Verksamhetscontroller

Kemikalieinspektionen är en statlig myndighet som har i uppdrag att minska riskerna för att människor och miljö skadas av kemikalier. Som medarbetare hos oss är du en del av ett betydelsefullt arbete för hållbar utveckling i Sverige, inom EU och globalt. Vi är 250 medarbetare och vårt kontor ligger i centrala Sundbyberg. Avdelningen Utveckling utvecklar strategier, kemikalieregler och andra styrmedel inom KemIs ansvarsområde såväl nationellt, inom EU som internationellt. Avdelningen ansvarar också för miljömålsarbetet och internationellt utvecklingsarbete. Denna rekrytering gäller en tjänst på avdelningen Utveckling med rapportering direkt till avdelningschefen. Vi söker dig som vill vara med och bidra till en mer hållbar utveckling. ARBETSUPPGIFTER Ditt arbete innebär att i samarbete med avdelningens ledningsgrupp ta fram underlag i den årliga processen för planering och uppföljning, både avseende verksamhet och budget. Underlaget används i myndighetens planering och uppföljning. Du kommer därför ha ett nära samarbete med myndighetens sekretariat för ekonomifrågor och administrativt stöd samt med motsvarande funktioner i myndighetens andra avdelningar. I rollen kommer även uppgifter kopplade till verksamhetsutveckling att ingå. Du kommer att vara ett stöd till avdelningens chefer och medarbetare avseende processutveckling och identifiering av behov av digitalisering inom avdelningens verksamhet. I dessa frågor ingår även samarbete med myndighetens sekretariat för IT och digitalisering. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en akademisk examen med lämplig inriktning. Du ska ha god kompetens inom planering och uppföljning, både avseende ekonomi och verksamhet. Det är meriterande om du har sådan erfarenhet från statlig verksamhet. Du bör ha erfarenhet av verksamhetsutveckling och processtyrning samt ha ett intresse av att bidra till att utveckla verksamheten för att underlätta både för medarbetare och externa intressenter. Vi ser gärna att du har intresse för Kemikalieinspektionens verksamhetsområde. Som person är du strukturerad, analytisk och har god kommunikationsförmåga. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är samarbetsorienterad och trivs med att ha många kontaktytor i organisationen. Du kan samtidigt även självständigt ta ansvar för att driva processer framåt. Arbetsuppgifterna förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT På Kemikalieinspektionen är varje medarbetare viktig för att vi som myndighet ska fungera och vi värnar därför om din hälsa och arbetsmiljö. Hos oss tas dina kunskaper till vara och du har stora möjligheter att utvecklas. Vi förväntar oss att alla medarbetare bidrar till ett gott arbetsklimat och förstår sin roll som statstjänsteman i vårt gemensamma uppdrag. Du arbetar och agerar efter vår medarbetarpolicy och vår värdegrund. Vi bedriver också ett målinriktat arbete för lika rättigheter och möjligheter. Utifrån verksamhetens behov finns möjlighet, efter överenskommelse med chef, att arbeta upp till hälften av arbetstiden på distans.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Genuin och engagerad personlig assistent till Annedal
Assistans i Balans i Sverige AB
Personliga assistenter

