Drömmer du om en trygg karriär med energi, gemenskap och utveckling?
Safely AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du växa i en trygg bransch och bli en del av ett peppande team som lyfter varandra? Hos Safely får du mer än bara ett jobb – du får en karriärmöjlighet. Vi söker dig som har någon erfarenhet av försäljning (gärna över telefon) och som vill ta nästa steg. Har du jobbat med kallförsäljning i minst 2 månader? Perfekt. Har du testat försäkringsbranschen tidigare? Ännu bättre! Hos oss får du: ✔ Fast grundlön + generös provision – Vi tror på att belöna bra prestation. ✔ Licensierad försäkringsutbildning – Vi ger dig rätt verktyg för att lyckas. ✔ Jobba med varma leads – Du kontaktar aktiva kunder eller uppvärmda leads ✔ Utvecklingsmöjligheter – Vill du växa? Vi hjälper dig att ta nästa kliv. ✔ Modern arbetsmiljö – På vårt kontor i Solna. ✔ Team som lyfter varandra – Vi firar framgångar tillsammans!   💬 Vad innebär jobbet? Du arbetar som försäkringsförmedlare och kontaktar kunder via telefon för att hjälpa dem att stärka sitt skydd vid t.ex. sjukdom eller sjukhusvistelse. Du får en strukturerad introduktion och utbildning, så du behöver inte vara expert från start. Det viktiga är att du har ett driv, en positiv inställning och ett hjärta för kundmöten.   ✨ Vem trivs hos oss? Det här är en perfekt roll för dig som: Vill bygga vidare på din säljerfarenhet Är målmedveten och gillar att ta ansvar Ser värdet i att hjälpa människor med produkter som faktiskt gör skillnad Söker ett jobb där du kan växa och utvecklas – både personligt och professionellt   🔔 Ansök redan idag – vi rekryterar löpande! Det här kan vara början på något riktigt bra. 💛 Om Safely Safely är en snabbväxande försäkringsförmedlare med fokus på personförsäkringar inom hälsa och vård. Vi brinner för att göra försäkringar enklare, tydligare och mer tillgängliga – utan krångel eller långa bindningstider. Med tillstånd från Finansinspektionen samarbetar vi med några av världens största försäkringsbolag och erbjuder produkter som gör verklig skillnad i människors liv – till exempel vid sjukhusvistelse eller allvarlig sjukdom. Vi är långt ifrån en traditionell försäkringsaktör. Här står innovation, energi och personlig utveckling i centrum. Vår kultur präglas av framåtanda, samarbete och stolthet i att hjälpa våra kunder på riktigt. Safely har kontor i både Stockholm City och Solna. Vill du vara med på vår tillväxtresa? Välkommen till Safely – där trygghet möter driv!

22 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Cybersäkerhetssamordnare
Strålsäkerhetsmyndigheten
IT-säkerhetsspecialister

