Restaurangchef till Villa Fridhem
Awexia Executive Search AB
Restaurang- och kökschefer

Villa Fridhem är en historisk skatt beläget i Åby, strax utanför Norrköping och med en kunglig bakgrund från år 1909. Villa Fridhem har genomgått en sagolik omvandling och resan med den gastronomiska upplevelsen fortsätter. Vi söker nu en ambitiös, driven och erfaren ledare till rollen som Restaurangchef. Restaurangen på Villa Fridhem har ett tydligt mål att bli en stjärna på den gastronomiska himlen och söker nu en ledare som kan föra oss dit. Om rollen Som Restaurangchef på Villa Fridhem får du en central roll i att skapa minnesvärda gastronomiska upplevelser för restaurangens gäster. Du kommer att rapportera till F&B Manager och arbeta nära både gäster och kollegor. Du kommer att leda, motivera och utveckla teamet för att säkerställa en hög servicenivå. Genom en ödmjuk ledarskapsstil och ständig coaching skapar du en positiv arbetsmiljö där varje medarbetare trivs och växer. Vem vi söker Flerårig erfarenhet inom restaurangbranschen, gärna inom hotell, Har erfarenhet av en roll som hovmästare/chefsservitör/restaurangchef eller liknande, Ledarskapserfarenhet, Tidigare restaurangerfarenhet där kulinariska ambitioner har varit normen. Vi letar efter en passionerad restaurangchef som förstår att skapa en magisk restaurangupplevelse kräver ihärdigt arbete och en strävan efter förbättring. Din passion och kreativitet smittar av sig till både gäster och kollegor. Dessutom älskar du att möta gästen och spenderar gärna huvudsaken av din arbetsdag där gästen är för att hela tiden skapa den där oemotståndliga atmosfären och upplevelsen. Om du delar passionen för gastronomi, har tidigare erfarenhet av ledarskap inom restaurang- och hotellmiljöer och är redo att leverera oförglömliga upplevelser, är du välkommen att växa och blomstra tillsammans med oss på Villa Fridhem. Kort om Villa Fridhem Villa Fridhem stod klart år 1909 efter att Prins Carl låtit bygga det som sommarresidens till sig och sin familj. Idag är Villa Fridhem ett av regionens mest ansedda hotell. Villa Fridhem har utvecklats under lång tid och karakteriseras av en välkomnande värme, passion och lustfylldhet. Helt enkelt en plats för dig som gillar elegans från förr till nu och framåt. Välkommen med din ansökan! Villa Fridhem har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Ida Edlund, Recruitment Consultant via mail [email protected] alternativt telefon 072-212 23 59.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025
Hovmästare till Villa Fridhem
Awexia Executive Search AB
Hovmästare och servitörer

