Få Sveriges högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

59 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Extra servispersonal
Workation Group AB
Hovmästare och servitörer

Med maten och drycken i centrum är Hufvudsta Gård Boutique House, Solnas skönaste mötesplats. En plats där människor träffas, har workshops och utbildningar, gör affärer och njuter av god mat och dryck, i en avslappnad och inspirerande miljö. Nu söker vi erfaren extrapersonal till servisen både kvällar och dagar.  För att passa hos oss bör du ha ett genuint intresse för service, mat & vin. Du har minst tre års erfarenhet av a la cart-servering och kanske nu pluggar och behöver ett extrajobb. Du älskar serviceyrket och trivs som bäst med mycket människor runtomkring dig. Du ska tala svenska flytande och även ha lätt att uttrycka dig på engelska då vi har en hel del internationella gäster. Vi erbjuder dig: En citynära arbetsplats i inspirerande miljö där vi levererar kvalitet från början till sluts. Du får riktigt god personalmat och härliga kollegor där det är nära till skratt och vi har väldigt många nöjda och glada gäster.  Lön enlig överenskommelse. Vi har självklart kollektivavtal.  Är du den vi söker? Skicka in din CV och personliga brev via Teamtailor. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail eller telefon. Intervjuer kommer att ske löpande. Vi vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt.  Välkommen med din ansökan idag!

59 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
montör
Randstad AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Arbetsbeskrivning Vill du arbeta i en produktion som är avgörande för människors liv och hälsa och har du erfarenhet av montering? Då ska du söka hit! Vi på Randstad söker flera montörer till ett företag som är en stor aktör inom medicintekniskutrustning. I deras produktionslokaler i Solna pågår just nu ett arbete med tillverkning av respiratorer och ventilatorer som levereras direkt ut till sjukhus runt om i världen. Med din erfarenhet av montering och produktion kan du bidra till denna livsviktiga tillverkning. Arbetet på Getinge sker både på sk. flödeslinje samt eget arbete på egna stationer. Arbetet kräver noggrannhet och struktur. Eftersom en del av monteringen sker på lina, är man också beroende av den övriga produktionen, det är viktigt att man förstår varandra, kan kommunicera effektivt och har goda kunskaper om teknik och montering. Start för tjänsten är omgående och uppdraget är till en början tidsbegränsat fram till sista augusti med ett uppehåll under vecka 28-30 då produktionen stänger. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd som konsult på Randstad, men arbeta ute hos en av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansök på www.randstad.se, ansökan är öppen till 2025-05-11 men urval och rekrytering sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor, kontakta gärna [email protected]. För oss är det viktigt att all kompetens och alla färdigheter på arbetsmarknaden utnyttjas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Du kommer att arbeta med:  Montering av medicinteknisk utrustning Kvalitetssäkring Följa instruktion och ritning Test av produkt Kvalifikationer Erfarenhet från produktion och montering Mycket goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Noggrann och kvalitetsmedveten God samarbetsförmåga Flexibel inställning Lätt för att ta till instruktioner Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

59 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
Personliga assistenter sökes till en ung kvinna i Solna
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en tjej mellan 20-30 år och bor i en egen lägenhet i Solna. Mina närmaste vänner beskriver mig som glad, positiv och aktiv. Jag har en CP-skada som gör att jag använder en el-rullstol, men det hindrar inte mig från att göra allt roligt. På vardagarna jobbar jag och på min fritid springer jag på min FrameRunner, och tävlar i det också, bland annat i VM. Annars rider jag en gång i veckan också. Därför är det viktigt att du har ett eget intresse för idrott och träning, samt att du inte är pälsdjursallergiker eller rädd för djur. Utövar du dessutom idrott i någon form själv, ser vi det som väldigt meriterande. Jag älskar även att hitta på roliga aktiviteter, så som bio, sola, bada, baka och kolla på snygga killar. Hos mig hjälper du till med dagliga rutiner, personlig hygien, förflyttningar, måltider, på- och avklädning och är en person som hittar på roliga saker. Tjänsten är en behovsanställning och arbetspassen är fördelade på dag-, kvälls- och nattid, på vardagar och helger. Det är ca. 8 timmars väntetid per natt. Arbetstiderna är 09.00-09.00, 09.00-17.00 eller 17.00-09.00. Omfattning: Tim-/behovsanställning. Antal tjänster: 2. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Jag söker dig som är likasinnad till mig själv, då jag inte bara söker en assistent, men också en person som jag kan anförtro mig till som en vän och som vill hitta på saker med mig. Jag uppskattar om du är påhittig, aktiv och skojsam, så att vi tillsammans kan ha roligt ihop. Det är viktigt att du är rökfri och inte har pälsdjursallergi eller är rädd för djur. Vi kommer att komma i kontakt med pälsdjur, och jag har en katt hemma och kommer köpa en hund snart. Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Har erfarenhet av journalföring och dokumentation, Innehar B-körkort. Det är krav på att du: Inte pälsdjursallergiker, Är rökfri, Har ett tärnings- och idrottsintresse, Har god förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Vid en eventuell anställning kan du behöva uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

