Receptionist till trafikskola, deltid/vid behov
Be a resource SWE AB
Kontorsreceptionister

Be a resource söker nu för en kunds räkning en engagerad och serviceinriktad receptionist till vår vikariepool. Denna tjänst passar den som vill ha ett extrajobb vid sidan av sina studier därför är studier på distans att föredra! Om tjänsten Kunden har sitt huvudkontor i västra Stockholm men har flera kontor runt omkring i Stockholm så arbetsställe kan vara varierande beroende på behov. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Mottagning av kunder och registrering. Ta emot samtal och svara på mejl. Administrativa uppgifter och dokumentering. Hjälpa kunderna med frågor och vara problemlösare. Vem är du? Vi ser gärna att du är glad, serviceinriktad och professionell. Du trivs med att arbeta strukturerat och är ordningsam i ditt arbetssätt. Vidare så bör du vara noggrann och klara av att ha flera bollar i luften samtidigt. Du bör även klara av stress och veta vilka arbetsuppgifter som bör prioriteras så arbetet blir effektivt utfört. Krav för tjänsten: För att söka till tjänsten så behöver du vara studerande på distans (helst 100%) eller ska börja studera. Du behöver vara flexibel och kunna hoppa in med kort varsel. Vara tillgänglig hela sommaren (juni,juli,aug) för längre pass. Vi ser gärna ett längre samarbete även efter sommaren. Svenska obehindrat i tal och skrift. Engelska i tal. Meriterande om du har arbetat i reception tidigare. Om verksamheten Vi på Be a resource vet av erfarenhet från ett proaktivt rekryteringsarbete att det finns ett bättre sätt att matcha talanger med företag än sedvanliga jobbannonser. Vi är passionerade när det gäller att hitta, utbilda och förmedla högpresterande arbetskraft. Vi är specialiserade på headhunting och tar varje uppdrag på allvar och gör vårt yttersta för att både parter ska vara nöjda. Är detta tjänsten för dig? Ansök redan idag via supportmejlen. Då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Rekryterare
Randstad AB
Personal- och HR-specialister

Arbetsbeskrivning Vi söker nu efter en erfaren rekryterare till vår kund i Sundbyberg. För att vara aktuell för rollen ser vi att du tidigare har arbetat minst 3 år med Techrekrytering på heltid. Du behöver även ha erfarenhet av hela rekryteringsprocessen, samt erfarenhet av tester vid rekryteringar. Låter detta som du? Välkommen med din ansökan! Arbetsplats: Sundbyberg Arbetsgivare: Randstad AB Uppdragslängd: augusti-december Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Man kommer att arbeta i kundens Talent Acquisition team som stöttar samtliga chefer i banken med deras rekryteringar. Rekrytering av roller tex Business Analyst, Scrum Master, Software engineers (backend, Cobol, och Infrastructure). Kvalifikationer Krav: Minst 3 års erfarenhet från Techrekryteringar på heltid Erfarenhet av att rekrytera seniora medarbetare inom Tech/IT Erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering Van användare av tester God erfarenhet av att guida chefer med höga krav genom hela rekryteringen, från kravprofil till referenstagning Flytande kunskaper i svenska och engelska Meriterande: Van användare av Teamtailor Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Specialist i allmänmedicin till Hallonbergens vårdcentral!
REGION STOCKHOLM
Specialistläkare

Hos oss på Hallonbergens vårdcentral får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Stockholm. Vi är en välfungerande, positiv och utvecklande arbetsgrupp som trivs på vår arbetsplats och arbetar med stort patientfokus. Mottagningen har ca 7400 listade patienter och ligger i anslutning till tunnelbana och busstation. Området växer och listningen ökar även den successivt. Våra lokaler är nyrenoverade och fina efter en omfattande ombyggnation. I vårt proffsiga och välfungerande team ingår bland annat sjuksköterskor, läkare, psykolog och rehabkoordinator. Du kan läsa mer om oss på Hallonbergens vårdcentral (regionstockholm.se) SLSO skapar goda förutsättningar för att du som medarbetare ska utvecklas och bli riktigt bra inom din profession. Hos oss kan du själv påverka dina arbetstider och utvecklingsmöjligheter inom ramen för uppdraget. Visst utrymme ges för egen planering av schema. Som medarbetare har du förmåner såsom fri sjukvård, extra ersättning vid föräldraledighet, möjlighet till löneväxling, avtalspension samt försäkringar. Du kan läsa mer om det på Förmåner hos Stockholms läns sjukvårdsområde (regionstockholm.se) Dina arbetsuppgifter: Hos oss erbjuds du ett varierat arbete inom det breda allmänmedicinska området där du får möta och konsultera patienter i alla åldrar och situationer. Vi värnar god fortbildning och hög medicinsk kvalitet. Arbetet ställer krav på bred kompetens och självständighet. Du handleder studenter, AT- och ST-läkare och stöttar övriga yrkeskategorier i medicinska bedömningar. Kvalifikationer: Specialistläkare i allmänmedicin med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Erfarenhet som färdig specialist och av att ha arbetat i svensk sjukvård, primärvård är meriterande. Erfarenhet av journalsystemet TakeCare är meriterande. Anställningsform: Tillsvidareanställning. Heltid 100%, deltid kan eventuellt diskuteras. Provanställning kan komma tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.  Personliga egenskaper: Du har god empatisk förmåga, och uppskattar det dagliga kliniska patientarbetet med dess komplexitet och variation. Att ge ett professionellt och gott bemötande är en självklarhet. Vi tror att du som person har ett positivt förhållningssätt, ser lösningar och är flexibel. Du kan och tycker om att arbeta självständigt såväl som i team samt vill vara med och utveckla verksamheten. Vidare har du god samarbets- och organisationsförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information: Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

