Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.

138 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Software Engineer till Geposit
Geposit AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara med och forma framtidens lösningar för optimerad logistik? Geposit söker nu en Utvecklare som brinner för att bygga skalbara lösningar och vill vara en del av ett snabbväxande SaaS-företag. Låter det intressant? Läs vidare! Geposit är ett Stockholmsbaserat SaaS-företag som erbjuder ledande tjänster inom geodata. Vi hjälper bolag att förstå och driva sina affärer utifrån ett geografiskt perspektiv med hjälp olika tjänster, däribland API för adressvalidering, digital karttjänst för geografisk zonindelning och tjänster för geotargeting av online-annonser. Våra kunder finns i många branscher men vi vänder oss särskilt till företag med resurser ute på fältet, t.ex. transport och serviceföretag. Nu gör vi satsningar för att utveckla och växa vårt erbjudande med marknadsledande tjänster för optimering av leveranser. Det är ett komplext men spännande område och därför söker vi en ny kollega till vårt härliga och drivna utvecklingsteam! Om rollen I rollen som Software Engineers hos Geposit kommer du ha stort fokus på backend-utveckling (Golang / Go). Vår ideala kollega tar stort ägandeskap och har förmåga att arbeta självständigt. Även om huvudfokus läggs på backend, krävs viss flexibilitet för att också bidra i frontend-utveckling (React.js) när det behövs. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: API Development: Designa, utveckla och underhålla robusta API:er Backend Engineering: Arbeta i Golang för att bygga skalbara backend-lösningar Database Management: Arbeta med SQL-databaser för att säkerställa effektiv datahantering Cloud Integration: Deploy:a och hantera applikationer på molnplattformar Frontend Collaboration: Vid behov stötta i frontend-utveckling (React.js) Project Ownership: Ta ansvar för delprojekt från idé till release Om dig Vi söker dig som har minst 2 års arbetslivserfarenhet inom utveckling. Därutöver ser vi gärna att du har: Erfarenhet av API-utveckling Gedigna färdigheter i Golang Goda färdigheter i molntjänster (t.ex. AWS, Azure eller GCP) Kunskaper och erfarenhet av SQL-databaser Viss kunskap inom frontend-utveckling i React.js Vi söker dig som kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har: Kunskap inom Java och C++ Erfarenhet av algoritmisk problemlösning och ruttoptimering Språkkunskaper i danska Utöver detta har du en stark drivkraft att komma framåt, att hitta kreativa vägar förbi problem och du tar saker i mål med en stor portion grit. Du trivs i ett mindre bolag där ditt engagemang och din tekniska kompetens får fritt spelrum. Eftersom du gillar både stora som små projekt, är vår sammansvetsade organisation där det händer mycket, en attraktiv plats för dig nu när du börjar känna dig redo för nya utmaningar. Låter det intressant – kontakta oss Låter det här som en roll, ett team och en arbetsmiljö som du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist, på Progrits. En del av Progrits Du blir del av Progrits - en mjukvarukoncern med ledande marknadspositioner och produkter, ett stort tillväxtfokus och en tydlig strategi. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du som vi, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Geposit till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul!

138 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Chef Informationssäkerhet - CISO
Transdev Sverige AB
IT-säkerhetsspecialister

