Arbetsterapeut 100% Sollentuna Rehab Praktikertjänst

Arbetsterapeut till Poliklinik/hemrehabilitering. Omfattning: Heltid  Anställningsform: Tillsvidare anställning  Information om arbetsplatsen  Sollentuna Rehab bedriver primärvårdsrehabilitering inom vårdval Region Stockholm och är en enhet inom Praktikertjänst AB. Mottagningen ligger centralt i Sollentuna med perfekt läge för pendling både med buss och pendeltåg.  På Sollentuna Rehab är vi totalt 20 medarbetare: fysioterapeut/sjukgymnast, arbetsterapeut, dietist, kiropraktor samt administrativ personal.   Vi som arbetar här är ett glatt gäng med fin kollegial stämning som gärna delar med oss av våra kunskaper och erfarenheter. Vi är mån om personlig utveckling för att alla ska trivas och hjälpas åt att driva samt utveckla mottagningen framåt. Vi tillämpar mentorskap och erbjuder introduktion den första tiden vid nyanställning.   Mottagningen bedriver både poliklinisk verksamhet samt hemrehabilitering. Vi har ett stort gym, grupprum samt flertalet behandlingsrum att tillgå. I våra arbetsuppgifter ingår att leda grupper/skolor samt handleda studenter. Dokumentation sker i journalsystemet TakeCare och alla medarbetare har tillgång till egen laptop eller dator.   Arbetsuppgifter  Arbetet kommer främst bestå av bedömning och behandling i hemmiljö individuellt eller i team med fysioterapeut. Vanliga arbetsuppgifter är förskrivning/utprovning av hjälpmedel och bostadsanpassning. Målet är att göra patienten självständig och trygg i den egna boendemiljön där är du som arbetsterapeut en viktig del i arbetet. Vi har även en poliklinisk verksamhet för handrehabilitering, arbetsförmågebedömning, demensutredning och gruppbehandling. Vidareutbildning och erfarenhet är meriterande, men vi tar hänsyn till personlig lämplighet. Tjänsten kan passa dig med erfarenhet och som ny inom yrket.  Personliga egenskaper Du är positiv, flexibel och uppskattar samarbete både individuellt och i team.   Vi erbjuder -Flextid samt flexibla arbetstider  -Generöst friskvårdsbidrag   -Trygg anställning genom kollektivavtal, försäkringar och individuell lönesättning  Övrig information  Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.  Arbetsgivaren  Praktikertjänst AB  Besök gärna vår hemsida: https://www.ptj.se/sollentuna-rehab/ Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

20 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Data Enginner

About the role We were now looking for Data Engineer to strengthen our Engineering capabilities in Sweden who is interested in working with state-of-the-art data technologies and frameworks, enabling informed decision-making and having a big impact on your everyday work. As our customers are growing internationally the amount of data will also grow even more and you will be an integral part of a company set out to make our customers more data-driven. What you'll be doing Developing and optimizing our data pipelines, data collection, ETL processes and data warehouse. Work closely with product managers, analysts, other software engineers, DevOps, and stakeholders across the business, to build solutions and data sets to enable new insights and help them discover new opportunities. Scaling new systems and platforms as we grow to enable data as a product. Take ownership and responsibility for the quality of our data with consideration of efficiency and performance. Being an integral part of enabling insights to our customers and users. Use state-of-the-art data processing frameworks, technologies and platforms to help the team achieve success. Play around with data services using major cloud providers. Work with different market-leading customers. You should have More than 5 years of experience in the software industry and at least 3 years of experience in data engineering services (big data), data management, programming and advanced analytics environments, including building data platforms on On-prem and Cloud. Proficiency in at least Python, bash and SQL, and experience in a range of data management technologies, such as NoSQL and distributed systems. Knowledge of Java or Scala is a plus. Experience with designing and architecting cloud-based data solutions (Azure, AWS or GCP) Solid software architecture skills, keen to leverage patterns to write code that is resilient, scalable, and maintainable What we offer We offer you a great opportunity for your professional growth in a challenging role. With us, you will have a good opportunity to directly influence your career development. We believe that trust fosters freedom and creativity. Our culture is built on transparency and active sharing. We provide you the opportunity to work with different projects and technologies to grow your career. We provide space and expenses to learn and get certified in desired technologies that give value to your role. You will get a good salary, pension, insurance plans, gym membership and the possibility to invest your part of the pension in the funds with the help of our partner company. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

