Utveckla framtidens lärande – bli vår nästa fullstackutvecklare
Ants Akademiskt Nätverk av Tekniska Studenter AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du ha ett jobb där du får växa och skapa värde för andra, samtidigt som du arbetar med ett dynamiskt team och innovativa tekniker? På Natur & Kultur får du just detta. Vi erbjuder en stimulerande miljö där du är omgiven av kollegor som delar din passion för teknik och samhällsengagemang. Här arbetar vi mycket tillsammans och motiveras av varandras passion för lärande och möjlighet att bidra till något större. Utvecklingsavdelningen bygger och driftar vår webbaserade plattform som används av flera hundra tusen elever och lärare varje månad, samt ser till att integrationer mot både återförsäljare och interna system fungerar. Vi satsar allt mer på AI och hur det kan lyfta lärandet. Här utforskar vi AI-lösningar som förbättrar undervisningen, stärker lärarna och accelererar utvecklingen av våra läromedel. Nu söker vi en fullstackutvecklare som vill vara med och förbättra hur Sveriges elever och lärare möter kunskap, samtidigt som du hjälper vår organisation att fungera sömlöst bakom kulisserna. Du kommer att arbeta med: · våra plattformar för digitala läromedel (används dagligen i svenska skolor) · våra interna system – som integrationer mellan affärssystem, ordersystem, dataplattformar för beställningsflöden och licenshantering. Om dig Du har några års erfarenhet av systemutveckling och känner dig väl hemma i både frontend- och backendvärlden, men ditt intresse ligger framförallt i frontend. Det allra viktigast för oss är att du gillar att lösa problem, bygga stabila och användbara lösningar och att du är nyfiken på hur teknik kan skapa värde – för både användare och kollegor. Varför vi tror att du skulle trivas hos oss: Utvecklingsmöjligheter: Teknik i framkant och uppmuntran till kontinuerligt lärande, vi erbjuder 10% av arbetstiden till att utforska valfria teknikområden. Hos oss får du rotera mellan flera olika tekniker och områden, vilket ger dig chansen att både bredda och fördjupa din tekniska kompetens Stabilitet och trivsel: Vi har en mycket låg personalomsättning, vilket vi tror beror på vår starka kultur av samarbete och balans mellan arbete och fritid. Modern arbetsmiljö: Kombinera arbete på vårt fina kontor på Karlavägen 31 med distansarbete två dagar i veckan. Vårt nyrenoverade kontor med utsikt över Humlegården erbjuder faciliteter som gym, massage samt biljard- och pingisbord. Meningsfullt arbete: Bli en del av en organisation med starka värderingar och fokus på jämlik utbildning, kultur och demokrati. Generösa medarbetarförmåner: Alla medarbetare får del av vinsten, extra lediga dagar utöver röda dagar, friskvårds- och kulturbidrag samt tryggheten i ett kollektivavtal med Unionen Mediaföretagen. Varför Natur & Kultur? Hos oss blir du en del av något större. Natur & Kultur är en oberoende stiftelse som arbetar för samhällsnytta och demokratifrämjande. Genom att inspirera till läsande och lärande, samt ge plats åt fler röster i samhället via priser, stipendier och stöd, gör vi skillnad varje dag. Vi är stolta över vår historia och strävar alltid framåt för att skapa värde för framtiden. Arbetsplatsen är mångsidig och kreativ. Vi välkomnar olika bakgrunder, erfarenheter och kompetenser, eftersom vi vet att mångfald stärker oss som organisation. Natur & Kultur väntar på dig! Vi ser fram emot din ansökan, vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ellika Ulltin – [email protected].

