Verksamhetsarkitekt

Svenska kraftnät är en av de viktigaste aktörerna för en hållbar energiomställning. Till enheten Mastermodell och datahantering inom division System söker vi nu en Verksamhetsarkitekt som varje dag kommer att bidra till Sveriges elförsörjning. Vi behöver dig för att lyckas med vårt samhällsviktiga uppdrag att elektrifiera Sverige. På division System arbetar vi på en övergripande nivå med att designa elmarknaden, utveckla och driva elsystemet. Vi är med och finner svaren på klimatomställningen och skapar välstånd för hela samhället. Vi är en nyckelspelare för att det svenska samhället ska kunna utvecklas och skapar förutsättning för att det ska fungera. Vi löser såväl dagens som morgondagens utmaningar. Vi ser till att Sverige har en lysande framtid. Om tjänsten Enheten ansvarar för förvaltning och utveckling av kraftsysteminformation och för att skapa bra förutsättningar för digitalisering och automatisering. En av våra uppgifter är att driva införandet av standarden CIM/CGMES inom Svenska kraftnät och i elbranschen.  Som verksamhetsarkitekt har du en strategiskt viktig roll för att driva vår verksamhet framåt. Du kommer bland annat arbeta med: • Ansvara för verksamhetsarkitektur inom domän för kraftsysteminformation. Identifiera förändringsbehov både i IT-miljöer, förmågor och processer samt driva dessa förändringsbehov tillsammans med avdelningens ledningsgrupp. • Vara drivande i att utarbeta fram en strategisk och långsiktig plan för IT-stödet inom området, inklusive konkreta IT-lösningar från ett funktionellt perspektiv. Detta arbete utförs i ett nära samarbete med andra verksamhetsroller och IT-arkitekter. • Representera domänen i olika projekt både internt och internationellt, och stödja dem i att nå sina mål. • Ansvara för arkitekturdokumentation inom domän för kraftsysteminformation och använda olika modeller för att visualisera verksamheten. Det innefattar nuläges- och målarkitekturbeskrivningar på hög och mer detaljerad nivå, samt samordning med Svenska kraftnäts övergripande målarkitektur och principer. Elbranschen befinner sig i en snabb förändring med en ökad digitalisering, mer väderberoende produktion och med införande av nya roller och fler aktörer. Verksamheten och Svenska kraftnät växer snabbt, och det i kombination med ett större datautbyte internt och externt kräver även nya metoder och processer. Som verksamhetsarkitekt kommer du att ha en central roll i att utveckla och implementera nya arbetssätt och beslutsstöd för att möta framtidens utmaningar. Du kommer ges stora möjligheter att utforma och påverka både din egen roll, våra interna arbetssätt och branschpraxis i Sverige och EU. Tjänsten är placerad på avdelning Beslutsstöd och enhet Mastermodell och datahantering. Enheten består av drygt 20 personer som arbetar bland annat med att utveckla och förvalta Svenska kraftnäts centrala kraftsystemmodell, utveckla och förvalta data för avbrottshantering och beslutsstöd för driftutbildning och dynamiska simuleringar av kraftnätet. Om dig Vi söker dig som har god samarbetsförmåga med en naturlig förmåga att samarbeta med andra.  I rollen kommer det vara centralt att samverka med olika kontaktytor varför det är viktigt att du besitter en mycket god förmåga att kommunicera budskap både muntligt och skriftligt. Du är van att driva dina processer självgående och resultatinriktat samt arbeta med komplexa frågeställningar. Vidare har du en god struktur i ditt arbete och du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Krav Du har en teknisk civilingenjörsexamen eller mastersexamen från universitet eller högskola eller motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenheter som Svenska kraftnät bedömer relevant för tjänsten. Vidare måste du ha: • Mångårig arbetslivserfarenhet från elbranschen inom roller så som systemingenjör, modellerare, produktägare, kraftsystemingenjör alternativt motsvarande roller och branscher som vi finner likvärdiga. • Erfarenhet av verksamhetsarkitekturarbete, eller arbete som vi bedömer som likvärdigt. Vi ser det som meriterande om du har • God kunskap om gällande standard inom kraftsystemmodellering, till exempel CIM/CGMES • Erfarenhet av kraftsystemberäkningar • Erfarenhet av SCADA/EMS • Erfarenhet av arbete med principer för datastyrning • Erfarenhet av Sparx EA • Dokumenterad erfarenhet av ledarskap Bra att veta • Tjänsten är placerad i Sundbyberg eller Västerås • Möjlighet till distansarbete upp till 50 % #LI-hybrid, efter överenskommelse med närmaste chef • Resor förekommer några dagar per år, både inrikes och utrikes. • Sista ansökningsdag är 13 maj 2024 • Tjänsten är en tillsvidareanställning Kontakta gärna rekryterande chef Stina Gustafsson tel. nr. 070-539 78 15 alternativt ansvarig rekryterare Anna Kalzén, tel. nr. 010-350 92 53. Fackliga representanter är Emma Thornberg, SACO, tel. 010-475 84 77 och Mikael Hedenheim, ST, tel. 010-475 84 68. Du når oss också via e-post: [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät krävs svenskt medborgarskap. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät

19 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Enhetschef anläggningsinformationsstöd

Svenska kraftnät är en av de viktigaste aktörerna för en hållbar energiomställning. Som enhetschef erbjuds du ett av Sveriges viktigaste IT-jobb, i vilket du varje dag kommer att bidra till Sveriges elförsörjning. Vi är i dag cirka 500 personer på IT-divisionen och vi kommer att växa ytterligare de kommande åren. Detta för att kunna skapa förutsättningar för Sverige att kunna fördubbla sin elproduktion och nå klimatmålen genom att helt ställa om till fossilfri energi. För att lyckas kommer vi att använda oss av den senaste tekniken för att öka kapaciteten i vår infrastruktur och samtidigt öka utvecklingstakten kring system, digitalisering och processer. Vill du jobba och utvecklas i en växande organisation och tillsammans med underbara medarbetare skapa en framåtlutad och robust IT-organisation, sök dig till oss! Om tjänsten Som enhetschef har du ansvar för personal, budget och resultat för en enhet som består av cirka 20 medarbetare. Enheten ansvarar för och tillhandahåller en effektiv och värdeskapande utveckling och förvaltning av system som stödjer verksamhetsprocesser och funktioner kopplat till anläggnings-, lednings- och stationsförvaltning inom områdena underhåll, analys, statistik och dokumentation. Enheten har många kontaktytor med övriga divisioner på Svenska kraftnät, men även internt inom IT då förmågor nyttjas från flera enheter och avdelningar för sin leverans. Som enhetschef tillhör du avdelningen IT för Nät och anläggningar. Arbetet som enhetschef kommer även att innefatta arbete med strategisk utveckling inom domänen Anläggningsinformationsstöd. Som en nybildad leveransavdelning till nätdivisionen behöver vi förstärka vårt samarbete med dem, och som enhetschef kommer du att vara en viktig spelare i det arbetet. Det är viktigt att trivas med att ha många aktiviteter igång parallellt i en organisation i förändring. Du bidrar också till en accelererad digitalisering vilket är ett fokusområde inom hela vår verksamhet. Du kommer att få möjligheten att utvecklas inom ett expansivt område och i en organisation som befinner sig i en mycket stark utveckling. Det finns många möjligheter att utbyta erfarenheter med kollegor som verkat länge inom branschen. Om dig Personliga egenskaper Som person ser vi att du är stabil, hänsynstagande och resultatinriktad. Då denna roll innebär många kontaktytor i organisationen behöver du ha lätt för att skapa nya relationer. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Skallkrav Vidare ser vi att du har en teknisk högskoleutbildning, gärna inom IT, alternativt motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du har även • Minst fem års erfarenhet som ledare, till exempel som chef, förvaltningsledare eller projektledare, varav minst ett år som chef med personalansvar. • Minst tre års erfarenhet av IT-förvaltning • Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av • ERP-system • PM3 • Förståelse för kraftsystemet, energisektorn och elnätet • IT-utvecklingsmodeller såsom PPS, PROPS • Agila utvecklingsmetoder så som SAFE Bra att veta • Tjänsten är placerad i Sundbyberg • Möjlighet till distansarbete #LI-hybrid • Resor kanf förekomma i denna tjänst • Sista ansökningsdag är den 13 maj 2024. Vi tar inte emot personligt brev i samband med din ansökan. • Tjänsten är en tillsvidaretjänst • I denna rekryteringsprocess tillämpas tester Kontakta gärna rekryterande chef Mattias Ehn, 010 475 8484 alternativt ansvarig rekryterare Victoria Waltenberg, 010 350 90 45. Fackliga representanter är Emma Thornberg, SACO, 010 475 84 77 och Mikael Hedenheim, ST, 010 475 84 68. Du når oss också via e-post: [email protected]. Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät krävs svenskt medborgarskap. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät

19 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Vill du jobba extra?

Hej! Jag heter Caroline  är  42 år boende i Sundbyberg, tillsammans med min sibiriska katt Emmie. Jag har en medfödd fysisk funktionsvariation som gör att jag lever med personlig assistans dygnet runt. Oridinare assistenter arbetar dygnspass. Just nu söker vi timvikarier som kan jobba kvällar och nätter. Arbetstiderna är 17.00-09.00. Med sovande jour 03.00-07.00. Möjlighet att börja passet 19.00 eller 21.00 finns så länge dagpasset går att lösa. Du behöver trivas med att vara vaken en stor del av natten för att kunna jobba nattpass här. Tjänsten är vid behov och hur mycket du kommer få arbeta  varierar från månad till månad. Det är därför en fördel om du har en flexibel livssituation med en ordinarie sysselsättning.     Du som söker tjänsten är: Kvinna, någonstans mellan 20-50 år. Åldern är inte det viktiga. Vår personkemi och samspel är det viktiga. Du måste ha fyllt 18 år för att söka tjänsten.   Du är lugn och trygg i dig själv. Trivs med att vistas i olika miljöer. Du är rökfri och kan röra dig obehindrat. Inte allergisk eller rädd för katter. Du trivs med att arbeta ensam.   Att vara min assistent innebär att du är mina förlängda armar och ben. Du tar vid där min kropp fysiskt inte räcker till. Jag arbetsleder och beskriver för dig hur du på bästa sätt kan hjälpa mig. Jag tar själv eget ansvar för mitt liv och vad det ska innehålla. Det behöver du inte tänka på.   Kommunikationen oss emellan är otroligt viktig. Du behöver därför ha en god språkförståelse i svenska för att assistansen ska bli så säker och bra som möjligt. Att vara lösningsorienterad med en stor portion humor I livet är en tillgång här.     Jag tillbringar mycket tid hemma med min katt. Att vara mig behjälplig med min katt ingår i arbetet. Du behöver trivas med att ha en katt  omkring dig och framför allt att få mycket kattgos. Hos mig växlar arbetet mycket och du behöver även trivas med att finnas tillhands lite i bakgrunden. Under de stunderna är det helt okej att läsa, plugga, måla eller något annat du finner meningsfullt. Så länge du är beredd att hjälpa mig när jag behöver dig.   Om mig. Jag tycker mycket om att läsa, gå på bio och konserter. En kaffe på stan tar jag gärna när tid och ork finns. Jag använder elrullstol och har även en manuell rullstol. Jag behöver hjälp med allt det praktiska i livet. Förflyttningar, av och påklädning. Dusch, toalettbesök intimhygien, handräckning, matlagning, skötsel av hemmet etc.  Alla förflyttningar görs med taklyft. Det är inte tungt eller slitigt. Men eftersom du behöver röra dig mycket för att hjälpa mig är god fysik en fördel samt att besitta lite styrka.   Jag sondmatas delvis via en gastrostomi och jag har en suprapubiskateter. Det gör att vi är noga med handhygienen här. Är du användare av nagelförlängning får du räkna med att den kommer gå sönder.   Nattetid  har jag en ventilator som ser till att jag andas när jag sover. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet utav vare sig jobbet eller hjälpmedel. All information om hjälpbehov och hjälpmedel ges under introduktion som du får gå innan du börjar jobba självständigt.  Det viktiga är att du är lyhörd, kan ta instruktioner och är villig att lära.   Jag rekryterar tillsammans med min medarbetsledare Nina. Någon av oss kommer kontakta de ansökande vi finner intressanta via mejl. Ansökningar tas endast emot via formuläret. Intervjuer sker fortlöpande under ansökningstiden. Vänta därför inte med att ansöka. Väl mött! Carro och Nina. Vi anordnar personlig assistans för assistansberättigade i Stockholms län. För att säkerställa kompetens och kvalitet ställs höga krav på aktörer i branschen. Vi är en godkänd anordnare av personlig assistans. En förutsättning för en god assistans är bra assistenter. Därför vill vi vara en attraktiv arbetsgivare med anställda som trivs och vill stanna hos oss. Med kollektivavtal genom Fremia säkerställer vi schyssta anställningsvillkor och rimlig lön. Vi arbetar löpande med arbetsmiljöfrågor och erbjuder regelbundna personalmöten och medarbetarsamtal. Löneförhandlingar sker årligen. Precis som våra kunder har alla anställda en kontaktperson på företaget som de kan vända sig till med frågor och funderingar kring arbetet, samt jourverksamhet att tillgå vid akuta ärenden utanför kontorstid. Vi vill vara assistansbolaget som aldrig räds att prova nya arbetssätt. Vi påstår oss inte sitta på kunskap om vad som är bäst för våra kunder utan är alltid öppna för att lära oss nytt. Vi låter våra kunder utforma själv vilka delar av assistansen som vi ska sköta och vilka delar som kunden själv tar hand om. Vi stöttar och vägleder där det behövs och lägger oss inte i där vi inte behövs. Det finns lika många sätt att ha assistans som det finns assistansberättigade. Lagarna som reglerar personlig assistans är många och de måste alla inblandade förhålla sig till, men det finns också många delar av assistansen som den assistansberättigade är fri att forma efter dina behov och önskemål. Vi bjuder gärna på vår erfarenhet och vår kunskap men påstår aldrig att vi sitter på svaren om vad som är rätt eller fel för den enskilde.

