 och skulle kunna beskrivas som en skola med studiemotiverade elever som siktar på att läsa vidare efter gymnasiet. Vi söker en utbildad specialpedagog som har ett stort engagemang och som alltid arbetar aktivt för att alla elever ska lyckas. Du behöver vara flexibel, ha lätt för att samarbeta och ha ett genuint intresse för eleven. Du kommer arbeta elevnära och individanpassat samtidigt som du kommer arbeta med att se helheten, både ur ett grupp- och organisationsperspektiv. På Kunskapsgymnasiet har vi ett utpräglat lagarbete. Du är aldrig ensam med utmaningar och frågeställningar. Öppenheten mellan medarbetarna är stor och vi har ett gemensamt ansvar för att alla elever ska lyckas. Du är en självklar del i skolans elevhälsoteam där rektor, biträdande rektor, skolsköterska och kurator också ingår. Vid behov ingår även skolpsykolog och skolläkare. I din roll samarbetar du inte bara med elevhälsoteamet utan också med våra lärare, både i deras roll som ämneslärare och studiecoach, våra elever och deras vårdnadshavare. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad specialpedagog och vi ser gärna att du har några års erfarenhet. Vi vill att du har lätt för att samarbeta, är lösningsfokuserad och att du bidrar till en skolkultur där varje elev blir sedd. Meriterande kvalifikationer Utredningskompetens i olika former är meriterande. Vi sätter även stort värde vid ditt engagemang och din pedagogiska kompetens. Har du erfarenhet av att leda team så är det också meriterande. Tjänstens utformning Tjänsten är en tillsvidaretjänst heltid. Rekryteringsprocessen Ansökan sker via länken nedan senast den andra juli 2025. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att arbeta i skola krävs utdrag ur belastningsregistret. Blankett finns på Rikspolisstyrelsens webbplats. Vid frågor kontakta rektor David Råbesjö på [email protected] eller via telefon 0709343052. Mer information om oss och vår pedagogik hittar du på vår hemsida, kunskapsgymnasiet.se Säljare av rekryteringstjänster gör sig icke besvär.
Jobba med oss på Innovative på resande fot! Som säljare hos oss behöver du inga tidigare erfarenheter då vi utbildar dig både inom säljteknik och produktkunskap. Du kommer få alla verktyg och hjälpmedel du kan tänkas behöva för att bli en riktigt grym säljare! Som resande fältsäljare kommer du besöka kunder via personliga möten. Du kommer vara ansiktet utåt för Telia. En av Sveriges största leverantörer inom telekombranschen! Du kommer med hjälp av Telias tjänster och produkter erbjuda en lösning utefter kundens individuella behov. Utöver att omges av ett härligt team erbjuder vi även, Garantibonus - För att du ska ha något att luta dig tillbaka mot under din utbildning! Generösa provisionsmodeller och bonusar! Möjligheter till att växa inom bolaget - Skapa en karriär internt inom bolaget! Tillgång till Gym på Stockholmskontoret Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort, middagar, prylar och körkortspaket! Resetävlingar - Varje KVARTAL! Endast heltid - Månad-Fredag 12:00-21:00 (Fredagar 20:00 därefter AW) Resande tjänst - Upptäck Sverige tillsammans med ditt team! Aktieskola och andra vidare utbildningar Kvartalsavstämningar - Prisutdelning, är du vår nästa "Kvartalets Rookie?" Kort om oss Vi består idag av 180 glada medarbetare Samarbeten med Telia, Telenor och Halebop Specialiserade inom fält-, event- och telefonförsäljning Är du redo att starta igång din karriär? Skicka in din ansökan så bokar vi in en intervju! https://www.innovativesales.se/ https://www.instagram.com/innovativesales/?hl=sv
