Stödassistent till Socialpsykiatrin, Hagabyvägen 2
Örebro kommun
Vårdare, boendestödjare

Är du en engagerad och trygg person som söker efter ett varierat och meningsfullt arbete? Varmt välkommen med din ansökan till oss på Hagaby 2!  Om tjänsten Som stödassistent har du ett samordnat ansvar där du planerar, genomför och följer upp det dagliga arbetet. Hos oss på Hagaby 2 innebär ditt arbete att du stödjer servicemottagare i gruppbostad, ordinärt boende och andrahandskontrakt. Ditt huvudsakliga uppdrag är att tillsammans med dina kollegor erbjuda anpassat pedagogiskt stöd som bidrar till ett meningsfullt, självständigt och utvecklande liv i enlighet med SoL. Du ger servicemottagarna individuellt stöd i deras vardag, vilket innebär allt från personlig omvårdnad till att ledsaga på aktiviteter och utflykter. Vi arbetar för att skapa förutsättningar för den enskildas möjligheter att nå sina egna mål. I tjänsten har du ärendeansvar vilket innebär att du ansvarar för planeringen kring ett antal servicemottagare. Vi använder oss av arbetsmetoder som MI, R-ACT och ESL.  Hit välkomnas du av en erfaren och kompetent arbetsgrupp som motiveras av att utföra ett viktigt arbete tillsammans med målet att ge alla servicemottagare ett meningsfullt och bra liv. Exempel på arbetsuppgifter: • stödja servicemottagare i vardagliga aktiviteter i hemmet och utanför hemmet • arbeta med metoder som MI, R-ACT och ESL • utföra serviceuppgifter som matlagning, städning, tvätt, inköp m.m. • utföra omvårdnadsuppgifter och utifrån delegation viss medicinhantering • planera och utveckla arbetet självständigt och tillsammans med arbetsgruppen • upprätta och följa målplaner, rutinbeskrivningar, och handlingsplaner tillsammans med servicemottagarna • samverka med anhöriga och andra i servicemottagarens nätverk, sjuksköterskor, arbetsterapeuter andra aktörer som t.ex. regionen • dokumentera regelbundet i verksamhetens dokumentationssystem och ta del av befintlig dokumentation • kunskap om och följer verksamhetens gällande lagar, policys och rutiner Om arbetsplatsen Hagabys gruppboende ligger i villaområdet Hagaby på norr i Örebro. Området är lugnt och i närheten av Svampen och naturområdet Boglundsängen. I verksamheten ingår det att arbeta med att utföra boendestöd till personer som bor i ordinärt boende samt i andrahandskontrakt. Vi är en arbetsgrupp som består av elva stödassistenter, en boendepedagog, en stödsamordnare och enhetschef.  Socialförvaltningen område funktionsstöd ger stöd och service till personer med fysiska och psykiska funktionshinder enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS) och Socialtjänstlagen (SoL). Här kan du läsa mer om hur det är att jobba inom socialförvaltningen orebro.se/jobb/socialtarbete Kvalifikationer Som stödassistent hos oss är du trygg och stabil som person. Du har förmåga att möta servicemottagarna på ett professionellt sätt genom att vara lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du samarbetar bra med andra människor men kan också arbeta självständigt och ta initiativ som leder till resultat. Du har också lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och snabbt ändra ditt förhållningssätt. Du är lugn och kontrollerad i pressade situationer. Vidare har du en positiv människosyn med stor respekt för varje människas individuella behov. Du har god förståelse för hur människan tar till sig kunskap och människors olika förutsättningar.  Du behärskar det svenska språket på så sätt att du kan kommunicera med servicemottagaren och övrig personal samt skriftligt dokumentera det som verksamheten kräver. För att kunna dokumentera krävs även god datorvana.