Är du vår nya Säkerhetsspecialist med inriktning mot informationssäkerhet? Om oss Specialfastigheter äger, utvecklar och förvaltar säkerhetsfastigheter. I fastighetsportföljen ingår bland annat kriminalvårdsanstalter, ungdomshem, domstolsbyggnader och polisfastigheter. Flera av våra kunder bedriver verksamhet som är av betydelse för vårt lands säkerhet, vilket ställer speciella krav både på lokalerna och på oss. Fastigheterna finns i drygt 60 kommuner, från Trelleborg i söder till Haparanda i norr, och där finns också våra cirka 300 medarbetare. Vi växer snabbt och vår projektportfölj om 32 miljarder innebär fler spännande projekt än någonsin. Nu söker vi därför fler nyfikna och drivna personer som vill vara en del av vår resa. Välkommen till oss! Om tjänsten Specialfastigheter är marknadsledande inom säkerhetsfastigheter och säkerhet är en av våra mest prioriterade frågor. Säkerhetsenheten, där denna roll är placerad, arbetar bolagsövergripande med det systematiska säkerhetsarbetet, där informationssäkerhet, personsäkerhet, fysisk säkerhet och driftsäkerhet utgör centrala delar. I rollen som säkerhetsspecialist har du en central roll för att informationssäkerheten når ut i hela organisationen, inkluderat de projekt som bedrivs. Genom ditt arbete kommer du ge vår interna organisation så väl som projekt, förutsättningar att leva upp till de säkerhetskrav som ställs på verksamheten. Huvudfokus kommer att vara att utföra analyser, genomföra åtgärder och uppföljningar kopplade till informationssäkerhet. Du kommer att tillhöra en arbetsgrupp bestående av specialister och ansvarigroller inom säkerhetsområdet och du rapporterar till Specialfastigheters säkerhetschef. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Stötta, kravställa och följa upp projekt Genomföra informationsklassningar och riskanalyser Utreda/hantera incidenter Vara delaktig i att utveckla och uppdatera styrande och stödjande dokument Omvärldsbevakning inom området Ta fram och genomföra utbildningar I övrigt förekommande arbetsuppgifter på enheten Om dig För att vara framgångsrik i rollen har du: Högskoleutbildning eller annan utbildning tillsammans med aktuell arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig Minst 3 års erfarenhet av arbete inom liknande uppgifter och ansvar som beskrivs ovan Erfarenhet av arbete med informationssäkerhet utifrån relevanta standarder inom informationssäkerhetsområdet som exempelvis SS-ISO/IEC 27001 Erfarenhet av att upprätta, hantera och utveckla riktlinjer och regelverk inom ovanstående områden Förmåga att anpassa dig efter nya förutsättningar och tar dig an uppgifter med ett helhetsperspektiv God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Förmåga att leda och samordna mindre uppdrag och arbetsuppgifter Körkort (B) Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att hålla utbildningar Erfarenhet från att arbeta i verksamhet med höga säkerhetskrav Placering Din placeringsort är i Stockholm eller Linköping men då vi har fastigheter i hela landet ingår resor i tjänsten. Ansökan & övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2025-08-17. Välkommen med din ansökan! Rekryteringsprocessen Vi påbörjar urvalsarbetet efter att ansökningstiden har gått ut. Därefter kontaktar vi aktuella kandidater för att boka in intervjuer. Inför en eventuell anställning genomför vi en särskild säkerhetsbedömning där vi utför ett säkerhetssamtal och granskar lagakraftvunna domar från svenska domstolar. Innan anställning gör vi även alkohol- och drogtest via vår företagshälsovård. Utöver detta kräver en del av våra kunder i vissa fall inplacering i säkerhetsklass och efterföljande registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585 kap. 3). Fackliga företrädare Akademikerföreningen: Martin Siljehult, 010-788 63 60 Unionen: Patrik Svensson, 010-788 63 42 SEKO: Roger Törngren, tel. 010-788 62 78 Ledarna: Fredrik Persson, tel 010-788 62 28
Din framtid inom försäljning börjar här Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Vill du jobba med välkända varumärken och samtidigt utvecklas i ett socialt och drivet team? På HomeCall får du chansen att göra just det. Vi söker dig som är hungrig, ambitiös och vill skapa framgång tillsammans med andra som har samma driv. Ingen erfarenhet av försäljning? Inga problem. Vi utbildar dig från grunden om du visar rätt inställning Vad får du hos oss En attraktiv provisionsmodell där du belönas för ditt arbete Utbildning och coaching varje vecka som ger dig rätt verktyg att lyckas Tydliga möjligheter att växa inom bolaget En del av ett team som jobbar hårt, peppar varandra och har roligt varje dag Vi söker dig som Talar flytande svenska i tal och skrift Har ett starkt driv och gillar att jobba mot tydliga mål Vill ha ett jobb där du utvecklas både professionellt och personligt Kan jobba heltid, måndag till fredag Om oss HomeCall startade 2017 med visionen att bli bäst på försäljning och service. Vi samarbetar med några av Nordens största varumärken och har ett starkt rykte i branschen. Vi är ett entreprenörsdrivet bolag där du inte bara är en siffra, utan en viktig del av vårt lag. Vårt kontor ligger mitt på Drottninggatan i Stockholm och är fullt av energi, musik och vinnarmentalitet. Om tjänsten Plats: Stockholm Arbetstid: Heltid, måndag till fredag Lön: 30 000 till 70 000 kronor per månad, beroende på prestation Typ av anställning: Tillsvidare Förmåner Bonusar varje månad Extra bonusar varje kvartal Företagsevent och tävlingar Satsning på personlig utveckling Redo att kickstarta din resa med oss
