Distributionschaufför B-Kort

JKT Bemanning är ett litet mindre bemanningsföretag med säte i Stockholm. Vi är främst verksamma inom transport och lager. Att arbeta hos oss innebär att du som person kommer att få möjlighet att jobba på olika företag. Trivs man hos en kund är det troligt att du blir kvar och troligtvis rekryterad till kunden. Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Vi har behov i Söderort och Norrort Arbetstider är varierande och man börjar allt från 05,00-09,00 på morgonen beroende på vart man jobbar. För att vara aktuell för denna tjänst behöver du ha. * Haft B Kort i minst 2 år Meriterande om du har * Erfarenhet av Distributions jobb * Adr 1.3 * Truckkort Intervjuer sker löpande då tjänsterna skall tillsättas omgående

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
IT-säkerhetssamordnare / teamledare

Svenska kraftnät är en av de viktigaste aktörerna för en hållbar energiomställning. Hos oss erbjuds ett av Sveriges viktigaste IT jobb, i vilket du varje dag kommer att bidra till Sveriges elförsörjning. Vi behöver dig för att lyckas med vårt samhällsviktiga uppdrag att elektrifiera Sverige. Vi är i dag ca 500 personer på IT och vi kommer att växa ytterligare de kommande åren. Detta för att kunna skapa förutsättningar för Sverige att kunna fördubbla sin elproduktion och nå klimatmålen genom att helt ställa om till fossilfri energi. För att lyckas kommer vi att använda oss av den senaste tekniken för att öka kapaciteten i vår infrastruktur och samtidigt öka utvecklingstakten kring system, digitalisering och processer. Enheten IT-säkerhetsstöd har till uppdrag att stödja program, projekt och förvaltningsorganisation avseende processer och metodik knutet till IT-säkerhet samt tillhandahålla teknisk expertis inom samma område. Enheten är uppdelad i fyra IT-säkerhetsteam som stöttar inom alla områden av Svenska kraftnäts komplexa IT-miljö så som exempelvis inom systemutveckling, klientnära system, IT-infrastruktur, OT-säkerhet och anläggningsnära infrastruktur på våra kraftstationer. Hos oss genomförs IT-säkerhetsarbetet proaktivt genom exempelvis stöd till projekt och förvaltning men ibland även reaktivt om det skett någon incident eller annan oönskad händelse. Om tjänsten Tjänsten är en kombinerad roll där du både är teamledare samt själv arbetar operativt som IT-säkerhetssamordnare. I ditt uppdrag som teamledare har du en viktig roll i att koordinera, planera och följa upp teamets arbete. Arbetet innebär många kontaktytor inom organisationen och det finns stor möjlighet att utveckla de arbetssätt och metoder som används inom teamet. Primära arbetsuppgifter innebär att leda möten med teamet, fördela projekt, rapportera status, blicka framåt och se vilka långsiktiga resursbehov verksamheten har samt coacha teammedlemmar för att säkerställa ett effektivt nyttjande av teamets resurser med hög kvalité på leveransen. Ungefär 60% av arbetstiden arbetar du som IT-säkerhetssamordnare vilket innebär att du stöttar projekt och förvaltningsorganisation med kunskap inom IT-säkerhet. Rollen innebär stor variation av arbetsuppgifter vilket ibland kräver god förmåga att finna nya lösningar på utmaningar. Som IT-säkerhetssamordnare är det viktigt att vara väl uppdaterad både rörande aktuell hotbild och relevanta regelverk, standard samt bästa praxis inom området. Exempel på arbetsuppgifter som IT-säkerhetssamordnare: • Koordinera IT-säkerhetsarbetet i projekt och förvaltning, exempelvis genom samordning och adressering av IT-säkerhetsrelaterade frågor med övriga berörda delar av myndigheten. • Agera sakkunnig inom IT-säkerhetsarkitektur och kravställning avseende IT- och informationssäkerhet. • Ge stöd i hantering av IT-säkerhetsincidenter och relaterade problem. • Samordna periodiska analyser av IT- och informationssäkerheten i systemen, till exempel risk- och sårbarhetsanalys samt delta vid säkerhetsgranskningar och gap-analyser. Vi erbjuder dig: Hos Svenska kraftnät kommer du ges goda möjligheter att hålla dig uppdaterad inom IT-säkerhetsområdet. Både genom kunskapsutbyte mellan seniora och kompetenta kollegor och externa partners men också genom goda möjligheter till kontinuerlig vidareutbildning. Dessutom erbjuder vi förmånliga semestervillkor, flexibla arbetstider och en mötespolicy som ger goda möjligheter att balansera arbete och privatliv. Om dig Vi söker en driven person som har stort intresse för IT-säkerhet. Du är en lagspelare som skapar tillit, förtroende och goda relationer. Du kan hantera många kontaktytor, förstår vikten av gott samarbete och att framdrift skapas tillsammans med övrig verksamhet i samverkan. Vidare innehar du förmågan att skapa effektiva team och coacha medarbetare i rätt riktning. Det är av stor vikt att du trivs i en föränderlig organisation, som växer och där ditt bidrag blir en viktig pusselbit till IT-säkerheten på Svenska kraftnät. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vidare ser vi att du har akademisk utbildning inom IT eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du har även: • aktuell och relevant arbetslivserfarenhet inom IT med inriktning mot IT-säkerhet • erfarenhet av att leda en grupp exempelvis som teamledare, projektledare eller motsvarande • god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser det som meriterande om du har: • erfarenhet av att driva IT-säkerhetsfrågor såsom kravställning, uppföljning och utvärdering • relevanta certifieringar inom området IT-säkerhet. Bra att veta • Tjänsten är placerad i Sundbyberg. • Möjlighet till distansarbete upp till 50 %. • Sista ansökningsdag är 2024-05-06. Vi tar inte emot personligt brev i samband med din ansökan. • Tjänsten är en tillsvidareanställning. Kontakta gärna rekryterande chef, Tobias Andersson, tel. nr. 010 350 90 93, [email protected], alternativt ansvarig rekryterare Maria Sahlén, tel. nr. 010-489 20 27, [email protected]. Fackliga representanter är Emma Thornberg, SACO, tel. 010-475 84 77 och Mikael Hedenheim, ST, tel. 010-475 84 68. Du når oss också via e-post: [email protected]. #LI-hybrid Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät krävs svenskt medborgarskap. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät

10 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Lagerarbetare Söderort V 24-V 36

JKT Bemanning är ett litet mindre bemanningsföretag med säte i Stockholm. Vi är främst verksamma inom transport och lager. Att arbeta hos oss innebär att du som person kommer att få möjlighet att jobba på olika företag. Trivs man hos en kund är det troligt att du blir kvar och troligtvis rekryterad till kunden. Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Arbetet är på ett kyllager i södra stockholm, kunden är verksam inom livsmedelsindustin. svenska eller engelska i tal och skrift är ett krav då du måste genomgå en utbildning för att få hantera livsmedel. Tjänsterna tillsätts löpande och det finns möjlighet att jobba heltid eller under hela sommaren om man är en student. Arbetstider 06:30-15:30 Vi är anslutna till Almega så kollektivavtal finns. Skriv i Rubrik på Ansökan "Lagerjobb"

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Rivare/Extra/Sundbyberg

Räddningspatrullen hos aleja söker nu nya rekryter. Vår patrulls funktion är att hoppa in när vi behöver akut hjälp ute hos kund – det vid t ex sjukdomar hos vår egen eller kundens personal, oförutsedda arbetstoppar eller andra akuta uppdrag. Viktigt är dock att du kan avsätta minst tre hela vardagar i veckan, alltså ej helger eller håltimmar – allt för att vi ska ha möjlighet att erbjuda dig arbetstillfällen. Vi ser gärna att du som studerar och söker denna tjänst är inskriven på längre studier och att du minst har ett år kvar av dina studier. Om oss aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt-jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher – bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Vad vi kan erbjuda dig Att arbeta hos oss innebär att du erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en bredare arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vad vi söker hos dig Vi letar efter hungriga, nyfikna och snabblärda killar och tjejer med en vilja för att jobba och leverera resultat. Fullgjord värnpliktsutbildning är starkt meriterande eftersom arbetet är fysiskt och psykiskt krävande. Arbetet mäts individuellt, och du skall drivas av att vilja plocka mer och tävla mot både dig själv och internt i gruppen. Du som söker ser arbetets upplägg som en rolig utmaning snarare än ett stressande moment. Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Hos oss finns det även möjlighet att prova på olika typer av arbeten, bl a inom lager, sanering, montering, grovarbete och rivning. För att du skall kunna bli anställd som extra personal hos oss måste du vara studerande, och kunna visa upp ett giltigt studieintyg, alt försörja dig på annan huvudsaklig sysselsättning, tex ett annat deltidsarbete. Dina arbetsuppgifter Just nu har vi en kund som behöver hjälp med renoveringar av förskolor. I arbetet ingår bland annat rivning av väggar och golv samt grovstädning.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Däckskiftare sökes i Sundbyberg! (Utbildning ingår)

