Företag: Rozen Clean AB Plats: Norra Djurgårdsstaden Jobbkategori: Kundtjänst/administration Omfattning: Heltid, 40 timmar/veckan Startdatum: Omgående Om ossRozenClean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. Vi är stärkta i vår övertygelse om att anställda med bra villkor är mer trygga, lojala och gör ett bättre jobb vilket leder till nöjda och långsiktiga kunder. En ansvarsfull och omväxlande roll mitt i verksamhetenVi växer och behöver bli fler på kontoret!Ärdu en snabblärd och noggrann person somälskar att ge kunder bra service? Gillar duatthanteramånga olika typer avadministrativauppgifterså kan detta varatjänstenför dig. Om tjänstenDenna tjänst är mitt i verksamheten och du kommer att ha mycket kontakt med kunder, teamledare och städerskor via e-post, sms och telefon och du kommer att ta många beslut under en dag. Arbetet är varierande och innebär bland annat att boka in nya kunder från befintliga förfrågningar och schemaläggning av våra städerskor i ett avancerat men användarvänligt webbaserat system (TimeWave). Utöver detta förväntas du kunna hantera möjliga incidenter under dagen från både personalen och kunder där det är viktigt att man arbetar på ett effektivt och lösningsorienterat sätt. Utvecklas med ossRozen Clean är ett medelstort familjeägt bolag som startades år 2016 och är verksamma inom städbranschen och är främst inriktade på återkommande städning för både privatpersoner, mindre och medelstora företag. Vi är stolta över att två år i rad år 2021 & 2022 fått utmärkelsen Gasellföretag av Dagens Industri och fortsätter vårt arbete med att växa organiskt och plocka marknadsandelar. Om digDu är serviceinriktad, noggrann och strukturerad samt har lätt för att sätta dig in i och förstå kunders önskemål.Du har erfarenhet av kundservice och administrativt arbete.Dutalar och skriver flytandepåsvenska ochbehärskarengelskamycket braital och skrift. Mycket god datorvana är ett krav då all vår administration är helt digitaliserad. Tjänsten är en tillsvidareanställning (fast tjänst) med 5 veckors semester och tjänstepension. Låter detta som något för dig så ansök nu! Urval sker löpande. Jobbtyp: Heltid, Fast Förmåner: Tjänstepension Friskvårdsbidrag Schema: Kontorstider (07.30-16.30) Måndag - fredag Erfarenhet: Kundservice (Krav) Språk: Engelska (Krav) Svenska (Krav) Arbeta på distans: Nej
Hela Försäkring söker engagerade innesäljare Vi söker nu innesäljare till Hela Försäkring som är beläget mitt i centrala Stockholm. Är du redo för en spännande möjlighet inom försäljning och drivs av att hjälpa människor? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker innesäljare som vill vara en del av vår vinnande kultur och bidra till att skapa ökad trygghet för våra kunder genom vår tandvårdsförsäkring. Om tjänsten:Du kommer att arbeta med utgående samtal mot nya kunder, där noggrannhet, lyhördhet och kvalité är av största vikt. Oavsett om du har erfarenhet av försäljning eller inte, inleder vi varje anställning med en veckas betald utbildning inom försäkring, produkt och säljteknik för att du ska vara redo att möta våra kunder på ett professionellt och effektivt sätt. Som innesäljare hos oss erbjuds du: Trygg grundlön och provisionsstege – Perfekt för dig med höga ambitioner. Betald utbildning och löpande coachning för din utveckling. Friskvårdsbidrag, sjukförsäkring via Skandia och tjänstepension. Lojalitetsprogram med möjlighet till konferensresor och roliga tävlingar. Möjlighet till hybridarbete efter 6 månader. AW varje fredag för att fira veckans prestationer. Tjänsten är på 100% och arbetstiderna är måndag -fredag 8:40-17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon och dialersystem (meriterande). Är orädd och nyfiken, redo att ta initiativ och utvecklas. Mottaglig för feedback och har ett starkt driv. Om Hela Försäkring:Hela Försäkring är ett modernt företag som fokuserar på att erbjuda våra kunder trygghet och välmående genom personlig service och skräddarsydda försäkringslösningar, särskilt inom tandvårdsförsäkring. Vi är delägda av Försäkringsbolaget Säkra, vilket ger oss en stabil grund att stå på och goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Övrig information:Alla anställningar kräver ett uppvisande av belastningsregister samt en kontroll där skulder hos Kronofogden ej får överstiga 100 000 kr. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande och ser fram emot att välkomna dig till Hela Försäkring! Vid frågor, kontakta rekryterare Linda Ström på 070-825 08 10 eller [email protected]. Välkommen att bli en del av vårt fantastiska team!
