Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

20 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

20 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Fordonstekniker till Europeiska Motor /Toyota Center

Arbetsuppgifter På Europeiska Motor / Toyota Center i Sundbyberg/Rissne kommer du att arbeta med den nyaste tekniken tillsammans med ett team av skickliga och erfarna tekniker. Dina arbetsuppgifter kommer vara att arbeta med felsökning, service och reparationer på Toyotabilar. Då datorn är ditt dagliga arbetsredskap krävs IT-kunskaper. Kobra är vårt affärssystem och det är en fördel om du har erfarenhet av det. Kvalifikationer - Utbildad fordonstekniker eller motsvarande relevant utbildning. - Minst ett års arbetslivserfarenhet som fordonstekniker. - Mycket meriterande är om du har jobbat med Toyota, Peugeot eller Citroën tidigare. - Du behärskar svenska i tal och skrift samt förstår instruktioner på engelska. - B-körkort är ett krav. Du har utöver detta ett långtgående tekniskt intresse samt brinner för att lösa problem och hjälpa dina kunder och kollegor på bästa sätt. Du har en positiv inställning och vill lära dig mer och utvecklas inom yrket. Vi erbjuder dig Här får du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Här erbjuds du stora utvecklingsmöjligheter med en rad vidareutbildningar inom Toyota. Detta är en trygg och stabil arbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor. Man arbetar enligt "The Toyota Way" och har värderingar och arbetssätt hyllade världen över. Det är ett företag som går mycket bra och det är väldigt roligt att jobba med Toyota. Arbetstiderna är förlagda mån-tors 7-16:30 och fre 7-13:45. Du erbjuds även friskvårdsbidrag samt företagshälsovård. Ansökan och tillträde Detta är en direktrekrytering och du blir anställd av Europeiska Motor med placering i Sundbyberg/Rissne. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och rekryterare Catrin Fjellström 0700-744 018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget Europeiska Motor grundades 1960 och är Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,3 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad, Östermalm och Gävle. Europeiska Motor erbjuder försäljning av privat-, företags- och transportbilar. Huvudanläggningen i Rissne är flaggskeppet i organisationen och här erbjuds försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har även en modern fullserviceverkstad, där de också säljer reservdelar.

20 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Diagnostekniker till Europeiska Motor - Toyota Center

Arbetsuppgifter På flaggskeppsanläggningen för Europeiska Motor / Toyota Center i Sundbyberg/Rissne, kommer du att arbeta med den nyaste tekniken tillsammans med ett team av skickliga och erfarna tekniker. Tillsammans har ni som mål att skapa goda resultat, uppfylla fastställda mål och nå en hög kundtillfredsställelse. Som diagnostekniker består dina arbetsuppgifter av fackmannamässig felsökning och diagnos samt ansvar för reparation samt kontroll av åtgärderna. Med din expertis som diagnostekniker säkerställer vi en vagnpark med nöjda och återkommande kunder. Därför blir din roll hos oss mycket viktig och din insats kommer både att synas och göra skillnad. Kvalifikationer - Flera års arbetslivserfarenhet som fordonstekniker inom felsökning och diagnos. - Mycket meriterande är om du har jobbat med Toyota, Peugeot eller Citroën tidigare. - Datorn är ditt dagliga arbetsredskap vilket kräver goda IT-kunskaper samt erfarenhet av något diagnosverktyg. - Det är meriterande med högvoltsbehörighet. - Kobra är vårt affärssystem och det är en fördel om du har erfarenhet av det. - Du behärskar svenska i tal och skrift samt förstår instruktioner på engelska. - B-körkort är ett krav. Du har utöver detta ett långtgående tekniskt intresse samt brinner för att lösa avancerade problem och hjälpa dina kunder och kollegor på bästa sätt. Du har en positiv inställning och vill lära dig mer och utvecklas inom yrket. Vi erbjuder dig Här erbjuds du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Här arbetar du på en auktoriserad fullserviceanläggning som har verkstad samt försäljning av bilar och tillbehör. Du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter med en rad vidareutbildningar inom Toyota. Man arbetar enligt "The Toyota Way" och har värderingar och arbetssätt hyllade världen över. Det är ett företag som går mycket bra och det är väldigt roligt att jobba med Toyota. Arbetstiderna är förlagda mån-tors 7-16:30 och fre 7-13:45. Du erbjuds även friskvårdsbidrag samt företagshälsovård. Ansökan och tillträde Detta är en direktrekrytering och du blir anställd av Europeiska Motor med placering i Sundbyberg/Rissne. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och rekryterare Catrin Fjellström 0700-744 018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget Europeiska Motor grundades 1960 och är Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad och Östermalm. Europeiska Motor erbjuder försäljning av privat-, företags- och transportbilar. Huvudanläggningen i Rissne är flaggskeppet i organisationen och här erbjuds försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har även en modern fullserviceverkstad, där de också säljer reservdelar.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Intresseanmälan Sjuksköterska