59 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Stor- och hemstädningar i Stockholms län - Hemfrid

HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM HEMSTÄDARE Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS På Hemfrid arbetar vi utifrån våra värdeord We act Profesionally, We strive for Simplicity och We take Responsibility. Detta har bidragit till vår kvalitets - och servicekultur i världsklass! Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom hemstädning. På One Team arbetar vi i team där du alltid kommer att jobba tillsammans med flera härliga kollegor från hela världen. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kunna arbeta flexibla timmar Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Gratis mobilabonnemang Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Härliga kollegor från hela världen Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A HOUSE CLEANER Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING At Hemfrid, we work according to our core values: We act Professionally, We strive for Simplicity, and We take Responsibility. This has contributed to our world-class quality and service culture! Working at Hemfrid means you get a fun and varied job in home cleaning, primarily for large households. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Free mobile subscription Wonderful colleagues from all over the world Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected].

60 dagar sedan
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Leg. Tandhygienist/deltid tandsköterska - Solna
Denton Tandvård AB
Tandhygienister

Vi är ett glatt gäng tjejer som strävar efter att både patienter och personal ska känna sig välkomna på vår mysiga klinik. Vi tillbringar många timmar av våra liv på arbetsplatsen, därför är kliniken mån om att du ska trivas och att vi kan skratta och utvecklas tillsammans. Kliniken är digitaliserad och består av 2 behandlingsrum. Vi är 2 st tandläkare och 1 tandsköterska. Nu söker vi en tandhygienist som kan ta hand om våra parod-patienter samt på deltid assistera. Vi utför alla slags behandlingar från estetiska lagningar/protetik/tandreglering avancerad protetik. Vi använder Muntra som journalsystem och bedriver endast vuxentandvård. Våra patienter ligger i fokus och vi har nära samarbete med varandra. Arbete avser: Sedvanliga tandhygienist-uppgifter med förekommande tandblekning samt på deltid tandläkarassistans. Vid intresse kan du även assistera vid parodkirurgi, där du får utvecklas samt utöka dina kunskaper inom tandvården och även utföra viss delegerad tandvård om intresset finns. Du får ett väldigt omväxlande och roligt arbete. Du ska trivas att jobba på en mindre klinik där du jobbar ihop med erfarna tandläkare och tandsköterska och där vi hjälps åt för att få vardagen att fungera. Du ska vara noggrann samt utföra kvalitativ tandvård och som behandlare vara "lätt på handen". Vikten kommer läggas på din sociala förmåga och att du är ödmjuk som person. Meriterande om du har jobbat i några år, både som tandhygienist och tandsköterska (men ej ett krav) samt att du har Muntra-vana. Mycket goda kunskaper i svenska krävs, i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Känner du att du vill utvecklas vidare och du är social, ambitiös och initiativtagande, är det här ett jobb för dig! Tjänstgöringsgrad: 50 -100 % Tillträde: enl. överenskommelse. Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista anmälningsdatum.

