Dynamics 365 CE lösningsarkitekt

Vill du arbeta på ett bolag som brinner för ny teknik och som älskar att göra kunder starkare tillsammans med lika engagerade kollegor? Nexer Enterprise Applications växer och söker nu en lösningsarkitekt inom D365 till vårt härliga team CE & Finance. Vänta inte, sök idag! Ett bra intryck av närmaste chef och kollegor gjorde att jag valde Nexer” - Alexandra, Solution Architetc, CE Hur ser rollen ut?     Som lösningsarkitekt får du möjligheten att vara med hela vägen från pre-sales, förstudie och projektimplementation till förvaltning. Vi arbetar brett inom hela Power Platform och tror på styrkan i att varje konsult har någon eller några områden där man har fördjupat sig lite extra. Det gör att det alltid finns hjälpsamma kollegor tillhands när vi stöter på problem. Tillsammans täcker vi in i stort sett alla appar och områden inom Power Platform. Du får möjligheter att påverka din karriär och att utvecklas till exempel inom lösningsarkitektur, pre-sales eller teknisk projektledning - allt handlar egentligen om ditt engagemang och att du vill vara med och göra skillnad. Nexer erbjuder en sällsynt kombination av det stora företagets stabilitet och den lilla verksamhetens möjlighet att påverka och få saker att hända. Vad kan vi erbjuda dig?    - En flexibel arbetspolicy, med möjlighet att arbeta hemifrån när det passar dig och ditt team.    - Kompetensutveckling via egna forum som Architect forum och Cross collaboration forums samt möjligheten att gå kurser via Nexer Academy. - Ett stöttande team och en organisation som genomsyras av en familjekänsla och mångfald. - Möjlighet att delta i Corporate Social Responsibility (CSR)-arbete, till exempel genom Star for Life, Pink Programming eller Nexer Network Women.  - En rolig arbetsplats där vi älskar att hitta på saker tillsammans. Vi har bl.a. regelbundna spelkvällar och träningsutmaningar!  Hur är det att arbeta på Nexer Enterprise Applications?    På Nexer Enterprise Applications har vi en familjär kultur med en bra sammanhållning i teamen. Arbetsmiljön genomsyras av en kamratlig stämning, högt i tak och ett nära ledarskap. Vi är ett välbekant namn när det gäller Microsoft Dynamics och Microsoft 365 inom Sverige och över hela världen. Du får möjlighet att arbeta inom Sverige och även globalt eftersom det är där våra kunder finns. Vi har en stark vilja att driva affärer och firar våra framgångar genom regelbundna events, resor och konferenser. Här kan du läsa mer om oss: https://nexergroup.com/careerhub/come-on-in-nexer-ea/   Vem är du?    Som person gillar du att ta dig an utmaningar och att hitta den bästa lösningen på ett problem. Du är van vid att göra kunder eller beställare trygga med din expertis. Som team är det viktigt att vi hjälps åt att sprida kunskap vilket du tycker är viktigt. Har du tidigare haft rollen som konsult ser vi det som meriterande men är inte ett krav. Vi söker dig som; - Har erfarenhet av Dynamics 365 CE som funktionell konsult / lösningsarkitekt. - Har erfarenhet av Power Apps & Power Automate. - Har en relevant eftergymnasial utbildning motsvarande kandidat- eller masterexamen. - Har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i tal och skrift. Vilka är Nexer Group?  Som anställd på Nexer får du en djärv och entreprenöriell arbetsgivare med internationell närvaro. Vi är stolta över att leda den digitala revolutionen och ligga i teknikens framkant, alltid med ett agilt och framåtblickande förhållningssätt. Hos oss får du unika möjligheter att drömma stort, agera smart och utvecklas. Som familjeföretag äger vi vår strategi och investerar i långsiktiga mål, och vi uppmuntrar medarbetarnas engagemang och idéer.  Ansökan    Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten eller Nexer får du gärna höra av dig till rekryterande chef Peter Utas på [email protected]. Vi hanterar ansökningarna löpande, så vänta inte med att söka!