19 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Hälsopedagog Träffpunkten Sundbyberg (Vikariat)

Du har öga för detaljer. Och kan se helheten. Här på Träffpunkterna i Sundbyberg erbjuder vi stadens seniorer förebyggande aktiviteter med gästen i fokus. Från juni till november 2024 söker vi nu en hälsopedagog till våra träffpunkter som är belägna både i de centrala delarna av Sundbyberg och i Hallonbergen.  Dina arbetsuppgifter som hälsopedagog innebär att planera, leda och utvärdera fysiska och sociala aktiviteter. Dessutom ingår daglig drift och utveckling av caféverksamheten som är en stor del av träffpunkternas verksamhet. Därtill ingår att samverka internt och externt, marknadsföra, dokumentera, schemalägga och sköta bokningar. I arbetsuppgifterna ingår även att leda den dagverksamhet som besöker träffpunkten tre gånger/vecka. Vi vill att du är utbildad och behörig hälsopedagog eller motsvarande. Du är en flexibel, lösningsorienterad och serviceinriktad person som ser möjligheter att hitta nya innovativa idéer för en ständig utveckling. Du är noggrann och har lätt för att kommunicera med andra människor. Du ska kunna arbeta självständigt men också ha en mycket god samarbetsförmåga. Vi sätter stort värde vid personlig lämplighet där erfarenhet av målgruppen äldre samt personer med kognitiv svikt är meriterande. Befattningarna är vikariat och löper från början av mars till november med möjlighet till förlängning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Ansök senast den 31 maj 2024. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller post.  Välkommen med din ansökan! Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Få in en fot i bankvärlden!

