Kundservicemedarbetare till Stadium! (deltid)
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Trivs du i en social roll där du får hjälpa kunder, lösa utmaningar och bidra med positiv energi? Nu har du chansen att bli en del av teamet bakom en av Sveriges mest välkända sportkedjor! Vi på Workz söker dig som vill jobba inom kundservice hos Stadium – en arbetsplats med högt tempot mycket härlig stämning! OM TJÄNSTEN Vi på Workz söker nu en glad kundservicemedarbetare till Stadium. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt underlättar för Stadiums privatkunder i frågor gällande produkter, tjänster, tekniska frågor kring hemsidan, samt övriga frågor som kan uppstå. Arbetet sker främst över telefon samt i skrift via mail. Utöver detta kommer du även samarbeta med kundserviceteamet för föreningsavdelningen, och kommer således även arbeta mot föreningar. Arbetsplatsen präglas av en miljö med hög energi, där man kan förvänta sig både skratt, varierande arbetsuppgifter, coachning och individuell utveckling.  Stadium har sitt huvudkontor på Norra Promenaden, bra beläget nära resecentrum och stan. VI SÖKER DIG SOM Vi söker en snabbtänkt person som trivs med att tänka utanför boxen för att lösa problem. Du är dedikerad till att leverera utmärkt service och drivs av teamets framgång. Sportintresse är en bonus men inget krav. Vi kommer att ge dig träning i samtalsteknik, hantering av svåra situationer och skriftlig kommunikation. Dessa färdigheter kommer vara värdefulla både i arbetslivet och privat. VI SER ÄVEN ATT DU Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska, goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande PRAKTISK INFORMATION Start: Enligt överenskommelse  Omfattning: Deltid 50% (upp till 80%) Lön:Enligt kollektivavtal Placering: Norrköping Arbetstider: Schemaläggning under öppettider (mån-sön 8-20) Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! OM STADIUM Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.

65 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Universitetslektor i Byggteknik
Linköpings Universitet
Universitets- och högskolelektorer