Naturhistoriska riksmuseet är en statlig myndighet med regeringens uppdrag att främja kunskapen, forskningen och intresset för vår värld. Myndigheten är en framstående forskningsinstitution och Sveriges största museum. Museet har under mer än 200 år samlat in föremål och data och bedrivit forskning om livet på jorden. Samlingarna innehåller fler än 11 miljoner växter, djur, svampar, miljöprover, mineral och fossil. All forskning och kunskap delas i utställningarna, Cosmonova och i aktiviteter på museet och digitalt. Enheten för populationsanalys och -övervakning utför uppdrag åt ett flertal myndigheter och organisationer. Enheten består av flera arbetsgrupper som utför dels övervakning av marina och terrestra däggdjur och dels genomför ett stort antal genetiska analyser. Enheten bedriver forskning och övervakning av tumlare och säl på uppdrag av Havs och vattenmyndigheten och övervakning av björn, kungsörn och fjällräv på uppdrag av Naturvårdsverket. De genetiska analyserna utförs av Centrum för Genetisk identifiering (CGI) åt ett flertal olika aktörer inom natur- och miljövård och inbegriper en mängd olika frågeställningar. Vi söker dig som har erfarenhet från laboratoriearbete som innefattar moderna genetiska metoder till en tjänst som laboratorieassistent (förste assistent) på Naturhistoriska riksmuseet. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten omfattar i huvudsak laborativt arbete i molekylärlabb och analys av genetiska data. Arbetsuppgifterna omfattar hantering och registrering av biologiska prover, beredning av sekvenseringsbibliotek samt analys. Arbetet kan även innebära att strukturera upp material och skapa ordning bland prover, filer och information i databaser. Arbetet kommer att utföras självständigt och i samarbete med befintlig personal på enheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en magisterexamen i biologi eller annan relevant utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har erfarenhet av molekylärbiologiskt arbete med eDNA och vävnadsprover, inklusive DNA-extraktion, qPCR samt framställning av sekvenseringsbibliotek. Erfarenhet av arbete i R-miljö är också ett krav. Du behöver ha goda kunskaper i engelska. Det är meriterande om du har praktisk erfarenhet av att hantera stora provserier samt av dataanalys av metastreckkodningsdata. Meriterande är också goda kunskaper i svenska eller annat skandinaviskt språk. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad, flexibel och har god förmåga att samarbeta. Du har öga för detaljer och ser till att inget lämnas åt slumpen. Du planerar och organiserar ditt arbete effektivt och skapar strukturer som underlättar även för andra. Du anpassar dig enkelt till förändrade förutsättningar, agerar prestigelöst. Du trivs i samarbeten och bidrar till en god arbetsmiljö. ÖVRIGT Vårt mål är att genom forskning och publik verksamhet visa vägen till ökad kunskap och handlingskraft, för att vi tillsammans ska kunna bidra till en hållbar och ljus framtid. Vår långsiktiga strävan är att Naturhistoriska riksmuseets anställda ska spegla den mångfald som finns i Sverige. Vi välkomnar alla sökanden oavsett kön, bakgrund, ursprung och funktionsvariation. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Om företaget Är du en noggrann och självgående Ekonomiassistent med erfarenhet inom kundreskontran? Trivs du med att tillsammans med andra möta mål och arbeta med utveckling och support? Vår kund med placering i södra Stockholm är i en stark tillväxtfas och söker nu efter en Ekonomiassistent för start efter sommaren på heltid med placering på deras fina kontor i södra Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning. Vi ser framemot din ansökan! Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett kundreskontrateam om 4 personer och dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att inkludera: • Registrering av nya kunder • Kundinbetalningar • Hantering av påminnelser, inkassouppdrag, ackordsförhandlingar, konkurser • Fakturering av dröjsmålsränta • Avstämning av kundreskontra och närliggande balanskonton • Reservering osäkra fordringar • Åldersanalys • Kundrelaterade uppföljningar och analyser • Kreditbedömningar av nya och befintliga kunder • Administration av ROT/RUT/Grön Teknik-avdrag • Utveckling och support • Supportera leverantörsreskontran vid behov Din profil Till denna tjänst söker vi dig som har flera års erfarenhet av arbete inom kundreskontran, gärna inom ett större bolag. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du besitter goda kunskaper inom Excel och har god systemvana. Har du tidigare arbetat inom Microsoft Business Central tidigare så ses det som meriterande. Som person är du utvecklingsdriven och serviceinriktad med god prioriteringsförmåga. Du vågar ta egna initiativ, samtidigt som du trivs bra som en del av ett team och ett brett kontaktnät, såväl internt som externt. Du har ett öga för förbättringsmöjligheter och effektivisering och trivs i en föränderlig miljö. Framgångsfaktorer • Flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Svenska flytande samt goda kunskaper av engelska i tal och skrift är ett krav • Systemintresse, med goda kunskaper inom Excel • Tidigare erfarenhet av Microsoft Business Central ses som meriterande • Noggrann, initiativtagande, serviceinriktad och kommunikativ Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Augusti 2025 OMFATTNING: Heltid PLACERING: Västberga - arbete sker på plats LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James 072-215 15 34 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-08-31 Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd hos oss på Resultat AB och uthyrd till vår kund.. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Westin-James; 072 215 15 34.
HomeCall söker säljare som vill utvecklas och skapa framgång tillsammans med oss! Vill du vara en del av ett växande och framgångsrikt team, där du får möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning? Hos oss får du inte bara chansen att jobba med stora varumärken, utan också verktygen och stödet för att lyckas. Vi söker dig som är driven, målmedveten och brinner för att utvecklas. Vad vi erbjuder, Generös provision. Du får betalt för ditt resultat! Omfattande utbildning och daglig coaching. Vi ger dig de bästa förutsättningarna att lyckas. Stora karriärmöjligheter. Vi tror på intern utveckling och erbjuder konkreta vägar för att växa. Ett energiskt team. Bli en del av en positiv och drivande arbetsmiljö! Vi söker dig som, Är en kommunikativ person och talar flytande svenska, både muntligt och skriftligt. Är målinriktad och har en vilja att nå resultat. Vill utvecklas och bygga en framgångsrik karriär inom försäljning. Har möjlighet att arbeta heltid, måndag till fredag. Har ingen erfarenhet av försäljning? Inga problem! Vi tror på din potential och ger dig all utbildning du behöver för att lyckas. Om HomeCall Sweden HomeCall grundades 2017 och har snabbt etablerat sig som en ledande aktör inom försäljning och kundservice. Vi erbjuder en dynamisk och entreprenörsdriven arbetsmiljö där vi värdesätter våra medarbetare och deras utveckling. Hos oss får du möjlighet att jobba med stora varumärken och bidra till att skapa framgång både för företaget och för dig själv. Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare. Lön: 30 000,00 - 70 000,00 SEK per månad. Schema: Kontorstider, Måndag till fredag. Förmåner: Bonus Provisionslön Företagsevent Professionell utveckling OBS. Jobbet är baserat i Stockholm. Bor du här eller har möjlighet att flytta? Då är du varmt välkommen att ansöka! #Main
Nu söker vi en ögon- och/eller operationssjuksköterska till vår klinik i Hagastaden i Solna. På kliniken arbetar vi dels med privata synfelsoperationer, refraktiv kirurgi samt med offentlig ögonsjukvård på uppdrag av Regionen. Inom ögonsjukvården erbjuder vi ögonmottagning för barn och vuxna, ortoptik, kataraktoperationer, polikliniska operationer samt ögonbottenfotografering vid diabetes. Du kommer tillhöra ett team med ett högt engagemang och stort fokus på alla patienter som dagligen kommer till kliniken där vi erbjuder högkvalitativ ögonsjukvård. Arbetsuppgifter Som sjuksköterska på Ögonmottagningen i Hagastaden blir du en del av vårt team som möter patienter i både mottagningsverksamhet, kataraktoperationer och polikliniska ingrepp genom att bland annat: Bistå vid intra- och extraokulära behandlingar Assistera vid operationer Hålla egen mottagning för exempelvis diabetespatienter Ge telefonrådgivning och stöd till patienter Vem du är Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens inom ögon eller operation med några års arbetslivserfarenhet inom det. Tjänsten kräver god samarbetsförmåga och hög grad av självständighet och vi förväntar oss att du bidrar med hög kvalitet och värnar om patientsäkerheten. Våra värdeord är målmedvetenhet & ambition, transparens & värme samt effektivitet & kompetens – vilka är egenskaper vi värdesätter högt. Hos oss strävar vi alltid efter att ligga i framkant inom flera olika områden, och här finns möjlighet att utvecklas. Vår atmosfär präglas av glädje, flexibilitet och en can-do-attityd. Ort: Hagastaden i Solna Omfattning: Heltid förlagd måndag till fredag. Annan tjänstgöringsgrad kan diskuteras. Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med en sex månaders provanställning Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Välkommen med din ansökan! Läs mer på vår karriärsida genom att klicka här www.memira.se/jobb. Memira by Bergman Clinics har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 66 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 800 MSEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira by Bergman Clinics främsta prioritet är att sätta människor först och erbjuda våra kunder planerad hälso – och sjukvård av högsta kvalitet. Nu finns din chans att vara med på resan! Läs mer på www.memira.se och www.bergmanclinics.se
