Regional Försäljningschef
Juneporten AB
Försäljnings- och marknadschefer

Juneporten är en nätauktionsplattform där företag och privatpersoner kan sälja fordon och maskiner via auktion. Vi är en snabbväxande aktör som värdesätter flexibilitet och kundfokus. Hos oss blir du en del av en ambitiös och positiv arbetsmiljö där sälj och affärer står i centrum. Om rollen Som Regional Försäljningschef har du en avgörande roll i att säkerställa att vårt säljteam presterar på topp. Ditt främsta fokus är att coacha, motivera och följa upp säljarnas arbete för att optimera försäljningen. Du har daglig kontakt med teamet, både på plats och ute i fält, och arbetar hands-on för att säkerställa att säljmålen uppnås. Du är en närvarande ledare som inspirerar genom aktiv uppföljning, tydliga mål och en strukturerad försäljningsprocess. Med din erfarenhet av försäljning och affärsutveckling driver du både teamets och företagets tillväxt framåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Följa upp och coacha säljarna i deras dagliga arbete, både digitalt och på plats. • Säkerställa att säljmålen nås genom tydliga KPI:er och regelbunden uppföljning. • Motivera och utveckla säljarna genom feedback, utbildning och individuella utvecklingsplaner. • Aktivt delta i säljprocessen genom kundbesök, affärsutveckling och upphandlingar. • Implementera och förbättra försäljningsstrategier baserade på analys och marknadsinsikter. • Rekrytera och onboarda nya säljare. Vem är du? Vi söker dig som är en driven och handlingskraftig försäljningschef med starkt affärssinne och en passion för att utveckla säljare. Du trivs med att vara ute i fält, nära kunderna och teamet, och har en förmåga att skapa engagemang och resultat genom tydlig styrning och uppföljning. Vi ser att du har: • Erfarenhet av att leda och motivera säljteam, gärna inom B2B-försäljning. • Starkt track record inom försäljning och resultatstyrning. • Erfarenhet av att sätta och följa upp försäljningsmål genom datadrivna analyser. • Förmåga att skapa en stark säljkultur genom närvarande och coachande ledarskap. • God förståelse för CRM-system och strukturerad försäljningsuppföljning. • B-körkort (då resor ingår i tjänsten). • Möjlighet till övernattningar på annan ort. Vi erbjuder dig: • En dynamisk och expansiv arbetsmiljö där du får stor påverkan. • En konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade incitament. • Tjänstebil och moderna digitala verktyg. • Hälsovårdsförmåner och tjänstepension. • Möjligheten att bygga och forma ett starkt säljteam.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Fönsterputsare / Window cleaners - Hemfrid Stockholm

Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi letar efter Fönsterputsare till Stockholms län. Är du vår nästa stjärna? Dina arbetsuppgifter Som Fönsterputsare på Hemfrid har du en viktig roll - att ge dina kunder bästa service. Du arbetar både självständigt och i team. Uppdraget innebär att du kommer att få putsa olika typer av fönster i lägenheter och hus. I dina arbetsuppgifter ingår: Fönsterputsning hos privata kunder Fönsterputsning av inglasade balkonger och andra glaspartier kan förekomma Självständigt arbete ute hos kund och vid större uppdrag arbete ihop med kollegor Din profil Vi ser att du har arbetslivserfarenhet inom fönsterputsning i Sverige eller annat EU-land i minst 1 år. Har du gått en fönsterputs-utbildning är detta mycket meriterande. Som Fönsterputsare söker vi dig som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och nöjda kunder. Du ska även vara öppen för att arbeta tillsammans med kollegor, vilket förekommer vid större uppdrag. Att vara noggrann och punktlig är viktigt för dig. Du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du även brinna för kundservice, precis som vi gör! För att summera din profil ser vi att du: Har minst 1 års erfarenhet inom fönsterputsning i Sverige eller EU Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag, även helgjobb kan förekomma Meriterande är om du: Har erfarenhet från ett serviceyrke, flytt eller hemstädning sedan tidigare Har gått fönsterputs-utbildning eller kurs Har tillgång till egen bil Har B körkort eller EU-körkort Vi erbjuder dig Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom fönsterputs Härliga kollegor från hela världen Gratis mobilabonnemang Vill du vara med på vår resa? Ansök nu! Välkommen till Hemfrid! I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. ------------------------------------------------------------------------------------Hemfrid is Sweden's largest company within home cleaning. We help our customers with services such as cleaning, window cleaning, moving services and much more. We are looking for window cleaners to Stockholm County. Are you our next star? Your work assignments As a Window cleaner at Hemfrid you have an important role - to give your customers the best service. You work independently and have your own customers with a great responsibility. Your work tasks include: Window cleaning at private customers' homes Window cleaning of glazed balconies and other glass section may occur Independent work at customers' homes and for larger households you will work in a team Your profile We are looking for colleagues who like to work in different settings, both independently and in teams. You have at least 1 year experience in window cleaning in Sweden or any other country within EU. Further, you need to be responsible and punctual, you also need to be dedicated to your job and have a positive attitude. Of course you should also be passionate about customer service, just like we are! To sum up your profile we see that you: Have at least 1 year of experience in window cleaning in Sweden or within EU You speak and understand basic Swedish or English Can work flexible working hours Monday-Friday, work on weekends may occur Great merits are: You have previous experience from any service profession, moving assignments or home cleaning Have a window cleaning education Have access to own car Have a swedish driving license or EU driving license We offer you We have a clear ambition - To be the industry's best employer. Good working conditions are important to us. That is why we offer, among other things: Collective agreements and good terms of employment Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Wellness grant Training within window cleaning Colleagues from all over the world! Free mobile subscription Do you want to join our journey? Apply now! Welcome to Hemfrid! In our recruitments process, we always do a background check before employment.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025
Junior Trädgårdsmedarbetare – Gräsklippning & Enklare Trädgårdsarbete
Hemfrid i Sverige AB
Trädgårdsodlare

Vi söker juniora trädgårdsmedarbetare! Vill du jobba utomhus i sommar, få värdefull arbetslivserfarenhet och bidra till att skapa vackra utemiljöer? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Vi på Hemfrid söker nu juniora medarbetare som vill klippa gräs och hjälpa till med enklare trädgårdsarbete i Stockholm. Det här är en toppenmöjlighet för dig som gillar att arbeta fysiskt, är ansvarstagande och nyfiken på att lära dig mer om trädgårdsyrket. Om oss: Vi är ett litet, familjärt team – det lilla trädgårdsbolaget i det stora! Våra chefer har själva jobbat som trädgårdsmästare och tillsammans har vi lång erfarenhet av branschen. Vad innebär jobbet? Klippa gräs hos privatpersoner och bostadsrättsföreningar Hjälpa till med lättare trädgårdsarbete som ogräsrensning och underhåll Stötta våra team på plats när det behövs Var? Vi söker medarbetare både söder och norr om Essingen i Stockholm. Vad vi söker hos dig Har arbetat med trädgårdsskötsel i minst en säsong  Du har B-körkort (bil ingår i tjänsten) Du pratar svenska Du gillar att jobba utomhus i alla väder Du är noggrann, punktlig och inte rädd för att ta i Vi erbjuder: Timanställning under säsong Kollektivavtal & försäkringar Friskvårdsbidrag Ett härligt team och möjlighet att växa med oss Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar löpande! Har du frågor? Kontakta oss gärna på [email protected] Välkommen till Hemfrid – tillsammans gör vi vardagen enklare!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Trädgårdsarbetare - Hemfrid Stockholm
Hemfrid i Sverige AB
Trädgårdsodlare