Dina arbetsuppgifter Du kommer tillhöra Institutionen för teknik och naturvetenskap (ITN) och avdelningen Kommunikations- och transportsystem (KTS) som är en av Nordens största miljöer för forskning och utbildning inom transport, logistik och samhällsbyggnad. Verksamheten bedrivs inom enheterna Byggteknik, Bygglogistik, Trafiksystem, Kvantitativ logistik, Flyglogistik, Järnväg och kollektivtrafik och Mobil telekommunikation. Forskningen är huvudsakligen externfinansierad och utförs i nära samverkan med industri, myndigheter och samhälle. Inom grundutbildningen har vi ansvar för sex utbildningsprogram. Forskningen inom byggområdet vid KTS-avdelningen inkluderar traditionell byggforskning, men har sin tyngdpunkt inom bygglogistik. Med bas i två donationsprofessurer och externfinansiering bedrivs drygt tio forskningsprojekt som relaterar till det området, bland annat inom digitalisering, industriellt byggande, logistikstrategier, stadsutvecklingsprojekt, tredjepartslogistik och hållbarhetsaspekter.  Som universitetslektor i byggteknik undervisar du också på både grundnivå och avancerad nivå, främst på vårt ingenjörsprogram i Byggteknik och vårt masterprogram i Digitaliserat byggande. Inriktningar på kurser där du kan bli inblandad är mot bygg- och projektstyrning, hållbart byggande, samhällsbyggandets digitalisering, BIM, digitala tvillingar och byggföretagens försörjningskedjor. Arbetet inkluderar kursdesign, kursansvar och handledning av studenter. Undervisning sker företrädelsevis på svenska, men även engelska förekommer som undervisningsspråk. Vi har en etablerad plattform för samverkan med näringslivet och det omgivande samhället via centrumbildningen Brains & Bricks och ett väl utvecklat nätverk med universitet, företag och organisationer verksamma inom byggindustrin, både nationellt och internationellt. Utöver din roll inom forskning och undervisning ser vi även att du har intresse för uppdraget som enhetschef för enheten Byggteknik. Uppdraget som enhetschef för enheten Byggteknik är begränsad i omfattning (i normalfallet 10% av heltid) men mycket viktig för enhetens verksamhet och funktion. Som enhetschef deltar du i avdelningens ledningsgruppsmöten, håller medarbetarsamtal och lönesamtal, och bidrar till enhetens samverkan och integration med resten av universitet och omvärlden. I tillägg till ditt formella chefskap, kommer du också att vara forskningsledare för forskningen inom enheten, och förväntas stödja dina medarbetare i forskningsarbete, aktivt söka forskningsfinansiering, och starta upp nya projekt. Du samverkar också med studierektor och övriga lärare kring utveckling, kvalitetssäkring och marknadsföring av vårt ingenjörsprogram i Byggteknik och vårt masterprogram i Digitaliserat byggande. Du är aktiv inom forskningssamhället, deltar i avdelningens verksamhet såsom seminarier och workshops, deltar i forskningsprojekt, kommunicerar resultat via vetenskapliga publikationer samt bidrar till att attrahera externa forskningsmedel. Du bidrar aktivt till universitetets utvecklingsarbete. Samverkan är en integrerad del av universitetets forsknings- och utbildningsuppdrag. Samverkan inom forskning sker genom att sprida, tillgängliggöra och nyttiggöra forskning. Samverkan inom utbildning sker genom att planera, organisera och genomföra god utbildning i samspel med aktörer från det omgivande samhället. Du har god ledarskapsförmåga, vilket visar sig genom att du leder och motiverar andra, samordnar grupper och skapar engagemang och delaktighet. Du tar initiativ, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Vidare styrs du av mål- och resultat i prioriteringar, planering och agerande. I ditt arbete ingår att följa utvecklingen nationellt och internationellt inom ditt ämnesområde och den samhällsutveckling i övrigt som har betydelse för ditt arbete. Du är flexibel och har förmåga att röra dig mellan olika typer av pedagogiska och vetenskapliga sammanhang. Du delar med dig av kunskap och bidrar till arbetsgruppens professionella utveckling, kollegiala arbetssätt och sociala gemenskap. Att du är närvarande och aktiv ser vi som självklart för att du ska kunna utföra dina uppgifter på bästa sätt och trivas i arbetsgemenskapen. Dina kvalifikationer För information om bedömningsgrunder och önskade kvalifikationer hänvisar vi till annonsen på LiUs hemsida: Lediga jobb - Linköpings universitet.   Din arbetsplats Läs mer om vår verksamhet kommunikations- och transportsystem som är en del av Institutionen för teknik och naturvetenskap. Om anställningen Tillsvidare, heltid 100%. Tillträde enligt överenskommelse. För mer information om behörighetskrav, bedömningsgrunder och anställningsförfarande för lärare se Linköpings universitets anställningsordning. Lön och förmåner Linköpings universitet tillämpar individuell lönesättning. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Välkommen att söka denna anställning genom att klicka på knappen "Ansök" nedan. Din kompletta ansökan inklusive bilagor ska vara Linköpings universitet tillhanda senast den 11 augusti 2025. Ansökningar och/eller ansökningshandlingar som inkommer efter sista ansökningsdag beaktas ej. Publikationer, i pdf- eller word-format, bifogas i ansökningsformuläret. Publikationer som du inte har i digital form skickas per post i tre exemplar till Linköpings universitet, Registrator, 581 83 Linköping. Publikationerna ska vara Linköpings universitet tillhanda senast sista ansökningsdag. Tryckta publikationer skickas inte tillbaka, då handlingar som inkommer till Linköpings universitet bevaras eller gallras enligt gällande gallringsregler.   Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.