30 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kvinnlig personlig assistent vaken natt sökes till positiv kvinna
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en personlig assistent som vill arbeta vaken natt hos en självständig och positiv kvinna som är i behov av stöd och hjälp under dygnets alla timmar. Hon bor tillsammans med sin make i en lägenhet i Sundbyberg. Resor är ett stort intresse och hon brukar resa utomlands en till två gånger per år. Hon söker nu dig som vill bli en del av hennes vardag. Om rollen Som assistent kommer du att vara ett stöd i alla delar av vardagen, både i och utanför hemmet med allt från matlagning, tvätt och personlig hygien eller läkarbesök och aktiviteter.  Vem är du Vi söker en personlig assistent med ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd och kan båda arbeta utifrån tydliga instruktioner samt ta egna initiativ. Du måste kunna skriva samt tala svenska då vi dokumenterar kundens vardag och ibland kan du behöva ringa en läkare och informera hälsotillstånd eller ringa färdtjänst.  Har du erfarenhet av liknande arbete är det ett plus, men det viktigaste är personkemin och att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Du kan dessutom få möjlighet att följa med på någon av hennes resor utomlands. Vill du vara en del av vår kunds liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid, Arbetstiden är varierad vardag och helg vaken natt 20-08  Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.

32 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Övrig arbetstagare
Byggförvaltarna Europa AB
Ställningsbyggare

Övrig arbetstagare utan yrkesbevis, ställningsbyggare eller lärling. Vi söker dig som vill jobba inom byggbranschen som ställningsmontör, du skall vara flexibel, punktlig och noggrann, och arbeta mycket självständigt och i en grupp, du har lätt för att samarbeta, är prestigelös samt kommunikativ. I grunden arbetar du dagtid på vardagar men ibland kan det vara kvällar och någon enstaka helg. Vi förutsätter att du talar och förstår svenska eller engelska.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
15 november 2025
Senior Systemutvecklare .NET/React för produktbolag
Comstream AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Sokigo söker en engagerad och driven senior systemutvecklare för att stärka upp vårt team som arbetar med vidareutveckling av vårt verktyg för handläggning av serveringstillstånd. Vi arbetar full-stack med agila processer i små team – därför ser vi gärna att du trivs bra med det arbetssättet. Huvudsakligen kommer du att arbeta med React och C# (.NET). Rollen som senior systemutvecklare innebär: Att du blir en del av vårt utvecklingsteam som jobbar för att ta vår ärendehanteringsplattform, Nova till nya höjder. Att du får arbeta tillsammans med engagerade och trevliga kollegor i en platt organisation med öppen kultur som ser till dina behov som individ. För att vara framgångsrik i rollen krävs att du har tidigare erfarenhet som webb-utvecklare och är van att jobba full-stack. Du har lätt för att sätta dig in i befintlig kod och gillar att utmanas av såväl nyutveckling som underhållsutveckling. Vi ser att du har ett öga för detaljer och har lätt att kommunicera med andra. Kvalifikationer (meriterande inom parentes): Webbutveckling - React, C# (.Net) Backend - Entity Framework, SQLServer Verktyg - Azure Devops, (Team City), (Octopus Deploy) Metodik - Scrum Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift Viktiga egenskaper för rollen: Driven Prestigelös Social Noggrann Ansvarstagande Kommunikativ Som person har du ett stort teknikintresse och du trivs med att omsätta teknik till praktiska funktioner. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och har en god pedagogisk förmåga. Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer med såväl kunder som kollegor. Ditt arbetssätt är resultatorienterat och strukturerat. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Sundbyberg. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast. Som rutin utför vi alltid bakgrundskontroll på tilltänkta kandidater. Om Sokigo: Sokigo är Sveriges största leverantör av systemlösningar för den kommunala marknaden. Vi är ett ambitiöst företag som brinner för långvariga relationer och att skapa lönsamhet för våra kunder. Som anställd hos oss får du kompetensutveckling, fast lön, pensionsförsäkring, friskvårdsbidrag och andra förmåner. Du får jobba med 250 trevliga och engagerade arbetskamrater runt om i landet. Sokigo är en del av koncernen Addnode Group.Vi är en del av det moderna och hållbara arbetslivet – Sokigo har en positiv inställning till att kunna arbeta hemifrån och strävar efter att hitta rätt balans utifrån respektive roll och person.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kökschef
Blackstone Steakhouse AB
Köksmästare och souschefer

