Säljande kundservicemedarbetare

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: - Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum - Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. - En engagerad och erfaren Team Manager - Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-18:00. Startdatum för tjänsten är 22 eller 29 april. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profil För att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: - Har ett stort intresse för kundservice - Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. - Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. - Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. - Har erfarenhet av kundservice eller försäljning - Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är i april och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Är du lastbilstekniker och intresserad av att flytta till Skåne?

Arbetsbeskrivning Vi söker mekaniker med flera års erfarenhet av arbete med tunga fordon. Om du är en fena på hydraulik och/eller el samt har en verkstadsteknisk bakgrund så är du den rätta för jobbet! Vi har flera kunder som söker erfarna tekniker på flera platser i Skåne. Din Profil För att vara aktuell till denna roll, ser vi gärna att du har ett stort intresse i fordon och teknik, gärna från den tunga sidan, C-kort är meriterande. Vi önskar även att du sedan tidigare har varit i kontakt med el och/eller hydraulik. Som person är du positiv, flexibel och inte rädd att hugga i när det behövs. Du har en stark problemlösningsförmåga och ser problem och utmaningar som möjligheter att växa som person. B-körkort är krav för tjänsten. Om företaget Autorekrytering är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Gemensamt för alla de kandidater vi kommer i kontakt med, är att de vill ha ett jobb att trivas med. Att utmanas av. Att växa med. Hos oss möter du kunniga människor som gör sitt bästa för att du ska hitta rätt. Våra väl fungerande metoder och processer talar för att vi kommer att lyckas. För dig som söker ett av våra många konsultjobb erbjuder vi kvalificerade uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter. Med väl fungerande samarbeten mellan oss och våra uppdragsgivare, vågar vi påstå att vi har jobbet som kommer att förändra ditt arbetsliv. Kontaktuppgifter Om du har du frågor kring rollerna är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ninna Kristland på [email protected].

15 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljande kundservicemedarbetare

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: - Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum - Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. - En engagerad och erfaren Team Manager - Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-18:00. Startdatum för tjänsten är 22 eller 29 april. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profil För att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: - Har ett stort intresse för kundservice - Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. - Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. - Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. - Har erfarenhet av kundservice eller försäljning - Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är i april och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vi söker erfarna sjuksköterskor för uppdrag under v. 25-34 till SÄBO och HSV! Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

14 mars 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Restaurangchef 🏆

Vägen till att hitta drömjobbet, få återkoppling och lägga ned minimalt med tid och faktiskt komma ihåg vilket jobb du sökt finns här. Genom att connecta med oss sätter vi dig i förarsätet för nästa drömjobb. Visste du att om du bytt arbete under 2023 hade din löneförhöjning blivit högre än ditt nuvarande jobb med +4%. Det är fortfarande 8% procentenheter mindre enligt en undersökning av Randstad precis släppt, jämfört med om du bytt till ett liknande arbete. Vi är övertygade om att lön är en faktor i det hela. Däremot är förmånspaketet som ligger med vid sidan oftast viktigare ör nuet och framtiden. Att trivas, ha kul och utvecklas på sin arbetsplats är andra faktorer som spelar in. ROLLEN Som Restaurangchef leder du den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetare. Som lagkapten är du strukturerad, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen och på så sikt lönsamheten. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Grunder inom restaurang Driva utveckling Har god råvarukännedom ‍♀️ Inspirationskälla Kreativ ådra Konceptuella färdigheter Ekonomiskt lagd. Med det menas inte att billigast är bäst ️ Duktig på kommunikation Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor, schemaläggning DET HÄR FÅR DU 💜 - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Trygghet i din anställning - Friskvårdsbidrag - Ett hållbart schema - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster - Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att inspirera och coacha andra människor - Noggrann i ditt arbete - Coachande och inspirerande i ditt ledarskap - Agil i ditt tänkande OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Kundrådgivare till Swedbank Kundcenter i Östersund