Vi söker en erfaren Graphic Designer med en stark bakgrund inom grafisk design och marknadsföringsproduktion. I denna roll kommer du att vara anställd av oss och arbeta som konsult hos vår kund i Stockholm. Om rollen Som konsult i rollen som Graphic Designer/Marketing Production kommer du att: Skapa engagerande grafiskt innehåll och artwork som möter kundens varumärkes- och marknadsföringsmål. Ansvara för designproduktion och innehållsskapande med hög kvalitet och kreativitet. Samarbeta med kundens interna team för att säkerställa att leveranserna möter deras behov. Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av grafisk design och marknadsföringsproduktion. Är bekväm med en flexibel arbetstid (50% av heltid). Är skicklig i att hantera verktyg som Adobe Creative Suite och andra relevanta program. Har förmågan att leverera både kreativt och effektivt under tidspress. Plats och villkor Plats: Hos vår kund i Stockholm Start: Så snart som möjligt Omfattning: Deltid, 50% av heltid Uppdraget är tills vidare och löper på kontinuerligt. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta nära spännande kunder, utveckla din kompetens och bli en del av vårt nätverk av duktiga konsulter. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Nordisk Hemservice AB bedriver hemtjänst på uppdrag av Stockholm stad. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Arbete i hemtjänsten innebär att man går hem till olika personers hem för att hjälpa dem med allt sådant de själva inte klarar av i vardagen.Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Vi arbetar i tre områden, Södermalm, Östermalm och i Danderyd. Vi har både dag, kvälls- och helgpass men för tillfället söker vi främst en person som kan arbeta VARJE helg dagtid 7.30-15.30 på Södermalm. KVALIFIKATIONER - Pågående- eller slutförd undersköterskeutbildning - Erfarenhet av att arbetahemtjänsten - Mycket godakunskaper i svenska (både tal och skrift) - God fysik och hälsa - Psykiskt stabil Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Snarast möjligt Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning) - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt) - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet) Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Ansökan ska bestå av ett CV, betyg och ett Personlig Brev. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ Beställ gärna digitalt om du har Kivra och BankID så går det snabbare, och förbered gärna två referenser. Vill du veta mer om oss gå in på vår hemsida:Nordisk Hemservice hemsida
Vill du kombinera operativt arbete med att driva utvecklingsprojekt som förbättrar arbetsflöden och kundupplevelser? HellermannTyton söker en strukturerad och engagerad teamledare till den svenska kundsupporten, där du blir en nyckelspelare i resan mot ökad effektivitet och kundnöjdhet. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos HellermannTyton. Om företaget HellermannTyton AB är ett marknadsledande bolag med produkter för att organisera kabel och ledning inom områdena – Skydda, Fästa, Märka, Bunta, Koppla. De har en bred kundbas som verkar inom flera olika marknadssegment så som elinstallation, energiverk, infrastruktur, drift & underhåll samt övrig tillverkande industri. HellermannTyton AB är ett helägt dotterbolag till HellermannTyton Group med bas i London. Gruppen har en total omsättning på ca 20 mdkr med verksamma bolag i 40 länder och fler än 7000 medarbetare över hela världen. Största delen av produkterna produceras i egna fabriker med 18 produktionsenheter i 13 länder. HellermannTyton AB har filialer i Finland och Danmark, samt dotterbolag i Norge med en sammanlagd omsättning på ca 600 miljoner SEK. Från Sverige distribueras produkterna via lager direkt till slutkunderna i Norden. De söker nu en driven teamledare till den svenska kundsupportfunktion där du utgår från huvudkontoret i Kista, Stockholm. HellermannTyton erbjuder en familjär miljö samt en platt organisation och söker dig som vill arbeta i en internationell miljö och som kan vara med och utveckla kundsupportfunktionen för den nordiska affärsverksamheten. Arbetsuppgifter Som teamledare för den svenska kundsupporten kombinerar du operativt arbete med utveckling av processer för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet. Du ansvarar för att hantera kundärenden, huvudsakligen via ärendehanteringssystemet Kundo, och säkerställer att företagets kunder – både svenska och internationella – får professionell och snabb service. En viktig del av ditt arbete är att driva förbättringsprojekt, med fokus på kundorderprocessen och interna arbetsflöden. Du har en sammanhållande roll där du koordinerar teamets arbete, stöttar och coachar medarbetarna för att de ska nå sina mål, samtidigt som du arbetar “hands on” med kundärenden och säkerställer att verksamheten fungerar smidigt. Du dokumenterar även rutiner och förbättringsarbeten, vilket är centralt för att skapa tydliga och hållbara processer. Vidare samarbetar du med flera olika avdelningar inom företaget, såsom produktchefer, säljteam, inköp och ekonomi, men också med kundsupportfunktionerna i Norden och Europa. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper •Avslutad gymnasial utbildning • Arbetslivserfarenhet av kundtjänst/kundsupport • Meriterande med erfarenhet av en teamledarroll • God data- och systemvana och lätt för att använda digitala verktyg. Samt grundläggande kunskaper i Excel • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Vi söker dig som är en strukturerad och lösningsorienterad "doer" med en stark vilja att förbättra och utveckla verksamheten. Du har erfarenhet av kundsupport och en god digital kompetens där du bidrar till att driva digitaliseringsprojekt inom verksamheten. Som ledare har du en coachande och kommunikativ stil och trivs med att skapa engagemang och delaktighet i teamet. Vidare har du en god samarbetsförmåga och en förmåga att skapa samordning mellan olika funktioner och länder. Eftersom HellermannTyton är ett internationellt företag, är engelska deras koncernspråk och en viktig del av det dagliga arbetet – du behöver därför vara bekväm med att hantera dialoger och möten på både svenska och engelska. HellermannTyton erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjligheten att arbeta med engagerade kollegor i en internationell miljö. Här värdesätts innovation, kvalitet och medarbetarnas utveckling. Vi söker dig som vill ta en central roll i deras kundsupport och vara med och forma framtidens arbetsprocesser. Välkommen att bli en del av deras team! Övrig information Start:Enligt överenskommelsePlats:Kista, StockholmLön:Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och driva utveckling av Skandias infrastruktur tillsammans med våra team inom Tech? Som teknisk projektledare inom vårt infrastrukturområde kommer du agera som en Epic Owner. Du leder både stora som små förändringsinitiativ inom området i nära samverkan med övrig IT, leverantörer samt Skandias affär. Är du redo för utmaningen? Sök denna roll redan idag! Att jobba som teknisk projektledare inom infrastruktur I rollen som teknisk projektledare inom infrastruktur är du en del av tågledningen i vårt lean-agila releasetåg tech och rapporterar direkt till chefen för IT gemensamt. Tågledningen består idag av fyra personer: produktledare, RTE och två domänarkitekter där du kommer att ingå. Tillsammans driver tågledningen arbetet med att utveckla Skandias infrastruktur framåt. Eftersom tech, som infrastrukturtåg, ofta själv äger och driver utvecklingsinitiativen innebär det att du i din ledarroll stöttar tågets produktledare och självständigt driver ett brett spektrum av uppgifter. En viktig del i rollen är att driva stora komplexa förflyttningar och utvecklingsinitiativ som spänner över lång tid. I rollen kommer du parallellt med detta även leda mindre omfattande förändringsaktiviteter. Utöver detta verka som mentor för andra inom tåget. En viktig del av rollen, oavsett storlek på förändringsarbetet, är att hantera kommunikation med Skandias utvecklingståg och team samt med externa intressenter. Arbetet sker hybrid vilket innebär i dagsläget minst tre dagar i veckan på vårt kontor vid Lindhagensgatan 86. För att lyckas i rollen Du är flexibel, prestiglös och har en vilja att växla mellan stora och små uppgifter. Som person är du lösningsorienterad, kommunikativ och tar ansvar för sitt arbete själv samt i grupp. Vi söker dig som har mångårig erfarenhet av att driva infrastrukturnära utvecklingsprojekt. Har arbetat med agila metoder, gärna inom SAFe. Du har ett starkt intresse för infrastruktur, från driftslösningar till leverantörsdialoger. Samtidigt innehar du en förmåga att samarbeta med olika grupper på olika nivåer, inklusive ledningsgrupper. Som person har du en god förståelse för affärsbehov och kan vara ett stöd i dialogen mellan behov och lösning. Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Vad händer nu? Vi jobbar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. I ansökan kommer vi att ställa ett antal urvalsfrågor som ligger till grund för urvalet. För att göra rekryteringsprocessen kompetensbaserad kommer det att ingå intervjuer, tester via Alva Labs, bakgrundskontroll samt digital referenstagning. Om du har frågor om rollen vänligen ta kontakt med [email protected]. Om du har frågor kopplat till vår rekryteringsprocessen vänligen ta kontakt med [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-HB Mer om IT Vi på Skandia IT är stolta över att vara en kundorienterad enhet som levererar effektiva och säkra lösningar för våra kunder. Med cirka 600 engagerade medarbetare är vi mitt i en spännande transformationsresa, där vi utvecklas tillsammans och har kul på vägen. Framåt tillsammans är vårt motto!Vi arbetar agilt och har sedan 2017 använt oss av SAFe (Scaled Agile Framework) ramverket, där leverans och kundvärde alltid står i centrum. Våra tågledningar och team, jobbar verksamhetsbaserat med aktiviteter som sprintplanering, daily stand-ups, team-synk, code reviews och retrospektiv.Var 12:e vecka samlas vi alla i vår ljusa och inspirerande Ljusgård på kontoret i Stockholm för 2 planeringsdagar. Planeringsperioden består av 6 tvåveckorssprintar, där den sista sprinten är en innovationssprint. Här får du chansen att, själv eller tillsammans med ditt team, utveckla och förfina våra system. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!