Är du vår nya kökschef? Du blir en del av ett härligt team som med kompetens, högt tempo och ett glatt humör bidrar till att restaurangen bjuder på positiva mat- och gästupplevelser varje dag. Du jobbar nära restaurangchefen och bidrar till förbättring och utveckling i restaurangen och ansvarar för att Blackstones riktlinjer och policies används och efterlevs i köket. Som kökschef säkrar du upp konceptet och ansvarar för kökets prestation i förhållande till uppsatta mål. Du coachar och utbildar och är ansvarig för kökets rutiner. Du ansvarar för personalplanering och rekrytering till köket och du arbetar tätt med restaurangchefen för att uppnå ekonomiska mål och kvalitetsmål. Du ansvarar för varuflödet, hygien och kvalitetssäkring samt kontrollerar och följer upp leveranser/följesedlar och säkrar att det stämmer överens med beställning. Du ansvarar för månatlig inventering och är väl insatt i interna system samt säkerställer att rutiner, checklistor och egenkontroll fungerar. Du kommer att ha en viktig roll och ditt engagemang är en avgörande pusselbit för att stärka hela kedjans utveckling framåt. Tillsammans med kollegor säkerställer du bästa service, kvalitet och hygien mot våra gäster Vi söker dig som: Har relevant utbildning samt flerårig yrkeserfarenhet inom restaurangkök Är trygg i rollen som kökschef Vill vara med och utveckla Blackstone in i framtiden Är noggrann och strukturerad Har ett eget driv, initiativförmåga och gillar att jobba i ett högt tempo Vi erbjuder dig: En rolig arbetsplats med härliga kollegor Ett innovativt koncept i ett snabbt växande bolag Goda utvecklingsmöjligheter inom kedjan Fina utbildningsmöjligheter Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

35 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025
Platschef till Förbifart Stockholm
2Complete AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Om Eltel Eltel är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska tjänster för el- och kommunikationsinfrastruktur. Vi bygger, driver och underhåller samhällskritiska nätverk som möjliggör digitalisering, elektrifiering och ett hållbart samhälle. I samarbete med Yunex Traffic har vi fått förtroendet att leverera och installera tele-, styr- och övervakningssystem till Trafikverkets stora infrastruktursatsning – Förbifart Stockholm. Vi söker nu en engagerad och strukturerad Platschef som vill spela en nyckelroll i detta unika och tekniskt komplexa projekt. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en central roll i ett av Sveriges mest tekniskt avancerade infrastrukturprojekt. Du får:   Ett stort helhetsansvar för en specifik projektplats inom Förbifart Stockholm En trygg anställning med kollektivavtal, goda förmåner och frihet under ansvar Arbete i ett sammansvetsat team med hög teknisk kompetens och god laganda Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete där det är möjligt En stark företagskultur där säkerhet, kvalitet och samarbete står i centrum Möjligheter till både personlig och professionell utveckling inom organisationen Vem vi söker Vi söker dig med gedigen erfarenhet från liknande roller inom el, bygg, anläggning, installation eller telekom. Du har ett genuint intresse för projektstyrning och en god teknisk förståelse, gärna inom kommunikations- eller övervakningssystem. Du är van att leda team i komplexa miljöer och har ett helhetsperspektiv på projektleverans, planering och arbetsmiljö. Vi ser gärna att du har:   Erfarenhet från större installations- eller byggprojekt Förmåga att kombinera tekniskt kunnande med god ledarskapsförmåga Stark kommunikationsförmåga och vana att arbeta tvärfunktionellt God kunskap om entreprenadjuridik, tid- och resursplanering Relevant högskoleutbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet Vana av dokumentation, projektstyrningssystem och svenska/engelska i tal och skrift B-körkort (manuellt) Som person är du lösningsorienterad, prestigelös och trygg i din roll som ledare. Du har lätt för att bygga relationer och samverka med både interna team och externa aktörer. Vad tjänsten innebär I rollen som Platschef ansvarar du för produktion, personal och daglig operativ ledning på en av våra installationssiter i Förbifart Stockholm. Du är den som driver arbetet framåt, koordinerar insatser, säkerställer resurs- och materialflöden samt upprätthåller en trygg och effektiv arbetsmiljö. Du rapporterar direkt till Installationschefen i projektets ledningsgrupp. Huvudsakliga ansvarsområden:   Leda en site med ca 25 medarbetare – tekniker, arbetsledare, planerare och inhyrd personal Ansvara för tidplaner, resurser och samordning med logistik Säkerställa att produktionen sker enligt gällande KMA-krav Dokumentera och följa upp förändringar i produktionen Identifiera och hantera hinder i produktionen tillsammans med relevanta avdelningar Driva kostnadskontroll och ekonomisk uppföljning Säkerställa god kommunikation och samordning med andra entreprenörer och aktörer i projektet Tillträde: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroll: Obligatorisk inför anställning Ansökan  Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansök via länken i annonsen – vi kan inte ta emot ansökningar via e-post. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Projektinköpare till Förbifart Stockholm
2Complete AB
Inköpare och upphandlare

