Inredningsarkitekt till Fastighetssektionenen
Regeringskansliet
Arkitekter m.fl.

Fastighetssektionen, Ekonomi- och lokalförsörjningsavdelningen, Förvaltningsavdelningen Trivs du med omväxlande, intressanta och komplexa uppgifter som ställer krav på din förmåga att kombinera expertkunskap med förståelse för helheten? Fastighetesektionen ansvarar för långsiktig lokalförsörjning, inredning och konst, mindre byggprojekt, fysisk arbetsmiljö, tillgänglighet samt att vara kravställare och samarbeta med hyresvärdar. På sektionen arbetar cirka 15 personer där det ingår ett flertal olika kompetenser och vi arbetar mycket teamorienterat.  Din arbetsdag. Sveriges morgondag. Som inredningsarkitekt på Regeringskansliet kommer du delta i och leda projekt inom ditt område. I detta ingår att upprätta förstudier (behovsanalys med alternativa lösningar), program och ritningar. Du utformar och uppdaterar inredningskoncept. Du sammanställer och tar fram underlag över förutsättningar, krav och genomförande inför beställningar och beslut. I rollen ingår också att granska handlingar från fastighetsägare, följa upp och kontrollera leveranser och aktiviteter. Du deltar i och svarar för standardisering vad gäller lokaler och inredning samt håller i samordningsmöten avseende till exempel AV-teknik, säkerhet, IT och arbetsmiljöfaktorer. I ditt uppdrag ingår att medverka i upphandlingar och i avtalsförvaltning samt att handleda konsulter. Du leder och deltar i projekt inom området och följer kostnadskalkyler, budgetar och prognoser. En viktig del av arbetet är att företräda verksamheten, informera, kommunicera och bidra till givande samarbeten och nätverk, både internt och externt. Som inredningsarkitekt förväntas du att delta i och svara för generell normering, standardisering och koncept vad gäller lokaler och inredning samt att följa upp och kontrollera leveranser och aktiviteter. Därtill förväntas du ta fram idéer och skisser för varierade behov i lokaler. Övriga arbetsuppgifter som ingår, är att handlägga, bereda, föredra, registrera och dokumentera ärenden och aktiviteter, diarieföring och arkivering.  Inom enheten pågår ett utvecklingsarbete där vi bland annat ser över uppdrag, arbetssätt, processer och leveranser till våra användare. Detta kan påverka hur vi organiserar verksamheten framåt. Läs mer om vår verksamhet på www.regeringen.se. Din bakgrund Du har en akademisk examen inom inredningsarkitekt eller motsvarande. Det är meriterande om du har en projektledarutbildning eller är sakkunnig inom "tillgänglighet arbetsmiljö i kontorsmiljöer" samt har erfarenhet metodstödet XLPM. För tjänsten krävs att du har minst fem års arbetslivserfarenhet inom området och har deltagit i ny- och eller ombyggnadsprojekt. Du ska också ha erfarenhet av att ha arbetat med inredningsfrågor i offentlig verksamhet. Du ska ha kunskap om ergonomiska och arbetsmiljömässiga krav gällande inredning. Därtill har du kunskaper inom budgetering och uppföljning och har erfarenhet av att arbeta i Auto-CAD, Adobe och Office-paketet. Det är meriterande om du har en arbetat med representativa ytor och har erfarenhet av stora projekt inom ny- och ombyggnationer för kontorsverksamhet och mötesmiljöer, samt arbetat i kulturhistoriska miljöer. Vi ser det också som meriterande om du har haft en projektledande roll inom offentlig verksamhet och har erfarenhet av säkerhetsarbete. Därtill är det meriterande om du har erfarenhet av att föredra och presentera projekt och gestaltade miljöer. Vi