Cura Connect erbjuder: Bra betalt och fördelaktiga förmånspaket Tjänstepension Boende Resa Friskvårdsbidrag Din egen serviceinriktade konsultchef Karriär- och utvecklingsmöjligheter Stort utrymme och frihet att styra över din tillvaro Om Cura Connect Cura Connect är ett litet personligt bemanningsbolag som är dedikerat att tillhandahålla kvalificerad vårdpersonal över hela Sverige. Vi förstår den ständiga utmaningen som sjukvården står inför när det gäller bemanning och strävar efter att vara en pålitlig partner i denna process. Vår högsta prioritet är att leverera vård av högsta kvalitet och att skapa en stabil och trygg arbetsmiljö för våra anställda. Vi strävar efter att bidra till en förbättrad sjukvård genom att erbjuda flexibilitet, pålitlighet och professionalism. Cura Connect är engagerat i att bemanna sjukvården på ett effektivt och hållbart sätt. Vi är stolta över att vara en pålitlig partner för sjukvårdsinrättningar över hela Sverige och ser fram emot att fortsätta stödja dem i deras strävan att leverera den bästa vården till patienterna.

20 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Intresseanmälan Läkare

Cura Connect erbjuder: Bra betalt och fördelaktiga förmånspaket Tjänstepension Boende Resa Friskvårdsbidrag Din egen serviceinriktade konsultchef Karriär- och utvecklingsmöjligheter Stort utrymme och frihet att styra över din tillvaro Om Cura Connect Cura Connect är ett litet personligt bemanningsbolag som är dedikerat att tillhandahålla kvalificerad vårdpersonal över hela Sverige. Vi förstår den ständiga utmaningen som sjukvården står inför när det gäller bemanning och strävar efter att vara en pålitlig partner i denna process. Vår högsta prioritet är att leverera vård av högsta kvalitet och att skapa en stabil och trygg arbetsmiljö för våra anställda. Vi strävar efter att bidra till en förbättrad sjukvård genom att erbjuda flexibilitet, pålitlighet och professionalism. Cura Connect är engagerat i att bemanna sjukvården på ett effektivt och hållbart sätt. Vi är stolta över att vara en pålitlig partner för sjukvårdsinrättningar över hela Sverige och ser fram emot att fortsätta stödja dem i deras strävan att leverera den bästa vården till patienterna.

20 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Butiksmedarbetare Järn/Verktyg/El 30 tim/veckan - Vikariat

HORNBACH Byggmarknad AB Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. Nu söker vi en butikssäljare till vår järn-och verktygsavdelning.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst att bestå av försäljning och rådgivning till kunderna. Tack vare din produktkännedom och säljkunskap ser du till att kunden kan slutföra sitt projekt. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Aktiv försäljning av produktsortimentet inom järn, verktyg och el  * Möjligheter till att inspireras, lära dig av kollegor och utbyta gedigen kunskap och erfarenhet inom varuområdet * Ansvarar för inkommande varor och exponering men även för upp- och ombyggnationer på avdelningen * Analysera avdelningens varupresentation * Vid behov vara behjälplig på andra avdelningar Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln * Erfarenhet inom järn och verktyg är meriterande  * Goda kunskaper från tidigare yrkeserfarenhet/eller utbildning inom el är ett krav * Brinner för att erbjuda våra kunder bästa möjliga service * Genom professionell rådgivning av vårt breda produktsortiment förverkliga kundens projekt * Som person är  du stresstålig, flexibel och lösningsorienterad * Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4)   Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter Arbetstid/Varaktighet: Vikariat. Deltid 30 timmar/veckan. Schemalagd arbetstid dag, kväll och varannan helg Lön: Lön enligt kollektivavtal. Tillträde: 15/4 - 30/8 - 2024 med ev chans till förlängning.