Jag bor med min bror i Annedal i Bromma, på gränsen till Sundbyberg. Hit tar du dig snabbt och smidigt med kollektivtrafiken eller med cykel/promenad om du bor i Sumpan, Solna eller Bromma. Som person är jag humoristisk, social och tycker mycket om att kolla på film.   Jag jobbar på en Daglig Verksamhet på dagarna och då hänger du självklart med. På helgerna brukar jag hitta på roliga aktiviteter tillsammans med min bror, som också har assistans, eller ibland tillsammans med en kompis. Vi brukar t.ex. åka till simhallen. För att jag ska kunna komma iväg på mina aktiviteter så behöver jag dig som har driv och god planeringsförmåga. Du kommer också att assistera mig i samband med diverse vardagsbestyr; såsom att tvätta, diska, städa och handla, duscha, av- och påklädning, kommunikation och allt annat som ingår i de flesta människors vardag.     Det är mycket viktigt att du känner dig bekväm i det svenska språket, både i tal och skrift. Det är du som hjälper mig att kommunicera i olika situationer, t.ex. vid läkarbesök eller när jag ska prova ut ett nytt hjälpmedel hos hjälpmedelscentralen. Men inte minst för att du ska kunna förstå ditt arbete och kunna utföra det på ett bra och säkert sätt. Arbetet innebär både enkel- och dubbelassistans där samarbete är viktigt både med mig och mina andra assistenter. Obs! Inga pälsdjursallergiker eftersom jag och min bror har katt och mamma och pappa har hundar som brukar vara hemma hos oss. Förstås ett plus om du tycker om våra djur (som är jättesnälla).  Egenskaper som jag önskar att du besitter: * Du är och tycker om att vara social på ditt arbete tillsammans med mig * Noggrannhet och god förmåga att strukturera och planera * Bra sinne och minne för detaljer * Lugn utan att för den skull vara långsam * Inkännande i det du gör * Kvick och alert i din personlighet * Du tycker, liksom jag, att det är viktigt att komma i tid till jobbet * Kunna ha många bollar i luften och ha koll på dem samtidigt * Du kan jobba utifrån skriftliga instruktioner utan problem * Det är viktigt att du vill lära dig och förstå hur jag fungerar och kan anpassa dig efter mina behov. Stort plus om du har erfarenhet eller kunskap i AKK. Du kommer få en gedigen introduktion, kontinuerlig handledning och fort- och utbildning av Balans, som blir din arbetsgivare. INFORMATION KRING TJÄNSTEN Jag söker två personer som kommer arbeta blandat i mitt schema med dagpass 7-15.30, kvällspass 15.30-21.30 och ibland vaken natt. Passen är förlagda under veckans alla dagar, när man jobbar helg är passen oftast lite längre Bemanningsansvar kan förekomma  Du är öppen för att hoppa in när någon kollega blir sjuk eller vill vara ledig Vi tror att du som passar bäst för dessa tjänster är 25 år eller äldre. Lön:  Individuell lönesättning. Avtal: Fremia-Kommunal Sök gärna tjänsten och det gör du via formuläret nedan Jag ser fram emot din ansökan!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Redovisningsekonom - konsultrekrytering
The Finance Family AB
Redovisningsekonomer

Nu söker vi en redovisningsekonom för omedelbar start till vår kund i Sundbyberg. Företaget är en start up som verkar internationellt inom teknikutveckling. Bolaget verkar inom en koncern som är noterad på Stockholmsbörsen. Kunden ser gärna att du som konsult börjar omgående ca 3 dagar per vecka och om det sedan känns bra från båda håll är ambitionen sedan en heltidsanställning efter en period som inhyrd konsult. Man arbetar i Fortnox och arbetsuppgifterna består áv följande: • Löpande bokföring • Fakturering • Delaktig i månadsbokslut tillsammans med CFO i koncernen • Delaktig i prognosarbete • Hantera lageravstämning • Hantera reseräkningar • Viss HR administration, t ex reseräkningar • Viss kontorsservice Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och som har minst 2-5 års arbetslivserfarenhet som Redovisningsekonom. Du har god systemvana och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Då är du varmt välkommen med din ansökan! Har du några frågor kontaktar du: Patrik Kvarnlind, 0738-581010, [email protected]