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav: • undersköterskeutbildning alternativt barn- och fritidsprogrammet (inriktning pedagogiskt och/eller socialt arbete) • B-körkort • kunna cykla Meriterande: • tidigare erfarenhet av Medvindsansvar • erfarenhet av arbete med personer med psykisk funktionsnedsättning • erfarenhet av att dokumentera i verksamhetssystem • utbildning i R-ACT (resursgrupps-ACT) • utbildning i MI (Motivational interviewing) • utbildning i ESL (ett självständigt liv) • utbildning i lågaffektivt bemötande Omfattning och tillträde Anställningsform: tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: 100% Tillträde: enligt överenskommelse Antal tjänster: 2-3 Arbetstid: schemalagd dag, kväll och helg Tjänsterna tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattats.  Övrig information Innan du erbjuds en anställning inom arbete med personer med funktionsnedsättningar behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret. Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig. Intervjuer under vecka 29 och vecka 31. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.  Ansökan Sista ansökningsdag är 9 juli. Välkommen med din ansökan! Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

4 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
CNC-operatörer till Lyckes i Karlskoga
Montico Hr Partner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

* Vi söker nu CNC-operatörer med driv till Lyckes Produktionsverktyg AB i Karlskoga! Som en komplett maskinbearbetningsverkstad är vi specialiserade på avancerad tillverkning av komponenter med höga krav på precision. Vi strävar efter långsiktig utveckling tillsammans med våra kunder och är alltid i topp när det gäller kvalitet och leveransprecision. Om du har kunskap, kompetens och är redo att arbeta med avancerade maskiner, ansök nu! Om tjänsten Denna spännande roll som CNC-operatör på Lyckes Produktionsverktyg AB i Karlskoga är perfekt för dig med driv och passion för maskinbearbetning. Du kommer att vara en del av en komplett maskinbearbetningsverkstad och arbeta med avancerad tillverkning av komponenter med höga krav på precision. Vi strävar efter att utveckla långsiktiga relationer med våra kunder och leverera komponenter av hög kvalitet. Våra huvudsakliga produkter är av typen maskindetaljer, valsar, axlar och balkar. Tillverkningen sker i arborrverk, fräsmaskiner, svarvar och slipmaskiner. Skiftarbete kan förekomma. Krav för denna tjänst är Körkort & tillgång till bil. Arbetsbeskrivning Som CNC-operatör hos Lyckes Produktionsverktyg AB i Karlskoga kommer du att ansvara för att köra och övervaka CNC-maskiner för att producera precisionskomponenter enligt specifikationer. Du kommer att utföra inställningar, justeringar och underhåll av maskinerna för att säkerställa hög kvalitet och noggrannhet i tillverkningsprocessen. Du förväntas också kunna läsa och tolka tekniska ritningar samt vara medveten om säkerhetsföreskrifterna i arbetsmiljön. Vi söker dig som Erfarenhet inom CNC-operatör rollen är ett krav för denna tjänst. Du är noggrann, ansvarstagande och har förmågan att arbeta självständigt. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet och som trivs i en miljö med höga krav på precision och kvalitet. Du har en verkstadsteknisk utbildning med inriktning CNC eller motsvarande arbetslivserfarenhet. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av CNC-svarvning FANUC, CNC-fräsning Heidenhain, Mazatrol och Okuma, verkstadsarbete och ritningsläsning.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Intensivvårdsavdelningen USÖ söker nya Intensivvårdssjuksköterskor!