20 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Trafiklärare

Kvalitet,engagemang och service- det är kärnvärdena vi lever efter på Sundbyberg Trafikskola och sedan 2004 har vi stolt format framtidens bilförare med fokus på B-körkort. Vår mission? Att inte bara erbjuda en utbildning av högsta kvalitet, utan även att forma trygga, säkra förare redo att ta sig an vägens utmaningar. Arbetsbeskrivning- Som trafiklärare hos oss kommer du att stå i centrum för våra elevers framsteg, både teoretiskt och praktiskt och ditt arbete kommer att innefatta körutbildning för B-behörighet. Dina ansvarsområden kommer att vara: • Utbilda elever för B-behörighet i form av att hålla körlektioner med automat/ manuell bil. • Potentiellt hålla i riskutbildning 1 och handledarutbildningen. • Bidra till vårt team genom att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter för att ständigt förbättra och utveckla vår undervisning. Kvalifikationer- För att lyckas i rollen ser vi att du har en examen som trafiklärare, gärna med några års erfarenhet. Du har en stark kommunikativ förmåga och trivs med att handleda och stödja elever i deras utbildning. Vi värdesätter noggrannhet, att du är serviceinriktad och har en stark känsla för kvalitet. Du behärskar det svenska språket obehindrat och pratar du även engelska flytande så är det ett plus i kanten. Något av det vi kan erbjuda dig • En trygg anställning med fast lön, alternativt timanställning. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. • Ett engagerat och stöttande team med 20+års erfarenhet inom trafikskolebranschen. • Möjligheten att påverka och forma din egen roll. • En arbetsplats där vi värdesätter och främjar kontinuerligt lärande och utveckling. Vi är även öppna för sökande med bakgrund som utbildningsledare och konsulter och vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt då vi planerar att anställa omgående på grund av en hög efterfrågan av våra tjänster. Är du intresserad av att börja jobba hos oss så skicka ditt CV, personligt brev, referenser och löneanspråk till: [email protected] Skulle du ha några frågor om tjänsten så kan du antingen kontakta oss via mailadressen ovan eller slå oss en pling på 08-6270200. Vi ser fram emot din ansökan! Varmt välkommen till Sundbyberg Trafikskola!

20 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Koordinator till Sundbyberg

Vi söker en koordinator som kommer arbeta med att stötta upphandlarna i det administrativa arbetet samt ha hand om enhetens funktionsinkorg på rullande schema. Om uppdraget Vår kund sitter vid Sundbyberg i Stockholm och arbetar med affärsstöd som är en del av upphandlingsenheten som idag består av inköpare och koordinatorer. De behöver nu en förstärkning av en koordinator/administratör på heltid för att täcka upp för föräldraledighet. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia, uppdraget är på heltid 100% och vi ser gärna att du kan påbörja uppdraget omgående och sedan kommer det pågå till och med 2025-01-31 med möjlighet till förlängning. Arbetet kommer vara på plats på kontoret minst 3 dagar i veckan med möjlighet, om arbetet tillåter, 2 dagar på distans. Dina arbetsuppgifter Som koordinator/administratör är du spindeln i nätet och kommer stötta upphandlarna i det administrativa arbetet samt ha hand om enhetens funktionsinkorg på rullande schema. Detta ställer krav på att du har en förmåga att planera det oförutsedda samtidigt som du har tydliga dagliga arbetsuppgifter som ska drivas framåt. Det är ett högt tempo där det krävs att du har förmågan att själv söka upp information för att lösa frågor som kommer in till enhetens samtidigt som du är noggrann i ditt arbete. Nedan är exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen som koordinator/administratör: - Utföra arbetet mot nämnd och är ansvarig genom processen - Sekretessbelägga handlingar - Diarieföra och lämna för arkivering, samtliga handlingar och underlag för upphandlingsenheten - Återrapportera samtliga delegationsbeslut för upphandlingsenheten - Lägga upp avtal i avtalskatalogen och håller avtalskatalogen uppdaterad - Godkänna auktorisationer - Godkänna LOV-ansökningar - Bevaka och besvara enhetens funktionsbrevlåda - Ansvara och utföra uppdatering av SPEND-verktyget - Övriga administrativa tjänster inom enheten Dina kvalifikationer - Relevant eftergymnasial utbildning - Tidigare arbetat med likande arbetsuppgifter - Tidigare arbetat inom inom offentlig verksamhet (Kommun) - God kunskap inom Office-paketet Meriterande - Meriterande om du har kunskap inom LOU - Meriterande om du erfarenhet som nämndsekreterare, registrator eller som handläggare inom kommunal verksamhet Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 25 mars Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Turistbussförare Stockholm

Vi söker dig som tycker om att köra, ta hand om fordon samt vill att passagerare och arbetskamrater skall må bra, gillar utmaningar och trivs med att klara dig själv, uppskattar att få vara med "bakom kulisserna" ibland, känner att vår devis "Vi gillar vårt jobb och det märks" passar in på dig. Våra kunder är allt från idrottslag till företag och världsartister. Våra uppdrag är lokala, nationella och ibland även utomlands. Vi har garage i Tyresö och Sollentuna.

19 mars 2024
Sista ansökan:
10 september 2024