65 dagar sedan
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Biträdande professor i Byggteknik

Dina arbetsuppgifter Du kommer tillhöra Institutionen för teknik och naturvetenskap (ITN) och avdelningen Kommunikations- och transportsystem (KTS) som är en av Nordens största miljöer för forskning och utbildning inom transport, logistik och samhällsbyggnad. Verksamheten bedrivs inom enheterna Byggteknik, Bygglogistik, Trafiksystem, Kvantitativ logistik, Flyglogistik, Järnväg och kollektivtrafik och Mobil telekommunikation. Forskningen är huvudsakligen externfinansierad och utförs i nära samverkan med industri, myndigheter och samhälle. Inom grundutbildningen har vi ansvar för sex utbildningsprogram. Forskningen inom byggområdet vid KTS-avdelningen inkluderar traditionell byggforskning, men har sin tyngdpunkt inom bygglogistik. Med bas i två donationsprofessurer och externfinansiering bedrivs drygt tio forskningsprojekt som relaterar till det området, bland annat inom digitalisering, industriellt byggande, logistikstrategier, stadsutvecklingsprojekt, tredjepartslogistik och hållbarhetsaspekter.  Som biträdande professor i byggteknik undervisar du också på både grundnivå och avancerad nivå, främst på vårt ingenjörsprogram i Byggteknik och vårt masterprogram i Digitaliserat byggande. Inriktningar på kurser där du kan bli inblandad är mot bygg- och projektstyrning, hållbart byggande, samhällsbyggandets digitalisering, BIM, digitala tvillingar och byggföretagens försörjningskedjor. Arbetet inkluderar kursdesign, kursansvar och handledning av studenter. Undervisning sker företrädelsevis på svenska, men även engelska förekommer som undervisningsspråk. Vi har en etablerad plattform för samverkan med näringslivet och det omgivande samhället via centrumbildningen Brains & Bricks och ett väl utvecklat nätverk med universitet, företag och organisationer verksamma inom byggindustrin, både nationellt och internationellt. Utöver din roll inom forskning och undervisning ser vi även att du har intresse för uppdraget som enhetschef för enheten Byggteknik. Uppdraget som enhetschef för enheten Byggteknik är begränsad i omfattning (i normalfallet 10% av heltid) men mycket viktig för enhetens verksamhet och funktion. Som enhetschef deltar du i avdelningens ledningsgruppsmöten, håller medarbetarsamtal och lönesamtal, och bidrar till enhetens samverkan och integration med resten av universitet och omvärlden. I tillägg till ditt formella chefskap, kommer du också att vara forskningsledare för forskningen inom enheten, och förväntas stödja dina medarbetare i forskningsarbete, aktivt söka forskningsfinansiering, och starta upp nya projekt. Du samverkar också med studierektor och övriga lärare kring utveckling, kvalitetssäkring och marknadsföring av vårt ingenjörsprogram i Byggteknik och vårt masterprogram i Digitaliserat byggande. Du är aktiv inom forskningssamhället, deltar i avdelningens verksamhet såsom seminarier och workshops, deltar i forskningsprojekt, kommunicerar resultat via vetenskapliga publikationer samt bidrar till att attrahera externa forskningsmedel. Du bidrar aktivt till universitetets utvecklingsarbete. Samverkan är en integrerad del av universitetets forsknings- och utbildningsuppdrag. Samverkan inom forskning sker genom att sprida, tillgängliggöra och nyttiggöra forskning. Samverkan inom utbildning sker genom att planera, organisera och genomföra god utbildning i samspel med aktörer från det omgivande samhället. Du har god ledarskapsförmåga, vilket visar sig genom att du leder och motiverar andra, samordnar grupper och skapar engagemang och delaktighet. Du tar initiativ, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Vidare styrs du av mål- och resultat i prioriteringar, planering och agerande. I ditt arbete ingår att följa utvecklingen nationellt och internationellt inom ditt ämnesområde och den samhällsutveckling i övrigt som har betydelse för ditt arbete. Du är flexibel och har förmåga att röra dig mellan olika typer av pedagogiska och vetenskapliga sammanhang. Du delar med dig av kunskap och bidrar till arbetsgruppens professionella utveckling, kollegiala arbetssätt och sociala gemenskap. Att du är närvarande och aktiv ser vi som självklart för att du ska kunna utföra dina uppgifter på bästa sätt och trivas i arbetsgemenskapen. Dina kvalifikationer För information om bedömningsgrunder och önskade kvalifikationer hänvisar vi till annonsen på LiUs hemsida: Lediga jobb - Linköpings universitet.  Din arbetsplats Läs mer om vår verksamhet Kommunikations- och transportsystem (KTS) och Institutionen för teknik och naturvetenskap. Om anställningen Tillsvidareanställning, heltid 100%. Tillträde enligt överenskommelse. För mer information om behörighetskrav, bedömningsgrunder och anställningsförfarande för lärare se Linköpings universitets anställningsordning. Lön och förmåner Linköpings universitet tillämpar individuell lönesättning. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Välkommen att söka denna anställning genom att klicka på knappen "Ansök" nedan. Din kompletta ansökan inklusive bilagor ska vara Linköpings universitet tillhanda senast den 11 augusti 2025. Ansökningar och/eller ansökningshandlingar som inkommer efter sista ansökningsdag beaktas ej. Publikationer, i pdf- eller word-format, bifogas i ansökningsformuläret. Publikationer som du inte har i digital form skickas per post i tre exemplar till Linköpings universitet, Registrator, 581 83 Linköping. Publikationerna ska vara Linköpings universitet tillhanda senast sista ansökningsdag. Tryckta publikationer skickas inte tillbaka, då handlingar som inkommer till Linköpings universitet bevaras eller gallras enligt gällande gallringsregler.   Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.