24 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Barnledare för Knatteskutt 1-4 år HT25 i Sundbyberg - Sprid rörelseglädj...
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid? Kom med i Active Academy! Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat teamVärldens roligaste extrajobb! Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen! Vi på Active Academy söker nu ledare till Knatteskutt, Sveriges största Idrottsskola för barn som är mellan 1-4 år.  Vi söker dig som: Älskar att arbeta med barn Har takten och rytmen given i kroppen Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning) Som person är du trygg och säker i dig själv! Vad är Knatteskutt? På Knatteskutt får barnen hoppa, springa, dansa och lek med boll. Här blandar vi olika idrottsaktiviteter på ett lekfullt och roligt sätt Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla idrottsbanor, övningar och lekar är färdigplanerat. Du som ledare kan då lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje!  Som ledare får du coachning under terminen, du deltar på en ledarutbildning och du kommer att vara en del av ett fantastiskt ledarteam på över 300 ledare. Du får helt enkelt världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Info om anställningen: Timanställning Arbetet pågår under hösten 2025 med start vecka 35. Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på lördagar kl. 09.00-11.00 i Duvboskolans idrottshall. ca 1-3h/veckan. Mer info får du via eventuell telefonintervju MERIT: Du får gärna studera till (eller vara färdig) förskolelärare eller liknande utbildning. Du har gärna gått estetiska programmet på gymnasiet, jobbat som gruppträningsinstruktör, annan dansutbildning eller liknande. Detta är inget krav för att söka, du kan ändå ha den rätta personligheten. Du kommer vara den som inspirerar nästa generation till ett aktivt liv! Ansök nu!   Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

25 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Verksamhetskonsult Evolution
Sokigo AB
Systemförvaltare m.fl.

Vill du vara med och forma framtidens digitala samhälle? Sokigo söker en verksamhetskonsult inom dokument- och ärendehantering - här får du chansen att att hjälpa Sveriges kommuner ta nästa steg i sin digitala utveckling. Sverige har som mål att bli bäst i världen på digitalisering. Vi på Sokigo har en plan för hur det ska gå till – låter inte det spännande? Med vårt verksamhetssystem Evolution hjälper vi offentlig sektor att skapa ordning, struktur och effektivitet i sin ärendehantering. Nu söker vi dig som är nyfiken, tekniskt driven och har en god förståelse för hur teknik och verksamhet samverkar. Om rollen Som verksamhetskonsult hos oss får du en central roll i att stötta våra kunder i den dagliga användningen och förvaltningen av Evolution. Du fungerar som deras närmaste expert och bollplank – från kravanalys till systemkonfiguration, utbildning och rådgivning. Du kommer att: Stötta våra kunder i användning, konfigurering och förvaltning av Evolution Projektleda införanden av Evolution hos nya kunder med projektstyrningsmodellen PPS Ansvara för behovsanalys, kravinsamling och projektledning i olika kunduppdrag Hålla utbildningar, genomföra produktvisningar och delta i branschaktiviteter Vara ett stöd i upphandlingar och säljdialoger Det här är en varierad och kundnära roll för dig som trivs i gränslandet mellan teknik och verksamhet, och som motiveras av att skapa värde i vardagen. Vem söker vi? Vi söker dig som har god förståelse för kundens vardag och drivs av att hitta praktiska lösningar på komplexa behov. Du är kommunikativ, affärsmässig och strukturerad – och du gillar att ta ansvar och bygga långsiktiga relationer. Som person är du målorienterad och vill framåt. Du motiveras utav att nå resultat, du har mod att fatta beslut och förmågan att ta initiativ och få saker att hända För att lyckas i rollen tror vi att du: Har arbetat i en konsultativ roll med kundkontakt, kravhantering och systemstöd Har ett tekniskt intresse och förstår hur digitala system skapar nytta Är pedagogisk och trygg i att leda möten och hålla presentationer Har god analytisk förmåga och ett öga för både detaljer och helhet Är flexibel, självgående och gillar att samarbeta i team Kvalifikationer Utbildning: Relevant högskole- eller universitetsutbildning, t.ex. inom systemvetenskap, samhällsbyggnad eller offentlig förvaltning Erfarenhet: Tidigare erfarenhet från offentlig verksamhet eller konsultroll. Meriterande om du arbetat med Evolution eller liknande dokument- och ärendehanteringssystem. Erfarenhet utav projektstyrningsmodellen PPS är meriterande Teknisk kompetens: Förmåga att förstå tekniska koncept och kommunicera dem på ett pedagogiskt sätt Språk: Mycket god svenska i tal och skrift. Om Sokigo Sokigo är Sveriges största leverantör av systemlösningar för den kommunala marknaden. Vi är ett ambitiöst företag som brinner för långvariga relationer och att skapa lönsamhet för våra kunder. Tillsammans med ca 250 trevliga och engagerade arbetskamrater runt om i landet tar du del utav ett brett och modernt utbud utav förmåner. Sokigo är en del av koncernen Addnode Group. Vi är en del av det moderna och hållbara arbetslivet – Sokigo har en positiv inställning till att kunna arbeta hemifrån och strävar efter att hitta rätt balans utifrån respektive roll och person. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Sundbyberg. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast. Som rutin utför vi alltid bakgrundskontroll på tilltänkta kandidater. För att skapa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess, använder vi oss utav personlighets- och kapacitetstester vid vårt urval. Arbetsprov kan förekomma. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag. Vill du veta mer? Kontakta Maria Lidholm, Affärsområdeschef, telefon +46 8 470 75 10 eller [email protected]