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Cashflow and NOWC Business Controller
AB Electrolux
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Deliver results. Drive change. Develop your real potential. Electrolux Group Electrolux Group is a leading global appliance company that has shaped living for the better for more than 100 years. We reinvent taste, care and wellbeing experiences for millions of people, always striving to be at the forefront of sustainability in society through our solutions and operations. Under our group of leading appliance brands, including Electrolux, AEG and Frigidaire, we sell household products in around 120 markets every year. In 2023, Electrolux Group had sales of SEK 134 billion and employed 45,000 people around the world. About the role: We are seeking an ambitious and experienced Cashflow and NOWC Business Controller that will be responsible for Cashflow, NOWC, and Capex Controlling for the BA Europe, Middle East and Africa. The controller will play a pivotal role in supporting the business in a constantly evolving business environment. This highly visible position requires flexibility in adapting to requirements, as well as a keen attention to detail and a collaborative approach. The role will have direct exposure to senior leadership and business decision-makers and must possess the ability to work independently to find solutions to complex problems. As a Cashflow and NOWC Business Controller, you will be part of the team helping the organization to make informed decisions by transforming data and information into business insights while driving collaboration and efficiency across the finance organization in Europe. You will report to Head of Financial Controlling BA EA and in matrix to Head of BA Controlling BA EA. This role is based in Stockholm, Sweden. What you will do: Review and lead the monthly and quarterly analysis, forecast and reporting for cash flow, investments and net assets Review and lead the Annual Plan and Strategic Plan, forecast and reporting for cash flow, investments and net assets Analyze cash flow trends and identify potential issues Collaborate with finance teams to ensure accurate financial reporting Partner with Product Lines and Operations for investment / capex requests, planning and reporting Participate balance sheet reviews with legal entities Participate in the approval & review process as well as reporting of significant investments Review & approve outstanding payment orders. As a controller, you will own the monthly and quarterly analysis and reporting process. Drive the financial planning for the total business area and lead continuous improvement efforts across our processes. Qualifications & Requirements: Bachelor's degree in Finance or Accounting (CPA/ACCA an advantage). Solid relevant experience, ideally in accounting, financial controlling and analysis Strong strategic mindset with a proven track record in budgeting, forecasting, and analysis High level of integrity, analytical ability, and business acumen Advanced excel skills, experience with SAP and AARO an advantage Excellent communication skills in English Strong analytical skills Highly proactive and self-motivated Team player with great social skills Tech savvy and strong ability and interest to use financial systems Excellence in MS-Office suite, specifically Excel (VBA is a strong plus) Excellence presentation skills with ability to translate complex and technical concepts into business insight Where you will be: This is a full-time position, based at our Global Headquarters in Stockholm (Sweden). We are proud of our culture of inclusivity and diversity. At our Global Headquarters we have 60+ nationalities working together for our common goals. You will be part of this dynamic international team where English is the natural language. Benefits highlights: Flexible work hours/hybrid work environment Discounts on our award-winning Electrolux products and services Family-friendly benefits Insurance policy plan Extensive learning opportunities and flexible career path As part of Electrolux, we will continuously invest in you and your development. There are no barriers to where your career could take you.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Produktionsmedarbetare
Nator Personal AB
Lager- och terminalpersonal

