Sommarjobba som personlig assistent i Örebro
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team i sommar och som vill jobba som personlig assistent i Örebro med omnejd!   Vad innebär jobbet som personlig assistent?  Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb.  Vi har kunder i bland annat Örebro, Nora, Lindesberg och Askersund. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker.   Vi ser gärna att du: har fyllt 18 år har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat, timanställning Omfattning: deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-08-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Lisa Vålberg, verksamhetschef [email protected] Pia Widén, verksamhetschef  [email protected]  Varmt välkommen med din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Medicinsk vårdadministratör Adolfsbergs vårdcentral
REGION ÖREBRO LÄN
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Adolfsbergs vårdcentral ligger i södra delen av Örebro stad. I vårt upptagningsområde finns växande villabebyggelse och omkringliggande landsbygd. Vår stabila bemanning utgörs av cirka 55 personer som tillsammans skapat en arbetsplats med god stämning. Vi arbetar aktivt med bemötande på vårdcentralen, både mot varandra och våra patienter. Adolfsbergs vårdcentral ingår i Område närsjukvård Örebro och söder. Närsjukvård innefattar vård som är vanlig, ofta förekommande och som finns geografiskt nära patienterna. I närsjukvården ingår bland annat vårdcentraler, vårdcentralsjourer, akutklinik med ambulansverksamheten, sjukvårdsrådgivning, asyl- och invandrarhälsa och ungdomsmottagning. Genom att utöka samarbetet mellan vårdcentraler, specialiserad sjukhusvård och länets kommuner skapar vi ännu bättre vård - hela tiden med patientens bästa i fokus. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Medicinsk vårdadministratör Adolfsbergs vårdcentral Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innefattar sedvanligt arbete som medicinsk vårdadministratör så som medicinsk dokumentation, patientadministration och posthantering, receptionsarbete ingår. Det finns flexibilitet till hemarbetet när så är lämpligt. Övrig information Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Utbildning som Medicinsk vårdadministratör eller motsvarande. Du bör ha ett generellt IT-intresse och ha lätt för att skapa bra möten med såväl patienter som kollegor. Att bidra i verksamhetens utvecklings- och förändringsprojekt ser du som en naturlig del av ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan Intervjuer kan ske fortlöpande under ansökningstiden. Ansökan ska innehålla CV och personligt brev. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om du är eller tidigare varit anställd i Region Örebro län kommer vi ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Kontroll av registerutdrag från Polismyndigheten kan komma att ske enligt aktuell lagstiftning. Vi krigsplacerar våra tillsvidareanställda och i vissa fall även visstidsanställda. Läs mer om vad det innebär. Läs mer här Vårt erbjudande till dig samt information om hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig

18 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Enhetschef verksamhetsstyrning avdelning Säkerhet
Trafikverket
Förvaltnings- och planeringschefer