19 mars 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Finsktalande kundsupport till LG Electronics

Rekryteringsgruppen söker finsktalande kundtjänstmedarbetare. Vill du ha ett flexibelt och varierande arbete som ger stora möjligheter till din personliga utveckling? Är du vår nya stjärna inom kundservice? Just nu söker vi för kundsräkning medarbetare till den Finska kundtjänsten hos ett multinationellt företag som tillverkar och säljer hemelektronik. Företagets nordiska kontor är beläget i Kista, norr om Stockholm. Arbetsbeskrivning Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att hantera frågor som rör företagets produktutbud från kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer även att hantera enklare administrativa uppgifter. De två första veckorna hos vår kund kommer du att genomgå en introduktionsutbildning. Där får du utbildning i företagets produktsortiment, de system du kommer att arbeta i samt samtalsteknik. Detta för att du ska få de absolut bästa förutsättningarna att kunna leverera service på högsta möjliga nivå. Egenskaper Vi söker dig som är engagerad, ambitiös och driven. Du är en social person som alltid har som ambition att göra det lilla extra för att ge kunden ett trevligt bemötande och en utmärkt service. Vi ser gärna att du är noggrann och lösningsorienterad. Att arbeta på kundtjänst kan i perioder vara hektiskt och arbetsbelastningen hög. Därför är det viktigt att du har förmåga att hantera hög arbetsbelastning, stressiga situationer och bemötande från frustrerade kunder som ibland kan vara otrevligt, utan att själv tappa modet. Kompetens och kvalifikationer För att passa i denna roll behöver du: - Kunna formulera dig både muntligt och skriftligt på Finska. - Tala och skriva engelska på en hög nivå, närmast obehindrat. - Ha god datorvana. - Ha grundläggande förståelse för hemelektronik såsom TV och mobiltelefoner. - Vara flexibel och lösningsorienterad. Om du har ett intresse för teknik så är det fördelaktigt, men det allra viktigaste är att du tycker om att leverera högklassig service och hjälpa människor att hitta lösningar på sina bekymmer. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Tillträde: Omgående Anställning: Heltid och extra. Provanställning 6 månader Arbetstid: Arbetstider 08-17, måndag - fredag, med möjlighet till att arbeta hemma. Lön: Grundlön med möjlighet till bonus. Ansökan sker enbart via vår karriärsida. Har du frågor? Tveka inte att kontakta [email protected] (https://rekryteringsgruppen.teamtailor.com/jobs/[email protected]) Sökord: kundtjänst, callcenter, callcentermedarbetare, kundtjänstagent, administratör, finsk, telefonist, telefonförsäljare, tekniksupport, lisätyötä, asiakaspalvelu, soumi, operaattori, tekninen tuki, Om företaget Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri, kontor och bygg. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

19 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Taxameter montör / BILTEKNIKER

Vi på STM Service AB utför vår taxameter montering i Stockholm under noga kontrollerade former som garanterar att arbetet stämmer överens med de lagar och riktlinjer som finns i taxibranschen. Vi är ackrediterade för taxi montering och taxameter installation, samt besiktning och årlig kontroll av taxameter med många års erfarenhet inom branschen. Vi arbetar även med dekaler och bildekor / foliering / solfilm av bilar. Tjänsten kommer så småningom också innefatta övriga installationer som vi utför såsom belysning , alkolås mm. Då det inte finns några utbildningar riktade till vår bransch så är det av stor vikt att du har stort intresse för fordon. Du som söker denna tjänst bör kunna hantera vanligt förekommande handverktyg, vara utåtriktad med ett trevligt bemötande då kundkontakter förekommer. Du skall vara stresstålig, självgående och hålla en hög servicenivå. Vi ser också gärna att du har god datorvana då det mesta vi installerar skall programmeras på ett eller annat sätt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