REGION ÖREBRO LÄN
Intensivvårdssjuksköterskor

Vill du fortsätta utvecklas i din profession som intensivvårdssjuksköterska och bli en del i vårt arbete i att vara en av Sveriges bästa intensivvårdsavdelningar? Hos oss ger vi dig en unik möjlighet att fördjupa din kompetens genom att arbeta med avancerad intensivvård, inkluderat barn och neurokirurgi. Vi erbjuder även veckovis utbildning samt återkommande simulerad scenarioträning. På vår arbetsplats lägger vi stor tyngdpunkt på det egna ansvaret. Vi ser dock vår styrka i att alla på enheten oavsett profession jobbar tillsammans mot gemensamma mål. Teamet i fokus! Verksamhetsområde anestesi- och intensivvård bedriver verksamhet vid regionens tre sjukhus, Universitetssjukhuset Örebro, Karlskoga lasarett och Lindesbergs lasarett. Det är ett stort verksamhetsområde med cirka 400 anställda. Våra arbetsområden är anestesi, intensivvård, operationsservice (postop och dagkirurgi) samt en neurointermediär avdelning. Vid Karlskoga lasarett finns en anestesiavdelning, intensivvårdsavdelning och en postoperativ enhet. Universitetssjukhuset Örebro (USÖ) är ett av länets tre akutsjukhus där vi bedriver avancerad sjukvård, forskning och utbildning. Både 2020 och 2019 mottog USÖ tidningen Dagens Medicins prestigefyllda utmärkelse Bästa universitetssjukhus. USÖ vann den tyngsta kategorin medicinsk kvalitet, hade bästa resultat i kategorin tillgänglighet, ekonomi, samt kategorin att undvika trycksår och överbeläggningar. USÖ toppar också resultatet i områdena hjärta, njursvikt och kärlkirurgi. USÖ har ca 3500 anställda. Vi som arbetar här är mycket stolta över vårt sjukhus och bygger vårt arbete på samarbete, utveckling och professionalism. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Intensivvårdsavdelningen USÖ söker nya Intensivvårdssjuksköterskor! Arbetsuppgifter Intensivvård är en vårdnivå som innebär avancerad diagnostik, behandling och övervakning av allvarligt skadade eller av annan orsak svårt sjuka patienter med sviktande vitala funktioner. Intensivvårdsavdelningen på USÖ består av åtta vårdplatser där patienter från olika områden så som kirurgi, ortopedi, medicin, neurologi, neurokirurgi och barn vårdas. På intensivvårdsavdelningen jobbar vi med stort fokus på teamarbete, god kommunikation och hög kompetens. Teamet kring patienten består av både läkare, intensivvårdssjuksköterska, undersköterska och fysioterapeut. Samarbetet mellan alla professioner är en självklarhet för oss och en förutsättning för att möjliggöra den vård vi bedriver. Vi vill att du bidrar med ett intresse att lära och bli en del av teamet. Vi vill även att du bidrar med din kompetens och professionalism. Vi erbjuder dig i gengäld god internutbildning och ett gott lärandeklimat, möjlighet att påverka samt möjligheten att fortsätta växa och utvecklas. Övrig information Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad intensivvårdssjuksköterska. Vi fäster stor vikt vid din personliga kompetens och dina personliga egenskaper. Vilket för oss innebär att du är: Ansvarsfull och strukturerad samt har förmåga att prioritera i det självständiga arbetet. Bemöta patienter, närstående, medarbetare och studenter med omtanke och respekt. Du skall tycka om att jobba i team och i ett omväxlande tempo. Ansökan Ansökan ska innehålla CV och personligt brev. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Rekrytering kommer att ske kontinuerligt under ansökningstiden. Om du är eller tidigare varit anställd i Region Örebro län kommer vi ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Kontroll av registerutdrag från Polismyndigheten kan komma att ske enligt aktuell lagstiftning. Vi krigsplacerar våra tillsvidareanställda och i vissa fall även visstidsanställda. Läs mer om vad det innebär. Läs mer här Vill du veta mer om vad vi erbjuder dig eller hur det är att leva och bo i vårt län. https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig Instagram https://www.instagram.com/ivaorebro/

4 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Innesäljare för mobiloperatör - Centrala Örebro