Nator Personal Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar inom diverse yrkesområden. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! För kunds räkning söker vi nu en produktionsmedarbetare som vill arbeta inom metallåtervinning med start omgående. Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, noggrann, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Du är lösningsorienterad, trivs med att arbeta i ett högt tempo och bidrar till god stämning på arbetsplatsen. Du är socialt skicklig och gillar att kommunicera med människor i din omgivning.  Din tidigare yrkesbakgrund spelare mindre roll, i denna rekrytering värdesätter vi dina personliga egenskaper. God kommunikativ förmåga på svenska är ett krav.  Tjänsten Som produktionsmedarbetare kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå av att ta emot kunder, hjälpa dem väga in sina metaller och vid tillfälle arbeta med förädling av dessa metaller. Du är därför duktig på att ge service och du räds inte fysiskt arbete.   Anställningen är på heltid, arbetstider är 7-16, mån-fre, placering i norra Stockholm. Lön enligt kollektivavtal. Du blir till en början anställd av oss på Nator Personal med avsikt att efter 6 månader erbjudas en anställning hos vår kund.  Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Systemtekniker
D-Source AB
Drifttekniker, IT

OM JOBBET Vi söker en systemtekniker/teknisk specialist till ett uppdrag där du kommer att fokusera på uppdragsgivarens enhet inom infrastruktur. För att lyckas i rollen ska du några års erfarenhet av IT-drift samt kunna arbeta självständigt.  OM FÖRETAGETMyndigheten har ansvar för att utveckla och stödja vård och omsorg i hela landet. Behöver lösningar som säkerställer hög kvalitet, rättssäkerhet och tillgång till aktuell statistik och kunskap. Söker partners med förståelse för offentlig sektor, komplexa regelverk och samhällskritiska uppdrag.  ARBETSUPPGIFTERDu kommer att arbeta med att ta fram en ny applikationsmiljö i OpenShift. Miljön bygger på containers och virtuella datacenter som ska fungera tillsammans med befintliga IT-lösningar som körs lokalt (on-prem). En viktig del av uppdraget är att planera för en stabil och tillgänglig driftmiljö. Du kommer också att vara delaktig i arbetet med förändringar och releaser av IT-system. Arbetet omfattar även ansvar för lösningar inom områden som: Virtuellt Datacenter (Openshift) IAM (MS AD bla) SIEM-system ERFARENHETER OCH EGENSKAPER  Du har erfarenhet av Openshift: vDC och container plattform Du har erfarenhet av Software Defined Networks och att bygga nätarkitektur för applikationer Du har erfarenhet av Devops-processer som inkluderar SDN Du har erfarenhet av Windows Server och roller som AD, DNS samt Azure Du talar och skriver svenska obehindrat ÖVRIGT  Startdatum: 2025-08-25  Ort: Stockholm OM D-SOURCE Your source to IT D-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? INGET JOBB FÖR DIG?  Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Bussmekaniker till Bergkvara Buss - Stockholm (Länna)
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en bussmekaniker till vår kund Bergkvara Buss i Stockholm (Länna). Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bergkvara Buss Om Bergkvara Bergkvaras verksamhet kännetecknas av närhet, mänsklighet och handlingskraft. Det kollektiva resandet utvecklas snabbt med ett stort fokus på hållbarhet och teknisk utveckling. Vi är med och driver den utvecklingen. Bergkvara är en av Sveriges ledande aktörer inom kollektivtrafik. Med verksamhet på cirka 40 orter och över 2 500 engagerade medarbetare bedriver vi busstrafik och spårburen trafik inom upphandlad kollektivtrafik samt skoltrafik och kommersiell linje- och beställningstrafik med buss. I vår verksamhet ryms även all typ av service och underhåll av tunga nyttofordon. Vår årliga omsättning är cirka 2,65 miljarder kronor. Din roll Som mekaniker hos Bergkvara får du en varierad och utvecklande vardag. Du arbetar med allt från service och underhåll till avancerad felsökning, diagnos och reparationer. Arbetet sker både självständigt och i team, där du tillsammans med verkstadsansvarig eller teamledare planerar dina uppgifter. Detta ger dig stora möjligheter att påverka din egen utveckling och arbetsdag. Skiftarbete kan förekomma. Vid anställningsstart får alla nyanställda en gedigen introduktion. Därefter har du kontinuerliga utvecklingssamtal med din närmaste chef för att identifiera dina utvecklingsmöjligheter. Vi investerar i vår personal och erbjuder de bästa förutsättningarna för att du ska kunna växa tillsammans med oss. Vi vill att du ska känna stolthet över ditt arbete varje dag! Kvalifikationskrav För att lyckas i rollen som mekaniker ser vi gärna att du har: Fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå Erfarenhet av fordonstekniskt arbete, gärna inom buss eller andra tunga fordon B-körkort God datorvana Meriterande: C- och/eller D-körkort Erfarenhet av diagnosverktyg eller annan spetskompetens inom fordonsteknik Erfarenhet av reparationsarbete på elbussar Certifieringar för alkolås, AC mm. Din profil Du är noggrann, fokuserad och flexibel samt har en stark samarbetsförmåga. Du tar ansvar för ditt arbete, prioriterar uppgifter effektivt och löser problem självständigt. Säkerhet är alltid av högsta prioritet hos oss, och vi förväntar oss att du bidrar till en ren, organiserad och trygg arbetsmiljö. Ansökan Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Receptionist till konferens och festvåning i city
