Windowsdriftspecialist till Uppsala
Camai Consulting AB
Drifttekniker, IT

Är du en erfaren specialist inom Windows-infrastruktur med en passion för att arbeta med komplexa IT-miljöer? Vill du vara en del av ett dynamiskt team som hanterar och moderniserar kritiska tjänster? Då kan vi ha uppdraget för dig! Vi söker en senior IT Drifttekniker med specialistkunskap inom Windows för att stärka vår kunds tjänstedriftgrupp. Du kommer att arbeta som en teknisk systemadministratör i Windowsteamet, där du hanterar både dagliga incidenter via ärendehanteringssystemet och mer omfattande projektuppgifter i Jira. Om rollenI denna roll kommer du att vara en nyckelspelare i livscykelhanteringsprojektet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Migrering av äldre Windows-servrar till nyare versioner. Flytt av tjänster från äldre tjänsteservrar till moderna lösningar. Flytt och konfigurering av webbplatser till det nya webbhotellet (IIS). Du kommer också att bidra med din expertis genom att ge råd och stöd till ledningen och deras e-förvaltningsorganisation. Kravprofil Minst 10 års erfarenhet inom IT-branschen. Minst 5 års praktisk erfarenhet av att arbeta med Windows-infrastruktur i storskaliga driftsmiljöer. Gedigen erfarenhet av PowerShell för automatisering och hantering av miljöer. Kunskap och erfarenhet av Hyper-V. Vi ser också att du har: Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL och att skriva förändringsbegäran. Kunskap om IIS (Internet Information Services). Erfarenhet av MS SQL på administrativ nivå. Som person ser vi att du är systematisk och noggrann, med en lösningsorienterad inställning. Du trivs i en samarbetsdriven miljö och är en lagspelare, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt när det behövs. Dessutom är du kommunikativ och kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska. Start: Gärna omgående start, max 1 månads uppsägningstid Placeringsort: Uppsala Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Garantihandläggare till Södra Stockholm
Starfinder AB
Skadereglerare och värderare

Garantihandläggare med erfarenhet inom fordonsbranschen Har du erfarenhet som garantihandläggare och söker en ny utmaning? Vi söker en strukturerad och noggrann person som vill vara en nyckelspelare i ett härligt team. Om rollenSom garantihandläggare ansvarar du för att säkerställa hög kvalitet i våra arbetsorder och att rätt dokumentation finns på plats vid garantier. Du arbetar nära era servicerådgivare och tekniker och har en viktig roll i att följa upp och kvalitetssäkra verkstadsarbeten. I rollen ingår även: Utveckling av rutiner och processer kring garantiärenden. Utbildning och stöd till verkstadspersonal. Prissättning och hantering av kundärenden, inklusive utlämning av fordon och betalningar. Vi söker dig som har Erfarenhet som garantihandläggare/prissättare Erfarenhet av system såsom ELSA, Cabas, Winassist och Etka. B-körkort. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till omgående. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på 072-099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Distriktchef till Stockholm sökes!
Fitness 24Seven AB
Chefer inom friskvård, sport och fritid

