13/2 Kontorsansvarig administratör på 50%
Future People AB
Kontorsreceptionister

Vi på Future People söker en kontorsansvarig på 50% till myndighet på Södermalm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. Som konsorsansvarig kommer du att ha en bred roll med många kontaktytor både internt och externt. Arbetsuppgifter: Inköp av kontorsmateriel Ha en löpande dialog med andra organisationsdelar inom myndigheten och med specialister inom fackområdet för att diskutera utvecklingsmöjligheter/-behov. Hantera aktiviteter som exempelvis mötesrum och flytt Genomföra resebokningar för projektmedlemmar som reser i projektet och kontrollera att all nödvändig dokumentation för administration av dessa upprättas Hantera projektets eventuella funktionsbrevlåda Medverka i projekt kommunikationsinsatser- informationsmail, informationsmöten och arrangemang Ansvara för det praktiska arbetet på projektkontoret, se till att det är ordning och reda på kontoret För att bli aktuell för tjänsten behöver du uppfylla samtliga krav: Gymnasieexamen med teoretisk inriktning Minst 3 års erfarenhet av Officepaketet Minst 3 års erfarenhet av kontorsadministration Minst 1 års erfarenhet av arbete i digitala dokumenthanteringssystem Meriterande för tjänsten: 2 års erfarenhet av arbete som kontorsadministratör/projektadministratör 2 års erfarenhet som ansvarig för inköp av kontorsmaterial för en projektverksamhet 2 års erfarenhet av diarieföring av allmänna handlingar Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 50% minst ett år med goda chanser till förlängning Start: Omgående Sista ansökningsdagen: 13/2-2025 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Heltidspersonal sökes till läkemedelsföretag på Lidingö
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina Arbetsuppgifter och profil Vi söker heltidspersonal till Apotekstjänst som ligger ute på Lidingö. Vi söker dig som är flexibel, strukturerad och noggrann. Kvalité är ett krav, därav ser vi att du är en noggrann person som kan ta ansvar över dina arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter: Man kommer jobba i en renrumsmiljö, där det sker tillverkning av dospåsar. Man hanterar ett flertal maskiner i olika delar utav tillverkningsprocessen. Arbetsuppgifter: - Brickläggning - Påsmaskin - Inspektionsmaskin - Avsyning Arbetstiderna är förlagda under både dag och kväll. Man kommer att arbeta skift varannan vecka dag- och kvällstid. Visstidsanställning med möjlighet till fastanställning. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du ska kunna börja arbeta från kl. 06:00 Du ska kunna arbeta skift dag/kväll Du som söker ska gilla att arbeta med monotona arbetsuppgifter God förståelse i det svenska språket både i tal och skrift Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av läkemedelshantering alternativt maskinoperation men det är inget krav. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Garantihandläggare till Södra Stockholm
Starfinder AB
Skadereglerare och värderare

Garantihandläggare med erfarenhet inom fordonsbranschen Har du erfarenhet som garantihandläggare och söker en ny utmaning? Vi söker en strukturerad och noggrann person som vill vara en nyckelspelare i ett härligt team. Om rollenSom garantihandläggare ansvarar du för att säkerställa hög kvalitet i våra arbetsorder och att rätt dokumentation finns på plats vid garantier. Du arbetar nära era servicerådgivare och tekniker och har en viktig roll i att följa upp och kvalitetssäkra verkstadsarbeten. I rollen ingår även: Utveckling av rutiner och processer kring garantiärenden. Utbildning och stöd till verkstadspersonal. Prissättning och hantering av kundärenden, inklusive utlämning av fordon och betalningar. Vi söker dig som har Erfarenhet som garantihandläggare/prissättare Erfarenhet av system såsom ELSA, Cabas, Winassist och Etka. B-körkort. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till omgående. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på 072-099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Systemadministratör inom HR & Lön
Jobbusters AB
Löne- och personaladministratörer

