Customer Service Agent till Dun & Bradstreet!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Dun & Bradstreet söker nu en engagerad Customer Service Agent till ett av deras tre team på kundserviceteam- Business Domestic! Om rollen Dun & Bradstreet söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till Dun & Bradstreets företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar Dun & Bradstreet efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, du är kommunikativ, lösningsorienterad, strukturerad med förmågan att hantera flera ärenden parallellt. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Du är kvalitetsmedveten och har ett starkt kundfokus, samtidigt som du är bekväm med att arbeta i en miljö där snabba förändringar och högt tempo är vardag. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för Dun & Bradstreets tjänster och produkter. I det här team ligger det fokus på Dun & Bradstreet risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Dun & Bradstreet värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Övrigt: Arbetet kommer vara hybrid men minst två dagar på kontoret i Solna Intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Krav: Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap- Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift Personliga egenskaper En naturlig känsla för god service och kundbemötande En självgående och ansvarsfull person som trivs med att ta egna initiativ och driva arbetet framåt Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Ett kvalitetsorienterat och flexibelt förhållningssätt En noggrann och strukturerad person som säkerställer att detaljer hanteras med precision Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Workz erbjuder dig Vi är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

77 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Vi söker säljare/ butiksarbetare till våran kiosk
Solna kiosken 2 AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi en glad och driven person för heltidsanställning hos oss! Arbetsuppgifter: Beställa varor, packa upp varor, fylla på varor och fronta. Du kommer även att arbeta i kassan.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Servitör/servitris
Fe Consulting AB
Hovmästare och servitörer

Din Din club söker 3 duktiga servitörer till 6 enheter som är belägna i Sundbyberg, Liljeholmen Stockholm city MOOD gallerian , Hagastaden, söder, och fleminggatan Vi söker dig som brinner för service yrket och har en tidigare erfarenhet av service, viktigt att du kan svenska eller engelska i tal och skrift. Dina arbetsuppgifter innebär följande: servering, diskplock, kassa, städning i serveringsyta, påfyllning m.m vi ser gärna att du har ett öga för detta yrke intervjuer kommer att ske löpande och anställning med omgående start. skicka in ditt cv om du känner att du passar in i tjänsten

77 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Tekniksk kundtjänst och servicekoordinator till Boon Edam
Ps Partner AB
Kundtjänstpersonal

PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinator till Boon Edam i Solna.Med start snarast enligt överenskommelse.  Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer – från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service. I rollen ingår: • Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service. • Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker. • Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service. • Ta emot och skapa order i affärssystem. • Fakturering Vi tror att du har: • Stark problemlösningsförmåga. • Ett par års erfarenhet från kundservicearbete och teknisk kunskap • Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt • Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse. Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk. Vem är du? Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll inom liknande bransch. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP. Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift. Du har tidigare arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse. Ansökan Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected]

77 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Handläggare för Utlandsinkasso till Svea Inkasso
Svea Bank AB
Inkasserare och pantlånare m.fl.

Vi söker nu en strukturerad inkassohandläggare som gärna har erfarenhet av internationellt inkasso och vill vara med att hjälpa svenska exportörer att erhålla betalt för sina utestående kundfordringar utanför Sveriges gränser här hos oss på Svea. Du blir en del av ett litet men hjälpsamt och prestigelöst team i en flexibel och händelserik miljö! Om rollen I den här rollen blir du del av ett team på ca 10 personer, som tillsammans arbetar med inkassoärenden som ligger utanför Sveriges gränser. Du kommer självständigt ansvara för våra klienters gränsöverskridande inkassoärenden. Detta innebär att du kommer ha löpande kontakt med våra klienter, ombud och samarbetspartners i utlandet samt gäldenärer såväl i som utanför Sverige. Du kommer att arbeta i olika internationella ärendeplattformar, samt i vårt egenutvecklade system och det är väldigt viktigt att ha en god struktur och ordning i sina ärenden, då det kan vara många parallellt. Erfarenhet och kvalifikation Erfarenhet av en inkassohandläggarroll eller likvärdig tjänst Erfarenhet från finansiell verksamhet eller internationell inkasso God systemvana och bekväm att arbeta i olika plattformar Erfarenhet av visst juridiskt arbete Förmåga att kommunicera väl på svenska och engelska, både i tal och skrift Vem söker vi? För att trivas i rollen ser vi att du som person är flexibel, noggrann och gillar att arbeta på ett strukturerat sätt. Vi ser att du är prestigelös och har lätt för att samarbeta med kunder, samarbetspartners såväl som med dina kollegor. Då det tidvis också kan vara högt tempo ser vi att du har god förmåga att prioritera ditt arbete och gillar nya utmaningar. Du gillar att upprätthålla goda kundrelationer, både i Sverige såväl som med våra utländska kunder och vi ser att du har mycket god förmåga att kommunicera och ha förståelse för hur vi på bästa sätt kan hjälpa våra kunder. Vidare tror vi att du kommer in och vill bidra med en positiv inställning till vårt team på utlandsinkasso. Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Johanna Rooth på [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

