Vi på Submit söker nu efter en Förrådare till vår samarbetspartner i Stockholm.Om företaget: Företaget är i en stor expansionsfas och jobbar med uthyrning av maskiner. Kund ser till att hitta rätt person före kompetens. Vår kund är ett väl etablerat företag som ligger norr om Stockholm. Arbetsuppgifter: Som förrådare hos vår kund kommer du att få serva och göra rent alla maskiner. Du kommer även få ett stort ansvar med öppningar av firman. Tjänsten är till en början 50% med mål att bli 100% inom några månader. Profil: Ansvarstagande Noggrann Jobbar bra i team Krav: Tidigare erfarenhet med maskiner ex bilningsmaskiner, alla typer av sågar etc. Tidigare erfarenhet inom rivning och sanering ObegränsadSvenska i tal och skrift Meriterande: Tidigare erfarenhet som förrådare Plats: Sollentuna Start: Omågende Lön: Enl ö.k Arbetstid: Start 06 och hemgång kan variera. Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut.Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Snickareför flera stora projekt inom stambytesentreprenader. Primära uppgifter: Uppbygnad av vägg, väggkonstruktioner i badrum och kök, montering av kök och badrumsinredning Krav: Minst 5 års erfarenhet Bra svenska och/eller engelska Körkort B
Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder som söker kompetens inom It och teknisk supportområdet. Därför söker vi nu dig som vill arbeta som tex Implementationstekniker, Implementationskoordinator, IT support eller IT tekniker. Vi söker dig som vill vidare till nya utmaningar och spännande uppdrag och som kan starta i gång under våren! På The Place hjälper vi våra kunder både med rekryteringsuppdrag och när de behöver få in en grym konsult under en period. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk inom IT och teknisk Support? Då är första steget att du svarar på den här annonsen! Kvalifikationer Just nu söker vi söker dig som har intresse för och kunskaper inom något eller några av följande områden: Implementationstekniker Implementationskoordinator It support Erfarenhet av molnbaserade Microsoft 365 Erfarenhet av implementeringsprojekt i Microsoft 365 och Azure God förståelse för nätverk, infrastruktur och brandväggar Erfarenhet av komplex ärendehantering Utbildning inom IT och support Certifieringar inom Microsoft Har flytande kunskaper i Svenska och engelska Vilka system har du jobbat med? Har du någon eller flera certifieringar i Microsoft? Berätta gärna i din ansökan! Har du specifika önskemål om geografiskt område, bransch, heltid eller deltid eller annat, skriv gärna det i din profil så kan vi hjälpa dig till ditt nästa gig! Hur processen går till Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom IT. För dig som går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Vi använder oss utav testverktyg och utför personlighetstest och logiskt test på våra kandidater. Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt allra bästa för att matcha ihop rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hitta rätt jobb till så många som möjligt men vi kan inte garantera det tyvärr. Detta är en generell och proaktiv jobbannons och vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så att du inte missar något spännande jobb! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
We are looking for a Project Manager. In this role you will be responsible for establishing and structuring the detailed planning and progress monitoring of the ongoing projects. The role will also assist in resolving issues that affect release scope, quality, schedule, budget and resources. You will be expected to take own responsibility within a limited number of the project management tasks for the coming go-lives. Key Responsibilities: Key role in Program Management team to establish and structure planning on program and project levels to ensure timely and successful delivery of coming go-lives and dependencies. Responsible in Program Management for measuring and monitoring progress on specific activities to ensure Program is delivered on time. This will include coordination of status updates and reporting on specific activities from the different workstreams. Assist in resolving issues that affect release scope, quality, schedule, budget, and resources. Drive key areas within the program management. Work closely with the workstreams to ensure successful planning, communication and collaboration with external partners (such as customers, vendors etc). Qualifications: You have proven experience of establishing program and project planning (this is not only that you have been a project manager and have planning experience) You have proven experience in program management and portfolio planning of projects, with both business and system dimensions. Preferably in manufacturing sectors. You have experience with SAP implementation projects, and an understanding of the organisational challenges associated You have experience with project planning and different methodologies. You have experience using Jira, Excel, Microsoft Project and other project management tools. Some travel will be part of the role.