Har du tidigare erfarenhet av att jobba med informations- och cybersäkerhetsstrategier? Är du en driven, engagerad och kommunikativ ledare med strategisk höjd? Vi söker en cybersäkerhetssamordnare som blir kravställare mot it-organisationen, dess drift och verksamhet. Bli vår nya kollega!  I rollen som cybersäkerhetsamordnare kommer du att ansvara för att leda, samordna och utveckla myndighetens övergripande cybersäkerstrategi och dess genomförande. Du samverkar kontinuerligt med informationssäkerhet. En del av arbetet innebär att du identifierar risker och behov inom verksamheten, utvecklar åtgärds- och arbetsplaner som hanterar cyberrisker samt säkerställer en passande säkerhets- och resilience-nivå för myndigheten. Du arbetar med kravställning och vägledning inom cybersäkerhetsfrågor gentemot it, samt stödjer projekt och verksamhet med din kompetens. Du agerar som rådgivare till myndighetens ledning, chefer och medarbetare i cybersäkerhetsfrågor. Organisatoriskt ingår rollen i staben för avdelningen Myndighetsstöd, där du rapporterar till avdelningschefen. Du kommer att ha ett nära samarbete med informationssäkerhet, it och säkerhetsskydd. Dina arbetsuppgifter innebär att du: • ingår i och arbetar med den grupp som äger, förvaltar och utvecklar myndighetens ledningssystem för informationssäkerhet (LIS) • ansvarar för att utveckla och implementera en cybersäkerhetsstrategi • är kravställande mot it, dess drift och verksamhet samt stödjer dess framtida utveckling (informations- och cybersäkerhet) • identifierar, utvärderar och hanterar säkerhetsrisker som kan påverka organisationens informationssystem, vilket innebär att övervaka cyberhot och säkerhetsincidenter, samt att vidta åtgärder för att minimera skador • säkerställer att organisationen följer lagar och regler samt interna policies • i samverkan implementerar NIS2 samt samverkar med andra i GDPR-arbetet • säkerställer snabba och effektiva åtgärder för att minimera skada vid cybersäkerhetsincidenter • bidrar till att öka medvetenhet och kunskap inom myndigheten för att främja en god säkerhetskultur. Vi söker dig som har • en högskoleutbildning inom it, datavetenskap, teknik eller säkerhetsområdet alternativt annan relevant utbildning kombinerad med flerårig kvalificerad arbetslivserfarenhet inom cybersäkerhetsområdet  • flerårig aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av att strukturerat arbeta med informations- och cybersäkerhet ur både ett strategiskt och operativt perspektiv där du fungerat som rådgivande till organisation och ledning • erfarenhet av DRP och BCM arbete, samt kunskap inom teknisk resiliens och redundans • god kunskap kopplat till metodik, lagstiftning och ramverk • mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.  Det är meriterande om du har erfarenhet av/kunskap om: • arbete med cybersäkerhetsfrågor inom offentlig förvaltning • att leda/samordna förmågeförflyttning inom cybersäkerhetsförmågan, t ex samordna gapanalys och behovsinventering, upphandling, byggt upp security operations centers (SOC) • de tjänster och verktyg (mjukvara och plattformar) som finns på cybersäkerhetsmarknaden, samt erfarenhet av molnfrågor och tjänster • informationssäkerhetsarbete, LIS och ISO 27001 • arbete som projektledare  • Säkerhetsskyddslagen och samverkan med säkerhetsskyddsarbetet • att jobba i enlighet med certifieringar såsom CISSP, CISA, CCSP, CRISC eller liknande • ramverk som NIST CSF v2 och MSB:s metodstöd • utbildning inom informationssäkerhetsområdet. Personliga egenskaper Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss och vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Det är viktigt att du är en driven, engagerad och kommunikativ ledare med en strategisk höjd. För rollen krävs även hög integritet, ett gott säkerhetsmedvetande samt att du är trygg i att hantera sekretess. Du arbetar bra med andra människor, relaterar till dem på ett lyhört sätt samt löser konflikter på ett konstruktivt vis. Vi förutsätter att du har en hög säkerhetsmedvetenhet och att du kan arbeta enligt, såväl Vår värdegrund - Strålsäkerhetsmyndigheten (stralsakerhetsmyndigheten.se) som den Statliga värdegrunden (forvaltningskultur.se) Vi erbjuder dig Hos oss har du flexibel arbetstid och möjlighet att arbeta på distans. För att du ska kunna ta ansvar för din hälsa erbjuder vi friskvårdstimme och friskvårdsbidrag samt subventionerad sjukvård och läkemedel. Som medarbetare på Strålsäkerhetsmyndigheten har du ett viktigt samhällsuppdrag! Tillsammans arbetar vi för ett strålsäkert samhälle. Här kan du läsa om vad vi erbjuder: Läs mer om våra villkor och förmåner Anställningsvillkor Anställningen är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. Anställningen kan komma att inledas med provanställning i sex månader. Placeringsort är Solna. Resor i tjänsten förekommer.  Vissa av våra arbetsuppgifter är placerade i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs även svenskt medborgarskap. Du kan komma att ingå i myndighetens krisorganisation och kan även komma att krigsplaceras vid myndigheten. Krisorganisationen utför strålskyddsbedömningar och kärntekniska analyser och samverkar med andra berörda aktörer för att hantera radiologiska nödsituationer, inklusive situationer vid höjd beredskap. Inom ramarna förkrisorganisationen kommer du att ingå i den insatsberedskap som myndigheten upprätthåller för att stötta andra aktörer i samhället med strålningsmätningar. Kontakt och ansökan Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta Ronnie Nilsson, avdelningschef, 08-799 41 57, Annika Kjerrman, hr, 08-799 43 75 eller Ann Charlotte Odengran, hr, 08-799 40 91. Fackliga företrädare är Mathias Häggblom, Saco-S, 08-799 44 85, och Michael Wallin, ST, 08-799 42 87. Välkommen med din ansökan via vår hemsida senast den 3 juli 2025. --------------------------------------------------------------------------- Strålsäkerhetsmyndigheten arbetar pådrivande och förebyggande för att skydda människor och miljö från oönskade effekter av strålning. Våra cirka 340 medarbetare har djupa och breda kunskaper inom strålskydd och kärnsäkerhet. Myndigheten har kontor i Solna, Katrineholm och Göteborg.  Läs mer om vår verksamhet här www.stralsakerhetsmyndigheten.se