Var med och bygg upp Hemfrids Trädgårdservice! Vi är ett litet familjärt team på 12 personer. På så är sätt är vi det lilla trädgårdsbolaget i det stora! Våra chefer har själva arbetat som trädgårdsmästare och tillsammans har vi stor erfarenhet från branschen. Har du god erfarenhet inom trädgårdsskötsel och trivs i en roll där du dagligen får arbeta med ett engagerat team som ger kunden service i världsklass? Välkommen till säsongen 2025! Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges största företag inom hushållsnäratjänster. Vi hjälper våra kunder med helhetslösningen i hemmet med tjänster som trädgårdsservice, städning, fönsterputs, barnpassning, flyttservice, enklare hantverk och mycket annat. Vi ser till att våra kunder kan få en enklare vardag. Din roll Som trädgårdsarbetare kommer du utföra diverse trädgårdsuppgifter hos privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du kommer att arbeta i ett team och ha ett nära samarbete med teamets arbetsledare. Tillsammans har ni ansvar på plats för att våra kunder får önskad service utifrån deras skötselplan. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Gräsklippning Beskärning av fruktträd och häck Vår-, sommar- och höstunderhåll Plantering Ogräsrensning Det kommer att förekomma både engångsuppdrag samt återkommande skötseluppdrag och du kommer att utgå från vår hubb i Liljeholmen i Stockholm. Din profil Vi söker dig som är en initiativrik och ansvarstagande teamplayer. Vi tror även att du är noggrann och punktligt, besitter en god fysik samt har ett stort intresse för trädgård och skötsel av utemiljöer. Att ge våra kunder kvalité och hålla en hög servicenivå är en självklarhet. Utöver detta ser vi att du har: 1-årig utbildning inom trädgård eller minst 2 säsonger av trädgårdsskötsel Har erfarenhet av fruktträdsbeskärning samt häckbeskärning Har B-körkort Hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift Meriterande med motorsågskörkort A+B och röjsågskörkort Meriterande med erfarenhet utav maskinunderhåll avträdgårdsmaskiner Meriterande med erfarenhet/ grönt kort i beskäring. En självklarhet är att du trivs utomhus och att jobba i alla väder. Du är inte rädd för att hugga i och lägger gärna ner extra energi och tid där det behövs. Vi erbjuder Säsongsarbete Kollektivavtal Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Låter detta som en drömtjänst för dig? Välkommen med din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande. Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid! ------------------------------------------------------------------------------------------- Join us in building up Hemfrid's Garden Service! We are a small, close-knit team of 12 people. This way, we are the little gardening company within the big one! Our managers have worked as gardeners themselves, and together we have extensive experience in the industry. Do you have solid experience in garden maintenance and thrive in a role where you can work daily with an engaged team, providing world-class customer service? Welcome to the 2025 season! About Hemfrid Hemfrid is Sweden's largest company in household services. We help our customers with comprehensive home solutions such as garden services, cleaning, window washing, babysitting, moving services, minor handyman tasks, and much more. We ensure that our customers can enjoy an easier everyday life. Your Role As a gardener, you will perform various gardening tasks for private individuals and housing associations. You will work in a team and closely collaborate with the team leader. Together, you will be responsible for ensuring that our customers receive the desired service based on their care plan. Your tasks will include: Mowing lawns Pruning fruit trees and hedges Spring, summer, and fall maintenance Planting Weeding There will be both one-time assignments and recurring maintenance tasks, and you will start from our hub in Liljeholmen, Stockholm. Your Profile We are looking for an initiative-taking and responsible team player. We also believe that you are detail-oriented, punctual, physically fit, and have a strong interest in gardening and outdoor maintenance. Providing quality service and maintaining a high level of service for our customers is essential. Additionally, we expect you to have: A 1-year education in gardening or at least 2 seasons of gardening experience Experience in pruning fruit trees and hedges