Nu söker vi en engagerad enhetschef som leder verksamhetsstyrning inom säkerhetsområdet med fokus på kvalitet, samverkan och utveckling. Enhetschef verksamhetsstyrning avdelning Säkerhet Arbetsuppgifter Avdelning Säkerhet inom Trafikverkets IKT-område ansvarar för styrningen av IT-säkerhet och cybersäkerhet i hela myndigheten. Avdelningen arbetar även med it-säkerhetsarkitekturstyrning, genomför tekniska tester samt drift- och förvaltning av säkerhetsplattformar, säkerhetsprodukter och säkerhetsapplikationer samt säkra IT-lösningar. Avdelningen erbjuder också expertstöd inom övriga säkerhetsområden till den egna IKT-verksamheten. Enhet Verksamhetsstyrning, som du kommer att leda, ansvarar för avdelningens verksamhetsplanering, verksamhetsuppföljning och verksamhetsutveckling. Det innebär bland annat ansvar för att: Inrikta, planera, följa upp och utvärdera avdelningens verksamhet Säkerställa och vidareutveckla gemensamma arbetssätt inom avdelningen Vidareutveckla integrerad riskhantering inom säkerhet och kontinuitet Som Enhetschef har du det övergripande ansvaret för att leda och samordna enhetens arbete så att det bedrivs effektivt, säkert och med hög kvalitet i enlighet med våra verksamhetsmål. Du har leverans-, resultat-, budget- och personalansvar för din enhet. Du skapar goda förutsättningar för kompetensutveckling och ett aktivt medarbetarskap som leder till resultat, utveckling och god arbetsmiljö. På enheten, som består av 8 medarbetare, arbetar verksamhetsutvecklare, projektledare och riskstrateger och är placerade i Borlänge, Solna, Örebro och Göteborg. Resor förekommer därför i viss omfattning. Du rapporterar till avdelningschefen och ingår i avdelningens ledningsgrupp där du bidrar till utvecklingen av både enhetens och avdelningens verksamhet. Arbetet innebär många kontaktytor inom Trafikverket där vi tillsammans arbetar för att säkerställa leveranser med god kvalité inom hela verksamheten. Som enhetschef skapar du förtroendeingivande relationer genom att du verkligen förstår vikten av samverkan. Du behöver inte vara expert inom varken IT eller säkerhet, men du bör ha ett intresse och en vilja att snabbt sätta dig in i frågor kopplade till området. Övrig information Placeringsorter är Borlänge, Gävle, Stockholm (Solna) eller Örebro. Anställningen inom Trafikverket är tillsvidare men chefsförordnandet är tidsbegränsat, inledningsvis på 4 år. Svenskt medborgarskap är ett krav då anställningen är placerad i säkerhetsklass. För anställning krävs också godkänt resultat i säkerhetsprövningen, som genomförs i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen (2018:585). Vill du ha en flexibel vardag med möjlighet att arbeta hemifrån? I den här rollen kan du jobba på distans upp till två dagar i veckan. Vad händer härnäst? För information kommer urvalet att hanteras i början av augusti. Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att få göra webbaserade tester. För de kandidater som därefter går vidare till intervju sker dessa via Skype.  För att undvika att du missar viktig information om din ansökan behöver du se till att hålla dig uppdaterad via "Min karriärsida"! Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss! Du kan med fördel även lägga till den mejladressen i dina mejlkontakter. Kvalifikationer Som chef i Trafikverket drivs du av att få människor att växa genom ett närvarande ledarskap. Du skapar tillit och bygger förtroende med din kommunikativa förmåga. Du levererar resultat och driver samhällsutvecklingen framåt genom delaktighet och engagemang. Du utmanar och ifrågasätter, skapar en kultur och struktur som främjar ständiga förbättringar. Att inspirera, klargöra riktning samt vara mottaglig för nya möjligheter och lösningar är en förutsättning för att lyckas. Vi söker dig som har aktuell och relevant ledarerfarenhet som chef där du har lett och utvecklat både medarbetare och verksamhet och har haft ansvar för budget, personal och arbetsmiljö universitets- eller högskoleutbildning om minst 180 hp (120p) inom ett för tjänsten relevant område såsom säkerhet, IT, IT-säkerhet och eller cybersäkerhet, alternativt annan utbildning i kombination med relevant arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig relevant erfarenhet av arbetsuppgifter inom exempelvis verksamhetsstyrning, verksamhetsplanering eller annan erfarenhet som vi anser lämpligt för enhetens uppdrag goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda i en offentlig myndighet eller större organisation. Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta ansvarig chef för rekryteringen så att din ansökan blir hanterad enligt särskilda rutiner. Du hittar namn och kontaktuppgifter till chefen i annonsen.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Örebro väntar! Läkare till uppdrag
Pelmatic AB
Övriga läkare

Just nu söker vi läkare till Örebro under hösten med start i september. Vi erbjuder Vi erbjuder flexibilitet, konkurrenskraftiga villkor och en personlig kontakt genom hela processen. Vill du exempelvis ha hjälp att sätta ihop ett CV som verkligen sticker ut? Våra konsultchefer finns här för dig – de hjälper dig gärna att skapa en ansökan som fångar uppdragsgivarens intresse och lyfter fram din kompetens. Vi tror på personlig service och ser till att du alltid får det stöd du behöver på vägen. Lär känna oss Pelmatic är ditt familjära bemanningsföretag inom hälso- och sjukvården i Sverige. Vi är familjeföretaget med den långa erfarenheten, vi har funnits i bemanningsbranschen sedan 2002 och har uppdrag för dig inom kommuner, regioner och privata aktörer. Välkommen hem till oss Gå in via länken nedan och skicka in en intresseanmälan så berättar vi mer om våra spännande möjligheter. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig in i vår gemenskap! https://www.pelmatic.se/ [email protected] 0455-68 79 00