Om jobbet: Till kommande däcksäsong söker vi däckskiftare med placering hos våra kunder i Stockholm. Bland våra kunder finns de ledande återförsäljarna så som Volvo med flera. Här får du chansen att jobba med att bidra till säkerheten på vägarna i några av Stockholms mest moderna däck- och bilverkstäder. Som däckskiftare jobbar du i verkstaden med att ta emot kunder och deras bilar för att byta däck från sommar till vinterdäck. Under däcksäsongen arbetar man med hög noggrannhet för att leverera kvalité i ett högt tempo. Vi erbjuder två dagars utbildning för att du ska vara redo att jobba på ett säkert och tryggt sätt ute hos våra kunder. Din profil: Som person är du social, kommunikativ och en lagspelare. Du arbetar på ett strukturerat arbetssätt med god prioriteringsförmåga samtidigt som du är noggrann i ditt arbete. Att ge service till kunder är något du ser som en självklarhet samtidigt som du klarar av att arbeta i högt tempo. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult på Aura Personal. Anställningen är på heltid med start i mitten på mars men vissa tjänster kan komma att tillsättas redan nu. Urval kommer dock att påbörjas omgående så du gör därför rätt i att ansöka så snart som möjligt! Välkommen med din ansökan! Om oss: Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Sökord: däck , fordon , bilar , mekaniker

10 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Mötesbokare B2B | Vasastan

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teametsbudget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Hisstekniker till branschens bästa bolag!

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA-rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller unik hisspitch, men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder – och kanske världens bästa 300 kollegor med fler på väg in som vill joina oss. Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora, trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen. det är därför vi år efter år har hamnat på topplaceringar i 🏆Di Gasell🏆 och kan numer kalla oss mästargaseller. 🍾 Nu söker vi på Prodea en hisstekniker som ska jobba med hissar för enligt oss branschens bästa arbetsgivare. Vi söker en rutinerad kollega med B-kort som utgå från Stockholm! Söker du en trygg heltidsanställning med mycket bra lön och frihet? Vill du tillhöra ett dream team med kollegor i världsklass? Har du vana av arbete med hissar? 👉Har du svarat Ja på dessa frågor så läs vidare!👈 Nu erbjuder vi en plats i startfältet hos en arbetsgivare som på riktigt ser sin personal som sin största tillgång. En arbetsplats med toppen kollegor och starka ledare i ryggen i ett bolag som expanderar. För att du skall passa in med detta dream team så behöver du ha erfarenhet av arbete med hissar sedan innan. Du behöver vara en problemlösare med ett intresse för teknik och mekanik. Du är noggrann, ansvarsfull och trivs med att bemöta och hjälpa kunder och arbetar för långsiktiga kundrelationer. B-körkort är ett krav då du tillhandahålls servicebil. Arbetsuppgifter Montering, reparation och underhåll av hissar. Du är företagets hjälpande resurs både på service och montage⭐ Arbetstider 07:00-1600 - Man utgår hemifrån med egen servicebil. Krav Fläckfri svenska eller engelska i tal och skrift. B-körkort Tidigare erfarenhet av arbete med hissar Vana av att arbeta självständigt med både modernisering och reparationer   Att söka är gratis ta chansen till en språngbräda in på ett drömjobb med heltidsanställning och grymma villkor.

10 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Upptäck Sverige som säljare för ett av Sveriges största varumärken!