Om Eltel Eltel är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska tjänster för el- och kommunikationsinfrastruktur. Vi bygger, driver och underhåller samhällskritiska nätverk som möjliggör digitalisering, elektrifiering och ett hållbart samhälle. I samarbete med Yunex Traffic har vi fått förtroendet att leverera och installera tele-, styr- och övervakningssystem till Trafikverkets stora infrastruktursatsning – Förbifart Stockholm. Vi söker nu en engagerad och strukturerad Platschef som vill spela en nyckelroll i detta unika och tekniskt komplexa projekt. Vad vi erbjuder Hos oss får du: En central roll i ett projekt av nationell betydelse Möjligheten att kombinera operativt arbete med strategisk påverkan En trygg anställning med kollektivavtal, fina förmåner och frihet under ansvar Arbeta i ett erfaret team med hög teknisk kompetens och god stämning Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete där det är möjligt Stora möjligheter att utvecklas inom företaget – både i din roll och vidare   Eltel är en trygg arbetsgivare med över 20 års erfarenhet och stark närvaro i hela Sverige. De bygger samhällskritisk infrastruktur som möjliggör digitalisering, elektrifiering och hållbar tillväxt. Vem vi söker För att lyckas i rollen ser vi att du har: Eftergymnasial utbildning inom inköp, teknik eller motsvarande Erfarenhet av inköp inom bygg, el eller installationsverksamhet God vana vid att läsa och hantera avtal Stark administrativ förmåga och erfarenhet av upphandling God systemvana, gärna i Symbrio och Office-paketet Mycket goda kunskaper i svenska, samt god engelska B-körkort är meriterande Som person är du: Ansvarstagande, lösningsfokuserad och strukturerad Kommunikativ, både skriftligt och muntligt Självständig, men trivs i samarbete med andra Drivs av att skapa struktur, hålla tidplaner och bidra till projektets framgång Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och rätt inställning – det du inte kan idag, lär vi dig gärna! Vad tjänsten innebär I rollen som Projektinköpare ansvarar du för att säkerställa att projektets avtal, inköp och leveranser fungerar smidigt och enligt plan. Du arbetar nära både produktion, logistik, inköpsavdelning och leverantörer – och är en nyckelspelare i att få rätt material till rätt plats i rätt tid. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Hantera och följa upp befintliga avtal Förhandla priser och utvärdera nya leverantörer Utarbeta förfrågnings- och anbudsunderlag i samarbete med inköpsfunktionen Bevaka leveranser, samordna installationer och följa upp tidplaner Agera kontaktperson mot leverantörer vid avvikelser Följa upp tekniska krav, HSEQ-frågor och dokumentation Samarbeta tätt med produktion och logistik för att säkerställa flöden Initialt fokuserar du på att sätta strukturer och få igång processer, för att längre fram övergå till ett mer koordinerande och bevakande ansvar för hela leveranskedjan. Arbetsplats: Bromma Tillträde: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroll: Obligatorisk inför anställning Ansökan Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansök via länken i annonsen – vi kan inte ta emot ansökningar via e-post. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Senior Sales Executive till mnemonic, Sundbyberg
Level Recruitment AB
Företagssäljare