Arbetsbeskrivning Vill du bli en viktig del av ett öppet, engagerat och dynamiskt team där både din professionella och personliga utveckling prioriteras högt! Nu söker vi på Randstad en inköpare till Siemens energy i Finspång. Som inköpare kommer du att ha ett helhetsansvar för din leverantörsbas och vara en nyckelspelare i vår globala leveranskedja. Rollen innebär ett brett samarbete – både internt inom företaget och externt med leverantörer världen över. Du kommer att kombinera strukturerat inköpsarbete med problemlösning och snabba insatser när det behövs. Tillsammans med engagerade kollegor arbetar du kontinuerligt för att säkra hög kvalitet i våra inköp och utveckla vår supply chain. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta Talent Manager [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Detta är en unik möjlighet för dig som vill utvecklas inom en global koncern med fokus på innovation, hållbarhet och teknisk spets. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Förhandla projektspecifika inköpsorder baserat på överenskomna villkor och prislistor Säkerställa efterlevnad av företagets riktlinjer, inköpspolicy och rutiner Utveckla leverantörsrelationer och formalisera kommunikationen Säkerställa att leverantörer håller överenskommen leveransprestanda Samarbeta med andra i inköpsrelaterade uppgifter Identifiera möjligheter till förbättringar och effektiviseringar Förbereda och hantera inköpsordrar Kommunicera eventuella leveransproblem som kan påverka verksamheten Aktivt delta i vår digitaliseringsresa Kvalifikationer Förmåga att bygga effektiva och positiva relationer med kollegor och leverantörer God kommunikations-, förhandlings- och påverkningsförmåga Analytisk med dokumenterad problemlösningsförmåga Förmåga att effektivt hantera tid, prioritera uppgifter och uppnå uppsatta mål Kommersiell och finansiell förståelse Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till förändrade krav från verksamhet och kund Vana att arbeta i SAP Erfarenhet av inköp God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vi växer – och söker nu en verksamhetschef till vårt engagerade team! Omsorgsgruppen är ett stabilt och växande företag som sedan 1996 har bedrivit kvalitativ omsorg inom gruppbostäder, daglig verksamhet och personlig assistans. Med kontor i Norrköping, Linköping och Finspång verkar vi främst i Östergötland, alltid med närhet till våra kunder och medarbetare i fokus. Nu söker vi dig som vill vara med och leda vår fortsatta utveckling! Om oss Vi är ett familjärt bolag som arbetar nära både våra kunder och medarbetare, med ett tydligt fokus på kvalitet i varje led. Vår värdegrund bygger på att alla människor är lika värda, och vi strävar efter att skapa bästa möjliga livskvalitet utifrån varje individs unika förutsättningar. Glädje, Respekt, Omtanke och Helhet är våra ledord – och de genomsyrar hela vår verksamhet. Om tjänsten Som verksamhetschef ansvarar du för: Personal och arbetsmiljö Kvalitet och ekonomi Kontakter med kommuner, anhöriga och gode män Kundkontakt inom personlig assistans Tjänsten innebär förtroendearbetstid, och du kommer att ingå i chefsjouren enligt ett rullande schema. Du blir en del av ett engagerat ledningsteam där samarbete, öppenhet och stöd är självklara delar av vardagen. Vi söker dig som är självständig, lyhörd och prestigelös, och som trivs med att både leda och arbeta nära dina kollegor. Vi söker dig som: Har erfarenhet som chef eller arbetsledare inom personlig assistans Har mycket goda kunskaper i LSS, SoL samt arbetsrätt Är kommunikativ och har god samarbetsförmåga Har B-körkort (krav) Har erfarenhet av Aiai (meriterande) Praktisk info: Tjänsten är en tillsvidareanställning Förtroendearbetstid gäller Chefsjour ingår Rekrytering sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan Vi hanterar rekryteringen själva och undanber oss kontakt med rekryteringsföretag Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter: https://www.omsorgsgruppen.se/rekryteringspolicy/
