Lediga jobb i Strängnäs

Sök totalt 192 lediga jobb i Strängnäs

Fysioterapeut Strängnäs
Joylife Healthcare AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Är du nyutexaminerad från skolan, har arbetat några år som anställd eller är en rutinerad företagare som drivit egen klinik. Hos Joylife finns en given plats för alla och ett tydligt NÄSTA STEG. Vi blir aldrig färdigutbildade eller slutar utvecklas. Därför arbetar vi kontinuerligt med utbildning och utveckling. Vi vill att DU ska växa med oss.

Idag
Sista ansökan:
30 juni 2025
Spelinspektionen söker två utredare till Operativa avdelningen
Spelinspektionen
Planerare och utredare m.fl.

Spelinspektionen växer och därför behöver vi rekrytera nya medarbetare! Vill du ha ett betydelsefullt arbete som gör spelmarknaden trygg och säker? Då kanske du vill bli vår nya utredare? Vi är en expertmyndighet i Strängnäs med ett stort och viktigt uppdrag och vi vill ha din hjälp att göra Spelinspektionen ännu bättre. Bakgrund Den operativa avdelningen består av tre enheter och ansvarar för licensgivning, tillsyn och regelutveckling inom spelmarknaden. Vi söker två nya kollegor, främst till enheterna som ansvarar för onlinespel och vadhållning samt spel som är förbehållet staten, allmännyttiga ändamål, landbaserat kommersiellt spel, spel på fartyg i internationell trafik samt spelombud. Vi söker därför dig som vill arbeta som utredare hos oss. Det här får du jobba med hos oss Som utredare arbetar du med att planera och genomföra tillsynsaktiviteter med de aktörer som har fått licens för att bedriva spel om pengar i Sverige. I ditt arbete förekommer även löpande arbete inom licens- och tillståndsgivning. Du tar fram förslag till beslut som du sedan föredrar. Du utgår i ditt arbete från lagar och föreskrifter för att på ett objektivt sätt göra bedömningar och du kommer att vara med och skapa rättspraxis på området. Du kan även komma att få representera avdelningen eller myndigheten vid interna eller externa samverkansgrupper. Som utredare kommer du att samverka med kollegor med olika bakgrund och kompetens. Du förväntas att bidra konstruktivt i dina kollegors utredningar och vara öppen för återkoppling i dina egna. I arbetet kan det förekomma internationella kontakter då ett antal av aktörerna är hemmahörande utomlands. Din bakgrund och kompetens Du har en akademisk utbildning med inriktning inom relevant område som exempelvis samhällsvetenskap, ekonomi eller juridik. Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av kvalificerat utredningsarbete. Du har god förmåga att driva ett utredningsarbete från start till slut och van att ta egna beslut och arbeta självständigt. Det är meriterande om du har erfarenhet av kvalificerat utredningsarbete från statlig myndighet. Du har mycket goda kunskaper i att strukturera och analysera material, se samband, avgränsa, dra slutsatser och leverera i tid. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och har även goda kunskaper i engelska. Du är öppen, lyhörd och prestigelös och bidrar till ett mycket gott samarbete med andra. Du är effektiv och har god förmåga att driva frågor framåt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att bidra till en god och trevlig arbetsmiljö. Om Spelinspektionen 5 miljoner svenskar spelar om pengar och 200 000 spelar så gott som varje dag. Spelinspektionen har därför ett viktigt uppdrag att säkerställa att den svenska spelmarknaden är laglig, tillförlitlig och säker. Vi kontrollerar att de spelbolag vi gett licens tar ansvar för spelarna och spelen de erbjuder. Vi ger bara licens till de spelbolag som lever upp till kraven och vi arbetar för att spelbolag utan licens ska hålla sig borta från den svenska spelmarknaden. Vi erbjuder dig möjlighet till ett stimulerande och varierande jobb, med engagerade kollegor och bra förmåner, som t.ex. friskvård, möjlighet att arbeta på distans halva din arbetstid samt flexibla arbetstider. Spelinspektionen är en växande myndighet med i nuläget ca 80 medarbetare. Vi jobbar i trevliga lokaler med egna arbetsrum. Myndigheten är placerad i Strängnäs med bra pendlingsmöjligheter. Till exempel når du oss med tåg från Stockholm på mindre än en timme. Praktisk information Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Innan anställning sker en kontroll mot belastningsregistret enligt förordning (1999:1134) om belastningsregister. Under perioden v. 27 - 33 kan det vara svårt att nå kontaktpersonerna för frågor på grund av semester. Vi kommer att påbörja arbetet med urvalet och börja kalla till intervjuer under v. 34. Varmt välkommen med din ansökan!