ArbetsbeskrivningHar du en passion för systemadministration och teknisk support inom HR och lön? Vill du vara en del av ett team där din expertis gör verklig skillnad? Vi söker nu en Systemadministratör inom HR som vill bidra till en smidig och effektiv lönehantering hos vår uppdragsgivare i Södertälje. Som Systemadministratör inom HR kommer du att arbeta med SD Worx Lön på en systemförvaltningsnivå och fungera som systemadministratör och 3rd line support. Du kommer även att hantera andra system inom Compensation & Benefits, såsom reseräkningssystem och förmånsportaler. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Incidenthantering och felsökning samt identifiering av lösningar Konfigurationsförändringar i systemet via admingränssnitt Övervakning och hantering av felloggar Testning av ny funktionalitet och vidareutveckling av systemstöd Aktivt deltagande i förbättringsarbete inom operativ lönehantering Kvalifikationer Högskoleutbildning eller relevant YH-utbildning Erfarenhet av systemadministration inom HR/lönesystem eller teknisk support Minst två års erfarenhet av SD Worx Goda kunskaper i MS Office, framförallt Excel Tidigare erfarenhet av att arbeta i större organisationer (3 000+ anställda) Erfarenhet av externa och interna granskningar samt processkontroller Erfarenhet av storskaliga processer såsom lönerevisioner och massändringar av data Flytande svenska och engelska, i tal och skrift Personliga egenskaper Vi söker dig som är analytisk och har en god problemlösningsförmåga, med ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Du tar initiativ, arbetar självständigt och har en stark drivkraft att förbättra och utveckla system och processer. Din kommunikativa och pedagogiska förmåga gör att du kan förklara tekniska lösningar på ett tydligt sätt, samtidigt som du är serviceinriktad och trivs med att samarbeta med olika delar av organisationen. För att lyckas i rollen är du flexibel, lösningsorienterad och har en vilja att bidra till en effektiv och smidig systemhantering. Företagspresentation Vår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. ÅÅÅÅ-MM-DD med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Södertälje. Du har möjlighet att arbeta på distans 3 dagar/vecka. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Point of Sale (POS) Program Manager for Global Fashion Company
Digitalenta AB
Webbmaster och webbadministratörer

Are you an experienced program manager with a passion for retail and point-of-sale (POS) solutions? Join an exciting transformation within the retail industry, where you will lead the launch of a new POS program, driving strategy, execution, and cross-functional collaboration. This assignment, based in Stockholm, offers the opportunity to shape a key part of the business in a dynamic and fast-paced environment. The assignment is full-time and for a period between 2025-02-17 and 2025-09-30, with possible extension. About the role As a Senior POS Program Manager, you will be responsible for leading the launch of a new POS program from end to end. You will develop and execute a comprehensive program plan, ensuring alignment with strategic business objectives. Collaborating closely with internal teams and external partners, you will oversee program progress, mitigate risks, and drive continuous improvement. This role requires strong leadership, stakeholder management, and the ability to navigate a complex retail environment. Responsibilities Develop and implement a comprehensive POS program plan, including scope, timelines, budgets, and resource allocation. Coordinate with cross-functional teams and stakeholders to ensure seamless execution and alignment with business goals. Track and monitor program progress, ensuring key milestones are met and deliverables are completed on time and within budget. Identify and mitigate potential risks, proactively addressing challenges to maintain program momentum. Evaluate program performance, driving continuous improvements and ensuring alignment with long-term strategic objectives. Prepare and lead project and steering committee meetings, ensuring transparency and stakeholder engagement. Collaborate with other program managers to integrate the POS program within broader business initiatives. About you You are a senior program manager with extensive experience in retail and POS solutions. You thrive in a fast-paced, complex environment where stakeholder management and decision-making are key to success. With a strategic mindset and hands-on approach, you effectively balance short-term execution with long-term impact. Your ability to communicate clearly and lead cross-functional teams ensures program success in a rapidly evolving industry. Experience and skills Proven experience