Garantihandläggare till Södra Stockholm
Starfinder AB
Skadereglerare och värderare

Garantihandläggare med erfarenhet inom fordonsbranschen Har du erfarenhet som garantihandläggare och söker en ny utmaning? Vi söker en strukturerad och noggrann person som vill vara en nyckelspelare i ett härligt team. Om rollenSom garantihandläggare ansvarar du för att säkerställa hög kvalitet i våra arbetsorder och att rätt dokumentation finns på plats vid garantier. Du arbetar nära era servicerådgivare och tekniker och har en viktig roll i att följa upp och kvalitetssäkra verkstadsarbeten. I rollen ingår även: Utveckling av rutiner och processer kring garantiärenden. Utbildning och stöd till verkstadspersonal. Prissättning och hantering av kundärenden, inklusive utlämning av fordon och betalningar. Vi söker dig som har Erfarenhet som garantihandläggare/prissättare Erfarenhet av system såsom ELSA, Cabas, Winassist och Etka. B-körkort. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till omgående. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på 072-099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Kund-och konsultansvarig sjuksköterska sökes!
Nursehouse Consulting AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Kund-och Konsultansvarig Sjuksköterska till Docteum AB: Mobila Doktorn och Vivitas i Stockholm Vi söker en Leg. sjuksköterska med intresse för service, kvalité, administration, sälj och marknadsföring. Minst 2 års erfarenhet av yrket. Är det dig vi söker? Vi söker en positiv, driven sjuksköterska som vill vara med och växa i ett entreprenöriellt, snabbväxnade företag! Du ska känna ett engagemang för att utveckla rollen som Kund- och konsultansvarig med ett kundorienterat fokus då även vissa sälj- och marknadsföringsuppgifter mot kund ingår utöver de sjukvårdsrelaterade uppgifterna. Som Kund-och konsultansvarig sjuksköterska i Mobila Doktorns och Vivitas kundservice ansvarar du för att boka, planera och samordna Mobila Doktorns och Vivitas kunder och läkare för hembesök och mottagningsbesök. Du hjälper du våra kunder med bokningar i journalsystemet, via Mobila Doktorns webapp, app och manuellt via mail eller telefon. Din viktigaste uppgift är att ge våra kunder snabb och professionell hjälp. Även våra jour- och konsultläkare och sjuksköterskor ska känna sig trygga med att få en bra och snabb service och stöttning. Som Kund-och konsultansvarig hanterar du journalsystemet och journalföring. Du bistår läkare med labsvar, remisser, journaler med mera. Som Kund-och konsultansvarig utvecklar och förbättrar du kundservice rutiner löpande. I tjänsten ingår även bedömningar av sjukdomstillstånd och sjukvårdsrådgivning. Du ansvarar även för bemanning av jourläkare och konsulter. Våra läkare finns tillgängliga för uppdrag i appen kl. 08-22 alla dagar i veckan för hembesök. Kundservice har öppet 8-17 (dag), jour 17-19 (jour), helger 09-19 (jour) . Denna tjänst gäller dagtid mån-fre kl 8-17. Du kommer även vara på vår mottagning tillsammans med läkare ca 2 dagar per vecka och hjälpa våra kunder med hälsokontroller, provtagning, vaccinationer mm samt även hembesök hos privatpersoner och företag. Personliga egenskaper: - Serviceminded- Gillar att leverera bästa möjliga service gentemot kunder och läkare. - Kund- och lösningsorienterad - Självständig - Kommunikativ och pratar gärna i telefon - Prestigelös - Positivt förhållningssätt - Flexibel - Stresstålig - Känna trygghet i att fatta egna, ofta snabba beslut - Gillar att vara ”spindeln i nätet” och samarbeta tillsammans med övriga kollegor för att nå företagets mål Arbetsuppgifter: - Hantera bokningar i appen, journalsystemet och via telefon, info-mail - Svara på varierande typer av frågor från våra kunder - Ansvara för bemanning av kundtjänstschema - Ansvara och bemanna jourläkarschema - Onboarda läkare och skicka material och läkarväskor till nya konsulter - Journalföring - Sjukvårdsrådgivning - Hantera journalsystem - Hantera remisser och följa upp provsvar och meddela läkare för återkoppling till patient - Genomföra hembesök sjuksköterska v.b - Sjuksköterska på Vivitas mottagning enligt schema ca 2 dagar/vecka - Se över enheter för remittering och assistera i byggandet av ett vårdnätverk, såsom specialistläkare, lab och fyslab mm. - Administrera fakturering för Mobila Doktorns hembesök - Inventera och beställa kontorsmaterial och beställa sjukvårdsprodukter, vaccin