Vill du arbeta för ett bolag i tillväxt, ha mycket internationell kontakt och ansvara för Transdev Sveriges cybersäkehetsfunktion ska du söka den här befattningen. Du kommer arbeta både strategiskt och verksamhetsnära och befattningen är en nyckelfunktion och med ansvar att utveckla både funktion och förmåga i Transdev. Om rollen I rollen som CISO kommer du på strategisk nivå ha det övergripande ansvaret för att etablera och förvalta metodik och verktyg samt inrikta, leda, samordna, stödja och följa upp arbetet med cybersäkerhet i våra affärer och avdelningar i Transdev Sverige. Cybersäkerhet i Transdev utgörs, utöver informationssäkerhet, även av IT-säkerhet och alla risker och hot cyberdomänen omfattas av. I ditt ansvar ingår bland annat: Fortsätta arbetet med att etablera förmåga i enlighet med NIS2 samt certifiera verksamheter i enlighet med ISO/ IEC 27001 Skapa och upprätthålla en stark företagskultur för informationssäkerhet genom att främja medvetenhet, utbildning och efterlevnad av informationssäkerhet. Du kommer att rapportera till Transdev Sveriges Direktör för avdelningen Risk, Security & Compliance och ha din placering på Transdev Sveriges huvudkontor i Bromma och planera samt budgetera i enlighet med Transdev Group Cyber Security i Paris. Vem är du? Vi söker dig som är driven, motiverad, ambitiös och som vill utvecklas i befattningen med kompetenta kollegor och under ett tydligt och stöttande ledarskap. Du har akademisk examen och/ eller har arbetat minst fem år med cybersäkerhet i koncernstruktur. Personliga egenskaper såsom ordningssinne, målmedvetenhet, prestigelöshet, ansvarstänkande, drivkraft och social-/ kommunikativ-/ pedagogisk förmåga värderas högt. Du har befäst förmåga i att inrikta och leda genom funktionsstyrning. Du har god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska och engelska. Befattningen ställer krav på att kunna hantera stundom högt arbetstryck vilket är en naturlig del av hur vår bransch och vårt företag verkar. Befattningen har inga rapporterande till sig och ingår i det globala cybersäkerhetsnätverket och arbetar tätt med vår IT-organisation, våra affärer och avdelningar. Vi erbjuder dig Du erbjuds en spännande roll hos ett värderingsstyrt bolag där våra medarbetare är vår viktigaste tillgång. Våra värderingar ”Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel”, styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Du kommer att vara placerad på vårt huvudkontor i Bromma med närhet till Sundbybergs centrum och kollektivtrafik. Tjänsten innebär resor till våra affärer ute landet såväl som till Transdev Group HK i Paris. Du erbjuds en marknadsmässig lön med ett förmånspaket som inkluderar pensionsplan enligt ITP. Du får även ett gruppförsäkringspaket, lunchförmån via Edenred, ett årligt friskvårdsbidrag, subventionerad massage samt flera andra trivselaktiviteter. Mer om tjänsten och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Transdev vill tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Befattningen kan komma att placeras i säkerhetsklass varför svenskt medborgarskap krävs. I vår rekryteringsprocess använder vi oss av arbetspsykologiska tester som en del i vårt urval. Vi sköter processen löpande och kan komma att stänga annonsen innan sista ansökningsdag. Har Du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig [email protected], tel. 073-973 83 01 Välkommen att söka ! Om oss Transdev ger människor frihet att resa när de vill och hur de vill. Vårt erbjudande spänner över flera transportslag, bland andra buss, tåg, spårvagn och båt. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev, som med över 100 000 medarbetare möjliggör 10 miljoner dagliga resor världen över. I Sverige är vi en av de största operatörerna inom persontrafik, med över åttio års erfarenhet. Vår verksamhet bygger dels på långsiktiga partnerskap med trafikmyndigheter och företag, dels på kommersiell trafik som vi driver under egna varumärken. Vi utvecklar framtidens persontrafik – för en hållbar utveckling och för att ge människor frihet att resa.

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Systemtestare
Decerno AB
Systemtestare och testledare