Uniqall AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du lära dig mer om försäljning och försäljningsteknik och utveckla dina tidigare erfarenheter? Eller vill du påbörja din första säljkarriär? Är du en målmedveten, driven och nyfiken person? - Bra ! Sök då jobbet som säljare hos oss på Uniqall! Vi lovar en givande, lärorik, rolig och utvecklande arbetsplats! Hos oss på Uniqall kommer du ingå i ett tätt samarbetande team där vi tillsammans strävar efter framgång och utveckling där du som anställd ska känna att du får ett erkännande för dina prestationer. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet inom försäljning, men det är mycket meriterande om du har jobbat inom TM eller försäljning inom mobiloperatörer tidigare. Vi lägger stor vikt på vem du är, dina personliga egenskaper och styrkor som vi sedan kan applicera in på din säljroll hos oss. Med rätt driv och engagemang anser vi kan man kan gå hur långt som helst inom försäljning! Vår vision är att du som anställd ska kunna utvecklas inom försäljning, försäljningsteknik och som person. Försäljning är den del av vår vardag och vi säljer in något varje dag, oavsett om det är en bra film , en ny bil, en ny TikTok trendande maträtt eller oss själva. Som specialister inom Telekom så arbetar vi med många stora varumärken inom respektive bransch så du kommer att känna till flera av de varumärken du ska presentera och sälja. Just nu söker vi fler medarbetare för två av de största bolagen inom mobiloperatörer, både för privat och företagskund. Operatören 3 samt operatören Telenor Hos oss på Uniqall får du alla de verktyg du behöver samt arbeta tillsammans stöttande och inspirerande ledare och kollegor. Vi finns i Centrala Örebro och i Centrala Karlskoga. Vi söker dig som ; - Vill kunna påverka din egen lön - Vill utvecklas inom sälj - Har ett driv och engagemang för jobbet du utför - Som tar eget ansvar med också blir en del av vårt team - Är en problemlösare och ser möjligheter - Pratar flytande Svenska i tal, skrift och hörförståelse - Meriterande om du har tidigare erfarenhet Vi erbjuder dig : - En rolig och trivsam arbetsplats med högt till tak - Garantilön och provision eller enbart provision, här finns det inga tak på dina möjligheter till provision och du får därför ett erkännande för dina prestationer. Du bestämmer hur mycket du vill tjäna genom tydliga målsättningar. - Gedigen utbildning inom produkt och sälj - Måndag- Fredag arbete dagtid 08:30 – 16:30 en omfattning på ca 80% , 100% omfattning finns om man behöver det. Vad händer efter jag har ansökt? Om vi väljer att gå vidare med din ansökan kommer rekrtyeringsansvarige ta kontakt via telefon för en kortare telefonintervju, tas du vidare därifrån är nästa steg en intervju på plats på vårt kontor med ansvarig. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag !

4 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Testare inom testautomation och/eller testledare
Nexer AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker efter dig som vill ta nästa steg i karriären! Och varför inte göra det tillsammans med oss på Nexer? För Nexer är varje utmaning en möjlighet och som konsult hos oss kommer du få utveckling genom dessa möjligheter, både inom olika tekniker och olika branscher. Du får en stabil och trygg anställning samtidigt som du får möjlighet att testa och utveckla din kompetens i olika uppdrag. Vi tror på en långsiktig och hållbar anställning där vi lägger stor vikt vid både kompetensutveckling och work life balance. Vem är du? Nexer i Örebro ska nu stärka upp teamet med fler konsulter inom testautomation och testledning. Som testare inom testautomation utför du automatiserade tester för att identifiera buggar och prestandaproblem. analyserar du testresultat och rapporterar problem till utvecklingsteamet. felsöker du testskript och uppdaterar dem vid förändringar i applikationen. du bygger och optimerar integrations- och byggflöden samt utvecklar teamets arbetssätt kring CI/CD. har du förståelse för/kunskap inom en eller flera tekniker och testverktyg som t ex Jenkins, Selenium, Shell Scripting eller Docker för att nämna några. hanterar du språk som Python, C# och/eller Java. Som testledare planerar du testarbetet, skriver testplaner och prioriterar arbetet. säkrar du upp resurser till testuppdraget samt följer upp och förbättrar testprocessen. koordinerar du testarbetet och sköter teamuppföljningen. är du van att leda och ansvara för både större och mindre testprojekt. är du van vid agila metoder så som Scrum. Det är ett stort plus om du har certifiering inom ISTQB och det är ytterligare ett plus om du har erfarenhet av att arbeta inom statlig myndighet. Att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav. Vilka är vi på Nexer i Örebro? På Nexer i Örebro får du som konsult möjlighet att ta dig an spännande och utvecklande uppdrag hos våra kunder samtidigt som du är en del av ett team med olika erfarenheter, roller och kompetenser. För oss är det viktigt att våra medarbetare känner tillhörighet och gemenskap till vår verksamhet och att det finns en balans mellan arbete och fritid. På Nexer är vi övertygade om att mångfald är en styrka och där varje enskild individ ska ha möjlighet att växa och utvecklas, både som person och i sin yrkesroll. Våra värdeord är Passion och Execution. Det är hjärtat i vår verksamhet och genomsyrar allt vi gör. Vi strävar hela tiden framåt för att bli bättre och vi sätter dig som konsult i första hand. Uppdragen finns hos våra kunder som verkar inom både offentlig och privat sektor. Våra kunder inom privat sektor finns inom bland annat försvarsindustri, kraft & energi, automatiserad industri och medtech. Du som konsult arbetar antingen på plats hos kund, i våra egna lokaler eller hemifrån, ofta i en hybridkombination. Du arbetar självgående i uppdraget eller så ingår du i ett team med flera kollegor från Nexer. Ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att skicka in din ansökan här nedan. Enligt GDPR hanterar vi inte ansökningar via e-post men har du frågor om tjänsten eller Nexer är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare, Xie Gamboa, [email protected]. Vi tar emot ansökningar löpande så vänta inte med att söka! Läs mer om Nexer här www.nexergroup.com

4 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
Embedded utvecklare inom C/C++
Nexer AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker efter dig som vill ta nästa steg i karriären! Och varför inte göra det tillsammans med oss på Nexer? För Nexer är varje utmaning en möjlighet och som konsult hos oss kommer du få utveckling genom dessa möjligheter, både inom olika tekniker och olika branscher. Du får en stabil och trygg anställning samtidigt som du får möjlighet att testa och utveckla din kompetens i olika uppdrag. Vi tror på en långsiktig och hållbar anställning där vi lägger stor vikt vid både kompetensutveckling och work life balance. Vem är du? Nexer i Örebro behöver nu stärka upp teamet med fler utvecklare inom C/C++. Vi söker dig som har minst 5 års yrkeserfarenhet av utveckling inom C/C++ och har arbetat med inbyggda system. Du får gärna även ha erfarenhet av Simulink och/eller Linux. För den här rollen har du med fördel en teknisk utbildning såsom civil- eller högskoleingenjör inom Computer Science, Software Engineering, Electrical Engineering eller motsvarande. Gillar du problemlösning, komma med kreativa lösningar och har intresse för innovation tycker vi att du ska ge dig själv chansen att bli en i vårt team. Att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav. Vilka är vi på Nexer i Örebro? På Nexer i Örebro får du som konsult möjlighet att ta dig an spännande och utvecklande uppdrag hos våra kunder samtidigt som du är en del av ett team med olika erfarenheter, roller och kompetenser. För oss är det viktigt att våra medarbetare känner tillhörighet och gemenskap till vår verksamhet och att det finns en balans mellan arbete och fritid. På Nexer är vi övertygade om att mångfald är en styrka och där varje enskild individ ska ha möjlighet att växa och utvecklas, både som person och i sin yrkesroll. Våra värdeord är Passion och Execution. Det är hjärtat i vår verksamhet och genomsyrar allt vi gör. Vi strävar hela tiden framåt för att bli bättre och vi sätter dig som konsult i första hand. Uppdragen finns hos våra kunder som verkar inom både offentlig och privat sektor. Våra kunder inom privat sektor finns inom bland annat försvarsindustri, kraft & energi, automatiserad industri och medtech. Du som konsult arbetar antingen på plats hos kund, i våra egna lokaler eller hemifrån, ofta i en hybridkombination. Du arbetar självgående i uppdraget eller så ingår du i ett team med flera kollegor från Nexer. Ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att skicka in din ansökan här nedan. Enligt GDPR hanterar vi inte ansökningar via e-post men har du frågor om tjänsten eller Nexer är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare, Xie Gamboa, [email protected]. Vi tar emot ansökningar löpande så vänta inte med att söka! Läs mer om Nexer här www.nexergroup.com

4 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
Trafiklärare i Örebro
Trafiko AB
Trafiklärare

Trivs du med friheten att kunna styra ditt arbete helt efter vad som passar din livssituation? Då kan konsult på Trafiko vara rätt för dig! Om Trafiko och uppdraget Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och har trafikskoleverksamhet i 24 städer runtom i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. Vi har under 1 års tid framgångsrikt erbjudit våra elever körlektioner i Örebro. Vi vill nu utöka vårt utbud för att möta våra elevers efterfrågan och söker efter dig som vill vara med på resan som trafiklärare. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected]. 070 225 93 79 Varmt välkommen att skicka in din ansökan!