och läkarväskor - Ansvara för växeln - Hantera feedback och ge återkoppling till teamet i kundservice - Kunna stötta och hjälpa till vid behov i organisationen med lättare administration, leveranser, “hands on” på kontoret. Du arbetar nära och rapporterar till Verksamhetschefen för Mobila Doktorn och Vivitas. Språk skallkrav: Svenska- Professionell Engelska- Mycket god Önskvärt: B-körkort Välkommen med din ansökan till en spännande, utvecklande och varierande tjänst i ett prestigelöst företag med härliga kollegor! Maila din ansökan och CV till: [email protected] Kontaktperson: Helena Sjöberg Garp Verksamhetschef [email protected] Tel: 073-6759653 Leg sjuksköterska gärna med erfarenhet av privat sjukvård och minst 2 års erfarenhet Nurse & Doctor House är ett tryggt och säkert bemanningsföretag för vårdpersonal och vårdenheter, där ingår också Nurse House Consulting. Vi har lång erfarenhet av att tillsätta rätt person på rätt plats. Vi hjälper er gärna med era personalbehov. Vi är baserade i Stockholm men arbetar med personal och arbetsgivare över hela landet.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Systemadministratörer inom Linux till SysPartner!
Syspartner Consulting AB
Systemadministratörer

Vi söker dig som är en engagerad och skicklig systemadministratör inomLinuxsom vill arbeta med några av Sveriges största och mest intressanta Linuxmiljöer. Vi har behov av flera nya kollegor på såväl medior som senior nivå. Om du har erfarenhet avLinux och ser fram emot att utvecklas i din karriär, välkommen till oss! Ditt arbete hos ossI rollen som IT-konsult inom Linux kommer du arbeta ute hos någon av våra kunder och vara delaktig i arbetet med att driva och utveckla deras IT-miljöer. Bland våra kunder finns företag med både tusentals och tiotusentals maskiner i sina miljöer. Tack vare miljöernas storlek finns det goda möjligheter för dig att utvecklas i den riktning du själv vill och att få chans att arbeta med det som just du tycker är roligt. Hos oss kommer du att erbjudas möjligheten att fördjupa dina kunskaper inom Linuxområdet och att hitta den inriktning som passar din utveckling bäst. Vi erbjuder relevanta certifieringar och vidareutbildning, anpassat efter dina behov. Din profilVi söker dig som har en färdig examen från relevant utbildning och som gillar att arbeta med den senaste tekniken och följa med i branschens utveckling. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har arbetat minst 4 år, gärna fler,inom området och därigenom skaffat dig kunskap och erfarenhet inom följande: Olika distributioner av Linux, gärna Red Hat Underhåll av system och servrar Scripting/programmering Nätverk/brandväggar och säkerhet Det är meriterande om du också har erfarenhet och kompetens inom något av följande: Kubernetes Automation Ansible Du kommunicerar dagligen både skriftligt och muntligt på svenska och engelska varför det är ett krav att du behärskar båda språken väl. Befattningen kan kräva att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, vilket kan innebära krav på visst medborgarskap. Det här uppdraget utförs 100% onsite i kundens lokaler, vilket ej möjliggör distansarbete. Som person är du flexibel, ordningsam och van vid att ta ansvar. Du är mycket mån om att göra ett bra jobb tillsammans med ditt team. I rollen som IT-konsult hos oss på SysPartner är det också viktigt att du representerar vårt starka varumärke på ett bra sätt ute hos kund. Vilka är vi?SysPartner erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. Vi grundades i Linköping 2005 och har sedan dess expanderat till ytterligare tre städer, och vi finns idag även i Stockholm, Västerås och Luleå. Här får du en roll i en platt organisation där du erbjuds generösa förmåner och en härlig gemenskap. SysPartner strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder. Vi arbetar främst med längre uppdrag hos medelstora och stora bolag med spännande och tekniskt avancerade miljöer. Hos oss arbetar många kompetenta tekniker med olika specialistområden. Vi är idag snart 70 anställda och vi alla delar ett stort teknikintresse och en passion för IT och teknik. Vi ser till att hitta på många roligheter tillsammans med alltifrån gemensamma AW:n till trevliga företagsresor. Vårt mål är att vara branschens bästa arbetsgivare, med branschens bästa medarbetare! Vill du bli en av oss?Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem!