20 december 2023
Sista ansökan:
7 juni 2024
IT Operations Technician till GS1 Sweden

GS1 har numrerat hela världen med sitt unika standardsystem - streckkoden. Över 10 miljarder streckkoder scannas varje dag, och det möjliggör ett digitalt affärsspråk där olika produkter kan berätta sin digitala story - om allt ifrån ursprung, innehåll och förpackning till försäljning och transportering. För att garantera en smidig datadelning ställs höga krav på funktionella, säkra och stabila system. I rollen som IT Operations Technician säkerställer du driften av GS1 Swedens IT- miljöer och bidrar därigenom till framtidens affärsliv. Om rollen Som IT Operations Technician är ditt huvudsakliga ansvar att säkerställa en stabil och säker applikationsdrift av GS1:s SaaS-tjänster. Detta innefattar även ett växande ansvar kring IT- säkerhet. Du optimerar och konfigurerar olika molntjänster (framförallt Microsoft Azure), samtidigt som du arbetar med uppsättning och verifiering av nätverksintegrationer med olika protokoll för data- och filflöden. Dessutom arbetar du med systemövervakning, diagnostisering och backup, allt för att säkerställa att systemen är tillgängliga och levererar pålitlig redundans, säkerhet och prestanda. IT-säkerhet är ett framväxande område hos GS1 Sweden. Du kommer bland annat ansvara över operativa säkerhetsfrågor inom applikationsdrift samt medverka i implementeringen av NIST-ramverket, vilket erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Din roll innebär kontakt med både interna och externa intressenter. Kontaktytorna kan variera från att du diskuterar förbättringsförslag eller samarbetar i projekt tillsammans med projektledare, till att hantera ärenden mot leverantörer och ge integrationssupport till kundernas tekniker. Förutom tekniska initiativ bedriver GS1 Sweden många projekt kopplade till hållbarhet och spårbarhet. Mer information om dessa finns här. (https://gs1.se/tag/nyheter/) Placeringsort är centrala Stockholm, med möjlighet att jobba upp till 50% på distans. Är det här du? Vi söker dig som har relevant utbildning samt några års erfarenhet av IT-drift. Du har erfarenhet av att hantera Azure-plattformen, DNS, certifikat och IP-trafik. Du besitter även goda kunskaper inom IT-säkerhet, och det är meriterande om du har erfarenhet av NIST. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du behöver vara självgående, ansvarstagande och har god problemlösningsförmåga. Du är kommunikativ och kan effektivt samarbeta med både interna såväl som externa kontakter. Du behöver dessutom vara strukturerad och administrativ. Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, såväl skriftligt som muntligt, är ett krav. Intresserad av att ansöka eller veta mer? I denna rekrytering samarbetar GS1 Sweden med IDG Recruitment. Vid intresse eller frågor kontakta rekryteringskonsult Moa Eriksson på 070-828 36 65, [email protected]. För att ansöka, vänligen skicka in ditt CV eller ansök med Linkedin (inget personligt brev behövs). Urval/intervjuer sker löpande. Om GS1 Sweden Visste du att du möter oss dagligen? Det är nämligen vi som står bakom den vanliga streckkoden som finns på nästan all världens konsumentprodukter. Vi står också bakom de globala standarder som används för tex digital produktdata kopplad till numren i streckkoderna. Vi ser till att hela världen talar samma språk genom standardisering och digitalisering av produktdata vilket möjliggör effektivare globala varuflöden, bättre kvalitet på produktinformation och transparens för konsumenter. Hos oss jobbar runt 70 personer - alla med olika kompetens och bakgrund. Våra team jobbar inom; Sälj & Kundrelationer, Kundservice, Produkt & UX, IT Operations, Ekonomi, Administration, HR, Marknad och vår Produktion där vi utför fotografering och kvalitetssäkring. Läs mer om oss här