Igår
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Personlig assistent 50 % till 24-årig kvinna i Strängnäs!
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 24-årsåldern bosatt i Strängnäs har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av att jobba med epilepsi har körkort och tillgång till egen bil har god fysik är rökfri (under arbetstid) tål pälsdjur (hund finns i hemmet) Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen, som inkluderar både utomhus- och inomhusaktiviteter såsom att gå på bio, fika, spela minigolf, bowla och besöka djurparker - till exempel Kolmården. Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 50%. Tjänsten innebär arbete under dag- och kvällstid: Det ingår 2-3 eftermiddagar per vecka (kl.16:00-20:00) samt varannan helg med arbetstid mellan kl. 10:00-19:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Justyna Langowska [email protected]

Igår
Sista ansökan:
8 juli 2025
Vi söker just nu efter SSK till omsorgsboende i Strängnäs
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Hej! Vi söker just nu efter SSK till omsorgsboende i Strängnäs. Finns uppdrag från sommaren med stort schema, med goda möjligheter till förlängning. Vänligen skriv till oss vid intresse samt för mer info om uppdraget!

Igår
Sista ansökan:
28 november 2025
Leine Linde rekryterar en Team Leader / Elektronikkonstruktör
Experis AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Leine Linde är en marknadsledande tillverkare av robusta pulsgivare, sensorer och systemelektronik som används för position- eller hastighetsåterkoppling inom tung industri och i krävande miljöer - som kranar, vindkraftverk och oljeriggar. Tillsammans med våra kunder skapar vi produkter och lösningar i världsklass som är kända för sin funktionalitet, prestanda och pålitlighet. Vi erbjuder en arbetsplats med stark internationell prägel även om företagskulturen i mångt och mycket är typiskt svensk. Idag har vi drygt 170 medarbetare och är verksamma över hela världen. Vi är en del av tyska Heidenhain-gruppen med 8500 medarbetare internationellt. Trots att vi är marknadsledande har vi ännu större ambitioner, vi nöjer oss inte och vet att vi kan bli ännu bättre - och vi letar efter dig för att skapa framtiden. Om Rollen I din nya roll kommer du att vara en nyckelperson inom vårt utvecklingsteam och vår organisation avseende utvecklingsprojekt, hårdvaruinnovationer och arkitekturer. Placering i Strängnäs, men med möjlighet upp till 40% remote. Ansvarsområden * Övergripande ansvar för utveckling av elektronisk hårdvara * Agera som kontaktperson för marknadskrav mot nya projekt * Härleda krav och specifikationer * Designa hårdvaruarkitekturer och dokumentera schematiska designer * Genomföra hårdvaruutvecklingsprojekt från idé till lansering, ansvara för framdriften och kommunicera med projektledningen * Samarbeta med mekanik, system, och mjukvarufunktioner * Kontinuerligt förbättra och dokumentera processer * Funktionellt teamledarskap för ett team med 2 experter på elektronisk hårdvara, prioritering av arbetspaket och coachning av teammedlemmar * Kontaktyta till internationella samarbetspartner inom Heidenhain-gruppen * Del av ledningsgruppen inom Leine Linde R&D Kvalifikationer * 5-7 års erfarenhet inom utveckling av elektronikhårdvara, med dokumenterad erfarenhet av att genomföra utvecklingsprojekt från idé till lansering i samarbete med andra utvecklingsfunktioner * Högskoleingenjör inom elektronik, mekatronik, eller liknande * Kan kommunicera professionellt på både svenska och engelska Krav på Kompetenser * Kravhantering: Tolkning på system- och arkitekturnivå, skrivande av specifikationer för konstruktion och testning. Helst praktisk erfarenhet från System Engineering. * Design: God erfarenhet av schematisk hårdvarudesign inkl. analys av PCB-layouter. Kompetens inom design av elektronisk hårdvaruarkitektur är starkt meriterande. Dokumenterad kompetens inom design för tillverkningsbarhet, funktionssäkerhet och EMC. Erfarenhet av fältbussar är meriterande. * Testning: Erfarenhet av utvecklande tester och verifierande tester i produkten, inkl. testrapportskrivning. För mer information kontakta Headhunter Thomas Andersson på Jefferson Wells på 070-276 9953.