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Nu söker vi på Middlepoint en stresstålig och flexibel receptionist. I den här rollen roterar du mellan två olika receptioner hos vår kund mitt i Stockholm city. Som receptionist på det här uppdraget får du jobba i en social och affärsmässig miljö där du får möjlighet till utveckling. Du jobbar i ett serviceteam där du i din roll som receptionist levererar service i världsklass till alla människor du möter.  I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Mottagning, registrering (vid behov), hänvisning samt avisering av besökare Hantera utlåning av nycklar, passerkort samt tagghantering i fastighetens system Ha uppsikt över entrén och upprätthålla en god ordning i receptionsområdet och besöksgruppen, exempelvis plocka i ordning tidningar och ta bort kaffekoppar Hjälpa hyresgäster och besökare med att beställa taxi, tidtabellsupplysningar samt annan allmän upplysning Ta emot samtal och hantera mejl Bokningar och beställningar Posthantering och bud Kemtvättshantering  Vidare ingår intern service, administrativa uppgifter samt kontakt med leverantörer och underentreprenörer Vem är du? Vi söker dig som är professionell, serviceinriktad och har en god förmåga att bemöta både kunder och kollegor med ett affärsmässigt och vänligt förhållningssätt. Du är stresstålig, flexibel och trivs i en roll med många kontaktytor. Du har lätt för att samarbeta, tar egna initiativ och vill bidra till en trygg och respektfull arbetsmiljö där kundens upplevelse alltid står i fokus. Krav för tjänsten Du behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift Du har tidigare erfarenhet av service, gärna från en kontorsmiljö Du är van vid att arbeta med Microsoft Office och känner dig trygg i programmen Du har en avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Visstid Sysselsättningsgrad: 100% heltid Start: 1 september tom. 30 december 2025 Arbetstider: Måndag till fredag, kl 08:00-17:00 Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
AUDITION Gruppträningsinstruktör till Nordic Wellness Stockholm Sydost
Sportlife M W AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

VILL DU BLI GRUPPTRÄNINGSINSTRUKTÖR? Älskar du träning, människor och att inspirera andra? Vill du vara med och sprida energi, rörelseglädje och gemenskap? Då är det dags att ta steget – bli instruktör hos oss på Nordic Wellness! Om rollen Som gruppträningsinstruktör hos oss får du möjlighet att motivera och lyfta andra människor – varje dag. Du sprider glädje, bygger gemenskap och står i centrum för våra medlemmars träningsupplevelse. Vi söker dig som har kört gruppträningspass som deltagare i minst 12 månader inom det koncept du vill instruera i. Du behöver inte vara utbildad – det viktigaste är att du har drivet, energin och viljan att utvecklas! Vad innebär audition? Vi bjuder in till en audition där du får: Mer information om rollen och hur det är att jobba som instruktör Möta andra likasinnade kandidater Chansen att visa vem du är, både på golvet och som person Du förbereder en kort presentation (ca 5–7 minuter) enligt konceptet du söker – instruktioner finns längre ner i annonsen. Det praktiska: Datum: 1/8 Tid: 17.00 Plats: Nordic Wellness Hammarby Sjöstad  Anställningsform: Timanställning (med möjlighet till mer på sikt) Bakgrundskontroll ingår i vår rekryteringsprocess. Vad förbereder du inför audition? Välj det koncept du söker till och förbered enligt följande: Aerobic/Step/Dans: Ett block med koreografi Yoga: En valfri solhälsning + två krigarpositioner Cykel: En låt + syftet med ditt upplägg Cardio Walking: En sekvens med positionen semiflex Zumba/Dans: En egenkoreograferad låt i valfri genre Crosschallenge/Crosscage: En cirkel med fyra stationer BODYPUMP: En egenkoreograferad uppvärmningslåt FIGHT: Ett upplägg med enkla slag/sparkar (ensam eller två och två) GRIT: En låt från GRIT Strength (egenkoreograferad) Les Mills (övriga): Valfri låt med egen koreografi Annat koncept? Maila gruppträningskoordinatorn för instruktioner.  Hos oss får du:      Ett inspirerande jobb där du gör skillnad      Ett starkt och stöttande team      Möjlighet att växa, utbildas och utvecklas      Träna gratis på våra klubbar      Vara en del av något större – där våra värdeord FUN, MOVEMENT, STRONG,          TOGETHER genomsyrar allt vi gör  Ansök idag! Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig – välkommen till Nordic Wellness-familjen!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