Är du intresserad av testning och vill bidra till samhällsnytta? Har du kanske en bakgrund som utvecklare men har gått över till kvalitetssäkring? Då kan den här tjänsten vara perfekt för dig! Vad gör vi? Vi på Decerno är specialister på skräddarsydda digitala lösningar och är stolta över att våra uppdrag bidrar till samhällsnytta. Det betyder att vi förstår att alla kunder är olika och har unika förutsättningar. Vi skräddarsyr våra lösningar utefter kundens behov vilket medför att vi kan erbjuda våra medarbetare ett smörgåsbord av spännande projekt och tekniker. Samtidigt som vi skapar digitala lösningar vill vi också göra skillnad på riktigt. Det är inte bara något vi säger, vi menar det! Sedan vår start 1984 har vår etiska policy varit vår kompass och vi väljer aktivt bort projekt inom vapenindustri, spel om pengar, tobak och alkohol. Om rollen Som systemtestare hos oss får du en nyckelroll i vårt kvalitetsarbete. Du kommer att arbeta med både manuell och automatiserad testning av komplexa IT-system för att säkerställa att våra produkter håller högsta kvalitet. Utöver testning kommer du även att axla en ledande roll som Scrum Master, där du ansvarar för att stötta och driva teamet framåt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Placeringen är på vårt kontor i Stockholm, och vi ser därför gärna att du bor inom pendlingsavstånd för att kunna vara på plats vid behov. Är det här du? Har minst två års erfarenhet av systemtestning Har erfarenhet av en ledande roll, exempelvis som Scrum Master, eller har en vilja att utvecklas i en sådan roll Har god förståelse för agila arbetssätt Har intresse för automatiserade tester Nyfiken på möjligheterna kring att använda AI inom systemtestning Är flytande i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du antingen har en relevant högskoleutbildning, en bakgrund som utvecklare, erfarenhet av automatiserade tester, AI eller maskininlärning. För att trivas i rollen tror vi att du är tekniskt lagd, strukturerad och gillar problemlösning. Du är kommunikativ och har erfarenhet av, eller förmåga att, leda en grupp i det dagliga arbetet. Därför ska du välja Decerno I våra medarbetarundersökningar blir det gång på gång tydligt att det är de fantastiska kollegorna, de roliga och utmanande projekten och möjligheten att kunna bidra till samhällsnytta som gör att våra medarbetare trivs så bra på Decerno. Sedan finns det också några ytterligare aspekter vilka vi ser som självklarheter: En flexibel arbetsplats med större frihet att planera vardagen för att få arbete och privatliv att gå ihop Extra föräldraförmåner eftersom vi tycker att familjen är viktigast Ett fräscht nybyggt kontor i Stockholm med tillgång till eget gym, cykelgarage och takterrass Vi tycker att din kompetensutveckling är viktig! Därför anordnar vi interna utbildningar löpande i vår egen Dec Academy, gör satsningar inom AI, håller i bokcirklar och arrangerar årliga konferenser Vi vill att du ska må bra, trivas och ha roligt på arbetet och därför arrangerar vi regelbundet olika sociala aktiviteter, utmaningar och hälsotävlingar – såväl virtuellt som på plats Utöver detta erbjuder vi även ett brett förmånspaket som inkluderar bland annat friskvårdsbidrag och ett generöst försäkringspaket. Vi berättar gärna mer om du vill veta vad mer vi på Decerno skulle kunna erbjuda dig. Låter detta som din nästa utmaning? Vad kul! Vi ser fram emot att läsa din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor? Kontakta ansvarig rekryterare Klara på [email protected]

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Vi söker entrévärdar (Stockholm)
Safetly AB
Väktare och ordningsvakter

