Arbetsbeskrivning Just nu söker vi dig som verkligen gillar att arbeta med kundservice som konsult på uppdrag ute hos vår kund i Solna. Du kommer vara en del av ett team bestående av ca 25 personer där hälften av teamet finns i Solna och det andra i ett av våra grannländer i norden. Vi ser att du gärna har 1-2 års erfarenhet av likande arbete i en Servicedesk och som nu är intresserad av bygga på din kompetens och erfarenhet ytterligare. Du kommer i rollen ta emot ärenden och samtal via telefon, mail och chatt, lösa ärenden och ha mycket kontakter med andra team internt men också med kundens olika leverantörer. Detta är ett heltidsuppdrag motsvarande 40 timmar per vecka. Arbetet sker på plats under kontorstid på kundens kontor 3 dgr/vecka och 2 dgr har du möjlighet att arbeta på distans. De arbetar enligt schemaläggning och arbetstider kan variera men är mellan 06.45-18.00 så du behöver kunna arbeta alla arbetspassen mån-fre. Ansvarsområden Ta emot och svara på telefonsamtal och mail som kommer till Servicedesk 1st line support på Active Directory-relaterade frågor - skapande och överlämnande av incidenter SPOC, single point of contact för användarna Analysera incidenter, bestäm prioritet och eskalera till andra grupperingar Verifiera lösningar från leverantörer, se till att lösningsbeskrivningar finns Förstå och kommunicera lösningar till slutanvändare Koordinera/samarbeta med alla agenter för att säkerställa maximalt utnyttjande av hela teamets kompetens Kvalifikationer Du bör ha minst 1-2 års erfarenhet inom IT support samt bred kunskap och erfarenhet av Active Directory on prem och Azure Active Directory Du måste behärska engelska och svenska flytande i både tal och skrift. Ha vana vid att skriva i ärenden på engelska samtidigt som du pratar med användare Förståelse av ITSM och ITSM verktyg, tekniker och hur teknik används för att ge bästa möjliga support Självgående med förmåga att arbeta i en miljö som rör sig snabbt Mycket god kommunikationsförmåga, vara serviceminded och tycka om att hjälpa användare. Du kan snabbt skapa en överblick över den aktuella uppgiften på hög nivå samtidigt som du fortfarande fokuserar på detaljerna Du trivs med repetitiva uppgifter då och då Du är självgående och tar initiativ självständigt för att förbättra hur vi arbetar i teamet, och uppskattar ett socialt arbete och att jobba i ett team Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom Jira , och/eller har tidigare kunskap och erfarenhet av ITIL ramverk Du behöver även ha rätt mindset, vara serviceminded och fokusera på användarupplevelsen är mycket viktigt Var en lagspelare Gillar att arbeta i en föränderlig miljö Brinna för IT med erfarenhet från en servicedesk, IT support eller annan roll inom IT Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Vi söker nu en noggrann och driven ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till vår kund i Solna för ett sex månaders uppdrag med start omgående. I denna roll får du möjlighet att arbeta i ett engagerat team och bidra till ett effektivt ekonomiflöde hos ett väletablerat företag inom byggbranschen. Vi söker dig med något års erfarenhet av arbete inom kund- eller leverantörsreskontra samt en högskoleexamen inom ekonomi. Vi söker dig som är strukturerad och ansvarsfull och som vill fortsätta utvecklas inom ekonomi – kanske är detta nästa steg i din karriär! Ansvarsområden Upplägg av leverantörer (inhemska samt utländska) Kontering av representation Sista kontroll över representation (kontroll så att attestanter inte godkänt sina egna kostnader + att konteringen sköts ordentligt, innan fakturan går för betalning) Bestrida av räntekostnader Analys av fakturor som har korta betalningsperioder 2 gånger i månader Valutasäkring av fakturor i utländsk valuta Kontroll av utländska fakturor Allmän felsökning av fakturor Kvalifikationer