25 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Restaurangbiträde Sundbyberg
Rhodos Grekiska Kolgrillen HB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Hej! Vi på Kolgrillen Rhodos söker nu en restaurangbiträde. Arbetet kan tidvis vara intensivt, så vi söker dig som är stresstålig, rutinerad och van vid högt tempo. Arbetsuppgifter: Grilla och hantera kolgrill Diskning och plock Servering Förberedelser i köket Städning och andra förekommande uppgifter Med mera Vi ser gärna att du är en alert och flexibel person med god samarbetsförmåga. God hygien är mycket viktigt, och vi förväntar oss att du har en ren och proper klädsel på jobbet. Hos oss talar personalen bla svenska, syrianska, kurdiska och turkiska. Välkommen med din ansökan!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Taxiförare för Uber XL söks i Stockholm
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

#jobbjustnu Vi bedriver taxibolag och söker nu ytterligare chaufförer i stor Stockholm. Hos oss du kommer att få bra arbetsvillkor och lön. Du kommer att köra i Stockholm län. Om du är flexibel, ha bra tålamod och vara självständig. Självklart ska kunden känna sig trygg i bilen. Brinner för att ge en utomordentlig servis, kunden i fokus. om du är en person som Engagerad, det lilla extra uppskattas av kunden och gör att du växer i yrkesrollen. Problemlösare, gör att du klarar av de olika situationer och moment som kan uppstå på vägen Dag eller natt tid förare. Vi behöver heltid eller deltid förare. Enda krav är Taxilegitimation och klarhet i svenska språket. Vi betalar bra Rörlig provisionslön! Anställningens start omgående. OBS; företaget kör för UBER XL och Black också, vi har bilar i alla Stockholm område! Ring: 0707598076 Maila: [email protected]

26 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Söker målare men som även har kunskaper inom snickeri

Erfaren målare med snickarkunskaper sökes! Vi söker dig som är en erfaren målare men som även har kunskaper inom snickeri. Du ska vara självgående, noggrann och van vid att arbeta med både små och stora projekt. Vi värdesätter en positiv inställning och yrkesstolthet! Kundkontakt kan förekomma, så du bör vara serviceinriktad Skicka gärna in din ansökan med CV och några referenser på tidigare arbeten. Vi ser fram emot att höra från dig!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Innovativ chef - forma framtidens mötesplats för barn och unga
Sundbybergs kommun
Övriga chefer inom samhällsservice