CRO-konsult till snabbväxande e-handelsbolag
Digitalenta AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker en datadriven och självgående CRO-konsult för ett spännande uppdrag hos ett snabbväxande e-handelsbolag inom visuell design, med kontor i Stockholm. Uppdraget består av två faser: en initial pilotfas på ca 40 timmar/månad under juni–augusti 2025, följt av ett löpande uppdrag om ca 20 timmar/månad från september till årets slut. Start sker så snart som möjligt, gärna inom en vecka. Viss närvaro i Stockholm kommer förekomma, men uppdraget kan till största del skötas på distans. Om rollen:Som CRO-konsult kommer du in i en viktig fas när företaget lanserar en ny visuell identitet och bygger om både e-handelsupplevelsen och det inloggade läget. Du blir en integrerad del av teamet och arbetar nära utvecklare, UX och analytiker för att maximera konverteringen – framför allt på de affärskritiska produktsidorna. Du kommer hjälpa med att: Analysera och optimera nya produktsidor (PDP) med fokus på layout, hierarki, USPs, testimonials och psykologiska drivkrafter Ta fram och genomföra testplaner för konverteringsdrivande förbättringar Identifiera, prioritera och testa förbättringar nära köpbeslutet Sätta upp mätpunkter och säkerställa tekniska förutsättningar för testning (analytics på plats) Driva iterativ optimering via A/B-tester och andra experiment Hjälpa att etablera ett datadrivet CRO-arbetssätt som teamet kan arbeta vidare med Fungera som både rådgivare och praktisk genomförare Om dig: Du är expert inom konverteringsoptimering och har dokumenterad erfarenhet av att skapa affärsresultat genom strukturerad testning och analys. Du är pragmatisk, har stark genomförandekraft och trivs i roller där du får arbeta nära produkt och team. Erfarenhet och kompetens: Djup flerårig kunskap inom CRO, A/B-testning och e-handel Erfarenhet av konverteringsoptimering nära köpflöden (särskilt produktsidor) Van att arbeta nära utveckling, UX och dataanalys Självgående och strukturerad med stark exekveringsförmåga Goda kunskaper i Google Analytics och Google Cloud Erfarenhet av server-side tracking och verktyg som Growth Book är meriterande Öppen för regelbunden närvaro i Stockholm Om uppdraget För det här uppdraget så kommer du frilansa via oss på Digitalenta. Som frilansare hos oss ingår du i vårt community där vi löpande anordnar träffar för att utveckla varandra inom branschen och bygga nätverk. Självklart ser vi ett långsiktigt samarbete och tack vare vår storlek finns även möjlighet att bli direktrekryterad eller anställd av oss som konsult - allt för att du ska få ett flexibelt arbetsliv!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Process Owner - Operational Resilience testing & ICT Lifecycle
Nordnet Bank AB
Systemadministratörer

Nordnet is a leading pan-Nordic digital platform for savings and investments. Ever since our start in 1996, our purpose has been to democratize savings and investments. Through passion, simplicity, and transparency, we challenge traditional ways in the financial industry, and give private savers access to the same information, tools and services as professionals. Our ambition is to inspire, encourage and enable people to take their savings to the next level, no matter who they are. About the role As the Process Owner for Operational Resilience Testing & ICT Lifecycle, you'll be responsible for planning, coordinating, and overseeing comprehensive resilience testing activities for ICT systems, particularly those supporting critical or important functions. You'll also act as the system manager for our system inventory, maintaining the organization's inventory of ICT and information assets. Key Responsibilities Taking applicable regulations into account, maintain, continuously assess, and improve the resilience testing program for ICT systems, primarily (but not limited to) those supporting critical or important functions. In conjunction with System Owners and System Managers, develop, coordinate, and implement comprehensive end-to-end resilience testing procedures for ICT systems that support essential or significant functions. Analyze and assess conducted tests, ensuring identified action items are followed up on and managed. Maintain an accurate inventory of ICT assets used within the organization. This includes assessing their criticality, dependencies, and managing their lifecycle, including tracking end-of-support/extended support dates and identifying legacy systems. Collaborate with Business Continuity Manager to ensure processes related to the resilience testing program and system inventory align with internal processes within the BCM Framework such as Business Impact Analysis (BIA) and Risk Assessment. Qualifications