Nu startar vi upp ytterligare ett nytt team som ska fortsätta vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken. Vi söker nu dig som vill ta klivet in i en stor säljorganisation men samtidigt vara med och utveckla och bygga upp ett helt nytt team tillsammans med dina kollegor. Ni kommer att få besöka många olika platser runtom i Sverige, träffa många olika härliga människor och utvecklas inom försäljning. Vi har alltid ett enormt tryck på ansökningar till den här typen av roll och det finns endast ett fåtal platser i detta nystartade team - så se till att skicka in din ansökan direkt för att få höra mer! VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats genom Sverige. Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Sommarjobb som Customer Service Coordinator hos Semper

Föreställ dig att du får möjlighet att arbeta med något som är viktigt och som gör skillnad. Mat är både viktigt och gör skillnad. Sempers vision är att alla ska ha rätt till bra mat. Naturligt god mat utan konstiga tillsatser. Vill du vara med och göra skillnad? Detta sommarjobb som Customer Service Coordinator ger en utmärkt möjlighet för rätt kandidat att göra skillnad och utvecklas inom ett internationellt företag med en ledande position på den nordiska marknaden. Vi söker dig som är student på högskola/universitet idag och har möjlighet att arbeta heltid från början av juni till och med mitten av augusti. OM TJÄNSTEN Academic Work söker en student som vill komma in och stötta upp på Sempers avdelning Customer Service. Du kommer bli en del av ett glatt och ambitiöst team på sex personer som sitter i ett gemensamt kontorsutrymme på Sempers huvudkontor i Sundbyberg. Rollen som Customer Service Coordinator har en koordinerande karaktär och innebär många kontakter, både internt inom företaget och externt med företagets kunder, lager och speditörer. Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Semper. Uppdraget är ett sommarjobb och kommer att vara på heltid (8-16) och sträcka sig mellan början av juni till och med mitten av augusti. Arbetsuppgifter I rollen som Customer Service Coordinator kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för att säkerställa bästa leveransservice till företagets kunder, så att inkomna kundorder levereras i rätt kvantitet, kvalitet, i rätt tid och till rätt plats i enlighet med de överenskommelser som finns. Dina teamkollegor kommer att ansvara för att du får en grundlig introduktion till arbetsuppgifterna. De huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär daglig orderhantering vilket bland annat innefattar: - Kundorderhantering i SAP (via EDI och mail) - Dagliga kontakter med nordiska och internationella kunder, lager, produktionsanläggningar, speditörer, distributörer och myndigheter - Transportbokningar - Fakturering - Hantering av reklamationsärenden - Säkerställa och övervaka att den fysiska leveransen från lager når kunderna enligt plan - Administration av tull och exportdokument - Pris och rabattuppdateringar samt övrigt registerunderhåll i affärssystemet SAP - Upprätthålla aktuella rutiner för administration inom avdelningen Tjänsten passar dig som trivs i en koordinerande roll som ställer krav på att kunna leverera förstklassig service till Sempers kunder. Här kommer du ges möjligheten att få arbeta med processer inom dagligvaruhandel och produkter som du träffar på i din egen matbutik eller på apoteket. Du kommer att utmanas och få agera som problemlösare för att kunna tillgodose kundernas förväntningar. VI SÖKER DIG SOM - Studerar idag på eftergymnasial nivå på minst 50% - Tidigare har arbetat inom kundrelaterade yrken där du hanterat administration och kundkontakt - Har grundläggande kunskaper inom Supply Chain och logistik - Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift - Har god datavana samt erfarenhet av Officepaketet Det är meriterande om du: * Har erfarenhet av SAP eller har arbetat i annat affärssystem * Har kunskaper inom övriga nordiska språk Som person är du en kommunikativ teamspelare som gärna hjälper till och som har lätt för att samarbeta med kollegorna i teamet. Du har en fallenhet för problemlösning och är en person som ser till att gruppen hittar en gemensam lösning på utmaningarna som kan dyka upp i det dagliga arbetet. Vid vissa tillfällen kan det bli ett högt tempo i arbetet och för att hantera detta ser vi att du är stresstålig och enkelt kan prioritera mellan arbetsuppgifter samtidigt som du säkerställer att utsatta deadlines hålls. Utöver detta ser vi att du har en administrativ ådra samt har en prestigelös inställning och kan ta dig an arbetsuppgifter högt som lågt. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

9 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024