19 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundservicemedarbetare till AB Reservdelar i Sollentuna

AB Reservdelar (ABR) har i över 80 år erbjudit kvalitetsreservdelar, tekniskt kunnande, leveranssäkerhet samt ett brett och djupt sortiment som passar mer än 90 % av den svenska bilparken. Med verksamhet och lager i såväl Stockholm som Malmö kan våra 80 anställda säkerställa snabba och tillförlitliga leveranser i hela Sverige. Om tjänsten Hos AB Reservdelar utvecklar vi vår egen reservdelskatalog och strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vi är stolta över våra högkvalitativa produkter och över att kunna erbjuda en servicenivå som motsvarar den. Som en del av vårt kundsupportteam kommer du att spela en viktig roll i detta arbete och hjälper våra kunder med allt från katalogapplikationer till teknisk support och reklamationsfrågor. Vår kundserviceavdelning består idag av ett dedikerat team på sju personer. Tillsammans hanterar ni alla inkommande kundorder, returer, offertförfrågningar och andra förekommande arbetsuppgifter på vår kundserviceavdelning. Kundservice är våra kunders första kontakt med vårt företag och ni arbetar mycket över telefon samt mejl, och för ett nära samarbete med våra lager-, produkt- och inköpsavdelningar för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet och - support. Rollen är baserad på vårt huvudkontor i Sollentuna och du rapporterar till vår kundservicechef. Din profil: För att matcha rollen tror vi att du: - Har god teknisk förståelse, och det är meriterande om du har erfarenhet från fordonsbranschen. - Har goda dator- och systemkunskaper. - Är van vid att arbeta med telefon eller inom service. - Pratar och skriver svenska flytande och behärskar engelska. Andra språkkunskaper är meriterande. Dina yrkesmässiga färdigheter är viktiga för oss men din personlighet är minst lika värdefull, och vi ser en serviceinriktad, kommunikativ och ansvarstagande person framför oss. Det är också viktigt att du är prestigelös, flexibel och noggrann. Vidare är du en självklar lagspelare och trivs med att ha ett nära samarbete med såväl kunder som kollegor. Delar du dessutom vårt intresse för bilar och fordonsbranschen så kommer du att passa in mycket bra hos oss. Vi erbjuder: Hos oss får du inte bara möjlighet att utveckla din karriär i en stimulerande och växande organisation, utan också chansen att vara en del av ett team där din insats verkligen uppskattas och gör skillnad. Vi är måna om våra medarbetares utveckling och du kommer att få alla verktyg du behöver för att utvecklas, växa och lyckas i din roll. Så, om du är redo för en spännande utmaning och vill bli en del av vårt framgångsrika team, skicka in din ansökan redan idag! Ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Marcus Sölvin på 070 074 59 18 eller av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

19 mars 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Nanny and Cook Wanted in Sollentuna!

Are you an experienced nanny and also have a flair for cooking nutritious meals? A family in Sollentuna is in search of a caring nanny for their 22-month-old son, on Mondays and Tuesdays from 12:30 PM to 4:30 PM, making sure the child is safe, happy, and engaged in activities. He will be home from preschool on these days. Once or twicce a week they also need help with cooking and preparing large quantities of healthy and simple meals, ensuring that these can be easily stored for future use. Note: Cooking duties must be performed separately from childcare hours to ensure full attention to the child’s needs. We are looking for someone who: Has experience in childcare, particularly with toddlers, and understands their needs Is skilled in cooking and meal preparation Is reliable, loving, and has a genuine interest in contributing positively to the child’s growth and family’s health. This is a unique opportunity for someone who loves to blend childcare with culinary skills, making a significant impact on a family’s well-being. Apply today!