Vill du ha en samhällsnyttig roll där du dessutom får varva mellan administration och kundkontakt? Vill du arbeta på en arbetsplats där glädje, gemenskap och personlig utveckling står i centrum? Då har du kommit rätt! Just nu söker Lending Operations i Stockholm ett antal nya Lending Officers. I rollen fungerar du som en länk mellan fastighetsmäklare och banken i samband med bostadsaffärer. Information om tjänsten Antalet bostadsaffärer har ökat de senaste åren och Lending Operations utökar nu sitt team i Stockholm för att möta behovet. Professionals Nord söker därmed för Swedbanks räkning två nya lending Officers till avdelningens kontor på huvudkontoret i Sundbyberg. Tjänsten startar med en introduktion den 13e maj. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank under 6 månader med chans till förlängning och/ eller fast anställning inom banken. Arbetsuppgifter Som medarbetare inom Lending Operations kommer du att sitta i Swedbanks fräscha huvudkontor i Sundbyberg, tillsammans med många härliga kollegor. För att du ska känna dig trygg i din nya roll kommer du inledningsvis få en gedigen introduktionsutbildning och under din anställningstid har du alltid handledare nära till hands. I din roll som Lending Officer är du spindeln i nätet som hanterar ärenden kring fastighetsaffärer och lån. Du hanterar ärenden där kunder fått beviljat nya lån för köp av boende, men även ärenden där kunder fått beviljat att låna mer på sin befintliga bostad. Du kommer bland annat handlägga utbetalningar, tillträden och andra kreditrelaterade ärenden som bankens rådgivare skickar till avdelningen. En viktig del av rollen är att ha kontakt med rådgivare, mäklare samt andra externa parter via mail och telefon. Arbetstider är förlagda måndag till fredag under kontorstider. Vi söker dig som: För denna roll väger personlig lämplighet tyngre än tidigare erfarenhet så tveka inte att ansöka om du är intresserad.  I denna roll är service, effektivitet och kvalitet ledorden. Vi ser att du även har: • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift • En slutförd gymnasieutbildning För att passa som Lending Officer ser vi att du är en person som trivs i det sociala samspelet och som med enkelhet kan uttrycka dig i tal samt skrift. Vidare behöver du vara en strukturerad person som kan arbeta effektivt utan att tappa kvalitén i ditt arbete. Du behöver även vara en ansvarstagande person och tar initiativ för att driva ditt eget arbete framåt. För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Observera att även kreditupplysning kommer tas på kandidater som blir aktuell för anställning. START: 13e maj 2024 OMFATTNING: Heltid STAD: Sundbyberg URVAL: Sker löpande KONTAKT: Paula Rosen och Kathinka Evers Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] eller [email protected]  #Swedbank #Bank #Admnistration

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Medarbetare till verksamheten Ledsagar- och avlösarservice

Nu söker vi fler medarbetare till verksamheten Ledsagar- och avlösarservice.  Här på Ledsagar- och avlösarservice i Sundbybergs stad utförs biståndsbeviljade insatser. Som avlösare avlastar du närstående och tar hand om den enskilde som kan vara barn eller vuxen. Fritidsledsagning innebär att du coachar och engagerar omsorgstagaren att delta i aktiviteter. Som ledsagare- och avlösare inom HAFFA söker vi dig som vill arbeta extra som ledsagare/avlösare. Du får tillgång till ett spännande arbete med stor rörlighet och variation. Kanske studerar du eller är pensionär som söker ett extraarbete? Dina arbetsuppgifter består av att du tillsammans med omsorgstagaren skapar en optimal vardag och jobbar utifrån dennes behov och önskemål. Vi sätter stort värde vid personlig lämplighet. Du är engagerad, drivande och social. Du är ansvarsfull och har en stor kreativ och pedagogisk förmåga. Det är av vikt att du har god förmåga att skapa nya kontakter samt inger trygghet och förtroende. Är serviceinriktad och van vid att hantera människor i olika situationer. Du behärskar svenska både i tal och skrift. Vid anställning ska du enligt lag uppvisa utdrag ur belastningsregistret som du själv beställer från polisen. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdagen är den 12 maj 2024. Intervjuer sker löpnade innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men du är varmt välkommen att höra av dig till kontaktpersonerna nedan om du har frågor.