Nu söker vi på Fitness24seven en Distriktchef (vikariat) till Stockholm! Är du en person som brinner för att utveckla team? Går du i gång på att skapa fantastiska kundupplevelser samt får en kick av att överträffa mål? Då är du den vi söker! På Fitness24seven söker vi nu en Distriktchef till distrikt Stockholm City, som består av 4 kluster; Odenplan/Sundbyberg/Uppsala/Västerås. Rollen som distriktchef erbjuder en spännande möjlighet att få vara med och påverka vår resa framåt. Du kommer vara drifts och resultatansvarig, och chef över 4 platschefer. Som Distriktschef har du ansvar för att säkerställa rätt bemanning på verksamheterna genom schemaläggning och rekrytering. Du är en naturlig ledare med fokus på att skapa ett välmående team där du coachar och utvecklar dina platschefer. I denna roll arbetar du strategiskt för att maximera områdets lönsamhet genom att omsätta strategiska planer och mål i praktiken. Du driver försäljningstillväxt och utvecklar strategier för ditt område, samtidigt som du genomför revisioner inom distriktet och övervakar planer och nyckeltal (KPI:er) noggrant. Du leder och stödjer platschefer i distriktet, deltar i öppningar och renoveringar, och säkerställer att allt är redo för försäljning. Du ansvarar också för introduktionen av ny personal och samarbetar med olika avdelningar för att hålla verksamheten smidig i regionen. Du och ditt team planerar och följer upp hur ni skapar fantastiska kundupplevelser och driver företagets kvalitativa och ekonomiska resultat framåt. Du når företagets försäljningsmål i ditt distrikt och förbättrar kundupplevelser genom innovation och bättre service. Tjänsten är ett vikariat som påbörjas i mars/april och sträcker sig till september 2026. Du utgår från kontoret i Kista och rapporterar till Regionschefen. Arbetsuppgifter Detta kommer du göra som Distriktchef: Maximera områdets lönsamhet genom att omsätta strategiska planer och mål i praktiken. Driv försäljningstillväxt och utveckla strategier för ditt område. Genomför revisioner inom distriktet och övervaka planer och nyckeltal (KPI:er) noggrant. Led och stöd platschefer i distriktet. Delta i öppningar och renoveringar, säkerställ att allt är redo för försäljning. Ansvara för introduktion av ny personal och samarbeta med olika avdelningar för att hålla verksamheten smidig i regionen. Nå företagets försäljningsmål i ditt distrikt och förbättra kundupplevelser genom innovation och bättre service. Bygg och underhåll starka relationer med affärspartners, fastighetsägare, städpersonal och leverantörer. Vi söker dig som Har eftergymnasial utbildning, gärna relevant högskola/universitetsutbildning Har minst 3 års erfarenhet av ledarskap, samt erfarenhet att leda andra ledare Är flytande i tal och skrift i svenska och engelska Har B-körkort (manuell växellåda) Är van att jobba varierat i ett högt tempo med flexibla arbetsuppgifter Det är meriterande om du har utbildning eller erfarenhet inom friskvård och gruppträning. Vem är du: För att lyckas i denna roll tror vi att du är en social och ansvarsfull person som har lätt för att leda andra och ser ditt team som den största nyckeln till framgång. Du tycker om problemlösning och är kreativ, vilket gör det lätt för dig att hantera oväntade situationer. Du är strukturerad och självgående med en stark önskan att alltid utveckla både dig själv och dina kollegor. Du har god ekonomisk förståelse och kan snabbt omsätta analys till handling. För att lyckas i denna roll behöver du vara... ...trygg med snabba förändringar ...trygg med konflikt- och personalhantering ...trygg i sitt ledarskap och har kompetens att utveckla andra ledare Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven Om Fitness24SevenFör oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Mötesbokare - Kylslaget AB
Bee Bemanning AB
Telefonförsäljare m.fl.

Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025 Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!

141 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Truckförare på heltid sökes i södra Stockholm
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu truckförare till vår samarbetspartner i Stockholm Arbetsuppgifter: Plocka och packa enligt orderlista Hantering och förflyttning av varor inom lagret Förbereda och kontrollera leveranser. Profil: Du kommer att arbeta med tunga varor, vilket kräver god fysisk kondition. Du är noggrann och ansvarsfull med ett öga för detaljer, och du kan arbeta både självständigt och i team. Dessutom trivs du med att arbeta i ett högt tempo, vilket är viktigt för att klara av arbetsuppgifterna effektivt Krav: Erfarenhet av att köra truck och innehar truckkort A+B Flytande svenska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av att arbeta av plock på lager Körvana med olika typer av truckar Plats: Jordbro Start: April Lön: Enligt kollektivavtal Arbetstid: Heltid Låter detta som något för dig? Ansök idag!