Are you passionate about transforming complex spatial biology data into actionable insights? Do you thrive in a cross-functional environment bridging experimental and computational teams? Moleculent is looking for a Computational Biology Scientist to support and evolve our Applications and Fee-for-Service (FFS) initiatives. Join us to contribute to cutting-edge technology that unveils new perspectives on human biology! Moleculent is on an exciting mission to map cell communication at the molecular level in tissue, aiming to unlock radical new insights into human biology. This is a chance to join a focused and dedicated team with extensive experience in building successful life science companies and products. This is a permanent position based in Solna, Stockholm. We welcome your application, but please note that interviews will be conducted in August! JOB DESCRIPTION As a Computational Biology Scientist, you will be key in executing data analysis workflows for customer and internal validation projects. We’re open to hiring at either a junior or a more senior level for this position. Depending on experience, the role may focus on processing and delivering standardized reports (Scientist level) or take on broader responsibilities, including project design and biological interpretation (Senior level). You will work closely with wet lab scientists, the Applications Team Lead, and R&D to ensure high-quality and reliable data insights. Key responsibilities: Execute image preprocessing, cell segmentation, and spatial metrics extraction using established pipelines. Compile and visualize results into standardized reports for internal use and customer delivery. Ensure data traceability and compliance with Moleculent's data packaging standards. Support customer pilots and internal applications projects with robust, reproducible data analyses. For a senior profile, the role also includes: Design and interpret analysis strategies to support applications development and pilot studies. Collaborate on refining methods, troubleshooting, and prototyping new analysis metrics. Present complex insights to internal and external stakeholders across technical domains. QUALIFICATIONS To fit this role well, you should hold an MSc or equivalent degree in computational biology, bioinformatics, or a related field. Fluency in both written and spoken English, along with strong computer skills, is essential. Experience in clearly and effectively presenting data—both in writing and in oral presentations—is a key requirement. Additional qualifications include: Scientist level: Hands-on experience with image-based data analysis, preferably microscopy. Familiarity with Python-based workflows and data visualization. Strong attention to structure, version control, and consistency across datasets. Comfortable delivering standardized outputs on schedule and supporting technical queries. Senior level: PhD or equivalent experience in computational biology, image analysis, or spatial omics. Proficiency in Python and spatial single-cell analysis. Able to design, execute, and interpret analysis workflows for complex datasets. Skilled in summarizing insights for cross-functional teams. Experience working across R&D, product, and commercial functions is a plus. We are looking for candidates with a strong sense of team collaboration. You should be comfortable working cross-functionally and actively contributing to both fee-for-service (FFS) operations and internal exploratory projects. A strong willingness to continuously learn and grow scientifically is essential, as is the ability to thrive in diverse project environments and a collaborative team setting. An operational mindset is equally critical, and you truly enjoy hands-on lab work. This includes confidence in executing well-defined workflows and consistently delivering standardized outputs on time. Given our fast-paced environment, startup adaptability is highly valued. This means being open to evolving workflows, contributing to process development, maintaining clear documentation, and ensuring smooth handoffs between lab and data teams. Flexibility, initiative, and a proactive approach to ambiguity are key traits that support success in our dynamic setting. MOLECULENT We believe that our understanding of the molecular basis of human biology, in health and disease will increase radically in the coming ten years. This will lead to a vast improvement in therapies, and diagnostics, and a new, fundamental understanding of our own biology. Moleculent is on a mission to develop technology-enabled products that leverage new insights into the molecular foundation of human biology. https://www.moleculent.com/