18 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
IVO söker avdelningsjurister

Vill du göra samhällsnytta och bidra till en säkrare vård och omsorg genom att utveckla den statliga tillsynen och tillståndsprövningen? IVO driver ett utvecklingsarbete som bland annat handlar om att stärka rättstillämpningen och öka enhetligheten. Vi söker nu flera avdelningsjurister med placering på något av IVO:s kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Jönköping eller Umeå. Uppdraget Det juridiska arbetet på myndigheten utförs av rättsenheten tillsammans med kvalificerade jurister, så kallade avdelningsjurister som arbetar nationellt och är placerade vid de olika avdelningarna på IVO. Som avdelningsjurist blir du en nyckelperson i arbetet med en stärkt rättstillämpning och hantering av kvalificerade juridiska frågor. Du har ett särskilt fokus på utveckling och kvalitetssäkring av myndighetens beslut i kärnverksamheten, i syfte att verksamheten ska bedrivas enhetligt, effektivt och strategiskt. Du fungerar som verksamhetens stöd i juridiska frågor och deltar i den slutliga handläggningen av beslut inom olika ärendeslag. Du rapporterar till chefsjuristen och ingår i operativa ledningsgrupper utifrån det eller de ärendeslag du arbetar med. Du är kontaktperson gentemot de biträdande chefsjuristerna och övriga avdelningsjurister samt juristerna på rättsenheten. Vi söker dig som har • juristexamen • flerårig erfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete på svensk myndighet • aktuell erfarenhet av att utveckla det juridiska arbetet på myndighet och förmåga att leda andra • erfarenhet av att arbeta i en konsultativ roll • mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du också har • erfarenhet och kunskap om regelverk inom IVO:s verksamhetsområden • erfarenhet av arbete i domstol som assessor eller motsvarande • erfarenhet av juridiskt arbete på Regeringskansliet.  Vi söker utvecklingsorienterade, erfarna jurister som vill vara med och driva och genomföra utvecklingsarbetet vid myndigheten. Samarbetsförmåga, flexibilitet och god analytisk förmåga är viktiga förutsättningar för arbetet. Du behöver även ha förmåga att skaffa överblick och anpassa arbetsinsatsen till behovet i varje enskilt fall. I rollen som avdelningsjurist ger du kvalificerat juridiskt stöd till chefer och kollegor, både jurister och icke-jurister. Det är därför viktigt att du trivs i en konsultativ roll. Du behöver ha god integritet och lätt för att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor. Du är ansvarstagande, engagerad och prestigelös. Arbetet innebär resor inom Sverige. Det är en fördel om du har B-körkort. Vi ställer höga krav på medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Du kan komma att genomgå en säkerhetsprövning för att placeras i säkerhetsklass.   Ansökan Bifoga personligt brev och CV där det tydligt framgår på vilket sätt du motsvarar kravprofilen. Betyg och eventuella handlingar tas med vid en eventuell intervju. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Märk din ansökan med diarienummer 2.1.1-16687/2025  Varmt välkommen med din ansökan senast den 10 augusti 2025   Kontaktpersoner: Vänligen notera att kontaktpersoner varierar under sommaren. Peder Carlsson, avdelningschef, nås v. 25-28 Lennart Petersson, enhetschef nås v. 29 Anna Karin Nyqvist, enhetschef nås v. 30-32 Jeanette Ekstedt, facklig representant Saco-S Sara Gunnar, facklig representant ST Marita Cedergren, facklig representant Vårdförbundet Kontaktpersonerna nås via växel: 010-788 50 00     IVO bidrar till en säker vård och omsorg Inspektionen för vård och omsorgs (IVO) uppdrag är att genom tillsyn och tillståndsprövning bidra till en vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter. Myndigheten kännetecknas av ett stort engagemang samt en bred och djup kunskap och förståelse för hälso- och sjukvård samt omsorg i Sverige. IVO drivs av visionen om att vi har koll, att vi skapar lärande och att vi gör vården och omsorgen säkrare och bättre. Vi finns till för vård- och omsorgstagarna. Myndigheten har ca 800 anställda. Arbetet med tillsyn bedrivs vid sex regionala avdelningar runt om i landet. Avdelningarna för tillståndsprövning, analys, planering och kommunikation samt verksamhetsstöd är placerade i Stockholm, liksom generaldirektörens stab.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Montörer till världsledande aktör inom fordonsindustrin