Vi söker nu dig som gillar att arbeta fysiskt och har B- körkort. Välkommen till oss! ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer bestå av att byta däck och arbeta i verkstadens däcklagerhos en av våra kunder i Stockholm. Du kommer att arbeta på en professionell, auktoriserad bilverkstad. Din profilFör att lyckas i den här rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Det här är ett jobb för dig som är självgående och som har ett trevligt bemötande gentemot kunder och kollegor. Krav på B- körkort. Krav på truckkort. Meriterande med tidigare erfarenhet avdäckskifte. Detta är en tjänst på heltid, med start under våren. Uppdraget kommer att pågå cirka 1-2 månader, med goda chanser till förlängning. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg076-009 77 46. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Är du en driven serviceelektriker? Då kan detta vara möjligheten för dig, sök redan idag! Kund är en aktör inom elinstallationer, elservice, elbilsladdning och infrastruktur. Företaget genomför projekt över hela Storstockholm. Här får du en långsiktig tjänst med goda karriärmöjligheter om du är rätt person. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att du rekryteras via Futuria People men blir anställd direkt av kunden. Huvudsakliga arbetsuppgifter Utgå hemifrån med Storstockholm som arbetsområde (anpassning av arbetsplats efter bostadsort och livssituation). Arbeta självständigt, men ibland i team om två. Åtgärda fel och underhålla befintliga elsystem. Installera belysningsstyrning, fiber och elbilsladdning. Utföra förebyggande arbete. Du erbjuds Individuell lön baserad på din kunskap, erfarenhet och engagemang. En unik karriärmöjlighet på ett stabilt och väletablerat företag. Kollegor med en öppen företagskultur och stark laganda. Utvecklingsmöjligheter. Goda anställningsvillkor. Friskvårdsbidrag. Teamaktiviteter. Kollektivavtal. Förmånsbil. Vi söker dig som Har några års erfarenhet av installation inom serviceområdet och värdesätter frihet under ansvar. Är serviceinriktad, en lagspelare och ansvarstagande. Talar och skriver flytande svenska. Har B-körkort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Stockholm med omnejd Eventuella frågor besvaras av rekryterare Ebba Strömberg: [email protected] Passar det här in på dig eller känner du någon som skulle passa bättre för jobbet? – Tipsa gärna! Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag! Futuria People är rekryteringsföretaget som hjälper individer att ta nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.