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Idrottsintresserad personlig assistent till snart 16-åring i Ursvik

Hej! Vår underbara son Teo insjuknade i en hjärninflammation orsakad av ett fästingbett (TBE) för snart tre år sedan och blev extremt svårt sjuk. Han gick från att vara en fullt frisk och helt vanlig trettonårig kille till att bli i det närmaste förlamad och sängbunden. Efter mycket rehabilitering och vård lyckades han återfå en del av sina gamla förmågor och började prata, äta själv och var på god väg att lära sig gå igen. Då slog en ovanlig form av epilepsi till och gjorde att han tyvärr åter blev sämre och tröttare. Nu försöker vi hitta en behandling som biter mot epilepsin och krigar för att Teo åter ska förbättras och må bättre. Men han behöver ständigt hjälp för att kunna leva ett så normalt liv som möjligt! Vi söker nu dig som söker ett meningsfullt extrajobb vid sidan av till exempel studier. Jobbet är förlagt på kvällar under vardagar och under helger. Utöver kan det även finnas möjlighet att jobba mer om behov uppstår, dock valfritt och i samråd.  Vi behöver dig som är fysiskt stark och som kroppsligen kan stötta Teo när han går och står och som kan hjälpa honom med förflyttningar. Du kommer vara Teos armar och händer eftersom han inte kan greppa och lyfta saker och du kommer även få aktivera honom fysiskt så han håller igång. Du som gör det här kommer få lära känna en varm kille som älskar fotboll, djur och historia, har en stor portion humor och hög intelligens. Teo har fortfarande lite svårt att prata tydligt, men har alla sina mentala kapaciteter intakta. En kille på väg in i vuxenvärlden, men som har väldigt mycket barn i sig fortfarande. En vanlig eftermiddag/kväll med Teo ska innehålla någon form av fysisk träning och social aktivitet för att hålla igång Teo. Det är därför ett stort plus om du är social och träningsintresserad. Då fotboll (gärna AIK) är ett av Teos stora sportsliga intresse så ser vi gärna att du delar det intresset med honom också. En eftermiddag brukar även kunna innehålla en stund framför TV:en framför en serie eller lite Fifa-spel. Matlagning är också ett av Teos intressen.  Vi vill att du är stabil, empatisk och positiv. Du bör gilla utmaningar och se fram emot att dela Teos liv under en period när han som mest behöver någon som kan både hjälpa honom med de dagliga bestyren och kampen med rehabiliteringen. Det innebär inte nödvändigtvis att du behöver ha någon tidigare erfarenhet av liknande arbete, bara du har rätt inställning och driv. I gengäld tror vi att du får ett varierat och roligt jobb och chansen att göra verklig skillnad i en ung killes liv. Låter detta intressant är du varmt välkommen med din ansökan. Tjänsten skall tillsättas omgående och vi har löpande intervjuer.  Vi kommer begära ett utdrag från belastningsregistret för arbete med barn med funktionsnedsättning och du får gärna begära ut ett sådant i samband med ansökan för att underlätta anställningsprocessen. Länken finns här nedan:  https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Kavon Care är ett litet familjeägt assistansbolag. Våra kunder och assistenter uppskattar oss bland annat för att vi alltid är tillgängliga och snabba i beslut som behöver tas. Vi har kollektivavtal, friskvårdsbidrag och andra sedvanliga tillägg och förmåner. För mer info om oss gå gärna in på www.kavoncare.se

19 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
ADMINISTRATIV ASSISTENT SÖKS I STOCKHOLM

Vi bedriver taxibolag och söker nu en assistant för vårt kontor i Stockholm. Hos oss du kommer att få bra arbetsvillkor och lön. Du kommer att jobba i Sundbyberg, Stockholm län Vi söker nu en erfaren assistent till en taxi företag i Sundbyberg, Stockholm. Söker du ett utvecklande arbete där du får nytta av såväl din känsla för service som öga för korrekta underlag och presentationer? Vi söker nu en assistent till vår kontor I Sundbyberg, Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag! Ansvara för hantering av fakturor som rör i företag, inkl. Hålla daglig kontakt med chaufförer, försäkringen och hantera documentation. Planera daglig och veckor schema. Sist men inte minst, kontrollera om bilarna är rent eller behöver service. Hjälpa chaufförs på plats med behöv.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024