18 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Mötesbokare | Vasastan

MÖTESBOKNING Som Mötesbokare är du ansvarig för att boka möten mellan Företagets försäljningsrepresentanter och potentiella kunder. Du representerar några av Sveriges största aktörer på marknaden och kommer spela en viktig roll i att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla vårt kundnätverk. DIN ROLL INNEBÄR: Försäljning över telefon. Driva din försäljning mot budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Ansvarsfull och karriärsdriven. Är utåtriktad, social och nyfiken. Flytande Svenska både i tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men inget krav. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Företagssköterska

Är du intresserad av att bidra till utvecklingen av vår verksamhet och verka för en hälsosam och hållbar arbetsmiljö där välbefinnande och arbetsmiljö prioriteras? Vlg Företagshälsa, en del av Doktor.se-koncernen, är en etablerad aktör inom företagshälsovård som erbjuder en bredd av tjänster till organisationer över alla branscher. Vårt mål är att ge stöd, både förebyggande och anpassat efter specifika behov, samt att främja välmående på individ-, grupp-, och organisationsnivå. Vårt team är mångsidigt och inkluderar kompetenser som företagsläkare, sjuksköterskor, psykologer/psykoterapeuter, ergonomer, hälsostrateger/pedagoger, arbetsmiljöingenjörer, organisationskonsulter, en kundansvarig, och en administratör. Vi är stolta över vår förmåga att behålla långvariga kundrelationer sedan start och är ständigt ivriga att hjälpa nya kunder att förbättra hälsa, effektivitet och lönsamhet. Om rollen Som sjuksköterska har du en central roll i vår verksamhet och för våra kunder. Ditt arbete kommer att omfatta en rad uppgifter, inklusive: Genomförande av olika typer av hälsokontroller Utfärdande av intyg, hantering av drogtest, provtagning och vaccinationer Erbjuda rådgivning över telefon, hantera sjukanmälningar och friskanmälningar Utföra hälsosamtal rörande hälsa, livsstil och arbetsmiljö Hantera kundkontakter och utföra administrativa uppgifter Det kan också finnas möjlighet att hålla utbildningar, genomföra återrapporter, koordinera rehabilitering och projekt. Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för hälsa, livsstil och att skapa en bättre arbetsmiljö. Erfarenhet av att arbeta med journalsystem är något du är van vid. Du uppskattar möjligheten att möta, inspirera och göra skillnad för både kunder och kollegor. Att arbeta i team är något du trivs med och din höga servicekänsla lyser igenom i allt du gör. För rollen söker vi en sjuksköterska med några års erfarenhet inom företagshälsovård, eller dig som är utbildad företagssköterska. Det är ett plus om du har kompetens inom hälsoprofilbedömning och konditionstester, samt erfarenhet av att arbeta självständigt med kunder. Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Mer praktiska detaljer Önskad start är augusti/september 2024, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50-75% (eventuellt högre tjänstgöring på sikt) med inledande provanställning Din placering kommer vara på Vlg Företagshälsa, Kanalvägen 1A Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Observera att vi inte önskar något personligt brev. Välkommen med din ansökan!

15 mars 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Finsktalande kundsupport till LG Electronics

