Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision!
AquaClean Tech Sverige AB
Företagssäljare

Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision! Vi på AquaClean Tech söker just nu demonstratörer för att utöka vårt team. Vi har idag vårt huvudkontor i Västerås med filialkontor i Uppsala. Vi växer hela tiden och behöver därför fler drivna demonstratörer för att kunna täcka de orter där vi inte jobbar just nu. Hos oss jobbar man med att demonstrera en städutrustning som heter Roboclean. Den är ledande inom sin teknik idag. Produkten kan allt från luftrening, sanering, Rekond m.m Man utgår från hemmet och åker på förbokade kundbesök. Vid ett besök har man alltid betalt, vid försäljning givetvis mer. Det finns inget lönetak. Krav på att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Pga av detta så har man som säljare ett kostnadsavdrag på 40% av sin lön som är beviljat av skatteverket. Då man kan påverka sitt eget schema varje vecka så söker vi både heltid och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobbet för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Idrottslärare på Mikaeliskolan

Mikaeliskolan söker en ny idrottslärare från augusti 2025. Tjänsten är på 65% och omfattar undervisning i klasserna åk 3-9. Vi ser helst att du är behörig lärare eller har relevant utbildning. Du brinner för idrott, dans och rörelse och jobba med barn och ungdomar. Vi är en waldorfskola och intresse i pedagogiken är ett krav. Du jobbar självständigt och har erfarenhet av bedömning av elever.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kvalitetsadministratör till Saab i Linköping, Nyköping, Arboga
SAAB AB
Planerare och utredare m.fl.

Vi tror att framsteg och möjligheter skapas bäst tillsammans. Välkommen till en plats där samarbete gör skillnad. Din roll I rollen som Kvalitetsadministratör blir du en del av affärsenheten Aviation Services kvalitetsstab. Kvalitetsstaben består i dag av ca 30 medarbetare fördelade på tre sektioner. Staben tillhandahåller Kvalitetsroller både inom våra luftfartstillstånd och våra övergripande Kvalitetsledningssystem, ISO9001, EN9110. För att avlasta och stötta staben förstärker vi nu med en administrativ roll. Arbete i våra olika stödsystem är en naturlig del av dina arbetsuppgifter. Du förväntas även bidra i arbetet med utveckling och förbättringar av administrativa rutiner och processer samt att kunna ge stöd till oerfarna kollegor. Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och innehålla bl.a: * Ansvara för allmän avdelningsadministration * Stötta staben med resebokningar * Boka och organisera interna konferenser * On-boarding (utbilda och leda nyanställda) * Administrera behörighetsansökningar * Administrera utbildningsregistreringar * Hantera inköpsbehov för staben * Stötta både staben och verksamheten i dokumenthantering * Redaktörsarbete på intranätet I din roll kommer du ha kontakter med många olika funktioner inom Saab. Det finns stora möjligheter att utveckla din roll och arbetsuppgifter utifrån eget driv och intresse. Vi välkomnar dig till ett arbete i en expansiv verksamhet med spännande utmaningar i ett härligt, prestigelöst, kompetent och engagerat team. Din profil Vi söker dig som är utåtriktad, välorganiserad och driven. Du räds inte att ta dig an större komplicerade uppgifter. Vi ser att du är flexibel, kan utföra dina uppgifter på ett proaktivt sätt och har lätt att kommunicera och samarbeta. Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. * God IT- och systemförståelse * Serviceorienterad * Förmåga att arbeta strukturerat med god dokumentationsförmåga * Erfarenhet av självständigt arbete * Positiv inställning med intresse för ny teknik, ordning & reda, processer * Goda kommunikationsförmågor i tal och skrift på svenska och engelska * Goda kunskaper i Office-paketet Tjänsteresor inom Sverige förekommer så körkort med behörighet B är ett krav. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, det medföra krav på visst medborgarskap. Vad du blir en del av Aviation Services är en affärsenhet inom affärsområdet Aeronautics. Vi arbetar i huvudsak med supportlösningar inom civil och militär luftfart. Det innebär bland annat underhåll och modifieringar av helt luftfartyg, underhåll av komponenter, utveckling och framtagning av materiel och tjänster kopplat till underhåll och operation av luftfartyg. Vi finns på många orter inom Sverige, men har även en omfattande internationell verksamhet. Inom Aviation Services funktion Stab Kvalitet arbetar vi med att vidmakthålla och utveckla affärsenhetens verksamhetsledningssystem samt ge kvalitetsstöd till våra verksamheter. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 23 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här. Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Skicka in din ansökan redan idag - vi ser fram emot den! Placeringsort: Nyköping, Linköping eller Arboga Kontaktinformation: Ingela Mellword, rekryterande chef E-mail: [email protected]