Är du en erfaren lagermedarbetare som söker nästa utmaning? Vill du arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter och möjligheten att påverka logistikprocesser? Transtema söker en engagerad persontill deras team i Segeltorp som trivs med ansvar, självständighet och kundkontakt. Sök tjänsten redan idag! Om teamet & rollenRollen som lagermedarbetare hos Transtemainnebär en blandning av praktiskt och administrativt arbete, där du hanterar allt från lagerföring och orderhantering till inköp och rapportering. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Ta emot, lagerföra, plock- och lagerhantera. Administrera lagerföring, leveranser, skeppning mm. Etablera och hantera logistik processen samt anpassa till specifika projekt eller kundleveranser. Hantera logistik mot externa partners, kunder och kollegor. Inköp, lagerstatistik, orderhantering och rapportering. De söker dig som vill bidra till att optimera logistikprocesser och som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Rollen innebär också kundkontakt, vilket gör det viktigt att du brinner för service och kommunikation. Ibland kan det krävas resor till andra orter, vilket gör flexibilitet till en stor tillgång. Om digVi söker dig som: Har erfarenhet av lagerarbete, godsmottagning och skeppning. Är bekväm med administrativa uppgifter och har viss erfarenhet av orderhantering och inköp. Är van vid att arbeta med Office-paketet samt gärna system som IFS och Bitlog. Har B-körkort och A- och B-truckkort (ledstaplare och motvikt). Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift. Trivs med fysiskt och aktivt arbete på ett lager. Som person är du noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad. Du har ett driv att utvecklas och ser lösningar snarare än problem. FörmånerHos Transtema får du: Arbeta i en varierande roll med möjlighet att påverka och utveckla verksamheten. En arbetsplats som uppmuntrar personlig utveckling och erbjuder utbildningsmöjligheter. En inkluderande arbetskultur där dina idéer och insatser värdesätts. Praktisk information Plats: Segeltorp/Spånga, Stockholm Arbetstider: 07.00-15.30 eller 08.00-16.30 Omfattning: Heltid Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker drivna och stresståliga medarbetare till vår kund i Rosersberg. Detta är ett AutoStore-lager, vilket innebär att vi söker dig som är tekniskt intresserad och redo för din nästa utmaning. För att kunna gå vidare i denna process behöver du vara student på heltid (100%) eller ha en annan sysselsättning på minst 50% (deltidsjobb). I denna tjänst finns det goda utvecklingsmöjligheter. Som person tror vi att du gillar att arbeta i högt tempo och gärna tar dig an nya utmaningar. Du kommer att arbeta med sedvanliga uppgifter inom lagret, såsom orderplockning och packning. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda mån-fre 07:00-16:00 & 10:00-19:00. Du ska kunna arbeta minst 3 dagar i veckan. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Du ska ha truckkort. Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
About the company Founded in 1988, Huawei Technologies is one of thefastest growing telecommunications and networksolutions providers in the world and 2000 Huaweiestablished the first overseas R&D office in Sweden.Huawei Technology Sweden is continuously growingand with 300+ R&D engineers located in Stockholm,Gothenburg and Lund we are trailblazing the path tofuture 5G wireless systems with focus onstandardization, research and pre-development. Your role Huawei are currently seeking fora dynamic IT Support Technician with a “can do spirit” to deliver excellent results at Huawei’s R&D Center in Stockholm. Huawei are offering a challenging, multi-national IT environment where the IT infrastructure and software is managed, manufactured and developed in-house. You will be working as a part of Huawei’s Europe IT group with possibilities to travel and support Huawei sites in other countries. This is a consultant position, thru Clevry, at Huaweisoffice in Kista, Stockholm. Startdate is as soon as possible. Main tasks and responsibilities User desktop/laptop, scanner, printer support, helps resolving problematic events. Desktop/laptop provision, prepare corporate standard OS/Software/Application and security settings before distributing to end users. User training on IT platforms/OA/Application/Services. Local IT server room, including local network infrastructure. Video and voice conference system, AV-equipment support. Your qualifications Fluency in English. Proficiency with Microsoft Windows, Office suite. Familiar with LAN technologies (e.g. Cisco CCENT or CCT Routing and Switching). Windows Server, AD, DHCP. Linux (Ubuntu, CentOS, etc.). Minimum 2 years work experience in IT field. Optimistic, proactive, team player. Advantages Bachelor or above degree in computer science or information technology. Familiar with WAN technologies (e.g. Cisco CCNA or Huawei HCIA Routing and Switching). IT infrastructure, such as server room, cabling, UPS. ITIL (e.g. ITIL certificate) and/or ITSM tools. Video conferencing systems, AV-equipment. Building access control / CCTV. Project Management methodologies. If you know Chinese language would be better. About Clevry For over 30 years we have been the change maker for a more soft skills driven work-life within talent acquisition, assessments and advisory. We operate globally with customers, consultants and candidates from North America to Singapore with headquarters in Brighton, Stockholm and Helsinki. At Clevry we have over 150 soft skills certified recruiters, business psychologists and experts at your service. The process We screen candidates continuously and the position could be filled prior to last application date. Does this role sound like a good match? Please apply today. Follow us on LinkedIn:Clevry Sweden
Vi söker en Accountant till ett spännande bolag inom fintech! Är du en erfaren och noggrann Accountant som vill ta nästa steg i karriären? Vi letar nu efter en driven person som vill vara med och stötta ett ledande bolag inom fintech. Detta är en unik möjlighet att arbeta i en dynamisk och innovativ miljö där du får göra skillnad varje dag. Om rollen Som Accountant kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att bolagets ekonomiska processer och rapportering håller högsta kvalitet. Rollen innebär både operativt arbete och möjlighet att bidra till att utveckla och effektivisera ekonomifunktionens processer. Ansvarsområden inkluderar: Löpande bokföring och avstämningar. Förberedelse och granskning av månads-, kvartals- och årsbokslut. Hantering av skatt- och momsredovisning. Stöd vid budget- och prognosarbete. Delta i utveckling och förbättring av ekonomiprocesser och rutiner. Vem är du? Vi söker dig som har en passion för siffror och struktur, samtidigt som du trivs i en snabbföränderlig miljö. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: Minst 2–3 års erfarenhet som Accountant eller i en liknande roll. God förståelse för svenska redovisningsregler, gärna erfarenhet av IFRS. Erfarenhet av ekonomisystem, exempelvis SAP, Xledger eller liknande. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Ett lösningsorienterat förhållningssätt och förmåga att arbeta självständigt. Som person är du proaktiv, noggrann och har en stark vilja att utvecklas. Du är van vid att ta ansvar och trivs med att samarbeta med andra för att nå gemensamma mål. Vad erbjuds? Detta är en fantastisk möjlighet att arbeta på ett ledande bolag inom fintech som ligger i framkant när det gäller teknik och innovation. Du kommer att få arbeta i en internationell miljö med högt tempo och stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Ta chansen att bli en del av något stort – vi ser fram emot din ansökan!