Du kan väcka intresse. Och stilla nyfikenhet. Precis som vi. På sektorn för kultur och fritid arbetar 130 engagerade medarbetare fördelade på fyra enheter: bibliotek, fritid, idrott och kultur. Vill du vara med och skapa en generationsöverskridande, inspirerande och inkluderande miljö med fokus på barn och unga? Här hos oss på Kultur och fritid får du vara med att forma en ny mötesplats där barn och ungas kreativitet blomstrar!  Verksamheten invigs augusti 2026, kommer att ligga i Ursvik och bli en kreativ och generationsöverskridande mötesplats med fokus på barn och unga.  Mötesplatsen ska vara en levande nod där: • skapande, lärande och arrangemang samverkar • aktiviteter för barn och unga varieras under hela dagen • olika generationer möts • huset har ett tydligt tema – temat blir Ordet, vilket genomsyrar inredning, program och pedagogik I huset ska bibliotek, fritidsgård, kulturskola och föreningsliv samverka – för att skapa en öppen, inkluderande och levande mötesplats där tre verksamheter ska bli en. Vi söker dig som har modet och energin att starta och leda denna inovativa verksamhet.  Läs mer om vår verksamhetidé här: klicka på denna länk. Som chef kommer du ha både chefsansvar, samverkansuppdrag och, inte minst, arbeta med verksamhetsutveckling. Du kommer att vara avgörande för att huset blir ett hus fyllt av liv – inte bara lokaler. Som chef kommer du att vara en del av verksamheten vilket kan innebära helg och kvällsarbete.  Vi ser att du har relevant högskoleutbildning inom exempelvis pedagogik, socialt arbete, kultur, fritidsvetenskap, samhällsvetenskap eller motsvarande erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi värdesätter utbildning, men ser också till din praktiska erfarenhet av att leda verksamhet och personal, särskilt med fokus på barn och unga. Ditt uppdrag innebär att du ska: • bygga upp team, arbetssätt och verksamhet i ett helt nytt hus • leda medarbetare i ett hus med delat värdskap, samverkan och delat ansvar • arbeta nära sektorns andra delar (t.ex. kulturskola, bibliotek, fritid) • säkerställa att huset lever sin vision om att vara en levande mötesplats för barn och unga 0–16 år • arbeta med utveckling inom mångfald, HBTQI+, funktionsnedsättning och jämställdhet • utveckla och implementera metoder för att stärka barn och ungas inflytande och delaktighet • möjliggöra att huset fungerar som en generationsöverskridande mötesplats • samverka med skola, socialtjänst, polis och civilsamhälle Vi vill att du:  • har erfarenhet av att leda verksamhet för barn och unga, t.ex. inom fritid, kulturskola, ungdomsverksamhet eller civilsamhälle • har dokumenterad erfarenhet av att leda eller samordna människor, formellt eller informellt • har vana av att arbeta i blandade miljöer och med olika typer av människor och uppdrag Viktigt att du har god förståelse för hur det är att arbeta i en politiskt styrd organisation samt att du har en förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Vad vi erbjuder dig • Du får bygga upp en verksamhet från grunden – med inflytande från dag ett • Ett hus som är fysiskt anpassat för kulturens och barnens behov • Skapa en generationsöverskridande mötesplats • Möjligheten att påverka hur kultur blir en självklar del av samhällsutvecklingen För att du ska fungera i vår organisation vill vi att du: • Tar ansvar för ditt uppdrag och sina arbetsuppgifter. Medverkar aktivt till utveckling av verksamheten. Är självgående, kan fatta egna beslut och har gott omdöme i hanteringen av både små och stora frågor. • Ser helheter och tar hänsyn till det större perspektivet. Förstår din roll, men ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. • Arbetar mot mål och fokuserar på resultat. Styrs av mål- och resultattänkande i prioriteringar, planering och agerande. Förändrar din inriktning när målen ändrar sig. • Är trygg, stabil och har självinsikt. Ser relationer i sitt rätta perspektiv, skiljer på det personliga och professionella.  • Arbetar bra med andra människor. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. • Planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar. Personliga egenskaper väger tungt. Befattningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansök senast den 10 augusti. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma tillsättas tidigare. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.  Övrig information En stor del av vår verksamhet klassas som samhällsviktig verksamhet. Tjänsten kan komma att krigsplaceras inom ramen för Sundbybergs stads roll i totalförsvaret. Välkommen med din ansökan! Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
TechOps-specialist för stabilt produktbolag
Comstream AB
Systemadministratörer