Villa Fridhem är en historisk skatt beläget i Åby, strax utanför Norrköping och med en kunglig bakgrund från år 1909. Villa Fridhem har genomgått en sagolik omvandling och resan med den gastronomiska upplevelsen fortsätter. Vi söker nu en ambitiös och driven ledare till rollen som Hovmästare som vill vara med på resan att bli en stjärna på den gastronomiska himlen! Om rollen Som Hovmästare på Villa Fridhem får du en central roll i att säkerställa att gästerna får en exceptionell serviceupplevelse. Du kommer att rapportera till Restaurangchef och arbeta nära både gäster och kollegor. Du ansvarar för att hantera särskilda önskemål och ser till att varje gäst känner sig väl omhändertagen. Du kommer att planera arbetsscheman, leda och coacha serveringspersonalen för att optimera deras arbete. I din roll tar du emot gäster, hanterar bokningar och koordinerar mellan köket och serveringspersonalen för att säkerställa en smidig och effektiv drift av verksamheten. Vem vi söker Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att sätta gästens upplevelse i fokus. Personen vi letar efter är serviceinriktad och har en flexibel inställning, med förmågan att snabbt anpassa sig till förändrade situationer. Vidare är du kommunikativ och lyhörd och är duktig på att leda och inspirera sitt team, samtidigt som du löser problem på ett smidigt och effektivt sätt. För att lyckas i rollen som hovmästare på Villa Fridhem ser vi att du har: Längre erfarenhet inom restaurangbranschen, gärna inom hotell och särskilt inom servering, Gedigen bakgrund inom serviceyrket, med ett starkt fokus på att skapa en positiv gästupplevelse, Hög kunskap och passion för mat och dryck, Förmågan att leda och motivera ett team. Vi anser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet i rollen som hovmästare och en dokumenterad sommelierutbildning. Kort om Villa Fridhem Villa Fridhem stod klart år 1909 efter att Prins Carl låtit bygga det som sommarresidens till sig och sin familj. Idag är Villa Fridhem ett av regionens mest ansedda hotell. Villa Fridhem har utvecklats under lång tid och karakteriseras av en välkomnande värme, passion och lustfylldhet. Helt enkelt en plats för dig som gillar elegans från förr till nu och framåt. Placeringsort för tjänsten är i Norrköping. Villa Fridhem har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Ida Edlund som är ansvarig rekryteringskonsult via mail: [email protected] alternativt telefon +46 72 212 23 59.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025
Sjuksköterska sökes till sommar uppdrag
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Som bemanningssjuksköterska på VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer. Hos oss är du inte bara en ersättare för någon annan, du är en viktig del av vårt team, och vi ser och lyssnar på dig. Din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje är viktiga för oss. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt: Hos oss är du mer än en resurs. Vi lyssnar på dina önskemål och ser till att du får uppdrag som passar just dig, både när det gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet: Vi erbjuder en rad olika uppdrag inom sjukvården som kan anpassas efter dina behov. Du väljer när och var du vill arbeta. Respekt och värde: Vi uppskattar den viktiga roll du spelar för patienterna och för oss. Din kompetens och engagemang är något vi verkligen värdesätter och vill belöna på bästa möjliga sätt. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan och berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vad är viktigt för dig när det gäller arbetsuppdrag? Vad har du för förutsättningar? Vi ringer upp dig inom 48 timmar för att prata vidare. Vi vill förstå dina behov, önskemål och hur vi bäst kan matcha dig med uppdrag som passar dig perfekt. När vi hittat den bästa matchningen för dig, ser vi till att du får de bästa förutsättningarna för att trivas i ditt arbete och kunna göra skillnad för dina patienter. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som verkligen bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna göra det du älskar, samtidigt som du har balans i livet. För oss handlar det om att bygga långsiktiga relationer med våra sjuksköterskor, där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du verkligen blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Logistikplanerare till Quatra i Norrköping
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Inköps- och orderassistenter

Om företaget Som Europas största insamlare av använd matolja påskyndar Quatra omställningen till hållbar energi och minskar koldioxidutsläppen avsevärt. Under de senaste åren har Quatra upplevt en exponentiell tillväxt internationellt, vilket befäster vår position som Europas ledande insamlare av använd matolja. Quatra är Europas marknadsledare inom insamling av använd frityrolja. Denna återvinns till råvara för hållbara biobränslen. Vi är aktiva i 10 länder – och vår tillväxt fortsätter starkt. Dina arbetsuppgifter Som logistikplanerare hos Quatra blir du en nyckelperson i ett sammansvetsat team som varje dag arbetar för att optimera våra rutter och leveranser över hela Sverige. Tjänsten är både administrativ och kommunikativ, med helhetsansvar för att planeringen fungerar smidigt – för såväl kunder som chaufförer. Rollen passar dig som trivs med struktur, problemlösning och nära samarbete. I rollen kommer du att: Planera och boka kundbesök: Skapa och uppdatera körscheman utifrån kundernas behov och fasta intervaller. Samordna transporter: Säkerställ att upphämtningar och leveranser sker i rätt tid och på rätt plats. Kommunicera med kunder: Ha daglig kontakt för att bekräfta tider, svara på frågor och hantera avvikelser. Stötta chaufförer: Ge tydliga instruktioner, uppdatera scheman vid behov och optimera rutter för effektiv leverans. Följa upp och dokumentera: Registrera och hantera information digitalt samt agera snabbt vid akuta händelser under dagen. Bidra till utveckling: Delta aktivt i teamets arbete för att förbättra och effektivisera logistikflöden. Din profil För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad, lösningsorienterad och har lätt för att kommunicera och samarbeta. Du trivs i ett högt tempo och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt – utan att tappa fokus på detaljerna. Vi söker dig som har: God systemvana: Du är bekväm med digitala verktyg och affärs- eller planeringssystem för att effektivt hantera dina arbetsuppgifter. Analytisk skärpa: Du identifierar mönster, drar slutsatser och utvecklar effektiva lösningar i logistikkedjan. Helhetssyn på logistik: Du förstår hur flöden och processer hänger ihop och påverkar varandra. Kommunikativ: Du uttrycker dig väl både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska samt är van vid kundkontakt. Flexibel lagspelare: Du anpassar dig snabbt, är prestigelös och skapar tillsammans ett positivt och effektivt arbetsklimat. Det är meriterande med tidigare erfarenhet av logistikplanering, transportledning eller liknande administrativa roller. Även utbildning inom logistik, transport eller supply chain är ett plus – men det viktigaste är att du har rätt driv, vilja att lära och ett lösningsfokuserat arbetssätt. Ansökningsförfarande I den här processen samarbetar Quatra med Skill. Vi jobbar med löpande urval så vänta inte med att söka! Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Johanna Engdahl på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