Vi söker en undersköterska till en tjänst på 85% & 90% till vår somatiska enhet dag, kväll, helg och som är intresserade av att arbeta på Judiska Hemmet i Hammarbyhöjden, Stockholm. Tillträde enligt överenskommelse. Hemmet drivs av en icke vinstdrivande ideell förening och vi har totalt 76 lägenheter med inriktning mot somatik och demens. På Judiska Hemmet arbetar vi som brinner för att sätta de boendes behov och önskemål i fokus. Att arbeta hos oss innebär att du får lära känna den judiska kulturen. Vi följer judiska traditioner samt mathållning. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper så som ansvarstagande, bemötande, initiativ – och samarbetsförmåga. yrkeserfarenhet är meriterande. Att behärska svenska språket både i tal och i skrift är ett krav. Vi erbjuder: · Kollektivavtal · Tjänstepension · Arbetstid: dag, kväll samt helg (varannan helg) Förmåner är friskvårdsbidrag 3300 kr per år. Subventionerade måltider. Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorgen är en merit. Restid från Stockholms central är ca. 10 min. Rekrytering sker löpande så du är välkommen med din ansökan redan idag! Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Are you looking for a job in an international organization with an important mission? Do you have excellent skills in coordinating projects? Please continue reading to find out more about the position! About the position We are looking for a Project Officer to our client, an independent and important agency of the European Union. You will be a part of the Surveillance, Preparedness and Support Unit. The position is based at the client’s office just north of Stockholm. Your daily tasks: Prepare, coordinate, and monitor project work as per Project Management Plan and Contribution Agreement Monitor implementation of the project workplan, project priorities, and coordinate the tasks of the assigned project team members Identify project risks and report any deviations in the progress of project execution and modification requests to the Business Owner Draft project reports and other key project documents, including those relevant to project management meetings Organize Project Steering Committee meetings and all meetings relevant to the management of project plans, deliverables, project closure, and lessons learned. Regularly meet and continuously communicate with the Business Owner, Work Package Leads, and the project core team Review and validate project deliverables (internally or externally produced), in agreement with the Business Owner, and with input from project team members or other experts as appropriate Plan and manage the execution of procurements directly relating to the project, and manage procurement contracts, including delivery by external contractors and financial aspects Ensure that all project information and documentation is updated and stored appropriately Your characteristics To thrive in this position, a strong service-oriented approach is essential. Your ability to handle diverse responsibilities and proactively take initiative is key. Your work is characterized by a commitment to quality, demonstrating both a solution-focused mindset and active listening skills. Additionally, you excel in managing tasks under pressure, drawing from significant experience in organizing and prioritizing work effectively. Your true team-player spirit, coupled with adept skills in team building and collaboration, shines through, even as you demonstrate the capacity to work independently with minimal supervision. If this resonates with your ambitions, we eagerly anticipate reviewing your application! Note! For this position you need to provide us with a curriculum vitae in English and in the Europass CV template (https://europa.eu/europass/sv). We also need a letter of motivation, explaining which job specific expertise and personal characteristics you can bring to the job (of maximum 1 page). Qualifications: Education at university level or relevant post-secondary education and relevant professional experience of at least 2 years Proven professional experience as an administrative and/or project officer Previous work experience in project management role, ideally EU-funded projects Proven experience managing a large budget Experience working in an international and multicultural environment Ability to work under pressure, with short deadlines Excellent skills in managing documentation, preparing correspondence and other documentation Thorough knowledge of MS Office Some experience in monitoring projects Strong communication and presentation skills Excellent command of English, both written and spoken