Igår
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Industrimedarbetare

Utvecklas som produktionsmedarbetare hos K-Prefab i Strängnäs! OM TJÄNSTEN I den här rollen blir du en del av vårt grymma produktionsteam som nu ska växa ytterligare. Erfarna produktionsledare finns på plats, och en av dem kommer att vara din närmaste chef. Dessutom får du stöd av förmän som dagligen hjälper och coachar dig i ditt arbete. Dina arbetsuppgifter innefattar att tillverka formar, armera, isolera och gjuta olika typer av betongelement enligt ritningar och kvalitetskrav. Teamet arbetar i olika stationer, exempelvis väggar, armering och bjälklag, vilket ger dig möjlighet att specialisera dig inom ett område om du har särskilt intresse för det. Du får: Du får en introduktion och praktisk handledning av erfarna kollegor på plats. Vill man utvecklas så finns stora möjligheter att göra det i vårt företag. Tjänsten är på 6-månader med möjlighet att bli övertagen av K-prefab som vidare kan leda till fastanställning. VI LETAR EFTER DIG SOM Behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Har gymnasieutbildning. Har B-körkort. Bor i eller nära Strängnäs. Meriterande: Utbildning inom ritning eller konstruktion. Innehav av travers- och/eller C-körkort. Personligheten är en egenskap vi ställer stor vikt på: Är du Noggrann, Ansvarstagande och teamplayer då är denna tjänst för dig! REKRYTERINGSPROCESSEN Rekryteringen sköts av Arena Personal, och alla frågor om tjänsten ska riktas dit. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att annonsen kan tas bort när vi har fått tillräckligt många kandidater till slutskedet. OM K-PREFAB K-Prefab tillverkar prefabricerade betongelement skräddarsydda efter kundens behov. Produktionen sker inomhus i fabriker runt om i Sverige, och elementen levereras färdiga för montering direkt till byggarbetsplatser. Betongelementen kan förses med grundmålning, fönster och installationer för el, ventilation och VVS, vilket gör att byggprocessen går snabbt och smidigt – som att sätta ihop stora byggklossar. Om anställningen Lön Enligt avtal Lönetyp: Timlön Anställningsvillkor kl. 07.00-16.00 Heltid

Igår
Sista ansökan:
12 december 2025
Vi söker en driven ledare till vår butik i Strängnäs!
Mekonomen Detaljist AB
Chefer inom handel

Då vår nuvarande ledare i Strängnäs går vidare mot nya utmaningar inom koncernen söker vi nu en ny ledare med stort driv till vårt team på orten. Som ledare i butiken har du en viktig roll i att driva både verksamheten och personalen mot uppsatta mål. Vi söker dig som vill bidra till butikens fortsatta tillväxt genom att utveckla samarbetet med fler verkstäder och öka försäljningen till konsumenter. Rollen är operativ – du är aktiv i den dagliga driften och samtidigt en närvarande ledare som coachar och utvecklar teamet till gemensam framgång. Du har det övergripande ansvaret för butikens drift, personal och budget. Butiken består i dagsläget av 4 medarbetare. Du samarbetar nära med Mekonomen Bilverkstäder på orten, som drivs av fristående företagare. För att lyckas i rollen har du ett nära samarbete med din regionchef och får stöd från våra centrala supportfunktioner. Rollens ansvarsområden - Budget och resultatansvar för butiken - Personalansvar för butiksmedarbetare - Vårda befintliga och skapa nya kundrelationer - Utveckla och genomföra lokala marknadsaktiviteter - Kvalité-, miljö- och arbetsmiljöansvar för butiken - Skapa handlingsplaner utifrån uppsatta centrala och lokala mål och genomföra kopplade aktiviteter - Effektivisera butikernas varuflöde till regionens verkstäder På Mekonomen är kunden vårt absolut största fokus. Allt vi gör och allt vi skapar inom Mekonomen är skapat med kunden i åtanke. Vad söker kunden och hur kan vi på Mekonomen leverera det samt skapa mervärde. Vad kan vi erbjuda dig? Hos oss får du jobba i en vardag med tydliga ramar och mål – men där du samtidigt har möjlighet att påverka och ta egna initiativ i det dagliga arbetet. Vi är i en spännande fas där vi satsar på att utveckla butiken och växa på orten. Du får ett tydligt uppdrag, bra stöd från organisationen och en roll där du kan göra verklig skillnad – tillsammans med ett engagerat team. För att lyckas i rollen behöver du vara en trygg och engagerad ledare som gillar att jobba mot tydliga mål tillsammans med ditt team. Du har tidigare erfarenhet av en ledande befattning, men vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du trivs med att ta ansvar, skapa struktur i vardagen och vara ett stöd för dina medarbetare. Du ser vad som behöver göras och får saker att hända. Om du känner igen dig i våra värderingar – mod, omtanke och handlingskraft – kommer du att trivas och lyckas hos oss. Nödvändiga kvalifikationer: - B körkort - Kommunikativ, lyhörd och affärsmässig - God datorvana - Kunskap inom Office-paketet - Är en naturlig ledare ÖVRIGT Titel: AffärschefOmfattning: Heltid 100% Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse Placering: Strängnäs Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighets- och färdighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testerna skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testerna så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). PersonuppgiftshanteringMEKO Sales AB org.nr. 556157-7288, är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter:https://www.mekonomen.se/media/villkor_policy/Integritetspolicy%20rekrytering.pdf Välkommen in med din ansökan! Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