5 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kundansvarig säljare till Framtiden
Framtiden i Sverige AB
Företagssäljare

Vi söker dig som drivs av att vinna! Din inställning och vilja är viktigare än erfarenhet. Vi värdesätter egenskaper som laganda, tävlingsinstinkt och förmågan att ge allt för att nå målet. Här får du möjlighet att ta din vinnarskalle till nya höjder i en inspirerande och utvecklande säljroll. DINA ARBETSUPPGIFTER Som kundansvarig säljare hos Framtiden får du en nyckelroll i att förena talanger med spännande karriärmöjligheter. Du är företagets professionella ansikte utåt och bygger långsiktiga relationer med våra kunder. Din vardag är varierad, med grunden nedan: •Prospektera nya kunder •Hantera kalla och varma samtal till kund •Identifiera personalbehov hos nya och befintliga kunder •Skräddarsy lösningar inom bemanning och rekrytering för kunden, agera rådgivande till kunds rekryteringsbehov •Genomföra säljmöte, både digitalt och främst fysiskt på plats hos kund •Uppföljning och kundvård på både kort och lång sikt DIN PROFIL Vi söker dig som är hungrig att utvecklas och har drivet att lära dig mer inom försäljning! Du är målmedveten och resultatorienterad. Du trivs att arbeta med frihet under ansvar, och driver själv på för dig egen utveckling! Du tar ägande över ditt arbete och driver gärna på din omgivning för att lyckas tillsammans! Krav: •Minst 1 års erfarenhet inom försäljning •Flytande i svenska och engelska •B-körkort Meriterande: •Erfarenhet av uppsökande försäljning, ex telefon- eller fältförsäljning •Idrottsbakgrund •B2B-erfarenhet OM FRAMTIDEN Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden startade 2004 och finns idag på sju orter i Sverige. Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller. För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som exempelvis utbildningsbidrag, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag. Det finns möjlighet till delägarskap. Vi erbjuder attraktiv lön och bonusmodell. Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig. VÅR REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess följer nedan: •Telefonintervju •Personlighets- och logiktest •Intervju med rekryterare •Referenstagning •Intervju med rekryterande chef VILLKOR Start: Augusti Omfattning: 100% Ort: Örebro Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka iväg din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

5 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Ekonomiassistent på heltid sökes!