Safetly är ett auktoriserat bevakningsföretag hos Länsstyrelsen med ett modernt upplägg. Vi har byggt en marknadsplats där företag (kunder) eller vi på Safetly kan lägga upp uppdrag från vår digitala plattform. När uppdrag läggs upp når de omedelbart ut till alla aktiva arbetstagare genom Safetly-appen. Därefter genomför vi en utvärdering och väljer ut den mest lämpade kandidaten baserat på alla ansökningar. Safetly har idag över 120 företag som kunder och 7000 anslutna personer som potentiella arbetstagare. Ungefär 2–3 % av våra användare är aktiva, eftersom vi noggrant väljer ut de bästa Vi utvärderar alla Safetly-professionals baserat på olika kriterier, detta innefattar bland annat kvalitet, tillgänglighet och pålitlighet. För oss spelar det ingen roll var du kommer ifrån, vilka arbetsgivare du har arbetat för eller i vilken bransch du befinner dig. Besitter du de egenskaper vi söker och bidrar till en tryggare närvaro i samhället, är du varmt välkommen till Safetly! För att framgångsrikt utföra rollen som entrévärd krävs följande egenskaper: Pålitlighet: Du måste vara någon som andra kan lita på att du alltid är där och gör ditt jobb effektivt. Samarbetsförmåga: Förmågan att arbeta väl tillsammans med andra, både i team och med besökare, är avgörande. Stresstålig: Du bör kunna hantera högtryckssituationer med lugn och behärskning. Ansvarstagande: Att ta ansvar för dina handlingar och de uppgifter som tilldelats dig är nödvändigt. Etik och integritet: Stark moral och att alltid agera med integritet är fundamentalt i denna roll. Förmågan att verbalt hantera konflikter: Du bör kunna lösa konflikter på ett konstruktivt och verbal sätt. Engagemang: Ett genuint engagemang för ditt arbete och att förbättra upplevelsen för alla besökare. Du måste ha ett prickfritt register eller vara godkänd av Länsstyrelsen. Vi erbjuder: Arbeta så mycket eller så lite du vill. Du kan själv boka de dagar eller pass du önskar arbeta genom Safetly-appen. Observera dock att vissa tjänster kräver att du arbetar heltid eller deltid. Transparent sätt att arbeta, du ser datum/tider/objekt/lön innan du tackar ja till ett jobb. Skapa ett konto & använd appen gratis. Ta uppdrag i flertal län i Sverige Både dag och natt jobb förekommer. Hur man kommer igång med sin ansökan Ladda ner Safetly-appen i App Store eller Google Play. Skapa din profil under en minut. Logga in via Bank-id. Svara på alla sidor Bli verifierad. Ansök & se tillgängliga uppdrag direkt i mobilen. Varmt välkommen med din ansökan!

138 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Vi söker ordningsvakter! (Stockholm)
Safetly AB
Väktare och ordningsvakter

Safetly är ett auktoriserat bevakningsföretag hos Länsstyrelsen med ett modernt upplägg. Vi har byggt en marknadsplats där företag (kunder) eller vi på Safetly kan lägga upp uppdrag från vår digitala plattform. När uppdrag läggs upp når de omedelbart ut till alla aktiva arbetstagare genom Safetly-appen. Därefter genomför vi en utvärdering och väljer ut den mest lämpade kandidaten baserat på alla ansökningar. Safetly har idag över 120 företag som kunder och 7000 användare som arbetstagare. Men ca 2-3% av våra användare arbetar aktivt då vi väljer ut de absolut bästa. Vi utvärderar alla Safetly-professionals baserat på olika kriterier, detta innefattar bland annat kvalitet, tillgänglighet och pålitlighet. För oss spelar det ingen roll var du kommer ifrån, vilka arbetsgivare du har arbetat för eller i vilken bransch du befinner dig. Besitter du de egenskaper vi söker och bidrar till en tryggare närvaro i samhället, är du varmt välkommen till Safetly! För att framgångsrikt utföra rollen som ordningsvakt krävs följande egenskaper: Pålitlighet: Du måste vara någon som andra kan lita på att du alltid är där och gör ditt jobb effektivt. Samarbetsförmåga: Förmågan att arbeta väl tillsammans med andra, både i team och med besökare, är avgörande. Stresstålig: Du bör kunna hantera högtryckssituationer med lugn och behärskning. Ansvarstagande: Att ta ansvar för dina handlingar och de uppgifter som tilldelats dig är nödvändigt. Etik och integritet: Stark moral och att alltid agera med integritet är fundamentalt i denna roll. Förmågan att verbalt hantera konflikter: Du bör kunna lösa konflikter i första hand på ett konstruktivt och verbal sätt. Engagemang: Ett genuint engagemang för ditt arbete och att förbättra upplevelsen för alla besökare. Välklädd och korrekt uniform: Som en del av vårt team kommer du inte bara att representera Safetly, våra värderingar och våra kunder, utan du är också en del av Sveriges trygghets- och säkerhetssektor. Därför är det viktigt för oss att du uppskattar värdet av att vara välklädd, vilket speglar både professionalism och respekt i alla situationer. Detta inkluderar allt från korrekt uniform till välskött personlig hygien. Du måste vara godkänd av Länsstyrelsen för att arbeta i ett auktoriserat bevakningsföretag Vi erbjuder: Arbeta så mycket eller så lite du vill. Du kan själv boka de dagar eller pass du önskar arbeta genom Safetly-appen. Observera dock att vissa tjänster kräver att du arbetar heltid eller deltid. Transparent sätt att arbeta, du ser datum/tider/objekt/lön innan du tackar ja till ett jobb. Skapa ett konto & använd appen gratis. Ta uppdrag i flertal län i Sverige Både dag och natt jobb förekommer. Hur man kommer igång med sin ansökan Ladda ner Safetly-appen i App Store eller Google Play. Skapa din profil under en minut. Logga in via Bank-id. Svara på alla sidor Bli verifierad. Ansök & se tillgängliga uppdrag direkt i mobilen. Varmt välkommen med din ansökan!