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Corporate Account Manager - (Dutch-speaking)
Xensam AB
Företagssäljare

Xensam: SAM DisruptersXensam is the leading provider of AI-powered, cloud-hosted Software Asset Management technology. We’re looking for key players to join us as we scale our impact and build the Xensam team together. We take our culture seriously and strive to maintain the excellence, energy & enthusiasm that flows through the organization today. We look for candidates who are passionate about what they do and ready to work the Xensam way. We know that experience counts, but we also know that it’s you, the person behind the experience, that makes it count. About the roleAs a Corporate Account Manager at Xensam, you will be responsible for driving net new sales. You will play a vital role in prospecting, conducting tool demonstrations, delivering proof of concepts, and closing net new business. Furthermore, you will collaborate with our partners to expand our market reach. Responsibilities Sales strategy: Identify and pursue new sales opportunities within mid-market clients. Develop and execute strategies to meet or exceed revenue targets. Prospecting: Identify potential new clients in the market and build and nurture relationships with prospects to understand their SAM needs. Solution Demonstrations: Conduct detailed demonstrations of Xensams technology and services and showcase how our solutions can address the unique needs of each client. Partner Collaboration: Identify joint opportunities and deliver comprehensive solutions with partners. Customer Engagement: Proactively assess client needs and maintain satisfaction, and provide SAM expertise. Qualifications Bachelor's degree in Business, IT, or related field. Minimum of 1-2 years experience in corporate account management, including net new technology sales. Exceptional problem-solving and negotiation abilities. Proficiency in using CRM and account management software. Proficiency in using prospecting tools like LinkedIN Navigator. Results-oriented with a strong focus on client satisfaction and retention. Knowledge of Software Asset Management (SAM) is a plus. Excellent communication and presentation skills in fluent English and Dutch. What you get A dynamic position embracing "freedom under responsibility". Three days in-office (with remote work on Mondays and Fridays). If sales targets are met, all employees enjoy an annual destination trip. Join an ambitious and diverse team, and work with cutting-edge technology in the fastest-growing SAM software on the market. An opportunity to shape your career growth while contributing to the company’s success. At Xensam, our core values define our culture: Rebellious: We encourage a spirit of freedom and initiative within responsibility. Humane: We foster a caring, inclusive environment that values diversity and respects individuality. Harmonious: We promote work-life balance, creating a pleasant, supportive workplace. As part of our recruitment process, we conduct background checks on final candidates to fulfill our commitments to customers and ensure a safe work environment. This position can be based in either Stockholm, Sweden, or London, UK. Location-specific benefits will apply accordingly.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vill du se din lön öka i takt med din prestation?

Vill du skapa en framgångsrik karriär inom försäljning? Konnect söker nu drivna och passionerade säljare till vårt team i Stockholm. Här erbjuder vi en unik möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss i en dynamisk arbetsmiljö. OM TJÄNSTENSom säljare hos oss kommer du att arbeta med några av marknadens mest respekterade varumärken. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med kunder och aktivt bidra till våra försäljningsmål. Vi erbjuder en grundlig introduktion och löpande utbildningar, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. DINA ARBETSUPPGIFTER INKLUDERAR: - Proaktiv kundkontakt via telefon för att förstå deras behov och erbjuda lösningar. - Att bygga och upprätthålla starka och långvariga kundrelationer. - Att arbeta mot uppsatta mål och bidra till teamets framgång. VI SÖKER DIG SOM: - Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, butiksförsäljning eller kundservice (meriterande men inte ett krav). - Är resultatinriktad och har förmågan att arbeta mot uppsatta mål. - Är en lagspelare med en stark förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. HOS OSS FÅR DU: - En konkurrenskraftig grundlön och provision utan tak. - Tillgång till skräddarsydda utbildningar och resurser för att utveckla dina säljkunskaper. - En arbetsmiljö som uppmuntrar innovation och ger utrymme för idéer och initiativ. ANSÖKAN:Är du redo att ta det första steget mot en spännande karriär inom försäljning? Skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Staff Engineer - Node.js
Hemnet AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Do you want to be a central part of product development for the biggest property platform in Sweden? Are you eager to join a self-propelled, cross-functional team that works data-driven with constant user feedback? Join us on our mission to help more people find a place to call home! What’s in it for you? Take an active part in driving our tech strategy towards Node.js together with our product teams in our domain Innovative Approach: Work with an experimental and iterative approach. Dare to explore uncharted territories, try something new, and surprise us all! End-to-End Development: Develop and maintain our products from idea to production Inclusive Culture: Enjoy a friendly, inclusive, and caring company culture where transparency, work-life balance, and well-being are high priorities. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees, regardless of gender, sexual orientation, ethnicity, or background Lab Weeks: Participate in recurring lab weeks—time for our developers to experiment, hack around, and evaluate creative ideas. Unleash Your Inner Mad Scientist—innovation starts here! Autonomy: Be part of a team that controls its own product decisions Technical Skills: Node.js: In-depth knowledge of its ecosystem and frameworks Web Applications: Proven experience in driving architecture and system design, as well as developing and maintaining complex web-based applications in production environments Javascript: Proficiency in ES5, ES6+, and asynchronous programming APIs: Experience with RESTful APIs and GraphQL implementation Database Management: Proficiency with relational databases like PostgreSQL Cloud Services: Familiarity with AWS, Docker, CircleCI, and how to deploy and scale Node.js services in the cloud We also believe that you are experienced in: Experience from data-driven product development with short and experimentation Team Collaboration: Experience working in team settings, especially in medium to large multicultural/global companies Matured experience and be proficient with other programming languages and eco systems. Meritorious frameworks: NestJS, Ruby on Rails, Typescript, React, and Next.js We believe that this will ensure your success in this role: Problem Solver: Excel at solving complex technical problems Team player: You thrive in a collaborative environment where we succeed together Leadership Skills: Have experience leading teams and mentoring junior developers Ownership: Can take ownership of and drive initiatives from start to finish What you will do: As a Staff Engineer you are responsible for setting, aligning, and executing the Tech Strategy within the Backend Community with the focus on Node Facilitation of collaboration between community members to set up and follow up on: A vision for the craft, guidelines, technological KPIs, and ways of working in the community Encourage and support competence development and education within the community Node.js Journey: Play a central role in our Node.js journey. While we have some services already running in production, this is just the beginning Product Development: Engage in all areas of product development—ideation, innovation, new development, iteration, and maintenance. Team Collaboration: Implement solutions with the teams in the domain, deploying to production multiple times a day. Pair and mob programming are key parts of our knowledge sharing. Your career at HemnetWith over 40 million visits each month, you’ll be part of Sweden’s most popular property platform – and one of the world’s most admired real estate platforms. But our size and reputation aren’t the only reasons why you and your 150+ colleagues enjoy working here. Since 1998, Hemnet has been an essential go-to place for millions of Swedes, guiding them through one of life’s biggest transitions: finding a new place to call home. We’re proud to make this life-changing, often stressful journey as seamless as possible. With access to vast amounts of data, you’ll have limitless opportunities to explore and create new features that enhance the experience for Sweden’s real estate agents, home buyers, and sellers.Our friendly Hemnet culture fosters a dynamic, playful environment where every voice is valued. Here, you’ll join a welcoming team that encourages you to thrive and grow, working alongside passionate colleagues from around the world. A Hybrid Way of Working Our vibrant office in central Stockholm is the hub of our collaboration and culture, providing a lively space that fosters team spirit. We come together in the office three days a week, with two flexible remote days. To be part of our team, it’s essential to be based in or near Stockholm.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Redo att ta steget ut i arbetslivet? Jobba med försäljning!

Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som innesäljare hos oss blir du en del av ett snabbväxande team där vi arbetar med några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling! Vad du får hos oss - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm!Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Redo att ta klivet?Tveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Auktoriserad Redovisningskonsult Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Sway Sourcing söker en Auktoriserad Redovisningskonsult för en av våra kunder – en modern och digital redovisningsbyrå som växer och vill stärka sitt team med en erfaren konsult. Är du en erfaren redovisningskonsult som vill ta nästa steg i karriären? Har du en passion för att kvalitetssäkra ekonomiska processer, utveckla andra och bidra till att bygga en modern redovisningsbyrå? Då kan det här vara rollen för dig! Om du inte är auktoriserad redovisningskonsult men har kvalifikationerna för att bli det inom kort, är det också möjligt att ansöka. Vår kund är en digital och framåtlutad redovisningsbyrå som arbetar med moderna lösningar för att förenkla vardagen för sina kunder. Byrån lägger stor vikt vid att leverera tjänster av högsta kvalitet och ser sina medarbetare som sin viktigaste resurs. Nu söker de en engagerad auktoriserad redovisningskonsult som vill vara med på deras fortsatta tillväxtresa. Dina arbetsuppgifter: • Ansvara för kvalificerade redovisningstjänster såsom komplexa bokslut, koncernredovisning och skatteplanering. • Granska och kvalitetssäkra arbetet som utförs av teamet för att säkerställa hög standard och regelefterlevnad. • Bistå kunder med strategisk rådgivning inom ekonomisk styrning, tillväxt och effektivisering. • Utveckla och handleda juniora medarbetare inom tekniska frågor och kundbemötande. • Identifiera och implementera förbättringar i byråns interna processer och rutiner. • Delta i kundmöten och presentationer av ekonomiska rapporter för att skapa förståelse och mervärde. • Hålla dig uppdaterad kring lagstiftning, branschstandarder och teknisk utveckling för att säkerställa att byrån och kunderna alltid ligger steget före. Kvalifikationer: • Auktoriserad redovisningskonsult med minst 3 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. • Kunskap inom bokslut, skatt, moms och årsredovisningslagstiftning. • Erfarenhet av granskning och handledning av medarbetare (meriterande men ej krav). • Förmåga att arbeta strategiskt och lösningsorienterat i kundrelationer. • God systemvana, gärna med erfarenhet av Fortnox eller liknande digitala plattformar. • Pedagogisk och inspirerande med en förmåga att utveckla både människor och processer. Vi erbjuder: • En ledande roll i en modern och dynamisk byrå där du har möjlighet att påverka och utveckla verksamheten. • En varierad arbetsvardag med utmanande och kvalificerade uppdrag. • Möjligheter till kompetensutveckling och utbildning. • Flexibla arbetsförhållanden med ett starkt fokus på balans mellan arbete och privatliv. • En arbetsmiljö där kvalificerat arbete kombineras med ledarskap och innovation. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Jobba med kundhantering!

Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som innesäljare hos oss blir du en del av ett snabbväxande team där vi arbetar med några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling!Vad du får hos oss - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm!Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Redo att ta klivet?Tveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Vi på Konnect söker nya motiverade säljare!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du en inre tävlingsinstinkt, älskar att skapa relationer och vill ta nästa steg mot en framgångsrik karriär? På Konnect letar vi efter dig som vill göra skillnad – och samtidigt utvecklas i en positiv och energifylld miljö! Om rollen Som innesäljare hos Konnect blir du en del av ett dynamiskt team där telefonen är ditt främsta verktyg. Du kommer att representera några av Sveriges mest välkända varumärken och arbeta både med nyförsäljning och merförsäljning. Vi erbjuder en inspirerande miljö där personlig utveckling står i centrum – målet är att du ska bli den bästa versionen av dig själv, både som person och som säljare.Vi erbjuder dig: - En grundlön som kompletteras med en generös provisionsmodell. - En tydlig karriärstege där du kan avancera till roller som: - Säljcoach - Teamleader - Kvalitetsansvarig - En bonustrappa som belönar din prestation. - Gedigen utbildning inom försäljning och kontinuerlig coaching. - En arbetsmiljö med regelbundna aktiviteter, tävlingar och afterworks. Det här söker vi hos dig: - Du drivs av resultat och vill ständigt bli bättre. - Du älskar att tävla och ser varje mål som en utmaning. - Du sprider energi och trivs med att arbeta i team. - Du är 18 år eller äldre och bor (eller planerar att flytta) till Stockholm. Erfarenhet är inte allt – vi tror på att forma talanger och ge dig verktygen för att lyckas.Om Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Är du redo att göra skillnad?Skicka in din ansökan idag – din framtid börjar här! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025