Rekryteringsgruppen söker finsktalande kundtjänstmedarbetare. Vill du ha ett flexibelt och varierande arbete som ger stora möjligheter till din personliga utveckling? Är du vår nya stjärna inom kundservice? Just nu söker vi för kundsräkning medarbetare till den Finska kundtjänsten hos ett multinationellt företag som tillverkar och säljer hemelektronik. Företagets nordiska kontor är beläget i Kista, norr om Stockholm. Arbetsbeskrivning Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att hantera frågor som rör företagets produktutbud från kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer även att hantera enklare administrativa uppgifter. De två första veckorna hos vår kund kommer du att genomgå en introduktionsutbildning. Där får du utbildning i företagets produktsortiment, de system du kommer att arbeta i samt samtalsteknik. Detta för att du ska få de absolut bästa förutsättningarna att kunna leverera service på högsta möjliga nivå. Egenskaper Vi söker dig som är engagerad, ambitiös och driven. Du är en social person som alltid har som ambition att göra det lilla extra för att ge kunden ett trevligt bemötande och en utmärkt service. Vi ser gärna att du är noggrann och lösningsorienterad. Att arbeta på kundtjänst kan i perioder vara hektiskt och arbetsbelastningen hög. Därför är det viktigt att du har förmåga att hantera hög arbetsbelastning, stressiga situationer och bemötande från frustrerade kunder som ibland kan vara otrevligt, utan att själv tappa modet. Kompetens och kvalifikationer För att passa i denna roll behöver du: - Kunna formulera dig både muntligt och skriftligt på Finska. - Tala och skriva engelska på en hög nivå, närmast obehindrat. - Ha god datorvana. - Ha grundläggande förståelse för hemelektronik såsom TV och mobiltelefoner. - Vara flexibel och lösningsorienterad. Om du har ett intresse för teknik så är det fördelaktigt, men det allra viktigaste är att du tycker om att leverera högklassig service och hjälpa människor att hitta lösningar på sina bekymmer. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Tillträde: Omgående Anställning: Heltid och extra. Provanställning 6 månader Arbetstid: Arbetstider 08-17, måndag - fredag, med möjlighet till att arbeta hemma. Lön: Grundlön med möjlighet till bonus. Ansökan sker enbart via vår karriärsida. Har du frågor? Tveka inte att kontakta [email protected] (https://rekryteringsgruppen.teamtailor.com/jobs/[email protected]) Sökord: kundtjänst, callcenter, callcentermedarbetare, kundtjänstagent, administratör, finsk, telefonist, telefonförsäljare, tekniksupport, lisätyötä, asiakaspalvelu, soumi, operaattori, tekninen tuki, Om företaget Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri, kontor och bygg. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

15 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Personlig Assistent (vid behov) sökes till Darisk-talande kvinna i Solle...

På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en kvinna i 60-årsåldern som drabbats av stroke för cirka 3-4 år sedan vilket resulterat i en förlamning av höger sida av kroppen. Hon har även visa språkliga svårigheter och diabetes. Kvinnan bor just nu i Sollentuna i norra delen av Stockholm. Kvinnan talar endast Dari och kan endast svara ja/nej på frågar till följd av detta resttillstånd, du bör därmed kunna kommunicera med henne på Dari. Arbetsuppgifterna är enligt följande: - Hjälpa till med de dagliga rutinerna - Hjälpa till vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider - Lyft kan komma att krävas vid förflyttningar Tjänsten innebär arbetspass förlagda till dag, kväll, natt och helg enligt följande arbetstider: - Kl. 11:00-15:00 - Kl. 18:00-23:30 - Samt nattpass där 8 timmar väntetid förekommer Om dig Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som brinner för att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande samt drivande i din personlighet och en engagerande lagspelare. KRAV: - Kunden ser att du som söker är från Afghanistan och talar Dari (kunden talar enbart Dari) - Kunden önskar att du som söker definierar dig själv som kvinna och gärna är 50+ år Meriterande är om du har: - Erfarenhet av arbete med stroke eller afasi Du bör också behärska svenska eller engelska i tal och skrift, för att kunna kommunicera med ansvarig chef vid eventuell anställning. För att komma till eventuell anställning behöver du ha ett BankID. Därtill önskar vi att du helst beställer ett belastningsregister till din digitala brevlåda om du har möjlighet då detta effektiviserar processen, detta beställer du via följande länk: Arbete med barn med funktionsnedsättningar (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/) Omfattning: Vikarie vid behov. Tillträde: Enligt överenskommelse. Genomgång av ansökan sker löpande och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För dig med Anställningsstöd Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Olivia Personlig Assistans även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Om rekryteringsprocessen Efter en eventuell intervju försöker vi alltid återkomma inom 14 dagar till att man får höra mer om tjänsten. Detta förutsatt att vi även fått information från eventuella referenser. Därefter ser vi över en möjlig matchning med någon av våra kunder. Vid eventuell anställning kan du komma att bli ombedd för att uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret från polisen. Hantering av din ansökan Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare inom Olivia Personlig Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan även komma att delas med systerbolag till Olivia Personlig Assistans, om din profil matchar en annan tjänst inom koncernen Team Olivia. Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.

15 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024