8 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Säljare till Kinnarps i Nyköping
Thread AB
Företagssäljare

Bli en nyckelspelare för framtidens hållbara arbetsmiljöer – Kinnarps Nyköping söker Säljare Vill du vara med och förändra en hel bransch? Marknaden skriker efter hållbara lösningar – och vi på Kinnarps tar ledningen. Nu söker vi dig som vill kombinera affärer med värderingar – och jobba med ett av marknadens mest respekterade erbjudanden. Hos oss får du chansen att göra verklig skillnad – för människor, organisationer och miljö. Om oss – Kinnarps i NyköpingKontorsfackhandlarna i Nyköping AB är ett privatägt bolag som verkar under det starka Kinnarps-varumärket. Vi täcker Nyköping, Oxelösund, Trosa och Gnesta – en expansiv region där efterfrågan på hållbara, genomtänkta arbetsmiljöer växer snabbt. På Gumsbacken i Nyköping har vi ett modernt showroom som vi delar med Gibon Nyköping. Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar för kontor, utbildning och vård. Sedan 1942 har vi kombinerat kvalitet, ergonomi och design med ett genuint miljötänk. All tillverkning sker i Sverige och vi verkar i över 40 länder. Vad erbjuder rollen?Det här är en säljroll med stor variation och mycket frihet. Du är med och driver vår affär lokalt, från första kundkontakt till färdig leverans. Du rapporterar till vår lokala VD och arbetar nära såväl kollegor som projektledare, inredare och leverantörer. Rollen innebär att: Du proaktivt säljer värdeskapande helhetslösningar inom arbetsplatsdesign – från ergonomiska kontorsmiljöer till skolor och omsorgsmiljöer. Du identifierar behov, håller presentationer, tar fram lösningsförslag tillsammans med våra inredare och följer affären hela vägen i mål. Du bearbetar både befintliga och nya kunder, framför allt beslutsfattare inom offentlig och privat sektor. Du bidrar till att våra kunder skapar hållbara och inspirerande miljöer där människor trivs och presterar. Du arbetar i ett team med högt i tak, prestigelös kultur och en inkluderande anda. Vi erbjuder: Ett starkt och hållbart varumärke i ryggen. Ett erfaret, värderingsstyrt team i Nyköping. Möjlighet att kombinera affärer med kreativitet, samhällsnytta och långsiktiga relationer. Friskvårdsbidrag erbjuds efter avslutad provanställning. En sund balans mellan arbete och privatliv. Vem är du? Du är driven och affärsmässig – men också nyfiken, relationsskapande och passionerad kring hur människor arbetar och mår. Du kanske inte har sålt inredning tidigare, men du har ett öga för färg, form och funktion. Du kanske: Gillar smart design och inspireras av arkitektur och ergonomi. Följer trender inom kontor, hemarbete eller arbetsmiljö. Du känner troligen igen dig i detta: Du har erfarenhet av försäljning, gärna B2B, och trivs med att jobba långsiktigt med dina kunder. Du är strukturerad och målinriktad – du planerar, följer upp och är uthållig. Du är kommunikativ och trygg i att presentera idéer och lösningar i personliga möten, exempelvis i vårt showroom eller runt ett fikabord. Du är lösningsorienterad och har förmågan att förstå kundens behov – ofta innan de själva gör det. Meriterande: Erfarenhet av försäljning till offentlig sektor eller projektbaserad försäljning. Vana att jobba i CRM-system. Intresse för eller erfarenhet av inredningsprogram eller designverktyg. Du har: Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B-körkort. Varför välja Kinnarps? Till skillnad från många andra aktörer säljer vi inte bara möbler – vi skapar helhetslösningar som ger långsiktigt värde för våra kunder. Våra kunder ska uppleva ett ökat värde i sin verksamhet när de samarbetar med oss. Vår kunskap guidar dem till hållbara inköp och inkluderar ergonomi, ekonomi, arbetsmiljö och miljö. Vi är certifierade enligt ISO 9001 och 14001, vilket innebär att vi arbetar systematiskt med förbättringar – både internt och för våra kunder. Med svensk produktion, ett starkt hållbarhetsfokus och ett gediget helhetstänk hjälper vi våra kunder att bygga smarta, vackra och funktionella arbetsmiljöer. Du får jobba med något som betyder något – och du får växa tillsammans med oss. Ingen dag är den andra lik. Placeringsort:Nyköping, med kundmöten i närområdet. Körkort krävs. Anställningsform och förmåner: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Arbetstid: Kontorstider, med viss flexibilitet Kollektivavtal: Ja Friskvårdsbidrag: Ja (efter provanställning) Vill du skapa framtidens arbetsmiljöer tillsammans med oss? Välkommen att höra av dig – vi intervjuvar löpande och ser fram emot att lära känna dig! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
3 december 2025
Teamchef Kommunikation till Cyclife Sweden AB
2Complete AB
Informations-, kommunikations- och PR-chefer