ser gärna att du har kunskap inom programverktygen Revit och Antura. Det är också meriterande om du kan arbeta utifrån BBR samt har erfarenhet av upphandling och avrop enligt LOU och avtalsförvaltning samt att du har arbetat utifrån AFS:ar. Dina egenskaper Regeringskansliets medarbetarkriterier är helhet, utveckling, resultat. Alla som arbetar i Regeringskansliet behöver ha helhetssyn och samarbeta för verksamhetens bästa. Du förväntas bidra med ditt perspektiv och din kompetens samt vara öppen för andras. Du kommer med idéer och nya angreppssätt för att förbättra och utveckla verksamheten och din egen kompetens. Du är inriktad på resultat i ditt agerande och anpassar dig när behov och inriktning ändras. För att lyckas i rollen ska du ha mycket god förmåga att leda team och har ett prestigelöst arbetssätt.   Övrigt Tjänsten avser en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Du måste vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund. Är du intresserad? Vill du veta mer om jobbet och vad vi erbjuder, kontakta Mattias Bolt som är sektionschef. Du är också välkommen att kontakta HR-handläggare Lisa Karlström. Fackliga kontaktpersoner är Johan Strokirk för Saco och Jan Wahlström för ST. Du når dem via Regeringskansliets växel, 08-405 10 00. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 5 augusti 2025.   Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess arbete med att styra Sverige och förverkliga sin politik. Här arbetar 4 800 personer, varav 600 utomlands. Regeringskansliet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser jämställdhet och mångfald som en styrka och tillgång och vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats fri från diskriminering. Förvaltningsavdelningen ansvarar för myndighetsövergripande frågor som förändrings- och förnyelsearbete, ekonomi, arbetsgivarfrågor, kompetensförsörjning, kommunikation, säkerhet, it, bibliotek, arkiv och registratur samt för den gemensamma servicen i Regeringskansliet.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Teamledare sökes till en kund i Arlandastad - Tvätteri lager
Arena Personal Sverige AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Vi söker nu en Teamledare till våran kund inom Tvätteri lager i Märsta-området. Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker har ledaregenskaper. I dina arbetsuppgifter ingår primärt att vara producerande för att arbeta med uppföljning, coachning av personal, du säkerställer produktivitet och kvalitet mot kund på daglig bas så att de dagliga målen planeras och uppnås. Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Arbetet hos kunden kan ha varierande arbetstider, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta helger om det skulle behövas. Dina primära arbetsuppgifter: - Du håller koll på att alla anställda är i tid och har rätt utrustning - Du jobbar med förbättringar och mål tillsammans med din grupp - Du introducera och utbildar ny personal Krav och egenskaperKrav Erfarenhet från lager och logistikbranschen med E-handel God svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Vana från datadriven lagerverksamhet B-körkort och tillgång till egen bil Truckkort Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, samarbetsvillig och ansvarsfull. Arbetstider: Måndag-fredag 05:55-14:55 - Upplärning i 3 månader Lön och förmånerLön: Enligt kollektiv avtal + ansvarstillägg Förmåner: Friskvårdsbidrag Kollektivavtal Tjänstepension Tillsättning sker omgående