Högskoleexamen inom ekonomi. Erfarenhet av kund- och/eller leverantörsreskontra Har möjlighet att starta uppdraget i december Intiativtagande, positiv och samarbetsvillig Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Personen vi söker kommer ansvara för alla kunder på distriktet samt all nykundsbearbetning. Du kommer jobba med hela vårt breda sortiment av första hjälpen produkter, hjärtstartare, livräddande utbildningar, aktivitetsbaserad ergonomi och säkerhetsprodukter som förebygger arbetsskador. Du kommer i nära samarbet med din regionchef och övriga säljkollegor i landet få guidning så du snabbt kommer in i branschen. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet Produktsortiment av högsta kvalité Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Säljutbildning i toppklass Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar
Chaufför för uber och bolt i stor Stockholm Bil black/premium Arlanda Bilen står i Solna Heltid/Deltid Kontakta för mer info 0762007818
Nu söker vi dig som har ett stort intresse för IT och teknik, som gärna vill kombinera det med en händelserik vardag där service står i fokus, till rollen som IT-supporttekniker hos oss på Svea Bank! Vad kommer du att göra? Rollen som IT-supporttekniker innebär att du dagligen hjälper användare som stött på tekniska problem av alla möjliga slag. Du kommer arbeta med att lösa inkommande supportärenden samt en hel del andra IT-relaterade uppgifter. Ärendena varierar i komplexitet och handlar om både hård- och mjukvara, därför blir din vardag allt annat än monoton och tråkig! Du kommer tillhöra vårt 1st Line Support team, ett sammansvetsat och hjälpsamt team med användaren och tekniken i fokus. Här finns mycket stor kunskap inom allt du ska hantera i rollen som IT-supporttekniker, vilket kollegorna mer än gärna ställer upp och delar med sig av. En vanlig dag i rollen innebär bl.a. följande: Hantera och lösa inkommande ärenden i person, via telefon, mail och fjärrstyrning Felsöka datorer, mobiltelefoner, skrivare och annan teknisk kringutrustning Kontohantering i Microsoft Active Directory Ansvara för patchning och mjukvarudistribution Installera nya program och applikationer Vem söker vi? För att passa i den här rollen är det viktigt att du har ett stort tekniskt intresse, nyfikenhet och driv för att snabbt sätta dig in i de tekniska aspekterna av arbetet. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet antingen inom liknande område eller från någon form av serviceyrke, då det är viktigt att du trivs i en roll som i första hand handlar om att hjälpa människor. Då 1st Line Support teamet i Solna hanterar supportärenden från flera länder i koncernen, innebär det att du behöver kunna såväl svenska som engelska flytande i både tal och skrift. För den här rollen söker vi dig som är självgående, initiativtagande och nyfiken, då arbetet många gånger innebär att du behöver söka svar och lösningar på problem du inte stött på innan. Vidare ser vi att du är ansvarsfull och drivs av att hjälpa till och lösa problem. God samarbetsförmåga, positiv inställning och vilja att ge riktigt grym service till våra användare i koncernen är något som teamet lägger stor vikt vid och lever efter. Du bör ha en god förmåga att hantera flera uppgifter parallellt, vara pedagogiskt lagd och kunna kommunicera med individer på olika nivåer. Vi tror även att du har en hög problemlösningsförmåga, och att du trivs med att arbeta i ett tidvis högt tempo. Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med över fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail utan ber dig att söka via den här annonsen. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att höra av dig till rekryterare Fredrika Engelin på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas så snart som möjligt, så skicka in din ansökan redan idag!