24 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Jobba Som Mötesbokare
Getdet AB
Telefonförsäljare m.fl.

Sök jobbet som mötesbokare på Submit för att jobba som mötesbokare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som mötesbokare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som mötesbokare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

24 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Jobba Som B2B-säljare
Getdet AB
Företagssäljare

Sök jobbet som B2B-säljare på Submit för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

24 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Supporttekniker deltid
Randstad AB
Supporttekniker, IT

Arbetsbeskrivning Vi söker dig som kanske har tidigare erfarenhet inom IT support och som vill kombinera dina studier med ett deltidsarbete. Arbete kommer att utföras Mån & Tis (ev Ons längre fram) med arbetstider 08.00-17.00 För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid din personlighet. Du är snabblärd, noggrann, samarbetsvillig och lättsam. Du har hög arbetsmoral och är prestigelös - laget för jaget. Här hjälper vi varandra. Du är orädd när det kommer till att hantera ärenden via telefon och trivs med att bemöta kunder. Vi hoppas också att du vill vara med och bidra med positiv energi och god stämning till dina kollegor. Vi tycker om att ha kul på jobbet och satsar på att skapa en stimulerande arbetsmiljö där alla ska trivas och känna att de utvecklas. Hos oss finns det även fina möjligheter till vidareutveckling inom IT. Ansvarsområden I den här rollen får du användning av din lösningsorienterade förmåga. Du kommer lösa inkommande ärenden via telefon, mail och vårt ärendehanteringssystem (ServiceNow). Som servicedesktekniker kommer du att ingå i ett engagerat team (6 personer) och tillsammans hjälps vi åt med våra kunders tekniska problem. Självklart använder vi fjärrstyrningsverktyg för att snabbt ge personlig service. Du kommer arbeta från vårt kontor i Solna eller direkt ute hos kund (on-site) enligt förutbestämt schema. Våra ärenden är av varierad svårighetsgrad men det viktigaste är att kunden i slutändan får bästa tänkbara service och återkoppling. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har erfarenhet av att bistå med service via telefon (minst 6 månader) adminmiljön i Office 365 arbeta i Windowsmiljö fjärrstyrning och ärendehanteringssystem Microsoft Intune Active Directory Mycket goda kunskaper inom svenska krävs. Skriftligt och muntligt. Vår kund arbetar inom drift, support och implementation av infrastruktur för komplexa och kundunika kommunikationsplattformar. Hos vår kund trivs våra medarbetare då företaget präglas av en varm företagskultur. De sitter centralt i Solna/Haga och vi erbjuder hybridarbete men från start vill vi att du arbetar på plats i Solna för att lära dig våra system och våra kunders IT-miljöer. I överenskommelse med chef beslutas när hybridarbete är möjligt. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Rektor till Svedenskolan Bergshamra
Utvecklingspedagogik Sverige AB