Är du redo för nästa utmaning? Vi söker en erfaren TechOps-specialist till vårt leveransteam. Brinner du för teknik och vill vara med och göra skillnad i människors vardag? Gillar du utmaningar och vill hjälpa Sveriges kommuner att digitalisera sitt samhällsbyggnadsarbete? Då kan detta vara rätt roll för dig! Om rollen För oss på Sokigo är ett starkt samspel mellan våra utvecklings- och leveransteam en avgörande pusselbit för vår framgång! I den här rollen är du länken som säkerställer ett smidigt och effektivt samarbete mellan teamen, dels genom att hantera tydliga kravställningar mellan teamen och dels genom att identifiera och implementera förbättringar i arbetssätt och processer. Att ständigt utveckla och effektivisera vår leverans är en nyckelfaktor för oss och kommer vara en central del av din roll. Du kommer att jobba med att installera, konfigurera och optimera våra IT-lösningar, så att de fungerar smidigt för våra kunder. Din vardag kommer bland att bestå av: Installera och konfigurera Sokigos produkter i OnPrem-miljöer. Leda tekniska införanden och uppgraderingar. Analysera, identifiera och lösa problem vid driftstörningar. Driva utveckling utav vår leverans, gällande effektivitet och automation Dokumentera konfigurationer, processer och lösningar. Säkerställa tydlig kravställning och kommunikation mellan leverans- och utvecklingsteam Det är en varierande roll som ställer krav på förmåga till både självständigt arbete och lagarbete i team med engagerade kollegor och kunder. Vem är du? Du är en nyfiken och lösningsorienterad person som gillar att lösa tekniska problem. Du har en analytisk förmåga och kan snabbt sätta dig in i kunders behov för att leverera värdeskapande lösningar. Vi tror att du har: Minst 5 års praktisk erfarenhet som tekniker inom IT, med fokus på OnPrem och Windowsmiljöer. Goda kunskaper om Windows Server (2016, 2019 och senare versioner). Kunskap om scripting, främst PowerShell men även motsvarande i Linux är meriterande. Meriterande om du har kunskaper och erfarenhet att arbeta med OnPrem/Azure Devops eller GitHub. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med Active Directory, DNS, DHCP och andra nätverksfunktioner. God kännedom inom containerisering, t.ex. Docker eller ContainerD. Goda kunskaper inom virtualisering (t.ex. Hyper-V eller VMware). Viktiga egenskaper för rollen: God kommunikationsförmåga och en serviceinriktad attityd. Förmåga att analysera och lösa komplexa problem utifrån kundens behov. Flexibilitet och en positiv inställning till varierade uppgifter. Samarbetsförmåga i team och drivkraft att arbeta självständigt. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Sundbyberg. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast. Som rutin utför vi alltid bakgrundskontroll på tilltänkta kandidater. Om Sokigo: Sokigo är Sveriges största leverantör av systemlösningar för den kommunala marknaden. Vi är ett ambitiöst företag som brinner för långvariga relationer och att skapa lönsamhet för våra kunder. Som anställd hos oss får du kompetensutveckling, fast lön, pensionsförsäkring, friskvårdsbidrag och andra förmåner. Du får jobba med 250 trevliga och engagerade arbetskamrater runt om i landet. Sokigo är en del av koncernen Addnode Group.Vi är en del av det moderna och hållbara arbetslivet – Sokigo har en positiv inställning till att kunna arbeta hemifrån och strävar efter att hitta rätt balans utifrån respektive roll och person.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025