60 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Innesäljare - Solna
Mezmer & Partners AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Mezmer & Partners AB grundades 2018 och har sedan dess utvecklats till ett dynamiskt förvaltnings- och holdingbolag. Med starkt fokus på långsiktig tillväxt och hållbara resultat samarbetar vi tätt med våra investerare och portföljbolag för att skapa värde för alla våra intressen. Vår callcenter-verksamhet hanteras av vårt helägda dotterbolag Superb Group AB. Superb Group samarbetar med några av Sveriges främsta varumärken, inklusive landets största elleverantör och levererar högkvalitativa tjänster inom försäljning. Vi är stolta över våra höga kvalitetsstandarder, engagerade medarbetare och långvariga kundrelationer, som tillsammans utgör grunden för vår fortsatta framgång och tillväxt. Om jobbet Letar du efter ett jobb som kombinerar utvecklingsmöjligheter med en attraktiv lönemodell? Vi söker nu drivna innesäljare till vårt kontor i Solna, ett stenkast från pendeltåget och Mall of Scandinavia. I rollen kommer du att arbeta med att kontakta privatpersoner för att sälja elavtal. Du representerar ett av Sveriges största och välkända elavtal, vilket ger dig starka förutsättningar att lyckas redan från start! Hos oss får du mer än bara ett jobb - du får en chans att växa, påverka din egen lön och bli en del av en arbetsplats där engagemang och laganda står i centrum. Vi firar våra framgångar tillsammans och ser till att arbetsdagarna präglas av både fokus och glädje! Vad vi erbjuder: Grundlön + provision: Vi erbjuder en fast grundlön baserad på erfarenhet och en provisionsmodell som ger dig möjlighet att nå höga lönenivåer Arbetstider med balans: En preliminär 35-timmars arbetsvecka (ca 09.00–17.00) gör att du får mer tid till fritid och återhämtning. Vi utgår även efter semesterlagen Stöd och gemenskap: Vi erbjuder kontinuerlig utbildning, coaching och teamaktiviteter för att främja din utveckling. AW, säljtävlingar osv tillsammans med fantastiska kollegor Omfattning: Heltid Vi söker dig som: Är både kommunikativ och serviceinriktad med en naturlig förmåga att bygga relationer och leverera hög kundnöjdhet Har ett starkt engagemang och driv för att nå dina mål Talar och skriver flytande svenska Erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav. Vi ger dig rätt förutsättningar för att lyckas Anställning och start: Vi erbjuder en 6 månaders provanställning, som därefter övergår till en tillsvidareanställning. Startdatum sker löpande. Ansökan: Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart du har möjlighet. Vi ser fram emot att läsa den! Välkommen med din ansökan!

60 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Säljcoach - Solna
Mezmer & Partners AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Mezmer & Partners AB grundades 2018 och har sedan dess utvecklats till ett dynamiskt förvaltnings- och holdingbolag. Med starkt fokus på långsiktig tillväxt och hållbara resultat samarbetar vi tätt med våra investerare och portföljbolag för att skapa värde för alla våra intressenter. Vår callcenter-verksamhet hanteras av vårt helägda dotterbolag Superb Group AB. Superb Group samarbetar med några av Sveriges främsta varumärken, inklusive landets största elleverantör och levererar högkvalitativa tjänster inom försäljning. Vi är stolta över våra höga kvalitetsstandarder, engagerade medarbetare och långvariga kundrelationer, som tillsammans utgör grunden för vår fortsatta framgång och tillväxt. Om jobbet Som säljcoach hos oss får du en nyckelroll i att höja försäljningen och kvaliteten i säljsamtalen samt stärka teamets prestationer. Du arbetar tätt med säljarna där din främsta uppgift är att medlyssna på samtal och ge konkret och utvecklande feedback. Vi representerar Sveriges största elbolag vilket innebär att hög försäljning, samtalskvalitet och kundupplevelse är avgörande, och du kommer vara en viktig del i att säkerställa detta. Din närvaro är både stöttande och inspirerande. Du följer upp samtal, analyserar resultat och skapar förståelse för hur säljaren kan växa, både i kundkommunikation och i sin roll. Du ansvarar även för att bidra till en positiv och prestationsfokuserad kultur i teamet, där det är högt i tak, tydliga mål och ständig förbättring. Vad vi erbjuder: Utvecklingsmöjligheter: En dynamisk arbetsmiljö med stöd för din professionella utveckling. Grundlön+Bonus/Provision: Hos oss får du en lön som speglar din kompetens och prestation. Inspirerande arbetsmiljö: Arbeta med ett passionerat team nära Solna pendelstation och Mall of Scandinavia. Stöd och resurser: Tillgång till verktyg, utbildningar samt stöd från ledningen som hjälper dig och teamet att nå era mål. En preliminär 35-timmars arbetsvecka gör att du får mer tid till fritid och återhämtning. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska. Har ett starkt kvalitetsfokus och förmåga att prioritera hög kundupplevelse genom hela försäljningsprocessen. Har tidigare arbetat med försäljning i callcenter/telesälj – gärna inom telekom eller elbranschen. Har god kommunikativ förmåga och kan motivera andra att nå och överträffa uppsatta kvalitetsmål. Förstår försäljningsprocessen och kan tillämpa denna ur ett coachade perspektiv. Har ett starkt kundfokus och strävar efter att skapa långsiktiga relationer. Har en analytisk förmåga att följa upp och utveckla teamets och individens prestationer. Har lätt för att sätta realistiska mål och tydliggöra vikten av att balansera samtalskvalitet med försäljningsresultat. Motiveras av att utveckla och förbättra arbetssätt, processer och resultat över tid. Har erfarenhet av att ha jobbat som säljcoach inom telesälj eller stötta säljare, men det är inget krav - vi värdesätter dina personliga egenskaper högst. Omfattning: Heltid Anställning och start: Vi erbjuder en 6 månaders provanställning, som därefter övergår till en tillsvidareanställning. Startdatum sker enligt överenskommelse. Ansök nu och bli en nyckelspelare på Mezmer&Partners. Välkommen med din ansökan!