Proven experience in planning, coordinating, and managing ICT testing programs. Solid understanding of various testing types, including functional and business continuity testing. Strong expertise in relevant regulations such as DORA, EBA, FFFS, etc. Experience with ICT asset management, including inventory, classification, and lifecycle tracking. Experience in coordinating activities across internal teams and third parties. About Nordnetters We value experimentation and continuous improvement. With an impartial approach, we welcome new ideas to boost our progress. Sharing knowledge and learning from our setbacks is part of the game. We have the courage to ask questions and admit that we do not have the answer, all the time. We believe that straightforward and transparent communication build trust and inclusion. Culture is built and cared for, each day by everyone. We’re proud of ours. Having a flat organization where anyone can talk to anyone creates a warm and friendly atmosphere worth protecting. We believe in a culture where every effort counts and where everyone is being recognized. A culture embracing our core values – passion, simplicity and transparency on all levels, no matter who you are or what you do.  What we offer We offer you the opportunity to work in a great team within a friendly Nordic environment with a strong focus on innovation, product development and technology. We are proud of the friendly and humble environment and commit to our goals as a team. We are 900 employees in Stockholm, Oslo, Helsinki and Copenhagen. You can also visit us on: www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk and www.nordnet.fi. Application If you have questions, please contact Talent Acqusition Partner, Alva Hellberg at [email protected]  Apply today– we will start interviewing immediately. Please note that we do only accept applications through our recruitment system, hence no email applications will be considered. We want to inform you that Nordnet conducts mandatory credit and background checks, as well as drug testing as a part of our recruitment process. We look forward to receiving your application!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Ingenjör inom testautomation
Nexer AB
Systemtestare och testledare

Vill du ta testautomatisering till nästa nivå tillsammans med oss på Nexer Engineering? Vi växer inom försvarssegmentet i Stockholm och söker en erfaren testautomatiserare som vill vara med och forma framtidens teknik. Hos oss får du chansen att utvecklas i en innovativ miljö och skapa lösningar som gör verklig skillnad! Om Nexer Engineering Vi samarbetar med branschledande företag och är specialiserade på produktutveckling, CI/CD och test. Just nu gör vi en satsning där vi riktar fokus på långsiktiga uppdrag inom försvarsindustrin, där vi täcker kompetensområdena inom allt från mjukvaruutveckling till CI/CD och testautomation. Hos oss får du stora möjligheter att utvecklas inom testautomation och jobba i teknikens framkant där du utvecklas och lär dig nya saker hela tiden. När du känner att det är dags för en ny utmaning så finns det goda möjligheter att växa vidare genom Nexer - kanske blir du nyfiken på uppdrag hos någon av våra andra produktutvecklande kunder eller att kliva in i en annan roll på sikt? Vi ser inga begränsningar! Om rollen Som konsult hos Nexer Engineering kommer du att driva och utveckla testautomatisering i ett av våra uppdrag i Stockholmsområdet. I rollen kan du arbeta strategiskt såväl som operativt, genom att exempelvis koda tester och hjälpa våra kunder sätta riktning för hur de kan arbeta med testautomatisering framåt. Det kan till exempel handla om att: Utveckla, implementera och underhålla testramverk Integrera tester i CI/CD-pipelinen tillsammans med utvecklings- och DevOps-team Integrera med HIL-riggar Vara ett stöd till teamen i testautomatiseringsverktyg och arbetssätt Identifiera förbättringar och driva förändring Vem söker vi? Vi söker dig som har minst åtta års erfarenhet inom utveckling/test och ett driv att utveckla både verktyg, metoder och människor. Du är analytisk, strukturerad och gillar att samarbeta. Framför allt brinner du för att höja kvaliteten genom smart automation! För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet av testautomatisering Utvecklarbakgrund inom hårdvara/mjukvara  Goda kunskaper i C/C++, Python Erfarenhet av olika testramverk, till exempel Jenkins eller liknande Erfarenhet av CI/CD och HIL Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som skrift Ansökan Låter detta som en utmaning för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via mail, men du som har frågor är välkommen att kontakta Victoria Olsson: [email protected] #LI-VO1

33 dagar sedan
Sista ansökan:
11 augusti 2025