Vill du vara med och forma framtidens kommunikationsstrategi i ett växande företag med höga ambitioner? Cyclife söker nu en strategisk och operativ Teamchef inom Kommunikation som vill ta ett helhetsansvar för Cyclifes interna och externa kommunikation. Vad erbjuder vi? Stort miljöperspektiv Förskottssemester 48 arbetsfria timmar per år utöver de röda dagarna Arbetstidsförkortning 24 timmar per år Maximerat friskvårdsbidrag på 5000 kr Fri tillgång till lokalt gym Subventionerat pris på lunchkuponger på lokal restaurang Laddstolpar för laddning av elbil eller laddhybrid Flexibla arbetstider/ Hybrid. Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen (Électricité de France), en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. Cyclife är i en stor tillväxtfas och bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping och är dag ett bolag med drygt 220 anställda. Företaget har världsunik specialistkompetens rörande avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras radiologiska verksamhet. Den svenska anläggningen är belägen i skärgården utanför Nyköping. Cyclifes ambition är säkerhet kombinerat med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom en hög grad av återvinning. Mer information ges vid personlig kontakt.   Vem söker vi?  Relevant akademisk utbildning inom kommunikation, PR, marknadsföring eller liknande Flera års erfarenhet av kvalificerat kommunikationsarbete Erfarenhet av att arbeta med både intern och extern kommunikation God förståelse för digitala kanaler och sociala medier Förmåga att bygga relationer och samarbeta med olika delar av organisationen Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, på svenska och engelska Förmåga att arbeta proaktivt och självständigt samt driva flera processer parallellt God datorvana och kunskap i MS Office och Adobe Creative Cloud (CC) B-körkort. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av ledande roll på en kommunikationsavdelning Har erfarenhet av fotografering och filmning samt foto- och videoredigering Har erfarenhet av att planera och samordna mässor/event God franska i tal och skrift. Vi söker dig som är en trygg och självgående ledare med erfarenhet av strategiskt kommunikationsarbete. Du har ett starkt intresse för både intern och extern kommunikation och trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med långsiktig utveckling. Som person är du relationsskapande, strukturerad och flexibel. Du har ett positivt mindset och motiveras av att göra skillnad, både i det dagliga arbetet och i organisationens övergripande utveckling. Du hanterar ett högt tempo och många kontaktytor med trygghet och engagemang. Du är van att ta initiativ, arbeta proaktivt och driva frågor framåt.   Vad innebär rollen?  Strategiskt ansvar för företagets kommunikation, både internt, externt och mot kund. Utveckla och implementera PR- och kommunikationsstrategier. Säkerställa tydlig, konsekvent och målgruppsanpassad kommunikation. Leda och utveckla internkommunikationen för att stärka kultur och informationsflöde. Ansvara för medierelationer, varumärkesbyggande, marknadsföring och kriskommunikation. Driva digital kommunikation och närvaro i sociala medier. Företräda företaget i externa sammanhang och driva initiativ framåt. Som Teamchef Kommunikation leder du och har personalansvar för kommunikationsteamet som består av en kommunikatör. Du arbetar nära affärsområdeschefen och ledningen för att säkerställa att kommunikationsinsatserna stödjer företagets övergripande strategi och mål. I rollen rapporterar du till affärsområdeschef för HR & kommunikation och ansvarar för att bygga upp en proaktiv, samordnad och målgruppsanpassad kommunikationsstruktur. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetsintervju där ekonomisk stabilitet är ett krav. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser hos Cyclife Sweden AB. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Radiofysiker till Cyclife
2Complete AB
Övriga civilingenjörsyrken