Academic Work Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Nu söker vi dig som vill kliva in i rollen som ekonomiassistent till Egeryds Fastighetsförvaltning i Örebro. Vi tror att detta är en perfekt chans för dig som är i startgroparna av din karriär inom ekonomi! Här får du nämligen möjligheten att stötta redovisningsekonomer i deras dagliga arbete, från ax till limpa. Sök idag, vi arbetar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Egeryds Fastighetsförvaltning har sedan starten 1989 varit ett företag med kundnöjdhet, laganda och kvalité i fokus. Egeryds erbjuder ett komplett utbud av tjänster anpassat för bostadsrättsföreningar & kommersiella fastighetsägare. På kontoret i Örebro arbetar dina kommande kollegor på ekonomiavdelningen med att ekonomiskt förvalta bostadsrättsföreningar. Den ekonomiska förvaltningen omfattar flertalet viktiga delar, däribland den löpande bokföringen, fakturahantering, bokslut & årsredovisningar. I din roll som ekonomiassistent kommer du att avlasta de ekonomiska förvaltarna i det dagliga arbetet vilket dels innebär arbetsuppgifter av mer administrativ karaktär, dels arbetsuppgifter med större ekonomisk karaktär. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera leverantörsreskontra, inklusive fakturascanning, kontering och betalningar. * Bidra till kundservice via telefonslinga, mail och utskick samt diverse administrativt arbete. * Arbeta med hyresadministration såsom aviseringar, registervård, hyresavtal och parkeringshantering. * Assistera med K2/K3-noteringar och annan ekonomisk dokumentation enligt aktuella redovisningsprinciper. * Hantering av panter, överlåtelser och mäklarbilder samt administrering av fullmakter och anläggningsregister. VI SÖKER DIG SOM - Innehar en avklarad eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt annan likvärdig arbetslivserfarenhet - Talar & skriver på svenska samt engelska obehindrat då det krävs för arbetsuppgifterna - Har god datorvana med tillhörande goda kunskaper i Excel Det är meriterande om du har - Arbetslivserfarenhet av hantering inom leverantörsreskontra För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Ekonomiassistent på deltid i Örebro
Academic Work Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Till Egeryds Fastighetsförvaltning i Örebro söker vi nu en ekonomistudent som vill ha ett meriterande deltidsjobb för en kommande karriär inom ekonomi! Här får du möjligheten att stötta redovisningsekonomer i deras dagliga arbete, en fantastisk chans att samla på dig relevant erfarenhet. Sök idag, vi arbetar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Egeryds Fastighetsförvaltning har sedan starten 1989 varit ett företag med kundnöjdhet, laganda och kvalité i fokus. Egeryds erbjuder ett komplett utbud av tjänster anpassat för bostadsrättsföreningar & kommersiella fastighetsägare. På kontoret i Örebro arbetar dina kommande kollegor på ekonomiavdelningen med att ekonomiskt förvalta bostadsrättsföreningar. Den ekonomiska förvaltningen omfattar flertalet viktiga delar, däribland den löpande bokföringen, fakturahantering, bokslut & årsredovisningar. I din roll som ekonomiassistent kommer du att avlasta de ekonomiska förvaltarna i det dagliga arbetet. Detta innebär initialt ett administrativt arbete med arbetsuppgifter av grundläggande karaktär. För rätt person finns det på sikt möjlighet att bygga på kunskap & kompetens inom arbetsuppgifter som är mer komplexa inom ekonomi. Med tanke på de tilltänkta arbetsuppgifterna tror vi att du som söker uppskattar administrativa arbetsuppgifter. Du erbjuds - En fot in på arbetsmarknaden inom ekonomi - Meriterande erfarenhet av såväl administrativt som ekonomiskt arbete - En dedikerad konsultchef från Academic Work ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantering av panter, överlåtelser och mäklarbilder samt administrering av fullmakter och anläggningsregister. * Ansvara för påminnelse- och kravhantering gentemot boende, inklusive utskick av avier och kommunikation via mail. * Sköta inscanning av fakturor samt annan övrig administrativ hantering kopplad till ekonomisk förvaltning. * Assistera med K2/K3-noteringar och annan ekonomisk dokumentation enligt aktuella redovisningsprinciper. VI SÖKER DIG SOM - Är ekonomistudent, antingen på Universitet eller Yrkeshögskola - Talar & skriver på svenska samt engelska obehindrat Det är meriterande om du har - Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper - Hjälpsam - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande Övrigt - Arbetet beräknas uppgå till ca 5h/vecka - Behovet beräknas vara av varierande grad, med störst behov under vårterminen då den ekonomiska högsäsongen tilltar Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025