Adecco Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via hemsidan. Ansökningar via mail hanteras ej. På grund av högt söktryck kan svarstiden vara längre än vanligt. Vi uppskattar din förståelse! Om tjänsten Som montör hos vår kund inom fordonsinustrin i Hallsberg kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att montera fordonskomponenter med fokus på noggrannhet och kvalitet. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid där du jobbar dagtid eller i 2-skift. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men inget krav. Vi använder oss av videointervju i denna rekrytering vilket är ett obligatorisk steg för att vi ska kunna ta dig vidare i processen. Vänligen genomför den så snart som möjligt efter att du har fått den. Detta är en proaktiv annons för kommande uppdrag hos vår kund inom fordonsindustrin och rekryteringsarbetet sker löpande Om dig Vi söker dig om är engagerad, driven och har ett kvalitetstänk. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbeta självständigt. Det är centralt att du är stresstålig samt trivs med att arbeta fysiskt med kroppen då många praktiska och fysiska moment ingår i arbetsuppgifterna. Som uthyrd konsult får du en möjlighet i att bidra till bättre arbetsprocesser, utveckla nya produkter och forma en hållbar framtid hos våra kunder. Vi värdesätter rätt inställning och viljan att omfamna ny teknik och effektiva arbetsmetoder. Meriterande: • Erfarenhet av att arbeta med montering • Erfarenhet av att arbeta i en produktion Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Bakgrundskontroll kommer att genomföras på samtliga slutkandidater i processen. Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag inom montering. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Khan via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Bilförsäljare till Kamux - Örebro
Kamux AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi brinner för bilar och är stolta över vår resa som har gjort oss till Europas tredje största bilhandlare. Med hela 17 butiker i Sverige och en fortsatt expansiv vision, söker vi nu passionerade och målinriktade individer som vill vara en del av vår framgångssaga! Att jobba som säljare Som säljare hos Kamux har du en central roll i hela bilprocessen, från värdering och inköp till försäljning och leverans. Du är den som guidar våra kunder genom den viktiga beslutsprocessen när de investerar i sin drömbil. Din passion och ärlighet är nyckeln till att skapa långvariga kundrelationer och säkerställa nöjda kunder. Att jobba på Kamux Vi är inte bara ett stort, börsnoterat företag – vi är en familj som värderar våra medarbetare högt. Hos Kamux investerar vi i dig genom omfattande utbildning och coaching, vilket ger dig de bästa förutsättningarna att nå dina mål. Vi brinner för att hjälpa våra kunder att hitta den perfekta bilen för deras behov och skapa en trygg och nöjd kundupplevelse. Därför är din passion för kundnöjdhet avgörande. Är du den vi söker? Vi ser gärna att du har en gymnasial utbildning och erfarenhet inom försäljning, inklusive förhandling och kundservice. Om du tidigare har arbetat inom bilbranschen är det ett stort plus. Vi värdesätter noggrannhet och kundfokus samt förmågan att samarbeta i ett team som strävar mot gemensamma mål. Att ha ett manuellt B-körkort är ett krav. Vi erbjuder dig En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där du blir en del av vårt framgångsrika team. Introduktionsutbildning och kontinuerlig coachning från din butikschef. Möjligheter att växa och utvecklas inom försäljning och bilbranschen. Ett brett utbud av bilmodeller som ger dig fördelar gentemot dina kunder Bli en del av Kamux i Örebro - Ansök redan idag! Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt, senast den 7e juli. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Vänligen notera att vi enbart tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef [email protected] . Vi ser fram emot din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Kundansvarig inom personlig assistans i Örebro
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

