Fastanställd sjuksköterska till Aleris Basal hemsjukvård Sollentuna
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som sjuksköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Vi utgår från kontoret i Sollentuna och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesök använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska och minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning med sysselsättningsgrad 84%. Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Ekonomiassistent
Qurant Företagshälsa AB (publ)
Ekonomiassistenter m.fl.

Qurant är en växande utmanare inom företagshälsa med ett tydligt mål: att skapa friskare företag genom att kombinera smarta digitala lösningar med ett mänskligt bemötande. Vi är just nu i en spännande expansionsfas och kan idag räkna några av Sveriges största företag till våra kunder. Nu söker vi dig – en noggrann och självgående Ekonomiassistent. Vi behöver förstärkning inom Ekonomifunktionen och hämtar också hem de delar som tidigare varit outsorcad. Du rapporterar direkt till CFO och du får möjlighet att vara del av ett företag som verkligen gör skillnad – både för våra kunder och utifrån ett samhällsperspektiv. Rollen innefattar att en bredd av ekonomiuppgifter, inte minst redovisning och är en deltidstjänst på 50%. Huvudsakliga ansvarsområden Löpande bokföring och annan ekonomihantering, såsom kund- och leverantörsreskontra, betalningar, avstämningar av balanskonton samt momsdeklaration. Delaktig i månadsavstämningar och månadsrapporter. Hantera påminnelser och inkassoärenden. Delta i bokslutsarbetet. Lönehantering kan ingå beroende på din erfarenhet. Ge stöd till ekonomichef i övriga ekonomiuppgifter. Stödja VD och ledningsgrupp med diverse administrativa uppgifter. Vem är du? Vi tror att du har utbildning inom redovisning och har några års arbetslivserfarenhet. Du trivs i en snabbrörlig miljö i ett bolag som växer. Det gör att arbetsuppgifterna också kan variera från tid till tid. Du är noggrann, självgående och analytisk. Du är också flexibel, prestigelös, nyfiken på att lära nytt och har inget emot att hugga i där det behövs. Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och förståelse för ekonomiska flöden. God redovisningsbakgrund Har goda kunskaper i Excel Kommunicerar obehindrat på svenska, både i tal och skrift Det här är vi Qurant genomsyras av en ”Can do”-attityd där vi gör det extra för kunderna. Vi skapar friskare arbetsplatser och sänker sjukfrånvaron. Vi har den bästa digitala plattformen inom hälsa för företag i Sverige och vi har höga ambitioner för framtiden. Vi är nytänkande, proaktiva, enkla och omtänksamma – det är så kollegorna beskriver Qurant som arbetsplats. Och visste du att 97 % av våra kunder är nöjda med samarbetet med oss? Söker du ett högre syfte – där du får vara med och skapa friskare arbetsplatser och ett friskare samhälle – samtidigt som du får utvecklas inom din expertis, då kan vi vara rätt arbetsplats för dig. Är du intresserad? Rollen är en tillsvidareanställning med provanställning. Ditt arbete utgår från vårt trevliga huvudkontor i centrala Stockholm. Det finns även möjlighet till hybridarbete. Intressant? Om du har frågor om tjänsten så slå gärna vår CFO Maria Schützer Funk en signal på 0708-10 20 04. Notera att detta är en deltidstjänst på 50%. Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Intervjuer sker löpande, så ansök redan idag!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sommarjobb som Undersköterska på Aleris Basal hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du ha ett meningsfullt sommarjobb där du gör skillnad på riktigt? Vi söker engagerade och flexibla undersköterskor till vår hemsjukvård under sommaren. Om du vill utvecklas i en dynamisk och välorganiserad verksamhet samtidigt som du bidrar med din kompetens – då kan detta vara jobbet för dig! Vill du bli en del av vårt team i sommar? Vi ser fram emot din ansökan. Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi söker sommarvikarier till samtliga enheter, med kontor i Bromma, Ekerö, Farsta, Stockholms innerstad, Sollentuna, Solna, Täby och Upplands Väsby. Som anställd hos oss utgår du från ett av kontoren, och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan besöken använder du en av våra miljöklassade bilar. På vår enhet i innerstaden finns även möjlighet att arbeta utan körkort och ta sig runt till fots. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Sommarjobb som Sjuksköterska på Aleris Basal hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha ett meningsfullt sommarjobb där du gör skillnad på riktigt? Vi söker engagerade och flexibla sjuksköterskor till vår hemsjukvård under sommaren. Om du vill utvecklas i en dynamisk och välorganiserad verksamhet samtidigt som du bidrar med din kompetens – då kan detta vara jobbet för dig! Vill du bli en del av vårt team i sommar? Vi ser fram emot din ansökan. Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Vi söker sommarvikarier till samtliga enheter, med kontor i Bromma, Ekerö, Farsta, Stockholms innerstad, Sollentuna, Solna, Täby och Upplands Väsby. Som anställd hos oss utgår du från ett av kontoren, och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan besöken använder du en av våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska och minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Fastanställd undersköterska för helgarbete till Aleris Basal hemsjukvård...