138 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Modersmålslärare i tigrinja och amhariska
Omniglot AB
Elevassistenter m.fl.

Dina arbetsuppgifter Omniglot söker nu en modersmålslärare i tigrinja och amhariska på 25% med start i januari. Som modersmålslärare undervisar du barn och ungdomar i ditt modersmål på olika grundskolor i hela Stockholms län. Undervisningen sker utanför ordinarie skoltid, i regel på eftermiddagen mellan 14.00-17.00, ibland mellan 8:00 och 9:00 på morgonen. Tjänsten innebär en hel del restid och reseersättning utgår ej. Dina arbetsuppgifter är: - planering och genomförande av modersmålslektioner; - när- och frånvarohantering av dina elever; - mejlkontakt med vårdnadshavare; - betygsättning och omdöme; - rapportering av dina arbetstimmar och tät kontakt med Omniglots centrala enhet; - deltagande i kompetensutveckling tillsammans med övriga lärarkollegor. Din profil För att bli anställd måste du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret som är mindre än ett år gammalt. Beställ här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vi söker dig som: - Bor i Stockholmsområdet; - Har både tigrinja och amhariska som modersmål; - Talar och skriver svenska eller engelska obehindrat; - Har god datorvana; - Är lyhörd för elevens behov och intresse; - Är flexibel och trivs med att samarbeta med både kollegor, vårdnadshavare och personal på skolorna. Undervisningserfarenhet är meriterande. Vi tar emot ansökningar endast genom denna plattform och intervjuer sker löpande. Om oss Omniglot – En del av Tellusgruppen Omniglot har över 200 modersmålslärare i 70 språk som arbetar på 60 olika skolor i Stockholmsområdet samt i andra delar av landet. Vi erbjuder även studiehandledning, fjärrundervisning och tolk. Vår vision är att ge alla elever, oavsett bakgrund, samma möjligheter och förutsättningar för en bra utbildning genom modersmålsundervisning. Tellusgruppen är en långsiktig ägare av välskötta bolag inom sektorerna för utbildning och för barnomsorg. Koncernen är för närvarande huvudman för 25 förskolor, sju grundskolor och tillhandahåller även barnpassning och läxhjälp.