Gillar du att möta kunder, utvecklas och ta till dig ny kunskap? Swedbank förstärker sina team på Kundcenter i Östersund! Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att: Skapa affärsrelationer och nöjda kunder samt bli del av ett framgångsrikt team. Vara med i ständig förändring då vi som bank kontinuerligt anpassar, utvecklar och lär oss av våra kunders behov och marknadens förväntningar. Denna annons riktar sig till dig som antingen vill påbörja eller fortsätta din resa inom finansbranschen eller som vill utvecklas inom en annan roll inom Swedbank. Vi söker dig som vill arbeta heltid och du blir anställd direkt av Swedbank. I denna roll behöver du: Erfarenhet och stort intresse av att jobba med service, en vilja att sätta kunden i centrum samt ha ett uttalat intresse för finansiella produkter och tjänster. Då kundnöjdhet är vårt största fokus blir ditt uppdrag som rådgivare hos oss att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder. Arbetstiderna på Kundcenter är varierande från kl. 06:45-20:30 vardagar och helger. Du kommer att kunna schemaläggas efter önskemål och bankens behov. Om vårt Kundcenter Denna annons riktar sig till kandidater som rekryteras in till följande grupper: - Service Privat - Lending Center - Rådgivning Spara & Försäkra Inom gruppen Service Privat hjälper du kunder med alla möjliga frågor rörande deras vardagsekonomi. Inom gruppen Lending Center har du hand om alla kundärenden som är relaterade till olika typer av lån och krediter. Inom gruppen Spara & Försäkra tar du främst hand om kunder som vill ha rådgivning gällande sparande och försäkringar. Swedbank kommer tillhandahålla de Swedsec-licenser som krävs för roller inom Lending Center och Spara & Försäkra. Vi söker dig som har: - Ett par års erfarenhet från en serviceinriktad roll och vana av att möta kunder i personligt möte eller via telefon - Minst en gymnasieexamen, gärna vidareutbildning från till exempel högskola/univeritet - Behärskar svenska och engelska mycket bra i tal och skrift - Erfarenhet av försäljning är meriterande Det är meriterande om du har följande, men inget krav: - Kunskap inom ekonomi, bank och försäkring - SwedSec-licens (bolånelicens eller rådgivarlicens) Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper: - Du gillar att tillhandahålla service i en kundnära roll - Du är strukturerad, noggrann och avslutar det du påbörjat - Du har förmågan att ta till dig ny information och kunskap Bli en del av Swedbank och… Inled din utvecklingsresa inom våra kundmötande tjänster. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet. Vi tror att du kan vara dig själv och samtidigt utvecklas till en framgångsrik privatrådgivare. Om du känner igen dig i denna beskrivning är vi mycket intresserade av dig. Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: - En öppen, enkel och omtänksam kultur. - Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. - En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö. - Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär. - Flexibla arbetsmöjligheter. - Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, valfri sjukförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html). Placeringsort: Östersund Kontaktuppgifter: Rekryteringsteam: [email protected] Finansförbundet Kontor: Stina Forsman, [email protected] Kontor: Anna Rundberg, [email protected] Kundcenter: Louise Johansson, [email protected] SACO Martin Anthony, [email protected] Vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Vi söker just nu timavlönad personal i Östersund!

Då efterfrågan på våra tjänster ständigt ökar så söker vi just nu lokalvårdare i Östersund med omnejd. Vi ser att du är en positiv individ, tycker om att arbeta i team samt med kort varsel kan anta dig arbete hos oss. Vårt tjänsteutbud varierar mellan allt från hushållsnära tjänster till kontraktsbunden lokalvård i olika miljöer och företagslokaler. Tidigare erfarenheter från branschen är meriterande. B-körkort är ett krav. Välkommen med din ansökan redan idag!

12 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Bilskadereparatör / bilmekaniker

Du ska ha minst b-körkort. Datorvana är ett plus. Vana av kundmottagning är ett plus. Vi söker i första hand en bilskadereparatör/bilmekaniker med några års erfarenhet av yrket. Om du känner att du inte har rätt utbildning men har erfarenhet av skadereparationer eller som bilmekaniker så sök jobbet ändå.

