Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! OBS! Vi söker enbart heltidsanställda som kan arbeta tillsvidare! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

2 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Enhetschef Flygenheten Skavsta
Kustbevakningen
Förvaltnings- och planeringschefer

Kustbevakningen är en civil statlig beredskapsmyndighet som ansvarar för sjöövervakning och miljöräddningstjänst till sjöss på uppdrag av regering och riksdag. Under beredskapen för miljöräddning arbetar vi förebyggande med miljöövervakning, samtidigt som vi främjar en hållbar havsmiljö. Vi bedriver även tillsyn och kontroll av fiske, tull, gräns, jakt och naturvård till sjöss. Dessutom arbetar vi för att öka tryggheten genom sjötrafikövervakning och har ständig beredskap för sjöräddning. Dygnet runt, året om finns vi på plats längs Sveriges kust, där vi skyddar liv och miljö, nu och för framtiden. Kustbevakningen är en arbetsplats som präglas av samarbete och engagemang över områdesgränserna. Här finns engagerade medarbetare med varierande kompetenser vilket skapar en dynamisk arbetsplats med ständiga möjligheter att lära nytt. Kustbevakningen arbetar med och har stort fokus på medarbetarskap och ledarskap och det är därför viktigt att din värdegrund stämmer överens med Kustbevakningens – helhetssyn, välvilja och engagemang. Kustbevakningen erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter och rättigheter till alla. Beskrivning Kustbevakningens organisationsstruktur består av en nationell ledning för hela verksamheten med sex avdelningar som arbetar med ett nationellt perspektiv. Flygenheten tillhör den operativa avdelningen och är lokaliserad vid Skavsta flygplats, Nyköping. Under flygenheten finns flygkuststationen, som är en egen organisatorisk enhet bestående av en stationschef samt personal som utgör flygplanens besättningar. Som chef för Flygenheten kommer du att vara placerad vid flygkuststationen på Skavsta, alternativt vid något av Kustbevakningens kontor i Stockholm, Karlskrona eller Göteborg. Inom Flygenheten arbetar ett 40-tal personer. För att underlätta hanteringen av ansökningar tar vi in samtliga ansökningar i samma annons. För att söka tjänsten, klicka här: Sök tjänsten här Arbetsuppgifter Som chef för Flygenheten innefattar dina huvudsakliga ansvars- och arbetsområden ledning, uppföljning, förvaltning och utveckling av verksamheten. Du har ett särskilt ansvar att säkerställa att verksamheten utförs med flygsäkerheten i fokus och att det råder balans mellan uppgifter och resurser. Som arbetsgivarrepresentant bedriver du ett tillitsbaserat ledarskap och verkar för att agera efter Kustbevakningens värdegrund. I anställningen ingår budget-, personal- och arbetsmiljöansvar. Du rapporterar till avdelningschefen och ingår i dennes ledningsgrupp där du förväntas ta en aktiv roll för helheten och i synnerhet bidra med kompetens i frågor som rör den flygande verksamheten. Du arbetar även nära den biträdande enhetschefen, flygkuststationschefen och med övriga chefer i den operativa avdelningen för att nå målen med verksamheten. Enheten är även delvis organiserad som ett flygbolag där enhetschefen har en tillikauppgift som Accountable Manager. Den dagliga operativa verksamheten sker i samverkan med övriga enheter på operativa avdelningen, övriga myndigheten och i samverkan med andra myndigheter. Flygenhetens medverkan i internationella aktiviteter medför att nationella och internationella kontakter är en naturlig del av verksamheten. Tjänsteresor ingår i anställningen, både in- och utrikesresor. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning relevant för tjänsten, alternativt likvärdig utbildning eller erfarenhet som vi på Kustbevakningen bedömer som relevant. Aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av att vara chef eller ledare. Mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift. Mycket goda kunskaper i engelska, i tal och skrift. B-körkort. Det är meriterande om du har: Genomförd grundutbildning inom Kustbevakningen. Relevant arbetslivserfarenhet inom Kustbevakningens flygverksamhet, alternativt annat likvärdigt arbete inom flygbranschen som har innefattat luftfartssystem, kvalitetssystem och ledningssystem. Relevant arbetslivserfarenhet som Accountable Manager. Relevant erfarenhet av personal- och budgetansvar. Erfarenhet av att genomföra eller delta i förändringsarbete. Vi söker dig som kan arbeta strategiskt och målinriktat för att åstadkomma engagemang och resultat samt har god förmåga att driva förändring och fatta beslut i pressade situationer. Du är analytisk, kommunikativ och pedagogisk och har en fallenhet för att planera och organisera. Du arbetar med helhetssyn och motiveras av att tillsammans med andra ta ansvar för utvecklingen av Kustbevakningens hela verksamhet. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och förmågor. Som en del i urvalsprocessen kommer tester att användas. Villkor Anställningen är tillsvidare och kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Tillträde 2025-10-01 eller enligt överenskommelse. Annonsering kommer pågå under semestermånaderna, och vi beräknar påbörja urval av kandidater i början av augusti. För anställning krävs svenskt medborgarskap, godkänt drogtest samt säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen. För rollen krävs även godkännande från Transportstyrelsen som Accountable Manager. Kustbevakningen erbjuder möjlighet till utbildning inom detta. Kustbevakningen medverkar i utlandsuppdrag och internationella insatser. I anställningen ingår därför en skyldighet att tjänstgöra utomlands i de fall det krävs för verksamheten. Vid tillsvidareanställning medföljer även en skyldighet att krigsplaceras. För att underlätta hanteringen av ansökningar tar vi in samtliga ansökningar i samma annons. För att söka tjänsten, klicka här: Sök tjänsten här Övrigt För att kvalitetssäkra och effektivisera rekryteringsarbetet använder vi ett elektroniskt ansökningsformulär i samarbete med Varbi för samtliga lediga jobb. Fyll i din ansökan så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Kustbevakningen är en statlig myndighet och det innebär att uppgifterna som du lämnar till oss kan komma att lämnas ut enligt offentlighetsprincipen. Normalt gäller ingen sekretess för de uppgifter som behandlas i databasen. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. Inför rekryteringsarbetet har Kustbevakningen tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Skogskonsulent till Sörmland-Örebros distrikt
Skogsstyrelsen
Specialister och rådgivare inom skogsbruk

Beskrivning Vi söker dig som vill arbeta med områdesskydd och naturvårdande skötsel med placering inom Sörmland-Örebros distrikt. Du behövs i vårt arbete med att verkställa riksdagens uppsatta skogs- och miljöpolitiska mål samt miljömålet Levande skogar. Du kommer att ingå i ett team med andra erfarna skogskonsulenter inom naturvård och områdesskydd. Du kommer ha mycket kontakter med markägare och aktiva inom skogsbruket, men även med andra intressenter kopplat till skogen. Som skogskonsulent får du ett jobb med varierande och stimulerande arbetsuppgifter samt möjlighet till kompetensutveckling. I arbetet ingår Du kommer främst att jobba med områdesskyddsfrågor som naturvårdande skötsel inom befintliga biotopskyddsområden och naturvårdsavtal, men även bildande och förvaltning av områdesskydd. I arbetsuppgiften innefattas att genomföra naturvärdesbedömningar. Arbetet utförs på kontoret och i fält. Arbetet innebär kontakter med skogsägare, andra aktiva inom skogsbruk liksom berörda myndigheter och organisationer. Beroende på din kompetens, inriktning och verksamhetens behov kan även annat arbete bli aktuellt. Exempel på det kan vara naturvärdesbedömningar eller kurser på uppdrag, inventeringar eller medverka i rådgivningsaktiviteter. I arbetet kan du behöva arbeta över ett större geografiskt område vilket kan innebära längre resor och övernattning. Som medarbetare på Skogsstyrelsen förväntas du bidra till utveckling av vår verksamhet. Kvalifikationer Du har antingen högskoleutbildning inom biologi, eller motsvarande, samt goda skogliga kunskaper alternativt en skoglig högskoleutbildning och goda kunskaper inom naturvård. Meriterande är erfarenheter av inventering av skogliga naturvärden och NVI enligt svensk standard samt goda artkunskaper. Det är även meriterande om du har erfarenhet av naturvårdande skötsel av skogar med mycket höga naturvärden eller arbete med områdesskydd. Vi värdesätter goda kunskaper inom IT/GIS.  Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt kan på ett okomplicerat sätt bemöta och föra dialog med människor i olika situationer. Du är ansvarstagande, initiativrik, har god samarbetsförmåga och kan jobba självständigt mot uppsatta mål på ett strukturerat sätt.  Du har en värdegrund och integritet som gör att du kan identifiera dig med de krav som rollen som statsanställd förutsätter. B-körkort för manuellt växlad bil är ett krav. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder en tillsvidareanställning på 100% som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde sker snarast eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning, distansarbetsavtal och förtroendearbetstid. Stationering i Nyköping, Örebro eller Lindesberg. Välkommen med din ansökan senast 17 augusti via https://skogsstyrelsen.varbi.com/se/what:job/jobID:839640/! Det här är Skogsstyrelsen Skogsstyrelsen är en myndighet för frågor som rör skog. Vår vision är Skog till nytta för alla. Vår uppgift är att verka för att skogen sköts så att vi kan nå de skogspolitiska mål som riksdagen har beslutat. Vi finns i hela landet med kontor från Pajala i norr till Hässleholm i söder. Huvudkontoret finns i Jönköping. Tillsammans arbetar vi för att vår myndighet ska vara en vänlig arbetsplats där alla medarbetare trivs, utvecklas och vill stanna kvar. Allt vårt arbete vilar på den statliga värdegrunden. Som nyanställd genomförs din introduktion i tre steg kompletterat med utbildningar som stärker dig som anställd såväl på Skogsstyrelsen som statsanställd. Vi har en ledaridé med följande värdeord: gemenskap, respekt, ansvar och nyfikenhet. Oavsett om du är ledare eller inte, hoppas vi att du delar dessa värdeord med oss.  Extra arbetsförmåner som kan göra stor skillnad för dig. Vi hoppas du kommer att trivas hos oss! Är du nyfiken eller har en fråga, tveka inte att höra av dig om du inte finner svar på vår hemsida: https://skogsstyrelsen.se/om-oss/ samt https://skogsstyrelsen.se/om-oss/var-verksamhet/jobba-hos-oss/ Välkommen till Skogsstyrelsen!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Personlig assistent - Timvikarie
Futura Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi timvikarier ( kvinnor) som kan hoppa in vid behov och arbeta med en vuxen brukare som behöver fysisk assistans och kognitivt stöd. Brukaren värdesätter en stabil och trygg person som har en naturlig förmåga att läsa av situationer och kan anpassa sitt bemötande. Du är självgående, strukturerad och kan ta ansvar i en roll där du arbetar ensam. Samtidigt ska du vara social och ha humor. Du behöver också vara lyhörd och inkännande för att kunna tillgodose brukarens behov av både stöd och självständighet. Arbetet kräver att du oavsett ålder har livserfarenhet med en naturlig pondus och är trygg i dig själv. Du behöver vara flexibel och anpassningsbar för att kunna hantera förändringar och nya situationer. Om tjänsten Arbetstiderna varierar över dygnets alla timmar (sovande jour). Ensamarbete hos brukaren. Pälsdjur finns i hemmet. Arbetsuppgifter: Fysisk assistans i vardagen (ex. förflyttning, personlig hygien). Kognitivt stöd och hjälp att skapa struktur. Hushållssysslor och matlagning. Fritidsaktiviteter och promenader. Intervjuer och tillsättning av tjänsterna kommer att ske kontinuerligt. Välkommen med din ansökan!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Verksamhetsutvecklare digitalisering
REGION SÖRMLAND