60 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Innesäljare i Solna - Grundlön + Provision
Mezmer & Partners AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Mezmer & Partners AB grundades 2018 och har sedan dess utvecklats till ett dynamiskt förvaltnings- och holdingbolag. Med starkt fokus på långsiktig tillväxt och hållbara resultat samarbetar vi tätt med våra investerare och portföljbolag för att skapa värde för alla våra intressen. Vår callcenter-verksamhet hanteras av vårt helägda dotterbolag Superb Group AB. Superb Group samarbetar med några av Sveriges främsta varumärken, inklusive landets största elleverantör och levererar högkvalitativa tjänster inom försäljning. Vi är stolta över våra höga kvalitetsstandarder, engagerade medarbetare och långvariga kundrelationer, som tillsammans utgör grunden för vår fortsatta framgång och tillväxt. Om jobbet Letar du efter ett jobb som kombinerar utvecklingsmöjligheter med en attraktiv lönemodell? Vi söker nu drivna innesäljare till vårt kontor i Solna, ett stenkast från pendeltåget och Mall of Scandinavia. I rollen kommer du att arbeta med att kontakta privatpersoner för att sälja elavtal. Du representerar ett av Sveriges största och välkända elavtal, vilket ger dig starka förutsättningar att lyckas redan från start! Hos oss får du mer än bara ett jobb - du får en chans att växa, påverka din egen lön och bli en del av en arbetsplats där engagemang och laganda står i centrum. Vi firar våra framgångar tillsammans och ser till att arbetsdagarna präglas av både fokus och glädje! Vad vi erbjuder: Grundlön + provision: Vi erbjuder en fast grundlön baserad på erfarenhet och en provisionsmodell som ger dig möjlighet att nå höga lönenivåer Arbetstider med balans: En preliminär 35-timmars arbetsvecka (ca 09.00–17.00) gör att du får mer tid till fritid och återhämtning. Vi utgår även efter semesterlagen Stöd och gemenskap: Vi erbjuder kontinuerlig utbildning, coaching och teamaktiviteter för att främja din utveckling. AW, säljtävlingar osv tillsammans med fantastiska kollegor Omfattning: Heltid Vi söker dig som: Är både kommunikativ och serviceinriktad med en naturlig förmåga att bygga relationer och leverera hög kundnöjdhet Har ett starkt engagemang och driv för att nå dina mål Talar och skriver flytande svenska Erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav. Vi ger dig rätt förutsättningar för att lyckas Anställning och start: Vi erbjuder en 6 månaders provanställning, som därefter övergår till en tillsvidareanställning. Startdatum sker löpande. Ansökan: Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart du har möjlighet. Vi ser fram emot att läsa den! Välkommen med din ansökan!