Till vår kund i Solna söker vi efter en Azure-specialist som trivs i en dynamisk och tekniskt avancerad miljö och vill arbeta med moderna molnteknologier. Vår kund utvecklar hållbara lösningar för morgondagens samhälle och industri och verkar inom flera affärsområden, inklusive fastighetsutveckling och förvaltning, entreprenad och service inom industri, bygg och infrastruktur. Med sina innovativa och hållbara lösningar strävar de efter att skapa välmående samhällen och framtida industrilösningar. Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag med möjlighet att gå över till kunden efter 6 månader. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I rollen som Azure-specialist inom säkerhet och infrastruktur kommer du att ha ett stort ansvar för att konfigurera och underhålla Azure-miljön, säkerställa att den är stabil, optimerad och anpassad för verksamhetens behov. Du arbetar med att implementera och optimera Azure-infrastruktur, inklusive hantering av resurser och applikationer. Vidare kommer du att ha ett viktat fokus på säkerhetsaspekter, där du ansvarar för att implementera säkerhetsåtgärder, hantera Microsoft Defender samt analysera loggar för att identifiera och förebygga potentiella hot. En stor del av arbetet handlar också om att effektivisera och automatisera processer. Med hjälp av PowerShell och andra verktyg bygger du lösningar som förbättrar säkerhet och prestanda. Du kommer att hantera och konfigurera Intune för enhetshantering och arbeta med nätverkslösningar i Azure, samtidigt som du felsöker eventuella problem som kan uppstå. Din profil och kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har en gedigen bakgrund inom Microsofts ekosystem, med djupgående kunskap inom Azure, Microsoft Defender och PowerShell. Du har en förståelse för moderna DevOps-principer och hur nätverksinfrastrukturer i molnet är uppbyggda. Som person är du nyfiken och engagerad, med en stark vilja att hålla dig uppdaterad inom nya teknologier och säkerhetslösningar. Du har en god kommunikationsförmåga och trivs med att samarbeta i team, samtidigt som du kan arbeta självständigt och driva projekt framåt. Krav: - Erfarenhet av Microsoft Azure – Konfiguration och säkerhetshantering i molnmiljöer. - Kunskap om Microsoft Defender – Implementering och hantering av säkerhetslösningar. - Erfarenhet av PowerShell – Skriptning och automatisering av processer i Microsoft-miljöer. - Förståelse för DevOps-principer – Erfarenhet av hur DevOps-tekniker används i praktiken. - Felsökning av infrastruktur och nätverk – Primärt molnbaserat men även enklare on-prem-lösningar. - Erfarenhet av Intune – Hantering av klienter och policykonfigurationer. - Automatiseringserfarenhet – Byggt och implementerat automatiseringar för säkerhetsprocesser. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Julieth Escobar +46 734 159387 [email protected]
Roll: Junior embedded developer med fokus på både mjukvara och hårdvara Start: Så snart som möjligt Om projektet: Vi utvecklar en avancerad produkt inom hållbarhet och automation – ett smart, sensorstyrt system som ska användas dagligen av personal inom hotell- och servicebranschen. Produkten kombinerar elektronik, mekanik, mjukvara, och UI, och du blir en del av den pågående utvecklingsfasen efter lansering. I den här rollen är programmering och debugging centrala delar. Du kommer att arbeta praktiskt med både hårdvara och mjukvara – bygga, testa, dokumentera och förbättra – i nära samarbete med vårt utvecklingsteam samt samarbetspartners utomlands. Vi arbetar med PlatformIO och använder Git för versionshantering. Om oss: Vi är ett erfaret och agilt team med globala kunder och stor påverkan i vår bransch. Vi täcker hela utvecklingskedjan – från idé till prototyp, produktion och leverans – och arbetar snabbt men strukturerat. För att trivas hos oss behöver du vara metodisk, noggrann och ansvarstagande. Du gillar att förstå hur dina lösningar påverkar helheten, kan jobba självständigt och kommunicerar framsteg och problem väl med teamet. Vem du är Har grundläggande kunskaper i C/C++ Förstår hur elektroniska komponenter fungerar i inbyggda system Har jobbat med Git och versionshantering Är strukturerad, dokumenterar och följer upp det du gör Tycker om att debugga, testa, bygga och förbättra Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Har ett starkt teknikintresse Du studerar, har nyligen avslutat studier, eller så har du byggt egna lösningar med mikrokontrollers och sensorer på fritiden. Det viktigaste är att du är driven, nyfiken och vill utvecklas med oss. Teknikmiljö och exempel på vad du jobbar med ESP32 microcontroller C/C++ för embedded systems Lastceller, motorstyrning, QR-läsare LCD-skärm, knappar och menybaserad UI Debugging och praktisk prototypning Git – kodstruktur och commit-hygien Dokumentation och kommunikation i team Vad vi erbjuder Att vara en del av ett meningsfullt och tekniskt spännande projekt Flexibla arbetstider – passar utmärkt vid sidan av studier Möjlighet att ta ansvar, påverka och utvecklas tekniskt Ett litet, engagerat team där din insats verkligen spelar roll Låter det spännande? Skicka ett mejl med din profil och några rader om vem du är till oss. Vi intervjuar löpande – varmt välkommen!
Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving. If you are a good match, we would like to receive a CV in WORD format with motivation why you fit this assignment, your availability and any scheduled holidays. For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. We at Maandag Nordic are now looking for a Senior Functional Consultant within Dynamics 365 for our end client for an ERP implementation of D365. Start: As soon as possible Location: Stockholm Duration: Full time for 12 months, with possibility for extension Our client is an international, globally recognized brand within the retail market, that makes both products for the B2B and D2C market. They are in the middle of a project to implement Dynamics 365 for different parts of their organization, and we are now looking for an experienced Functional Consultant within D365 that can come in and strengthen the team as they move into the next phase of the project. In this role, you will be responsible for delivering Functional Design Documents (FDDs), Integration Design Documents (IDDs), test scripts, and D365 system configurations. They will ensure functional requirements are clearly documented and aligned with production and retail processes. The Dynamics 365 components that will be implemented are: - F&O - Supply Chain Management - IVS Besides implementation, there is also a large transformation part to this project. They are moving in phases from the legacy system, Dynamics AX 2009 and 2012, to Dynamics 365. We are looking for a functional consultant with strong production experience, ideally within a retail context. This role is best suited for someone who is hands-on, communicative, and confident collaborating across diverse teams. To be successful in this role, we see that you have the following areas of experience: - Extensive hands-on experience with D365 in a production environment, preferably within retail - Understanding of the value chain, supplier lifecycle, forecasting, and planning - Experience in configuration and functional solutioning - Experience of change and adoption in the organisation, through organising end-user training, testing etc. - Fluent in English both written and verbal (Swedish is a plus but not a must) - Exposure to K3 Fashion is a plus Furthermore, we think that it's important that you are outgoing as a person – that you ask questions, speak up and collaborates effectively. We see it as important that you have excellent communication and documentation skills, and that you have a flexible way of working together with the rest of the team.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Som Gruppchef Patologi leder och utvecklar du arbetet för ett av våra team inom klinisk patologi. I vårt lab genomförs analyser av biologiskt material, såväl manuellt som digitalt, och som gruppchef kommer du att leda ett team som befinner sig i diagnostikens absoluta framkant. Ditt huvudfokus kommer att vara att bygga stabilitet i verksamheten genom att tillsammans med teamet driva utvecklingen av enheten i syfte att öka såväl trivsel som kapacitet och produktivitet. Som Gruppchef ansvarar du för ett team bestående av 15–20 personer bestående av Biomedicinska analytiker, laboranter och undersköterskor. Du rapporterar till Driftchef Patologi. Som gruppchef kommer du att arbeta nära dina medarbetare, du leder och fördelar arbetsuppgifter samt säkerställer att dina medarbetare har en god arbetsmiljö. Du har delegerat arbetsmiljöansvar och ansvarar även för utvecklings- och lönesamtal för dina medarbetare. Du håller i möten, avstämningar och inleder varje morgon med Daglig styrning, tillsammans med teamet. Du kan också komma att arbeta laborativt i mån av tid. VEM Till den här tjänsten söker vi dig som är trygg i ditt ledarskap. Du har en stark personlig drivkraft, ett öppet sinne och med förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror att du är kommunikativ och har en hög servicekänsla samt är lyhörd inför medarbetare, patienter och kundernas behov. Du hittar även en balans mellan att vara lyhörd och att stå kvar i fattade beslut. Kvalitets- och patientsäkerhetsarbete är en självklarhet för dig. Du är