20 december 2023
Sista ansökan:
7 juni 2024
Intresseanmälan - Supporttekniker

Vi söker nu efter engagerade och erfarna supporttekniker för att stärka våra kunders IT-supportteam. Du kommer att vara en central del av den tekniska supporten och bidra till att skapa en smidig och effektiv IT-miljö för våra användare. Vi söker efter supporttekniker inom 1st line, 2nd line och 3rd line. Exempel på arbetsuppgifter som 1st line: En 1st line supporttekniker, eller förstalinjessupporttekniker, är oftast den första kontaktpunkten för användare som behöver hjälp med tekniska problem. Arbetsuppgifterna varierar beroende på organisationens struktur och behov, men nedan är några vanliga arbetsuppgifter för en 1st line supporttekniker: - Mottagande av supportärenden - Felsökning - Användarsupport - Dokumentation - Eskalering - Mjukvaruinstallation och konfiguration Exempel på arbetsuppgifter som 2nd line supporttekniker: En 2nd line supporttekniker, eller andralinjessupporttekniker, arbetar med mer avancerade tekniska problem och ansvarar för att lösa ärenden som inte kunde hanteras av 1st line supporttekniker. Här är några typiska arbetsuppgifter för en 2nd line supporttekniker: - Avancerad felsökning - Teknisk support och vägledning - Ärendehantering - Installation och konfiguration - Serveradministration - Nätverksproblem - Säkerhetsarbete - Dokumentation och kunskapsdelning - Eskalering till 3rd line support - Utveckling och förbättring Exempel på arbetsuppgifter som 3rd line supporttekniker: En 3rd line supporttekniker, eller tredjelinjessupporttekniker, har mer specialiserade och avancerade uppgifter inom IT-support och systemhantering. Här är några typiska arbetsuppgifter för en 3rd line supporttekniker: - Specialistkompetens - Avancerad felsökning - Systemarkitektur och design - Säkerhet och övervakning - Avancerad serveradministration - Programvaruutveckling och scripting - Djupgående nätverkskonfiguration - Databashantering - Projektledning och implementering - Samarbete med leverantörer - Dokumentation och kunskapsdelning - Support för interna team Du har förmodligen: - En utbildning inom IT/teknik, alternativt har relevant arbetserfarenhet inom IT/Tenik, vilket du motiverar väl i din ansökan - Driv att arbeta med ständiga förbättringar - Ett brinnande intresse för teknik - Kommunicerar obehindrat på svenska i såväl tal som skrift Tekniska kompetenser: - Windows, Linux, Mac. - Active Directory - Azure, AWS eller annat molntjänst. - Microsoft/Office 365 - Hårdvara & Mjukvara - Grundläggande nätverkskunskaper - Servers. - Ärendehanteringssystem - Fjärrstyrning Certifieringar är meriterande Om du är passionerad för IT-support och trivs i en dynamisk arbetsmiljö, ser vi fram emot din ansökan! Du är förmodligen: - Lösningsorienterad - där du tar egna initiativ och kommer med lösningsförslag för att komma framåt i ditt arbete - Samarbetsvillig och kommunikativ - där du är vass på att skapa och underhålla kundrelationer samtidigt som du samarbetar väl med kollegor i teamet - Strukturerad - där du kan planera och lägga upp ditt arbete på ett noggrant och strukturerat sätt Human IT Human IT handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång. Tillsammans skapar vi framtiden 🚀 - Tillsvidareanställning med fast månadslön - Kollektivavtal - Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive friskvårdsbidrag - Utvecklingsplan - Hälsoförsäkring + pension - Rabatt på SATS - Konsultstyrelse + konsultevent - Förskottssemester Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare. Plats: Stockholm. Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag! Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats. Certifierade med toppbetyg! Och förresten: Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Human IT’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Human IT anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
General application to DVel (Stockholm)

Do you want to build systems that enable innovation? Do you enjoy variation with assignments in different industries and different technology fields? Do you want to work at a specialized consultancy company where we listen to your ideas? Then we think you and DVel will be a good match! ⭐️ At the request of existing and new customers around the Stockholm area, we are starting to investigate expansion to Stockholm. This advertisement is a general application and there is no set start date. Job Description - You will work as a consultant based at one of our customers or on projects we run from our office. - You will work in teams with specialists and other developers. - You will get to work with systems in different development phases, from concept design to finished delivery. Personality & Skills - You are driven and perceptive. - You enjoy solving problems with others and being part of a team. - You like to share your experiences while being open to learn more. - You appreciate personal freedom while also being happy to take responsibility, ownership and initiatives. - You have good communication skills in English - spoken and written (Swedish is a plus). Desired Education - Master of Science in Engineering: Electronics, Physics, Data or equivalent - Or PhD in some experimental field Required Experience - Broad technical background (Electronic and mechatronic experience is a plus) - Experience and interest in programming (preferably Python, C, C#, C++, LabVIEW or other relevant software) Examples of Nice-to-have Experience - Analogue and digital electronics design - Big data analysis - Electronics testing - Embedded programming - Mechatronics - Project Management - Optics and photonics - Signal processing - Sustainability - Test and validation - Test system design DVel is not just any consulting company. With us, you get the opportunity to develop by performing exciting tasks and getting support from our highly supportive managers. Our focus will be on finding assignments that suit and challenge you. At the same time, you will become an important part of our team, regardless of whether you are on an assignment or working from our office! 👥 At DVel, we prioritize personal development and put great value on close relationships between consultants and managers. You will have a great opportunity to influence your own work situation and the company. We offer you a challenging and developing role with secure and flexible working conditions 🤝 Application Sounds interesting? 👆 Submit your application immediately! Selection and interviews are ongoing. If you have questions about the position, you are very welcome to contact the responsible recruiter Rebecca Honnér on 0703 09 88 24 or [email protected]. More about DVel DVel are specialists in hardware test automation with an office at Ideon in Lund. We offer consulting services and deliver measurement systems and test rigs. Our projects are very varied, and our customers are in several different industries. Today we are 30 colleagues and want to continue to grow, with you as one of us. Since October 2023, we are a part of Prevas (https://www.prevas.com/). DVel is a Business Unit within Prevas, belonging to Region South, and we continue to be the specialists in testing and measurements.