77 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
eLinked söker serviceelektriker i Uppsala!
eLinked AB
Installations- och serviceelektriker

Brinner du för service och har några års erfarenhet som elektriker? – Då kanske vi har rätt utmaning för dig! Vi söker nu en pigg serviceelektriker i Uppsala. Är du en social och kommunikativ person med känsla för noggrannhet, så kan du vara precis den vi letar efter. Du är ordningsam, effektiv och trivs med att ta ansvar – både i det praktiska arbetet och den administrativa delen. Hos oss får du en varierande arbetsdag med mycket eget ansvar, men du blir också en del av ett engagerat team.  Du kommer vara anställd på eLinked AB - Men arbetar tillsammans med en mindre servicefirma som är familjär, ansvarstagande och jobbar i team! Det kommer vara servicejobb hos privatpersoner men även nyproduktion av villor runt om Uppsala!  Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara: Självständigt arbete med kabeldragning, kanalisation och märkning, läsa ritning  Felsökning och problemlösning Byte av armaturer och kompletterande elinstallationer Belysningsarbeten Kommunikation med kund, kollegor och projektledning för att säkerställa kvalitet och trygg arbetsmiljö   Vad vi erbjuder: Konkurrenskraftig lön Firmabil Kollektivavtal (Installationsavtalet) med förmåner som restidsersättning m.m. Arbetstelefon med fria samtal och surf Surfplatta/dator vid behov av dokumentation Tjänstepension olycksfallsförsäkring genom Fora Friskvårdsbidrag (via Nordic Wellness, SATS, 24/7) Kompetensutveckling, utbildningar interna karriärmöjligheter Roliga personalaktiviteter Ett stort nätverk inom elbranschen Vi söker dig som har: Fullständig el-utbildning Minst 3 års arbetslivserfarenhet som elektriker ECY-certifikat eller motsvarande validering B-Körkort (Manuell) Bosatt i Uppsala Svensk medborgare Meriterande: Erfarenhet inom nyproduktion av villor ​​​​​​​Vilka vi är  eLinked AB är expansivt bemanningsföretag som har fokus på El-branschen. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg Malmö, dock verksamma i hela landet. Vi arbetar främst med uthyrning av våra anställda till olika Elfirmor runt om i landet. eLinked har kontinuerligt kontakt med konsulterna och träffar dem så ofta det går. Vi arbetar hela tiden med att utveckla våra anställda igenom kurser eller praktiska moment. Vi behandlar ansökningar löpande – så vänta inte, skicka in din ansökan redan idag!

78 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
eLinked söker snickare & Plattsättare till Stockholm/Uppsala
eLinked AB
Träarbetare, snickare m.fl.

eLinked AB söker snickare till Stockholms-Uppsalaområdet!   Vår kunds orderintag fortsätter att öka, och vi söker nu fler skickliga medarbetare till vårt team! Just nu behöver vi 3–4 snickare samt en plattsättare – har du dessutom erfarenhet av mattläggning är det ett stort plus! Om tjänsten Hos vår kund, som är baserad i Uppsala, men arbetar mycket i norra delen av Stockholm kommer du att arbeta självständigt i varierande projekt, med stort fokus på nyproduktion av villor. Vi arbetar även med renoveringar, om- och tillbyggnader, vilket ger ett omväxlande och utvecklande arbetsinnehåll. Det kommer hända att man behöver pendla mellan städerna. Vi söker dig som: Har yrkesbevis och några års erfarenhet av snickeriarbete inom nyproduktion av villor Är van att arbeta självständigt och kan ta ansvar i projektens olika faser Har ett noggrant arbetssätt och en lösningsfokuserad inställning Är en lagspelare som bidrar till en positiv arbetsmiljö Innehar B-körkort (krav) Vi erbjuder: En stabil arbetsplats med gott rykte i en expansiv region Chans att vara del av ett engagerat team med fokus på kvalitet Möjlighet till personlig utveckling och större ansvar över tid Varierande projekt med fokus på nybyggnation av villor Vi behandlar ansökningar löpande – så vänta inte, skicka in din ansökan redan idag! eLinked erbjuder:   konkurrensmässig lön Firmabil Kollektivavtal Arbetstelefon med fria samtal och surf Dator eller surfplatta - till projekt/ansvarsroller som kräver tydlig dokumentation. Fora: Olycksfalls försäkring - Tjänstepension Friskvårdsbidrag via Nordic Wellness, Sats, 24/7. Roliga aktiviteter med firman God uppföljning och kompetensutveckling Möjlighet att växa internt Utbildningar Kurser eLinked AB är expansivt bemanningsföretag som har fokus på byggbranschen. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg Malmö, dock verksamma i hela landet.  Vi arbetar främst med uthyrning av våra anställda till olika byggfirmor runt om i landet.  eLinked har kontinuerligt kontakt med konsulterna och träffar dem så ofta det går. Vi arbetar hela tiden med att utveckla våra anställda igenom kurser eller praktiska moment.