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning deltid. Inleds med 6 månaders provanställning. Omfattning: Deltid på helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Staff & Account Manager Front of House Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Restaurang- och kökschefer

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men samtidigt prova en kontorstjänst? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt växande kontor i Stockholm söker vi nu ytterligare en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår matsal- och receptionsavdelning. Hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från restaurangbiträden och receptionister till servitörer och hovmästare. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter, galamiddagar och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning, nära kontakt med våra kunder och annan personaladministration. I tjänsten ingår även försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför mycket höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vi lägger stor vikt vid byggandet av relationer både med vår personal och med våra kunder. Vem är du? En naturlig ledare som har lätt för att bygga relationer Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn En problemlösare som ser möjligheter Prestigelös teamspelare som kan hugga in där det behövs God känsla för detaljer, ordning och reda och noggrannhet En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar Trygg och diplomatisk Du har sedan tidigare: Arbetat som Restaurangchef, F&B Manager eller liknande Ett brett kontaktnät inom Stockholms restaurangvärld Gärna erfarenhet av stora banketter och event Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Vad får du hos oss Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Ett nyrenoverat fräscht kontor med gym för arbetande i huset Detta är en tillsvidaretjänst som inleds med sex månaders provanställning, heltid, lön enligt överenskommelse. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med någon eller några kvällar i veckan beroende på bokningar och säsong. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Merchandising and Campaign Lead to Samsung
Digitalenta AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are now helping Samsung Nordics to find a skilled Merchandising and Campaign Lead with experience in digital marketing, offers & campaigns to join their team in Stockholm (Kista) for an exciting full-time position. About the role: In this role, you will plan, execute and follow campaigns in our Mobile Experience category (smartphones, accessories, tablets, watches and PCs) for our closed and open channels for our markets in Sweden, Denmark, Norway and Finland. This is a new role since we late 2024 split the Merchandise Lead role into two and we are looking for someone highly motivated by setting up new processes and challenging existing ones for our campaigns and promotions. You will pair up with Sally, our Merchandise Lead who leads launches, overall customer journeys and enhancements for the MX category. You will also work closely with a team of web publishers, developers, our ecommerce team and marketing to keep excelling in this category. In this role you will have plenty of stakeholders and it is a high phased work climate, which requires a sense (and experience) of priority with the diplomatic touch, where communication is key. You will belong to a team of skilled Merchandise Leads, Campaign Leads & Product Leads where you together share knowledge, challenges and development areas. Key responsibilities: Work closely with our ecommerce managers who are the main responsible for what offers we have on D2C for your category. Your responsibility is to plan where and how this will be executed. We also expect you to own the merchandise plan for the MX category by syncing and planning the common touchpoints with the rest of the Merchandise Leads. Structure and order copy-text and images for upcoming campaigns, where planning is essential in order to receive these in time for the web site updates Ad hoc solutions and adjustments to campaign-related challenges that occur along the way Take continuous initiatives for improvement of processes, ways of working and the tools that are currently used You will