Servertekniker
ConsultingIT Stockholm AB
Drifttekniker, IT

Om rollen Som servicetekniker kommer du att arbeta i en dynamisk och tekniskt utmanande miljö med fokus på servrar, nätverksutrustning och lagringssystem. Denna tjänst kräver att du är på plats i ett datacenter och inkluderar både löpande support och projektarbete. Arbetet innebär resor främst inom Stockholmsområdet, men även andra områden vid runt om i Sverige vid behov. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Felsökning och reparation av hårdvara i servrar, nätverksutrustning och lagringssystem (SAN). Stöd för nyinstallationer av rack och servrar. Incidenthantering för att säkerställa driften. Projektstöd och andra datacenter-relaterade aktiviteter enligt kundens behov, t.ex. byta nätverksenhet, konfigurera servrar, utföra power-cykling och patch-kabelförvaltning. Rapportering till teknisk ledning eller serviceledning enligt kundspecifikation. Detaljerad återkoppling till kundens ledning om tjänsteärenden som påverkar SLA:er. Arbeta med installation och underhåll av konferensutrustning och datacenterutrustning. Kompetenser och erfarenheter vi söker: Hårdvarukunskap: Gedigen erfarenhet av serverhårdvara och en djup förståelse för komponent- och systemfel. Erfarenhet av mjukvaru- och firmware-verktyg från olika server-OEM-tillverkare. Kunskap om nätverk och lagring: Förståelse för nätverksenheter och lagringslösningar, inklusive Storage Area Networks. Erfarenhet av patchning och kabelförvaltning. Operativsystem och skriptkunskaper: Bekantskap med Linux- och Windows-skriptning. Erfarenhet av distribueringsverktyg som WDS, PXE, DHCP och FTP. Goda kunskaper inom administration av Windows Server OS och Linux PXE-tjänster. Noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer vid felsökning och utredningar. Anpassningsförmåga till ett flexibelt arbetsschema. Krav: Relevant utbildning inom datavetenskap, elektroteknik, telekommunikation eller motsvarande arbetslivserfarenhet (minst 3 år). En kandidatexamen är meriterande. Certifieringar som är önskvärda: CompTIA A+ eller motsvarande. CompTIA Server+ eller motsvarande. MCP/MCSE-certifiering är en fördel. Minst 2–3 års erfarenhet av arbete i datacenter eller med serviceärenden ute hos kund. Flytande svenska och god engelska i både tal och skrift. B-körkort. Meriterande: Erfarenhet av specifika hårdvaruleverantörer som Quanta och Inspur. Kunskap inom WDM-teknik samt HP och Cisco. En bred kompetens inom nätverk, serverhårdvara, lagring och fiberoptik. Om CONSULTING it: När du börjar hos oss som konsult på CONSULTING it blir du en del av vår gemenskap. Du får dessutom kollegor runt om i Sverige! Du har en dedikerad konsultchef som stöttar dig och din utveckling. Vi hjälper dig hitta nya vägar genom att prova på nya roller och nya branscher, för oss är det viktigt att du trivs på din arbetsplats. Vi ser till att du hamnar på ett bra bolag under ditt uppdrag och att uppdragen ligger i linje med hur du vill utvecklas framöver. Oavsett vad det blir, står vi bakom dig hela vägen – i ditt nästa, nästa och nästa steg. Gå med i vårt team och ta del av en spännande och utvecklande arbetsmiljö!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Junior fordonstekniker till Stockholms innerstad
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profilVi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Junior fordonstekniker till norra Stockholm
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profilVi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Junior säljare till Geposit i Stockholm
Geposit AB
Företagssäljare

Vill du kickstarta din karriär inom försäljning och utvecklas i en roll som kombinerar research, kundkontakt och möjlighet att skapa värdefulla affärsmöjligheter? Vi på Geposit söker nu en Junior säljare som vill bli en del av ett framgångsrikt team och utvecklas inom B2B-försäljning. Låter det spännande? Läs vidare! Geposit är ett Stockholmsbaserat SaaS-företag som erbjuder ledande tjänster inom geodata. Vi hjälper bolag att förstå och driva sina affärer utifrån ett geografiskt perspektiv med hjälp olika tjänster, däribland API för adressvalidering, digital karttjänst för geografisk zonindelning och tjänster för geotargeting av online-annonser. Våra kunder finns i många branscher men vi vänder oss särskilt till företag med resurser ute på fältet, t.ex. transport och serviceföretag. Om rollen I rollen som Junior säljare kommer du att spela en central roll i vårt arbete med att identifiera och skapa nya affärsmöjligheter. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att prospektera och göra research för att hitta och analysera potentiella kunder inom våra nyckelsegment. Du kommer att arbeta aktivt med att kontakta prospekterade företag och personer via samtal och mail, med målet att boka in säljmöten som lämnas över till vår Account Manager – samtidigt som du själv deltar i möten för att utvecklas och lära dig hela säljprocessen. Du ansvarar också för att hålla vårt CRM-system uppdaterat och organiserat, vilket säkerställer en strukturerad och effektiv säljprocess. Utöver detta kommer du att bidra till att förbättra våra metoder och tekniker för att driva utåtriktade säljinsatser ännu effektivare. Om dig Vi söker dig som är driven, prestigelös, och affärsmässig i ditt sätt att uppträda. Ett nyckelord för oss är "grit", det vill säga nyfikenhet och förmågan att inte ge sig förrän du har nått dina mål. Du är kreativ, social, gillar att träffa människor och för dig väl i tal och skrift. Eftersom vi arbetar med digitala tjänster är det en fördel om du har grundläggande IT-kunskaper och snabbt kan sätta dig in i våra lösningar. För att lyckas i rollen tror vi att du: Är hungrig och motiverad att lära dig och utvecklas inom försäljning. Har en stark social förmåga och är bekväm med att ta kontakt både via telefon och mail. Är organiserad och noggrann i ditt arbetssätt – uppskattar ordning och reda i systemen. Har ”grit” – du ger inte upp, även när arbetet innebär utmaningar. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning eller om du har erfarenhet från B2B-miljö. Då våra kunder till stor del finns i Sverige behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska i både tal och skrift. Låter det intressant – kontakta oss Låter det här som en roll, ett team och en arbetsmiljö som du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist, på Progrits. En del av Progrits Du blir del av Progrits - en mjukvarukoncern med ledande marknadspositioner och produkter, ett stort tillväxtfokus och en tydlig strategi. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du som vi, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Geposit till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Senior Fullstack Engineer with Frontend focus
Keystone Education Group AB
Utvecklare inom spel och digitala media

Our Company Keystone is one of the leading organizations to help students find the right education to pursue their dreams. While for education providers, Keystone offers end-to-end solutions across the entire student recruitment value chain. Backed by leading Nordic venture firms Viking Venture and Verdane, Keystone has an international staff of around 800+ employees spread across 15 countries around the globe, including the UK, Norway, Spain, Sweden and Germany. About the job: As a Senior Full-stack Developer in our growing team, you will become part of an environment where collaboration, team spirit and personal responsibility are highly valued. The position offers challenging tasks and good development opportunities. You will be joining one of our development squads and drive the evolution and improvementof our products. You will support your colleagues and help them to develop by means of code reviews, knowledge sharing sessions and individual coaching.You will evaluate alternative technologies to support growth and increase efficiency.You will write great code that continuously raises the bar of what good looks like. What technologies do we work with? React / Next.js Latest versions of .NET, C# and ASP.NET MVC Data storage technologies like AWS Aurora, DynamoDB, etc. Sanity.io Elasticsearch and Redis Amazon Web Services (AWS) Who are we looking for? At least 6 years experience as a full-stack developer. Strong experience withReact /Next.js. Good knowledgeof .NET Framework and .NET Core. Good knowledge about Rest API, GraphQL, Entity Framework, and different test frameworks. Enjoys working in dynamic and autonomous teams. Willingness to share knowledge with the team and bravely dive into new technical as well as functional territories. A great passion for building and delivering top notch products to our customers. Meriting but not required, knowledge of Cloud computing on AWS and its serverless offerings. What can we offer you? Ability to work with cutting-edge technologies in exciting projects. Opportunity to work with a large-scale cloud-hosted solution. Freedom to help, plan and lead system architecture decisions in a fast-growing company. An international work environment with colleagues from all over the world. Plenty of opportunities to grow within the organization. Possibility to learn and educate through seminars, knowledge sharing sessions, relevant Tech conferences and our exciting Hackathon events. Monday breakfast, regular team lunches, Friday beer, team activities and fun events. Hybrid work setup. About the team The engineering team is based in Stockholm and Sheffield. The responsibilities of the team encompass developing technical platforms and solutions to lay the ground for the rest of the business at Keystone Education Group. We are a rapidly growing company that is now looking for new talents to strengthen our team. Read more about us here:https://www.keg.com/ Do you want to join our family? Please send us your application by hitting the button "Apply here!". We are looking for someone who can start as soon as possible in our Stockholm office. Keystone is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are deeply committed to fostering an inclusive environment for all employees.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Supportmedarbetare till SchoolSoft
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du social, driven och strävar efter att ge god service? Vill du vara med på resan att stärka den svenska skolan? Vi söker dig som har erfarenhet av skolväsendet och vill arbeta i en bred roll hos expansiva SchoolSoft. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SchoolSoft. Om företaget SchoolSoft är marknadsledande på webbaserade lösningar för lärare och skolledare. Det övergripande målet med produkten är att den ska vara intuitiv och lättanvänd för såväl skolpersonal som elever och föräldrar. Tillgänglighet och användarvänlighet ligger alltid i fokus. Företaget har funnits sedan 2003 och deras produkter används idag av cirka 2300 skolor med cirka 1 100 000 användare. SchoolSoft sköter även drift och underhåll åt kunderna. De erbjuder en modern lösning för den digitala utvecklingen som sker i skolvärlden och som kan bemöta de utmaningar skolan står inför. I tjänsten tillhör du en grupp där ni arbetar nära varandra för att ge kunderna bästa möjliga service. Eftersom SchoolSoft är ett litet bolag är beslutsvägarna korta och du ges stora möjligheter att få vara med och påverka. Är du social och trivs med att möta människor kommer du att trivas i rollen som supportmedarbetare hos SchoolSoft. Arbetsuppgifter I rollen som supportmedarbetare får du möjlighet att arbeta brett i en tredelad roll, där huvudfokus ligger på supportärenden för SchoolSofts kunder. Utöver supportärenden håller du även i utbildningar för skolpersonal samt till viss del implementering av nya kunder. Du lägger ungefär 70% av din arbetstid på supportärenden och resterande på utbildning och implementering. Supportärendena hanteras både via telefon- och mejlkontakt med kunderna. Du agerar som ett tekniskt stöd genom att ta emot felanmälningar och guidar sedermera kunden till en lösning. Utbildningarna för SchoolSofts kunder sker oftast i grupp där deltagarna primärt är administratörer, lärare, och skolledare. Ansvaret kräver att du är pedagogiskt lagd och trivs med att prata inför människor. Implementering syftar på att du i en uppstartsfas är kundens primära kontakt där du ansvarar för att sätta upp systemet och läser in data. • Ta emot ärenden via telefon och mejl • Agera tekniskt stöd och guida kunderna till en lösning • Till viss del även hålla i utbildningar för skolpersonal och implementering av nya kunder Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetserfarenhet från det svenska skolväsendet • Mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift • Meriterande med erfarenhet av SchoolSoft eller liknande system • Meriterande med systemerfarenhet av skoladministration, exempelvis från en roll som skoladministratör, skolledare eller annan central roll inom skolan • Meriterande med erfarenhet av projektledning, med fördel av projektimplementering För att trivas i rollen är du en person med ett högt driv och en utpräglad servicekänsla. Du kan hantera både vana och ovana datoranvändare med hög professionalism och anpassar dig efter användaren. Att samarbete är inga konstigheter för dig, du tycker om att arbeta i team där ni hjälps åt med arbetet. Du trivs i en varierande arbetsmiljö och kan hantera en stundtals hög arbetsbelastning. För att passa i rollen är det viktigt att du är social, pedagogisk och kommunikativ. Vidare har du en god problemlösningsförmåga där du kan dra slutsatser för att effektivt driva ditt arbete framåt. Övrig information Start:Enligt överenskommelsePlats:Centrala StockholmLön:Enligt överenskommelseFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna härÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information härHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Integrationsutvecklare Azure till Peab
Awexia Executive Search AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en driven och teknikintresserad utvecklare med passion för integrationer i Azure? Vi söker nu en engagerad Integrationsutvecklare som vill vara med och bygga framtidens samhällslösningar hos Peab. Om Peab Peab är den nordiska samhällsbyggaren med lokal närvaro och arbetar för att skapa hållbara lösningar som gör skillnad – både för dagens och framtidens samhälle. Genom att kombinera innovation, engagemang och ett tydligt kundfokus bygger Peab vardagen där livet levs. Peabs kärnvärden som är jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga utgör grunden för verksamheten och genomsyrar allt arbete. Att vara en del av Peab innebär en möjlighet att bidra med teknisk expertis för att forma framtidens integrationer och processer på en spännande och utvecklande resa. Rollen som Integrationsutvecklare Som Integrationsutvecklare hos Peab kommer du att ingå i ett kompetent team om sju personer som arbetar med avancerade integrationslösningar inom Azure. Rollen erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du har möjlighet att arbeta med spännande projekt och modern teknik. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Bygga och underhålla integrationslösningar med verktyg som Azure Logic Apps, API Management och Functions. Säkerställa effektiva dataflöden mellan system genom att designa smarta lösningar. Implementera pipelines med Azure DevOps för automatiserad utveckling och distribution. Skapa arbetsflöden och processer för att optimera verksamhetens effektivitet. Övervaka och analysera integrationers prestanda med hjälp av Azure Monitor. Identifiera och åtgärda problem för att garantera stabilitet och hög tillgänglighet. Utveckla och dokumentera API:er samt säkerställa att de är skyddade. Arbeta med dataskydd och följa organisationens säkerhetskrav. Samarbeta med kollegor inom utveckling, arkitektur och verksamheten för att möta affärsbehov. Dokumentera och sprida kunskap inom teamet för långsiktig förvaltning. Din profil Vi söker dig som har en analytisk och strukturerad approach med en förmåga att omsätta krav till innovativa lösningar. Du är kommunikativ och trivs i team där samarbete är nyckeln till framgång. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: Erfarenhet av integrationsutveckling inom Azure. Erfarenhet av verktyg som Azure Logic Apps, Service Bus, Event Grid och API Management. Grundläggande förståelse för SQL, REST API:er, JSON och XML. Erfarenhet av versionshantering (Git) och CI/CD-pipelines i Azure DevOps. Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. Vi anser det som meriterande om du har erfarenhet av BizTalk Server eller Nodinite. Varför Peab? Hos Peab får du möjligheten att: Arbeta med den senaste tekniken inom Azure. Delta i utvecklingen av innovativa och hållbara lösningar. Utvecklas både professionellt och personligt genom utbildningar och spännande projekt. Bidra till att skapa framtidens samhälle i en organisation som sätter människa och miljö i fokus. Peab erbjuder en inkluderande företagskultur och en miljö där dina idéer och initiativ uppskattas. Placeringsort för tjänsten är i Solna. Peab har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Ida Edlund som är ansvarig rekryteringskonsult via mail: [email protected] alternativt telefon +46 72 212 23 59.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Ledsagare sökes till en 30- årig man för fritidsaktiviteter, Rinkeby
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 30-årig man i Rinkeby. Tjänsten är på 10 timmar per månad som delas upp till några tillfällen per månad.Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter och ärenden. Han tycker om att simma och gymma, ta promenader och fika samt besöka moskeér. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, simkunnig ochha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

160 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Extra jobb avlösare till en 15-årig pojke i Årsta 12h/månaden
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojkei Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

160 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025