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Region Sörmland IT (RSIT), Eskilstuna eller Nyköping Om oss Region Sörmland IT (RSIT) består av cirka 150 medarbetare fördelade på tre orter: Nyköping, Eskilstuna och Katrineholm. Vi är huvudleverantör av IT-tjänster till hela Regionen och levererar kompletta lösningar inom systemutveckling, arkitektur, projektledning, förvaltningsstyrning, test, drift, infrastruktur, telefoni och mycket mer. Vårt uppdrag är att stödja verksamheten med moderna, säkra och användarvänliga IT-lösningar. Vi söker nu en verksamhetsutvecklare inom fokusområdet automation till enheten utveckling & grunddata. Där jobbar vi med områden som processautomation, systemintegration, generell systemutveckling, Business Intelligence samt grunddata. Tillsammans med oss kommer du att få vara med och bidra inom ett viktigt och dynamiskt leveransområde. Vi verkar för en god och trivsam arbetsmiljö där det finns möjlighet att växa och utvecklas samt skapa värde för regionen. Enhet utveckling & grunddata ingår i verksamhet digitalisering och förvaltning vilken består av enheterna; digitalt verksamhetsstöd vård, digitalt verksamhetsstöd, utveckling & grunddata, projekt samt arkitektur. Dina arbetsuppgifter Du är delaktig i att driva transformationen mot en mer digital och automatiserad region genom arbete i gränslandet mellan teknik och verksamhet. Ditt uppdrag är att driva arbetet inom automationsområdet framåt tillsammans med våra olika verksamheter, d v s identifiera och realisera förbättringsmöjligheter med ambitionen att minimera andelen manuellt arbete genom automatisering och digitalt stöd. Vi tror att du rör dig mycket ute i vår verksamhet och berättar om vilka möjligheter vi har utifrån tekniska möjligheter. Exempel på arbetsuppgifter och ansvar: • Kartlägga och analysera processer inom regionens olika verksamhetsområden. • Hitta kandidatområden och arbeta med att utveckla dessa vidare till färdiga lösningar tillsammans med övriga kollegor inom RSIT alternativt på egen hand. • Initiera, driva och utföra förbättringsarbete med hjälp av tillbörlig teknik såsom RPA, AI, integrationer och andra lämpliga lösningar. • Implementera automatiseringslösningar som förenklar medarbetarnas, verksamheters och invånarens vardag. • Utforska användningen av AI-verktyg och ny teknik i en regional kontext. • Bidra till förändringsledning och kompetensutveckling inom automationsområdet. • Fungera som en brygga mellan IT och verksamheten, med fokus på nytta och genomförbarhet. Utöver detta deltar du i förbättringsarbete gällande arbetsprocesser, automatisering och teknik inom vår verksamhet. Din kompetens • Kunskap och erfarenhet inom områden som systemutveckling, automation, systemintegration och AI. • Erfarenhet av att driva teknikprojekt i nära samarbete med verksamhet/kund. • Kunskap om att utveckla assistenter/agenter i Microsoft Copilot eller liknande verktyg. • Erfarenhet av arbete med RPA-plattformar, exempelvis produkter som UiPath. • Kommunikativ förmåga – du kan översätta teknik till konkret verksamhetsnytta. • Ett konsultativt arbetssätt och förmåga att bygga goda relationer med olika intressenter. • Erfarenhet av verksamhetsutveckling inom offentlig sektor eller annan komplex organisation är meriterande. Vi tror att du har ett stort engagemang för IT och vill bidra till att leverera effektiva, stabila och säkra lösningar som skapar nytta och trygghet för våra olika verksamheter inom regionen. Du är lösningsorienterad, strukturerad och har förmåga att ta idéer från behov till effekt, du vågar ta egna beslut. Bemötande och verksamhetsfokus är viktiga beståndsdelar i jobbet varför dina personliga egenskaper är speciellt viktiga. Vi tror att du har en relevant utbildning med inriktning mot data/IT, systemvetenskap, teknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort är Eskilstuna eller Nyköping. Möjlighet till flexibelt arbete finns, i samråd med chef kan du jobba på distans när arbetet så tillåter. Information om tjänsten lämnas av Enhetschef utveckling & grunddata, Jan Laestander, [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Region Sörmland IT! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-08-03. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Utbildningssäljare inom elsäkerhet