leading large-scale POS programs within the retail industry. Strong decision-making and problem-solving skills, with the ability to maintain momentum in complex environments. Exceptional stakeholder management, navigating relationships across teams, executives, and external partners. Excellent communication skills, ensuring clarity, alignment, and engagement across all levels. Adaptability and resilience in managing shifting priorities, risks, and challenges. Strategic leadership with the ability to influence, drive change, and align short-term actions with long-term business goals. Experience preparing and leading project and steering committee meetings. Fluent in English; Swedish is a plus. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Projektledare med intresse för verksamhetsutveckling
ArkivIT AB
Lednings- och organisationsutvecklare

ArkivIT är ett av Sveriges ledande konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Är du en engagerad IT-projektledare som brinner för att skapa verklig verksamhetsnytta? Vill du arbeta i en dynamisk roll där du får möjlighet att kombinera teknik, förändringsledning och affärsutveckling? Då kan detta vara uppdraget för dig! Om rollen I denna roll kommer du att arbeta som konsult med spännande uppdrag hos både privata företag och offentliga organisationer. I rollen ansvarar du för att driva olika typer av projekt som har en tydlig verksamhetsnytta och se till att de lösningar som implementeras verkligen används och skapar värde. Du kommer till exempel att: Planera, leda och följa upp projekt från start till mål. Säkerställa projektbudget, tidsplaner och resurser. Samverka med chefer och medarbetare på olika nivåer inom kundorganisationer. Driva projekt som bidrar till effektivisering och kundnytta. Eftersom detta är ett nytt affärsområde inom ArkivIT kommer du ha möjlighet att vara med och forma detta nya spännande område. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet av att driva IT-relaterade projekt, gärna i miljöer med komplexa förändringsbehov. Erfarenhet av förändringsledning och förmågan att navigera i organisationer på flera nivåer. Ett starkt intresse för verksamhetsutveckling och att skapa lösningar som används och gör skillnad. Erfarenhet av att leda förstudier, exempelvis rörande kravställning och utredning. Förmågan att snabbt lösa problem, prioritera och agera när det behövs. Erfarenhet av projektbudgetering, planering och rapportering. Erfarenhet av att arbeta både strategiskt och operativt i projekt. Meriterande är om du har: Certifieringar eller utbildning inom projektledning, såsom PRINCE2, PMP eller motsvarande. Erfarenhet av att arbeta med verksamheter inom både privat och offentlig sektor. Kunskap om agil projektledning eller erfarenhet av ramverk som Scrum och SAFe. Tidigare erfarenhet av att leda tvärfunktionella team. Erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling i samband med IT-projekt. Kompetens inom implementering och migrering av IT-system. Har du erfarenhet av IT-säkerhet är det ett extra plus. Personliga förmågor Vi söker dig som är intresserad av människor och relationer – du har en naturlig nyfikenhet för att förstå olika individer och deras behov, vilket hjälper dig att bygga förtroende och samarbete. Du är också lyhörd och kommunikativ, du är bra på att lyssna in olika perspektiv och skapa tydlighet i dialoger, vilket främjar samarbete mellan intressenter. Du har en unik förmåga att få människor från olika funktioner och nivåer i verksamheten att arbeta mot gemensamma mål. Vårt erbjudande till dig ArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events. I denna roll har du en flexibel vardag där du lägger upp din egen arbetstid utifrån kundens behov. Gustav, som är din chef, tror starkt på frihet under ansvar, ett coachande ledarskap och att utmana samt utveckla sina medarbetare. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Ansökan Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Stockholm eller enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Arkivarie till ArkivIT
ArkivIT AB
Bibliotekarier och arkivarier

ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Om rollen Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som arkivarie som vill vidare i karriären. Som konsult hos oss har du en variation av arbetsuppgifter inom arkiv och informationsförvaltning. Du ger stöd till våra kunder och hjälper dem upprätthålla högsta möjliga standard inom informationshantering. Du arbetar även strategiskt med styrande dokument inom informationsförvaltning samt utbildar och informerar om regler och lagstiftning. Din expertis kommer att göra dig till en eftertraktad rådgivare inom området. Du kommer att ingå i vårt konsultteam "Arkiv & Registratur” och bli en del av ett kunskapsdrivet, nyfiket och engagerat gäng som gärna delar med sig av sin kunskap och ser stora fördelar i att arbeta brett över kompetensområdet informationshantering. I denna roll arbetar du till viss del på plats hos kunden med möjlighet att arbeta på distans hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Vi ser verkligen fram emot att välkomna dig som vår nya kollega! Kvalifikationer Högskoleutbildning inom arkivvetenskap med minst 60 hp eller motsvarande utbildning på högre nivå Flerårig erfarenhet som arkivarie, e-arkivarie, IT-arkivarie eller motsvarande roll Talar och skriver på svenska obehindrat Personliga förmågor Vi söker dig som är flexibel, lyhörd och pragmatisk i ditt arbetssätt med god förmåga att kommunicera ditt budskap på ett pedagogiskt sätt. Du är ödmjuk och noggrann i dina arkivkunskaper och trivs med att arbeta resultatorienterat och är trygg i din leverans. Du är nyfiken och omvärldsorienterad inom området och tycker om att hålla dig ständigt uppdaterad. Vårt erbjudande till dig ArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egen arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Ansökan Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected] Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Stockholm Välkommen med din ansökan!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Däckskiftare i södra Stockholm
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter flera däckskiftare till vår samarbetspartner i södra Stockholm.Om jobbet: Vi söker dig som vill arbeta som däckskiftare under vårsäsongen. Det är ett fysiskt jobb där du hjälper kunder att byta mellan vinterdäck och sommardäck. Finns stor chans till förlängning av andra jobb inom Submit även efter säsongen! Arbetsuppgifter: Lyfta av och sätta på däck på bilar Dra åt bultarna så att däcken sitter säkert Kontrollera däckens skick och lufttryck Hjälpa till vid mottagning av bilar Profil: Är noggrann och gillar att fysiskt arbete Gilla att jobba i högt tempo Fysiskt stark Ha ett trevligt bemötande Krav: Svenska i tal och skrift Meriterande: Har erfarenhet av däckbyte B-körkort Plats: södra Stockholm Start: Mars Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: 07:00-16:00 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Lagerarbete på heltid i Rosersberg - kommande uppdrag
People Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker Lagerarbetare på heltid till vår kund i Rosersberg. Vem du är Vi söker dig som är en lagspelare och tycker om att jobba mot uppsatta mål och i högt tempo. Erfarenhet av lagerarbete är meriterande men inget krav. Arbetsuppgifterna innebär hantering av varor, scanning, plockning och packning. Viss truckkörning kan förekomma. Vi söker dig som: Pratar och läser god svenska eller engelska Är morgonpigg då arbetstiderna börjar från kl. 07.00 Vill och kan jobba heltid Är arbetslös och har varit inskriven på Arbetsförmedlingen i minst 6 månader Har god fysik och vill ha ett fysiskt jobb. Meriterande: Truckkort Bor i närheten Erfarenhet av lagerarbete Hos oss på PEOPL sker urvalet löpande, så skicka in din ansökan idag!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Däckskiftare i norra Stockholm
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter flera däckskiftare till vår samarbetspartner i norra Stockholm.Om jobbet: Vi söker dig som vill arbeta som däckskiftare under vårsäsongen. Det är ett fysiskt jobb där du hjälper kunder att byta mellan vinterdäck och sommardäck. Finns stor chans till förlängning av andra jobb inom Submit även efter säsongen! Arbetsuppgifter: Lyfta av och sätta på däck på bilar Dra åt bultarna så att däcken sitter säkert Kontrollera däckens skick och lufttryck Hjälpa till vid mottagning av bilar Profil: Är noggrann och gillar att fysiskt arbete Gilla att jobba i högt tempo Fysiskt stark Ha ett trevligt bemötande Krav: Svenska i tal och skrift Meriterande: Har erfarenhet av däckbyte B-körkort Plats: Norra Stockholm Start: Mars Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: 07:00-16:00 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025