Vill du arbeta på en världsledande, unik anläggning med hantering av kärntekniskt avfall? Motiveras du av att vara med och skapa en hållbar framtid? På Cyclife får du detta och dessutom möjligheten att vara en del av ett otroligt kompetent team, arbeta aktivt med kund samt vara en viktig spjutspetskompetens i bolaget. Vad erbjuder vi?  Stort miljöperspektiv Förskottssemester 48 arbetsfria timmar per år utöver de röda dagarna Arbetstidsförkortning 24 timmar per år Maximerat friskvårdsbidrag på 5000 kr Fri tillgång till lokalt gym Subventionerat pris på lunchkuponger på lokal restaurang Laddstolpar för laddning av elbil eller laddhybrid Flexibla arbetstider/ Hybrid. ”Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen (Electricitet De France), en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. Cyclife är i en stor tillväxtfas och bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping och är idag ett bolag med 220 anställda. Företaget har världsunik specialistkompetens rörande avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras radiologiska verksamhet. Den svenska anläggningen är belägen i skärgården utanför Nyköping. Cyclifes ambition är säkerhet kombinerat med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom en hög grad av återvinning.” Vem söker vi? Vi vill att du har: Relevant eftergymnasial utbildning Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift B-körkort Högt meriterande med tidigare branscherfarenhet men inget krav. Vi söker dig som är strukturerad och noggrann, med ett starkt fokus på att leverera högkvalitativt stöd till hela organisationen. Du har en serviceinriktad inställning och trivs med att hjälpa andra, vilket gör dig till en uppskattad resurs i samarbete med olika delar av verksamheten. Vidare är du trygg i din kompetens, vilket innebär att du vet vad som krävs i olika situationer och vågar ta välgrundade beslut när det behövs. Din sociala förmåga, som går hand i hand med din serviceinriktade natur, gör att du lätt skapar goda relationer och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vad innebär rollen?         I rollen som radiofysiker har du en bred kontaktyta med varierande vardag, en specialist med kunden i fokus. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och utmanande. Det kan t.ex. vara: Teknisk rådgivare i marknadsarbete kring nya analysmetoder Riskbedöma föreslagna metoder Utvärdera och rapportera gammaspektrometriska mätningar Definiera analysbehovet i en kundorder Vara ett stöd till organisationen i nuklidberäkningar som behövs i produktions-och transporthänseende Kvalitetssäkra beräkningar som används vid aktivitetsbestämning Sätta upp energikalibreringar för gamma Felsöka och hantera instrument. Med rätt erfarenhet och kompetens finns möjligheten att bidra till utvecklingen av nya mätgeometrier, där modellering och innovativa lösningar kan vara en del av arbetet. Vidare kan du få en central roll i att säkerställa kvaliteten på och bidra till utvecklingen av radiologisk mätutrustning, vilket är ett viktigt område för verksamheten. Utöver detta kan det finnas möjligheter att arbeta med utbildning inom organisationen, där du delar din kunskap och stärker kompetensen hos kollegor. Du kommer i rollen att tillsammans med ditt team om fem personer vara en mycket viktig funktion för Cyclifes verksamhet och du har stor möjlighet att vara med och påverka utvecklingen framåt.  Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetsintervju där ekonomisk stabilitet är ett krav. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser hos Cyclife Sweden AB. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Kyrkogårdsarbetare, projektanställning 100%
Nyköpings församling
Trädgårdsanläggare m.fl.

