Lediga jobb i Örebro

836 Lediga jobb i Örebro. Välkommen till vår jobbsida! Här hittar du de senaste och mest relevanta jobbmöjligheterna i Örebro med fokus på din karriärsuccé. Sök, hitta och ansök enkelt till spännande jobb nu.

Hemstädare i Örebro - Fast schema, bättre lön & frihet
Hirely AB
Städare

10 000 kr i nyanställningsbonus – jobba som en STAR inom hemstädning! Hej! Vi söker nästa stjärna inom hemstädning – är det du? Virent är ett premiumföretag inom hemservice i Örebro. Vi söker dig som redan jobbar som städare, men som vill ha något mer: fullt schema, högre lön och ett jobb där du behandlas som proffs. Vad innebär det att vara en STAR hos oss? S – Service: Vi gör alltid det som är bäst för kunden och håller vad vi lovar. T – Transparens: Vi är ärliga, tar ansvar och skyller aldrig ifrån oss. A – Ambition: Vi strävar efter att bli bättre varje dag och lär oss av våra misstag. R – Roligt: Vi bygger Örebros bästa arbetsplats tillsammans. Vad du får hos oss: Fasta tider och 100 % schema varje vecka Branschledande lön + bonus för nöjda kunder Trygg och stabil arbetsgivare som följer upp och utvecklar Möjlighet att växa inom företaget Vad jobbet innebär: Du kommer i tid, är förberedd och visar respekt för kundens hem Du levererar städning av högsta kvalitet utifrån vår checklista Du arbetar självständigt, men har alltid stöd från teamet Du får regelbunden coachning, återkoppling och utvecklingsmöjligheter Vi söker dig som: Har erfarenhet av hemstädning Bor i eller nära Örebro Har personnummer och arbetstillstånd i Sverige Förstår svenska eller engelska Är noggrann, självgående och punktlig Ansök redan idag – det tar max 1 minut på virent.se/jobb

Idag
Sista ansökan:
25 juli 2025
Extrajobb i Örebros krogliv
Cherry Spelglädje AB
Croupierer och oddssättare m.fl.

Extrajobb i Örebros krogliv Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Örebro. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Distriktet innefattar även Arboga så körkort och tillgång till bil är meriterande! Att arbeta som dealer är ett väldigt spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Inga förkunskaper krävs eftersom vi kostnadsfritt utbildar våra egna medarbetare. Åldersgräns är 18 år. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Cherry är anslutna till Visita och arbetar enligt kollektivavtal. Vi erbjuder lön enligt gällande avtal. Ingångslön från 155,58 kr per timme, beroende på tidigare erfarenhet från yrket. Utöver grundlönen tillkommer ersättning för OB, provision samt semesterersättning. Lönen är pensionsgrundande. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämna du enkelt din ansökan på www.cherry.se/jobba/ Om du har frågor kan du vända dig till Fanny Christiansson som är ansvarig i Örebro. Du når Fanny på 0706-82 78 60 eller [email protected]. Kolla gärna in vår Instagram @cherryspelgladje Cherry Spelglädje AB har sedan 1963 - genom seriositet, ansvar och engagemang - levererat spelglädje på restauranger, lounger, barer, hotell och nattklubbar över hela Sverige, från Ystad i Söder till Kiruna i Norr och är uppdelat på tre regioner med kontor i Göteborg och Stockholm. Cherry Spelglädje AB ingår i Cherry With Friends koncernen. Spelglädje AB är den största operatören i landet av Landbaserat Kommersiellt spel och innehar över 80 procent av marknaden. Genom tillväxt av egen kraft i kombination med strategiska förvärv har Cherry Spelglädje idag en mycket god geografisk täckning. Vidare är landet uppdelat i ett 40-tal distrikt och Cherry Spelglädje har 600 anställda, dom flesta tillsvidareanställda på deltid.