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Svedenskolan Bergshamra är en grund- och anpassad grundskola för årskurs f-9 med begränsning i mottagandet till att gälla elever med diagnos inom autismspektrum. Skolan erbjuder även anpassad gymnasieskola och korttidstillsyn (inom LSS) Vår vision är att möjliggöra utveckling, delaktighet och livskvalitet för alla. Vi arbetar därför för att lyfta fram det unika i varje individ och strävar efter att alla ska utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Vi arbetar med en tydliggörande, strukturerad och förutsägbar pedagogik i syfte att skapa både lust att lära och trygghet. Vi söker nu en ny rektor som vill fortsätta utveckla vår verksamhet tillsammans med oss! Vi söker en rektor som naturligt axlar det yttersta ansvaret och ledarskapet men som delegerar och leder genom andra. En rektor som utövar ett pedagogiskt ledarskap, som är inlyssnande, transparent och tydlig i sin kommunikation. En rektor som inspirerar till ansvarstagande, arbetsglädje och bidrar till ett gott arbetsklimat. Vi ser gärna att du har erfarenhet av de skolformer som Svedenskolan Bergshamra erbjuder.  Du ansvarar för organisation, budget och resultat, kvalitet och kvalitetsutveckling, medarbetare, utförande av arbetsmiljöuppgifter och för att skolan följer de lagar och styrdokument som hör till verksamhetens uppdrag. I nära samarbete med skolans biträdande rektorer ansvarar du för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Till stöd i ditt arbete har du även ett elevhälsoteam placerat i verksamheten samt nära till centrala specialistfunktioner som t. ex HR, ekonomi och IT. Din bakgrund För att trivas i denna roll ser vi att du har tidigare erfarenhet av arbete som rektor. Du har mycket goda kunskaper i skollagstiftning och skolans styrdokument, har kunskap om samt följer den forskning och de diskussioner som förs inom den pedagogiska världen. Du är trygg i att leda och tror på ett nära och utvecklande ledarskap. Förväntningar Du är en tydlig och kommunikativ ledare, är självgående, har ett strukturerat arbetssätt, är lyhörd, positiv, nyfiken och drivande. Du inspirerar till arbetsglädje och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du är prestigelös och tror på samarbete och trivs med många kontaktytor. Du har förmågan att fatta beslut och ser fördelar med ett processinriktat arbete. Du har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt, lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt har förmågan att prioritera. För dig är det viktigt med goda och förtroendefulla relationer till alla du möter i din vardag. Du delar våra värderingar Framåt, Tillsammans med Hjärta och Klokhet. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer Du har en relevant högskoleutbildning samt har slutfört det statliga rektorsprogrammet. Du har dokumenterad erfarenhet inom autism, intellektuell funktionsnedsättning och specialpedagogik. Du är väl förtrogen med skolans uppbyggnad och struktur samt med skollag och övriga styrdokument. Du behärskar svenska språket i tal och skrift, har god digital kompetens och hanterar Microsoft Office 365 utan problem. Mer om tjänsten Varaktighet: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning Omfattning:100% Arbetstid:Måndag-fredag Lön:Individuell lön Tillträde: Snarast eller efter överenskommelse Sista ansökningsdatum: 2025-06-30 Intervjuer kommer att ske fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Kontakt:Vid frågor om tjänsten, kontakta Lena Schmidt, skolchef. [email protected] eller 072 549 40 07. Fackliga kontaktpersoner: Maria Eneqvist för Sveriges Lärare. [email protected] eller 072-083 67 40 Gunnar Israel för Kommunal. [email protected] eller 072-500 15 44 Välkommen med din ansökan! Före anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att begäras in. Vi väljer att hantera denna rekrytering internt och avböjer alla eventuella erbjudanden om hjälp med rekrytering från externa företag. Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Specialistläkare till sektionen för medicinsk retina
REGION STOCKHOLM
Specialistläkare