Igår
Sista ansökan:
31 juli 2025
Jobba Hemifrån med Fastlön
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

. Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

2 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Servicetekniker, Trans-Auto
Addilon Professionals AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en tekniskt kunnig servicetekniker som vill utvecklas inom drivlinor till marina eller tunga fordon? Trivs du med att arbeta självständigt men med stöd från ett kompetent team? Då kan detta vara tjänsten för dig och bli en del av vårt team på Trans-Auto i Södertälje! Om tjänsten Som resande servicetekniker på Trans-Auto kommer du att arbeta med felsökning, reparation och uppdateringar av drivlinor till både båtar och tunga fordon. Arbetet sker både på fältet hos våra kunder och i vår verkstad i Södertälje. Med tiden kommer du att resa mer frekvent, då våra kunder finns i hela Sverige samt i övriga Norden. Vi erbjuder löpande utbildning – både internt och hos våra leverantörer utomlands. Kvalifikationer Vi söker dig som har/är: - En grundläggande teknisk gymnasial utbildning inom teknik, mekanik eller motsvarande. - Erfarenhet av service, underhåll maskiner eller annat tekniskt arbete. - God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift. - Förmåga att läsa och förstå teknisk dokumentation på engelska. - B-körkort. - En familjesituation som tillåter resor i tjänsten med övernattningar. - God IT-vana. Följande är meriterande (ej krav): - Kunskaper inom el och hydraulik. - Vana att läsa el- och hydraulscheman. - Truck- och traverskort. - Tidigare erfarenhet från marina-, verkstads- eller fordonsindustrin. Personlighet För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du besitter följande egenskaper: - Noggrann och lösningsorienterad. - Självgående och stresstålig. - Serviceinriktad med god kommunikativ förmåga. - Positiv i kontakten med våra kunder. Om oss Trans-Auto AB säljer och renoverar drivlinekomponenter inom mobil och marin industri på den nordiska och baltiska marknaden. Vi representerar världsledande varumärken och med hjälp av bred teknisk expertis och en hög servicegrad kan vi erbjuda våra kunder ett komplett stöd under applikationens hela livslängd. Vårt huvudkontor ligger i Södertälje söder om Stockholm där vår anläggning även innefattar lager och verkstad. Vi har även ett försäljningskontor i Finland. Trans-Auto ingår i den framgångsrika Axel Johnson koncernen. Läs mer på www.transauto.se och www.axinter.com Ansökan Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidat. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20. Om Addilon Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago. Följ oss gärna: LinkedIn | Facebook | Instagram Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Bilrekonditionerare sökes till Strängnäs/Eskilstuna!
Fordonsakademin Sverige AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Nu söker vi dig som vill arbeta som bilrekonditionerare hos vår kund i Strängnäs/Eskilstuna! Detta är en behovsanställning hos Fordonsakademin med möjlighet till förlängning efter anställningsperiodens slut. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till hög kvalitet inom bilrekonditionering och bilvård. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Tvätta och rekonda bilar invändigt och utvändigt, inklusive dammsugning och noggrann rengöring. Arbeta med både nya personbilar och hyrbilar. Utföra manuellt och maskinellt arbete i rekondhallen. Säkerställa att bilar levereras i toppskick och redo för kund. Bidra till ett gott samarbete i teamet och arbeta mot gemensamma mål. Krav  Erfarenhet av biltvätt eller liknande arbetsuppgifter är ett krav. Körkort för manuella och/eller automatiska personbilar. Förmåga att arbeta effektivt och noggrant även under tidspress. Du är lösningsorienterad och har ett öga för detaljer. Grundläggande kunskaper i svenska, både tal och skrift. Meriterande kvalifikationer för bilrekondjobbet Tidigare erfarenhet av professionell bilrekonditionering. Intresse för bilvård och fordon. Erfarenhet av teamwork i serviceyrken. Personliga egenskaper Du arbetar självständigt och är en lagspelare. Du är engagerad och flexibel i ditt arbete. Du har hög servicekänsla och en positiv inställning. Du sätter stolthet i att lämna ifrån dig ett väl utfört arbete. Detta får du när du jobbar som bilrekonditionerare i Strängnäs/Eskilstuna Ett utvecklande och varierat arbete inom bilvårdsbranschen. Möjlighet att arbeta i ett starkt team med god laganda. Stabila anställningsvillkor och personlig utveckling. Chans till förlängning och långsiktigt samarbete. Ansökan till tjänsten bilrekonditionerare Vid frågor om tjänsten, kontakta via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering, bemanning och utbildning till fordonsbranschen. Vi brinner för att skapa långsiktiga och hållbara lösningar för både arbetsgivare och arbetssökande. Hos oss får du trygghet, utvecklingsmöjligheter och en seriös arbetsgivare som värdesätter din kompetens. Välkommen med din ansökan redan idag!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
11 december 2025