60 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Senior Art Director
Dometic Holding AB
Grafiska formgivare m.fl.

Dometic is a global market leader in the mobile living industry. Millions of people around the world use Dometic products in outdoor, residential, and professional applications. Dometic is on an exciting journey. We have set an ambitious vision and are on a mission to empower more people to connect with nature. And we need more people to join the Global Marketing team to help us achieve that ambition. About the position As Senior Art Director at Dometic you will play a key role in Dometic's global brand transformation, shaping our visual and verbal world together with our global creative head and ensuring our communication resonates with adventurers everywhere. The role is positioned at the HQ office in Stockholm, Solna Strand and you report to our Global Head of Creative. Your main responsibilities - Collaborate with other Global marketing and product segments to create compelling, high-impact campaigns ideas that makes a dint for our customers and consumers in our different segments. - Art direction: At Global Marketing, we touch everything, from digital content to photo shoots for product and global brand campaigns. You will help other regions create top-tier visual designs that reflect our brand's adventurous spirit. - Work closely with other internal teams, confidently presenting concepts and incorporating feedback to elevate our creative output. - Provide guidance and inspire the Global Marketing team and regional teams, fostering a creative environment where bold ideas thrive. What do we offer? You are offered an interesting role in a dynamic, fast paced and global environment with great opportunities to grow and take on new challenges. The growth at Dometic is continuous – which gives you great possibilities to evolve with the company. A suitable background would be at least 7 years’ experience as an Art Director or in a senior creative role – ideally within consumer goods or outdoor gear – as well as possessing the following qualifications and experiences: - A bachelor’s degree in graphic design or a related field. - Experience from working both in agency and inhouse. - Strong track record; An award-winning portfolio showcasing a deep understanding of storytelling and branding across a variety of consumer touch-points (online and off). - Fluent in reading, writing and speaking English. Bilingual in Swedish is a plus. - Proficiency in Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, lnDesign) and Figma – you are fluent in pixels and vectors. To be successful in this role, we believe that you possess the following skills, competencies & characteristics: - You know that great ideas are only as powerful as their execution. This means you're a thinker and a doer (this role requires a hands-on approach). - Strong communication skills – you can sell a creative vision with clarity, enthusiasm, and precision - both visually and verbally. - Stakeholder collaboration – you have a cross-function collaboration mindset. - Inspirator – provide guidance and inspire the Global Marketing team and regional teams, fostering a creative environment where bold ideas thrive. - Driven and motivated – you ensure progress and keep things moving forward. - Finally, you are a person who naturally bring a positive vibe and see possibilities rather than getting stuck on obstacles – your energy and enthusiasm rubs off! Dometic's Core Values To thrive and succeed in this role, you understand the importance of our core values – Together We build our future, We play to win, We embrace change and We walk the talk; these values reflect the heart and soul of Dometic and they define what it takes to work here and how we do things. Dometic operates with a 4+1 policy, 4 days per week in the office and the possibility to work 1 day per week remotely. We see the social aspect of being in the office, meeting colleagues, having short coffee break interactions or a quick face to face meeting as key to success as we become more productive and fast paced in terms of problem solving, learning, cross functional collaboration and not the least in a way to have fun at work! Are you our next star? Then we would love to see your application. Selection is being made on a running basis. If you have any questions regarding the position, please contact Anna Allert, Talent Acquisition at [email protected] In this recruitment both personality and logical tests will be used as well as background check on final candidate, as part of the process. Dometic is a global outdoor tech company on a mission to make mobile living easy. Leveraging our core expertise in cooling, heating, power & electronics, mobility, and space optimization, we empower more people to connect with nature and elevate their sense of freedom in the outdoors. We achieve this by creating smart, sustainable, and reliable products with outstanding design. Millions of people around the world use our products while camping and exploring nature with their cars, RV's, or boats. Our range of offerings includes installed products for land vehicles and boats, as well as standalone solutions for outdoor enthusiasts. We employ approximately 7,000 people globally and sell our products in more than 100 countries. In 2024, we reported net sales of SEK 25 billion (USD 2.3 billion) and are headquartered in Solna, Sweden.

60 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025