Vi söker en specialistläkare inom oftalmologi som har särskilt intresse för medicinsk retina. Välkommen med din ansökan! Om oss Sektionen för medicinsk retina vid S:t Eriks Ögonsjukhus har som målsättning att vara ledande både nationellt och internationellt. Vi bedriver bred mottagningsverksamhet och forskning i framkant. Sektionen ingår i verksamhetsområde medicin.  Om tjänsten Vi söker dig som är engagerad och vill vara med och utveckla området medicinsk retina. I tjänsten ingår mottagningsarbete, intravitreala injektioner samt retinal laser. I tjänsten ingår även att utbilda och undervisa.  Kvalifikationer Du är ögonspecialist med särskilt intresse för medicinsk retina. Erfarenhet av medicinsk retina samt goda pedagogiska kunskaper och forskningserfarenhet är meriterande. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Villkor Tillsvidareanställning på heltid. Viktig information till dig som söker tjänst som specialistläkare   Du ska bifoga följande obligatoriska dokument i din ansökan. Dokumenten ska vara läsbara, fullstora och rättvända. Kontaktuppgifter ska skrivas digitalt.   Meritförteckning för läkare (särskild meritförteckning korrekt ifylld, skriven på dator, underskriven av den sökande samt vidimerad av två personer.)  Legitimationsbevis läkare  Bevis på specialistkompetens från Socialstyrelsen  Bevis om medicine doktorsexamen (i förekommande fall)  Bevis om docentur (i förekommande fall)  Publikationsförteckning, ange tio utvalda publikationer  Personligt brev   Dokumentet Meritförteckning för läkare hittar du på vår webbplats https://www.sankterik.se/Jobba-hos-oss/yrken-inom-ogonsjukvarden/sa-ansoker-du-om-en-lakartjanst/ Samtliga korrekta ansökningshandlingar måste vara oss tillhanda senast sista ansökningsdag.   Om S:t Eriks Ögonsjukhus S:t Eriks Ögonsjukhus är ett av Europas ledande ögonsjukhus. Vi erbjuder högspecialiserad ögonsjukvård och tar varje år emot cirka 175 000 patienter från Stockholms län, Sverige och utlandet. Tillsammans med Karolinska Institutet bedriver vi forskning och utbildning inom ögonområdet. Sjukhuset har 450 medarbetare. S:t Eriks Ögonsjukhus finns i nybyggda och moderna lokaler i Hagastaden. Se även vår webbplats För S:t Eriks Ögonsjukhus är det viktigt att du som medarbetare trivs och är motiverad att driva ögonsjukvården framåt tillsammans med oss. Vi uppmuntrar till nytänkande och kompetensutveckling samt satsar på hälsofrämjande arbetsplatser med god arbetsmiljö. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

24 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Mötesbokare- Stockholm

Vill du ha en arbetsplats med goda karriärmöjligheter och trivs med att ha mycket kundkontakt? Då är denna tjänst något för dig, så ta nu möjligheten och ansök redan idag! Om företaget Fortum är ett ledande energibolag som den tredje största producenten av koldioxidfri el i Europa och erbjuder deras kunder lösningar inom el, värme, kyla, återvinning och avfallshantering. Fortum är en arbetsplats som erbjuder utmaningar och ansvarstagande, baserat på stor tillit. Som medarbetare blir du coachad och uppmuntrad att hitta dina egna lösningar och att utmana etablerade arbetssätt samt att det finns goda karriärmöjligheter internt. Arbetsuppgifter: I rollen som mötesbokare hos Fortum är dina huvudsakliga arbetsuppgift att kontakta och boka in möten med företagskunder. Under din tid på Fortum kommer du att erbjudas en unika säljutbildning där du har möjlighet att bli certifierad säljare. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att göra Fortum till Sveriges ledande energibolag och erbjuda bästa möjliga kundupplevelse. Du kommer att bli coachad i dina samtal för att lyckas på bästa sätt, samt har goda möjligheter att utvecklas inom företaget och ta nästa steg, Erbjuda Fortums produktportfölj och boka in möten med nya företagskunder över telefon (B2B) Administrera och ansvara för ditt eget arbete Ansvara för att resultat- och budgetmål hålls Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Du erbjuds en fast grundlön samt en generös provisionsmodell vilket innebär att du har stor möjlighet att påverka din lön. Kontoret ligger i Solna med nära anslutning till Solna Station. Kvalifikationer: Vidare ser vi att du är en kommunikativ, ambitiös och driven person. Du motiveras av utmaningar och uppsatta mål samt är en lagspelare och trivs i en miljö där man uppmuntrar och peppar varandra.  Vi erbjuder Möjlighet att utvecklas inom miljöinriktad och snabbväxande organisation. Möjlighet att utvecklas på bolaget Intern säljutbildning Övrigt: Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
EHS Manager
The Place AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