A B driver's license Proficiency in Swedish and English, both spoken and written Bonus qualifications: Chainsaw license A+B and brush cutter license Bonus qualifications: Experience with garden machinery maintenance Bonus qualifications: Experience/green card in pruning A must is that you enjoy working outdoors in all weather conditions, are not afraid of hard work, and are willing to put in extra effort where needed. We Offer Seasonal work Collective agreement Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness benefits Does this sound like a dream job for you? Apply today! Interviews are conducted on an ongoing basis. If you have any questions about the position or our recruitment process, please feel free to contact us at [email protected]. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Myndigheten för vård- och omsorgsanalys söker en chefsjurist
Myndigheten För Vård- och Omsorgsanalys
Förvaltnings- och organisationsjurister

Vill du bidra med rättsliga perspektiv i en kvalificerad analys-och utredningsverksamhet som bidrar till utveckling av sjukvården, omsorgen och tandvården? För dig som är en engagerad och samarbetsinriktad ledare finns möjligheten att tillsammans med skickliga kollegor vara med och utveckla vår verksamhet.   Om verksamheten Myndigheten för vård- och omsorgsanalys uppgift är att följa upp och analysera hälso- och sjukvården, tandvården och omsorgen ur ett patient-, brukar- och medborgarperspektiv. Vi tar fram policyrelevanta kunskapsunderlag och rekommendationer till beslutsfattare inom sjukvård, tandvård och omsorg som bidrar till att stärka kvaliteten, effektiviteten och jämlikheten inom dessa sektorer. Vi verkar för att samhällets resurser används på bästa sätt för att skapa en så god hälsa samt patient- och brukarupplevd kvalitet som möjligt. Vår verksamhet består av analyser som vi själva väljer och analyser som vi gör på uppdrag av regeringen. Vi bedriver vårt analysarbete utifrån en konstruktiv och lösningsorienterad ansats och eftersträvar ett arbetssätt som är kontaktskapande, inlyssnande och relationsbyggande. Våra problembaserade analyser och uppföljningar utgår från vårdens och omsorgens vardag där patienter, brukare, närstående, professioner och stödsystem möts. Myndigheten är nu i en förändringsfas där vi växer, och med anledning av det ser vi över våra arbetssätt och vår organisation för att kunna möta de nya behoven. Om rollen Som chefsjurist är ditt uppdrag att säkerställa det rättsliga perspektivet i våra analyser. Du ansvarar också för övriga juridiska frågor som förekommer vid en myndighet. Du leder rättssekretariatet, som är en nybildad enhet, där våra tre jurister kommer att arbeta. En viktig del i ditt uppdrag är att utveckla rättssekretariatets arbetssätt. I ditt uppdrag samverkar du med myndighetens övriga chefer och stödfunktioner. Rätts­sekretariatet arbetar nära myndighetens analysavdelning och stab.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter • Du har det övergripande verksamhets- och budgetansvaret för rättssekretariatet samt personalansvar för juristerna. • Du ansvarar för den rättsliga kvaliteten i våra analyser och för övriga juridiska frågor vid myndigheten. • Du bidrar till myndighetens strategiska styrning och långsiktig utveckling. • Du bidrar till myndighetens omvärldsbevakning inom det rättsliga området. • Du deltar i ledning och styrning av myndighetens analysprojekt. Vem är du? Vi söker dig som har: • jur.kand. eller juristexamen • flerårig erfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete • chefserfarenhet med verksamhet-, budget- och personalansvar • kunskaper om förvaltningsjuridiska frågor, till exempel dataskyddsfrågor, upphandlings- och avtalsrätt samt offentlighet och sekretess • god förståelse för vad det innebär att ta fram underlag för beslutsfattande på nationell nivå • erfarenhet av att på ett framgångsrikt sätt leda kvalificerad juridisk verksamhet inom offentlig verksamhet. Det är meriterande om du har: • goda kunskaper inom medicinsk rätt eller socialrätt • erfarenhet av författningsarbete eller arbete i domstol • erfarenhet av utredningsarbete • erfarenhet av att arbeta med myndigheter och organisationer inom våra sektorer. Du som person: Vi söker dig som värdesätter samarbete, skapar goda relationer och bidrar till gemensam verksamhetsutveckling. Genom tillit till din egen och andras förmåga coachar och utvecklar du dina medarbetare. Ditt inkluderande ledarskap, goda omdöme och skarpa analysförmåga är något vi kommer att uppskatta. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor. Vad kan vi erbjuda? Vi erbjuder dig en kreativ och stimulerande miljö med trevliga och engagerade kollegor, där olika professioner samarbetar för att bidra till utvecklingen av några av framtidens viktigaste välfärdsfrågor. Vi sitter i ljusa och fina lokaler i centrala Stockholm. Vi erbjuder bland annat möjlighet till regelmässigt distansarbete, friskvård på arbetstid och generöst friskvårdsbidrag. Tjänsten är placerad i Stockholm och avser en tillsvidareanställning på heltid. Så ansöker du Vi ser fram emot att få din ansökan med cv och ett personligt brev så snart som möjligt, men senast den 13 augusti 2025. Intervjuer kommer ske från vecka 34. Din ansökan ska vara märkt med diarienummer 0117/2025. För att kunna göra en rättvis och likvärdig bedömning av dig som sökande använder vi oss av urvalsfrågor. Vi ber dig därför att svara på frågorna så utförligt som möjligt så att vi kan avgöra hur väl du matchar den efterfrågade kompetensen. Tester kan förekomma i rekryteringsprocessen. Vi samarbetar med Novare i den här rekryteringen. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mitra Frost på tel 0736-409239 eller mail: [email protected]. Det går också bra att kontakta Jean-Luc af Geijerstam på tel. 08-6904100 om du har frågor om rollen. Inför rekryteringsarbetet har Myndigheten för vård- och omsorgsanalys tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Bygg framtidens ekonomi med oss – vi söker en engagerad ekonomiledare
Esri Sverige AB
Ekonomi- och finanschefer

Redovisnings- och ekonomichef OGRAFY Group Är du en erfaren ekonom som drivs av både struktur och samarbete? Vill du kombinera din ekonomikompetens med ledarskap och samtidigt bidra till ett hållbart samhälle? Vi söker dig som vill fortsätta utvecklas och som vill vara med och göra skillnad – tillsammans med andra. Hos OGRAFY Group får du möjlighet att ta ett helhetsansvar i en verksamhet där vi hjälper våra kunder att fatta bättre beslut för människor, miljö och samhälle. Är det intressant att kombinera detta med ditt affärsinriktade arbetssätt? Då kan det här vara nästa steg för dig. Varmt välkommen till oss på OGRAFY Group! Om rollen Som redovisnings- och ekonomichef arbetar du på koncernnivå och har ansvar för redovisning och rapportering inom vår koncern OGRAFY Group, där bland annat Esri Sverige och Esri Finland ingår. Rollen kombinerar det strategiska koncernperspektivet med en operativ förankring i det dagliga arbetet. Du leder ett mindre team redovisningsekonomer i Esri Sverige och samverkar med CFO i Sverige samt CFO i Finland. Du utvecklar koncernstandarder för redovisning, ansvarar för uppföljning av vår ekonomi samt genomför årsplanering av ekonomiarbetet inklusive bokslut och revision. Du deltar också i styrelsearbetet samt driver/är med och driver koncerngemensamma projekt såsom exempelvis CSRD och ISO 14001. Rollen innebär ett övergripande ekonomiskt ansvar och du rapporterar direkt till koncernchef. Dina ansvarsområden Stötta koncernchef med underlag, analyser och beslutsstöd. Leda och utveckla Esri Sveriges ekonomiteam, inklusive personal- och arbetsmiljöansvar. Övergripande ansvar för redovisning och ekonomistyrning för Esri Sverige och övriga svenska koncernbolag. Sammanställa koncernrapporter, budget och prognos samt driva utvecklingen av gemensamma redovisnings- och uppföljningsstandarder. Ansvara för årsbokslut, deklaration och årsredovisning samt kontakt med revisionsbyrå. Hantera och optimera koncernens cashflow, valutahantering samt placering av överskottslikviditet. Huvudkontakt mot bank, försäkringsbolag och revisorer. Aktivt delta i styrelsearbetet för OGRAFY Group AB och säkerställa bolagsformalia. Medverka i due diligence-processer vid förvärv och vara ett stöd i avtalshantering. Bidra till digitalisering, automatisering och effektivisering av ekonomiarbetet. Delta i Business Boards och strategiska forum för verksamhetens utveckling. Kvalifikationer och personliga egenskaper Du har utbildning på högskole-/universitetsnivå, inom ekonomi, redovisning eller annat som vi bedömer likvärdigt. Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete inom redovisning, controlling eller revision. Erfarenhet av styrelsearbete och att arbeta nära ledning Erfarenhet av koncernredovisning God kunskap om skatte- och redovisningsregler. Koncernspråket är engelska så du har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Meriterande Erfarenhet av personal- och arbetsmiljöansvar Erfarenhet från bolag med växande koncernstruktur Erfarenhet av digitalisering/automatisering inom ekonomi Erfarenhet av arbete med ISO-certifieringar samt CSRD Om dig För att trivas hos oss tror vi att du är prestigelös, flexibel och drivande. Du har förmåga att se delarna för sig samt helheten och hur det hänger ihop. Du är nyfiken och relationsskapande och intresserad av att utveckla dina medarbetare. Du trivs med att ta ansvar, skapa struktur och hitta långsiktiga lösningar. Du behöver ett affärsinriktat tänk kring ekonomi och gillar att bygga för framtiden, med förtroende, omtanke och tydlighet. Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper vid tillsättningen av denna tjänst. Övrigt Resor förekommer i tjänsten.  Tjänsten är placerad på något av våra kontor i Gävle eller Kista. Utgår du från Kista medför det resor till Gävle med viss regelbundenhet.  Ansökan Tjänsten är på heltid och tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. På grund av semesterperioder är annonsen öppen en längre tid med sista ansökningsdag tisdagen den 2025-08-10. Vi går dock igenom ansökningar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du veta mer? Har du frågor eller funderingar om tjänsten? Tveka inte att höra av dig till Gunilla Larsson, CFO OGRAFY Group, på 076 760 98 12. Vi ser fram emot din ansökan! Vill du lära känna oss lite bättre redan nu? Läs mer om oss och våra bolag på ografy.se OGRAFY Group är en koncern med några av Nordens ledande företag där geografisk information spelar en nyckelroll i att vässa kundens IT-baserade beslut. Vi tillhandahåller världsledande kunskap och arbetar med världens främsta programvaror för hantering av geografisk information. Våra kunder är idag företag, kommuner och myndigheter. De tjänster och lösningar vi erbjuder har ofta ett starkt positivt hållbarhetsfokus. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Säljkoordinator till Stockholm City
Andara Group AB
Ordersamordnare m.fl.

Är du en strukturerad och lösningsorienterad säljkoordinator som brinner för administration, service och säljsupport? Vill du arbeta i en internationell miljö där du har daglig kontakt med kunder, leverantörer och samarbetspartners världen över? Se hit – detta är konsultuppdraget för dig! Om tjänsten – Säljkoordinator:I detta konsultuppdrag arbetar du som säljkoordinator med ansvar för hela sälj- och orderflödet från offert till fakturering. Du har en central roll i teamet där du säkerställer att affärsprocesserna flyter på smidigt och effektivt samt att kunden får professionell service i varje steg. Arbetsuppgifter – Administrativ koordinering och säljstöd i världsklass Ansvara för löpande orderhantering, dokumentation och fakturering Samordna kontakten mellan säljare, kunder, leverantörer, speditörer och banker Administrera försäljningsdokument, offerter och leveransplanering Säkerställa korrekt och tidsenlig hantering av exportdokument och andra affärshandlingar Bidra till effektivisering och utveckling av säljadministrativa rutiner Jobba proaktivt med kundservice och ge stöd till säljteamet i det dagliga arbetet Vi erbjuder – Konsultuppdrag inom säljkoordination och administration Konsultanställning på heltid via Andara Group med attraktiva förmåner Stöttande team, regelbundna konsulträffar och nära kontakt med handledande konsultchef Modern arbetsmiljö Stockholm med möjlighet till hybridarbete Utvecklande arbetsuppgifter inom internationell handel och export Tydlig introduktion och utbildning i våra system och processer Vem söker vi? – Strukturerad administratör och säljkoordinator med internationellt fokus Du är noggrann, kommunikativ och har stark servicekänsla Drivs av problemlösning, är självgående