10 dagar sedan
Sista ansökan:
14 december 2025
Reservdelsman sökes i Bromma
Aura Personal AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som reservdelsman vara något för dig. Rollen som reservdelsman är ett varierande och roligt arbete för dig som har kunskap om och intresse för bilar. Arbetsuppgifterna innefattar planering och beställning av reservdelar, hantering av inkommande gods och lager, returhantering, intern service till övriga medarbetare, samt andra tillkommande administrativa uppgifter. I rollen som reservdelsman är du en viktig del av verksamheten, eftersom du säkerställer att både bilförsäljning och verkstad får tillgång till reservdelar och tillbehör som efterfrågas. Arbetet sker i nära samarbete med verkstadens olika roller, medarbetarna är glada och stämningen präglas av en teamkänsla. Du erbjuds möjligheten att utvecklas tillsammans med dina kollegor på en fin och fräsch verkstad/bilåterförsäljare. Vi söker dig som -Har tidigare erfarenhet av reservdelshantering på en bilverkstad. -Har god datorvana eftersom du i arbetet ska kunna hantera olika reservdelssystem. -Talar svenska och engelska obehindrat. -Innehar B-körkort. Det är meriterande om du: -Arbetat i reservdelssystem tidigare. Du som person är: -Strukturerad, ordningsam och noggrann. -Serviceinriktad och lösningsorienterad. -Ansvarstagande och självgående. -Tekniskt lagd. Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som reservdelsman är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag! Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Reservdelsman sökes i Upplands Väsby
Aura Personal AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som reservdelsman vara något för dig. Rollen som reservdelsman är ett varierande och roligt arbete för dig som har kunskap om och intresse för bilar. Arbetsuppgifterna innefattar planering och beställning av reservdelar, hantering av inkommande gods och lager, returhantering, intern service till övriga medarbetare, samt andra tillkommande administrativa uppgifter. I rollen som reservdelsman är du en viktig del av verksamheten, eftersom du säkerställer att både bilförsäljning och verkstad får tillgång till reservdelar och tillbehör som efterfrågas. Arbetet sker i nära samarbete med verkstadens olika roller, medarbetarna är glada och stämningen präglas av en teamkänsla. Du erbjuds möjligheten att utvecklas tillsammans med dina kollegor på en fin och fräsch verkstad/bilåterförsäljare. Vi söker dig som -Har tidigare erfarenhet av reservdelshantering på en bilverkstad. -Har god datorvana eftersom du i arbetet ska kunna hantera olika reservdelssystem. -Talar svenska och engelska obehindrat. -Innehar B-körkort. Det är meriterande om du: -Arbetat i reservdelssystem tidigare. Du som person är: -Strukturerad, ordningsam och noggrann. -Serviceinriktad och lösningsorienterad. -Ansvarstagande och självgående. -Tekniskt lagd. Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som reservdelsman är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag! Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Informationsteknik Scandinavia AB söker junior löneadministratör
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2-3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Informationsteknik. Det finns chans till förlängning av uppdraget. Om företaget Informationsteknik Scandinavia AB startades 1989 i Sverige och är nu efter drygt 30 år i branschen en rikstäckande teknikleverantör. Företaget finns på flera olika städer runt om i landet, Göteborg, Malmö, Stockholm, Umeå och Sandviken. Idag arbetar det totalt 100 medarbetare fördelade på de fem lokala kontoren. Detta ger Informationsteknik kapacitet att serva kunders behov över hela landet genom att ge kunden en optimalt skräddarsydd helhetslösning inom ljud, ljus och bild med den senaste tekniken. Företagskulturen präglas av ett engagemang och starkt intresse för tekniska lösningar i kombination med att leverera god kundservice. Ledorden är ett öppet, ärligt och tydligt arbetsklimat där du håller vad du lovar och har kul på vägen. Arbetsuppgifter Du kommer arbeta nära ekonomichef och övriga i teamet och hantera löpande ekonomiadministration, framför allt inom leverantörsreskontra och fakturering. Exempel på arbetsuppgifter: Registrering och kontering av leverantörsfakturor i NetSuite (Oracle) Hantering av kundfakturering och påminnelser Stämma av och följa upp leverantörsreskontra Administrativt stöd kring löneadministration Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och trivs i en roll där ordning och reda är en självklarhet. Du har ett öga för detaljer och tycker om att arbeta metodiskt och effektivt, även när tempot är högt. Du är självgående och tar gärna ansvar för dina arbetsuppgifter, men har samtidigt en positiv och prestigelös inställning till att samarbeta med andra i teamet. Din förmåga att hålla ordning och arbeta metodiskt gör att du snabbt blir en trygg resurs i teamet. Vi ser gärna att du uppfyller nedan:  Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, exempelvis från extrajobb eller praktik inom ekonomi/admin Meriterande: God systemvana, gärna erfarenhet av NetSuite eller annat ERP-system Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