Om oss Trainor är ett expansivt företag med globala ambitioner. Nu söker vi en senior Key Account Manager för att stärka vårt säljteam. Har du erfarenhet inom teknisk försäljning, en affärsinriktad inställning och förmågan att skapa relationer? Då kan du vara den vi letar efter! Om företaget Vi är stolta över att vara ledande i Norden inom elsäkerhetsutbildning Trainor är Nordens största utbildare inom elsäkerhet och marknadsledande inom eLearning. Med över 30 års specialistkunskap och ett brett utbud av både digitala och lärarledda kurser driver vi branschens utveckling och erbjuder moderna utbildningslösningar. Det gör oss till en pålitlig partner för svenska, nordiska och internationella företag inom många olika branscher. Trainor är en del av Apave Group, en internationell koncern med 14 000 anställda och över 150 års erfarenhet av hantering av tekniska-, miljömässiga-, mänskliga- och digitala risker. Dina arbetsuppgifter • Som utbildningssäljare kommer du att ansvara för att driva rådgivande försäljning av utbildningar och digitala administrationslösningar inom elsäkerhet och arbetsmiljö. • Du kommer ansvara för att både utveckla befintliga samt skapa nya relationer till framtida kunder. • Tillsammans med dina kollegor på sälj och Trainor experter kommer du ta fram fina utbildningserbjudanden för Sveriges elektriker. Din profil • Du har någon form av elbakgrund • Du har erfarenhet av försäljning av utbildningar eller liknande. • Du är en skicklig relationsbyggare som trivs med att samarbeta nära våra kunder och samarbetspartners. • God kommunikationsförmåga i tal och skrift både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av • Tekniska kommittéer inom elsäkerhet • Utbildning inom el • Praktiskterfarenhet inom el Ansökan Tjänstgöringsort Sundsvall, Stockholm, Nyköping eller Göteborg I denna rekrytering samarbetar Trainor med Clockwork som hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chefsrekryterare, Andreas Krasser på tfn 070-8215332 Om oss Clockwork rekryterar och bemannar över hela Sverige. Med stora upparbetade kandidatnätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Läs mer om vår resa: www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering

2 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
National Sales Manager, Secure Meters
Addilon Professionals AB
Försäljnings- och marknadschefer

Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Kort om rollen Som Kundansvarig i Norden hos Secure Meters är din primära uppgift att etablera och vårda affärsrelationer med nya kunder och du ansvarar för hela försäljningscykeln av våra produkter. Våra lösningar omfattar både hårdvara och mjukvara. Rollen innefattar prospektering, presentationer, förhandlingar och att stänga affärer som möter specifika kundbehov inom energimätning och el-kvalitet. Du kommer också att spela en viktig roll i att driva affärsstrategin för att identifiera och hitta nya möjligheter genom flera partners och kanaler. Om du vill ta ansvar för en bred försäljningsportfölj i en tekniskt avancerad miljö är detta rätt roll för dig! Arbetsuppgifter - Etablera och vårda relationer med befintliga och nya nordiska kunder. - Driva hela försäljningsprocessen från prospektering till avslut. - Presentera tekniska lösningar inom både hårdvara och mjukvara. - Utveckla samarbeten med partners och nyckelkunder. - Skräddarsy produkt- och tjänstepaket för optimalt resultat. - Skapa och följa upp strategiska planer tillsammans med ledningen. - Rapportera prognoser och resultat i Salesforce och andra system. - Representera Secure Meters på branschmässor och nätverksevent. Kvalifikationer - Civil- eller högskoleingenjör inom elektroteknik eller närliggande. - Minst 3–5 års erfarenhet av teknisk försäljning inom energi. - Dokumenterad vana av värdebaserad försäljning och långa säljcykler. - God förmåga att utbilda och guida kunder i tekniska lösningar. - Erfarenhet av CRM (gärna Salesforce) och Office 365. - Flytande svenska och engelska, i tal och skrift. Personlighet - Självständig och proaktiv med starkt driv. - Resultatorienterad och tålmodig i långsiktiga processer. - Lyhörd och kreativ vid behovsanalys. - Relationsbyggande med fokus på långsiktig framgång. - Strukturerad och skicklig i projektplanering. Erbjudande Hos oss på Secure Meters får du en tekniskt inriktad och kundnära