IT-tekniker till välkänt bolag i StockholmHar du erfarenhet av att arbeta som IT-support och känner dig redo för ett nästa steg i karriären? Vi söker nu en person som är självgående, social och team-orienterad till vår kund i Stockholm, Frihamnen.Om kunden Kunden är en välkänd aktör inom branschen. De flesta i personalen gillar att träna,och de tränar gärna tillsammans (dock ingen förväntan på att du ska göra det). De är ca 130 anställda på huvudkontoret med en härlig, familjär känsla. De är nog små för att kunna påverka, samtidigt som de är tillräckligt stora för att ha tydliga direktiv och riktlinjer från bolagsägarna när något större ska implementeras eller förändras. Om rollenKunden letar idag efter en person som kan avlasta deras nuvarande IT-operations specialist. Du kommer att arbeta i nära samarbete med deras nuvarande tekniker och stötta användarna på plats. En del av arbetet innebär den dagliga tekniska supporten, att hjälpa användare via deras "ticket"-system, samt att hjälpa användare som kommer förbi och frågar om hjälp. Arbetsuppgifterna innebär allt ifrån att hantera deras IT-utrustning, felsökning av datorer (Windows och Mac), mobiltelefoner, konferensrum, utbilda användare och on-/offboarding och introducera nya användare i systemet. När du har kommit in i rollen så kommer du kunna arbeta tex med leverantörs-/kontraktshantering och tjänsteuppföljning (HW-leverantörer, telefoni etc), utvärdera/hitta leverantörer för volymköp och hantera och distribuera licenser. Du kommer arbeta med systemadministration (användare, klienter och molnbaserade tjänster) och upprätthålla nödvändig dokumentation. Du kommer kunna arbeta med att införskaffa, konfigurera, distribuera, felsöka och underhålla hårdvara och mjukvara, ta in interna specialiserade IT-team efter behov och fungera som en förlängning för interna specialiserade IT-serviceteam för att underlätta slutförandet av deras funktioner (t.ex. hantera infrastruktur som servrar, nätverksutrustning). Du kommer fortlöpande leta efter sätt att förbättra och effektivisera vårt utrustningsutbud, mjukvarukonfigurationer och tillhörande dagliga processer Rollen är till att börja med ett konsultuppdrag, med eventuellt möjligheter att gå över till kunden. Din bakgrundVi tror att du har 1-3 års erfarenhetav att ha arbetat med teknisk support. Om du har arbetat onsite eller i WalkIn-desk med hårdvara är det ett plus.Du är trygg i din roll som supporttekniker och kan axla ansvaret att hantera vissa projekt själv. Vi ser främst har arbetat i Windowsmiljö, men gärna att du har erfarenhet av att arbeta med Mac också. Du som personFör att passa i rollen är du social, hjälpsam och självgående. Du har inga problem att bemöta en användare som kommer förbi och knackar dig på axeln. Du har ett "team-work" tänk som gör att du och din kollega täcker upp för varandra om den ena inte är på plats. Din ansökanSkicka din ansökan snarast. Vi intervjuer hos oss skerlöpande. Intervjuer hos kund sker efter den 7/1 2025. StartKunden vill gärna att du ska kunna starta i Januari/början på Februari 2025. Arbetstider8-17, vardagar PlaceringStockholm, Frihamnen. HybridDu kommer ofta kunna arbeta 1 dagar i veckan hemifrån i samråd med nuvarande IT-specialist (heltid under upplärning). Någon av er bör vara på kontoret om något händer med konferensrum. Vi erbjuder digSom anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (IT/ Telekomavtalet inte bemanningsavtalet), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivareThalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?
Om uppdraget och dig vi söker Till vår spännande och internationella kund, söker vi nu en självgående, handlingskraftig och trygg Senior HR Konsult/Change Leadertill ett konsultuppdrag på 80-100 % som startar under februari månadoch pågår ca 9-10 månader. Du har stor möjlighet till att arbeta remote i detta uppdrag men behöver vara tillgänglig för resor under vissa delar av uppdraget. Du håller med fördel till i Stockholm, Göteborg eller Malmö men detta är inget krav. I detta uppdrag ingår du i en projektgrupp som kommer ansvara för implementationen av ett nytt HR system i Sverige och Danmark i ett stort välkänt bolag. Durapporterar till huvudprojektledaren.Du ansvarar för HR kravställningen under implementationen och verkar som en brygga mellan systemet och HR processer. Vi söker en van projektledare som tidigare varit med om en större systemimplementation med fördel i en nordisk kontext.För att komma till din rätt i detta uppdraget ser vi att du har en bred erfarenhet inom hela HR området och har jobbat nordiskt. Du är trygg inom arbetsrätten, har jobbat med flera kollektivavtal och vet hur kollektivavtal motblue collor är uppställda. Vi söker en projektledare somär duktig på att driva mot uppsatta mål och tidskrav.Vi söker en systemvan konsultsom med fördelhar jobbat med några av de större personalsystemen som exempelvis Catalyst one, Workday, SAP Succesfactors, Quinyx eller motsvarande.Meriterande är om du tidigare jobbat inom Logistikbranschen, Transportbranschen eller liknande. Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Välj ett jobb för att visa detaljer