Vill du ha ett aktivt arbete i vackra miljöer? Välkommen till oss på Kyrkogårdsenheten i Nyköpings församling! Kyrkogårdsenheten ansvarar för 4 kyrkogårdar, församlingens grönytor och krematoriet. Vi är ca 35 medarbetare under högsäsong. Vi ansvarar för myndighetsutövningen inom begravningsverksamheten. Vi erbjuder nu 3 projektanställningar som kyrkogårdsarbetare, 100%. Arbetsuppgifter Som kyrkogårdsarbetare förväntas du utföra alla förekommande arbetsuppgifter med skötsel och underhåll av våra fyra kyrkogårdar. Det innebär bland annat tjänstgöring vid gravsättning men också rensning av ogräs, skötsel av gravrabatter, gräsklippning, grästrimning, plantering av vår- och sommarblommor, vår/höststädning, beskärningsarbeten och snöröjning. Du kan även komma att arbeta med diverse gräv- och anläggningsarbeten. I tjänsten ingår viss beredskapstjänstgöring vintertid samt helgtjänstgöring vid Allhelgonahelgen Kvalifikationer Då arbetsuppgifterna för denna tjänst kan vara mycket fysiskt ansträngande är en god fysik ett krav, liksom gymnasiekompetens och goda kunskaper i det svenska språket. Arbetet kräver att sökande har B-körkort. Vår arbetsplats präglas av samarbete och respekt, både gentemot kollegor och kyrkogårdarnas besökare. Det är viktigt att du är lyhörd, kan ta emot instruktioner samt att du trivs med och har erfarenhet av att arbeta i team. Du är en problemlösare och har ett flexibelt förhållningssätt gentemot dina kollegor. Du arbetar strukturerat, självständigt och med stor noggrannhet.                                                                                                                                                                      Stor vikt läggs vid personlig lämplighet vid tillsättningen av denna tjänst. Meriterande -Maskinvana av redskapsbärare eller traktor för grönytor -Utbildning och vana av grävning med maskin -Röjsågskort eller god erfarenhet av grästrimmer -Vana vid bilkörning med släpvagn -Erfarenhet av anläggningsarbete Våra förväntningar Du har ett genuint grönyteintresse. Du bidrar med din kompetens och din person till trivseln på vår arbetsplats. Genom lyhördhet, tillit, uppmuntran och nyfikenhet skapar vi tillsammans förutsättningar för att vår verksamhet ska utvecklas och uppskattas av de vi finns till för. Omfattning Heltid, dagtid under projektanställningstiden med tillträde 2025-09-15 och med slutdatum 2027-12-31. Övrigt Individuell lönesättning, månadslön. Provanställning kan komma att tillämpas. Upplysningar lämnas av arbetsledare Eva Hjelm 0155-751 44                  Så ansöker du Ansökningar mottas endast via vår hemsida: www.svenskakyrkan.se/nykoping/arbeta-med-oss - gå in på Lediga tjänster. Intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är den 8 augusti 2025   Foto: Gustaf Hellsing, IKON