Idag
Sista ansökan:
9 juli 2025
Maskinkonstruktör till marknadsledande företag
Framtiden i Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Nu söker vi en tekniskt nyfiken maskinkonstruktör till ett mindre utvecklingsteam med stor påverkan. Här får du en bred roll där du får arbeta med allt från konceptutveckling och 3D-modellering till prototypframtagning och industrialisering – i nära samarbete med såväl kollegor som produktion. Om rollen Som maskinkonstruktör hos vår kund får du arbeta med produkter för den professionella byggindustrin. Du kommer att konstruera delar och system för robusta maskiner som används i krävande miljöer. Arbetet sker i en utvecklingsavdelning där både nya produktidéer och uppdateringar av befintliga lösningar hanteras parallellt. Du blir involverad i hela kedjan - från konceptframtagning och prototyper, till ritningsunderlag och industrialisering. Arbetet sker främst i SolidWorks och du har kontakt med både inköp, testorganisation och ibland även externa leverantörer. Eftersom monteringen sker på plats finns också möjlighet att se hur dina lösningar tar form i verkligheten, vilket skapar en unik närhet mellan utveckling och produktion. Du blir en del av ett litet, sammansvetsat team med lång erfarenhet och stor teknisk bredd. Samarbete, kunskapsutbyte och teknikintresse är centrala delar av vardagen. Tjänsten är placerad i Åsbro och arbetet sker mestadels på plats, men det finns även viss möjlighet till distansarbete. Om dig För att trivas i rollen tror vi att du har ett genuint intresse för teknik och gillar att samarbeta. Du är flexibel, nyfiken och ansvarstagande, och tar gärna initiativ till att driva arbetet framåt. Du uppskattar variation i arbetsuppgifterna och tycker om att vara involverad i allt från idé till färdig produkt. Har du dessutom ett öga för detaljer och trivs med att konstruera både små komponenter och hela system, kommer du att passa utmärkt i teamet. Skallkrav Högskole- eller civilingenjörsexamen inom maskinteknik, mekatronik eller närliggande område 2–5 års relevant erfarenhet inom mekanisk konstruktion Erfarenhet av SolidWorks Vana av att arbeta i PLM-system Flytande engelska i tal och skrift Meriterande Kunskaper i Catia V5 Erfarenhet av elektronik, mjukvara, elsystem, kablage och kontakter Svenska i tal och skrift Om företaget Företaget utvecklar, tillverkar och monterar avancerad utrustning inom bygg- och anläggningsbranschen. I Åsbro arbetar du på en mindre site med stort fokus på produktkvalitet och utveckling, där närheten till produktionen ger en särskild känsla av helhet. Här finns en stark teknikkultur, lång erfarenhet och korta beslutsvägar – vilket ger goda möjligheter att påverka. Om Framtiden Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. Villkor Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid (8-17) Placering: Åsbro Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Idag
Sista ansökan:
25 juli 2025
Personlig assistent sökes vid behov – Örebro
Saand Assistans AB
Personliga assistenter

Jag söker dig som är kvinna, har erfarenhet av vård och som med empati, förståelse och respekt kan möta mig som vilken människa som helst. Du är lugn som person och har god fysisk kapacitet då arbetet ibland innebär tunga moment, som att hjälpa mig med förflyttningar från rullstol. Jag är 50 år, bor i en lägenhet i Örebro tillsammans med min man. Jag har en muskelsjukdom som heter Multipel Systematrofi (Parkinsontyp) och även en REM-sömnstörning. Jag blev sjuk 2022, efter att ha arbetat inom vården som undersköterska sedan år 2000. Mitt mål är att kunna fortsätta leva ett gott liv, och därför söker jag nu dig som personlig assistent. Jag kommunicerar verbalt och tycker om att baka och laga mat. Jag har två vuxna barn som bor i samma stad. Som min assistent hjälper du mig bland annat med förflyttningar, vardagliga sysslor och städning i hemmet. Jag visar och instruerar vad som behöver göras och hur. OBS!! Vi söker en timvikarie vid behov! Krav: Erfarenhet från vården Lugn personlighet Kvinna God fysik Känner du att detta passar dig?   Skicka gärna din ansökan!

Idag
Sista ansökan:
26 juli 2025
Säljare med ambition att utvecklas i Örebro
Finance Systems Sweden AB
Företagssäljare

Vill du vara med och göra en verklig skillnad för både människor och miljö? Hos Rhino Gate AB får du möjlighet att sälja en innovativ och hållbar produkt samtidigt som du utvecklas inom säljyrket. Om Rhino Gate AB Rhino Gate AB ingår i en global organisation med verksamhet i 53 länder och över 10 000 medarbetare. Vi marknadsför det kompletta rengöringssystemet Clear Sky NTS, som används för en rad olika rengöringsområden i hemmet. Vårt system renar luften och kan anpassas för olika funktioner, från att tvätta fönster och rengöra möbler till att rekonditionera bilar och rykta hästar. Som ett företag med starkt fokus på hållbarhet och miljövänliga lösningar är vår produkt både energieffektiv och helt kemikaliefri, vilket gör den till ett självklart val för medvetna konsumenter. Arbetsuppgifter Som säljare hos oss kommer du att: Aktivt marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till nya och befintliga kunder. Genomföra demonstrationer och ge rådgivning om produktens funktioner och fördelar. Driva och utveckla försäljningen inom din region. Arbeta mot uppsatta mål och ha möjlighet att påverka din egen inkomst genom provision. Vi söker dig som: Har körkort och tillgång till bil (ett krav för att kunna genomföra kundbesöken). Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Är självgående och har en vilja att lyckas – tidigare erfarenhet inom försäljning är inte ett krav, då vi utbildar dig från grunden! Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi erbjuder: Garantilön + Provision Provision på allt du säljer, med en möjlighet till kontinuerlig ökning baserat på prestation – ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna. Trygghet i form av trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Flexibilitet: Anpassat arbetsschema och varierande arbetsuppgifter. Personlig utveckling: Löpande säljutbildningar och möjligheter att klättra inom företaget. Säljtävlingar och teambuilding-aktiviteter för att stärka samhörigheten i vårt team. Så här ansöker du: Ansök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan snabbt ta beslut om anställning. Tveka inte att ta chansen att bli en del av vårt växande team och arbeta med produkter som verkligen gör skillnad – både för människor och miljön.