Vill du arbeta med att erbjuda de bästa säkerhetslösningarna till de mest komplexa och krävande företagen? Vill du arbeta med försäljning på ett ledande cybersäkerhetsföretag? Vårt svenska kontor letar nu efter en ny Senior Sales Executive. Om tjänsten Vi på mnemonic är en global leverantör av cybersäkerhetstjänster och är erkända för vår Managed Detection and Response Service (MDR) och vår tjänst Argus Managed Defence (AMD). Ditt huvudsakliga arbetsområde är att ta helhetsansvar för att driva och utveckla försäljningen av mnemonic’s tjänster inom cybersäkerhet. Ditt största fokus ligger på att arbeta med både nya och befintliga kunder inom enterprise-segmentet.Arbetet omfattar att bygga och upprätthålla långsiktiga relationer med nyckelpersoner och beslutsfattare, identifiera komplexa kundbehov och utmaningar, samt, tillsammans med kollegor, presentera och implementera skräddarsydda lösningar som adresserar deras specifika krav. Rollen kräver också ett aktivt arbete med att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter, utveckla marknadsstrategier, och hantera komplexa kunder med komplexa problem. Som Senior Sales Executive förväntas man navigera i avancerade säljsituationer, använda ett analytiskt angreppssätt och förhandlingsförmåga för att maximera affärspotentialen och driva tillväxten. I dina viktigaste arbetsuppgifter ingår bland annat: Driva försäljningen av företagets cybersäkerhetstjänster till (främst) enterprise-kunder Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter genom prospektering och nätverkande Bygga och förvalta långsiktiga relationer med beslutsfattare och nyckelpersoner Analysera komplexa kundbehov och utveckla skräddarsydda lösningar (tillsammans med kollegor) Hantera hela försäljningscykeln från prospektering till avslut   Du kommer att utgå från vårt kontor i Sundbyberg. Vi erbjuder dig möjligheten att delvis arbeta hemifrån. Är det här du? För att lyckas i den här rollen bör du ha tidigare erfarenhet inom komplex, teknisk B2B försäljning, gärna i liknande roller inom IT och/eller IT-säkerhetsbranschen. En akademisk utbildning inom relevant område är önskvärt, eller om du kan uppvisa arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig tillsammans med mycket god analytisk förmåga. Du har troligtvis minst 5 års erfarenhet, gärna fler, i en liknande roll. Ytterligare kompetenser vi värdesätter är självledarskapsförmåga och god affärs- och kommersiell förståelse. Slutligen är du en mycket vass kommunikatör i tal och skrift, både i svenska och engelska. Vi värdesätter medarbetare av entreprenöriell karaktär. Du är kreativ och har förmågan att tänka utanför boxen för att identifiera nya möjligheter och lösningar på problem. Dessutom tar du ofta initiativ och är självgående i de projekt du tar dig för. Vidare är förmågan att trivas i kundinteraktioner och att kommunicera på ett tydligt och förståeligt sätt, av stor betydelse. Vi på mnemonic samarbetar som ett team – du är troligtvis precis som oss, en lagspelare som lägger stor prestige i sitt arbete. I slutet av rekryteringsprocessen kommer en gedigen bakgrundskontroll göras.  Vad vi erbjuder dig mnemonic har en informell och tilltalande arbetsmiljö som ger möjlighet att växa, ha inflytande och möjlighet till kompetensutveckling. Vi erbjuder dig, förutom konkurrenskraftig lön och bonusprogram, möjligheten att påverka din anställning. I den här rollen erbjuds du att ta helhetsansvar i din roll, vilket vi förväntar oss kommer att ge god avkastning och lönsamhet till både dig som arbetstagare och oss som arbetsgivare! Vi främjar en långsiktig anställning där vi är måna om våra medarbetares välbefinnande, där balans mellan arbete och fritid samt möjligheten att anpassa sig efter livspusslet är en självklarhet. Vi har, genom Great Place to Work, fler gånger blivit utsedd till en av de bästa arbetsplatserna i Europa – något vi är mycket stolta över! Dessutom erbjuder vi möjlighet att delta vid internationella evenemang och konferenser. Vi ser fram emot att ha med dig på vår resa framåt! Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar mnemonic med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Stina Koskijev på 08-120 50 421, eller [email protected]. Vänligen notera att inga ansökningar godtas över e-post. Vänligen skriv en kort presentation av de bolag du arbetat för och markera väl din erfarenhet av risktjänster och/eller cybersäkerhet i ditt CV. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

37 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025