roll på ett företag som befinner sig i en spännande expansiv fas. Vi erbjuder: - Goda utvecklingsmöjligheter både inom din roll och på företaget, där du kan forma din karriärväg. - En familjär atmosfär med cirka 10 medarbetare i Sverige, samtidigt som du är en del av ett globalt företag med över 6 500 anställda. - Möjligheten att resa både inom Sverige och internationellt, där du skapar värdefulla kontakter och bygger långsiktiga relationer. - Generösa förmåner och en flexibel arbetsmiljö som gör det möjligt att balansera arbete och fritid på ett hållbart sätt. Om Secure Meters Secure Meters är ett globalt företag som erbjuder avancerade lösningar för mätning, övervakning och hantering av energiförbrukning. Med över 6 500 medarbetare världen över är vi en ledande aktör inom energisektorn och arbetar nära våra kunder för att skapa hållbara, effektiva och innovativa lösningar för eldistribution och transmission. Vårt mål är att bidra till en smartare och mer hållbar energianvändning, där våra produkter och tjänster hjälper kunder att fatta bättre beslut om sin energiförbrukning. Genom kontinuerlig teknisk utveckling och kundanpassning fortsätter vi att ligga i framkant av branschen. Vill du veta mer om vår verksamhet och hur vi driver utvecklingen inom energisektorn? Besök oss på www.securemeters.com för att ta del av våra innovativa produkter, lösningar och vårt engagemang för en hållbar framtid. Välkommen att bli en del av vårt framgångsrika team och bidra till Secure Meters fortsatta tillväxt och utveckling! Ansökan Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev på engelska) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Musiklärare till område C, Rosenkälla skola och till område D, Stigtomta sk
Nyköpings kommun
Grundskollärare

Division Utbildning har över 1900 medarbetare och tillsammans arbetar vi för att ge barn, ungdomar och vuxna en bra utbildning. Vårt fokus är att stimulera elevernas lärande och utveckling utifrån deras egna förutsättningar. Hos oss finns några av samhällets viktigaste tjänster och du kan vara säker på att ditt arbete kommer att spela en stor roll i många människors liv. Vi ansvarar bland annat för 31 förskolor,17 grundskolor, anpassad grundskola, Nyköpings gymnasium, anpassad gymnasieskola samt vuxenutbildning på Campus Nyköping. ARBETSUPPGIFTER Vi söker lärare som vill vara med och göra skillnad för eleverna i deras livslånga lärande. Vi arbetar utifrån skolans läroplan och använder digitala verktyg i arbetet med pedagogisk dokumentation. Vi söker en musiklärare som vill vara med och göra en positiv skillnad för eleverna i deras livslånga lärande. Vår verksamhet genomsyras av ett positivt synsätt och vi har en stark tilltro till elevernas förmåga. Tjänstens omfattning är sysselsättningsgrad 4050%. Du kommer arbeta på Stigtomta skola, åk 46 samt på Rosenkälla skola åk 4-6. Du kommer att driva ämnesinriktningen i musik och vi ser gärna tidigare erfarenhet inom låg- och mellanstadieundervisning. KVALIFIKATIONER Du har lärarlegitimation med inriktning musik. Du har en klar pedagogisk insikt och har förmåga att omsätta läroplanens mål i ditt arbete. Du är en närvarande och medforskande pedagog som utmanar och stimulerar eleverna till utveckling. En stark tro på samarbete som en framgångsfaktor för den pedagogiska utvecklingen är en självklarhet för dig. Från och med 1 december 2013 gäller legitimationskrav vid tillsvidareanställning. Bifoga din legitimation i din ansökan. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat byggs Ostlänken som är en 16 kilometer ny dubbelspårig järnväg mellan Järna och Linköping. Det byggs också nya resecentrum: ett i centrala Nyköping och ett vid Stockholm Skavsta flygplats. Utvecklingen kommer att påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •Denna tjänst kan komma att krigsplaceras i kommunens krigsorganisation vilket innebär att kommunen säkerställer tjänsten vid höjd beredskap. •För denna tjänst kan en säkerhetsprövning komma att göras enligt säkerhetsskyddslagen. •Tester i tidigt urval kan komma att användas i denna rekrytering. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Inom vår verksamhet gäller lagen om registerkontroll (SF 2000:873). Ytterligare information ges i samband med eventuellt anställningserbjudande. •Kontroll av lärarlegitimation görs hos Skolverket. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal. #LI-Onsite