65 dagar sedan
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

65 dagar sedan
Sista ansökan:
6 september 2025
System Architect - IAM
Techster Solutions AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Du kommer att arbeta med utbildning och vägledning av systemutvecklare samt design av nya lösningar gällande IAM (Identity and Access Management). I uppdraget ingår att samarbeta medett systemutvecklingsteam som utvecklar, underhåller och driftar kundens lösningar inom intern och extern identitetshantering och autentisering/auktorisation (IAM - Identity and Access Management samt CIAM Customer Identity and Access Management). Skall-krav CV på svenska -  5 års arbetslivserfarenhet av att ta fram systemarkitektur och programvarulösningar inom IAM. Bör-krav - 3 års arbetslivserfarenhet av federeringsprotokoll som Oauth 2.0, SAML2 och OpenID Connect. - 3 års arbetslivserfarenhet av katalogtjänster som Active Directory och LDAP. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

65 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

71 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Teamledare inom e-handel bli vår högra hand i ett växande familjeföretag!
3eCommerce AB
Försäljnings- och marknadschefer

3eCommerce AB är ett familjeägt e-handelsbolag som drivs av Anna & Joakim. Vi grundade företaget 2020 och har sedan dess vuxit stadigt. Idag driver vi flera framgångsrika webbutiker inom olika nischer och har tre dedikerade medarbetare med oss på resan. Nu söker vi dig som vill bli vår Teamledare – vår högra hand, vår spindel i nätet och en viktig del av vår fortsatta tillväxt. Hos oss blir du inte bara en anställd – du blir en del av vår lilla men kraftfulla familj. Som Teamledare hos oss kommer du att ha en central roll i det dagliga arbetet. Du kommer att: Leda och coacha våra medarbetare – på distans Hålla veckomöten på engelska via Teams Fungera som en tydlig och trygg länk mellan ledning och team Lösa problem, ta egna initiativ och fatta beslut när det behövs Säkerställa att arbetet håller hög kvalitet och att deadlines följs Bidra till struktur, ordning och utveckling i hela verksamheten Vi söker dig som är: Självständig, driven och initiativtagande Strukturerad och kvalitetsmedveten Kommunikativ, både muntligt och skriftligt Teknisk lagd med en god förståelse för digitala verktyg Prestigelös och van vid att kavla upp ärmarna Intresserad av att arbeta nära ett entreprenörspar i ett mindre företag Du förstår vikten av ansvar och flexibilitet i en liten organisation, och du tycker om att vara den som får saker att hända. Extra plus om du har erfarenhet av: Shopify Marknadsföring Företagsutveckling Grafisk design Vad vi erbjuder: En nyckelroll i ett stabilt och växande e-handelsföretag Ett familjärt och prestigelöst klimat där du gör verklig skillnad Kontor mitt i city, i hjärtat av Norrköping Frihet under ansvar – vi litar på dig Möjlighet att växa tillsammans med oss Vi ser gärna att du kan börja omgående. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Tekniska konsulter/Underkonsulter
Randstad AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Arbetsbeskrivning Driver du eget företag inom teknik och är intresserad av nya uppdrag? Eller vill du veta mer om hur det fungerar att bli underkonsult hos oss? Registrera dig i så fall direkt och bli en del av vårt partnernätverk! Vi på Randstad Professionals söker att utöka vårt nätverk av enmans- och fåmansbolag, och vi hoppas att just du vill inleda ett samarbete med oss. Vi är även intresserade av partnerskap med större företag, där vi gärna bygger samarbetet på ett annat sätt. Mer information om detta hittar du längre ned i annonsen. Just nu ser vi en hög efterfrågan från våra kunder, som har ett stort behov av teknisk kompetens på olika nivåer och inom varierande