78 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sjuksköterska Timanställd till Hallen i Solna
Forenede Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi välkomnar en sjuksköterska som vill bli en del av vårt fantastiska team! Vi söker just nu en sjuksköterska för timanställning. Här kommer du att arbeta Hallen är ett vård- och omsorgsboende i Råsunda, Solna. Här finns 69 platser fördelade på fem enheter, varav 3 enheter är för personer med demenssjukdom och 2 enheter har somatisk inriktning. Det finns även två dagverksamheter samt ett café. Hallen äldreboende är ett av våra profilboenden och här har vi inriktning mat och dryck. Med vår passionerade matinspiratör i spetsen är måltider och matglädje i fokus. Det är gångavstånd till tunnelbanestation Näckrosen samt till bussar som går till pendelstationerna Solna och Sundbyberg. Hallen har sjuksköterska i tjänst dygnet runt. Vem är du? Du är ansvarstagande, självständig och trygg med att göra prioriteringar och leda andra. Du trivs med att handleda personal i hälso- och sjukvårdsfrågor, är prestigelös och motiveras av, att tillsammans med dina kollegor, organisera omvårdnaden på bästa sätt. I din roll ingår att ha kontinuerlig dialog med närstående och informera vid förändringar i hälsotillståndet. Du samarbetar med kollegor, läkare och eventuellt andra, både interna och externa, kontakter för att säkerställa en god omvårdnad Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Sista ansökningsdag 20250430. Kontaktperson Emma Lundin E-post: [email protected] Du är efterlängtad - välkommen till oss!

79 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Stor- och hemstädningar i Stockholms län - Hemfrid

HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM HEMSTÄDARE Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS På Hemfrid arbetar vi utifrån våra värdeord We act Profesionally, We strive for Simplicity och We take Responsibility. Detta har bidragit till vår kvalitets - och servicekultur i världsklass! Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom hemstädning. På One Team arbetar vi i team där du alltid kommer att jobba tillsammans med flera härliga kollegor från hela världen. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kunna arbeta flexibla timmar Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Gratis mobilabonnemang Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Härliga kollegor från hela världen Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A HOUSE CLEANER Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING At Hemfrid, we work according to our core values: We act Professionally, We strive for Simplicity, and We take Responsibility. This has contributed to our world-class quality and service culture! Working at Hemfrid means you get a fun and varied job in home cleaning, primarily for large households. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Free mobile subscription Wonderful colleagues from all over the world Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected].

79 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Sjuksköterska Natt till Hallen i Solna
Forenede Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi välkomnar en sjuksköterska på natten som vill bli en del av vårt fantastiska team! I rollen som sjuksköterska i Forenede Care är du en viktig del i organisationen och din kompetens och trivsel värdesätts högt. Vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs, du ges därmed goda möjligheter att växa och utvecklas med oss. Du får en arbetsledande roll i teamet med möjligheter att påverka verksamheten Här kommer du att arbeta Hallen äldreboende är ett av våra profilboenden och här har vi inriktning mat och dryck. Med vår passionerade matinspiratör i spetsen är måltider och matglädje i fokus. Hallen ligger i Råsunda och erbjuder 69 lägenheter fördelade på fem enheter, varav tre enheter är för personer med demenssjukdom. Det finns även två dagverksamheter samt ett café. Hallen har gångavstånd till tunnelbanestation Näckrosen samt till bussar som går till pendelstationerna Solna och Sundbyberg. Vem är du? Du är ansvarstagande, självständig och trygg med att göra prioriteringar och leda andra. Du trivs med att handleda personal i hälso- och sjukvårdsfrågor, är prestigelös och motiveras av, att tillsammans med dina kollegor, organisera omvårdnaden på bästa sätt. Du samarbetar med kollegor, läkare och eventuellt andra, både interna och externa, kontakter för att säkerställa en god omvårdnad Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en sjuksköterska för en tillsvidareanställning på natten, tjänsten har sysselsättningsgrad 70 %, schemat är ett rullande 4 veckors schema. Startdatum enligt överenskommelse. Legitimerad sjuksköterska Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Vi ser gärna att du har några års erfarenhet inom äldreomsorgen. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som medarbetare på Forenede Care får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Sista ansökningsdag 20250425 Kontaktperson Emma Lundin E-post: [email protected] Du är efterlängtad - välkommen till oss!

79 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025