Om jobbet OM OMSORGSCOMPAGNIET AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro & Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende & LSS-boende. Besök gärna vår hemsida www.oc.se DET VI SÖKER Vi söker en medarbetare med hjärtat på rätt ställe, som älskar att få arbeta med människor. Vårt arbete handlar om att ge alla människor en möjlighet att leva ett normalt liv och med oss får du möjligheten att få vara med att tillgodose våra kunder den möjligheten. Tjänsten är en heltidsanställning och du kommer att utgå från kontoret i Örebro men resor i tjänsten ingår. Tjänsten som kundansvarig kräver självständighet, ansvarstagande, samarbetsförmåga och flexibilitet. Kvalitet är en viktig del i arbetet och vi förutsätter att våra medarbetare arbetar med ambitionen att leverera det bästa möjliga resultatet och sätter kunden i fokus. Vi söker dig som gillar att vara ute och träffa nya människor och arbeta för att få in nya till företaget. Det gäller att vara kreativ för att hitta dem och du behöver vara orädd för att ta nya kontakter och initiativ. Du behöver uppskatta att få arbeta självständigt och våga ta egna beslut inom givna ramar. ARBETSBESKRIVNING Nu söker vi en kundansvarig till Örebro! Som kundansvarig förvaltar du företagets relationer med handläggare, kunder och är delaktigt i uppstarten av nya kundärenden. Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, har delegerat arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar det dagliga arbetet. Tjänsten innefattar personalledning vilket innebär att koordinera medarbetarna och skapa deras arbetsschema. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. att leda personalmöten och upprätta goda relationer med sin personalgrupp. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att kundansvarige bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs. Du är närmaste chef till de personliga assistenterna i din enhet. Ett krav för tjänsten är B-körkort. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! MERITERANDE: -Tidigare erfarenhet av uppdrag som kundansvarig eller motsvarande. -Erfarenhet av personalledning. -Eftergymnasial utbildning HUR SKER REKRYTERINGEN Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt! OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

18 dagar sedan
Sista ansökan:
30 november 2025
Vi söker personliga assistenter till en härlig kille på 43år! - Vikarier
God Assistans i Mitt AB
Personliga assistenter

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent åt vår härliga kund i Örebro! Arbetspassen är förlagda varierande tider under dygnet - vi har just nu störst behov av att bemanna dagtid. Dubbelassistans sker all vaken tid, förutom i den dagliga verksamheten. Vaken tid på natten. Kunden är en härlig kille på 43 år som har down syndrom och epilepsi. Han bor själv i en lägenhet i Örebro och tycker om varierande aktiviteter. Till vardags spenderar han tid på den dagliga verksamhet. Vi söker två lugna och trygga vikarier som kan möta kunden med ett lågaffektivt bemötande och vara ett viktigt stöd i vardagen. Är du den vi söker?  Rekrytering sker löpande - Så tveka inte att söka jobbet redan idag! Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år.  Vi kommer vilja se kopia på pass (SV) eller uppehållskort (EU) eller uppehålls-och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU)  Vi önskar att ni kan uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget (enligt God Assistans policy kräver vi belastningsutdraget för arbete på HVB-hem då den visar mer information än LSS) från polisens hemsida, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/

18 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Elektronik/mobilreparatör
Mobil tech i sweden AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Kan du mycket om elektronik montering och reparationer så passar detta jobbet dig. det handlar om att från reparera telefoner till formatera datorer. Du ska kunna reparera mobiltelefoner och datorer Du ska kunna formatera och vara kunnig inom mobiltelefoner och datorer Meriterande ifall du kan använda dig av lödning Meriterande ifall du kan kassahantering och beställa delar från nätet vid behov heltids jobb: mån-fre 10:00 - 18:00 Lör 11:00 - 16:00 Vid funderingar är ni välkomna att kontakta oss via [email protected] eller 0700170009 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025