teknikområden. Våra kunder sträcker sig från stora internationella bolag till mindre produktbolag och innovativa startups inom flera branscher. Vår högsta prioritet är att matcha dig med uppdrag som passar just din profil och dina karriärsmål. Vi prioriterar nyregistreringar utifrån aktuella kundförfrågningar. Har du rätt kompetens som efterfrågas just nu, kan vi höra av oss redan idag! Om din profil är intressant för framtida uppdrag, vill vi gärna ha dig med i vårt nätverk så vi kan kontakta dig när rätt möjlighet dyker upp. Detta är en möjlighet för dig att: Få erbjudanden om underkonsultuppdrag inom ditt område. Bredda ditt nätverk och komma i kontakt med intressanta bolag. Samarbeta med ledande företag inom teknik. Genom att registrera dig hos oss hamnar du automatiskt i vårt nätverk. Registreringen är enkel och tar bara några minuter. Om vi får in ett matchande uppdrag hoppas vi kunna inleda ett samarbete direkt. Om du representerar ett större företag och är intresserad av samarbete, vänligen kontakta oss via e-post. För frågor om registrering eller andra funderingar, kontakta gärna Andreas Synnergren, [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! om randstad. Randstad är en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Som en partner för talanger och genom våra fyra specialiseringar – Operational, Professional, Digital och Enterprise – hjälper vi våra kunder att hitta rätt kompetens i en värld som präglas av kompetensbrist. Samtidigt hjälper vi människor att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet.  Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. 2023 stöttade vi två miljoner talanger att hitta arbete och genererade en intäkt på 25,4 miljarder euro. Randstad N.V. är noterat på Euronext Amsterdam. För mer information, besök www.randstad.se. Ansvarsområden Exempel på efterfrågade kompetensområden: Mekanik Elektronik Kvalitet Projektledning Kvalifikationer Vi söker dig som har: Några års erfarenhet som ingenjör eller teknisk projektledare. En konsultmässig och kommunikativ inställning med stort engagemang. Förmåga att samarbeta effektivt med andra och ta ansvar för dina uppdrag. Personlighet är viktigt för oss. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att ta tillvara på all kompetens som finns på arbetsmarknaden. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
13 oktober 2025
Sjuksköterska - timanställning till Kry Kneippen
Kry Primärvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om verksamheten Krys vårdcentral Kneippen ligger i en lugn och vacker miljö. Härifrån tar du dig enkelt med spårvagn eller med cykel in till centrum och tågstation. Vårdcentralen erbjuder en stabil arbetsgrupp på 30 medarbetare. Keippen är en välfungerande vårdcentral med en familjär och lärande miljö där medarbetarna tillsammans arbetar för våra 10 500 listade patienter. Om rollen I den här rollen kommer du ha stort fokus på telefonrådgivning men kan även komma att jobba med mottagningsarbete.  Kvalifikationer & egenskaper Vi driver ett stort arbete med att erbjuda branschens bästa patientbemötande. För det krävs motiverade medarbetare och vi lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet. Vi letar efter kollegor som tar ansvar för gruppen och som är intresserade av att vara med och skapa en härlig och motiverande arbetsplats där vi arbetar tillsammans. Legitimerad sjuksköterska. Erfarenhet inom svensk sjukvård. Erfarenhet inom svensk primärvård är starkt meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse  Omfattning: Vid behov, ca 50% Anställning: Timanställning Arbetstider: Vardagar Plats: Kry Kneippen, Norrköping  Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på [email protected] På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

72 dagar sedan
Sista ansökan:
3 oktober 2025