Vi söker nu en EHS Manager med ansvar för Sverige till ett spännande konsultuppdrag till en av våra kunder i energibranschen. I rollen kommer du att ansvara för och säkerställa att lagar och riktlinjer inom miljö, hälsa och säkerhet identifieras, följs, efterlevs och rapporteras korrekt. Du är en viktig spelare i organisationen där du är en strategisk rådgivare till ledning och HR. Du rapporterar till Head of EHS Nordics & Baltics. Detta är ett konsultuppdrag med tänkt start 30 juni och ett år framåt. Du blir anställd av oss på the Place och arbetar ute hos kundföretaget. För denna roll finns möjlighet till distansarbete. Huvudkontoret ligger i Solna i Stockholm. Om rollen I rollen kommer du bland annat att: Rådgöra med den lokala ledningen och HR om resursbehov för att uppfylla EHS-kraven i Sverige. Övervaka befintliga och potentiella EHS-problem och ge rekommendationer för åtgärder. Säkerställa relevant EHS-rapportering till svenska myndigheter. Säkerställa att nuvarande lagstadgade krav identifieras och uppfylls, och är lämpliga för affärsverksamheten i Sverige. Implementera EHS-policyer och riktlinjer. Erfarenhet För att ta sig an uppdraget tror vi att du har följande erfarenhet och bakgrund: Erfarenhet av liknande arbete i en teknisk organisation. God erfarenhet av svensk arbetsmiljölagstiftning. Erfarenhet av kontakt med myndigheter och formell rapportering. Flytande kunskaper i svenska och engelska. Meriterande: Erfarenhet av att ha arbetat på myndighet. Erfarenhet av bygg- eller elarbete och installation. Erfarenhet av incidentutredningar och kemikalie-/avfallshantering. Mer om uppdraget: Detta är ett konsultuppdrag på ca 1 månader, med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten erbjuder möjlighet till distansarbete. Arbetstider: Kontorstider. 40tim/veckan. Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Husmor - Hemfrid Premium
Hemfrid i Sverige AB
Städledare och husfruar

Hemfrid söker Husmor Premium – En exklusiv roll inom hushållsnära tjänster Hemfrid är Sveriges ledande företag inom hushållsnära tjänster. Vi erbjuder våra kunder en förstklassig helhetslösning med tjänster såsom städning, tvätt, organisering, matlagning och barnpassning. Nu söker vi dig som vill arbeta som Husmor Premium – en prestigefylld och ansvarsfull roll där du tar hand om hela kundens hem och vardag. Om rollen som Husmor Premium  Som Husmor Premium arbetar du med ett helhetsansvar i exklusiva hem där du skapar ordning, trivsel och en harmonisk miljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Professionell hemstädning och organisering Tvätt, strykning och garderobsplanering Matlagning och förberedelse av måltider Barnpassning och familjestöd Planering och genomförande av evenemang i hemmet Inköp, ärenden och koordinering av hushållets behov Vem söker vi?  För att trivas i denna roll ser vi att du är en erfaren och självgående person med ett öga för detaljer och service i toppklass. Du har en naturlig känsla för struktur, är diskret och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Vidare ser vi att du: Har flera års erfarenhet inom hemstädning, husmor, hushållsnära tjänster eller som Housekeeper, Au-pair eller liknande Har erfarenhet av matlagning och gärna ett intresse för gastronomi Är organiserad och självgående med förmåga att planera och strukturera hemmet Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Är flexibel och kan arbeta måndag - fredag mellan 8-17 Har körkort (B) och gärna tillgång till egen bil (meriterande) Vad erbjuder vi?  Hos Hemfrid vill vi vara branschens bästa arbetsgivare. Därför erbjuder vi: Tillsvidareanställning Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning och vidareutveckling inom hushållsnära tjänster Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget Gratis mobilabonnemang Ett inspirerande och internationellt arbetsklimat Vill du bli en del av vårt Premiumteam? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta oss på [email protected]. Observera att vi genomför en bakgrundskontroll innan anställning.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025