11 mars 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Projektledare underhållsprojekt

Vill du vara med och utveckla ONE Nordic Hydro och ”Det nya energisamhället”? Vill du arbeta på ett företag som värdesätter varje medarbetares insats och dess personliga utveckling? Hos oss får du möjlighet att arbeta under stor frihet och eget ansvar och det tillsammans med bra arbetsvillkor och ömsesidigt förtroende ger möjlighet till hög flexibilitet och balans mellan arbete och privatliv. ONE Nordic Hydro projektleder och arbetar som experter i små och stora projekt där vi säkerställer utvecklingen samt tillgängligheten för landets vattenkraftsproduktion. Vattenkraft står för en stor del av elproduktionen i Sverige och det pågår en intressant utvecklingsresa inom området just nu. Eftersom ONE Nordic är väl positionerat och har många av de mest spännande avtalen på marknaden, kommer vi kunna sätta normen inom både teknikutveckling och hållbarhet. Som Projektledare Underhållsprojekt tillser man att underhållsprojekten på vattenkraftsanläggningarna bidrar till säkerhetshöjande åtgärder med bibehållen produktion och i våra utvecklingsprojekt försöker vi höja tillgängligheten och öka graden av digitalisering i produktionen. Vi söker nu initiativrika, drivna och affärsmässiga projektledare som vill vara med på denna spännande resa. Vi erbjuder dig härlig gemenskap, omväxlande arbete med stor frihet och utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter Som Projektledare Underhållsprojekt kommer du att planera och genomföra projekt med allt vad det innebär. Du kommer att ansvara för att göra kostnadsuppskattningar, säkerställa inköp till dina projekt, fakturering och ekonomisk uppföljning samt säkerställa slutdokumentation. Kommunikationen och den dagliga kontakten med våra kunder är en viktig del av arbetet som projektledare. Du arbetar både självständigt och i team bestående av de erfarna ingenjörer, servicetekniker och projektledare som finns i företaget såväl som med kollegorna på din etablering. Under projektets genomförande så ansvarar du för olika säkerhetsroller såsom BAS-P och BAS-U, du kommer att ansvara för att ta fram riskanalyser och arbetsmiljöplaner. Vem är du? Vi söker dig som är högskoleutbildad eller på annat sätt har skaffat dig teknisk erfarenhet inom Vattenkraft eller industriellt underhåll. Du har erfarenhet av och känner dig trygg i projektledarrollen. Vi vill att du har goda kunskaper i svenska och engelska och vana av att arbeta i olika affärssystem. Som person är du driven, flexibel och har en god samarbetsförmåga. Du är analytisk och kan utföra systematiska och logiska bedömningar grundade på relevant information. Det är en självklarhet att du delar vårt höga säkerhetstänk Tjänsten kräver B körkort då resor förekommer i tjänsten. Vårt erbjudande Vi är en koncern med lång tradition och gedigen erfarenhet. Vi vill hela tiden utveckla oss och det samhälle vi lever i och bli ännu bättre. För att nå dit behöver vi kompetenta medarbetare som är nyfikna och engagerade. Vi är stolta över att ha skapat en arbetsplats som ger sina medarbetare möjlighet att utvecklas och växa. Vi erbjuder: - Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget - Inspirerande och professionella kollegor - Attraktiva medarbetarförmåner - Frihet under ansvar - Stimulerande arbetsmiljö - Stationeringsort är flexibelt. Några huvudetableringar är Sundsvall, Sollefteå, Östersund, Bollnäs och Karlstad Låter det intressant? Har du frågor eller är intresserad av att veta mer är du välkommen att kontakta våra gruppchefer: - Sundsvall, Sollefteå & Östersund, Mats Annerstedt tel. 072-535 43 55 - Bollnäs, Ulf Svensson tel. 070-307 82 30 - Karlstad, tf Jörgen Vidström tel. 070-221 70 08 Facklig kontakt: Unionen, Maria Granqvist tel. 070-324 40 28 Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2024-03-31. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Bostadsfotograf Östersund