Idag
Sista ansökan:
9 juli 2025
Sjuksköterska natt vårdavdelning 49, Verksamhetsområde Ögon USÖ
REGION ÖREBRO LÄN
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara en i vårt team som under februari 2021 flyttade in i ett helt nytt högspecialiserat hus med nya moderna lokaler med toppmodern medicinteknisk apparatur. En helt ny ögonklinik kommer att växa fram där vi erbjuder länets invånare men också delar av Sveriges invånare en modern högteknologisk ögonsjukvård. Ögonkliniken har drygt 130 anställda och består av en mottagnings enhet med stor öppenvårdsverksamhet, en operationsenhet med vitreoretinal kirurgisk verksamhet på läns- och regionnivå, en främre segmentkirurgisk del med glaukom- och kataraktkirurgi samt ett hornhinnecentrum med hornhinnetransplantationer. Vårdavdelningen består av 12 vårdplatser som är öppen dygnet runt. Kvällar, nätter och helger har vi vår akuta mottagningsverksamhet samt rådgivningstelefon på avdelning 49. Vårdavdelningen har hög omsättning av patienter och medelvårdtiden är två dygn då de flesta patienter kommer från andra län i landet. Universitetssjukhuset Örebro är ett av länets tre akutsjukhus där vi bedriver avancerad sjukvård, forskning och utbildning. Vi som arbetar här är mycket stolta över vårt sjukhus och bygger vårt arbete på professionalism, engagemang och laganda. På sjukhuset finns 550 vårdplatser och 3500 anställda. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Sjuksköterska natt vårdavdelning 49, Verksamhetsområde Ögon USÖ Arbetsuppgifter På vårdavdelningen träffar du patienter i olika åldrar som behandlas för medicinska och kirurgiska ögonsjukdomar. Vi erbjuder ett stimulerande arbete inom bas- och högspecialiserad ögonkirurgi och i nära samarbete med klinikens övriga enheter. Övrig information Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Vi söker en sjuksköterska som är engagerad, flexibel, ser förändringar som en möjlighet, gillar nya spännande utmaningar och vill bidra med din kunskap och kompetens. Du tycker om att arbeta självständigt och gillar att arbeta med teknisk utrustning. Lyhördhet, samarbetsförmåga och flexibilitet ser vi som viktiga personliga egenskaper. Om intresse finns kan möjlighet till vidareutbildning inom ögonsjukvård diskuteras. Ansökan Ansökan ska innehålla CV och personligt brev. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om du är eller tidigare varit anställd i Region Örebro län kommer vi ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Kontroll av registerutdrag från Polismyndigheten kan komma att ske enligt aktuell lagstiftning. Vi krigsplacerar våra tillsvidareanställda och i vissa fall även visstidsanställda. Läs mer om vad det innebär. Läs mer här Vårt erbjudande till dig samt information om hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig

Idag
Sista ansökan:
31 juli 2025
Global Product Manager Rebuilds & Upgrades
Epiroc Rock Drills AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Global Product Manager – Rebuilds & Upgrades Do you enjoy developing innovative solutions in the aftermarket and collaborating with others to drive change? The aftermarket business for rebuilds and upgrades is growing rapidly and we’re looking for a strategic and collaborative Global Product Manager, keen to develop solutions proactively together with our customers. We now have an exciting assignment in our global circular services team, Parts & Service Division, offering a valuable opportunity to gain global experience. Join us as we accelerate the transformation! Join our team We are a supportive and diverse team that values teamwork, continuous learning, and innovation to create the best solutions for our customers. We work in a matrix and project environment, partnering with functions such as R&D, production, capital equipment divisions, supply chain, and digital solutions. In this role, you will engage with teams across the organization to manage and optimize our circular services offerings related to machine rebuilds and upgrades. You will work closely with a team of Global Product Managers and Global Product Specialists. Your mission As the Global Product Manager, you will be the face of the division for the assigned products towards our customers and customer centers. Your mission is to lead the development of the product strategy by creating and communicating the global vision, direction, and roadmap for the product assortment. This includes fostering business growth by identifying new market opportunities and enhancing customer experience. Key Responsibilities: Develop and implement strategies for Rebuilds & Upgrades, ensuring revenue growth, profitability, and innovation in alignment with the Product Line vision. Track customer feedback, product performance, and developments while actively engaging with the Service operations team and the local workshop teams. Define and contribute aftermarket requirements to new product designs to ensure safe, quality, service-friendly designs for future rebuilds and upgrades. Coordinate cross-functional inputs including branding, inventory, transport, compliance, customer share analysis, and pricing. Standardize and facilitate sales training for Rebuilds and Upgrades Analyze and report on competition, price competitiveness, counterfeiting, and product piracy. Actively participate in acquisition projects. Collaborate with cross-functional teams to facilitate product lifecycle management. Your profile To thrive in this role, we believe you are a collaborator with effective communication and planning skills. You can create a clear vision and communicate it with energy, as well as develop processes to establish new practices across functions. You have a proactive inclusive and collaborative approach, and the ability to advance initiatives while supporting colleagues in achieving shared goals. Qualifications: Excellent verbal and written communication skills in English. Degree in Engineering; preferably Mining, Mechanical Engineering related or equivalent technical experience working with mining applications. Familiarity with surface and underground drill rig products, including application knowledge, is strongly preferred. Experience in change management and project management is preferred. Location and other This position is located in Örebro, Sweden and occasional travel is required. Application and contact information We encourage you to submit your application as soon as possible, but no later than July 13th, 2025. Applications will be reviewed on a rolling basis, and the position may be filled before last application date. For questions about the position, please contact: Hiring Manager, Maria Tutumlu, Global Product Line Manager, [email protected] For questions about the recruitment process or application please contact: [email protected] We have already made our choices regarding advertising channels and consulting providers, and kindly request not to be contacted regarding such inquiries.

Idag
Sista ansökan:
13 juli 2025
Global Product Specialist
Epiroc Rock Drills AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Global Product Specialist We are currently seeking a Product Specialist to join our inspiring and innovative team within the Parts & Service division. This role will be part of the “Custom Engineered Solutions (CES), Midlife Services, and Battery Conversions” team, with colleagues located at hubs around the world. Join us as we accelerate the transformation! Join our team We are a supportive and diverse team that values teamwork, continuous learning, and innovation to create the best solutions for our customers. We work in a matrix and project environment, partnering with functions such as R&D, production, capital equipment divisions, supply chain, and digital solutions. In this role, you will engage with teams across the organization to manage and optimize our circular services offerings related to machine rebuilds and upgrades. You will work closely with a team of Global Product Managers and Global Product Specialists. Your mission Our product line, including Custom Engineered Solutions (CES), Midlife Services, and Battery Conversions, is growing. We are looking for a Product Specialist to help further expand the business and support our customers. As the Product Specialist, your overall mission will be to become the expert in our products from a marketing perspective. You will manage and maintain our customer center relations and oversee the pricing of our offerings. This includes handling requests, quotes, and orders, and acting as a project leader for new product development across various functions. You will drive continuous improvements in products, such as the quote and order processes, through the use of tools and by following up with different functions within the division. You will be an integral part of cross-functional teams during the order process, working with sourcing, engineering, parts preparation, pricing, and our distribution center to ensure our product offerings are competitive. Additionally, you will prepare for and conduct visits to customers and/or their centers to support product development. Your profile For this position, you should have a university degree in relevant fields such as Engineering, Mining, Business, or similar competence developed through work experience. You should have some experience in a comparable position, such as a Product Specialist, Business Developer, or a similar role. Experience with underground drilling equipment is advantageous. You should understand business development activities and enjoy working in this area. To succeed in this role, you will need excellent interpersonal and communication skills, enjoying collaboration, and naturally sharing information with colleagues. This role requires you to be well-organized, independent, and innovative. As our corporate language is English, fluency in both verbal and written English is required. Location and other This position is located in Örebro, Sweden and occasional travel is required. Application and contact information We encourage you to submit your application as soon as possible, but no later than July 13th, 2025. Applications will be reviewed on a rolling basis, and the position may be filled before last application date. For questions about the position, please contact: Hiring Manager, Maria Tutumlu, Global Product Line Manager, [email protected] For questions about the recruitment process or application please contact: [email protected] We have already made our choices regarding advertising channels and consulting providers, and kindly request not to be contacted regarding such inquiries.