Stockholm Tennis Academy söker nu nya kollegor med start i augusti. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att jobba flera dagar i veckan. Träningen bedrivs på Tennisstadion på Östermalm och på Bosön, Lidingö. Vi erbjuder: Utbildning (Tenniskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för tennis och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Are you passionate about the gaming industry and skilled in building strong partnerships? Do you thrive in a dynamic environment where you can shape processes and make a real impact? Exertis Ztorm is looking for a driven and innovative Partner Development Manager to join our team in Stockholm! About Exertis Ztorm At Exertis Ztorm, we are a dynamic and fast-growing leader in the digital games industry, working with some of the most exciting developers, publishers, and platforms around the globe. As part of the Exertis group under DCC plc, Our mission is to bring engaging gaming experiences to players everywhere and to be the ultimate one-stop-shop for digital distribution. About the Role We are looking for a motivated and results-driven Partner Development Manager to join our high performing commercial team. You’ll immerse yourself in the ever-evolving world of gaming, staying ahead of upcoming releases and industry trends. You’ll thrive on building relationships, and as a Partner Development Manager, you’ll have ownership of your account portfolio, ensuring their success, via revenue growth and Ztorm market share. This role reports to: Head of Commercial Location: Stockholm Key Responsibilities • Account Management: Build and maintain strong, long-term relationships with your account portfolio, including wider commercial relationships. • Account Development: Utilising tools, and commercial acumen to develop and deliver results within your account portfolio. • Strategic Planning: Develop and execute account strategies to meet or exceed revenue targets and partner objectives. • Trends: Stay ahead of gaming industry developments, including upcoming releases and market trends, to identify opportunities and inform strategic decisions. • Negotiations: Drive contract discussions with publishers, ensuring balanced agreements that deliver value for all stakeholders. • Project Collaboration: Collaborate with internal teams, including Operations, Business & Product development and marketing to ensure seamless execution of partner initiatives. What We’re Looking For This dynamic role requires a self starter, a skilled negotiator, and a proactive relationship builder passionate about shaping the future of the gaming industry. • Proven Expertise: 3-5 years of experience in business development, account management, or related roles, ideally within the gaming industry, digital content distribution, or similar sectors. • Exceptional Communication Skills: You are fluent in English & Swedish, both written and verbal, enabling clear and professional interaction at all levels. • Negotiation & Stakeholder management: Outstanding negotiation and relationship-building skills, capable of representing Exertis Ztorm with confidence and professionalism at the highest levels. • Industry Knowledge/Insights: A deep understanding and genuine interest of the gaming industry, including trends, digital distribution dynamics, and market drivers. • Attention to Detail: Adept at managing contracts, onboarding processes, and high-stakes discussions with precision and accuracy. • Collaborative Mindset: A natural team player who thrives in cross-functional environments, building synergy across departments to achieve shared goals. • Agile and Adaptable: You thrive in dynamic environments, able to balance strategic initiatives with hands-on operational tasks to meet the evolving landscape and goals. To succeed in this role, you should be highly proactive and thrive in dynamic, social environments. Why You’ll Love Working with Us • Exciting Industry: Be part of an innovative team that’s shaping the future of digital gaming distribution. • Dynamic Work Environment: Join a fast-paced, collaborative culture that values creativity and initiative. • Hybrid Office: 3 days office / 2 day at home • Growth Opportunities: Contribute to the continued success of a company with an annual growth rate of over 20%. Application Does this sound like your next opportunity? We’d love to hear from you! Send us your CV or LinkedIn profile along with a short introduction about why Exertis Ztorm is the right fit for you. Please submit your application in English. Our recruitment partner UrbanUrban is handling this process and will review all applications. For any questions, please contact Frida Kask Rosén ([email protected]) from our recruitment partner UrbanUrban.
Välj ett jobb för att visa detaljer