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
Instrument Engineer for large-scale technical projects

Who are we? We are an engineering company located in central Gothenburg. As the transformation towards a sustainable society progresses, we provide specialized expertise to global and well-known clients in the gas/oil/chemical/energy sector. Our projects often involve circular economy and green transition, CCS, H2, HVO, and LNG. You are offered the opportunity to work on large and exciting projects either within the client's organization or in projects led by Nevitas. Your main task within the team is to contribute to high quality in the field of instrumentation and automation. You will benefit from valuable networking and knowledge exchange while becoming part of a close-knit team with motivated colleagues. Your role We are looking for a senior instrumentation engineer with experience in control and regulation systems. The work is mainly carried out in cross-functional projects where you support the client in maintenance and instrumentation-related matters and coach the team. You will also have significant internal responsibilities due to the growth of our instrumentation and automation department. Your tasks include, but are not limited to: - Designing functional descriptions and specifications for field instrumentation. - Improving the design of existing automation equipment and maintenance. - Providing expertise in ordering and procurement of components. - Developing specifications for ordering and design. Preferred qualifications: - Experience with control systems such as DeltaV, Siemens S7, ABB, Honeywell, Allen Bradley, or similar. - Knowledge of SS 50-1010 and ATEX training. Who are you? We prefer candidates with documented experience in projects related to the process or energy industry. As a person, you have a passion for technology and complex technical solutions. We believe you are a team player who seeks a flat and flexible organization with fast decision-making processes. You are communicative, humble, and accustomed to working both independently and in a team. Perhaps you are looking for a smaller team but with large, technically challenging projects where you are offered a lot of influence. What we offer: - Health and wellness benefits, occupational pension, and generous professional development opportunities. - Company car benefit. - Flexible optional benefits and competitive salary conditions. - Wellness activities during working hours. - Regular internal events with shared breakfast and optional sports activities. - Interested? Interviews and selection are ongoing! If you have any questions about the position, please contact [email protected]

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
C++ Developer with experience

Are you a C++ developer ready to explore new challenges? We at DEK Technologies an Endava Company, are on the lookout for talented individuals to join our expanding teams. If you're passionate about programming, innovation, and being part of a company that values growth, we want to hear from you! As a C++ developer, you will be part of a cross-functional team responsible for end-to-end product development including design, implementation, testing and documentation. Key qualifications: - BS or MS in computer science, software engineering or similar, alternatively equal knowledge acquired through working experience - At least 3 years of working experience in C++ - Linux knowledge - Knowledge in Script Languages - Familiarity with critical concepts in DevOps and Agile principles - Experienced with modern CI/CD tools, in particular GitHub, Jenkins - Fluent in English, spoken and written - Excellent written and verbal skills in Swedish To succeed in this role, you need an analytical mindset and good communication skills. We believe that you are passionate about development and eager to constantly learn more. In our environment with empowered engineers, thriving means embracing a self-managed mindset, where the ability to effectively organize day-to-day work is key to success. DEK Technologies Sweden is a technical consultant company with offices worldwide, we are a flat organization aiming to develop proactive and creative solutions. Our expertise is in telecommunications and data communications as well as CI/CD and DevOps. We cover all product development phases within these areas, from pre-study and development to testing, maintenance and support. At DEK Technologies you will find collaborative and empowered engineers with the ability to self-organize and create innovative solutions. We can offer you an inspiring Agile environment with great possibilities where your personal development and growth are just as important as our business. We offer all our employees time for self-development where you can expand your skills and continue to develop. At DEK Technologies an Endava Company we work in goal-oriented teams that are mostly placed in-house. DEK Technologies has joined the Endava Group and is officially proceeding with the integration process. Please note that we cannot assist with relocation for this position Together we develop tomorrow’s technology.