2 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Chef Bygg- och Projektledning Nyköping
Arqly Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Om oss Arqly är din partner inom arkitektur, byggledning, projektledning och konstruktion. Tillsammans med våra uppdragsgivare skapar vi inspirerande, vackra och smarta byggnader, hållbara för generationer. Hos oss på Arqly är vi 60 stycken konsulter som jobbar för att våra kunders visioner ska bli verklighet. Vi har funnits sedan 1975 och verkar under namnet Arqly. Arqly tar ansvar för helheten i projektet och dess omvärld. Vi planerar, leder och samordnar alla steg, ända fram till mål. Speciellt skickliga är vi på att leda stora, komplexa projekt men vi jobbar även i mindre projekt. Alltid med samma engagemang. Vi söker nu efter en driven chef till Nyköping, redo att anta nya utmaningar och se möjligheter. Kontoret i Nyköping ligger längs med Nyköpingsån på Sankt Annegatan och där jobbar idag närmare 10 medarbetare. Arbetsuppgifter I rollen som enhetschef kommer du att leda ett team med närmare tio medarbetare med gedigen kompetens inom framför allt projekt- och projekteringsledning, byggledning och besiktning. Vi har långsiktiga samarbeten med både privata och offentliga kunder. Våra uppdrag är allt från mindre anpassningar till stora komplexa projekt. Vi söker en affärsmässig och relationsskapande ledare. Som enhetschef på Arqly kommer du ha en central och betydelsefull roll i företaget. Arbetet innebär ansvar för verksamheten i Nyköping, och du jobbar också aktivt inom ditt kompetensområde i våra kunduppdrag. Vi tror att du förutom att vara ledare är erfaren byggledare, projektledare, eller liknande inom branschen. Rollen innefattar - Att utveckla och forma Arqly i Nyköping - Personalansvar - Resultatansvar - Kund och marknadsansvar - Bygg- och projektledningsuppdrag - Att tillsammans med ledning och enhetschefer i övriga Sverige utveckla hela Arqly Placering Du utgår från vårt kontor i Nyköping. Formella krav - Relevant högskole- eller universitetsutbildning, alternativt likvärdig erfarenhet förvärvad från yrkeslivet - Meriterande om du har erfarenhet ifrån en ledande befattning som projektledare eller chef i bygg- eller fastighetsbranschen - Du har ett brett kontaktnät i Södermanland och är van och bekväm med att bygga och vårda kundrelationer, bygga starka team och knyta nya kontakter. - Du är affärsmässig, driven, noggrann, strukturerad, stresstålig och med en hög social förmåga - Svenska flytande i tal och skrift - Engelska god förmåga i tal och skrift Vi jobbar i stor utsträckning mot industrin, så vana därifrån är meriterande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Nyköping Lön: Individuell lönesättning Sista ansökningsdag: 30 juli 2025, urval görs löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vid frågor kontakta: Affärschef Marie Westerholm, 0707 84 26 04, [email protected] eller VD Fredrich Strand 070 784 26 51, [email protected] På Arqly jobbar vi utifrån den fina kombinationen av att vara: Engagerad, Professionell och Kreativ – med en tillvaro i Balans. Det här är vår filosofi, The Arqly Way. https://www.arqly.se/

2 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Hemstädare Nyköping 75-100%

Vi söker nu en ny stjärna till vår avdelning i Nyköping som vill arbeta med hemstädning och kan börja omgående. Vi söker dig som har: -Ett öga för detaljer -Erfarenhet av städbranschen sedan tidigare, viktigast är dock inställningen! -Kan uttrycka sig på svenska Om tjänsten: -75 % fastanställning med möjlighet att jobba extra upp till 100%. -Arbetstider: Mån-fre, dagtid -Lön: enligt kollektivavtal -Arbetsuppgifter: Hemstädning -Start: Omgående Ansökan: Du är varmt välkommen att mejla ditt CV och en kort beskrivning av dig, till [email protected]. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025