37 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025
Villa Fridhem söker servitör/servitris på heltid
Fridhems Kursgård AB
Hovmästare och servitörer

Villa Fridhem söker servitör/servitris heltid Villa Fridhem stoltserar som en strålande pärla i den svenska kulturskatten. Vår verksamhet blommar och erbjuder en excellent gästupplevelse som lockar besökare från när och fjärran. Vi har genomgått omfattande förändringar för att förbättra vårt hotell, restaurang- och konferensutbud, med syfte att möta och överträffa våra gästers förväntningar. Nu söker vi passionerade individer som vill vara en del av vår fortsatta utveckling och hjälpa till att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Om du brinner för att ge service i världsklass och vill vara med på vår spännande resa, då är det just dig vi letar efter. Kom och bli en del av Villa Fridhems nya historia! Din roll Som en i del i matsalsteamet kommer du att arbeta i daglig drift och tillsammans med övrig personal bidra till gästens helhetsupplevelse både i restaurangen och på hotellet i stort. Arbetsuppgifterna innebär främst servering av fika, frukost, lunch och middagar samt tillhörande för- och efterarbete, men även andra uppgifter som till exempel att bemanna baren och ibland hjälpa till att köra våra gäster i vår shuttle bus. På vardagar har vi till största del konferensgäster medan helgerna består av privata gäster där vi serverar avsmakningsmenyer med tillhörande vinpaket.  Din profil Rollen ställer höga krav på din flexibilitet och ditt engagemang. Du har har ett genuint intresse för mat och dryck i kombination och är trygg med att presentera maträtter och viner för både små och stora sällskap.  Du är effektiv, positiv och hjälpsam i ditt bemötande både mot gäster och personal. Barvana, särskilt från cocktailbar är meriterande.  Villkor - Tjänsten är på 100% med 6 månaders provanställning. (önskas lägre anställningsgrad kan det diskuteras) -Tillträde från augusti (eller tidigare om önskemål finns).  - Minst 2 års erfarenhet som servitör/servitris. -Barvana och/eller sommelierutbildning är meriterande - Innehar B-körkort och kan ta dig till Villa Fridhem utan kollektivtrafik (det finns ingen kollektivtrafik). - Lön enligt överenskommelse, med grund i kollektivavtal. - Varierade arbetstider. Att kunna jobba kväll och helg är ett krav.

38 dagar sedan
Sista ansökan:
7 november 2025
Elektriker till Billerud i Skärblacka
Billerud Sweden AB
Industrielektriker