Contract type and hours Full-time, consulting assignment until 2025-12-31. Start 2025-07-14. Application Please apply on our website perido.se/lediga-jobb/. Click on the apply button in the job ad and fill in your information and attach your CV. We recommend that you submit your application as soon as possible as selection is ongoing. Note that certain information regarding the assignment and/or the client company may have been deliberately disclosed from the advertisement. If your profile matches what we are looking for, the responsible recruiter will give you all the information you need. The recruiter responsible for this position is Charlotte Crowley, you can reach her via [email protected]. You can find answers to most questions or concerns at perido.se/vanliga-fragor/. If you still haven't found the answer you are looking for, you are most welcome to contact us at [email protected] and one of our recruitment communicators will answer you. Always enter the reference number 35324 in the subject line. Please note that we only accept applications through our website and that we are unable to provide updates on your application status. About Perido Why are we called Perido? It is from the Latin word Peridoneus which means "well matched". Matching our consultant's competence and career focus with our clients' needs is what we do best! Perido is a consulting and recruitment company in the white-collar sector that helps you to the next step in your career and our vision is for everyone to thrive and be engaged at work. We have grown steadily since the start in 2003 and have over 1500 employees across the country, of which about fifty works at our offices in Stockholm and Gothenburg. As a Perido consultant, you become an important part of our organization and you grow together with us by strengthening our clients' organizations with your skills. Please visit our website www.perido.se for more information.
I denna roll kommer du få arbeta med de nyaste lösningarna inom Endpoint och driver våra kunder framåt så att de är i framkant inom området. Vid din sida har du ett team med högt kompetenta och likasinnade individer där vi hjälper varandra framåt, såväl i våra projekt som i vårt interna community för Endpoint där vi hela tiden pushar och utvecklar varandra vidare. Din ambition sätter din gräns och du har stor möjlighet att utvecklas åt det håll du vill. Brinner du för projekt? Vill du fördjupa dig inom en ny teknik och ta certifikat? Vara med i tjänsteutveckling? Hos oss ges du möjligheten att driva din egen utveckling utan hinder eller avgränsningar med stöd från både m8s och chef. Du erbjuds spännande och utvecklande projekt där du får möjlighet att arbeta med olika kunder och branscher med olika IT-utmaningar och komplexa problem. I dina uppdrag implementerar du självständigt delmoment av en färdig design och utvecklar befintliga klientmiljöer inom Intune och/eller MEMCM genom exempelvis migreringar, automationslösningar eller applikationspaketering. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom: Active Directory, primärt enhetshantering och group policys Microsoft Intune och/eller MEMCM Molnresor och migreringsprojekt kopplat till klient och identitet Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift Om du dessutom har en eller flera av nedan erfarenheter är det välkommet. Om så inte är fallet har du all möjlighet att utveckla dessa kompetenser hos oss: Microsoft Defender for Endpoint/Identity/O365 Hantering av både klient och MDM för Apple/Android-enheter Exchange och migreringar Tjänsteutveckling Powershell Creating the Difference - today, tomorrow, together itm8 Sverige är en av de ledande nordiska aktörerna inom specialistconsulting och managerade IT-tjänster för privata företag och den offentliga sektorn. Tillsammans säkerställer vi de bästa tjänsterna för att bli Nordens ledande digitala transformationspartner inom Cloud, Infrastructure & Security, Digital Transformation och Application Services. Läs gärna mer om vår story, kultur och våra erbjudanden på www.itm8.se. Du är också varmt välkommen att lära känna oss mer på Instagram @itm8inside. Redo att utmana(s) med itm8? Varmt välkommen att ansöka till tjänsten nedan. Om du inte är redo att ansöka än och har frågor, skriv till oss i meddelanderutan nedan så följer vi upp med dig. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kontaktar kandidater löpande så vi rekommenderar att du ansöker till tjänsten så snart du kan. På itm8 är vi övertygade om att mångfald berikar oss och driver innovation framåt. Vi välkomnar därför sökanden av alla kön, bakgrunder och livserfarenheter. Hos oss hittar du en arbetsgivare som värdesätter och uppmuntrar unika perspektiv och idéer. Oavsett vem du är eller varifrån du kommer, om du delar vår passion för teknik och kundrelationer, vill vi höra från dig. Vi ser fram emot din ansökan och chansen att möjligen välkomna dig till vårt team!
Välj ett jobb för att visa detaljer