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
Skadereparatör/ Bilplåtslagare Werksta Stockholm Västberga

På Werksta Västberga arbetar ett sammansvetsat gäng av bilskadereparatörer, billackerare och skadeberäknare. Vill du bli en av oss? Din profil Vi söker dig som är erfaren bilplåtslagae. Du ska ha förmågan att arbeta självständigt, vara serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du har datavana samt förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta med många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på dina arbetsuppgifter; - Byta och rikta karossdetaljer - Svetsa, limma och nita - Demontering och montering - Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat Vi erbjuder dig Werksta erbjuder dig ett spännande jobb som utmanar allt du kan och bjuder på en utvecklingsresa. Vi har viljan och resurserna att ligga först med ny kunskap och teknik. Du får bli del i en organisation med mycket engagerade medarbetare. Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida och läs mer om våra verkstäder på vår hemsida (https://www.werksta.se/bilverkstader-stockholmsregionen/). Har du frågor om tjänsten, kontakta gärna platschef, Bror Sadulla, 08-556 755 30. Koncernen Werksta Werksta Stockholm Västberga är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werksta vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 29 verkstäder med ca 600 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 40 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werksta ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med ca 60 verkstäder samt 13 verkstäder i Norge. Werkstas huvudägare är investeringsfonden Procuritas.

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
Team Manager

Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Brunna. Om rollen I rollen som Team Manager i Brunna kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Observera att svarstiderna kan vara något försenade med tanke på jul och nyår. Med det sagt vill vi önska dig en god jul och ett gott nytt år! Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
Fysioterapeut till SATS

Vill du vara med och bidra till att bekämpa en av de största hälsoutmaningarna i vår tid? Det är det vi gör på SATS genom att inspirera våra medlemmar, och därmed skapa en sundare och gladare livsstil. Du kommer att jobba i ett team med energiska kollegor, och få möjligheten att vara både professionell och personlig. Så kan du vara med och skapa en förändring Som Fysioterapeut på SATS arbetar du med privatfinansierad rehabilitering i bästa tänkbara träningsmiljö. Kunderna är arbetande- och tränande människor med stora krav på sin funktion och söker nästan uteslutande för besvär med rörelse- och stödjeorganen. De flesta av våra kunder vill fortsätta träna under- och efter rehabiliteringen och har därför höga förväntningar på tjänsten. Du möter dagligen allt ifrån postoperativa kunder till kunder med diffusa besvär som bara uppkommer vid utmanande träning. I rollen som Fysioterapeut på SATS ger du våra medlemmar unika träningsupplevelser i en säker och professionell miljö. För många av våra medlemmar är arbetet med en sjukgymnast nyckeln till att lyckas träna och uppnå en varaktig livsstilsförändring. Du är en positiv inspiratör, lagspelare och bidragsgivare utöver ditt eget ansvarsområde, och tillsammans med dina kollegor på centret ser du till att centret levererar exceptionell standard inom alla områden och utvecklas vidare. Är det här en bra beskrivning av dig? - Du är säker på undersökningsmetodik och manuellt handlag samt ha en god analytisk förmåga - Du är en inspiratör som ger varje kund en unik träningsupplevelse baserat på konkreta och individuella målsättningar - Du har gedigna erfarenheter av regelbunden träning/idrottande och styrketräning - Har en kunskapsprofil med OMT, ortopedi och idrottsmedicin - Du känner dig trygg och bra på att skapa och upprätthålla relationer - Du är positiv och inkluderande - Du arbetar självständigt och tar initiativ - Du är noga med att följa procedurer, du respekterar regler och riktlinjer - Du har tidigare erfarenhet av arbete inom öppenvården, med bedömning och behandling av muskuloskeletala besvär. Detta är ej ett krav men ses som meriterande De bästa anledningarna till att bli en del av vårt team - Du blir en del av ett kompetent och professionellt team där alla är lagspelare och hjälper varandra att lyckas - Du får arbeta med en mycket viktig och spännande produkt i ständig utveckling - Du har tillgång till all träningsutrustning du kan tänkas behöva på våra SATS center - Du får arbeta tillsammans med kollegor som är mycket kompetenta inom träningsrehabilitering med hjälp av fria vikter som skivstänger, kettlebells, dragapparater och annan gymutrustning - Du får möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling såväl på gruppnivå som på individnivå. Möjlighet till specialisering inom idrottsmedicin finns Som Fysioterapeut på SATS är du involverad i att göra ett viktigt jobb för vårt samhälle. Du hjälper människor till ett bättre liv, att förverkliga ett mål eller kanske till och med en dröm. Det är detta som gör att vi på SATS sannolikt kommer att ha en trevligare och mer meningsfull arbetsdag än många andra. Vi har som ambition att vara det självklara valet vid behandling av motions- och idrottsskador samt muskuloskeletala besvär. Vi hoppas du vill vara med och skapa förutsättningar för detta! Vi gör bakgrundskontroller på samtliga personer vi avser att anställa. Lite siffror och fakta SATS är Nordens största träningskedja med 250 träningscenter, runt 700 000 medlemmar och 10 000 medarbetare. Vi nöjer oss inte där utan har ambitionen för vidare tillväxt, både i Norden och resten av Europa. Vi har en spännande framtid framför oss, och önskar dig välkommen med på resan.