Vi på Billerud tror att när vi har morgondagen i åtanke gör vi vårt bästa idag. Tack vare våra medarbetare är vi ett världsledande företag inom vår bransch av förnybara papper- och förpackningsmaterial. Vill du uppnå din fulla potential och bidra till en hållbar morgondag? Bli en del av oss! Vi söker en elektriker till Billerud och Skärblacka bruk Vi söker dig som vill ha ett varierande och utvecklande arbete där du i nära samarbete med driftspersonal och trevliga kollegor, arbetar för att säkerställa en hög tillgänglighet och driftsäkerhet i vår produktionsprocess alltid med säkerheten i första hand. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara; förebyggande och avhjälpande underhåll inom automationsområdet regler och mätteknik, motorer och motorstyrning, singel och maskindrifter. att utföra felsökning, reparationer samt förbättringsarbeten på en mängd olika processutrustningar, allt från robotar till belysning. Vi jobbar utifrån det vi kallar ”bästa arbetssätt” vilket innebär att du kommer jobba både med planerade och akuta arbetsinsatser, oavsett arbetsuppgifternas prioritet sätter vi alltid säkerheten först och som en del i ”bästa arbetssätt” ingår det att genomföra riskanalyser. Du har stora möjligheter att använda och att utveckla dina kunskaper och givetvis erbjuds du relevanta utbildningar, dels internt men även externt. Tjänsten är på dagtid 7-16. Beredskap ingår i tjänsten, beredskapstjänstgöringen påbörjas när erforderlig inskolningsperiod anses slutförd. Vi sätter Safety First! Hos oss på Billerud ansvarar vi alla för att bidra till en säker arbetsmiljö. Läs mer om vårt Safety First initiativ på vår hemsida. Kvalifikationer För att lyckas i tjänsten tror vi att du har: godkänd gymnasieutbildning eller YH utbildning med inriktning el/automation goda kunskaper i svenska och engelska Meriterande: några års erfarenhet inom yrket med fördel från processindustrin erfarenhet av PLC & DCS system, i huvudsak Siemens produkter. erfarenhet av frekvensomriktare, i huvudsak från ABB. erfarenhet av något underhållssystem Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid din personlighet. För att trivas i rollen tror vi att har ett högt säkerhetstänkande i allt du gör samtidigt som du är analytisk, noggrann och duktig på problemlösning. Du har viljan att utvecklas, är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra människor. Vi värdesätter ett drivande arbetssätt med förmåga till egna initiativ. Våra värderingar är viktiga för oss och vi tror att du som söker känner igen dig i våra värdeord: Värna om varandra och Vi håller det vi lovar. Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Roger Viktorsson, Gruppchef Automation DS Papper, på telefon 011-24 56 63. Ansökningsinformation Välkommen med din ansökan senast den 29:e juni. Urval sker löpande! Billerud är en jämställd arbetsgivare. Vi omfamnar mångfald och är engagerade i att skapa en inkluderande miljö för alla anställda och kandidater. Varför oss? varierande och utvecklande arbete där man aldrig blir fullärd. häftig teknik i varierad modernitet. goda möjligheter av att lära av andra och att röra sig inom bruket till nya roller prestationsbaserad bonus, tjänstepension och en rad olika förmåner enligt företagets policy. I vår rekryteringsprocess ingår intervjuer, tester, referenser, alkohol- & drogtest och bakgrundskontroll.

38 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Senior nätverkstekniker
Centric Professionals AB
Systemadministratörer

Söker du ett jobb där du får vara med och driva företaget framåt? Trivs du med att arbeta i en bred roll där du får ansvar för förvaltning och utveckling? En stor statlig kund i Norrköping behöver stärka upp med tekniker till deras nätverksavdelning. Har du ett brinnande intresse för IT och teknik och är strukturerad? Då är detta en tjänst för dig! Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I den här rollen blir du en del av kundens nätverksavdelning. Tillsammans med dina kollegor i teamet kommer du att ansvara för support, felsökning och incidenthantering av kundens nät, kommunikations- och säkerhetstjänster. Som nätverkstekniker arbetar du huvudsakligen med förändringar och felavhjälpning. Rollen erbjuder dig en teknisk bredd och du kommer att få arbeta med mjukvara samt nätverkshårdvara så som access-switchar, routrar och access-punkter. Du kommer bland annat arbeta med: - Drift, support och förvaltning av nätverk - Livscykelhantering av nätverkshårdvara - Felsökning/regelhantering i brandväggar Din profil och kvalifikationer Du har studerat IT på högskolenivå eller har minst några års relevant arbetslivserfarenhet. Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du tycker om att lära dig och har god förmåga att hantera både tekniska lösningar och kundrelationer. Du uppskattar struktur, ordning och reda och förstår hur detta är kopplat till en leverans av hög kvalitet.  Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper samt certifikat inom nätverk, t ex Cisco, Aruba, Fortigate. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda på våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Niklas Lindgren [email protected]