9 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Säljare vid behov på Kappahl Nyköping
Kappahl Sverige AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du en social och utåtriktad person med stor passion för mode? Drivs du av att dela den passionen med andra och guida dem för att känna sig som bäst? Kanske är du personen vi söker till tjänsten som säljare i Kappahl Nyköping! På Kappahl jobbar vi utifrån vårt kundlöfte “Fashion fit for life”. Vi tycker att mode ska passa in på livet och för alla människors olika sätt att ta sig an vardagen. Ett mode gjort för att leva i, helt enkelt! Som säljare i en av våra butiker ser du till att ett besök hos oss känns välkomnande, tryggt och inspirerande. En plats dit man gärna kommer tillbaka igen. Med ett varmt bemötande och god initiativförmåga guidar du kunden till långlivade köp och erbjuder en unik kundupplevelse. Målet är att lyssna, känna in och hjälpa dem hitta det där nya favoritplagget som kan användas om och om igen. Kanske har du tidigare jobbat inom service, eller har ett stort intresse av mode och kläder. Du trivs med att jobba i team med härliga kollegor och att stötta andra för att tillsammans nå uppsatta försäljningsmål. Tjänsten är vikariat på h/veckan och på 3 månader med start Omgående. Vi kommer köra intervjuerna löpande och tjänsten kan tillsättas tidigare Mycket har hänt sedan vi började sälja kappor i en källare för snart 70 år sedan. I dag har vi närmare 360 butiker och är en av Nordens ledande modekedjor. Men en sak är sig lik - vårt brinnande intresse för våra kunder. För att kunna kunna följa med på vår utvecklingsresa söker vi dig som är flexibel, lätt kan ändra fokus och prioritera om. Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord – Inclusive, Courageous och Joyful. Ingen dag är den andra lik, och älskar du liksom vi utmaningar och att arbeta i ett högt tempo är det dig vi söker! Vem är du? - Social, utåtriktad och älskar mötet med människor. - Brinner för sälj och service och vill ge kunden den bästa shoppingupplevelsen. - Älskar att jobba i team och samarbeta med andra för att nå mål. - Har stor initiativförmåga och tar ansvar i ditt arbete. - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet inom detaljhandeln eller service. - Du är 18 år eller äldre. Kappahl Group grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med runt 360 Kappahl- och Newbie-butiker i Sverige, Norge, Finland, Polen och Storbritannien samt online på över 20 marknader i Europa och Asien. Vi vill göra skillnad i modevärlden och vara en föregångare i branschen genom att alltid hålla våra löften: att ta hand om världen omkring oss, minimera miljöpåverkan för varje plagg och samtidigt uppfylla vårt medarbetarlöfte: " We promise you the right to always be yourself - a place to belong".Idag består Kappahl-teamet av cirka 4 000 kollegor i åtta länder, alla med olika bakgrund, ålder, kunskaper och stil. Vår gemensamma motivation är att skapa en ansvarsfull modevärld och erbjuda mode till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för bäraren och för den värld vi lever i. Idag är mer än 85 % av produkterna tillverkade av certifierade och/eller spårbara material. Vårt mål är att nå 100 procent år 2025 tillsammans med Kappahl-gruppens övergripande klimatmål om att halvera värdekedjans klimatutsläpp till år 2030. Läs mer på kappahl.se.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Produktionsmedarbetare sökes för omgående start!
Jakkal Resourcing AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

För omgående start behöver vårt Jakkal team utökas med en kvalitetsmedveten produktionsmedarbetare. Din profil: Du har erfarenhet och/eller utbildning inom industrin. Stort fokus på kvalité, säkerhet och att alltid leverera på hög nivå är något du värderar högt. Du är engagerad, lösningsfokuserad och tekniskt lagd som person. Krav: B-körkort och truckkort Behovet är på 2-skift. Ansökningar behandlas löpande varvid tjänsten, så välkommen med din ansökan till [email protected] redan idag! Välkommen med din ansökan! Om oss Jakkal Resourcing är ett rekryterings- och bemanningsföretag inriktat främst mot industrin. Vi erbjuder en träffsäker matchning mellan våra kunders behov och våra medarbetares erfarenhet och kompetens. Vi vill göra skillnad för våra kunder och medarbetare. Rätt kompetens på rätt plats är viktigt samt att våra medarbetare och kunder trivs och utvecklas tillsammans. En stark lokal närvaro är något vi värderar högt, vi har kontor i Nyköping, Norrköping/Linköping, Karlskoga/Örebro och Köping.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Produktionsmedarbetare sökes för omgående start!
Jakkal Resourcing AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

För omgående start behöver vårt Jakkal team utökas med en kvalitetsmedveten produktionsmedarbetare. Din profil: Meriterande är om du har erfarenhet och/eller utbildning inom industrin. Stort fokus på kvalité, säkerhet och att alltid leverera på hög nivå är något du värderar högt. Du är engagerad, lösningsfokuserad och tekniskt lagd som person. Krav B-körkort Truckkort Behovet är på 2-skift. Ansökningar behandlas löpande varvid tjänsten, så välkommen med din ansökan till [email protected] redan idag! Välkommen med din ansökan! Om oss Jakkal Resourcing är ett rekryterings- och bemanningsföretag inriktat främst mot industrin. Vi erbjuder en träffsäker matchning mellan våra kunders behov och våra medarbetares erfarenhet och kompetens. Vi vill göra skillnad för våra kunder och medarbetare. Rätt kompetens på rätt plats är viktigt samt att våra medarbetare och kunder trivs och utvecklas tillsammans. En stark lokal närvaro är något vi värderar högt, vi har kontor i Nyköping, Norrköping/Linköping, Karlskoga/Örebro och Köping.Pr

9 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025