141 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Instrumenttekniker till Start-Up!
EdZa AB
Installations- och serviceelektriker

Är du en skicklig Automation- och Instrumenttekniker som trivs i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter? Vill du arbeta på ett prestigelöst företag där kompetens, gemenskap och utveckling står i fokus? Då kan det här vara jobbet för dig! Som Automation- och Instrumenttekniker hos Start-Up blir du en del av ett engagerat och kunnigt team. Du får arbeta med spännande projekt inom kraft- och processanläggningar, där både självständighet och samarbete är viktiga faktorer. Om Start-Up ABStart-Up AB är en ledande aktör inom energi- och kraftindustrin, med en stark drivkraft att skapa lösningar som gör skillnad – både idag och för kommande generationer. Med bas i Sverige, men med projekt runt om i världen, har de vuxit till över 70 medarbetare tack vare deras fokus på hög teknisk kompetens, nyfikenhet och engagemang. Deras mission är att utveckla och leverera hållbara energilösningar genom innovation och samarbete. Hos dem möts du av en dynamisk arbetsmiljö där din utveckling står i centrum. De tror på att ge deras medarbetare frihet och ansvar, och de är stolta över att kunna erbjuda flexibla arbetsformer som passar din vardag. Om teamet och rollenSom Automation- och Instrumenttekniker hos Start-Up blir du en del av ett dedikerat team av experter som stöttar varandra för att nå gemensamma mål. Du kommer bland annat att: Utföra förebyggande och avhjälpande underhåll på kraft- och processanläggningar. Felsöka och reparera instrument- och automationskomponenter. Utföra provning och idrifttagning vid om- och tillbyggnadsprojekt. Du kommer att arbeta med en bred variation av tekniska system, lösningar och komponenter som är centrala för deras kunder inom industri- och energibranschen. För att lyckas i rollen behöver du vara flexibel och ha möjlighet att resa i tjänsten även fast du primärt utgår från Stockholm. Om digVi söker dig som har erfarenhet av automation och kalibrering, som vill fortsätta utvecklas i en dynamisk miljö. För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du har: - 2+ års erfarenhet från industri- eller energianläggningar med vana av underhåll och felsökning - Erfarenhet av kalibrering och loop-check av processinstrumentering - Erfarenhet av UH- och kalibreringssystem - Förmåga att läsa och tyda kretsscheman och anläggningsdokumentation - Goda datorkunskaper och vana vid att arbeta i Office-paketet - B-körkort - Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har erfarenhet av: - Styrsystem såsom ABB 800xA, Siemens PCS7, S7, T3000 Tjänsten är säkerhetsklassad och är en säkerhetsprövning kommer att ske vid anställning. Start-Up erbjuderPå Start-Up får du möjligheten att: Arbeta med ledande teknik inom elkraft och vara del av ett framstående företag inom hållbara energilösningar. Forma din egen utveckling med hjälp av interna och externa utbildningar. Ta del av flexibla arbetsvillkor och en generös friskvårdspolicy. De erbjuder en arbetsmiljö där innovation, samarbete och hållbarhet är centrala värden. Tillsammans bygger vi framtiden! Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Undersköterska till Aleris Basal hemsjukvård Farsta
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor i Farsta och arbetstiden är förlagda till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Farsta och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Våra arbetstider är förlagda till kvällar, helger och röda dagar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Undersköterska till Aleris Basal hemsjukvård Innerstaden
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor på Sabbatsbergs sjukhus och arbetstiden är förlagda till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan, och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. På innerstadens enhet har vi både gå- och bilslingor. Detta innebär att du tar dig runt i våra miljöklassade bilar, alternativt till fots. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Sjuksköterska till Aleris Basal hemsjukvård Bromma eller Solna
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som sjuksköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Just nu söker vi sjuksköterskor till båda våra kontor i Västerort. Du kan antingen utgå från vår Brommaenhet, med kontor beläget vid Brommaplan eller vår Solnaenhet med kontor i Sollentuna. Patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område och för att ta dig mellan patientbesök använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi dig även: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska med minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025