Varje dag tar bostadssökare runtom i världen ett av de största finansiella besluten i sina liv med hjälp av visualiseringslösningar som vi levererar till över 2000 fastighetsmäklare, byggbolag och bostadsutvecklare världen över. Utöver foton och 3D planritningar av högsta kvalitet levererar vi också video, drönartjänster, digitala renoverings- och inredningsverktyg, 3D visualiseringar, bostadsväljare, 360° visningar i VR, och andra lösningar som får bostadsköpare att fastna för sina framtida drömhem - redan innan de har klivit över tröskeln! Bostadsfotografer -Östersund Diakrit söker kontinuerligt efter talangfulla fotografer som vill bli en del av vårt internationella fotografnätverk med över 300 frilansfotografer. Förutom att fotografera bostäder åt mäklare så kan möjlighet komma att ges att få arbeta med film och VR panorama. Är det dig vi söker? Vi söker dig som jobbar som fotograf, eller har fotografutbildning, och har ett gott öga för komposition och ljussättning av bilder. Du behöver vara en kreativ och engagerad person, noga med detaljer och ha ett genuint intresse i att träffa och arbeta med andra människor. Varför Diakrit? Som frilansfotograf hos Diakrit behöver du inte själv sälja in dina uppdrag, utan det sköter vårt drivna säljteam. Vår Customer Solutions tar god hand om våra kunder och vårt duktiga in-house redigeringsteam ser till att bilderna blir redigerade till högsta kvalitet. Som fotograf fokuserar du på det du gör bäst - ta fantastiska bilder! Med hjälp av vår onlinekalender styr du enkelt din tillgänglighet och vi arbetar för att ge dig en så effektiv vardag som möjligt. Vi erbjuder dig även möjligheten att arbeta i en internationell organisation där du ges utrymme att utveckla din fotografiska förmåga och känsla för bild inom fastighetsbranschen. Du kommer ha kontinuerligt stöd i ditt arbete från din regionansvariga fotochef. För att arbeta som frilansfotograf på Diakrit behöver du följande: - Kamerahus (systemkamera, helst fullformat) - Vidvinkelzoomobjektiv - Normalobjektiv eller zoom (t.ex 24-70mm) - Stabilt stativ - Extern vridbar blixt - Körkort och tillgång till bil - F-skatt Ansökan: Ansök online på career.diakrit.com genom att bifoga ditt CV och personliga brev tillsammans med arbetsprover bestående av ca 5st egenproducerade bilder, gärna med anknytning till interiör och inredning. Bilderna ska vara sparade i jpeg och ca 2000 pixlar på längden. För att kunna gå vidare med din ansökan behöver vi även veta vad du har för fotoutrustning. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan! Om Diakrit: Diakrit har sedan 2001 strävat efter att förändra sättet som människor köper och säljer fastigheter på. Att göra sökandet efter ett nytt hem enklare, säkrare och mer engagerande online. Vi hjälper människor att se den fulla potentialen av deras framtida hem med digitala marknadsföringslösningar som möjliggör för köpare att planera, inreda och dekorera sina drömhem. Vår fotoverksamhet har vuxit i rask takt och vi erbjuder nu fotografering I Sverige, Danmark, Norge, Australien samt Nya Zeeland. Med våra talangfulla fotografer, molnbaserade mjukvaror, 2D och 3D planlösningstjänster, fotoredigering och retuscheringsarbete, bildspel, avancerade 3D-visualiseringar, animeringar och mycket mer, ser vi till att varje produkt som DIAKRIT utvecklar och producerar är skräddarsydd för att hjälpa fastighetsmäklare och byggbolag att attrahera fler köpare och säljare. Med över 450 anställda globalt, levererar vi våra tjänster till mer än 2,000 stora fastighetskunder runt om i världen.

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024