mainly use MS Excel, MS PowerPoint JIRA to report and brief as your everyday tools What we offer: You will join a high phased, ambitious team, always with their humor close in hand. You will enjoy our team if you never get tired of change and appreciate to always challenge yourself and others. In this role you will be part of developing Samsung D2C business for the Nordic Market! To be successful in this role, we believe you have the following experience: Passion for retail and digital sales with go to market experience. Previous experience with digital marketing, offers & campaigns is needed to excel in this role. Comfortable to navigate many stakeholders and manage to create a read thread in a fast phased environment. Previous experience in working with data driven initiatives to drive change & increase sales will support our journey. Additionally, we believe you are used to: Organizing and Executing Plan and work in a systematic and organized way. Follow directions and procedures. Focus on customer satisfaction and deliver a quality service or product to the agreed standards. Interacting and Presenting Communicate and network effectively. Successfully persuades and influence others. Relate to others in a confident and relaxed manner. Creating and Conceptualizing Be open to new ideas and experiences. Seek out learning opportunities. Handle situations and problems with innovation and creativity. Think broadly and strategically. Support and drives organizational change. Most relevant qualifications, education and training: MS Office Jira Adobe Experience Manager (AEM) Figma Photoshop Content Square Meriting experience: Working with electronic consumer goods. Previous work in bigger global organizations with several markets as your arena. For this role you need to be fluent in English & Swedish. About the assignment: For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Bolånehandläggare
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

ArbetsuppgifterSom Bolånehandläggare hanterar du handläggning av bolån efter att kund accepterat offert till finansiering av villa, fritidshus och bostadsrätter för våra privatkunder. Som Bolånehandläggare har du kontakt med kunderna, bedömer och sammanställer låneärenden enligt gällande kreditinstruktioner samt övriga interna- och externa regelverk. Som Bolånehandläggare har du en god förståelse och kunskap av kreditbedömning, kundupplägg, säkerheter och dess risknivåer, bedömer affärsidéer och dess lönsamhet samt andra förekommande uppgifter inom bolån. Ett urval av dina kommande arbetsuppgifter: • Hanterar accepterade offerter som kommer via Banken och Låneförmedlares ansökningsflöden. • Du kan förstå och analysera företags bokslut, olika uppställningsformer för resultat- och balansräkningar och bedöma återbetalningsförmågan. • Du har en hög prestationskapacitet och arbetar proaktivt för att nå uppsatta mål avseende volym, god kreditkvalité och sund kreditgivning. • Du sätter samman kreditpropåer och ansvarar för föredragning och dokumentation i Kreditkommitté • Delta i ständig produktutveckling och effektivisering Kvalifikationer Du har minst 3 års erfarenhet från rollen som Bolånehandläggare beviljningsrätt. Du innehar Swedsec bolånelicens. Du kommunicerar obehindrat på svenska i såväl tal som skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Bolånehandläggare så har du goda kommunikations-kunskaper och kan ta affärsmässiga kreditbeslut. Du har ett professionellt kundbemötande, en mycket god känsla för service, en positiv inställning och ett prestigelöst förhållningssätt. Utöver detta trivs i en händelserik miljö, är professionell, proaktiv, har inga problem att parera flera frågeställningar samtidigt och är självklart lösningsorienterad. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-08-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Redovisningsekonom
Clevry Sweden AB
Redovisningsekonomer