38 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Datacenterspecialist
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Vi söker nu en senior IT-tekniker med bred generalistkompetens och djup teknisk förståelse inom infrastrukturtjänster. Vår kund, en statlig myndighet i Norrköping, utökar sitt åtagande inom området för Server och Lagring kopplat till säkerhetsklassade nätverk. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I rollen som datacenterspecialist kommer du att arbeta nära andra erfarna IT-tekniker, förvaltningsledare, teknisk arkitekt samt gruppchef. Du kommer att ingå i ett team som verkar på hög teknisk nivå och förväntas arbeta självständigt med både drift och utveckling av lösningar. Exempel på arbetsuppgifter: - Livscykelhantering av hård- och mjukvara inom server- och lagringsområdet - Framtagande av nya tekniska lösningar och versioner - Felsökning och åtgärd av komplexa incidenter - Driftplanering och dokumentation - Säkerställande av funktionalitet vid förändringar i hård-/mjukvarukomponenter - Deltagande i utvecklingsinitiativ och översättning av nya behov till tekniska lösningar - Löpande drift och förvaltning av system och tjänster inom området Din profil och kvalifikationer - Minst 9 års arbetslivserfarenhet av arbete med IT-drift - Minst 9 års erfarenhet inom infrastruktur, t.ex. lagring, nätverk, servrar, IT-arbetsplats eller applikationsdrift - Minst 2 års erfarenhet av Server och Lagring på 3:e linjens nivå - Erfarenhet av att arbeta med Simplivity, inklusive uppgraderingar och felsökning - Erfarenhet av backup-lösningar - Certifiering inom Microsoft Server eller motsvarande - Erfarenhet av att leda en större grupp i tekniska uppdrag Meriterande (Börkrav) - Minst 9 års erfarenhet av drift i större server-/lagringsmiljöer - Certifiering inom VMware eller motsvarande - God problemlösningsförmåga - God kommunikativ förmåga Övrigt - Arbetet utförs 100 % på plats hos myndigheten - Säkerhetsprövning kan komma att krävas innan uppdragets start Vad vi erbjuder Vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans. Centric är ett IT-företag med ca 370 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]

38 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Ledare boll & lek för barn 2-6 år HT25 - Sprid rörelseglädjen ⭐
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Älskar du fotboll? Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid? Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul! Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll. Vi söker dig som: Älskar att arbeta med barn Vara glädjefull, lekfull och engagerad Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning) Som person är du trygg och säker i dig själv!  Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varjeFotbollskulspass. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olikaövningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Active Academysidrottspedagoger. Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla övningar och lekar färdigplanerat. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.  Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.   Vad väntar du på? Ansök direkt!  Anställningsvillkor Timanställning Arbetet pågår under hösten 2025 med start vecka 35. Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på Hagaskolan, lördagar kl. 10-12.  ca 1-2 h/veckan. Mer info får du via eventuell videointervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM!     Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

38 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Extrapersonal, Norrköping Partyland
Brunas Partytillbehör AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi på Partyland söker en ny kollega till vårt team! Vi söker dig som är en driven, lösningsorienterad, stresstålig och med en härlig inställning! Tjänsten är en vid behovs anställning där man kommer få arbeta stängning, öppning och helger. På Partyland ser vi våra kunder som gäster i vårt hem och förväntar oss en hög servicenivå från all vår personal. Alla våra kunder ska lämna oss med en wow-känsla och att de har fått ett bemötande något utöver det extra. Vi är ett roligt och kreativt företag som är i ständig utveckling i en snabbt växande bransch i förändring. Vem är du? Vi söker dig som är driven och van att arbeta varierade tempon. Du ska kunna hantera stressigare situationer med en bra och härlig inställning, vara självgående, flexibel, lösningsorienterad. Du älskar kundservice, fest, event, ballonger och att skapa magi och genom att engagera dig i att lära dig mer om produkterna vi säljer, erbjuda ännu bättre helhetsservice till våra kunder. Arbetsuppgifter I din roll som butikssäljare ansvarar du för våra kunder och vi vill att du ska känna ett ägandeskap för arbetsuppgiften, vilket innebär att alltid se till så att ballonger och service håller den standard som Partylands huvudkontor ställer. Schemat kommer vara med 3/h varannan vecka till mer beroande på vårat behov under semestrar och olika högtider. För denna tjänst behöver du ha universitets studier 100% vid sidan om men också kunna hoppa in med kort varsel under butikens öppettider. Som start på din nya tjänst kommer du genomgå en fullvärdig ballongutbildning hos oss så du behöver inte ha någon vana sedan tidigare. Men det är så klart meriterande. Din profil ● Gillar att arbeta med varierat schema, vardagar samt helger ●Flexibel & kan hoppa in på kort varsel ● God förmåga att organisera och planera ●Gillar att jobba själv och i grupp ●God förmåga att vara social och utåtriktad i relation till medarbetare och kunder ● God förmåga att växla mellan lugnt och högt tempo snabbt ● Ansvarskännande och lösningsorienterad problemlösare Krav på sökande: God förmåga att kommunicera i tal och skrift både på svenska och engelska. Känns detta som en tjänst för dig? Meriterande: -B-körkort & tillgång till egen bil, då vi ibland gör ballongjobb ute hos våra kunder. Ansök redan idag till oss! Rekrytering kommer ske löpande/under sommaren med start till slutet på juli/början av augusti.

38 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025