och flexibel Har erfarenhet av administration, säljsupport eller kundservice – gärna inom internationell handel, spedition eller liknande bransch Bekväm med att arbeta i högt tempo och prioritera arbetsuppgifter Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift – fler språk är meriterande God datorvana, särskilt i Officepaketet; erfarenhet av affärssystem är ett plus Anställningsvillkor – Konsultuppdrag säljkoordinator i Göteborg Omfattning: Heltid Placeringsort: Stockholm city, möjlighet till hybridarbete Start: omgående Längd: Konsultuppdrag på 12 månader med möjlighet till förlängning Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om rollen, kontakta vår konsultchef på [email protected]. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Account Manager till Kwick Expense
Sprio AB
Företagssäljare

Kwick Expense är ett innovativt scale-up-bolag i stark tillväxtfas. Vi söker dig som vill ta nästa steg i en affärsnära och utvecklande roll inom försäljning – där du får vara med och bygga vidare på en B2B-säljfunktion. Här får du stor frihet, mycket ansvar och möjlighet att växa tillsammans med ett bolag som förändrar hur företag hanterar sina utgifter. På uppdrag av Kwick Expense söker vi nu en Account Manager. Rollen passar dig som är självgående, relationsskapande och redo att ta plats i ett litet men snabbfotat team, där varje affär gör skillnad. Om tjänstenSom Account Manager hos Kwick Expense ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till avslut. Fokus ligger främst på nykundsbearbetning inom både offentlig och privat sektor, där du bygger upp relationer och driver affärer. I början handlar det mycket om att lära sig produkten på djupet och kontakta potentiella kunder via telefon. Du jobbar nära dina kollegor, rapporterar till VD och får en tät introduktion med mycket feedback, coaching och möjlighet att växa in i rollen. På sikt kommer det finnas möjlighet till att vara med och forma säljavdelningen, ta ansvar för onboarding av nya kollegor och utveckla försäljningsstrategin. Kwick Expense har redan nått ut och fått stort förtroende på marknaden – du kliver alltså in i en fungerande modell från start.  Prospektera och kontakta nya kunder inom både privat och offentlig sektor  Driva hela säljprocessen, från första kontakt till stängd affär  Vid behov genomföra fysiska kundmöten (i början cirka 2 dagar/månad)  Bidra till fortsatt utveckling av säljstrategi och kundresa  Bidra till Kwick Expense produktutveckling genom insikter från kunder  Din profil  Vi söker dig som är affärsdriven, förtroendeingivande och har lätt för att skapa kontakt, oavsett om det är med en byggfirma eller en bankdirektör. Du har arbetat i en roll som Account Manager och har erfarenhet av kundmöten, känner dig trygg med att arbeta i digitala system samt har förståelse för ekonomiska processer. Du har: Erfarenhet av att driva kunddialoger och försäljningsprocesser Vana av att arbeta i digitala affärssystem och hantera kostnader/redovisning God struktur, initiativförmåga och ett högt eget driv Meriterande om du arbetat med SaaS-tjänster och har erfarenhet från offentlig sektor eller upphandling Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Vad Kwick Expense erbjuder dig Hos Kwick Expense blir du en viktig del av ett scale-up bolag. Du kommer till en platt organisation, högt i tak och stor respekt för allas tid och kompetens. Du får en roll där du är med och formar både din vardag och bolagets framtid.  Fast grundlön med generös provisionsmodell  Friskvård och betald semester  Tjänstetelefon, dator och senaste tekniken  Stor möjlighet att på sikt utvecklas i rollen  Sociala aktiviteter, AW:s, sommar- och julfester  Om Kwick Expense  Kwick Expense förenklar vardagen för företag genom digital kvittohantering i realtid. De samarbetar nära med Nordea och deras tjänst används av allt från enmansbolag till stora koncerner. Bolaget har vuxit från startup till scale-up på kort tid. Hos Kwick Expense får du en chans att påverka, utvecklas och bygga något på riktigt. Vi letar särskilt efter dig som vill vara med på en längre resa och forma framtiden tillsammans med dom.  Du anställs direkt hos Kwick Expense. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Fraktadministratör på deltid till företag i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om tjänsten Är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös? Vill du arbeta i en administrativ roll och stötta ditt team med bokning av leveranser och frakter. Vi söker nu en fraktadministratör på deltid (50%) till vår kund i Hammarby Sjöstad. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter -Bokningar för utgående kundleveranser till hela världen. -Ta fram tullfakturor och andra tullhandlingar. -Bokningar av inkommande leveranser till vårt varulager. Kvalifikationer För den här tjänsten behöver du: - ha förståelse för administrativa flöden. - behärska engelska i både tal och skrift. - kunna arbeta på plats i Hammarby Sjöstad För övrigt ser vi att du är stresstålig och trivs i en internationell miljö. Att arbeta strukturerat är naturligt för dig och du inser vikten av det. Personlighetsmässigt är du kund- och serviceinriktad. Du trivs lika bra med att arbeta i team, som självständigt. Vidare är du prestigelös, professionell och noggrann. Övrigt Start : Slutet på Augusti 2025 Anställningsform: 50%, 8-12 måndag-fredag Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Starta din IT-karriär som First line support
EdZa AB
Supporttekniker, IT

Nu har du som är i början av IT-karriären möjlighet att kickstarta din resa hos vår kund i Solna! Kanske har du nyligen tagit studenten från IT-gymnasiet eller haft ditt första IT-jobb? Har du ett tekniskt intresse och gillar att jobba med människor och service så är detta tjänsten för dig. Sök tjänsten som First line support redan idag då vi kommer att hantera ansökningsprocessen snabbt.  Information om uppdraget Omgående start Du kommer vara anställd som konsult via oss på EdZa med mål att bli överrekryterad hos vår kund efter 6 månader Arbetsplats: Solna, med möjlighet till hybrid (Måndag, tisdag och torsdag på kontoret) Om teamet och rollen Som First line support kommer du att ingå i ett supportteam bestående av first line support, second line support samt en third line support. Teamet har en härlig teamkänsla med högt i tak och har kul tillsammans. Här kommer du få upplärning i tekniken och det viktigaste vi ser är att du kommer in och bidrar med en god känsla för service och problemlösning. Här kommer du ha alla förutsättningar för att kunna utvecklas internt. Det ligger på dig om du tar chansen. Som First line support kommer du vara ansiktet utåt och hantera inkommande supportärenden via telefon, e-post eller ärendehanteringssystem och ge teknisk support till slutanvändare. Under en dag kommer du ta emot cirka 20-30 samtal varav drygt hälften kommer du kunna lösa själv. Du kommer även sitta med eskaleringshantering där du identifierar och eskalerar komplexa problem till second line eller andra relevanta avdelningar. Du kommer dokumentera ärenden och lösningar samt skapa och underhålla användarmanualer och instruktioner.  Om dig I denna rekrytering har vi stor fokus på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceminded och social. Du har lätt för att samarbeta och ser värdet av ett gott teamwork. Du är ansvarstagande och låter inte uppgifter falla mellan stolarna. Du har även ett flexibelt och prestigelöst förhållningssätt och hjälper till där det behövs. Att lösa problem, särskilt inom IT är något du drivs av och har ett intresse för att utveckla inom IT-området.  Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du har: Gymnasieutbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet.  Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Meriterande om du kommunicerar på flera språk. Meriterande om du har:  Jobbat inom kundservice tidigare.   En idrottsbakgrund och har därifrån fått med dig teamwork-erfarenhet.  God förståelse av Windows och/eller macOS, grundläggande nätverkskunskap (TCP/IP, DNS, DHCP), samt erfarenhet av Active Directory och Microsoft 365.  Välkommen med din ansökan! Är du en teknikintresserad problemlösare med passion för service? Vill du bygga en karriär och växa internt? Skicka din ansökan idag och ta del av en fantastisk möjlighet att utvecklas och göra skillnad. Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss [email protected]

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025