Om företaget PP Pension är en tjänstepensionsförening som endast finns till för företagare och deras anställda i medie- och informationsbranschen. De delar varken ut vinster till aktieägare eller några provisioner eller bonusar. Vinsten går i stället tillbaka till deras sparare i form av låga avgifter, rabatterade fonder och personlig rådgivning. Som bolag är PP Pension inne i ett intensivt och spännande utvecklingsarbete. De sitter i trivsamma lokaler i centrala Stockholm, värnar om en god arbetsmiljö och strävar efter att skapa en bra balans mellan privatliv och arbetsliv. Idag är de totalt drygt 25 medarbetare. Klicka här för att kika på deras hemsida. Din roll I rollen som Redovisningsekonom hos PP Pension erbjuds du en intressant och omväxlande roll. Du får möjlighet att driva och påverka liksom att utveckla rutiner, processer och arbetssätt som tillsammans ger dig insikt i hela verksamheten. Du kommer att tillhöra ett mindre ekonomiteam där förmågan att samarbeta är viktigt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bokslut Framtagning av delårsrapport och årsredovisning Ekonomisk-/lönsamhets- samt driftskostnadsuppföljning Koncernredovisning och försäkringsföretagens rapportering Omfattning: Heltid, 40 tim/vecka Arbetstider: Kontorstider 8.00-17.00 med möjlighet till flex samt distansarbete 2 dgr/vecka. Placering: Centrala Stockholm - Kammakargatan 22. Start: Vi ser gärna en start i början av maj 2025, alternativt tidigare beroende på önskemål. Anställningsform: Tillsvidareanställning hos PP Pension med inledande 6 månaders provanställning. Din profil Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom redovisning och/eller företagsekonomi samt ungefär tre års erfarenhet av en liknande roll i ett medelstort eller stort företag. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vidare är du van att arbeta i Windows-miljö och behärskar Office-paketet, särskilt Excel förstås. Erfarenhet av ekonomisystem är ett krav. Meriterande är om du har erfarenhet av försäkringsredovisning och elektronisk fakturahantering. Som person söker vi dig som är noggrann, samarbetsinriktad och har ett öga för detaljer. Du är prestigelös, nyfiken och tar gärna initiativ för att lösa uppgifter och förbättra arbetssätt. Varför arbeta på PP Pension? Hos PP Pension får du en spännande och omväxlande roll där du får en helhetsinsikt i verksamheten och möjlighet att påverka och utveckla rutiner, processer och arbetssätt. PP Pension värdesätter driv och engagemang och ger dig utrymme att växa, både inom redovisning och försäkringskompetens. PP Pension är idag ett team på cirka 30 personer, inklusive konsulter, och sitter i centrala lokaler vid Kammarkargatan/Sveavägen, som inom kort kommer att renoveras för att skapa en ännu bättre arbetsmiljö. Gällande förmåner så erbjuder företaget bland annat ett generöst friskvårdsbelopp och de startar alltid veckan med en gemensam frukost på måndagar och avrundar den med en fredagsfrukost. PP Pension arbetar huvudsakligen från kontoret men erbjuder flexibilitet – måndag och torsdag är fasta kontorsdagar, medan du kan välja att arbeta på distans två dagar i veckan. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar PP Pension med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Budbilsförare - Jordbro - kväll
Future Mobility AB
Lastbilsförare m.fl.

Arbetsbeskrivning: Vi söker en mångsidig och pålitlig budbilsförare som har B-körkort! Om du har erfarenhet av budleveranser och har en passion för att ge utmärkt service, så är det här jobbet för dig. Du kommer att vara en viktig del av vårt budteam och leverera och montera möbler till våra kunder. Arbetsuppgifter: Utföra budleveranser av möbler och paket med stor försiktighet. Lasta och lossa gods från lastbilar och säkerställa att allt är korrekt säkrat under transport. Transportera gods till och från olika destinationer enligt schemalagda uppdrag. Ge exceptionell kundservice och upprätthålla goda relationer med kunder under hela processen. Delta i lastning, montering och installation av möbler och inventarier vid behov. Underhålla lastbilen och säkerställa en säker och ren arbetsmiljö. Arbetstider ca 16-22 Kvalifikationer: Inneha giltigt B-körkort. Erfarenhet av bud eller logistik är meriterande, men inte ett krav. God fysik och förmåga att lyfta tungt samt arbeta i olika miljöer. Positiv attityd och förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Bra kommunikationsförmåga och fokus på kundservice. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att jobba i olika projekt. En vänlig och stödjande arbetsmiljö där teamwork värdesätts.

143 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025