Idag
Sista ansökan:
13 juli 2025
Administratör
Randstad AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Arbetsbeskrivning Vi söker en engagerad administratör till vår kunds kvalitetsavdelningen – med start omgående! Vi söker åt vår kunds vägnar en driven och noggrann administratör som vill vara med och bidra till kvalitetsarbetet i en viktig verksamhet. Uppdraget är ett konsultuppdrag där du kommer att arbeta ute hos vår kund, initialt på deltid under sommaren (ca 60%, motsvarande tre dagar i veckan) med möjlighet till övergång till heltid från och med hösten. Det här är ett perfekt uppdrag för dig som har erfarenhet av administrativt arbete, är van att arbeta strukturerat och vill bli en del av ett team där kvalitet och ordning är i fokus. Du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa att interna processer fungerar smidigt och effektivt, och bidra till att höja verksamhetens standard. Ort: Kopparberg Start: Omgående Hos oss på Randstad får du vara en del av vårt team av talanger. Utöver vårt fantastiska team har du möjligheten att arbeta med olika typer av kunder, delta i sociala aktiviteter, skapa ett brett nätverk och framförallt få möjligheten att påverka din egen karriärutveckling. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig fast månadslön, semester, pensionsavsättning, försäkringar, förmåner och hela tryggheten i kollektivavtalade villkor. Din konsultchef finns alltid nära till hands och kommer att stötta dig i ditt uppdrag. Du som vill konsulta via eget bolag är också välkommen att kontakta mig! Du ansöker på www.randstad.se senast 2025-07-13. Ansök gärna reda idag då vi tillsätter löpande. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Jasmine Lundqvist, [email protected] Ansvarsområden Reklamationshantering – hantera det administrativa flödet kring reklamationer, säkerställa att information dokumenteras korrekt och att processen drivs framåt. Avvikelsehantering – hantera inkommande avvikelser från verksamheten, dokumentera i systemet, följa upp och stötta i processen från registrering till åtgärd. Kvalifikationer Har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna inom kvalitet, produktion eller liknande miljö. Är självständig, ansvarstagande och lösningsorienterad. Har en god förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete. Trivs med att vara en del av ett team men kan även arbeta självständigt. Har goda kunskaper i administrativa system Svenska - flytande i tal och skrift Engelska - flytande i tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Idag
Sista ansökan:
13 juli 2025
Teknisk IT-supporter till försvarskund
Nexer AB
Supporttekniker, IT

Vill du vara med och skapa trygghet i vardagen genom teknik och samtidigt ta nästa steg i karriären? Nexer söker nu en engagerad Support-tekniker till ett uppdrag där du får kombinera service, teknik och problemlösning i en samhällsviktig miljö. Om uppdraget I denna roll ansvarar du för att skapa en stabil och effektiv IT-miljö på plats hos vår kund i Karlskoga. Du säkerställer att den dagliga supporten fungerar, från konferensrum och skrivare till leveranser av datorer och telefoner. Du är också en viktig kontaktpunkt i verksamhetens IT-leverans. Du blir en del av ett team som jobbar nära användarna, löser incidenter, dokumenterar lösningar och bidrar till verksamhetens utveckling. Rollen är på heltid och kräver fysisk närvaro hos kunden. Dina arbetsuppgifter: Installation och leverans av datorer, telefoner och annan IT-utrustning Felsökning av problem som inte kan hanteras via fjärrsupport Hantering av VIP-support och komplexa incidenter Dokumentation i ärendehanteringssystem och kunskapsdatabas Support av konferensrum och skrivare Aktivt deltagande vid driftstörningar eller säkerhetsincidenter Din profil Vi söker dig med ett stort teknikintresse och ett genuint engagemang för att hjälpa andra. Du är kundorienterad, lösningsfokuserad och gillar en varierad arbetsvardag där du får ta eget ansvar samtidigt som du samarbetar med kollegor. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av liknande arbete inom IT-support Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat God kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Det är meriterande om du har erfarenhet från komplexa IT-miljöer samt vana att arbeta med dokumentation och processförbättring. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Du är nyfiken, lösningsfokuserad och pedagogisk i ditt sätt att stötta användare. Ett trevligt bemötande och hög tillgänglighet är självklarheter för dig. Denna tjänst kräver godkänd säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen samt svenskt medborgarskap.

Idag
Sista ansökan:
8 september 2025