10 dagar sedan
Sista ansökan:
14 december 2025
Reservdelsman sökes i Järfälla
Aura Personal AB
Övriga förmedlare

Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som reservdelsman vara något för dig. Rollen som reservdelsman är ett varierande och roligt arbete för dig som har kunskap om och intresse för bilar. Arbetsuppgifterna innefattar planering och beställning av reservdelar, hantering av inkommande gods och lager, returhantering, intern service till övriga medarbetare, samt andra tillkommande administrativa uppgifter. I rollen som reservdelsman är du en viktig del av verksamheten, eftersom du säkerställer att både bilförsäljning och verkstad får tillgång till reservdelar och tillbehör som efterfrågas. Arbetet sker i nära samarbete med verkstadens olika roller, medarbetarna är glada och stämningen präglas av en teamkänsla. Du erbjuds möjligheten att utvecklas tillsammans med dina kollegor på en fin och fräsch verkstad/bilåterförsäljare. Vi söker dig som -Har tidigare erfarenhet av reservdelshantering på en bilverkstad. -Har god datorvana eftersom du i arbetet ska kunna hantera olika reservdelssystem. -Talar svenska och engelska obehindrat. -Innehar B-körkort. Det är meriterande om du: -Arbetat i reservdelssystem tidigare. Du som person är: -Strukturerad, ordningsam och noggrann. -Serviceinriktad och lösningsorienterad. -Ansvarstagande och självgående. -Tekniskt lagd. Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som reservdelsman är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag! Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Bilsäljare till Danderyd
Aura Personal AB
Butikssäljare, fackhandel

Bilförsäljare sökes till kund i Danderyd! Om tjänsten Brinner du för försäljning och bilar? Då kan arbetet som bilförsäljare vara något för dig! Vi söker nu en glad och serviceorienterad individ med goda kunskaper om bilar. Rollen som bilförsäljare är ett stimulerande och roligt arbete för dig som brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer och kundnöjdhet. Du hjälper kunden genom försäljningsprocessen och allt som hör till. Du erbjuder rådgivning efter kundens behov och bistår med information om tillbehör och finansieringslösningar. Tillgänglighet och engagemang är egenskaper som beskriver dig väl. I arbetet som bilförsäljare så har du en viktig roll i att säkerställa återförsäljarens fortsatta framgång. Vi ser därför att du är hårt arbetande, kreativ och lösningsorienterad. Vi söker dig som I syfte att lyckas i rollen som bilförsäljare tror vi att du har tidigare erfarenhet av försäljning och arbete inom fordonsbranschen i en serviceorienterad roll. Du har intresse för och grundläggande kunskaper om bilar. Som person är du positiv, social och ambitiös. Du är bra på att kommunicera och har erfarenhet av att skapa långsiktiga kundrelationer. Vidare använder du Officepaketet obehindrat och behärskar svenska, samt engelska. Körkort är ett krav. Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Lackerare Norra Stockholm
Aura Personal AB
Lackerare och industrimålare

Om tjänsten Vi söker nu en engagerad billackerare till vår kunds anläggning i Kungsängen. I rollen som billackerare kommer du att arbeta med alla förekommande arbetsuppgifter på en lackeringsverkstad. Ett stort fokus ligger på att förbereda, lackera och säkerställa slutresultatet på lösa delar som kollegorna på verkstaden demonterar och monterar. Vi sätter kvalitet i högsta fokus och lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Tjänsten kräver en hög känsla för service och kvalitet. I gengäld erbjuder vi ett utvecklande och varierande arbete med eget ansvar. Du bidrar till en positiv laganda och en väl fungerande arbetsplats. Vi söker dig som • Har relevant utbildning och några års erfarenhet av billackering • Förstår lackeringsprocessens alla steg • Har god dator- och systemvana, då du arbetar dagligen med olika system och dator som arbetsredskap • Är noggrann med en känsla för detaljer • Är flexibel och trivs med att lära dig nya saker • Gillar ordning och reda samt arbetar strukturerat • Kommunicerar väl på svenska i både tal och skrift • Har manuellt B-körkort • Vad kan vi erbjuda dig? Du får en fantastisk möjlighet att arbeta hos ett företag som värdesätter starka värderingar och hållbarhet i sin affärsmodell. Vad vi erbjuder • Möjlighet att skapa din egen väg i ett utvecklingsorienterat företag med erfarna och trevliga kollegor • En arbetsplats som värnar om balans i livet och uppmuntrar att arbeta smartare, snarare än mer • Ett företag som värdesätter mångfald och anställer utifrån kompetens och personlighet, oavsett bakgrund eller erfarenhet • Konkurrenskraftig och marknadsmässig ersättning Om detta låter som rätt utmaning för dig, skicka in din ansökan redan idag! Vi tillämpar löpande urval och ser fram emot att höra från dig.