van att arbeta strukturerat och har en god organisationsförmåga. Vi söker dig som har: - Akademisk examen exempelvis biomedicinsk analytiker, civilingenjör, apotekare eller motsvarande naturvetenskaplig examen - Ledarerfarenhet med personalansvar - Erfarenhet av laboratorieverksamhet, helst patologi eller annan medicinsk inriktning - God vana att hantera moderna IT system - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift - Erfarenhet av kvalitetsarbete och dokumentation Meriterande - Tidigare budgetansvar - Vana av projektarbete Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi jobbar löpande med urval och intervjuer så skicka gärna in din ansökan omgående. Vi tillämpar provanställning. Tjänsten är placerad vid vårt fina laboratorium i Huvudsta, Solna. VAR Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. Till rollen som Driftchef för vårt Patologi laboratorium i Stockholm söker vi nu dig som är en trygg och engagerad ledare. Här ges du en unik möjlighet att driva den fortsatta utvecklingen av vår Patologiverksamhet i Stockholm i syfte att säkerställa hög kvalitet och god service med hjälp av ett engagerat team och effektiva produktionsflöden. VAD Som Driftschef Patologi Stockholm kommer du att leda och utveckla arbetet vid vår Patologiverksamhet i Solna och på St Görans sjukhus. I laboratorierna genomförs analyser av biologiskt material, såväl manuellt som digitalt, och som driftschef kommer du att leda en organisation som befinner sig i diagnostikens absoluta framkant. I rollen som Driftchef kan också ansvar för bårhusarbete och obduktioner förekomma. I den här tjänsten kommer du att spela en central och mycket viktig roll inom verksamhetens framtida utveckling. Ditt fokus kommer att vara att öka förutsägbarhet och effektivitet i verksamheten genom att tillsammans med teamet driva utvecklingen av enheten i syfte att öka såväl involvering som kapacitet och produktivitet. Som Driftchef ansvarar du för en verksamhet med ca 60 personer bestående av Biomedicinska analytiker, Biomedicinare, Läkare och Administrativ personal. Du har tre gruppchefer med ansvar för den löpande laboratorieverksamheten samt läkare som direktrapporterande. Tjänsten är bred och varierad och innefattar såväl strategiska och analytiska delar, såväl som den har mer operationella och verksamhetsnära inslag. Tillsammans med medicinsk chef ansvarar du för den långsiktiga planeringen av verksamheten, budget och utbildning inom området och du blir en del av ledningsgruppen för Patologi Norden. Du rapporterar till verksamhetschef Patologi Norden. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi jobbar löpande med urval och intervjuer och vi ser fram emot att få ta del av din ansökan så snart som möjligt. VEM Till den här rollen söker vi dig som är en trygg och förtroendeingivande ledare med erfarenhet av att leda i förändring. Vi vill hitta dig som kan bidra med nya ögon där du både kan se möjligheter till effektivisering och samtidigt få teamet att växa i genomförandet. Du förstår värdet av struktur och kvalitet och har tidigare arbetat inom regulatoriskt styrd verksamhet. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med Lean verktyg och drivs av att bygga en lärande organisation. Då tjänsten innebär att ansvara för driften av en laboratorieverksamhet ser vi gärna att du har erfarenhet från arbete inom/kopplat till lab, alternativt motsvarande produktionsverksamhet. Vi söker dig som har: - Akademisk examen, exempelvis civilingenjör, biomedicinsk analytiker, apotekare eller motsvarande naturvetenskaplig examen - Tidigare ledarerfarenhet med personalansvar - Erfarenhet av laboratorieverksamhet och processflöde - Erfarenhet av eget budgetansvar - God vana att hantera moderna IT system - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift Meriterande - Erfarenhet av reglerad verksamhet som ISO; GMP eller liknande - Vana av projektarbete På Unilabs vill vi vara en arbetsplats präglad av mångfald. Vi tror att fler perspektiv breddar vår förmåga att fortsätta nå våra mål och eftersträvar mångfald i våra rekryteringsprocesser. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Välj ett jobb för att visa detaljer