Bli en del av vårt teamSom Terminalarbetare arbetar du med att plocka gods efter order, packa gods, returhantering, samt arbeta med intag och uttag av gods. Vi har arbetsuppgifter som innefattar truckkörning, men även andra arbetsuppgifter där man inte kör truck. Som terminalarbetare rapporterar du till arbetsledaren för uppdraget på aktuell avdelning.Vi söker dig som: - Behärskar svenska i såväl tal som skrift - Har utbildning på gymnasienivå eller motsvarande arbetslivserfarenhet - Har god arbetsmoral och bidrar till ett positivt arbetsklimat - Är bekväm med att arbeta varierande arbetstider, då skiftarbete ingår i vår verksamhet. Dagtid såväl som kvällstid, både vardagar och helger. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom lager och logistik, minst ett år och om du har truckförarbevis i A och B. Om digFör att du ska trivas i rollen är du ordningsam, självgående i arbetet och har en god förmåga att samarbeta med dina kollegor. Du är serviceinriktad, du trivs i en roll där du arbetar med hög kvalité mot uppsatta mål i en händelserik miljö. Du är självgående och har en social och kreativ förmåga. Arbetsrotation förekommer vilket innebär att du kan komma att jobba på andra avdelningar/enheter. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper och erfarenhet. Vi levererar Anställning sker enligt Transportavtalet med anställningsformen tillsvidare med provanställning. Lön är enligt kollektivavtal och tillträde sker enligt överenskommelse. Alla våra medarbetare får en grundlig introduktion för att säkerhetsställa de bästa förutsättningarna för att ta sig an sina arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig ett arbete med stor variation i arbetsinnehåll, en god laganda och en arbetsmiljö där din röst är viktig. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. Övrigt Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer vi att begära ett utdrag ur belastningsregistret för att säkerställa tryggheten för vår verksamhet, kunder och medarbetare. Av säkerhetsskäl utför vi även alkohol- och drogtester genom samarbetspartner. Ansök Sista ansökningsdag är 2025-06-30. Urval sker löpande och tillsättning av tjänst kan ske innan sista ansökningsdag. Har du någon fråga eller fundering är du välkommen att kontakta Türker Soyal via mail: [email protected] dock att ansökningar ej mottages via mail. För fackliga kontaktpersoner se: https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakt/facklig-kontakt Välkommen med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! PostNord TPL AB är den marknadsledande tredjepartslogistikaktören i Sverige och i Norden. Vi är lokaliserad i Norrköping, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Ljungby i Sverige, Köge i Danmark, samt Åbo, Helsingfors och Lahti i Finland. Vi erbjuder innovativa och kostnadseffektiva logistiklösningar som sträcker sig från producent till konsument. Våra kunder är alltifrån det lilla e-handelsföretaget till den stora globala aktören. Oavsett kundens storlek och förutsättningar är vår drivkraft att alltid leverera en logistiklösning som ökar kundens konkurrenskraft och möjliggör ökad tillväxt.
Hej! Vi söker nu förstärkning till vårt städteam som jobbar i Linköping, Norrköping och söderköping. Så har du ett öga för detaljer, då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss på Alltfix. Om tjänsten: Plats: Centrala Linköping, arbete i Norrköping och Söderköping förekommer. Arbetsuppgifter: Kontorsstädning och trappstädning, andra städtjänster kan förekomma också. Startdatum: Omgående Arbetstider: Normala arbetstider (mellan 08:00 - 17:00 - vardagar) med fast löpande schema och möjligheter till extra arbetspass. Arbetsmängd: ca 84 timmar/ månad. Schema: Du har ett fast löpande schema. Anställning: 50% fastanställning. Lön: Enligt kollektivavtal Krav: Kan uttrycka sig på svenska i tal och skrift. Meriterande: Tidigare erfarenheter av städning. Dock är inställningen till yrket det viktigaste! Vi genomför löpande intervjuer, så anställning kan komma att tillsättas innan sista annonsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer