Stockholm Sport Academy söker kollegor som vill jobba under sommaren på våra parkourläger. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det är en stor fördel om du vill vara med redan under våren som terminstränare. Det är ett renodlade parkourläger på dagtid där deltagarna delas in efter ålder samt nivå. Lägren körs på Södermalm och i Täby. Det finns möjlighet att arbeta mellan 2-4 veckor under sommaren. Det finns stora möjligheter att fortsätta arbeta som tränare under hösten (2-10 h/vecka). Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för parkour och som vill vara med och utbilda andra inom sporten. Du ska vara ansvarstagande, stresstålig och driven. Du kan arbeta både individuellt och i team. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare men det är meriterande. Kunskap inom parkour, tricking eller free running är ett krav. Vi erbjuder: Roligt och lärorikt sommarjobb Utbildning (träningskoncept, ledarskap, HLR) Ledarskapsmerit till CV Trevliga kollegor Personlig utveckling Möjligheter att fortsätta arbeta som tränare under hösten Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Stockholm Sport Academy söker nu nya tränare i akrobatik/gymnastik med start i januari. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta flera dagar i veckan. Vi tränar i flertalet olika idrottshallar runt om och i Stockholm. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för akrobatik/gymnastik och som vill vara med ochutbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Har du någonsin tänkt: "Jag vill ha ett jobb där jag får prata, hjälpa och tjäna pengar – samtidigt som jag gör världen lite säkrare"? Grattis, du har hittat rätt!Vad går jobbet ut på? Kontakta kunder (befintliga och nya). Erbjuda tjänster som verkligen gör skillnad – ID-skydd och kreditbevakning.Överträffa mål ochutvecklas. Varför ska du jobba hos oss? Du får delta i härliga kickoffs och AW:sVi gillar gemenskap och att ha kul ihop!Du får utvecklas: Vi växer snabbt, och det finns plats för dig att klättra med oss. Du gör skillnad: Dina samtal gör vardagen säkrare för människor. Du får teamkänsla: Vi firar varenda framgång – stora som små. Du jobbar 9–18: Och har helgerna fria för allt annat du älskar. Är du vår nya stjärna? Vi tror att du: Är grym på att prata och lyssna. Drivs av tävlingar och att nå mål. Gillar att lära dig nya saker och alltid strävar efter att bli bättre. Erfarenhet av försäljning? Grymt! Ingen erfarenhet? Inga problem – vi lär dig allt du behöver.
Stockholm Sport Academy söker nu nya tränare i parkour med start i januari. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att jobba flera dagar i veckan. Vi tränar på flera olika anläggningar runt om och i Stockholm. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för parkour och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
N-Clean söker Teamledare till Arlanda. I rollen som Teamledare kommer du att planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra lokalvården på tilldelat område. Du bemannar med vikarier när så behövs samt säkerställer att kund och personal har en bra dag på jobbet. Avrapporterar vid passet slut till Gruppchef och eller Teamleader. Tjänsten innebär att du har kundkontakt vilket ställer höga krav på känslan för service med omtanke, vilket också är N-Cleansledord. I rollen kommer du även att utöva lokalvård till viss del hos våra kunder under din arbetsdag om så krävs. Du är flexibel och är alltid beredd att hoppa in i rollen som lokalvårdare om så behövs för att säkerställa leverans till kund. Du arbetar tillsammans med kollegor med samma befattning och rapporterar till Gruppchef. Arbetet innebär även att arbeta i våra system som kräver datakunskap. Arlanda är en spännande arbetsplats som är igång 24 timmar om dygnet 365 dagar om året så det kommer därför krävas att du har möjlighet att arbeta både dagar, kvällar och nätter. Svenska språket är ett krav med att kunna tala, läsa och kommunicera med enkelt språk. För att få arbeta på Arlanda så krävs svenskt medborgarskap. Flygplatser är en säkerhetsklassad verksamhet så samtliga kandidater kommer därför att behöva säkerhetsprövas. Se mer information nedan om vad detta innebär. Om dig: Du är kvalitetsmedveten, ordningsam, ansvarstagande och positiv. Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Vi söker dig som har erfarenhet av lokalvård. SRY eller likvärdig utbildning är meriterande. Även ledarskapsutbildning är meriterande. Arbetslivserfarenhet Krav 2 års erfarenhet Språkkrav för tjänsten: Svenska Svenska (krav), Engelska (meriterande) Kompetenser Yrkesbevis SRY el. Yrkesbevis PRYL (meriterande) Erfarenhet av att arbetat på skyddsobjekt (meriterande) Maskinvana (meriterande) Insta (meriterande) IT-vana (meriterande tidigare arbetet i Tork Vision Cleaning, Quinyx, Avista) Kontaktinformation Eventuella frågor mejlas till [email protected] Säkerhetsprövning Flygplatser är en säkerhetsklassad verksamhet därför genomgår samtliga kandidater en bakgrundskontroll. Vad menas med säkerhetsprövning? En flygplats är ett skyddsobjekt och när man ska arbeta på en flygplats måste man genomgå en säkerhetsprövning innan anställningen påbörjas. En säkerhetsprövning består av flera moment: Du får lämna in intyg/betyg som styrker vad du har gjort de senaste fem åren och ange två referenser Säkerhetssamtal. Under säkerhetsintervjun kommer vi kika på vad du har gjort de senaste fem åren, din ekonomiska situation, din familjesituation och andra relevanta delar för ett säkerhetsklassat arbete. Som ett sista steg i säkerhetsprövningen skickar Swedavia in en registerkontroll till Transportstyrelsen. Det är SÄPO som genomför registerkontroller av personer som är placerade i säkerhetsklass i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
Detta är en direktrekrytering till bolaget i samarbete med Responsa Customer Experience Lead - Forma framtidens kundservice inom e-handel Är du en inspirerande ledare med passion för kundservice? Vill du vara med och skapa exceptionella kundupplevelser i ett dynamiskt team? Då kan rollen som vår nya Customer Experience Lead vara perfekt för dig! Om rollen Som Customer Experience Lead blir du navet i vår kundserviceorganisation. Du kommer att leda, inspirera och utveckla ett team av engagerade kundservicemedarbetare, samtidigt som du aktivt deltar i det dagliga arbetet. Din roll är avgörande för att säkerställa att vi levererar service i världsklass och skapar positiva, minnesvärda kundupplevelser. Dina huvudsakliga ansvarsområden är att leda och fördela det dagliga arbetet i kundtjänsten. Vara en förebild och inspirationskälla för dina medarbetare.Sprida positiv energi och uppmuntra till excellent kundservice. Ansvara för kommunikation och samarbetet med våra outsourcingpartners. Samverka nära med andra avdelningar för att skapa en sömlös kundresa. Hantera eskaleringar och lösa komplexa kundärenden samt jobba med NPS och följa upp statistik Vi söker dig som:Har erfarenhet av ledarskap inom kundservice eller liknande rollÄr en naturlig lagspelare med förmåga att motivera och engagera andraHar en positiv attityd och kan hålla huvudet kallt i stressiga situationerÄr lösningsorienterad och kan hantera komplexa kundärendenHar utmärkt kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligtBrinner för att leverera enastående kundupplevelser Vi erbjuder:Möjlighet att forma och utveckla vårt kundsserviceteamEn dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och ständig förbättringChansen att göra verklig skillnad i våra kunders vardag Arbetet utförs på plats på vårt kontor som ligger i centrala Stockholm Är du redo att ta lead i att skapa fantastiska kundupplevelser? Ansök idag och bli en del av vårt team!
N-Clean söker lokalvårdare till Arlanda. I rollen som lokalvårdare kommer du att planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra lokalvården på tilldelat område. Lokalvårdare innebär kundkontakt vilket ställer höga krav på känslan för service med omtanke, som också är N-Cleans ledord. Arlanda är en spännande arbetsplats som är igång 24 timmar om dygnet 365 dagar om året så det kommer därför krävas att du har möjlighet att arbeta både dagar, kvällar och nätter. Svenska språket är ett krav med att kunna tala, läsa och kommunicera med enkelt språk. För att få arbeta på Arlanda så krävs svenskt medborgarskap. Flygplatser är en säkerhetsklassad verksamhet så samtliga kandidater kommer därför att behöva säkerhetsprövas. Se mer information nedan om vad detta innebär. Om dig Du är kvalitetsmedveten, ordningsam, ansvarstagande och positiv. Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Vi söker dig som har erfarenhet av lokalvård. SRY eller likvärdig utbildning är meriterande. Arbetslivserfarenhet Krav 3 års erfarenhet Språk Svenska (krav), Engelska (meriterande) Kompetenser Yrkesbevis SRY el. Yrkesbevis PRYL (meriterande) Erfarenhet av att arbetat på skyddsobjekt (meriterande) Maskinvana (meriterande) Insta (meriterande) IT-vana (meriterande tidigare arbetet i Tork Vision Cleaning, Quinyx, Avista) Kontaktinformation Eventuella frågor mejlas till [email protected] Säkerhetsprövning Flygplatser är en säkerhetsklassad verksamhet därför genomgår samtliga kandidater en bakgrundskontroll. Vad menas med säkerhetsprövning? En flygplats är ett skyddsobjekt och när man ska arbeta på en flygplats måste man genomgå en säkerhetsprövning innan anställningen påbörjas. En säkerhetsprövning består av flera moment: Du får lämna in intyg/betyg som styrker vad du har gjort de senaste fem åren och ange två referenser Säkerhetssamtal. Under säkerhetsintervjun kommer vi kika på vad du har gjort de senaste fem åren, din ekonomiska situation, din familjesituation och andra relevanta delar för ett säkerhetsklassat arbete. Som ett sista steg i säkerhetsprövningen skickar Swedavia in en registerkontroll till Transportstyrelsen. Det är SÄPO som genomför registerkontroller av personer som är placerade i säkerhetsklass i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
Söker du en arbetsplats med full av möjligheter där en familjär gemenskap och engagerad personal står i centrum, då kan denna möjlighet vara något för dig! Vår kund är en drivande aktör inom det kollektiva resande där hållbarhet och teknisk utveckling står i centrum. Som mekaniker kommer du att arbeta brett med allt från kvalificerade felsökning, diagnos till reparationer och underhåll av bussar. Arbetet utför enskilt och samt i team. Dina arbeten planeras tillsammans med din teamleader och du får därmed möjlighet att påverka din vardag och utveckling till stor del. Just den personliga utveckling är något som vår kund har stort fokus på och den täta dialogen med närmaste chef skapar förutsättningar för att både du och bolaget skall växa tillsammans. Vi söker dig som har: Fordonstekniskutbildning eller annan relevant arbetslivserfarenhet, meriterade om du har arbetat inom buss/lastbil eller andra tunga fordon Vana att arbeta med diagnosverktyg goda el kunskaper B-körkort är ett krav Behärskar svenska i tal och skrift Som person trivs du att arbeta som ett lag och är flexibel och ser fram emot utmaningar samtidigt som att du kan arbeta självständigt, ta ansvar och fatta egna beslut. Tjänsten är tillsvidare och vår kund tillämpar 6 månaders provanställning Placeringsort: Stockholm Tillträde: Enligt överenskommelse Frågor angående tjänsten besvaras av Jens Ström på 0708-38 03 69 alt [email protected]
Är du ennyfiken, innovativ och resultatorienterad person medgedigen erfarenhet av att driva komplexa säljprocesser inom IT-konsultbranschen, med fokus på IT-teams ochvärdebaserad försäljning? Lockas du av möjligheten att vara en del av en nybildad koncern medstor potential att bli en kraftfull aktör på IT-konsultmarknaden i Europa? Då kan rollen somSenior Sales Executive vara nästa steg för dig. BakgrundIT-konsultbolagen One Agency AB, Nordicstation AB och Polar Cape AB gick i början på 2024 samman och bildade en europeisk koncern med drygt 200 anställda och knappt 100-talet underkonsulter. De tre bolagens kompletterande kompetenser ger ett starkt erbjudande inom agila team, systemutveckling, IT-management och branschanpassade SaaS-lösningar.Det finns många attraktiva synergier mellan bolagen och i trion som helhet och en stor potential att bli en kraftfull aktör på IT-konsultmarknaden i Europa. Det sammanslagna bolaget som nu går under namnet nionhar idag en omsättning på över 300 MSEK och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Oslo, Skopje, Bitola och Sofia Om rollenMed den nya koncernensmix av konsulter i Sverige och ett near-shore-team i utlandet har leveranskapaciteten och skalbarheten ökat avsevärt och nu finns en ännu bättre plattform för att accelerera kundernas digitala förändring. SomSenior Sales Executive har du en central roll i arbetet att lansera det samlade erbjudandet mot marknaderna samt är delaktig i attutveckla och implementera säljstrategier i samarbete med ledningen. Arbetsuppgifter: Arbeta aktivt med att driva och realisera en sälj pipe för primärt team leveranser i Sverige och/eller near shore center Driva utvecklingen av säljstrategier för nion avseende såväl teamaffären, TM/Resursaffären som partnerverksamhet och produkter Bistå vid TM/resursförsäljning Om digVi söker dig medgedigen erfarenhet av att driva komplexa säljprocesser inom IT-konsultbranschen.Du har dokumenterad erfarenhet av försäljning av IT-lösningar eller IT-teams med fokus på värdebaserad försäljning samtidigt som du har vana vid att hantera TM- och resursförsäljning samt arbeta med partners. Från tidigare roller har du utvecklat en stark teknisk förståelse för agilmjukvaru- och produktutveckling. Du harerfarenhet avatt utveckla och implementera säljstrategier i samarbete med ledningen samt har ett brettaktivt nätverk bland företag med behov av IT-kompetens, helst både i Sverige och internationellt. Som person är du nyfiken, innovativ och resultatorienterad.Du har en god kommunikationsförmågaochdina kollegor skulle beskriva dig som en positiv och engagerad lagspelare med en bra balans mellan ödmjukhet och beslutsamhet. Du arbetar proaktivt samt har en godaffärsförståelse och enpassion för att skapa unika affärer och se verksamheten växa. Ansökan Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]
Om uppdraget och dig vi söker Är du en erfaren specialist inom lönehantering och HR-administration som trivs i en internationell miljö? Vill du vara en nyckelperson i att driva effektiva och korrekta löneprocesser samt bidra till att förbättra HR-operations? Då kan detta vara uppdraget för dig! Om rollenSom Payroll and People Operations Specialist kommer du att spela en central roll i hanteringen av löne- och personalfrågor för verksamheten i Norden (Sverige, Danmark, Norge och Finland). Du ansvarar för att säkerställa noggranna löneprocesser, efterlevnad av lokala lagar och regler samt att stötta chefer och medarbetare i HR-relaterade frågor. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med god chans till förläning, för rätt kandidat kan uppdraget övergå ien anställning. Start: Början av mars. Organisationen har kontor centralt i Stockholm. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för lönehantering och administration i de nordiska länderna, inklusive avstämningar och kvalitetssäkring. Samarbeta med externa leverantörer och interna team för att hantera lönerelaterade frågor. Säkerställa att verksamheten följer arbetsrätt och regelverk inom HR och GDPR. Förbereda och distribuera HR-dokument som anställningsavtal och andra viktiga handlingar. Stötta chefer och medarbetare i frågor som rör anställningsvillkor, onboarding/offboarding och förmåner. Identifiera och implementera förbättringar i processer och rutiner inom lön och HR. Delta i och leda globala projekt för att förbättra och harmonisera HR-processer. Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet av lönehantering i Norden och är bekant med komplexa löneprocesser, såsom sjukskrivningar, föräldraledigheter och skattejusteringar. Har kunskap om nordisk arbetsrätt och HR-compliance. Är van att arbeta med HR-administration, inklusive anställningsavtal, onboarding och offboarding. Har erfarenhet av löne- och HR-system, exempelvis Visma eller liknande. Är flytande i engelska och svenska. Är lösningsorienterad, strukturerad och har en hög noggrannhet i ditt arbete. Har god kommunikationsförmåga och trivs i en roll där samarbete är centralt. Vi erbjuder: Ett spännande och utvecklande uppdrag i en internationell och dynamisk arbetsmiljö. Möjlighet att arbeta med engagerade kollegor och driva förbättringar inom lön och HR. En flexibel arbetsmodell med möjlighet till viss distansarbete. Låter detta som rätt roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Välj ett jobb för att visa detaljer