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Extrapersonal till ICA, Coop och Hemköp i Stockholmsområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport by Job&Talent! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaru- och sällanköpshandeln vid akut eller planerat behov. Just nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare som vill ta sig an spännande arbetsmöjligheter. Är du den vi söker? Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i Stockholms län. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens. I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som kassaarbete, varuplock och inventeringar. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs i en roll där service och kundkontakt står i fokus. Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter och kan bemöta kunder på ett trevligt och professionellt sätt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), deltidsanställning, eget företag, pensionär eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Extrajobb till Hockeystore i Stockholm
Spobik AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du vår nya säljstjärna? Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Kontor och butiker är beläget i Jönköping, Stockholm och i Karlstad. Välkommen att läsa mer på hockeystore.se, hockeytown.se och hockeystore.com. Om jobbetHockeystore växer i snabb takt och har under den senaste året expanderat och etablerat sig väl på den svenska marknaden så väl som i Europa. Vi söker nu Extra personal till våran butik i Kungens Kurva, Stockholm som är hela 1100m2 Som säljare i vår hockeybutik kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att alltid se till att leverera högklassig service till butikens kunder. Vi på Hockeystore vill alltid leverera den bästa upplevelsen när det gäller att köpa hockeyutrustning hos oss. Därför är det viktigt att du har en stor kunskap och ett intresse för hockey. Vem är du? Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har en stor erfarenhet av hockey och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö. Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig: Stor kunskap inom hockey och hockeyutrustning Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke Dator- och kassavana Gillar att jobba i team Trivs med ett arbete i högt tempo Ansvarstagande och pålitlig Vad kan vi erbjuda? Ett roligt arbete med härliga kollegor. För rätt person finns det stora möjligheter kring utveckling och större ansvar. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig. Anställningsform och lokalisering: Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov. tjänsten är en extra anställning vid behov i våran Hockeybutik i Kungens Kurva, Stockholm. Arbetstider kan variera, kvällar och helger inkluderat. Intresserad? Låter detta som något för dig? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen. Antagning sker löpande och tillsätts efterhand. Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Customer Coordinator till Memira by Bergman Clinics
Memira AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu en Customer Coordinator till vår klinik för synkorrigering i Solna, Hagastaden, för ett vikariat under en medarbetares föräldraledighet. I denna roll kommer du att välkomna och assistera kunder före och efter undersökningar och operationer, samtidigt som du arbetar med försäljning och kundrådgivning. Du blir en nyckelperson på kliniken och spelar en viktig roll i att skapa en trygg och positiv upplevelse för varje kund. Brinner du för kundfokus och vill vara en del av Memiras fortsatta tillväxtresa – där vi gör skillnad för människor – sök redan idag! Arbetsuppgifter I den här rollen är du en viktig del av kundernas besök och beslut kring en operation. Ditt dagliga arbete består i huvudsak av att bemöta alla kunder som kommer till klinik utifrån deras behov. Du ska trivas med ett högt tempo, jobba mot uppsatta mål och ha många bollar i luften där dina uppgifter är varierande. Du kommer att ansvara för: hjälpa våra kunder kring beslut och planering gällande operation att förbereda och hjälpa kunder inför och efter operation registrera kunder i receptionen administrativt arbete i receptionen optimering av bokningsflöden och schema hantera inkommande telefonsamtal från nya och befintliga kunder Vem du är I den här rollen ska du drivas av att ge service i världsklass samt arbeta mot uppsatta mål kring konvertering och operationer. Du ska ha lätt att inge förtroende och skapa trygghet hos kunden genom att vara behjälplig på bästa sätt. Vi ser att du är en målmedveten person som vill leverera resultat och ge bästa service till våra kunder och sporras av att jobba mot uppsatta mål. För den här rollen ska du ha jobbat med försäljning tidigare. Meriterande är om du har jobbat med Salesforce samt om du har erfarenhet av synkorrigeringsverksamhet eller ögonsjukvård. För att trivas hos oss ser vi att du är en lagspelare som förstår vikten av att samarbete. Du trivs att arbeta i ett högt arbetstempo men är samtidigt noggrann och strukturerad. Vidare ser vi att du är bra på att bygga goda relationer med såväl dina kollegor som kunder. Som person har du hög arbetsmoral och flexibilitet. Vad vi kan erbjuda Vi erbjuder en rolig arbetsplats med en god sammanhållning och trevlig stämning. Som organisation strävar vi alltid efter att ligga i framkant inom flera olika områden, och hos oss har du möjlighet att utvecklas. Våra värdeord är Målmedvetenhet och ambition, Transparens och värme, Effektivitet och kompetens – vilka är egenskaper vi värdesätter högt. Vår atmosfär präglas av glädje, flexibilitet och en can-do-attityd. Placering: Memiras klinik i Solna, Hagastaden Omfattning: Heltid Anställningsform: Vikariat Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Välkommen med din ansökan! Läs mer på vår karriärsida genom att klicka här www.memira.se/jobb. Memira by Bergman Clinics har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 66 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 1 miljard SEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira by Bergman Clinics främsta prioritet är att sätta människor först och erbjuda våra kunder planerad hälso – och sjukvård av högsta kvalitet. Nu finns din chans att vara med på resan! Läs mer på www.memira.se.

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025