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
Sales Development Representative Nordics

Joining the SDR team at Voyado is an incredible journey. It offers the opportunity to collaborate with brilliant minds and work with an amazing product. The team’s spirit and culture are truly inspiring, fostering an environment where innovation and success thrive.” - Sara Vada Palagi, Business Development Manager @ Voyado Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels - online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, the Voyado customer experience cloud makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their own businesses. About the role At Voyado, our Sales Development Representatives are vital to our company's success. In this role, you will have one mission - to drive immediate new revenue growth by identifying new business opportunities and creating brand awareness. You will be part of the Nordic Sales Development team and a key player in our high-performing sales team working towards the Nordic market. You will be working together with amazing colleagues who exemplify our core value and mentality of "We're in it together". 👊 What you'll be up to - ️Prospect new customers in the Nordic market, identify key people and qualify leads. - Responsible for reaching out to new prospects via cold-calling, emails and LinkedIn to create opportunities. - Work towards clear goals together with our Sales, Partner and Marketing teams - and celebrate together! - Leverage the latest sales development technologies to create structure in your day-to-day tasks. - Work to understand the retail market: future trends and way of work vs. challenges facing the retailers. Your training will start with learning about our platform from the inside and out, so that you'll be able to effectively communicate our value proposition to decision makers, primarily in the retail industry. You'll become a true Voyado ambassador, often the first point of contact for new prospects and the one selling a vision, not a product. So, who are you? We are looking for a determined and results-oriented team player who is passionate about sales. We believe that you are all about providing a world-class customer experience and thrive in a fast-paced environment. In either way, you're a natural connector, a true team-player, eager to develop yourself and passionate about e-commerce, retail and tech. Ideally you'd also bring along the following skills and background: - Fluency in at least one Nordic language (Swedish, Norwegian, Danish or Finnish) and English - Past B2B sales experience - Great networking skills - Previous cold calling experience - A team player with a collaborative mindset - Superb writing, communication, and listening skills; you understand objections and defeat them by turning skeptics into ecstatic new customers - You can create structure out of data from multiple sources - a true admin pro What's in it for you? Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are: - An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture - Summits on a regular basis where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together - Opportunities for personal growth and learning in a dynamic and supportive environment. Some of our benefits: - 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love - Beneficial bike lease, including e-bikes - Breakfast buffet on Fridays - Your choice of phone and gadget package - 5000 SEK in wellness allowance - A wellness hour a week Ready to join the team? Lovely! Applying is super easy. We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your role and what would be an exciting challenge for you going forward. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let that shine through in your application! Additional information As part of our recruitment process, we conduct a background check on the final candidate. We use background checks from Scandinavian Recruitment Intelligence (https://sri.se/?gclid=CjwKCAjwgviIBhBkEiwA10D2j5jxTpURheC3-0kygy7K_DHTTjcVon3-3nrRXPYijXWnTZ8QwuGXyRoCaQQQAvD_BwE). Here (https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/) you can read more about how a background check is done.

18 december 2023
Sista ansökan:
5 juni 2024