11 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Löneadministratör
Norla AB
Löne- och personaladministratörer

Om Norla: Norla är ett IT- och Managementkonsultföretag som drivs av kundnöjdhet. Vi arbetar i en mångkulturell miljö och vi drivs av vår princip ”Mind and Heart”. Vi värdesätter att våra relationer med medarbetarna säkerställer deras professionella tillväxt och framgång. Vi arbetar tillsammans i ett nätverk av stora företag för att hitta de bästa talangerna för att stödja våra kunder. Om uppdraget Vi söker en erfaren och noggrann löneadministratör för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder. Arbetsuppgifter: Självständig lönekörning Hantering av tidrapporter, frånvaro, semester och andra underlag Administration kring anställningar, intyg och kontrolluppgifter Kontakt med myndigheter och externa aktörer Stöd i förbättringsarbete kring löneprocessen Vi söker dig som har: 5 års erfarenhet av löneadministration Goda kunskaper i Excel Meriterande: Erfarenhet av lönesystemet Palasso Förståelse för aktuella regler inom skatt, förmåner och kollektivavtal En strukturerad och självgående personlighet med god samarbetsförmåga

11 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Receptionist som vill arbeta 50%
Iss Facility Services AB
Kontorsreceptionister

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? Vi söker dig som är serviceinriktad, prestigelös, ansvarsfull och initiativtagande. Att du har en hög servicenivå, god överblick över ditt ansvarsområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden. Vi hoppas att du även har en lyhördhet för kundens behov och en känsla för merförsäljning. Om rollen Dina arbetsuppgifter kommer vara att vara receptionistsansvar för gäster via mail och telefon och samt över disk, förbereda möteslokaler och konferensrum och hantera beställningar av mat och dryck. Dessutom kommer du att ansvara för bokningar, ha nära kontakt med leverantörer och bistå medarbetare med information. I rollen kommer du även att: • Catering – förbereda och servera stående frukost på kontoret och leverera samt beställa catering till möten. • Utföra administrativa uppgifter • Säkerhet – hantering av passerkort och behörigheter, larm. • Post- och budhantering: portomaskin, beställa bud, packa mm. • Behjälplig vid skanning, kopiering, utskrifter till kund och medarbetare • Sekretesshantering kontrollera samt beställa hämtning vid behov • Avfallsrapportering. • Kaffemaskin samt diskmaskin, rengöra, fylla på och åtgärda fel • Bistå medarbetare med ad hoc frågor och ta hand om den allmänna trivseln på kontoret. • Hålla i ordning på kontoret i kök/pentryn, reception och alla andra övriga allmänna ytor såsom förråd, öppna landskap samt och konferensrum. • Hantering av disk (plocka in- och ut ur diskmaskinen, plocka i landskap och kök) Tjänsten är på 50% hos ISS med placering ute hos kunden i centrala Stockholm med inledande 6 månaders provanställning. Arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 07.00 till kl. 11.00. Tillträde: 11e augusti Vem söker vi? Kvalifikationer: • Erfarenhet av reception i minst ett år • Flytande i svenska och engelska • Du är proaktiv, självständig och lojal • Att du är prestigelös, flexibel och drar dig inte för att ta tag i de uppgifter som kan uppkomma och prioritera - du ser vad som behöver göras och gör det! • Arbetat med att förbättra företagskultur • Lätt att skapa relationer med kunderna • Du har rätt att samarbeta i grupp • Du är van att använda datorn som verktyg • • Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Din ansökan Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 2025-07-25. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan samt CV! Observera! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ydalia Mendoza på [email protected] eller 070- 393 61 23. Välkommen med din ansökan!

11 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025